Opleiding: HBO
Jij bent een Productiecoördinator die kan verbinden en in staat is om procesmatig te werken. Je productieteam van ongeveer 10 medewerkers weet je mee te nemen en betrokken te houden. Met mooie voorwaarden die hier tegenover staan, voegen ze jou graag toe aan het team.
Wat ga je doen?
Jij werkt als Productiecoördinator aan de uitvoering van het beleid. Dit doe je samen met de Bedrijfsleider. Je beheert en controleert de milieu- en veiligheidsvoorschriften en doet voorstellen ter verbetering van procedures en processen. Ook draag je zorg voor de orde en veiligheid in de fabriek volgens de 6S-methodiek. Veiligheid is een belangrijke pijler. Verder vallen onder jouw werkzaamheden:
- Je bewaakt de voortgang van de productie en je zorgt ervoor dat alles veilig verloopt;
- Je maakt productieplanningen en je ondersteunt bij de uitvoering hiervan;
- Je plant regulier onderhoud in samen met de bedrijfsleider;
- Je zorgt voor goede communicatie binnen de productiehal en met het buitenterrein.
Hier ga je aan de slag
Je komt als Productiecoördinator te werken bij de fabriek in Kamperland. Deze organisatie levert voorgespannen betonnen heipalen in alle afmetingen met vrijwel geen beperkingen in lengte of extra voorzieningen voor de woning- en utiliteitsbouw. Ook kun je denken aan bijvoorbeeld de Betuweroute, Westerscheldetunnel en andere grote infrastructurele werken. Ze leveren niet alleen heipalen, maar verzorgen ook het volledige heiwerk.
Dit bedrijf heeft meer dan 45 zusterondernemingen en is al meer dan 110 jaar verankerd in de bouw.
In Kamperland bestaat het team uit productiepersoneel en kantoormedewerkers. In de productie werk je samen met 10 productiemedewerkers en op kantoor zitten 5 collega’s: directie, bedrijfsleider, werkvoorbereiding, planning en financiën.
Waar jij goed in bent
Als Productiecoördinator in Kamperland heb je aandacht voor veiligheid. Jij bent gewend om binnen een bepaalde structuur te werken, zoals met een dagstart binnen de productie. Het team waarmee je samenwerkt werkt al lange tijd op dezelfde manier. Jij weet goed een balans te vinden tussen deze huidige manier van werken en eventueel efficiëntere opties. Door je heldere en duidelijke communicatie zorg je voor verbinding en begrip, zowel voor jouzelf als onderling in het team. Verder:
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
- Ongeveer vijf jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een productieomgeving;
- Je hebt kennis van interne bedrijfsprocessen en hoe deze te optimaliseren;
- Je hebt affiniteit met de bouwwereld;
- Je hebt aansturende kwaliteiten en het vermogen om medewerkers te enthousiasmeren.
Wat we je bieden
Je komt als Productiecoördinator te werken bij een fijne werkgever. Er hangt een informele sfeer met korte lijnen. Je mag verder dan ook het volgende verwachten:
- Goed salaris;
- 27 vakantiedagen;
- 12 ATV dagen;
- Duurzame inzetbaarheidsdagen vanuit de cao voor de betonproductenindustrie;
- Reiskostenvergoeding van €0,23 cent per km met een max van 30 km enkele reis;
- Eindejaarsuitkering van 3,5% van het bruto jaarsalaris;
- Pensioenvoorziening vanuit de cao voor de betonproductenindustrie;
- Een warm welkom in jouw nieuwe team. Ze nemen de tijd je alles te vertellen over de processen, afdelingen en missie;
- Alle ruimte om mee te denken met productinnovaties en ontwikkelingen.
Ben jij enthousiast geworden over de functie van Productiecoördinator? Wij maken graag kennis met je en kijken er naar uit je te ontmoeten. Je kunt gemakkelijk je gegevens hieronder achter laten of solliciteren via Whatsapp.
