Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Wil jij als Medewerker Specificatiebeheer deel uitmaken van een dynamisch team? In deze cruciale rol beheer en update je productspecificaties, waarbij kwaliteit en compliance voorop staan. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover. 

Wat ga je doen?

In deze rol draag je de verantwoordelijkheid voor het nauwgezet beheren en up-to-date houden van productspecificaties, wat van belang is voor de kwaliteit en naleving van de producten. Je werkt nauw samen met diverse afdelingen en draagt bij aan het handhaven van de hoge normen binnen het bedrijf. 

Daarnaast omvatten de belangrijkste taken van deze rol:

  • Beheer van specificaties voor grondstoffen, hulpstoffen, verpakkingen, inkoopartikelen en eindproducten in samenwerking met het CareNet-systeem op groepsniveau.
  • Zelfstandig beheren van toegewezen accounts en samenwerken binnen het team om aan de verwachtingen te voldoen, waardoor er ruimte is voor zowel standaardisatie als persoonlijke groei.
  • Onderhouden van externe productspecificatiesystemen voor onze klanten en het verstrekken van informatie aan hen.
  • Fungeren als specialist op het gebied van wet- en regelgeving met betrekking tot etikettering en het bijhouden van relevante nationale en internationale richtlijnen.
  • Voorlichting geven over etiketteringswetgeving aan klanten en collega’s en ondersteuning bieden aan diverse teams binnen het bedrijf.
  • Zelfstandig uitvoeren van projecten en bijdragen aan het QA-beleid van Group of Butchers in nauwe samenwerking met productielocaties en QESH-managers.

Je werktijden zijn flexibel en worden in overleg met je collega’s vastgesteld. De specifieke dagen zijn afhankelijk van het rooster, dat gezamenlijk wordt bepaald. Je rapporteert aan de QESH-coördinator.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is marktleider in het segment van hoogwaardige vleeswaren en een van de snelst groeiende foodbedrijven van Nederland! Op veertien gespecialiseerde productielocaties maken zij vleeswaren en vleesproducten voor de retailers en grossiers in Nederland, België en Duitsland. De afgelopen jaren zijn ze sterk gegroeid en verwachten dit de komende jaren ook te blijven doen. Een grote passie voor het mooie product vlees is wat iedereen met elkaar deelt, en dat maakt de producten bijzonder.

Als onderdeel van het team voor Specificatiebeheer in Tilburg, maak je deel uit van een dynamisch en gepassioneerd team binnen een fijne werkomgeving. 

Waar jij goed in bent

Jij bent een veelzijdige en ambitieuze Medewerker Specificatiebeheer met een achtergrond in levensmiddelentechnologie, voeding & diëtetiek of een vergelijkbaar vakgebied, die klaar is voor een mooie carrièrestap. Met jouw ervaring in een QA-omgeving binnen de levensmiddelenindustrie, bij voorkeur in de vleessector, breng je waardevolle kennis en vaardigheden mee. We zoeken iemand die niet alleen technische expertise heeft, maar ook flexibel, praktisch en uiterst georganiseerd is.

Deze positie biedt een uitdagende en diverse werkomgeving waarin je jouw expertise en vaardigheden op het gebied van specificatiebeheer en etiketteringswetgeving volledig kunt benutten.

Verder herken jij je in de volgende punten

  • Een afgeronde HBO- of WO-opleiding in Levensmiddelentechnologie, Voeding & Diëtetiek of een vergelijkbaar veld.
  • 2-3 jaar werkervaring in een QA-omgeving in de levensmiddelenindustrie, bij voorkeur in de vleessector.
  • Grondige kennis van levensmiddelenwetgeving, voedselveiligheid (HACCP), verpakkingen en hulpstoffen.
  • Sterke administratieve vaardigheden, flexibiliteit en een kritische, proactieve werkhouding, gecombineerd met georganiseerd en gestructureerd werken.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels; kennis van Frans en Duits is een pluspunt, evenals ervaring met klantportals zoals SIM, GS1DAS en Trace One.

Wat wij je bieden

Je werkt als medewerker Specificatiebeheer met een uitgebreid assortiment aan producten en complexe specificaties, wat zorgt voor gevarieerde werkdagen. Samen met je collega’s kun je uitdagende projecten aanpakken. Je krijgt direct een jaarcontract, met een goede pensioenregeling en een aantrekkelijke reiskostenvergoeding.

Bovendien bieden we:

  • Een mooi salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • Een eindejaarsuitkering van 3,25% bovenop je salaris;
  • Een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Diverse teamactiviteiten ter bevordering van samenwerking;
  • Kansen voor groei en ontwikkeling via cursussen en trainingen, waaronder GoodHabitz.

