
"Your culture is your brand" - Je werkgeverschap is de belangrijkste troef die je in handen hebt om potentieel talent aan je organisatie te verbinden.
We zijn er van overtuigd dat goed werkgeverschap bijdraagt aan meer betrokkenheid van werknemers en betere prestaties van de organisatie. Dit is nodig om ambities van de werkgever én werknemer te verwezenlijken. Het verstevigen van je werkgeversmerk in de markt, helpt je duurzaam te groeien in zowel bedrijfsresultaten als werknemersbestand.
Met aandacht en zorg vertellen we jouw doelgroep wie je bent, wat je te bieden hebt en wat jou een aantrekkelijke werkgever maakt. De campagne die we opzetten richt zich op meer zichtbaarheid, waarbij het doel is om sollicitaties te genereren en jouw werkgeverschap als merk neer te zetten.
Onze focus ligt dag in dag uit op het werkgeverschap. Laat onze inzichten en ervaringen je helpen om jouw ambities te verwezenlijken door middel van arbeidsmarktcommunicatie.
- Wij zijn jouw superverbinder. We combineren het hart en hoofd in onze HR dienstverlening;
- Partnership op basis van gelijkwaardigheid;
- Onze adviseurs zijn ervaringsdeskundigen, dit maakt het authentiek en stelt ons in staat om je intuïtie te benutten;
- Vooruitstrevend in technologie (datagedreven), met behoud van het persoonlijke karakter;
- Een groot lerend vermogen, samen leren we van en met elkaar en dat sterkt onze (persoonlijke) ontwikkeling;
- Wij krijgen energie van de ambities en uitdagingen van professionals en we zien dat als een voorspeller van succes.
"Your culture is your brand" - Je werkgeverschap is de belangrijkste troef die je in handen hebt om potentieel talent aan je organisatie te verbinden.
Krapte vraagt om specialisme: recruitmentmarketing is onze dagelijkse business.
Met een sterke boodschap voor de doelgroep en onze kennis over de doelgroep is het onze intentie om zichtbaarheid te creëren. Met een datagedreven campagne hebben we zicht op resultaten en monitoren deze dagelijks. Vanuit deze aandacht kunnen we potentiële medewerkers activeren om in gesprek te gaan met jullie als werkgever.
Met recruitmentmarketing richten we ons op moeilijk vervulbare vacatures en geven we vooral het werkgeverschap een podium.