Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Jouw nauwkeurigheid wordt enorm gewaardeerd door je collega’s en leveranciers als Administratief Medewerker Inkoop. Zowel in het Nederlands als Engels weet jij je goed verstaanbaar te maken. Spreek je daarnaast ook Duits? Dan willen we zeker met jou kennis maken! 

Wat ga je doen?

Jij bent als Administratief Medewerker Inkoop verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van het inkoopproces. Dit proces is het inkopen van materialen en benodigdheden voor (internationale) orders en projecten. Alle administratieve verwerking weet jij nauwkeurig en accuraat op te pakken. Je schakelt hierin met de leveranciers, waarbij zowel de Nederlandse als Engelse taal van belang is. 

Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Administratieve verwerking van het inkoopproces;
  • Onderhouden van contact met leveranciers;
  • Prijzen opvragen;
  • Levertijden checken;
  • Specificaties bespreken;
  • Registreren van voorraden en bestellingen.

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendige oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit.

Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. Jij komt als Administratief Medewerker Inkoop te werken in een team van drie collega’s. 

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.

Waar jij goed in bent

Dat je als Administratief Medewerker Inkoop accuraat en nauwkeurig te werk gaat, is voor jou geen probleem. Dankzij jouw proactieve houding verlopen alle processen soepel en zijn bestellingen en voorraden altijd accuraat geregistreerd. Jij houdt de touwtjes stevig in handen.

Als je al wat ervaring met Inkoop hebt, is dat een pré, maar kom je net van school of wil je een andere stap maken in je carrière, dan ben je zeker welkom. Technische affiniteit is hierbij belangrijk. Verder:

  • Heb je een afgeronde, administratieve MBO opleiding;
  • Ervaring in inkoop is een pré;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling (Duits is een plus);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, proactieve werkhouding en een teamplayer;
  • Kun je goed zelfstandig werken. 

Wat we je bieden

Graag verwelkomt deze werkgever in Steenbergen jou als Administratief Medewerker Inkoop. Naast een leuke club collega’s en een prettige werksfeer, mag je het volgende verwachten: 

  • Een goed salaris;
  • 23 vakantiedagen;
  • Een fulltime dienstverband van 40 uur in de week. 32 uur is bespreekbaar; 
  • Extra verlofdagen als je niet ziek bent;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een dynamische, uitdagende functie binnen een groeiende internationale organisatie met een informele en open werksfeer;
  • Samenwerking met een team van enthousiaste en gedreven collega’s;
  • Volop ruimte voor persoonlijke en professionele groei.

Ben jij enthousiast geworden van de functie van Administratief Medewerker Inkoop in Steenbergen? Graag maken we kennis met je, als je je gegevens naar ons toe stuurt. 

Jij speelt als Supervisor Maintenance in Moerdijk een belangrijke rol bij de voorbereiding van kleine nieuwbouwprojecten en fabriekstops. Jouw expertise op (elektro)technisch gebied is hier van toegevoegde waarde. Met een mooi salaris en goede voorwaarden, voegen we jou graag toe aan het team. 

Wat ga je doen?

In jouw rol als Supervisor Maintenance ben je verantwoordelijk voor het oplossen en voorkomen van storingen in de installaties. Jij zorgt voor en bevordert de goede samenwerking tussen je team, verschillende afdelingen en de contractoren. Ook de voorbereiding en planning van de uit te voeren werkzaamheden op het gebied van onderhoud, reparatie, revisie-, modificatiewerkzaamheden en storingen vallen onder jouw verantwoording. 

Jouw taken: 

  • Je leidt en ondersteunt je team (6 personen) bij het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden volgens de veiligheids- en kwaliteitsregels, binnen de geplande tijd en budget;
  • Je zorgt ervoor dat preventief en correctief onderhoud en installatiewijzigingen goed worden uitgevoerd;
  • Je bent verantwoordelijk voor het optimaal inzetten van interne medewerkers en externe aannemers voor onderhoudswerkzaamheden;
  • Je zorgt voor snelle, efficiënte en gedetailleerde communicatie met de productie- en planningsafdeling;
  • Je hebt regelmatig overleg met de dagdienstleider over het plannen en uitvoeren van werkzaamheden en werkt samen met de onderhouds- en betrouwbaarheidsingenieur;
  • Je registreert de uitgevoerde werkzaamheden en gebruikte materialen in het onderhoudsmanagementsysteem en zorgt voor rapportages;
  • Je neemt deel aan projectgroepen voor optimalisatie, vervanging of nieuwbouw;
  • Je onderhoudt contact met leveranciers van materialen en diensten en controleert of procedures worden gevolgd en werkzaamheden goed worden uitgevoerd.