Klinkt deze rol als medewerker specificatiebeheer als iets voor jou? Graag ontvangen wij je gegevens, zodat we contact met je op kunnen nemen. 
 

Heb jij een sterk technisch inzicht, commerciële instelling en ben je graag in contact met verschillende partijen? Perfect! Dan is deze functie als Technisch Commercieel Medewerker in Steenbergen misschien wel jouw nieuwe baan! 

Wat ga je doen?

In samenwerking met je collega’s op de buitendienst coördineer je als Technisch Commercieel Medewerker de orders en de projecten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor binnen- en buitenlandse klanten en zorgt hierbij dat opdrachten worden berekend, uitgewerkt en gedurende het totale ordertraject worden begeleid. Om het overzicht te behouden heb je contact met de diverse afdelingen zoals inkoop, werkvoorbereiding, productie en de afdeling expeditie. Tijdens het gehele ordertraject ben jij dus het aanspreekpunt!
 

Hier ga je aan de slag 

Jouw nieuwe werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendig oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit. Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. De man/vrouw verhouding is ongeveer 60/40.

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.
 

Waar ben jij goed in? 

Als Technisch Commercieel Medewerker ben je natuurlijk technisch ingesteld en je houdt van een commerciële uitdaging. Verder beschik je over:

  • Afgeronde technische opleiding (voorkeur WTB).
  • Relevante werkervaring in een technische productie omgeving.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duitse taal is een pluspunt.
  • Een commerciële instelling en klantgericht.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Een oplossingsgerichte en proactieve mentaliteit.
  • Ervaring met AutoCad en/of Inventor is een pre.

 

 

Wat bieden wij jou? 

Als jij als Technisch Commercieel Medewerker aan de slag gaat bij deze werkgever in Steenbergen, mag je rekenen op: 

  • Een werkplek in een groeiende internationale organisatie en uitzicht op een vast dienstverband.
  • Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière.
  • Een baan om trots op te zijn en met veel verantwoordelijkheid.
  • Een informele organisatiestructuur.

Wordt dit de volgende stap in jouw carrière? Dan komen we graag met jou in contact. We kijken er naar uit om jou te leren kennen en brengen je graag onder de aandacht bij deze werkgever. 

Mocht je graag meer willen weten of nog vragen hebben over deze vacature, neem dan contact op met Marissa via marissa@modoc.nl of 0166-744015. 

Ondernemen met voorsprong, dat is waarmee we onze klanten helpen. Bij Van Oers Corporate Finance heeft je werk direct invloed op ondernemers. We streven de hoogste kwaliteit na. Tonen lef en daadkracht en zijn continu bezig met innovatie. We kijken vooruit en maken met de juiste kennis, slimme keuzes. We duiken niet niet alleen in de cijfers en financiële business, maar we weten wat er speelt en zoeken de verbinding op. Zo kan jij het verschil maken en bijdragen aan de continuïteit en betere performance van onze klanten.

Wat ga je doen?

Als Business Restructuring Consultant werk je in het team van Corporate Finance dat bestaat uit 20 collega’s die gespecialiseerd zijn in de onderdelen Debt Advisory & Restructering (D&R), Due Diligence (DD) en Mergers & Acquisitions (M&A). Als Business Restructering Consultant begeleid je klanten die in zwaar weer zitten en/of wanneer een dringende koerswijziging van de bedrijfsstrategie noodzakelijk is. Je maakt een grondige analyse van de situatie waar een onderneming zich verkeert. In gesprekken met ondernemers en medewerkers haal jij de onderste steen naar boven. Je creëert draagvlak en je durft daarbij ook confronterend te zijn. 
Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je stelt een goed onderbouwd adviesrapport op;
  • Je schakelt met externe partijen, zoals de Belastingdienst, banken en Bijzonder Beheer-afdelingen van banken;
  • Je begeleidt gedragsverandering en aanbevelingen vanuit de rapportage en je implementeert deze ook daadwerkelijk.

Hier ga je aan de slag:

Van Oers is een accountancy en advies organisatie met uiteenlopende dienstverlening, die steeds verder groeit! Ontwikkeling vinden we een belangrijk aspect, niet alleen op vakinhoudelijk gebied, maar ook op persoonlijk vlak. Daarnaast is er vrijheid en ruimte om eigen ideeën in te brengen en uit te voeren.

Waar ben jij goed in?

Je beschikt over daadkracht en analytisch vermogen. Je bent ondernemend, empathisch en communicatief vaardig. Daarnaast ben je sterk in het opbouwen, uitbouwen en onderhouden van relaties. Je gaat een probleem niet uit de weg, maar je pakt hem aan en komt met een oplossing.
Verder vragen wij:

  • Een afgeronde WO opleiding in een financiële richting;
  • Tenminste 5 jaar relevante werkervaring met management consultancy en/of turn around management in het MKB of bij een afdeling Bijzonder Beheer van één van de grootbanken;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.

