Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Techniek is op jouw lijf geschreven. Als Senior Werkvoorbereider in Roosendaal ben jij degene die vooruitkijkt en voorbij de gevolgen van bepaalde handelingen kijkt. Als ervaren Werkvoorbereider snap jij hoe de processen werken en speel jij een cruciale rol in het geheel. Nieuwsgierig? We vertellen graag meer! 
 

Wat ga je doen?

In deze functie ben je betrokken bij de aansturing voor de productie van de verschillende landbouwmachines. Als Senior Werkvoorbereider ben jij verantwoordelijk voor het bewaken van de planning van de productie van de diverse onderdelen voor de landbouwmachines. Jij zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, voordat de productie begint. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Het aansturen van een team van 2-3 man;
  • Het invoeren van orders in ons geautomatiseerde ERP-systeem;
  • Het vergelijken van ingevoerde machinespecificaties;
  • Het controleren van bestaande tekeningen en bij het signaleren van verschillen gereviseerde, aangepaste of nieuwe tekeningen toevoegen aan het ERP-systeem;
  • Het controleren en bewaken van de planning;
  • Het afstemmen van afwijkingen en wijzigingen, zowel intern als extern, en deze verwerken in het systeem;
  • Het programmeren van de lasersnijmachine in samenwerking met collega’s.

Hier ga je aan de slag

Onze opdrachtgever is een innovatief en toonaangevend bedrijf dat landbouwmachines voor industrieel verwerkte groenten, aardappelen, fruit en zaadmaïs ontwikkelt en produceert. Daarnaast leveren zij productlijnen in de mesttechniek en ruwvoerwinning. Ze leveren de machines in meer dan 40 landen wereldwijd aan telers, veehouderijen, loonwerkers en voedselverwerkende bedrijven. Het is een internationale organisatie met in totaal ruim 800 medewerkers, verdeeld over 6 fabriekslocaties en 13 servicelocaties in Noord- en Zuid-Amerika, Frankrijk, Engeland en Nederland. Het hoofdkantoor staat in Roosendaal.

Je werkt veel samen met verschillende afdelingen. Jij werkt in een team met drie collega werkvoorbereiders. Ze voegen jou als Senior Werkvoorbereider graag toe aan het team, waarbij jij ook echt de kartrekker mag zijn. 

Bij deze werkgever hangt een familiegevoel en is er een informele werksfeer. 

Waar jij goed in bent

Je hebt een sterke affiniteit met techniek, dit kan ook in je hobby’s naar voren komen. Je bent als Senior Werkvoorbereider sociaal vaardig en gaat gerust bij vragen in gesprek met de engineers, plaatwerkerij, constructie, montage of spuiterij. Andersom ben je toegankelijk en zullen zij ook naar jou toe komen met hun vragen. Daarnaast breng je mee:

  • HBO/MBO+ diploma, bijv. in de richting van Werktuigbouwkunde; 
  • Je kunt snel overweg met ERP-systemen en overziet de verschillende processen;
  • Je bent een kei in plannen. De productie uren worden gepland waarbij je rekening moet houden met de orders en de capaciteit;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een productiebedrijf;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. 

Wat wij jou bieden

Ga jij als Senior Werkvoorbereider bij dit bedrijf aan de slag, dan kom je terecht bij een fijne werkgever. Wij bieden je een zelfstandige functie met ruimte voor eigen inbreng in een snelgroeiend en stabiel bedrijf met mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast kun je rekenen op;

  • Een salaris passend bij jouw opleiding en ervaring;
  • Fulltime dienstverband van 32 tot 40 uur in de week; 
  • 27 vakantiedagen én 13 ATV dagen;
  • Goed pensioen;
  • Reiskostenvergoeding; 
  • Een informele werksfeer; 
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling door middel van cursussen en opleidingen; 
  • Jaarlijkse feesten; zomer barbecue, personeelsfeest en kerstborrel;
  • Veel Brabantse gezelligheid.

Enthousiast geworden over de rol van Senior Werkvoorbereider? Dan ben jij de nieuwe collega die wij zoeken! Stuur je motivatie naar Christel, want ze kijkt er naar uit om kennis te maken.  

 

Als Werkorganisator op de afdeling Service & Onderhoud ben je deels binnen en deels buiten aan het werk. We bieden een uitdagende functie waarbij opnemen van woningen, inspecteren, plannen en kwaliteitscontrole een aantal belangrijke taken zijn. Mogen we jou binnenkort toevoegen aan het team?

Wat ga je doen?