Hier ga je aan de slag

Met 480 medewerkers is deze organisatie één van de leidende alkoxyleringsbedrijven in Europa en biedt een brede range van surfactants, chemische specialiteiten, chemicaliën voor de coatingindustrie en klant specifieke producten voor diverse markten. 

Ze verkopen hun producten wereldwijd en hebben op dit moment drie productiefaciliteiten in het hart van Europa (Hedingen-CH, Moerdijk-NL en Delden-NL). Ze onderscheiden zich door technisch hoogwaardige productie-installaties, een efficiënt en strak georganiseerde logistiek en talentvolle collega’s die kennis en ervaring uitwisselen met de klanten en overige vestigingen. 

In de rol van Supervisor Maintenance kom je te werken op de locatie in Moerdijk. De Brabantse gezelligheid is er zeker voelbaar. Er zijn korte lijntjes en er hangt een informele sfeer. 

Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Maintenance & Engineering. 

Waar je goed in bent

Jij bent een coachende en motiverende leider voor je team. Als Supervisor Maintenance kun je gemakkelijk schakelen met andere afdelingen, neem je initiatief en is plannen en organiseren aan jou besteed. Met je vindingrijkheid weet je problemen te voorkomen en oplossingsgericht te denken. Verder:

  • Aantoonbare werkervaring als Supervisor of Teamleader van een maintenance afdeling waar hoge eisen aan o.a. veiligheid en kwaliteit worden gesteld, bij voorkeur in de chemische industrie;
  • Afgeronde opleiding MBO4 of HBO in de techniek (bij voorkeur richting engineering of mechatronica);
  • Allround technische kennis;
  • Goede schriftelijke en mondelinge beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • Bereidheid om consignatiediensten te draaien. Deze worden om toerbeurten gehouden. 

Wat wij je bieden

  • Salaris tussen de €70.000,- en €80.000,- bruto per jaar (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • 25 vakantiedagen en 6 ADV dagen;
  • Goede pensioenregeling, waarbij deze werkgever 2/3 afdraagt. Je bent zelf vrij om aan te vullen;
  • Vanaf 35 jaar iedere 5 jaar een seniorendag (max 4 dagen);
  • Bij een jaar geen ziekteverzuim, twee extra vakantiedagen;
  • Mogelijkheid verder te ontwikkelen d.m.v. uitgebreide opleidingsfaciliteiten;
  • Personeelsvereniging die diverse uitjes organiseert en een jaarlijks afdelingsuitje;
  • Een fulltime dagdienst functie van 40 uur;
  • Een betrokken werkgever en een internationaal georiënteerde werkomgeving waar gewerkt wordt volgens de hoogste Europese veiligheids-, kwaliteits- en milieu normen.

Wij leren jou graag kennen! Ben jij geïnteresseerd in de functie van Supervisor Maintenance in Moerdijk? Stuur je gegevens naar ons toe en wij komen graag met je in contact. 
 

Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn! 

Wat ga je doen:

Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek. 
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken. 
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.

Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten. 
De werktijden zijn:

  • Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
  • Late shift: 14.00 – 22.00 uur 
  • Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur 

Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan. 

Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden. 

Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden. 

Hier ga je aan de slag: 

Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.

Waar jij goed in bent:

Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’. 

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
  • Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
  • Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
  • Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
  • Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.

Wat wij jou bieden:

  • Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
  • Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
  • CAO grafimedia;
  • De ploegentoeslag is 23,21%;
  • 5 weken vakantie per jaar;
  • De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd; 
  • Eindejaarsbonus;
  • Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
  • Een goed pensioenfonds;
  • Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
  • Veel uitdagingen die je mag aanpakken; 
  • Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz. 
  • Volgend jaar staat er een groot feest op de planning! 
  • Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;

 Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel! 

Jij bent als Sales Manager de verbindende factor tussen de organisatie en de markt. Met je technische én commerciële kennis en ervaring ben jij een kundige gesprekspartner voor bestaande en nieuwe klanten, waar jij met je auto van de zaak naar toe rijdt. Ga jij graag aan de slag in een sales functie binnen de Mechanical Engineer en Productie Automatisering? Graag leren we jou kennen!

Wat ga je doen?

Als Sales Manager in Roosendaal ligt jou focus op het genereren van new business en het uitbreiden van bestaande relaties. Door je technische kennis ben je een gewaardeerde gesprekpartner en adviseur bij de klanten. Deze klanten zijn bedrijven in de technische sector, waarbij ASML een van de grootste klanten is. Als verbindende schakel heb je niet alleen een rol als relatiebeheerder, maar weet je ook technisch advies te geven. Ben je al wat verder in het proces met de klant, dan kan er uiteraard een technische collega aangehaakt worden om de verdieping te nemen.  

Jouw verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:

  • Het uitbouwen van de klantenkring; 
  • Je brengt markten in kaart en speelt in op kansen;
  • Je bouwt relaties op met nieuwe klanten, peilt bij klanten de behoefte aan ondersteuning op gebied van Mechanica en Mechatronica, genereert nieuwe opdrachten in kantoorwerk en detachering en sluit gezamenlijk met de Managing Director deals;
  • Je investeert in duurzame relaties en verrast de klant met de kwaliteit en snelheid van onze dienstverlening;
  • Vanzelfsprekend zorg je voor de juiste verslaglegging van al jouw activiteiten in ons CRM pakket.

Hier ga je aan de slag

Je komt als Sales Manager te werken bij een ingenieurs- en adviesbureau in Roosendaal. Deze organisatie wil de wensen en eisen van haar opdrachtgevers vertalen in professionele en innovatieve oplossingen. Er ligt jarenlange ervaring op het gebied van Industrial Automation, High Tech Systems en Piping, waarbij ze full-service oplossingen bieden binnen de technische dienstverlening. 

Dit ingenieurs- en adviesbureau is een bekende naam in de markt en staat goed bekend bij (potentiële) klanten vanwege de kwaliteit. 

Je werkt nauw samen met de Managing Director, die op dit moment zelf veel contacten onderhoud met relaties. Jij zal daarin een belangrijke bijdrage leveren om dit meer samen te gaan doen en je eigen portefeuille uit te breiden. 

Het onderlinge contact met collega’s is heel laagdrempelig. Iedereen doet het echt samen en ze zijn oplossingsgericht. Een beetje tegengas geven en krijgen is op een positieve manier de norm. 

Waar jij goed in bent

Jij spreekt als Sales Manager dezelfde taal als de klant. De combinatie van techniek en commercie passen jou goed. Met je kennis en ervaring ben je een stevige gesprekspartner en vind je onderwerpen als werktuigbouwkunde, machinebouw en/of productie automatisering interessant. Jij weet met jouw gedrevenheid, flair en overtuigingskracht aan tafel te komen bij potentiële opdrachtgevers, new business te genereren, sterke relaties te creëren en deze uit te bouwen. 

  • Je bent een enthousiaste, inspirerende, mensgerichte manager met een technisch/commercieel HBO werk- en denkniveau, netwerker en ondernemer van nature;
  • Je beschikt over een gezond en voor de business relevant en actueel netwerk waar je gebruik van kunt maken;
  • Je hebt 5-10 jaar aantoonbaar succesvolle B2B saleservaring in projecten en detachering;
  • Je bent woonachtig in West-Brabant;
  • Met jouw sterke commerciële focus, uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden weet je gesprekspartners op verschillende niveaus te overtuigen en mensen snel aan je te binden;
  • Jouw omgeving ziet jou als iemand met een sterke persoonlijkheid bij wie de klant centraal staat; 
  • Je bent goed in staat om te werken met jonge mensen maar bent ook de serieuze gesprekspartner voor de door de wol geverfde Manager Engineering van een klant.

Daarnaast zijn teamspirit, daadkracht, een resultaatgerichte instelling en een “afspraak is afspraak” mentaliteit, kenmerken die jouw persoonlijkheid typeren.

