Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Een toonaangevend bedrijf in de horeca automatisering, is op zoek naar een ervaren Marketing en Communicatie Specialist. Met jouw ervaring op het gebied van branding, customer journeys en positionering voegen ze je graag toe aan het team. Wil jij werken in een omgeving waar geen dag hetzelfde is? Lees dan snel verder! 

Wat ga je doen?

Als Marketing en Communicatie Specialist ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen van alle marketing en communicatie activiteiten. Je werkt nauw samen met o.a. de contentmarketeer en product owner. Jouw belangrijkste taken zijn:

  • Het bepalen van de marketingstrategie voor alle producten en het uitwerken van hun positionering in verschillende internationale markten en segmenten;
  • Het vormgeven en bewaken van de merkidentiteit van het hoofdmerk en de submerken;
  • Samenwerken met resellers wereldwijd om de merkpositionering te versterken en (indien nodig) te verduidelijken;
  • Het opzetten en plannen van marketingcampagnes voor de producten;
  • Ondersteunen van marketing contentcreatie (planning);
  • Marktonderzoek en concurrentieanalyses uitvoeren;
  • Rapporteren en analyseren van marketingresultaten en deze vertalen naar concrete optimalisaties.

 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een Nederlands bedrijf dat sinds 1995 software ontwikkelt voor de horeca. Met hun innovatieve producten helpen ze klanten om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren en gasten een nog betere ervaring te bieden. Het is een groeiende organisatie met een informele werksfeer en een platte organisatiestructuur. Het team bestaat uit enthousiaste en gedreven professionals die streven naar het beste resultaat. Gevestigd in Wemeldinge, maar het werkgebied strekt zich uit over meerdere landen.

Waar jij goed in bent

Jij bent een Marketing en Communicatiespecialist met ervaring. Je ziet het als een uitdaging om dit merk naar een hoger level te tillen op het gebied van branding, marketing en communicatie. Jij herkent je dan ook in het volgende:

  • Ervaring met internationale branding, positionering en customer journeys;
  • Ervaring met Hubspot is een pré;
  • Een afgeronde HBO opleiding hebt richting marketing of commerciële economie.
  • Creatief bent en out-of-the-box durft te denken.
  • Een hands-on mentaliteit hebt en proactief te werk gaat.
  • Goede communicatieve vaardigheden hebt en in staat bent om met verschillende stakeholders te schakelen. Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Engels. Duits is een pré. 
  • Een oog voor detail hebt en nauwkeurig te werk gaat.
  • Resultaatgericht bent en in staat bent om projecten binnen de gestelde deadlines op te leveren.

 

Wat wij jou bieden

Deze werkgever biedt jou als ervaren Marketing en Communicatie specialist een uitdagende baan in een informele en dynamische werkomgeving. Daarnaast bieden we:

  • Een marktconform salaris.
  • 25 vakantiedagen.
  • Een pensioenregeling.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
  • Een gezellige en informele werksfeer met leuke collega’s.
  • Flexibele werktijden en mogelijkheid tot thuiswerken.
  • Werken in een hypermodern nieuw kantoorpand. 

Ben je enthousiast geworden? En denk jij dat de functie van Marketing en Communicatie specialist jou op het lijf geschreven is? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar Christel. 
 

Als Werkvoorbereider bij Bouwgroep Peters werk je in een professioneel en ambitieus team aan een grote diversiteit van aansprekende projecten. Geldt voor jou ook, hoe meer afwisseling hoe beter? Van moderne nieuwbouwprojecten zoals appartementencomplexen en hotels tot uitdagende restauraties van monumentale panden. We realiseren projecten voor zowel particuliere als zakelijke opdrachtgevers en zijn trots op ons vakmanschap en innovatieve aanpak. Zin in deze nieuwe uitdaging? 

Waar ga je werken?

Bouwgroep Peters is een gerenommeerd en groeiend bouwbedrijf met een sterke reputatie in de sector. Wij staan bekend om onze hoogwaardige bouwprojecten, onze no-nonsense mentaliteit en onze focus op kwaliteit en duurzaamheid. Ons kantoor bevindt zich in een inspirerende werkomgeving, waar samenwerking en innovatie centraal staan. We werken met korte lijnen en een informele sfeer waarin jouw mening telt en je volop de ruimte krijgt om je talenten te ontwikkelen. Daarnaast stimuleren we persoonlijke groei en ontwikkeling.