Met diverse woningcorporaties zijn langdurige samenwerkingsverbanden opgebouwd, gebaseerd op vertrouwen. De verantwoordelijkheid van deze organisatie omvat het dagelijks onderhoud van woningen, waaronder reparaties, mutaties en renovaties van badkamers, keukens en toiletten. Terwijl de uitvoerder hoofdzakelijk de mutaties en reparaties beheert, richt jij je als Werkorganisator / Werkvoorbereider vooral op het organiseren van renovaties bij bewoners thuis. Vanaf de intake met de bewoner tot de kwaliteitscontrole ben je betrokken bij het proces, zodat de bewoner tevreden is met de renovatie.

Jouw taken op een rijtje:

  • Het plannen van afspraken met bewoners;
  • Het technisch opnemen en uitwerken van keuken, badkamer of toilet;
  • Het maken van keuzes (keuken, tegels) met bewoners;
  • Het plannen en aansturen van onze bouwpartners;
  • Het plannen van onze collega’s (vaklieden);
  • Het bestellen van alle benodigde materialen;
  • Het uitvoeren van kwaliteitscontroles;
  • Het uitvoeren van inspecties bij complexere reparaties.

 

Hier ga je aan de slag

Als Werkorganisator Service & Onderhoud bij deze werkgever maak je deel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, eerlijk, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.

Jouw werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen.

Omdat steeds meer woningcorporaties graag gebruik maken van de afdeling Service & Onderhoud, is deze werkgever op zoek naar een enthousiaste Werkorganisator. Je zult veel werkzaam zijn in de omgeving Roosendaal. 

Waar jij goed in bent

Met jouw ervaring in de bouw beschik je over de kennis die nodig is voor deze functie van Werkorganisator Service & Onderhoud. Jouw positieve instelling werkt aanstekelijk bij collega’s. Met een positieve vibe denk jij vooral in oplossingen en weet je scherp te blijven in een soms hectische omgeving. 

Ook kan jij je vinden in de volgende punten:

  • Jouw communicatieve en sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld en je beschikt over de nodige zelfkennis;
  • Je durft mensen aan te spreken;
  • Je bent gestructureerd;
  • Het werken in verschillende softwarepakketten (projectadministratie) gaat je
  • gemakkelijk af.

Wat wij je bieden

Je komt als Werkorganisator Service & Onderhoud te werken bij een fijne, informele werkgever. Professioneel, maar zeker ook met humor en betrokkenheid. Ook mag je het volgende verwachten:

  • Een jaarcontract op basis van detachering en bij goed functioneren een vast contract;
  • Een bedrijfsvervoermiddel;
  • Marktconform salaris volgens de Bouw-cao;
  • 45 vakantiedagen, flexibel in te delen;
  • Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
  • Aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling (persoonlijk budget);
  • 180 leuke collega’s waar we geregeld iets gezelligs mee organiseren!

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature voor Werkorganisator Service & Onderhoud? Graag verwelkomen we je in het team! Stuur je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact. 
 

Ben jij iemand die problemen signaleert en er diep op induikt om ze op te lossen? Aandacht voor details en kwaliteitsgericht, dat ben jij als IT Professional Software en Data beheer in Terneuzen.

Wat ga je doen?

Je bent als IT Professional Software en Data Beheer verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhouden en beheren van belangrijke bedrijfsapplicaties en databases. Wanneer eer incidenten zijn, ben jij degene die ze gaat analyseren en oplossen en zoekt uit wat er voor een volgende keer anders gedaan kan worden. Ook werk je mee aan implementaties van nieuwe systemen. In je rol als IT Professional ben je daarnaast bezig met het optimaliseren van bedrijfsprocessen door middel van rapportages en ETL-oplossingen. 

Jouw verantwoordelijkheden zijn verder:

  • Ontwikkelen en onderhouden van MS SQL server databases en datawarehouses;
  • Programmeren en beheren van SQL-oplossingen;
  • Ontwikkelen van rapportages in MS SQL Report Builder, Power BI en Tagetik;
  • Realiseren van EDI-oplossingen in VB.NET, SOAP/XML en BizTalk;
  • Meewerken aan projecten voor de implementatie of aanpassing van ERP-systemen zoals Dynamics AX, Exact Synergy en AFAS.

Hier ga je aan de slag

Je komt als IT Professional Software en Data Beheer te werken bij een concern met meer dan 40 dochterondernemingen en een historie van 110 jaar. Zij zijn leverancier en producent van bouwgrondstoffen, eindproducten en diensten ten behoeve van de bouw. Als echt Zeeuws-Vlaams familiebedrijf zijn zij altijd op zoek naar kansen en mogelijkheden, zowel voor onze mensen als voor het concern. Maatschappelijk verantwoord ondernemen staat bij hen hoog in het vaandel en ze houden zich onder andere actief bezig met CO2-vermindering en -compensatie. 

Je werkt in een klein, hecht team van twee personen. Een daarvan heeft veel kennis van de organisatie, want deze persoon werkt al 25 jaar bij de werkgever. Ter uitbreiding voegen ze graag iemand toe aan het team. 