Wat wij je bieden:

De advisering door de medewerkers van Van Oers Corporate Finance, elk met een uitgebreide ervaring en specifieke expertise, kan worden samengevat met de kernwoorden betrokken en deskundig. Je komt terecht in een jong, dynamisch en vooral ambitieus team. Hard werken is een must, maar we weten ook precies hoe we onze successen moeten vieren. 

Verder bieden wij:

  • 27 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding €0,23;
  • Premievrij pensioen met mogelijkheid tot fiscaal bijsparen;
  • Laptop en mobiele telefoon;
  • Studieregeling;
  • Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken;
  • Thuiswerkvergoeding €2,35 per dag;
  • €1200,- budget van Coolblue om je thuiswerkplek in te richten na het doorlopen van je proeftijd;
  • Goed uitgewerkt onboardingstraject waarin je de organisatie, werkzaamheden en collega’s leert kennen.

Neem bij vragen gerust contact op met Stephanie (stephanie@modoc.nl) of Céline (Celine@modoc.nl). 

 

Ben jij iemand die geen uitdaging uit de weg gaat en bovendien een echte leidinggevende in hart en nieren, die vanuit kansen en mogelijkheden denkt? Wil jij werken bij een wereldwijde marktleider in logistieke dienstverlening in de rol van Customer Service Supervisor? Krijg je graag goed betaald en geniet je van maar liefst 28 vrije dagen? Lees snel verder! 

Wat ga je doen?

Als Customer Service Supervisor stuur je meerdere Customer Service teams aan, die in totaal uit ongeveer 20 medewerkers bestaan. Je vertaalt de lange termijn strategie van jouw werkgever in een middellange termijn visie voor jouw teams, maakt plannen om dit te realiseren en neemt het team pragmatisch mee in de implementatie en uitvoering. Bij dit bedrijf doe je het samen en dat betekent dat je als leidinggevende in staat bent jouw team te motiveren, faciliteren en naar een hoger niveau te tillen. Je bent in staat om de huidige customer service processen te analyseren, hiervoor verbetervoorstellen te maken en deze te implementeren.
Jouw verantwoordelijkheden worden o.a.:

  • Je motiveert, ontwikkelt, coacht en stuurt jouw team;
  • Je bent verantwoordelijk voor een optimale bezetting van de afdelingen;
  • Samen met je team voorzie je onze klanten van een optimale service ;
  • Je signaleert en initieert proactief kansen en mogelijkheden om processen en systemen te optimaliseren en neemt initiatief in de uitwerking en implementatie van deze verbeteringen. 
  • Je levert KPI dashboards op aan richting klanten en/of MT; 
  • Je bent klankbord voor de Customer Service Manager, aan welke je tevens rapporteert.

 

Hier ga je aan de slag 

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
 
Dit topbedrijf in de temperatuurgecontroleerde logistieke sector heeft ook een vestiging in Vlissingen. Met ruim 70 hectare en 11 loodsen worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. 
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit purees.  
Op een gedeelte van het enorme terrein zit tevens een kleine productielocatie waar verschillende fruit purees worden gemengd om vervolgens naar bottelarijen te gaan. 

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos! 

Waar jij goed in bent

Jij hebt als Customer Service Supervisor hbo werk- en denkniveau en enkele jaren ervaring in een soortgelijke rol binnen een logistieke of productie omgeving. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten: 

  • Je bent als leidinggevende gericht op het coachen en ontwikkelen van je teams;
  • Je ziet het als een uitdaging om mensen te laten groeien en processen te verbeteren;
  • Je hebt ervaring binnen een Customer Service omgeving;
  • Je hebt ervaring in het werken met verschillende systemen en het optimaliseren van processen; 
  • Je bent oplossingsgericht, staat voor kwaliteit en overziet ook in hectische situaties het overzicht;
  • Je bent communicatief vaardig in het Engels en Nederlands. 

 

Wat bieden wij jou?

Werken als Customer Service Supervisor voor deze mooie opdrachtgever is natuurlijk al gaaf! Jij bent een belangrijke spil binnen de organisatie en krijgt veel ruimte om eigen ideeën aan te dragen. Daarnaast mag je rekenen op:

  • Een zeer goed salaris;
  • 28 vakantiedagen; 
  • Vers fruit op het werk; 
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Een fijne werksfeer;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

 
Voel jij je aangesproken en sta je te popelen om binnen dit bedrijf jouw talenten in te zetten als Customer Service Supervisor?
Stuur je cv dan snel naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever.