Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn! 

Wat ga je doen:

Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek. 
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken. 
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.

Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten. 
De werktijden zijn:

  • Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
  • Late shift: 14.00 – 22.00 uur 
  • Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur 

Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan. 

Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden. 

Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden. 

Hier ga je aan de slag: 

Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.

Waar jij goed in bent:

Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’. 

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
  • Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
  • Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
  • Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
  • Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.

Wat wij jou bieden:

  • Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
  • Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
  • CAO grafimedia;
  • De ploegentoeslag is 23,21%;
  • 5 weken vakantie per jaar;
  • De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd; 
  • Eindejaarsbonus;
  • Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
  • Een goed pensioenfonds;
  • Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
  • Veel uitdagingen die je mag aanpakken; 
  • Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz. 
  • Volgend jaar staat er een groot feest op de planning! 
  • Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;

 Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel! 

Ben jij een aanpakker met een passie voor techniek? Vind je het leuk om collega’s te motiveren en samen doelen te behalen? Dan is deze rol als Teamleider Productie jou op het lijf geschreven! Ga aan de slag bij een internationaal bedrijf met een informele sfeer en werk mee aan innovatieve, hittebestendige oplossingen die overal ter wereld worden gebruikt.
 

Wat ga je doen?

Als Teamleider Productie ben jij de verbindende schakel op de werkvloer. Je werkt mee met je team en neemt het voortouw in de dagelijkse werkzaamheden. Met jouw enthousiasme motiveer je je collega’s en zorg je dat iedereen precies weet wat er moet gebeuren.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het aansturen, begeleiden en ondersteunen van je team.
  • Het bewaken van de productieplanning en het behalen van doelstellingen.
  • Het verdelen van het werk en controleren van de output (zoals uren en kwaliteit).
  • Het beantwoorden van vragen en uitleggen van technische processen.

Kortom, je bent de drijvende kracht achter een goed functionerende werkvloer, waarbij je niet bang bent om zelf de handen uit de mouwen te steken.
 

Hier ga je aan de slag

Je komt te werken bij een toonaangevend internationaal bedrijf in Steenbergen, gespecialiseerd in hittebestendige oplossingen. Denk bijvoorbeeld aan isolatiemateriaal voor uitlaatpijpen, ovenruitjes en toepassingen voor de petrochemie, offshore en transportindustrie.

Het bedrijf heeft meerdere vestigingen in Europa, waaronder België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. In Steenbergen werken zo’n 100 medewerkers in een fijne, informele sfeer waar hard werken en collegialiteit hand in hand gaan. De productievloer bestaat uit een hecht team van 15 collega’s, en samen met een tweede teamleider zorg jij voor structuur en teamspirit.
 

Waar ben jij goed in?

  • Je hebt ervaring als leidinggevende in een productieomgeving of de ambitie om leiding te geven.
  • Je hebt affiniteit met techniek en vindt het leuk om technische kennis over te dragen.
  • Je bent sociaal, gemotiveerd en een echte aanpakker.
  • Je kunt goed samenwerken, maar weet ook zelfstandig je weg te vinden.
  • Je bent praktisch ingesteld en houdt van een dynamische werkomgeving.

Wat bieden wij jou?

  • Een fulltime functie (werktijden: 07:30 – 17:00) met veel verantwoordelijkheid en afwisseling.
  • Een passend salaris op basis van leeftijd, ervaring en opleiding.
  • Uitzicht op een vast contract.
  • Doorgroeimogelijkheden binnen een internationaal opererend bedrijf.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Een collegiale werksfeer met regelmatig gezellige vrijdagmiddagborrels.

Klinkt dit als jouw volgende stap?
Solliciteer dan nu en word Teamleider Productie! Heb je vragen over de functie? Bel gerust naar 0166-744015 of stuur een e-mail naar solliciteren@modoc.nl. We kijken uit naar jouw reactie!

Ben jij een gedreven Teamleider met ervaring in een productieomgeving? Wil jij leidinggeven in een dynamische 5-ploegendienst en bijdragen aan procesoptimalisatie, kwaliteit en veiligheid? Dan is deze functie iets voor jou!

Wat ga je doen?

Als Teamleider binnen deze organisatie geef je leiding aan een ploeg van vijf medewerkers binnen de productie (Assemblage of Spinnerij). Jij zorgt ervoor dat de productie soepel verloopt, KPI’s worden behaald en medewerkers gemotiveerd en ondersteund worden.

Jouw taken:

  • Aansturen en coachen van een ploeg van vijf medewerkers.
  • Behalen van KPI’s en verdelen van de dagelijkse werkzaamheden.
  • Voeren van functionerings-, beoordelings- en verzuimgesprekken. Ondersteunen van Lean-principes en continu verbeteren van processen.
  • Handhaven van veiligheidsvoorschriften en optreden als BHV’er en ontruimingsleider.
  • Zorgen voor de productie volgens vastgestelde kwaliteitsnormen.
  • Sturen op werkorder management en tijdig escaleren bij afwijkingen.
  • Identificeren van verbeterkansen en reduceren van verspilling.
  • Creëren van een veilige en prettige werkomgeving voor medewerkers.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is een toonaangevend bedrijf dat actief is in diverse sectoren, waaronder lucht- en ruimtevaart, voedingsmiddelenindustrie en chemische industrie. De innovatieve werkomgeving biedt een dynamisch team van gemotiveerde professionals die samenwerken aan uitdagende projecten en productontwikkelingen.

Waar jij goed in bent

Je hebt ervaring als een leidinggevende binnen een productieomgeving. Daarnaast breng je mee;

  • Een Vapro B of C opleiding;
  • Kennis van procesoptimalisatie, veiligheid en kwaliteitsbewaking;
  • Goede communicatieve en coachende vaardigheden;
  • Bereidheid om te werken in een 5-ploegendienst.

Wat wij je bieden

Je komt als Teamleider Productie te werken binnen een internationale organisatie. Er wacht een uitdagende en verantwoordelijke functie op je. Je mag dan ook het volgende o.a. verwachten: 

  • Salaris tussen de €3.300,- en €4.300,- bruto per maand (exclusief toeslagen);
  • 31% ploegentoeslag bovenop je salaris;
  • 27 vakantiedagen;
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Zie jij jezelf al aan de slag gaan als Teamleider Productie? Wij maken graag kennis met je! Stuur je gegevens naar ons op en wij pakken het verder op. 

Ben jij graag in contact met klanten uit andere landen? Als Accountmanager binnendienst in deze rol vallen Engeland, Ierland en Scandinavië onder jouw hoede. Jij zet de klant centraal in deze functie. Nieuwsgierig? Lees snel meer. 

Wat ga je doen?

Je bent als Accountmanager Binnendienst verantwoordelijk voor verschillende klanten binnen de UK/Ierland en Scandinavië. Je werkt hierin samen met je collega’s van het ambitieuze sales team. Jij het aanspreekpunt en de schakel tussen de behoefte van de klant en de voorraad van de organisatie. Je zorgt dat de klant toegang heeft tot de voorraad waardoor zij moeiteloos hun verkoopkansen kunnen benutten. Dit betekent dat je, naast proactieve verkoop, ook zorgt voor een perfect aansluitende logistieke service. Je werk is hierdoor heel afwisselend met uiteenlopen zaken in klanten én in banden. Verder bestaan jouw taken uit: 

  • Het realiseren van gezamenlijke verkoopdoelstellingen;
  • Het intern communiceren en borgen van de gemaakte afspraken met klanten;
  • Het optimaliseren van de klanttevredenheid;
  • Bij klanten onder de aandacht brengen van speciale aanbiedingen. Zowel telefonisch, per e-mail etc.;
  • Maar zeker ook het onder de aandacht brengen van nieuwe producten, diensten of ontwikkelingen;
  • Het nauwgezet opvolgen en signaleren van lokale marktontwikkelingen;
  • Het acquireren van nieuwe klanten / klantengroepen.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever in Moerdijk is een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen. 

Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en retail. 

De werkzaamheden als Accountmanager Binnendienst zal je verrichten vanuit de binnendienst op het kantoor in Moerdijk. In samenspraak met de Sales Manager, periodiek bezoek brengen aan klanten binnen het afzetgebied.

Waar jij goed in bent

In deze functie van Accountmanager Binnendienst maakt het niet uit of al saleservaring hebt of juist nog een starter bent. Heb je bijvoorbeeld wel een commerciële opleiding, maar nog geen ervaring, ook dan komen we graag met je in gesprek. Belangrijk is je ambitie en dat je sociaal en commercieel ingesteld bent. Ook kun je jezelf herkennen in het volgende:

  • Je bent fulltime beschikbaar (32 uur is bespreekbaar);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlands en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Commerciële ervaring en kennis opgedaan uit werk en/of opleiding;
  • Proactief en taakgerichte instelling.

Wat wij je bieden

Natuurlijk bieden we je een fijne werkplek. Je komt als Accountmanager Binnendienst te werken bij een ambitieus, succesvol bedrijf. Een organisatie waar ze blijven innoveren en waar je op een helemaal vernieuwde werklocatie komt. Dit mag je dan ook verwachten:

  • Een moderne werkomgeving binnen een compleet gerenoveerde hoofdkantoor;
  • Salaris tussen de €2500,- en €4000,- bruto per maand, afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
  • Een winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering (bij dienstverband > 12 maanden);
  • Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Iedere dag een heerlijk verse lunch voor maar € 2,45 per lunch;
  • Een middelloon pensioenregeling (60% inleg werkgever);
  • Een fiscaal aantrekkelijk fitnessregeling met werkgeversbijdrage;
  • Mogelijkheid tot gebruikmaking van het fietsplan (v.a. dienstverband voor onbepaalde periode);
  • Mogelijkheden tot een collectieve zorgverzekering;
  • Een reiskostenvergoeding (v.a. 10 km enkele reis);
  • 8% bruto vakantiegeld en 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • Een gezellig vrijdagmiddagborrel om de week met je collega’s af te sluiten!

Zien we jou binnenkort in deze nieuwe functie van Accountmanager Binnendienst voor Engeland/Ierland en Scandinavië? Graag leren we jou kennen!

 

Ben jij op zoek naar een afwisselende baan waar geen dag hetzelfde is? Houd je van verrassingen en uitdagingen, en werk je graag met je handen? Bij Bouwgroep Peters krijg je de kans om te werken aan allerlei bouwkundige klussen, van kleine reparaties tot grotere onderhoudswerkzaamheden. Als Timmerman Service en Onderhoud ga je zelfstandig op pad om bouwkundige problemen op te lossen en klanten blij te maken met je vakmanschap. Lees snel verder, want misschien past Bouwgroep Peters goed bij jouw wensen.

Wat ga je doen?

Als Timmerman Service en Onderhoud ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van uiteenlopende klussen. Denk hierbij aan het vervangen van kozijnen, het repareren van dakkapellen of het verhelpen van klemmende deuren. Geen uitdaging is te groot voor jou! Vaak werk je alleen, maar soms ga je samen met een collega op pad. Het werk voer je altijd vakkundig uit, en je zorgt ervoor dat de klant volledig tevreden is. Je legt duidelijk uit wat je gaat doen en zorgt ervoor dat alles netjes achtergelaten wordt.

Hier ga je aan de slag

Je komt op de meest uiteenlopende locaties: van woonhuizen en bedrijfsgebouwen tot kerken en monumentale panden. Kortom, je bent de hele dag onderweg, elke keer op een andere plek en met een nieuwe uitdaging. De klanten waar je mee werkt, waarderen je deskundigheid en klantgerichte houding, en dat zorgt voor veel voldoening in je werk.

Waar jij goed in bent

  • Een diploma in een bouwkundige richting (minimaal niveau 3);
  • Relevante werkervaring in de bouw;
  • Een rijbewijs B (BE is een pré);
  • Bereidheid om incidenteel een weekend- of oproepdienst (max. 1 keer per maand) te draaien;
  • Klantgerichte instelling en goede communicatieve vaardigheden.

Wat we jou bieden

  • Een veelzijdige functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid bij een ambitieus en groeiend bouwbedrijf;
  • Een goed salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede pensioenregeling;
  • Mogelijkheid tot een vast dienstverband;
  • Goed gereedschap, werkkleding en een telefoon van de zaak;
  • Fietsplan;
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien binnen het bedrijf;
  • Een enthousiaste personeelsvereniging en diverse gezellige medewerkeractiviteiten;
  • Een informele werksfeer met betrokken collega’s.

Klinkt dit als de baan voor jou? Solliciteer dan snel en word onderdeel van het gepassioneerde team van Bouwgroep Peters!
 

Ben jij een geboren organisator met ervaring in materiaal- en materieelbeheer? Wil jij werken in een dynamische bouwomgeving en een sleutelrol spelen in een goed georganiseerde en efficiënte materieeldienst? Dan is deze functie iets voor jou!

Waar kom je te werken?