Waar jij goed in bent

Jij bent een nieuwsgierige IT Professional die op een oplossingsgerichte manier te werk gaat. Jij zoekt graag dingen tot de bodem uit, zodat problemen niet vaker voorkomen maar snel opgelost worden. Hierdoor heb je aandacht voor details en ben je kwaliteitsgericht. Door je ervaring in het vak weet je al hoe bepaalde systemen werken en heb je de functie snel onder de knie. De volgende punten sluiten dan ook op jou aan:

  • Hbo- werk- en -denkniveau bij voorkeur in de richting van Bedrijfskundige Informatica, Software Development of Business Intelligence;
  • Kennis van ETL-processen, EDI en BizTalk;
  • Ervaring met ERP-systemen zoals Dynamics AX, Exact Synergy en AFAS;
  • Basiskennis van financiële en administratieve processen is een pré;
  • Goede communicatieve vaardigheden en in staat om zowel functionele als technische ontwerpen te documenteren.

Wat we je bieden

Jouw werkdag als IT Professionals Software en Data beheer zal nooit hetzelfde zijn. Er kunnen ad hoc taken tussenkomen en natuurlijk ben je bezig met optimalisaties. Je komt te werken in een fijne werkomgeving en mag het volgende verwachten:

  • Een uitdagende en afwisselende baan met veel ruimte voor eigen initiatieven;
  • Een salaris dat past bij jouw kennis en (werk)ervaring;
  • Pensioenopbouw;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een fulltime functie van 40 uur in de week;
  • Minimaal 25 vakantiedagen;
  • De mogelijkheid trainingen en/of opleidingen te volgen die jou helpen verder te groeien binnen je functie of binnen het bedrijf;
  • Een warm welkom in een enthousiast en betrokken team waarbij ze de tijd nemen om je alles te vertellen over de bedrijven, afdelingen en missie.

Mogen we jou toevoegen aan het team als IT Professional Software en Data Beheer in Terneuzen? Wij leren jou graag kennen, dus stuur je gegevens naar Marissa en zij doet de rest!

Werk je graag aan kleinschalige projecten binnen woningcorporaties, bedrijven en ziekenhuizen? Als Werkvoorbereider/Calculator voegen we je graag toe aan het team bij deze fijne werkgever. Wij vertellen je er graag meer over. 

Wat ga je doen?

Als Werkvoorbereider/Calculator ben jij verantwoordelijk voor het zelfstandig opstellen van offertes en de werkvoorbereiding van middelgrote servicebonnen. Je werkt aan kleinschalige projecten voor de vaste klanten, zoals woningcorporaties, bedrijven en ziekenhuizen. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Het zelfstandig maken van offertes voor middelgrote servicebonnen;
  • Het zelfstandig maken van offertes, plannen en voorbereiden van bonnen en kleine projecten voor vaste klanten;
  • Werkvoorbereiding voor middelgrote project samen met een projectteam;
  • Contact onderhouden met vaste klanten.

 
Als Werkvoorbereider/Calculator kleinschalige projecten ben je bijvoorbeeld bezig met het opstellen van offertes voor herstel na een lekkage in een kantoorgebouw of het verbouwen van behandelkamers bij een huisarts. Ook het voorbereiden van middelgrote projecten, zoals de verbouwing van een kantoorpand of ziekenhuispoli, valt onder jouw taken.

Hier ga je aan de slag

Als Werkvoorbereider/Calculator bij deze werkgever maak je deel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, eerlijk, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.

Jouw werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen. Bij hen staan persoonlijk contact, kwaliteit en een lange termijn samenwerking centraal. 

Omdat ze de (functie)rollen effectiever en vernieuwender in willen zetten, voegen ze graag een Werkvoorbereider/Calculator kleinschalige projecten toe aan het team. 

Waar jij goed in bent

Jij bent iemand met een positieve instelling die graag denkt in oplossingen en in kansen. Met je sociale en communicatieve vaardigheden zorg je ervoor dat je collega’s graag met je samenwerken en het werk helder uitgevoerd wordt. Niet alleen voor je collega’s, maar ook voor klanten ben jij een fijne Werkvoorbereider/Calculator door je service- en klantgerichte houding. Verder herken jij je in het volgende:

  • Je bent betrokken, neemt initiatief en werkt gestructureerd, zelfs in hectische situaties.
  • Je hebt ervaring in de bouw, specifiek in werkvoorbereiding en calculatie.
  • Je bent vaardig in Autocad (Revit) en kunt goed tekeningen maken en interpreteren.

