Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Arbeidsmarkt­communicatie

Goed werkgeverschap is onmisbaar in een kandidatenmarkt. Om jouw werkgeversmerk goed te positioneren is arbeidsmarktcommunicatie jouw fundering voor groei. We vertellen je graag meer!
Arbeidsmarktcommunicatie

Goed werkgeverschap

We zijn er van overtuigd dat goed werkgeverschap bijdraagt ​​aan meer betrokkenheid van werknemers en betere prestaties van de organisatie. Dit is nodig om ambities van de werkgever én werknemer te verwezenlijken. Het verstevigen van je werkgeversmerk in de markt, helpt je duurzaam te groeien in zowel bedrijfsresultaten als werknemersbestand.

Met aandacht en zorg vertellen we jouw doelgroep wie je bent, wat je te bieden hebt en wat jou een aantrekkelijke werkgever maakt. De campagne die we opzetten richt zich op meer zichtbaarheid, waarbij het doel is om sollicitaties te genereren en jouw werkgeverschap als merk neer te zetten.

Onze focus ligt dag in dag uit op het werkgeverschap. Laat onze inzichten en ervaringen je helpen om jouw ambities te verwezenlijken door middel van arbeidsmarktcommunicatie.

Wat is arbeidsmarktcommunicatie?

Het communiceren met je arbeidsmarktdoelgroep met als doel je werkgeversmerk positief zichtbaar te maken, nieuwe collega’s aan te trekken en in contact te blijven met potentiële, huidige en oud medewerkers.

Jouw werkgeversmerk op de kaart

Het werkgeversmerk

Om op lange termijn succesvol te zijn in het werven, selecteren én behouden van medewerkers is het werkgeversmerk van cruciaal belang. In een verdiepend gesprek halen we samen de unieke punten van de employer brand naar boven. Vragen als ‘Wat heb je een medewerker te bieden?’, ‘Wat wil je als werkgever uitstralen?’ en ‘Wat voor werkcultuur is er?’ komen zeker aan bod. Iedere werkgever heeft iets unieks, net als iedere werknemer.

Naast de inzichten vanuit werkgever, betrekken we het liefst ook de medewerkers via een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO). Dit zorgt voor synergie. Ook biedt het de kans om positieve punten te versterken en eventuele verbeterpunten aan te pakken.

Campagne

Door het inzetten van een campagne zetten we een werkgever op de kaart. Een sterke boodschap, zowel visueel als tekstueel, in combinatie met onze kennis over de doelgroep creëert extra zichtbaarheid. Als recruitment & HR specialist hebben we de tools en kanalen in huis om potentiële medewerkers te bereiken en ze te enthousiasmeren over jou als werkgever.

Monitoren en rapporteren

We zetten datagedreven campagnes in, zodat we tussentijds monitoren en bijsturen. Afhankelijk van de duur van de campagne rapporteren we wekelijks of maandelijks om onze resultaten te delen. Een campagne kan variëren van 1 tot 6 maanden, van het boosten van een vacature tot aan het neerzetten van een employer branding strategie.

"Your culture is your brand" - Je werkgeverschap is de belangrijkste troef die je in handen hebt om potentieel talent aan je organisatie te verbinden.
Carlijn Balink Online Data Marketeer

Recruitmentmarketing

Krapte vraagt om specialisme: recruitmentmarketing is onze dagelijkse business.

Met een sterke boodschap voor de doelgroep en onze kennis over de doelgroep is het onze intentie om zichtbaarheid te creëren. Met een datagedreven campagne hebben we zicht op resultaten en monitoren deze dagelijks. Vanuit deze aandacht kunnen we potentiële medewerkers activeren om in gesprek te gaan met jullie als werkgever.

Met recruitmentmarketing richten we ons op moeilijk vervulbare vacatures en geven we vooral het werkgeverschap een podium.

Ook jouw werkgeversmerk op de kaart zetten?

Ga direct aan de slag met jouw werkgeversmerk en zichtbaarheid. Wij verwezenlijken je ambities door middel van arbeidsmarktcommunicatie en recruitmentmarketing. Neem vrijblijvend contact op met onze adviseurs en laat je inspireren door de mogelijkheden!

Joyce Kuppens