Onze projecten bevinden zich voornamelijk in de regio en variëren van kleinschalige woningbouw tot grootschalige utiliteitsbouw. Jij bent als Werkvoorbereider een essentiële schakel binnen het bouwproces en werkt nauw samen met projectleiders, uitvoerders en onderaannemers. Je hebt een dynamische rol waarin je zowel op kantoor als op de bouwlocaties actief bent. Regelmatig bezoek je de bouwplaatsen om de voortgang te bewaken en om
feeling te houden met het project.

Wat ga je doen?

Geen dag is hetzelfde! Jij zorgt ervoor dat alle voorbereidingen tot in de puntjes geregeld zijn, zodat de uitvoering soepel verloopt. Jouw taken omvatten onder andere:

  • Het bestuderen en controleren van (detail)tekeningen vanuit technische omschrijvingen en  bestek.
  • Het opstellen van een gedetailleerde werkboorbereidingsplanning inclusief leveringsschema’s;.
  • Het opzetten van spiegels en vergelijken van offertes met de begroting;
  • Het voorbereiden van inkoopgesprekken voor de Projectleiders met onderaannemers bij grotere onderdelen van het project.
  • Het bijhouden van meer- en minderwerk.
  • Het opzetten en bijhouden van projectdocumentatie, zodat alle betrokken partijen altijd beschikken over de juiste informatie.
  • Het bepalen van de bouwplaatsindeling samen met de uitvoerder voor een efficiënte logistiek en veilige werkomgeving.
  • Het onderhouden van contact met alle stakeholders, waaronder opdrachtgevers, leveranciers en onderaannemers, om een soepel proces te waarborgen.

Wat vragen wij van jou?

Naast volop uitdaging in je baan als werkvoorbereider, vinden we het belangrijk dat jij je binnen Bouwgroep Peters thuis voelt. Op basis van de eerste kennismaking ervaren we samen of er een goede klik is. Wat in jouw voordeel werkt:

  • Een mbo-/hbo-diploma Bouwkunde;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als Werkvoorbereider in de nieuwbouw;
  • Ervaring met BIM is een pré (of de bereidheid dit te leren);
  • Een nuchtere, proactieve, collegiale en flexibele werkhouding;
  • Organisatorisch vermogen en oog voor detail.

Wat bieden wij jou?

Om als Werkvoorbereider leuke en mooie projecten in Zeeland uit te voeren, ontvang je bij ons het volgende: 

  • Een veelzijdige baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid bij een ambitieus bouwbedrijf;
  • Een uitstekend salaris tussen de € 3.500 en € 5.500 (afhankelijk van je werkervaring), met daarbovenop goede secundaire arbeidsvoorwaarden vanuit de CAO UTA;
  • Voor alle medewerkers met een vast contract is er toegang tot een Leasefietsplan om duurzaam en gezond naar je werk te reizen;
  • De mogelijkheid om jezelf persoonlijk te ontwikkelen en door te groeien binnen onze organisatie;
  • Een actieve en enthousiaste personeelsvereniging die diverse leuke activiteiten organiseert;
  • Een informele werksfeer met betrokken collega’s en korte communicatielijnen;
  • In overleg de mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Laptop en telefoon;
  • Auto van de zaak afhankelijk van werkervaring;
  • Je hebt 43 vakantiedagen, waarvan 30 dagen vastgesteld en 13 dagen uitbetaald;
  • Eindejaarsuitkering;
  • Mogelijkheid tot vast contract.

Ben jij de Werkvoorbereider die wij zoeken en wil je bijdragen aan uitdagende en innovatieve bouwprojecten? Solliciteer dan nu en word onderdeel van ons team!

 

Een compleet gebouw in 4 tot 8 weken neerzetten? Jij kunt het! Tenminste, in kostentechnische zin dan. Maar ook als adviseur binnen verschillende bouwteams voel jij je als een vis in het water. Niet steeds copy/paste in dezelfde context, maar oplossingsgericht en innovatief meedenken in steeds weer een nieuw project. Ja? Mooi! Dan zoeken we jou.

Word Calculator bij Bouwgroep Peters

Als Calculator bij Bouwgroep Peters werk je steeds aan unieke projecten. Van hoogbouw hotels en appartementencomplexen tot restauraties van monumentale panden en grote en kleine woningbouwprojecten: ieder project is compleet anders. In veel gevallen werken we in bouwteamverband en word je gevraagd mee te denken over hoe iets slimmer, beter of voordeliger kan. Je krijgt bovendien veel vrijheid om jouw functie zo goed mogelijk in te vullen en bij te dragen aan de optimalisatie van processen en kostenbeheersing. 

Waar ga je werken?

Bouwgroep Peters is een toonaangevend en groeiend bouwbedrijf met een breed scala aan projecten. Innovatie, duurzaamheid en vakmanschap staan centraal in onze aanpak. We werken samen met opdrachtgevers, architecten en onderaannemers om hoogwaardige en toekomstbestendige gebouwen te realiseren. Onze bedrijfscultuur is open en informeel, met korte communicatielijnen en een sterke focus op samenwerking. Als Calculator werk je nauw samen met verschillende disciplines binnen het bedrijf, zoals werkvoorbereiding en projectleiding. Hierdoor krijg je een breed perspectief op het bouwproces en kun je echt impact maken.

Onze projecten bevinden zich voornamelijk in de regio en bieden een dynamische en afwisselende werkomgeving. Je bent regelmatig in overleg met collega’s en externe partijen om te zorgen voor een gedegen calculatie en kostenefficiënte aanpak. Dankzij jouw scherpe analyses en adviezen kunnen wij opdrachtgevers overtuigen en projecten succesvol binnenhalen en uitvoeren.

Wat ga je doen?

De juiste mix van kwaliteit, prijs, duurzaamheid en slimme oplossingen bepaalt of wij een project voor een opdrachtgever mogen uitvoeren. Als Calculator heb je hierin een belangrijke rol middels het maken van een gedegen projectbegroting. Je taken bestaan onder andere uit:

  • Bestuderen en beoordelen van tekeningen en bestekken;
  • Uitrekenen van materiaalhoeveelheden en bepalen van bouwplaatskosten;
  • Opvragen, vergelijken en beoordelen van offertes van onderaannemers en leveranciers;
  • Vaststellen van normen en prijzen om een realistische begroting op te stellen;
  • Analyseren van begrotingen ter verkrijging van eenheidsprijzen en kengetallen;
  • Opstellen van conceptaanbiedingen en adviseren binnen bouwteams;
  • Voorbereiden en eventueel bijwonen van aanwijzingen en werkbesprekingen.

Wat vragen wij van jou?

  • Een afgeronde opleiding Bouwkunde (minimaal MBO) en/of HBO werk- en denkniveau.
  • Werkervaring als Calculator in de bouw is een pré;
  • Uitstekend cijfermatig inzicht en een nauwkeurige werkhouding.
  • Een proactieve en collegiale instelling.
  • Stressbestendigheid, omdat er vaak tijdsdruk ligt op het aanleveren van calculaties.
  • Ervaring met Excel, een calculatieprogramma en bij voorkeur ook met een IFC/BIM-model.

Wat bieden wij jou?

  • Een veelzijdige baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid bij een ambitieus bouwbedrijf;
  • Een uitstekend salaris tussen de € 3.000 en € 5.800 (afhankelijk van je werkervaring) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Deelname aan ons Leasefietsplan;
  • 43 vakantiedagen, waarvan 30 dagen vastgesteld en 13 dagen uitbetaald;
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeikansen binnen de organisatie;
  • Een actieve en enthousiaste personeelsvereniging met diverse medewerkersactiviteiten;
  • Een informele en betrokken werksfeer met korte communicatielijnen;
  • In overleg de mogelijkheid om deels thuis te werken;
  • Informele werksfeer en een mooi kantoor bij een Zeeuws nuchter bedrijf;
  • Mogelijkheid tot vast dienstverband.

Ben jij de Calculator die wij zoeken en wil je bijdragen aan uitdagende en innovatieve bouwprojecten? Solliciteer dan nu en word onderdeel van ons team!