Wat we je bieden

  • Een jaarcontract op basis van detachering en bij goed functioneren een vast contract;
  • Een leaseauto bij een vast contract;
  • Een fulltime dienstverband;
  • Marktconform salaris volgens de Bouw-cao;
  • 40 vakantiedagen, flexibel in te delen;
  • Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling, inclusief een persoonlijk opleidingsbudget;
  • 170 leuke collega’s met wie we regelmatig gezellige activiteiten organiseren!

Zie jij jezelf al aan de slag gaan als Werkvoorbereider/Calculator Kleinschalige Projecten en wil je deel uitmaken van het enthousiaste team? We kijken ernaar uit om jou te ontmoeten en te ontdekken hoe we samen kunnen bijdragen aan het succes.  

 

Jij bent een Productiecoördinator die kan verbinden en in staat is om procesmatig te werken. Je productieteam van ongeveer 10 medewerkers weet je mee te nemen en betrokken te houden. Met mooie voorwaarden die hier tegenover staan, voegen ze jou graag toe aan het team. 

Wat ga je doen?

Jij werkt als Productiecoördinator aan de uitvoering van het beleid. Dit doe je samen met de Bedrijfsleider. Je beheert en controleert de milieu- en veiligheidsvoorschriften en doet voorstellen ter verbetering van procedures en processen. Ook draag je zorg voor de orde en veiligheid in de fabriek volgens de 6S-methodiek. Veiligheid is een belangrijke pijler. Verder vallen onder jouw werkzaamheden:

  • Je bewaakt de voortgang van de productie en  je zorgt ervoor dat alles veilig verloopt;
  • Je maakt productieplanningen en je ondersteunt bij de uitvoering hiervan;
  • Je plant regulier onderhoud in samen met de bedrijfsleider;
  • Je zorgt  voor goede communicatie binnen de productiehal en met het buitenterrein.

 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Productiecoördinator te werken bij de fabriek in Kamperland. Deze organisatie levert voorgespannen betonnen heipalen in alle afmetingen met vrijwel geen beperkingen in lengte of extra voorzieningen voor de woning- en utiliteitsbouw. Ook kun je denken aan bijvoorbeeld de Betuweroute, Westerscheldetunnel en andere grote infrastructurele werken. Ze leveren niet alleen heipalen, maar verzorgen ook het volledige heiwerk. 

Dit bedrijf heeft meer dan 45 zusterondernemingen en is al meer dan 110 jaar verankerd in de bouw. 

In Kamperland bestaat het team uit productiepersoneel en kantoormedewerkers. In de productie werk je samen met 10 productiemedewerkers en op kantoor zitten 5 collega’s: directie, bedrijfsleider, werkvoorbereiding, planning en financiën. 

Waar jij goed in bent

Als Productiecoördinator in Kamperland heb je aandacht voor veiligheid. Jij bent gewend om binnen een bepaalde structuur te werken, zoals met een dagstart binnen de productie. Het team waarmee je samenwerkt werkt al lange tijd op dezelfde manier. Jij weet goed een balans te vinden tussen deze huidige manier van werken en eventueel efficiëntere opties. Door je heldere en duidelijke communicatie zorg je voor verbinding en begrip, zowel voor jouzelf als onderling in het team. Verder:

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Ongeveer vijf jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een productieomgeving;
  • Je hebt kennis van interne bedrijfsprocessen en hoe deze te optimaliseren;
  • Je hebt affiniteit met de bouwwereld; 
  • Je hebt aansturende kwaliteiten en het vermogen om medewerkers te enthousiasmeren. 

Wat we je bieden

Je komt als Productiecoördinator te werken bij een fijne werkgever. Er hangt een informele sfeer met korte lijnen. Je mag verder dan ook het volgende verwachten:

  • Goed salaris; 
  • 27 vakantiedagen;
  • 12 ATV dagen;
  • Duurzame inzetbaarheidsdagen vanuit de cao voor de betonproductenindustrie;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 cent per km met een max van 30 km enkele reis;
  • Eindejaarsuitkering van 3,5% van het bruto jaarsalaris;
  • Pensioenvoorziening vanuit de cao voor de betonproductenindustrie;
  • Een warm welkom in jouw nieuwe team. Ze nemen de tijd je alles te vertellen over de processen, afdelingen en missie;
  • Alle ruimte om mee te denken met productinnovaties en ontwikkelingen.

Ben jij enthousiast geworden over de functie van Productiecoördinator? Wij maken graag kennis met je en kijken er naar uit je te ontmoeten. Je kunt gemakkelijk je gegevens hieronder achter laten of solliciteren via Whatsapp
 

Heb jij leidinggevende ervaring en wil je dit inzetten bij een mooie organisatie in de voedingsmiddelenindustrie? Als Coördinator Assemblage ben jij de drijvende kracht achter de assemblage-afdeling. 

Wat ga je doen?

In je rol als Coördinator Assemblage ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de dag- en weekplanning. Hierbij zorg je ervoor dat producten tijdig, volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en tegen optimale kosten worden geproduceerd. Alert zijn op afwijkingen en knelpunten in de werkprocedures is wat jij doet. Kleine aanpassingen of grotere verbeteringen, jij staat altijd klaar om deze te signaleren. 

Als Coördinator Assemblage sta jij klaar om je team te motiveren het beste uit zichzelf te halen. Samen met je team stroop je de mouwen op om continue groei en ontwikkeling na te streven. Jij hebt daar een essentiële rol in. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Coördinator Assemblage te werken bij een werkgever in de foodbranche, namelijk dé maaltijdbereider van Nederland, gevestigd in Oude-Tonge. De maaltijden worden op een specifieke manier bereid, waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft. 

In Oude-Tonge kom je terecht in een prachtig kookatelier. Het toegewijde team bestaan uit ongeveer 65 tot 100 medewerkers die zich inzetten voor de groei van het bedrijf. Samen successen behalen en vieren is wat ze graag doen. Naast plezier in het werk, houden ze altijd het einddoel in de gaten. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten.

Ter uitbreiding voegen ze jou graag toe aan het team.  

Waar jij goed in bent

Jij hebt de skills om actiegericht, kwaliteitsgericht en resultaatgericht te handelen. Als Coördinator Assemblage ben je in staat om eigenaarschap te tonen. Daarnaast herken je je in de volgende punten:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende rol binnen de foodbranche;
  • Je hebt kennis over kwaliteitssystemen, voedselwetgeving en productieprocessen binnen de foodbranche;

Wat we jou bieden

Je komt als Coördinator Assemblage terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan. Je mag dan ook het volgende verwachten: 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Mogen we jou toevoegen aan het team in Oude-Tonge als Coördinator Assemblage? Graag komen we met jou in contact! Stuur je CV en contactgegevens naar Marissa Andries, zodat ze kennis met je kan maken. 

 

Juridische zaken, daar draai jij je handen niet voor om. Internationaal? Ook dat zie jij als een uitdaging? Ervaring in de chemische industrie? Wauw, jou willen we graag leren kennen! Lees meer over de functie van Juridisch Adviseur.

Wat ga je doen?

Jij bent als Juridisch Adviseur voor enorme waarde bij deze organisatie. In deze solistische functie ben jij verantwoordelijk voor alle juridische kwesties. Jouw collega’s werken vanuit Zwitserland, waar je uiteraard mee kunt schakelen. In Nederland ben jij de enige op deze rol. Als Juridisch adviseur is het dan ook van groot belang dat je naast Nederlands, vloeiend Engels spreekt en schrijft op professioneel niveau.

Jouw verantwoordelijkheden: 

  • Adviseren van alle zusterbedrijven over juridische kwesties (met uitzondering van arbeids- en belastingrecht), met name op het gebied van corporate-, distributie-, handels- en burgerlijk recht en regelgevende zaken, zowel nationaal als internationaal;
  • Voorbereiden van verschillende contracttemplates en het beoordelen, opstellen en onderhandelen van individuele contracten in een nationale en internationale context, voornamelijk in het Engels;
  • Ontwikkelen en beheren van het contractbeheerproces en de contractendatabase op Europees niveau;
  • Ondersteunen van het beheer van de verzekeringsportefeuille, afhandelen van grote claims, standaardiseren van rapportages;
  • Ondersteuning bij coördinatie van gegevensbescherming voor gehele  Europese organisatie en ook bij de individuele groepsbedrijven;
  • Deelnemen aan projecten met juridische implicaties op nationaal, Europees en mondiaal niveau (bijv. ESG, REACH);
  • Vertegenwoordigen van de bedrijfsbelangen in buitengerechtelijke zaken en beheren van externe juridische adviseurs;
  • Monitoren en analyseren van juridische ontwikkelingen (ESG), wetswijzigingen en jurisprudentie, en het beoordelen van de resulterende juridische risico’s voor de organisatie en de groepsbedrijven, inclusief het ontwikkelen van mogelijke strategieën voor actie;
  • Beoordelen van interne bedrijfsprocessen vanuit juridisch perspectief, verbeteren van processen en zo juridische risico’s minimaliseren;
  • Standaardiseren/digitaliseren van processen met juridische relevantie.

Hier ga je aan de slag

Met 480 medewerkers is deze organisatie één van de leidende alkoxyleringsbedrijven in Europa en biedt een brede range van surfactants, chemische specialiteiten, chemicaliën voor de coatingindustrie en klant specifieke producten voor diverse markten. 

Ze verkopen hun producten wereldwijd en hebben op dit moment drie productiefaciliteiten in het hart van Europa (Hedingen-CH, Moerdijk-NL en Delden-NL). Ze onderscheiden zich door technisch hoogwaardige productie-installaties, een efficiënt en strak georganiseerde logistiek en talentvolle collega’s die kennis en ervaring uitwisselen met de klanten en overige vestigingen. 

Je komt te werken in Delden of Moerdijk, maar net wat voor jou het meest praktisch is. Voorkeur voor deze organisatie is wel vanuit Delden. 

Waar jij goed in bent

Jij begrijpt als Juridisch Adviseur economische verbanden en processen. Je hebt een oplossingsgerichte denkwijze en manier van denken. Werken in een internationaal team is voor jou geen probleem, als ook in een matrixstructuur. In deze functie als Juridisch Adviseur is een hoge mate van integriteit natuurlijk van groot belang. Jij snapt dit als geen ander. 

Je bent te omschrijven als iemand die ondernemend is in zijn/haar denken en handelen, evenals dat je sterk resultaat en doelgericht werkt. Je leert graag nieuwe dingen en denkt mee in innovaties. Met jouw betrouwbaarheid en zelfstandigheid maak jij deze rol eigen.

Verder herken jij je in volgende:

  • Een civielrechtelijke opleiding (minimaal masterniveau) aan een Europese universiteit;
  • Minimaal 5 jaar postdoctorale ervaring als juridisch professional (advocatenkantoor of inhouse) in een internationale structuur en industriële omgeving;
  • Zakelijk vloeiend in schriftelijk en gesproken Engels, Nederlands en Duits. Bij voorkeur ook Frans;
  • Algemene kennis van burgerlijk, distributie-, handels- en vennootschapsrecht met het vermogen om snel vertrouwd te raken met nieuwe rechtsgebieden, inclusief die met een internationale dimensie (EU en nationaal);
  • Internationale en uitgebreide ervaring op het gebied van contracten (burgerlijk en common law);
  • Interesse in en technische affiniteit met (contract)databases en bijbehorende processen;
  • Kennis van milieuwetgeving, verzekerings- en gegevensbeschermingswetten;
  • Bij voorkeur kennis van de chemische en/of farmaceutische industrie;
  • Bereidheid om indien nodig in Europa te reizen.

Wat we je bieden

  • Salaris tussen de €77.000,- en €98.000,- bruto per jaar (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • 25 vakantiedagen en 6 ADV dagen;
  • Goede pensioenregeling;
  • Vanaf 35 jaar iedere 5 jaar een seniorendag (max 4 dagen);
  • Bij een jaar geen ziekteverzuim, twee extra vakantiedagen;
  • Mogelijkheid verder te ontwikkelen d.m.v. uitgebreide opleidingsfaciliteiten;
  • Personeelsvereniging die diverse uitjes organiseert en een jaarlijks afdelingsuitje;
  • Een fulltime functie van 32-40 uur;
  • Een betrokken werkgever en een internationaal georiënteerde werkomgeving waar gewerkt wordt volgens de hoogste Europese veiligheids-, kwaliteits- en milieu normen.

Past deze verantwoordelijke baan als Juridisch Adviseur bij jou? Wij dagen je uit om je gegevens naar on toe te sturen, zodat we kennis kunnen maken en samen de eventuele vervolgstappen kunnen zetten. 

Je zult eerst kennismaken via Modoc en vervolgens een Teamsmeeting hebben met de opdrachtgever. Deze Teams kennismaking zal in het Engels zijn. 

 

Heb jij stalen zenuwen? En is een rekenmachine voor jou overbodige luxe? Zie jij jezelf graag in een administratieve rol en als verbindende schakel tussen productie en klant? Lees dan snel verder, jij bent misschien de Calculator die wij zoeken!
 

Wat ga jij doen?

Jij bent de Calculator die kan ondersteunen in het calculeren, voorbereiden en aanbieden van de toenemende vraag naar buis- en plaatwerk. Jouw diverse takenpakket bestaat uit:

  • Je denkt mee met de engineering van de klanten om samen resultaat te boeken.
  • Je adviseert over de maakbaarheid van producten en houdt hierbij ook rekening met de mogelijkheden van het geavanceerde machinepark.
  • De automatisering van het gehele proces is volop in ontwikkeling, ook hierin kun je een rol spelen.

 

Hier ga jij aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een ambitieuze toeleverancier van een breed scala van plaat- en buiswerk voor vele sectoren, zoals machinebouw, constructie, land- en tuinbouw en automotive. Dit productiebedrijf heeft beschikking tot een super modern en geautomatiseerd machinepark met maar liefst drie lasersnijmachines. Naast machines bestaat het bedrijf uit een klein team van specialisten, er zijn korte lijntjes binnen het bedrijf en er zijn zeker groeiambities. Samen met deze geavanceerde machines en een klein team van specialisten zetten jullie de mooiste en beste producten op de markt vervaardigd uit vele soorten plaatwerk.
 