Bij Bouwgroep Peters, een ambitieus en groeiend bouwbedrijf, speel jij een cruciale rol in ons logistieke proces. Onze materieeldienst is het kloppend hart van onze bouwprojecten, waar zowel groot materieel als klein materiaal wordt beheerd. Je werkt samen met een chauffeur en een collega in het magazijn, die jij aanstuurt. Samen zorgen jullie ervoor dat alles op rolletjes loopt en de bouwplaatsen tijdig over de juiste materialen beschikken. Je komt ter vervanging van onze gewaardeerde collega die binnenkort met pensioen gaat.

Onze organisatie is volop in ontwikkeling en dat geldt ook voor de werkzaamheden bij de materieeldienst. Dit betekent dat jij niet alleen verantwoordelijk bent voor de materieeldienst, maar ook inbreng hebt bij de verdere optimalisatie. 

Wat ga je doen?

Je bent hét aanspreekpunt voor onze uitvoerders. Je werkt graag planmatig en bent eigen baas in de materieeldienst. Daarnaast bestaan jouw werkzaamheden uit:

  • Je bent verantwoordelijk voor de ontvangst, opslag, uitgifte en registratie van bouwmaterialen en materieel;
  • Je coördineert het transport naar bouwplaatsen.
  • Je bewaakt de voorraadniveaus en zorgt voor tijdige bestellingen;
  • Je zorgt ervoor dat al het materieel en gereedschap in optimale staat verkeert, regelt keuringen (zoals NEN 3140) en schakelt onderhoudspartijen in waar nodig;
  • Je draagt zorg voor een georganiseerd en opgeruimd magazijn en buitenterrein;
  • Je geeft leiding aan de chauffeur en de magazijnmedewerker en stuurt hen aan in de dagelijkse werkzaamheden;
  • Je adviseert over investeringen in nieuw materieel en onderhoud van gereedschappen.

Wat vragen wij van jou?

  • Een afgeronde technische VMBO/MBO-opleiding, bijvoorbeeld in de richting van metaal, werktuigbouwkunde, timmeren of elektrotechniek;
  • Ervaring met magazijn- of materiaalbeheer, bij voorkeur in de bouwsector;
  • Leidinggevende vaardigheden of ervaring met het aansturen van collega’s;
  • Affiniteit met digitalisering en logistieke processen (ervaring met scannersystemen is een plus!);
  • Certificaten zoals VCA, rijbewijs BE en heftruckcertificaat (of bereidheid deze te halen);
  • Organisatorisch sterk, kostenbewust en communicatief vaardig.

Wat bieden wij?

  • Een veelzijdige functie binnen een groeiend bouwbedrijf met een informele en prettige werksfeer;
  • Salaris tussen € 3.800 en € 4.800 (afhankelijk van ervaring) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO UTA;
  • 43 vakantiedagen, waarvan 30 dagen vastgesteld en 13 dagen uitbetaald;
  • Fietsplan met belastingvoordeel;
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
  • Een actieve personeelsvereniging en leuke medewerkersactiviteiten.

Ben jij klaar voor deze uitdaging en wil je bijdragen aan een efficiënter en geordende materieeldienst? Solliciteer dan nu en word onze nieuwe Hoofd materieel- en terreindienst! Stuur je cv en motivatie en wie weet verwelkomen we jou binnenkort in ons team!

 

Als Werkvoorbereider bij Bouwgroep Peters werk je in een professioneel en ambitieus team aan een grote diversiteit van aansprekende projecten. Geldt voor jou ook, hoe meer afwisseling hoe beter? Van moderne nieuwbouwprojecten zoals appartementencomplexen en hotels tot uitdagende restauraties van monumentale panden. We realiseren projecten voor zowel particuliere als zakelijke opdrachtgevers en zijn trots op ons vakmanschap en innovatieve aanpak. Zin in deze nieuwe uitdaging? 

Waar ga je werken?

Bouwgroep Peters is een gerenommeerd en groeiend bouwbedrijf met een sterke reputatie in de sector. Wij staan bekend om onze hoogwaardige bouwprojecten, onze no-nonsense mentaliteit en onze focus op kwaliteit en duurzaamheid. Ons kantoor bevindt zich in een inspirerende werkomgeving, waar samenwerking en innovatie centraal staan. We werken met korte lijnen en een informele sfeer waarin jouw mening telt en je volop de ruimte krijgt om je talenten te ontwikkelen. Daarnaast stimuleren we persoonlijke groei en ontwikkeling.

Onze projecten bevinden zich voornamelijk in de regio en variëren van kleinschalige woningbouw tot grootschalige utiliteitsbouw. Jij bent als Werkvoorbereider een essentiële schakel binnen het bouwproces en werkt nauw samen met projectleiders, uitvoerders en onderaannemers. Je hebt een dynamische rol waarin je zowel op kantoor als op de bouwlocaties actief bent. Regelmatig bezoek je de bouwplaatsen om de voortgang te bewaken en om
feeling te houden met het project.

Wat ga je doen?

Geen dag is hetzelfde! Jij zorgt ervoor dat alle voorbereidingen tot in de puntjes geregeld zijn, zodat de uitvoering soepel verloopt. Jouw taken omvatten onder andere:

  • Het bestuderen en controleren van (detail)tekeningen vanuit technische omschrijvingen en  bestek.
  • Het opstellen van een gedetailleerde werkboorbereidingsplanning inclusief leveringsschema’s;.
  • Het opzetten van spiegels en vergelijken van offertes met de begroting;
  • Het voorbereiden van inkoopgesprekken voor de Projectleiders met onderaannemers bij grotere onderdelen van het project.
  • Het bijhouden van meer- en minderwerk.
  • Het opzetten en bijhouden van projectdocumentatie, zodat alle betrokken partijen altijd beschikken over de juiste informatie.
  • Het bepalen van de bouwplaatsindeling samen met de uitvoerder voor een efficiënte logistiek en veilige werkomgeving.
  • Het onderhouden van contact met alle stakeholders, waaronder opdrachtgevers, leveranciers en onderaannemers, om een soepel proces te waarborgen.

Wat vragen wij van jou?

Naast volop uitdaging in je baan als werkvoorbereider, vinden we het belangrijk dat jij je binnen Bouwgroep Peters thuis voelt. Op basis van de eerste kennismaking ervaren we samen of er een goede klik is. Wat in jouw voordeel werkt:

  • Een mbo-/hbo-diploma Bouwkunde;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als Werkvoorbereider in de nieuwbouw;
  • Ervaring met BIM is een pré (of de bereidheid dit te leren);
  • Een nuchtere, proactieve, collegiale en flexibele werkhouding;
  • Organisatorisch vermogen en oog voor detail.

Wat bieden wij jou?

Om als Werkvoorbereider leuke en mooie projecten in Zeeland uit te voeren, ontvang je bij ons het volgende: 

  • Een veelzijdige baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid bij een ambitieus bouwbedrijf;
  • Een uitstekend salaris tussen de € 3.500 en € 5.500 (afhankelijk van je werkervaring), met daarbovenop goede secundaire arbeidsvoorwaarden vanuit de CAO UTA;
  • Voor alle medewerkers met een vast contract is er toegang tot een Leasefietsplan om duurzaam en gezond naar je werk te reizen;
  • De mogelijkheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen en door te groeien binnen onze organisatie;
  • Een actieve en enthousiaste personeelsvereniging die diverse leuke activiteiten organiseert;
  • Een informele werksfeer met betrokken collega’s en korte communicatielijnen;
  • In overleg de mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Laptop en telefoon;
  • Auto van de zaak afhankelijk van werkervaring;
  • Je hebt 43 vakantiedagen, waarvan 30 dagen vastgesteld en 13 dagen uitbetaald;
  • Eindejaarsuitkering;
  • Mogelijkheid tot vast contract.

Ben jij de Werkvoorbereider die wij zoeken en wil je bijdragen aan uitdagende en innovatieve bouwprojecten? Solliciteer dan nu en word onderdeel van ons team!

 

Ben jij een gedreven verkoper met een passie voor klantenservice en bouwmaterialen? Haal jij energie uit het sluiten van deals en het bieden van oplossingen die écht bij klanten passen? Dan is deze functie als Commercieel Medewerker Binnendienst een mooie kans voor jou. Lees verder en ontdek wat deze werkgever jou te bieden heeft!
 

Wat ga je doen?

In de rol van Commercieel Medewerker Binnendienst ben je een onmisbare schakel in het adviseren van klanten en het realiseren van succesvolle verkopen. Je werkt nauw samen met de buitendienst en zorgt ervoor dat klanten altijd een oplossing op maat krijgen. Jouw verantwoordelijkheden zijn:

  • Het onderhouden van intensief contact met klanten en het achterhalen van hun wensen.
  • Onderhandelen met leveranciers over prijzen en leveringstermijnen.
  • Het opstellen van duidelijke en overtuigende offertes.
  • Het administratief afhandelen van orders om een soepele levering te waarborgen.