Opleiding: HBO
Ben jij iemand die kansen ziet? Iemand die nieuwe business binnenhaalt en ziet hoe de markt in elkaar steekt? Wellicht ben jij de nieuwe Acquisitie Manager in Breda! Deze werkgever/organisatie heeft stevige ambities om het netwerk van tankstations te laten groeien.
Wat ga je doen?
Als Acquisitie Manager ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van het landelijke acquisitieproces. Je hebt een sterke visie op ontwikkelingen in de vastgoedmarkt, concepten en exploitatiemogelijkheden. Je maakt deel uit van het Retail team en draagt bij aan het realiseren van acquisitie- en groeidoelstellingen.
Je brengt de markt volledig in kaart. Dat doe je door:
- Grondig marktonderzoek.
- Contacten op te bouwen en te onderhouden met brancheverenigingen en andere relevante netwerken en belangenorganisaties.
- Haalbaarheidsstudies uit te voeren naar potentiële locaties.
Ook zorg je ervoor dat je een volledig en scherp inzicht hebt in:
- Welke partijen in de komende periode/jaren beschikbaar komen.
- Welke stappen vanuit de organisatie nodig zijn, en op welk moment.
Om deze organisatie/dit merk in een leidende positie te houden, onderhoud je regelmatig contact met potentiële overnamekandidaten. Je voelt aan welke acties op welk moment nodig zijn om tot een overeenkomst te komen. Je werkt hierin natuurlijk veel samen met het retail team, zoals accountmanagers van anderen entiteiten, waarmee je regelmatig informatie uitwisselt en opvolgt.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een snelgroeiend bedrijf met een groot netwerk aan tankstations. Maar de ambities rijken nog veel verder dan waar zij vandaag de dag staan. Inmiddels zijn er 100 tankstations in Nederland, maar dit aantal zal de komende jaren nog flink toenemen. In totaal zijn er 700 mensen werkzaam door heel Nederland.
Jij komt als Acquisitie Manager te werken op het kantoor in Breda, maar zul je natuurlijk veel onderweg zijn. Binnen het bedrijf heerst een prettige en informele sfeer. Er wordt hard gewerkt maar er is ook zeker ruimte voor het menselijke aspect! Denk hierbij aan iets lekkers met Pasen, een bedrijfsfeest voor alle medewerkers met partners maar ook een gunstige pensioenregeling voor alle medewerkers.
Waar jij goed in bent
Jij hebt als Acquisitie Manager ervaring in de wereld van bedrijfsovernames binnen het MKB. Dat kan zijn in de rol van bedrijfsmakelaar of binnen de vastgoed branche. Je hebt hierdoor ook de nodige ervaring opgedaan met het waarderen van bedrijven, de vastgoedmarkt, vastgoedconcepten en exploitatiemogelijkheden. Je beschikt dan ook over uitstekende netwerk-skills en een gezonde dosis overtuigingskracht. Met je commerciële overtuigingskracht en sterke onderhandelingsvaardigheden weet je doelstellingen te behalen en help je mee de organisatie te laten groeien. Verder neem jij mee:
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een (enigszins) vergelijkbare rol;
- Je hebt een minimaal een afgeronde Bachelor richting Bedrijfseconomie, Vastgoed & Makelaardij, Corporate Finance of vergelijkbaar;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en schrift;
- Je hebt ervaring met het opstellen van DCF berekeningen en je hebt enige juridische kennis op gebied van huurcontracten;
- Je bent cijfermatig sterk en hebt strategisch inzicht.
Wat we je bieden
Graag verwelkomen we je in het team in Breda als Acquisitie Manager. Je mag hiervoor natuurlijk een aantal mooie voorwaarden verwachten, zoals:
- Salaris tussen de €4500,- en €5000,- bruto per maand op fulltime basis;
- 26 vakantiedagen op fulltime basis;
- Telefoon, laptop en leaseauto;
- Gunstige pensioenregeling met beperkte eigen bijdrage (2%);
- Interne cursussen en trainingen;
- Onderdeel van een sterk groeiende organisatie waar je een mooie bijdrage aan kunt leveren;
- Werken in een gezellig en ambitieus team;
- Je eigen Personeelspas, waarmee je aanzienlijke korting op brandstof, carwash, smeermiddelen en verse broodjes krijgt!
Grijp jij je kans voor deze functie van Acquisitie Manager? Wij komen graag met je in gesprek om je beter te leren kennen.
Opleiding: HBO
Heb jij stalen zenuwen? En is een rekenmachine voor jou overbodige luxe? Zie jij jezelf graag in een administratieve rol en als verbindende schakel tussen productie en klant? Lees dan snel verder, jij bent misschien de Calculator die wij zoeken!
Wat ga jij doen?
Jij bent de Calculator die kan ondersteunen in het calculeren, voorbereiden en aanbieden van de toenemende vraag naar buis- en plaatwerk. Jouw diverse takenpakket bestaat uit:
- Je denkt mee met de engineering van de klanten om samen resultaat te boeken.
- Je adviseert over de maakbaarheid van producten en houdt hierbij ook rekening met de mogelijkheden van het geavanceerde machinepark.
- De automatisering van het gehele proces is volop in ontwikkeling, ook hierin kun je een rol spelen.
Hier ga jij aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een ambitieuze toeleverancier van een breed scala van plaat- en buiswerk voor vele sectoren, zoals machinebouw, constructie, land- en tuinbouw en automotive. Dit productiebedrijf heeft beschikking tot een super modern en geautomatiseerd machinepark met maar liefst drie lasersnijmachines. Naast machines bestaat het bedrijf uit een klein team van specialisten, er zijn korte lijntjes binnen het bedrijf en er zijn zeker groeiambities. Samen met deze geavanceerde machines en een klein team van specialisten zetten jullie de mooiste en beste producten op de markt vervaardigd uit vele soorten plaatwerk.
Als Calculator werk je nauw samen met negen collega’s. De twee productgroepen buiswerk en plaatwerk zijn nu verdeeld over twee afdelingen. In de toekomst wordt steeds meer toegewerkt naar een samensmelting van de twee afdelingen.
Hier ben jij goed in
Vooropgesteld kijkt deze werkgever vooral naar capaciteiten en talent. Beschik je over administratief inzicht, hou je van rekenen en/of klantcontact? Herken jij jezelf daarnaast voor een groot deel in onderstaande vaardigheden, dan maken we graag kennis met jou voor deze rol van Calculator.
- MBO+ werk- en denkniveau;
- Cijfermatig sterk;
- Gevoel voor automatisering;
- Discipline, accuratesse en samenwerken;
- Goede contactuele eigenschappen en een commerciële instelling;
- Affiniteit met metaal en werktuigbouwkundige achtergrond is een pré maar geen noodzaak.
Wat wij jou bieden
Werken als Calculator voor dit fijne bedrijf betekent dat je je sowieso mag verheugen op goede koffie uit het gloednieuwe koffiezetapparaat! Daarnaast mag je rekenen op het volgende:
- Een goed salaris conform functieschaal 7 CAO Kleinmetaal;
- Een uitdagende baan in een gedreven en prettig team waar een informele werksfeer, teamspirit en humor op de werkvloer heerst;
- Een werkgever die naar jouw talenten kijkt en meedenkt in doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Mogelijkheid tot flexibele werktijden;
- Mogelijkheid tot thuiswerken, hoewel collega’s elkaar graag opzoeken op kantoor;
- Aandacht voor een goede werk-privébalans;
- Goede koffie uit een gloednieuw koffiezetapparaat!
Ben jij enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Calculator? En denk jij dat deze werkgever perfect bij jouw ambities past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Marissa!