Als Calculator werk je nauw samen met negen collega’s. De twee productgroepen buiswerk en plaatwerk zijn nu verdeeld over twee afdelingen. In de toekomst wordt steeds meer toegewerkt naar een samensmelting van de twee afdelingen.
 

Hier ben jij goed in

Vooropgesteld kijkt deze werkgever vooral naar capaciteiten en talent. Beschik je over administratief inzicht, hou je van rekenen en/of klantcontact? Herken jij jezelf daarnaast voor een groot deel in onderstaande vaardigheden, dan maken we graag kennis met jou voor deze rol van Calculator.

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Cijfermatig sterk;
  • Gevoel voor automatisering;
  • Discipline, accuratesse en samenwerken;
  • Goede contactuele eigenschappen en een commerciële instelling;
  • Affiniteit met metaal en werktuigbouwkundige achtergrond is een pré maar geen noodzaak.

 

Wat wij jou bieden

Werken als Calculator voor dit fijne bedrijf betekent dat je je sowieso mag verheugen op goede koffie uit het gloednieuwe koffiezetapparaat! Daarnaast mag je rekenen op het volgende:

  • Een goed salaris conform functieschaal 7 CAO Kleinmetaal;
  • Een uitdagende baan in een gedreven en prettig team waar een informele werksfeer, teamspirit en humor op de werkvloer heerst;
  • Een werkgever die naar jouw talenten kijkt en meedenkt in doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken, hoewel collega’s elkaar graag opzoeken op kantoor;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans;
  • Goede koffie uit een gloednieuw koffiezetapparaat!

 
Ben jij enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Calculator? En denk jij dat deze werkgever perfect bij jouw ambities past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Marissa!

Storingen verhelpen en inspecties uitvoeren is wat jij dagelijks doet als Monteur Technische Dienst bij deze supermarktketen in Roosendaal. Samen bouwen aan de toekomst van discount is waar ze voor staan. Deze functie is in dagdienst. 

Wat ga je doen?

Als Allround Monteur zorg je voor een goede werking bij al de transportmiddelen in de winkel én het distributiecentrum. Het oplossen van storingen valt onder jouw verantwoordelijkheid. Je doet dit vanaf het analyseren van het probleem tot aan het uitvoeren van de door jou bedachte oplossing. 

Jouw taken bestaan verder uit:

  • Uitvoeren van periodieke inspecties volgens de geldende normen en richtlijnen;
  • Je beheert het actuele overzicht van de voorraad en het verloop van de hulpmiddelen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het keuringsproces, waarbij je de wettelijke keuringen uitvoert, rapporteert en noodzakelijke aanpassingen doorvoert. 

Hier ga je aan de slag

Jij bent als Monteur Technische Dienst werkzaam bij het distributiecentrum van een groeiende supermarktketen. Naast het distributiecentrum ben je ook aanwezig in een de winkels in de regio als monteur. 

Je werkt nauw samen met je collega monteur. Samen vormen jullie een tweemans-team. 
 
Werken bij dit bedrijf betekent uitgedaagd worden om het maximale uit de organisatie, je team en jezelf te halen. Daar staat tegenover dat vanuit een mensgerichte benadering gekeken wordt naar ambitie en doorgroeimogelijkheden. Dit zorgt voor een loyale club vaste medewerkers. Pas jij als monteur hier goed tussen?

Waar jij goed in bent

Medewerkers met POWER! Die voegen ze graag toe aan het mooie team. Het maximale uit jezelf, je team en de organisatie halen. Als monteur ondersteun jij je collega’s en zorg je ervoor dat het werk door kan gaan. Jij denkt na om problemen te voorkomen en weet ze te fixen waar nodig. Daarnaast herken jij je ook in de volgende punten:

  • In bezit van minimaal MBO3 diploma;
  • Ervaring als monteur;
  • Ervaring met lassen; 
  • Je bent accuraat en efficiënt. 

Wat we je bieden

Bij deze werkgever krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en heb je veel eigen verantwoordelijkheid. Samen bouwen aan de toekomst van discount, dat biedt kansen. Als monteur mag je naast een fijne werkomgeving, ook het volgende verwachten:

  • Salaris tussen de €2500,- en €2700,- bruto per maand;
  • Fulltime dagdienst functie;
  • Vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen;
  • Zekerheid;
  • Mogelijkheid om impact te maken;
  • Ontwikkelmogelijkheden;
  • Een functie bij een financieel gezond bedrijf.

Laat je verrassen door deze werkgever! Ben jij de monteur die ze mogen toevoegen aan hun team? Stuur je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact. 
 