 

Hier ga je aan de slag 

Deze organisatie is een toonaangevende speler in bouw- en afbouwmaterialen, met elf bouwcenters en vijf showrooms in Zeeland, West-Brabant en Zuid-Holland. De showrooms bieden klanten inspiratie met fraaie opstellingen voor badkamers en keukens. De organisatie staat bekend om vakmanschap, flexibiliteit en kwaliteit, en heeft een lange geschiedenis van ruim 110 jaar in de bouwsector.
 

Wat neem je mee?

Om succesvol te zijn in deze rol, beschik je over een combinatie van commerciële vaardigheden en affiniteit met de bouwsector. Daarnaast breng je mee:

  • Een mbo+ of hbo-werk- en -denkniveau.
  • Rekenvaardigheden die het mogelijk maken om complexe offertes met gemak op te stellen.
  • Een nauwkeurige en proactieve houding.
  • Ervaring in verkoop of een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen de bouwmaterialenbranche.
  • Klantgerichtheid en sterke communicatievaardigheden.

Wat bieden wij jou? 

Deze werkgever biedt een uitdagende functie in een dynamische en betrokken werkomgeving. Geen werkdag is hetzelfde en er is volop ruimte om ideeën te delen en door te groeien. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een passend salaris op basis van kennis en ervaring.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals personeelskorting en pensioenopbouw.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Minimaal 25 vakantiedagen.
  • Mogelijkheden voor trainingen en opleidingen om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Een warme en professionele inwerkperiode waarin je wordt wegwijs gemaakt in de processen en missie van de organisatie.

Zie jij jezelf als Commercieel Medewerker Binnendienst en ben je enthousiast over deze kans? We zien je sollicitatie graag tegemoet, zodat we samen aan jouw toekomst kunnen bouwen. 
 

Draag bij aan een duurzame toekomst bij een familiebedrijf waar kwaliteit, verantwoordelijkheid en werkplezier centraal staan. Hier krijg je als Werkvoorbereider Verduurzamingsprojecten de ruimte om jezelf te ontwikkelen en mee te werken aan innovatieve verduurzamingsprojecten. Een stabiele werkgever met bijna 100 jaar ervaring, die investeert in zowel mensen als technologie!

Wat ga je doen?

Als Werkvoorbereider Verduurzamingsprojecten ben je van begin tot eind betrokken bij duurzame woningprojecten. Je werkt technische verduurzamingsscenario’s uit en zorgt voor een optimale balans tussen kosten, energie-efficiëntie en bewonersoverlast. Samen met de projectleider onderhoud je contact met opdrachtgevers, leveranciers en onderaannemers. Daarnaast stel je planningen, veiligheidsplannen en begrotingen op en controleer je het tekenwerk.

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een betrokken familiebedrijf en is al bijna 100 jaar actief op het gebied van nieuwbouw, renovatie en service & onderhoud. Vanuit de vestigingen in Bergen op Zoom, Breda en Oosterhout bouwen zij voor zakelijke opdrachtgevers in Zuidwest Nederland. Dagelijks denken zij graag mee op het gebied van ontwerp, materiaalkeuze, bouw- en onderhoudskosten en technische uitvoerbaarheid, om vervolgens hun expertise om te zetten in het leveren van een kwalitatief hoogwaardige gebouw. Wat dit bedrijf belooft maken ze waar in de langdurige samenwerkingen.

Binnen het bedrijf werken zo’n 180 medewerkers. Desondanks is het persoonlijke karakter kenmerkend voor deze club mensen.

Als Werkvoorbereider Verduurzamingsprojecten ben je op kantoor Oosterhout omgeven met je sociale collega’s. Op vrijdagmiddag wordt het weekend ingeluid met een borrel. Ook de monteurs, die doordeweeks op pad zijn, komen dan naar kantoor om de gezelligheid op te zoeken. Daarnaast wordt ieder jaar een teamuitje, zomer barbecue en kerstborrel georganiseerd. Er heerst binnen dit familiebedrijf een echte Brabantse gezelligheid en vanaf moment één voel jij je hier op je plek.

Waar jij goed in bent

Je bent als Werkvoorbereider Verduurzamingsprojecten analytisch sterk en denkt in oplossingen. Daarnaast weet je goed het overzicht te bewaren en ben je communicatief sterk. Je hebt ervaring met LEAN en bent goed in time management. Verder:

  • Heb je ervaring met werkvoorbereiding en verduurzamingsprojecten.
  • Ben je secuur en goed in planning en organisatie.
  • Heb je kennis van Autocad, BIM en relevante bouwregelgeving.
  • Werk je gestructureerd en hebt oog voor detail.

Wat ze je bieden

Naast een fijne werkomgeving, mag je natuurlijk ook andere voorwaarden verwachten als je als Werkvoorbereider Verduurzamingsprojecten aan de slag gaat in Oosterhout. Denk hierbij aan het volgende:

  • Een jaarcontract en bij goed functioneren een vast contract;
  • Marktconform salaris;
  • 40 vakantiedagen; Voldoende doorgroeimogelijkheden;
  • Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
  • Aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling (persoonlijk budget);
  • 180 leuke collega’s!

Word jij onderdeel van deze leuk werksfeer en wil je een bijdrage leveren aan duurzaamheid? Graag leren we jou als Werkvoorbereider Verduurzamingsprojecten kennen. Stuur je gegevens naar ons op en hopelijk tot snel!

 

Ben jij een organisatietalent met sterke communicatieve vaardigheden? Sta je stevig in je schoenen en zoek je een afwisselende baan waar geen dag hetzelfde is? Dan hebben we dé uitdaging voor jou als Medewerker Planning & Service in Terneuzen!
 

Wat ga je doen

Als Medewerker Planning & Service ben je de spil in het web en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je werkt vanuit het centrale kantoor in Terneuzen en beheert servicemeldingen en montageverzoeken voor de vestigingen in Terneuzen, Vlissingen en Bergen op Zoom. Na een grondige inwerkperiode, waarin je het unieke assortiment keukens leert kennen, ga je zelfstandig aan de slag. Jouw taken als Medewerker Planning & Service zijn:

  • Behandelen van servicemeldingen en montageaanvragen;
  • Inplannen van monteurs voor service- en montagebezoeken en zorgen voor een soepele logistiek;
  • Onderhouden van contact met verkoopteams, monteurs, klanten, leveranciers en andere collega’s om een vlekkeloze planning en service te garanderen.

 

Hier ga je aan de slag

Je komt terecht in een toonaangevende onderneming in bouw- en afbouwmaterialen, met showrooms waar fraaie badkamer- en keukenopstellingen worden getoond. Met elf bouwcenters en vijf showrooms zijn ze een begrip in de regio’s Zeeland, West-Brabant en Zuid-Holland. Ze geloven in het succes van samenwerken en open communicatie om doelen te bereiken. Met de hoogste productkwaliteit als topprioriteit delen ze hun kennis en ervaring met meer dan 45 zusterondernemingen, waarmee ze het concern vormen. Al 110 jaar verankerd in de bouw: dat is hun kracht.
 

Waar jij goed in bent

Je bent een zelfstandige en gedreven professional met talent voor plannen en organiseren. In de dynamiek van de dag schakel je snel en denk je oplossingsgericht. Daarnaast breng je als Medewerker Planning & Service mee:

  • Mbo-werk- en denkniveau;
  • Een proactieve, klantvriendelijke werkhouding;
  • Een heldere manier van communiceren, waardoor je voor collega’s en andere partijen een waardevol contactpersoon bent.

 

 

Wat we je bieden

Een dynamische, stimulerende werkomgeving binnen een groot familiebedrijf. Ze bieden je ruimte voor eigen initiatief en samenwerking in een enthousiast team. Daarnaast krijg je als Medewerker Planning & Service:

  • Een uitdagende en afwisselende baan;
  • Een salaris dat past bij jouw kennis en (werk)ervaring;
  • Goede secundaire voorwaarden, waaronder personeelskorting en pensioenopbouw;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Minimaal 25 vakantiedagen;
  • De mogelijkheid om trainingen en/of opleidingen te volgen die jou helpen verder te groeien binnen je functie of binnen het bedrijf;
  • Een warm welkom in een enthousiast en betrokken team, waarbij ze de tijd nemen om je alles te vertellen over hun processen, afdelingen en missie.

Wil jij bouwen aan jouw loopbaan als Medewerker Planning & Service? Solliciteer direct! Maak je interesse kenbaar bij Marissa en wij plannen graag een kennismaking in met je.