Wat we je bieden

Als Sales Manager kom je te werken bij een financieel gezond bedrijf en een werkgever waarbij talentmanagement hoog in het vaandel staat. Het blijven ontwikkelen van medewerkers zorgt ervoor dat er een constante flow ontstaat waardoor de medewerkers blijven ‘groeien en bloeien’. Niet alleen staat de ontwikkeling van medewerkers centraal, ook willen ze onderscheidend en innovatief in de markt blijven. Verder mag je als Sales Manager in Roosendaal het volgende verwachten: 

  • De kans om voor mooie projecten te werken;
  • Mooi salaris tussen de €4000,- en €5000,- bruto per maand, afhankelijk van opleiding en relevante werkervaring; 
  • Leuke activiteiten met collega’s;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden; 
  • Flexibiliteit;
  • Auto van de zaak; 
  • Telefoon en laptop;
  • Vrijheid om je functie zelf in te vullen;
  • Een werkgever met aandacht voor de medewerkers;
  • Personeelsfeest, vrijdagmiddagborrel en natuurlijk de Brabantse gezelligheid. 

Wij leren jou graag kennen! Ben jij enthousiast geworden over de functie van Sales Manager in Roosendaal? Stuur je gegevens naar ons toe via onderstaand formulier of solliciteer eenvoudig via Whatsapp. 

Als HR Administratief Medewerker aan de slag bij een werkgever die oog heeft voor jouw ontwikkeling? Wil je werken in een ambitieus team met collega’s en vind je het belangrijk om met een organisatie mee te bouwen aan groei? Dan is de functie van HR Administratief Medewerker wellicht iets voor jou. Lees hier welke kansen je krijgt:

Wat ga je doen

Als HR Administratief Medewerker ondersteun je de business managers en het HR-team met administratieve taken. Je biedt ondersteuning op het gebied van commercieel gerichte personeelsoplossingen te vinden die in lijn liggen met de bedrijfsstrategie en visie & waarden. Je helpt bij het ontwikkelen van een uniforme standaard binnen het bedrijf om groei en winstgevendheid te bevorderen.

Je werkt samen met een senior management team, depot- en transportmanagers, ondernemingsraden, werknemersvertegenwoordigers en alle andere medewerkers die binnen deze organisatie actief zijn. 

Je belangrijkste verantwoordelijkheden binnen de functie van HR Administratief Medewerker bestaan uit:
1.    HR Data Beheer:
o    Beheer en registreer HR-gegevens voor alle business units/medewerkers, inclusief nieuwe starters, vertrekkers, werktijden en taakaanpassingen. Beheer van werknemersvoordelenprogramma’s, inclusief inschrijving en wijzigingen.
2.    Data Nauwkeurigheid:
o    Zorg voor nauwkeurige gegevens in HR-systemen en spreadsheets voor een correcte salarisverwerking en het opstellen van HR-rapporten voor werving en behoud.
3.    Contracten en Aanbiedingsbrieven:
o    Opstellen van aanbiedingsbrieven en arbeidscontracten voor nieuwe starters en wijzigingen in functieomschrijvingen. Zorg ervoor dat alle wettelijke en CAO-vereisten worden nageleefd.
4.    Functieomschrijvingen:
o    Opstellen en bijwerken van functieomschrijvingen ter ondersteuning van wervingsvereisten en standaardisatie van functies binnen het bedrijf.
5.    Template Brieven en Formulieren:
o    Ontwikkelen van standaardbrieven en formulieren voor het HR-team en business managers ter ondersteuning van alle HR-zaken.
6.    Ondersteuning bij Werving:
o    Ondersteunen bij het adverteren van vacatures, het screenen van sollicitaties, organiseren van interviews en versturen van uitnodigings- en resultaatbrieven.
7.    Exit Interviews:
o    Herinneren van managers aan het afnemen van exit interviews, opvolgen van de voltooiing en analyseren van vertrekredenen.
8.    On- en Offboarding:
o    Ondersteunen bij het onboardingproces, regelen van introductieplannen en ervoor zorgen dat training en vergaderingen gepland worden.
9.    Communicatie met derde partijen:
o    Updates verstrekken aan externe dienstverleners over starters en vertrekkers, zoals bij langdurige dienstverbanden, enquêtes en opvolgingsplannen.
10.    Personeelsdossiers:
o    Up-to-date houden van personeelsdossiers met alle levens- en werkgebeurtenissen, volgens wettelijke vereisten voor archivering en vernietiging.
11.    Interne Communicatie:
o    Beheren van interne communicatie zoals nieuwsbrieven, prikborddisplays, e-mails en notulen om ervoor te zorgen dat alle medewerkers dezelfde informatie ontvangen.
12.    Ondersteuning van Managers:
o    Managers ondersteunen bij alle aspecten van personeelsbeheer, betrokkenheid en HR-zaken. Ondersteunen van het HR-team en business managers bij ad-hoc projecten en administratieve taken.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is een wereldleider in de Isotank-industrie. Met 18 strategische locaties heeft deze werkgever zich gevestigd als de vooraanstaande en betrouwbare aanbieder van depotdiensten, tankreiniging en transportdiensten voor de ISO tankcontainerindustrie in het Verenigd Koninkrijk en Europa. We staan bekend om onze toonaangevende veiligheidsprestaties en duurzame operaties.
Werken bij DCI brengt het beste van twee werelden samen. Namelijk de kleinschalige teams op locatieniveau en de grote verantwoordelijkheden die je bij een familiebedrijf ook krijgt. Jouw visie en kijk op HR wordt enorm gewaardeerd. Daarnaast biedt het werken bij hen de kansen en mogelijkheden die je van een corporate mag verwachten. Er is aandacht voor de ontwikkeling van de collega’s. De organisatie groeit hard en creëert daarmee intern ook mooie kansen voor collega’s.
Hier komt het bedrijf voor het ego. De collega’s denken actief mee over toekomstige implicaties en verandering. Ieders input wordt gewaardeerd. 

Waar jij goed in bent:

Als HR Administratief Medewerker binnen deze organisatie ben je een echte teamplayer en begrijp je de interne en externe factoren die van invloed zijn op ons werk. Wat we verder nog vragen in deze functie is:
o    Administratieve kwalificatie;
o    Ervaring in een HR-administratieve rol;
o    Ervaring in een vergelijkbare industrie is een pluspunt;
o    Ervaring met het ondersteunen van organisatieprojecten en organisatorische veranderingen.

Wat we bieden:

–    Salaris
–    Flexibele werktijden
–    Thuiswerkmogelijkheden
–    Reiskostenvergoeding
–    24 vakantiedagen
–    3,5 ADV dagen
–    Ontwikkelingsmogelijkheden
–    Goede pensioenregeling

Interesse?
Ben jij de HR Administratief medewerker die ons team wil versterken? Solliciteer dan nu en help ons om onze ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren!

Kom jij altijd beslagen ten ijs? Houd jij het hoofd koel tijdens drukke en dynamische werksituaties? Ga jij ook nog eens zeer nauwkeurig en gestructureerd te werk en begrijp jij waarom de klant koning is? Dan ontvangen jouw drie collega’s je met open armen om hen te komen ondersteunen als Medewerker Verkoop Binnendienst. Lees snel verder wat je gaat doen in deze rol.
 

Wat ga je doen?

Als Medewerker Verkoop Binnendienst ondersteun je de sales managers. Dat betekent concreet dat je continue de klant voorziet van de juiste informatie en de achterliggende klantsystemen beheert. Jouw collega’s in de buitendienst richting zich op de verkoop. Daarna pak jij het gehele verkoopproces verder op. De klanten bevinden zich wereldwijd dus je communiceert ook in het Engels. Je takenpakket bestaat uit: 

  • Bijhouden van bestanden met klantgegevens;
  • Bijhouden artikelbestanden, mutaties van artikelen begeleiden richting de klant en de van toepassing zijnde (externe) databases;
  • Begeleiden van nieuwe artikelen richting de klant en intern bij IJspaleis;
  • Verzorgen en opvolgen artwork nieuwe producten;
  • Monsterzendingen en bijbehorende documenten verzorgen;
  • Specificatieaanvragen vertalen naar de kwaliteitsafdeling;
  • Klachtenverwerking.

 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een familiebedrijf in Sprundel, ze hebben 80 collega’s en zijn een middelgrote speler in de roomijswereld. Zij zijn goed in specialiteitenijs zoals slagroomijs, vegan, high protein, BIO en Weidemelk. De werkgever produceert milkshakes, bakjes, bakken, potten, taarten en stickijs in alle smaken die we maar kunnen bedenken. Vaak ontwikkelen ze nieuwe concepten in samenwerking met hun klanten, maar ze hebben ook hun eigen labels.

Team verkoop bestaat uit twee collega’s in de buitendienst en een salesmanager, waaraan jij ook rapporteert. Binnen het team heerst een informele en no-nonsense sfeer.
 

Hier ben jij goed in

Een collega die goed kan werken in teamverband, communicatief en administratief vaardig is en het overzicht kan bewaren. In een notendop is dat het belangrijkste wat je als Medewerker Verkoop Binnendienst in huis hebt. Verder herken jij jezelf in de volgende vaardigheden:

  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, in zowel woord en geschrift;
  • Klantgerichte houding;
  • Kwaliteitsbewust;
  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Snel- en adequaat schakelen;
  • Gestructureerde en nauwkeurige werkwijze;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.

 

Wat wij jou bieden

Als Medewerker Verkoop Binnendienst kun je uitgaan van de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Je krijgt een contract voor 12 maanden op detacheringsbasis bij Modoc. Bij wederzijdse tevredenheid treed je daarna rechtstreeks in dienst bij de werkgever;
  • Een mooi salaris wat aansluit bij jouw kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Vakantietoeslag van 8%;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Een afwisselende baan bij een informeel, dynamisch familiebedrijf met gezellige collega’s.

Ben jij de ijsbreker waar deze werkgever naar op zoek is? Dan horen wij graag waarom, samen met jouw cv. Wil je meer weten over deze functie, dan vertellen we je er graag meer over.
 

Ben jij een echte puzzelaar en heb je affiniteit met cijfers? Heb jij een financiële of technische achtergrond? Dan zoeken we jou als Junior Calculator voor dit mooie productiebedrijf in Hoogerheide. 
 

Wat ga je doen?

Als Junior Calculator ben je verantwoordelijk voor het maken van productiecalculaties, het bepalen van de beste manier om producten te maken en het meedenken in verbeterprojecten. Je werkt nauw samen met collega’s op verschillende afdelingen om te zorgen voor een efficiënte en effectieve productie.
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Je berekent de kosten van het produceren van verschillende kartonnenverpakkingen;
  • Je bepaalt de theoretische wijze van de productie;
  • Je neemt deel aan (verbeter)projecten.

Jij komt samen te werken met de Calculator. Samen hebben jullie welk contact met diverse afdelingen binnen het bedrijf! 
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is één van de meest toonaangevende en technisch meest geavanceerde vouwdozenfabrikanten die producten van hoge kwaliteit produceert. Op de vestiging Hoogerheide zijn circa 380 medewerkers in dienst en een aantal uitzendkrachten.
Ze bieden innovatieve verpakkingsoplossingen aan verschillende leveranciers van bijv. diepvries- en koelversproducten, graan- en banketproducten, food-to-go, chocolaterie, drank, huishoudproducten en petfood.
Met een productportfolio waarin de nadruk ligt op hernieuwbare, gerecyclede en recyclebare materialen, is dit bedrijf net zo toegewijd aan hun klanten en 19.000 medewerkers als aan de bescherming van het milieu en teruggeven aan de gemeenschappen waarin we leven en werken.
 
De organisatie, die al sinds 1991 bestaat, heeft in 2021 maar liefst 3 prijzen gewonnen tijdens European Carton Excellence Awards.
Het bedrijf kenmerkt zich door een open, informele, no-nonsense cultuur. Daarnaast is er alle ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Jouw standplaats is het moderne kantoorpand in Hoogerheide waar ook de drukkerij en stanserij zitten. 
 

Waar jij goed in bent 

Als Junior Calculator heb je natuurlijk gevoel voor cijfers. Daarnaast zou het fijn zijn als je grotendeels herkent in de volgende punten:

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau in een technische of financieel-economische richting;
  • Je bent accuraat, oplossingsgericht en kostenbewust;
  • Jij bent iemand met uitstekende communicatievaardigheden. 
  • Een echte teamplayer die graag samenwerkt.

Wat wij jou bieden

Als Junior Calculator kom je terecht bij een fijn bedrijf dat oog heeft voor mens en milieu. Daarnaast mag je je ook verheugen op het volgende:

  • Een goed salaris van minimaal € 2700 o.b.v. 38 uur; 
  • De mogelijkheid om thuis te werken (max. 2 dagen o.b.v. fulltime);
  • Flexibele werktijden; 
  • Elke vrijdag begint om 15:00 uur jouw weekend;
  • 25 vakantiedagen;
  • 8% vakantiegeld;
  • De mogelijkheid jezelf te ontwikkelen en verbetervoorstellen te doen; 
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Overige (secundaire) arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Kartonnage. 

Wist je dat?
Onze opdrachtgever heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Recente innovaties zijn gericht op het verminderen van gebruik van plastic en sommige verpakkingen zijn 100% recyclebaar!

Ben jij de Junior Calculator die we zoeken? Stuur je cv naar Marissa Andries, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.

Houd jij van zorgvuldigheid en ben jij degene die zorgt dat alle puntjes op de i staan? Heb jij veel affiniteit met cijfers? Dan ben jij wellicht de nieuwe medewerker facturatie! 

Wat ga je doen?

In de functie van medewerker facturatie kom je te werken binnen hun team ‘Invoicing’ welke bestaat uit 8 team members en een teamleider. In deze rol ben je samen met het team verantwoordelijk voor alle facturatiewerkzaamheden van de gehele groep. Tevens draag je zorg voor de voorbereiding van alle (route)documentatie voor onze chauffeurs.
De dagdagelijkse werkzaamheden zullen bestaan uit:

  • Voorbereiden van de documentatie voor eigen chauffeurs;
  • Controleren, verwerken en digitaal archiveren van afleverbonnen;
  • Verwerken van pakbonverschillen en retouren;
  • Opstellen van klantfacturatie en creditnota’s.

Hier ga je aan de slag: 

Je komt terecht bij een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen. 
Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail. De financiële administratie van deze werkmaatschappijen zit gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Moerdijk.

Waar jij goed in bent:

Voor onze afdeling Invoicing zijn wij op zoek naar een flexibel en praktisch ingestelde professional die van aanpakken weet. Bij voorkeur ben je fulltime, maar minimaal 32 uur beschikbaar. Daarnaast ben je minimaal één avond in de week en incidenteel op zaterdag beschikbaar. Verder beschik je over:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met financieel administratieve werkzaamheden is een pré;
  • Kennis  van de Nederlandse taal, Engels is een pré;
  • Kennis heeft van Microsoft office, m.n. Excel.

Wat bieden wij?

Wij bieden een werkomgeving waar in teamverband en in een open en informele sfeer wordt samengewerkt. Naast een goed salaris bieden wij ook een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Een goed salaris, een maximum van € 3000,00 bruto per maand afhankelijk van kennis en ervaring; 
  • Een direct contract bij onze opdrachtgever met uitzicht op een vaste aanstelling; 
  • Reiskostenvergoeding;
  • 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • 8% Bruto vakantiegeld;
  • Winst- en prestatieafhankelijk eindejaarsuitkering;
  • Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Elke dag een heerlijk verse lunch voor maar € 2,45 per lunch;
  • Middelloon pensioenregeling (60% inleg werkgever).

Ben jij de Medewerker facturatie die wij zoeken? Wie weet drinken we binnenkort een kopje koffie met elkaar ter kennismaking! 

 

Heb jij stalen zenuwen? En is een rekenmachine voor jou overbodige luxe? Zie jij jezelf graag in een administratieve rol en als verbindende schakel tussen productie en klant? Lees dan snel verder, jij bent misschien de Calculator die wij zoeken!
 

Wat ga jij doen?

Jij bent de Calculator die kan ondersteunen in het calculeren, voorbereiden en aanbieden van de toenemende vraag naar buis- en plaatwerk. Jouw diverse takenpakket bestaat uit:

  • Je denkt mee met de engineering van de klanten om samen resultaat te boeken.
  • Je adviseert over de maakbaarheid van producten en houdt hierbij ook rekening met de mogelijkheden van het geavanceerde machinepark.
  • De automatisering van het gehele proces is volop in ontwikkeling, ook hierin kun je een rol spelen.

 

Hier ga jij aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een ambitieuze toeleverancier van een breed scala van plaat- en buiswerk voor vele sectoren, zoals machinebouw, constructie, land- en tuinbouw en automotive. Dit productiebedrijf heeft beschikking tot een super modern en geautomatiseerd machinepark met maar liefst drie lasersnijmachines. Naast machines bestaat het bedrijf uit een klein team van specialisten, er zijn korte lijntjes binnen het bedrijf en er zijn zeker groeiambities. Samen met deze geavanceerde machines en een klein team van specialisten zetten jullie de mooiste en beste producten op de markt vervaardigd uit vele soorten plaatwerk.
 
Als Calculator werk je nauw samen met negen collega’s. De twee productgroepen buiswerk en plaatwerk zijn nu verdeeld over twee afdelingen. In de toekomst wordt steeds meer toegewerkt naar een samensmelting van de twee afdelingen.
 

Hier ben jij goed in

Vooropgesteld kijkt deze werkgever vooral naar capaciteiten en talent. Beschik je over administratief inzicht, hou je van rekenen en/of klantcontact? Herken jij jezelf daarnaast voor een groot deel in onderstaande vaardigheden, dan maken we graag kennis met jou voor deze rol van Calculator.

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Cijfermatig sterk;
  • Gevoel voor automatisering;
  • Discipline, accuratesse en samenwerken;
  • Goede contactuele eigenschappen en een commerciële instelling;
  • Affiniteit met metaal en werktuigbouwkundige achtergrond is een pré maar geen noodzaak.

 

Wat wij jou bieden

Werken als Calculator voor dit fijne bedrijf betekent dat je je sowieso mag verheugen op goede koffie uit het gloednieuwe koffiezetapparaat! Daarnaast mag je rekenen op het volgende:

  • Een goed salaris conform functieschaal 7 CAO Kleinmetaal;
  • Een uitdagende baan in een gedreven en prettig team waar een informele werksfeer, teamspirit en humor op de werkvloer heerst;
  • Een werkgever die naar jouw talenten kijkt en meedenkt in doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken, hoewel collega’s elkaar graag opzoeken op kantoor;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans;
  • Goede koffie uit een gloednieuw koffiezetapparaat!

 
Ben jij enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Calculator? En denk jij dat deze werkgever perfect bij jouw ambities past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Marissa!

Wil je deel uitmaken van een team dat de eerste containerterminal van Zeeland mogelijk maakt? Dan is dit een unieke kans voor jou! Als Medewerker Data Administratie word je enthousiast van het werken met geavanceerde technologieën. Nieuwsgierig? 

Wat ga je doen?

Deze organisatie heeft een grote transformatie naar een volautomatische containerterminal gemaakt. Een hoger verwacht containervolume, een hoger serviceniveau en een meer geautomatiseerde werkomgeving zijn een natuurlijk gevolg. Hierdoor voegen ze graag een Medewerker Data Administratie toe aan hun team. 

Jij bent als Medewerker Data Administratie verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van uiteenlopende data/EDI-orders. Je taken bestaan onder andere uit:

  • Het zorgen voor een goede samenwerking met klanten;
  • Begeleiden van de vrachtwagenchauffeurs indien zich blokkades voordoen en het signaleren 
  • van storingen bij de gate;
  • Verzamelen van data ten behoeve van een goede (container) planning;
  • Controleren en eventueel aanpassen van EDI- berichten en los- en laadlijsten;
  • Schaderegistratie, opvolging en contact met klant hierover;
  • Stock equipment beheer;
  • Administratieve voorbereiding van container activiteiten;
  • (deel) Facturatie containeractiviteiten;
  • Eerste aanspreekpunt voor douane omtrent containeractiviteiten.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. 

Op de vestiging in Vlissingen, met ruim 70 hectare en 11 loodsen, worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree.  

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos!

Je komt als Medewerker Data Administratie te werken in de haven van Vlissingen. Deze organisatie biedt een multimodale omgeving, heeft ambitieuze groeiplannen en betrekt je bij transportstromen van en naar alle uithoeken van de wereld. 

Waar jij goed in bent

Als medewerker data administratie ben jij communicatief vaardig, heb je een klantgerichte instelling en werk je accuraat. Ook weet jij je hoofd koel te houden en denk je in oplossingen. Verder herken je je in het volgende:

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau en enkele jaren werkervaring in een administratieve functie;
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office (Word en Excel);
  • Ervaring in het werken met diverse systemen;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • 32-40 uur beschikbaar en bereid om te werken in ploegen (ochtend en middag diensten).

Deze wisselende diensten zijn tussen 07.00 in de ochtend en 23.00 uur in de avond. 

Wat we je bieden

Je komt als Data Medewerker te werken bij een groeiende, gezonde organisatie. Een fijne werkomgeving waar je veel kan leren. Je mag dan ook het volgende verwachten:

  • Een goed salaris dat boven het landelijke gemiddelde ligt; 
  • Een bonus van maximaal 1 maandsalaris; 
  • 27 vakantiedagen; 
  • Een contract rechtstreeks bij jouw werkgever; 
  • Een goede pensioenregeling volgens het Zwitserleven pensioen;
  • Overige interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.

Heb jij interesse in de functie van Medewerker Data Administratie? Stuur dan je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact om kennis te maken!