De slimme aanpakkers in de elektrotechniek, dat is UPTA techniek in Bergen op Zoom. In de functie van Elektromonteur heb je afwisseling in jouw werk doordat je projectmatig werkt en jij jezelf verder weet te ontwikkelen met de beste materialen en nieuwste technieken. Ons team is ambitieus en staat open voor nieuwe ideeën. Iedereen heeft dezelfde interesses voor het vak en dat zie je terug in het werkplezier dat iedereen hier beleeft.   

Wat ga je doen? 

Als Elektromonteur bij UPTA techniek werk je veelal op de projectlocatie in Bergen op Zoom met een vast team van monteurs. Dat maakt je werk gevarieerd en uitdagend. Ook hebben we veel verschillende klanten waardoor je op verschillende locaties komt. Je voert reparaties en modificaties uit aan bestaande installaties. Door jouw enthousiasme weet je samen met je team nieuwe ideeën te bedenken en steeds weer de techniek te verbeteren. Natuurlijk let je goed op de klantwensen en ben je hét visitekaartje van UPTA techniek. De installaties en het onderhoud voer je uit bij o.a.: 

  • Elektrotechnische installaties; 
  • Meet-en regelsystemen; 
  • Besturingspanelen en verdeelkasten; 
  • Camerasystemen.   

Doordat je als industrieel elektromonteur een brede interesse hebt in het vak, kun je je ook op allerlei technieken ontwikkelen. Je hebt een breed specialisme en krijgt de ruimte om zelf je functie te creëren. Belangrijk is dat jij doet wat je leuk vindt en dit kunt toepassen bij de klant.  
 

Hier ga je aan de slag 

Werken bij UPTA techniek betekent werken met goed materiaal en werken voor projecten waar iedereen energie van krijgt. Er wordt voor je gezorgd, zowel privé als zakelijk. Dit houdt in dat je met goed gereedschap werkt en hier ook maandelijks een vergoeding voor krijgt om dit te onderhouden. Je wordt van top tot teen aangekleed met werkkleding en -schoenen, zodat het je aan niks ontbreekt.   

Bij UPTA techniek houden we wel van een beetje uitdaging. Als het seriewerk is, hoeft het voor ons niet. Waar we echt warm voor lopen zijn de middelgrote overzichtelijke projecten die vragen om slimme oplossingen. We hebben de luxe om de krenten uit de pap te halen.  

Je komt als elektromonteur te werken in een team van 10 monteurs. Dit team bestaat uit een enthousiaste club mannen die net zoveel passie voor het vak hebben als jij. Er is aandacht voor het inwerkproces en wij zorgen er gezamenlijk voor dat jij snel up and running bent binnen ons team.   

UPTA techniek is een gerenommeerd bedrijf op het gebied van industriële automatisering, camera techniek, service en onderhoud. We zijn gevestigd in Bergen op Zoom. In deze fulltime functie als elektromonteur werk je dagelijks van 08.00 tot 16.30 uur en krijg je extra pauzes per dag vergoed. Werkplezier en teamgeest staan bij UPTA techniek voorop.  
 

Waar jij goed in bent 

Dat jij een vakidioot bent vinden ze bij UPTA prachtig. Belangrijk vinden wij dat jij affiniteit hebt met de techniek en de wil hebt om te leren en te ontwikkelen. Door de verantwoordelijkheid die je krijgt kun je zelfstandig projecten draaien (eventueel op termijn) en haak je je collega’s aan waar nodig.  

Samengevat herken jij je in de volgende punten: 

  • MBO Elektromonteur niveau 3 of 4 of bereid om niveau 3 of 4 via UPTA te behalen; 
  • Je bent minimaal 18 jaar; 
  • Jij denkt in oplossingen, uitdagingen en kansen; 
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel.  

Wat we jou bieden 

Je krijgt alle ruimte om je als elektromonteur te (blijven) ontwikkelen en jouw mening telt. Als je bij UPTA Techniek werkt, mag je van ons ook een heleboel goede voorwaarden verwachten: 

  • Fulltime dienstverband van 40 uur per week; 
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen; 
  • Pensioenregeling via MN services; 
  • Eindejaar bonus (bij behaalde bedrijfsdoelstellingen); 
  • Opleidingsmogelijkheden;  
  • Gereedschapsvergoeding van €20,- per maand; 
  • Werkkleding en schoenen; 
  • Jaarlijks diverse uitjes en etentjes (voorbeeld: racen op Zandvoort); 
  • CAO Klein Metaal; 
  • Reiskostenvergoeding van €0,21,- per kilometer; 
  • Enthousiast en jong team.  

Past deze functie van Industrieel Elektromonteur én de werkgever UPTA techniek bij jou? Graag komen we dan met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken.