Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Heb jij stalen zenuwen? En is een rekenmachine voor jou overbodige luxe? Zie jij jezelf graag in een administratieve rol en als verbindende schakel tussen productie en klant? Lees dan snel verder, jij bent misschien de Calculator die wij zoeken!
 

Wat ga jij doen?

Jij bent de Calculator die kan ondersteunen in het calculeren, voorbereiden en aanbieden van de toenemende vraag naar buis- en plaatwerk. Jouw diverse takenpakket bestaat uit:

  • Je denkt mee met de engineering van de klanten om samen resultaat te boeken.
  • Je adviseert over de maakbaarheid van producten en houdt hierbij ook rekening met de mogelijkheden van het geavanceerde machinepark.
  • De automatisering van het gehele proces is volop in ontwikkeling, ook hierin kun je een rol spelen.

 

Hier ga jij aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een ambitieuze toeleverancier van een breed scala van plaat- en buiswerk voor vele sectoren, zoals machinebouw, constructie, land- en tuinbouw en automotive. Dit productiebedrijf heeft beschikking tot een super modern en geautomatiseerd machinepark met maar liefst drie lasersnijmachines. Naast machines bestaat het bedrijf uit een klein team van specialisten, er zijn korte lijntjes binnen het bedrijf en er zijn zeker groeiambities. Samen met deze geavanceerde machines en een klein team van specialisten zetten jullie de mooiste en beste producten op de markt vervaardigd uit vele soorten plaatwerk.
 
Als Calculator werk je nauw samen met negen collega’s. De twee productgroepen buiswerk en plaatwerk zijn nu verdeeld over twee afdelingen. In de toekomst wordt steeds meer toegewerkt naar een samensmelting van de twee afdelingen.
 

Hier ben jij goed in

Vooropgesteld kijkt deze werkgever vooral naar capaciteiten en talent. Beschik je over administratief inzicht, hou je van rekenen en/of klantcontact? Herken jij jezelf daarnaast voor een groot deel in onderstaande vaardigheden, dan maken we graag kennis met jou voor deze rol van Calculator.

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Cijfermatig sterk;
  • Gevoel voor automatisering;
  • Discipline, accuratesse en samenwerken;
  • Goede contactuele eigenschappen en een commerciële instelling;
  • Affiniteit met metaal en werktuigbouwkundige achtergrond is een pré maar geen noodzaak.

 

Wat wij jou bieden

Werken als Calculator voor dit fijne bedrijf betekent dat je je sowieso mag verheugen op goede koffie uit het gloednieuwe koffiezetapparaat! Daarnaast mag je rekenen op het volgende:

  • Een goed salaris conform functieschaal 7 CAO Kleinmetaal;
  • Een uitdagende baan in een gedreven en prettig team waar een informele werksfeer, teamspirit en humor op de werkvloer heerst;
  • Een werkgever die naar jouw talenten kijkt en meedenkt in doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken, hoewel collega’s elkaar graag opzoeken op kantoor;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans;
  • Goede koffie uit een gloednieuw koffiezetapparaat!

 
Ben jij enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Calculator? En denk jij dat deze werkgever perfect bij jouw ambities past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Marissa!

Ben jij een kei in organiseren? Zijn jouw kwaliteiten dat jij efficiënt kan plannen en een groot probleemoplossend vermogen hebt? Dan ben jij de Productieplanner die we zoeken! Lees snel verder waarom jij bij dit fijne bedrijf in Sint-Maartensdijk wil werken… 
 

Wat ga je doen?

Als Productieplanner maak jij realistische en efficiënte dagplanningen voor het productieteam, rekening houdend met beschikbare middelen, deadlines en kwaliteitsnormen. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Je communiceert actief met teamleden om inzicht te krijgen in operationele behoeften en onvoorziene omstandigheden;
  • Je monitort continu de voortgang van productieactiviteiten en indien nodig maak je aanpassingen om een optimale workflow te garanderen; 
  • Je werkt samen met collega’s in de productie en teamleiders om operationele knelpunten te identificeren en op te lossen; 
  • Jij zorgt voor vlotte coördinatie tussen verschillende afdelingen en teams binnen de productieomgeving;
  • Je maakt deel uit van het productieteam en rapporteert aan de Manufacturing Manager. 

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Productieplanner of hbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:

  • Je bent communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels;
  • Je hebt goede organisatorische vaardigheden en kunt snel schakelen; 
  • Jij bent niet snel van de wijs gebracht en weet problemen goed op te lossen; 
  • Je hebt kennis van productieprocessen en ziet kansen om efficiënter te werken;
  • Als je ervaring hebt in een vergelijkbare rol binnen een productieomgeving is dat een pré. 

 

Wat wij jou bieden

Naast dat jij als Productieplanner binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:

  • Een zeer goed salaris;
  • Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Overige fijne arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.

 
Wacht niet langer als jij de Productieplanner bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie! Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!

Ben jij cijfermatig sterk en heb je een goed analytisch inzicht? Ben jij in staat cijfers te vertalen voor jouw collega’s? Dan ben jij de Project Cost Controller die wij zoeken! Lees snel verder waarom je voor deze fijne werkgever met zeer goede arbeidsvoorwaarden wil werken… 
 

Wat ga je doen?

Als Project Cost Controller ben je verantwoordelijk voor een juiste verantwoording van de projecten in de projectadministratie. Jij vertaalt cijfers naar stuurinformatie door grondige analyses en toegespitste managementrapportages. Jouw taken bestaan o.a. uit:
  • Je vertaalt bijzonderheden uit de projectenadministratie naar concrete actiepunten en monitort
  • de opvolging van deze punten;
  • Mede verantwoordelijk voor de maandelijkse rapportage van correcte cijfers richting de moedermaatschappij o.b.v. IFRS;
  • Mede verantwoordelijk voor het financieel beheer en de administratie (werkkapitaal, cost centers, etc.);
  • Je communiceert met de CFO, moedermaatschappij (Duitsland) en andere externe partijen;
  • Je maakt onderdeel uit van de afdeling Finance & Control en rapporteert aan de CFO.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.

 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Project Cost Controller heeft hbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
  • Je bent proactief en gedreven;
  • Je bent cijfermatig sterk en hebt een goed analytisch inzicht;
  • Je bent communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als de Engelse taal;
  • Affiniteit met SAP is een pré.
 

Wat wij jou bieden

Naast dat jij als Project Cost Controller binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:
  • Een zeer goed salaris;
  • Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Overige arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.
 
Wacht niet langer als jij de Project Cost Controller bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie! Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!

Hygiëne en veiligheid zijn twee onderwerpen waar jij graag mee bezig bent. Als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering ben je onderdeel van het kwaliteitsteam en word je een ware ambassadeur van deze belangrijke waarden. 

Wat ga je doen?

Je bent als Specialist verantwoordelijk voor het beheer van alle systemen met betrekking tot Specificatiebeheer. Je zorgt ervoor dat alle product- en grondstofinformatie altijd nauwkeurig en actueel is in het geavanceerde KMS systeem (kwaliteitsmanagementsysteem). Jij bent in deze rol de sleutel van het succes!

Naast het actueel houden van de informatie in het systeem, heb je ook een cruciale rol in het beheren en coördineren van het systeem wanneer producten veranderen, nieuwe samenstellingen krijgen of wanneer er een splinternieuw product wordt gelanceerd. Je werkt in deze rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering nauw samen met verschillende afdelingen binnen de organisatie. Dit om ervoor te zorgen dat de hoogste kwaliteitsstandaarden worden nagestreefd. 

Hier ga je aan de slag

Dé maaltijdbereider van Nederland, dat is waar jij als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering aan de slag gaat. Deze werkgever is gevestigd in Oude-Tonge en zorgt ervoor dat er verse maaltijden worden geleverd bij klanten. Ze bereiden op een specifieke manier waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.

Je komt te werken in een prachtig kookatelier in Oude-Tonge. Daar zet een toegewijd team van 65 tot 100 medewerkers zich in voor de groei van het bedrijf. Ze hebben plezier in wat ze doen, maar verliezen nooit het eindresultaat uit het oog. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten. Je komt terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan.

Waar jij goed in bent

Je weet in je rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering de juiste prioriteiten te stellen en werk je graag samen met je collega’s. Daarnaast herken jij je in de volgende punten:

  • Afgeronde opleiding in de richting van Voeding & Diëtetiek, Levensmiddelentechnologie of vergelijkbaar. Of vergelijkbaar niveau door opgedane werkervaring in de kwaliteitszorg levensmiddelindustrie; 
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de voedingsmiddelsector;
  • Ervaring met databases en Office;
  • Je hebt een proactieve instelling, bent accuraat, zelfstandig en stressbestendig. 

Wat wij je bieden

Je komt als Specialist te werken bij een mooie werkgever in Oude-Tonge. Samenwerken en werkplezier staat bij deze werkgever hoog in het vaandel. Je mag daarnaast het volgende verwachten. 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een dynamische functie voor 32 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Ben jij de nieuwe Specialist Specificatiebeheer en Etikettering? Stuur je gegevens op naar Marissa Andries en zij komt graag met je in contact. 

Ben jij een leidend gesprekspartner met affiniteit in de installatietechniek en/of bouw? Kijk jij er naar uit om bij een bedrijf te werken waar écht oog is voor de mens en je alle ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen? Ben jij bovendien in staat wensen van klanten te vertalen om zo het bouwdossier in orde te maken? Dan ben jij de Kopersbegeleider Vrijstaande Woningbouw die wij zoeken!
 

Wat ga je doen

Elke woning is uniek. Jouw werk dus ook. Onze opdrachtgever maakt van een model een ideaal. Ze bouwen huizen voor het leven, voor families, gezinnen en stellen die op zoek zijn naar hun ideale thuis. Ze zijn voor hun vestiging Tholen op zoek naar een Kopersbegeleider die klanten de juiste vragen stelt om te komen tot goede keuzes voor hun droomhuis!
 
Als Kopersbegeleider help jij de droom van de klant te verwezenlijken door ze te begeleiden bij de materiaalkeuzes en laatste details, welke je vervolgens vertaalt tot een compleet verkoopdossier voor de werkvoorbereiding en uitvoering. Jij bent o.a. verantwoordelijk voor:
  • Je start met het verkoopdossier van de verkoopadviseur en begeleidt klanten om keuzes te maken en de laatste knopen door te hakken;
  • Je fungeert als een spin in het web in het proces. Jij bent en zorgt voor de perfecte verbinding tussen de verkoop en de bouw;
  • Je blijft aanspreekpunt voor de klant tijdens het gehele bouwproces.
 
Maar wat doe je nu precies?
Je realiseert de droomwoning van de klant niet met de hamer en zaag, maar wél met de gereedschappen uit de bouwkundige, commerciële en administratieve gereedschapskist waarin onze opdrachtgever met moderne bedrijfsspecifieke software werkt, hierbij kun je denken aan:
  • Contacten onderhouden met opdrachtgevers, verkoopadviseurs, bouwkundig tekenaars, uitvoerders, onderaannemers en toeleveranciers;
  • Aanspreekpunt voor de opdrachtgever tot aan de oplevering;
  • Voortgang en de deadlines keuzetrajecten van de opdrachtgevers bewaken;
  • Verwerken van projectdocumenten en materiaalkeuze en eventuele aanpassingen uitwerken van meer-/minderwerkspecificaties;
  • Ondersteuning commerciële activiteiten, waaronder open dagen en open huizen;
  • Klantcontact met betrekking materiaalkeuze en installatieplannen;
  • Continu verbeteren is onderdeel van je functie. Elke dag wil jij weer beter zijn dan de dag ervoor!
 

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Kopersbegeleider terecht bij dé specialist op het gebied van vrijstaande woningen. Met meerdere vestigingen in Nederland en ruim 40 jaar ervaring realiseert dit bedrijf droomhuizen voor hun opdrachtgevers. Iedereen is gelijk binnen dit bedrijf, van metselaar tot directie, je realiseert de droom samen!

Een gezellige vrijdagmiddagborrel is dan ook zeker aan de orde om successen te vieren. Jouw ontwikkeling is belangrijk binnen dit bedrijf. Met goede begeleiding wordt ervoor gezorgd dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Binnen het bedrijf heerst een informele en fijne sfeer!
 

Waar jij goed in bent

Jij beschikt als Kopersbegeleider over goed bouwkundig en commercieel inzicht en bent een prettige en leidende gesprekspartner voor de klanten van onze opdrachtever. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
  • Door jouw werkervaring en organisatietalent zorg jij voor complete verkoopdossiers met materiaallijsten;
  • Je hebt idealiter een bouwkundige of aanverwante opleiding op minimaal MBO 4-niveau afgerond, aangevuld met een commerciële cursus en/of een training gesprekstechnieken;
  • Je hebt relevante werkervaring in een functie met klantcontact en ervaring/affiniteit met (vrijstaande) woningbouw;
  • Je werkt graag in teamverband;
  • Je bent digitaal vaardig, MS Office kent voor jou geen geheimen;
  • Je bent woonachtig in de directe omgeving van Tholen.
 

Wat we jou bieden

Voor je ervoor kunt zorgen dat de klanten van onze opdrachtgever zich thuis gaan voelen in hun nieuwe huis, moet je eerst zorgen dat jij je thuis voelt op je werk. Onze opdrachtgever doet er alles aan om daarvoor te zorgen. Als nieuwe collega krijg je een inwerktraject om je zo snel mogelijk thuis te laten voelen bij dit fijne bedrijf.
Dit traject gaat niet alleen over de werkmethodieken maar ook specifieke kenmerken van hun verkoopsysteem ClickHouse en het bouwproces. Ze denken ook aan de specifieke gezellige momenten van de vestiging. Bij onze opdrachtgever heerst een goede sfeer en ze hebben een open deuren cultuur.
 
Daarnaast mag je rekenen op het volgende:
  • Een aantrekkelijk salaris;
  • Begeleiding om elke dag het beste uit jezelf te halen;
  • Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Vanuit het bedrijf goede focus op duurzame inzetbaarheid;
  • Als Kopersbegeleider krijg je binnen de kaders van deze organisatie ook veel ruimte om je eigen ideeën uit te werken, kansen en ideeën bespreekbaar te maken en wellicht om te zetten in projecten en ook jezelf verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld met trainingen en cursussen.
 
Kijk jij er naar uit om samen met opdrachtgevers hun droomhuis te realiseren? Neem contact op met Marissa Andries. Wij stellen je graag voor als Kopersbegeleider!

Klaar voor je eerste baan? Een spannend avontuur vol groeimogelijkheden, ontwikkeling en ontdekkingen? Bij deze werkgever bieden ze een leerzame traineeship voor ambitieuze jonge talenten zoals jij!

Wat ga je doen?

Deze organisatie gelooft sterk in het potentieel van jonge professionals. Als marktleider in de Europese banden- en velgendistributie bieden ze een breed scala aan mogelijkheden binnen diverse bedrijfsonderdelen. Met dit traineeship krijg je de kans om je stempel te drukken op verschillende projecten en jezelf te ontwikkelen onder begeleiding van ervaren collega’s!

Een traineeship is mogelijk binnen diverse afdelingen, afhankelijk van jouw studie, maar vooral afhankelijk van jouw ambitie. Je kunt denken aan een traineeship op het gebied van o.a. finance, supply chain, logistiek, sales, informatiekunde of data-analyse. 

Hoe ziet je traineeship eruit?

Diverse projecten: Tijdens het traineeship maak je kennis met verschillende aspecten van deze organisatie door deel te nemen aan diverse projecten. Er is voor ieder wat wils binnen allerlei vakgebieden.
Begeleiding: Je krijgt een of meerdere mentoren die jarenlang ervaring hebben in de branche. Zij staan klaar je te begeleiden, inspireren en ondersteunen je tijdens je ontwikkeltraject.
Training on the job: Leer terwijl je werkt! Ze bieden continue ondersteuning en mogelijkheden voor bijscholing, vakgerichte trainingen, cursussen en opleidingen om jouw vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.
Op maat gemaakte trajecten: Jouw groei staat centraal, waardoor ze de projecten afstemmen op jouw ervaring, ambities en interesses. Om jouw potentieel te benutten bieden ze een gepersonaliseerde aanpak. 

Hier ga je aan de slag

Je komt te werken bij dé gespecialiseerde leverancier van lichtmetalen velgen, banden én compleet gemonteerde sets. Het is een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf.

Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail.

Waar jij goed in bent

Dat gaan we samen ontdekken! Deze organisatie is op zoek naar Young Professionals die willen ontdekken, leren en ontwikkelen. In welk vakgebied dan ook, samen gaan ze jouw potentieel optimaal benutten. Een aantal dingen die belangrijk zijn:

  • Ageronde WO/HBO opleiding;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Spreek je ook een andere taal? Dan is dat mooi meegenomen. 

Wat we jou bieden

Natuurlijk mag je als Trainee een fijne leeromgeving verwachten, waarbij je mentoren en collega’s voor je klaar staan. Er hangt een informele, fijne werksfeer op kantoor. Daarnaast mag je ook mooie voorwaarden verwachten, zoals:

  • Een goed salaris;
  • Opleidingsmogelijkheden en onbeperkt toegang tot GoodHabitz;
  • Mogelijkheid tot deelname aan een fiscaal aantrekkelijke fitnessregeling met werkgeversbijdrage;
  • Winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer, maar je mag uiteraard ook gebruikmaken van het fietsplan en op de fiets komen;
  • 8% vakantiegeld en 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • Dagelijkse portie gezelligheid voor maar € 2,45 (inclusief lunch, voetbaltafel en dartbord);
  • De geur van nieuw rubber!

Ga jij als Trainee aan de slag in Moerdijk? Wil je graag leren binnen het vakgebied sales, supply chain, finance, sales, inkoop of wat dan ook? Kom met ons in contact, zodat we kennis kunnen maken. Wij kijken er naar uit! 
 

De slimme aanpakkers in de elektrotechniek, dat is UPTA techniek in Bergen op Zoom. In de functie van Elektromonteur heb je afwisseling in jouw werk doordat je projectmatig werkt en jij jezelf verder weet te ontwikkelen met de beste materialen en nieuwste technieken. Ons team is ambitieus en staat open voor nieuwe ideeën. Iedereen heeft dezelfde interesses voor het vak en dat zie je terug in het werkplezier dat iedereen hier beleeft.   

Wat ga je doen? 

Als Elektromonteur bij UPTA techniek werk je veelal op de projectlocatie in Bergen op Zoom met een vast team van monteurs. Dat maakt je werk gevarieerd en uitdagend. Ook hebben we veel verschillende klanten waardoor je op verschillende locaties komt. Je voert reparaties en modificaties uit aan bestaande installaties. Door jouw enthousiasme weet je samen met je team nieuwe ideeën te bedenken en steeds weer de techniek te verbeteren. Natuurlijk let je goed op de klantwensen en ben je hét visitekaartje van UPTA techniek. De installaties en het onderhoud voer je uit bij o.a.: 

  • Elektrotechnische installaties; 
  • Meet-en regelsystemen; 
  • Besturingspanelen en verdeelkasten; 
  • Camerasystemen.   

Doordat je als industrieel elektromonteur een brede interesse hebt in het vak, kun je je ook op allerlei technieken ontwikkelen. Je hebt een breed specialisme en krijgt de ruimte om zelf je functie te creëren. Belangrijk is dat jij doet wat je leuk vindt en dit kunt toepassen bij de klant.  
 

Hier ga je aan de slag 

Werken bij UPTA techniek betekent werken met goed materiaal en werken voor projecten waar iedereen energie van krijgt. Er wordt voor je gezorgd, zowel privé als zakelijk. Dit houdt in dat je met goed gereedschap werkt en hier ook maandelijks een vergoeding voor krijgt om dit te onderhouden. Je wordt van top tot teen aangekleed met werkkleding en -schoenen, zodat het je aan niks ontbreekt.   

Bij UPTA techniek houden we wel van een beetje uitdaging. Als het seriewerk is, hoeft het voor ons niet. Waar we echt warm voor lopen zijn de middelgrote overzichtelijke projecten die vragen om slimme oplossingen. We hebben de luxe om de krenten uit de pap te halen.  

Je komt als elektromonteur te werken in een team van 10 monteurs. Dit team bestaat uit een enthousiaste club mannen die net zoveel passie voor het vak hebben als jij. Er is aandacht voor het inwerkproces en wij zorgen er gezamenlijk voor dat jij snel up and running bent binnen ons team.   

UPTA techniek is een gerenommeerd bedrijf op het gebied van industriële automatisering, camera techniek, service en onderhoud. We zijn gevestigd in Bergen op Zoom. In deze fulltime functie als elektromonteur werk je dagelijks van 08.00 tot 16.30 uur en krijg je extra pauzes per dag vergoed. Werkplezier en teamgeest staan bij UPTA techniek voorop.  
 

Waar jij goed in bent 

Dat jij een vakidioot bent vinden ze bij UPTA prachtig. Belangrijk vinden wij dat jij affiniteit hebt met de techniek en de wil hebt om te leren en te ontwikkelen. Door de verantwoordelijkheid die je krijgt kun je zelfstandig projecten draaien (eventueel op termijn) en haak je je collega’s aan waar nodig.  

Samengevat herken jij je in de volgende punten: 

  • MBO Elektromonteur niveau 3 of 4 of bereid om niveau 3 of 4 via UPTA te behalen; 
  • Je bent minimaal 18 jaar; 
  • Jij denkt in oplossingen, uitdagingen en kansen; 
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel.  

Wat we jou bieden 

Je krijgt alle ruimte om je als elektromonteur te (blijven) ontwikkelen en jouw mening telt. Als je bij UPTA Techniek werkt, mag je van ons ook een heleboel goede voorwaarden verwachten: 

  • Fulltime dienstverband van 40 uur per week; 
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen; 
  • Pensioenregeling via MN services; 
  • Eindejaar bonus (bij behaalde bedrijfsdoelstellingen); 
  • Opleidingsmogelijkheden;  
  • Gereedschapsvergoeding van €20,- per maand; 
  • Werkkleding en schoenen; 
  • Jaarlijks diverse uitjes en etentjes (voorbeeld: racen op Zandvoort); 
  • CAO Klein Metaal; 
  • Reiskostenvergoeding van €0,21,- per kilometer; 
  • Enthousiast en jong team.  

Past deze functie van Industrieel Elektromonteur én de werkgever UPTA techniek bij jou? Graag komen we dan met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken.  

Wil jij als Medewerker Specificatiebeheer deel uitmaken van een dynamisch team? In deze cruciale rol beheer en update je productspecificaties, waarbij kwaliteit en compliance voorop staan. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover. 

Wat ga je doen?

In deze rol draag je de verantwoordelijkheid voor het nauwgezet beheren en up-to-date houden van productspecificaties, wat van belang is voor de kwaliteit en naleving van de producten. Je werkt nauw samen met diverse afdelingen en draagt bij aan het handhaven van de hoge normen binnen het bedrijf. 

Daarnaast omvatten de belangrijkste taken van deze rol:

  • Beheer van specificaties voor grondstoffen, hulpstoffen, verpakkingen, inkoopartikelen en eindproducten in samenwerking met het CareNet-systeem op groepsniveau.
  • Zelfstandig beheren van toegewezen accounts en samenwerken binnen het team om aan de verwachtingen te voldoen, waardoor er ruimte is voor zowel standaardisatie als persoonlijke groei.
  • Onderhouden van externe productspecificatiesystemen voor onze klanten en het verstrekken van informatie aan hen.
  • Fungeren als specialist op het gebied van wet- en regelgeving met betrekking tot etikettering en het bijhouden van relevante nationale en internationale richtlijnen.
  • Voorlichting geven over etiketteringswetgeving aan klanten en collega’s en ondersteuning bieden aan diverse teams binnen het bedrijf.
  • Zelfstandig uitvoeren van projecten en bijdragen aan het QA-beleid van Group of Butchers in nauwe samenwerking met productielocaties en QESH-managers.

Je werktijden zijn flexibel en worden in overleg met je collega’s vastgesteld. De specifieke dagen zijn afhankelijk van het rooster, dat gezamenlijk wordt bepaald. Je rapporteert aan de QESH-coördinator.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is marktleider in het segment van hoogwaardige vleeswaren en een van de snelst groeiende foodbedrijven van Nederland! Op veertien gespecialiseerde productielocaties maken zij vleeswaren en vleesproducten voor de retailers en grossiers in Nederland, België en Duitsland. De afgelopen jaren zijn ze sterk gegroeid en verwachten dit de komende jaren ook te blijven doen. Een grote passie voor het mooie product vlees is wat iedereen met elkaar deelt, en dat maakt de producten bijzonder.

Als onderdeel van het team voor Specificatiebeheer in Tilburg, maak je deel uit van een dynamisch en gepassioneerd team binnen een fijne werkomgeving. 

Waar jij goed in bent

Jij bent een veelzijdige en ambitieuze Medewerker Specificatiebeheer met een achtergrond in levensmiddelentechnologie, voeding & diëtetiek of een vergelijkbaar vakgebied, die klaar is voor een mooie carrièrestap. Met jouw ervaring in een QA-omgeving binnen de levensmiddelenindustrie, bij voorkeur in de vleessector, breng je waardevolle kennis en vaardigheden mee. We zoeken iemand die niet alleen technische expertise heeft, maar ook flexibel, praktisch en uiterst georganiseerd is.

Deze positie biedt een uitdagende en diverse werkomgeving waarin je jouw expertise en vaardigheden op het gebied van specificatiebeheer en etiketteringswetgeving volledig kunt benutten.

Verder herken jij je in de volgende punten

  • Een afgeronde HBO- of WO-opleiding in Levensmiddelentechnologie, Voeding & Diëtetiek of een vergelijkbaar veld.
  • 2-3 jaar werkervaring in een QA-omgeving in de levensmiddelenindustrie, bij voorkeur in de vleessector.
  • Grondige kennis van levensmiddelenwetgeving, voedselveiligheid (HACCP), verpakkingen en hulpstoffen.
  • Sterke administratieve vaardigheden, flexibiliteit en een kritische, proactieve werkhouding, gecombineerd met georganiseerd en gestructureerd werken.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels; kennis van Frans en Duits is een pluspunt, evenals ervaring met klantportals zoals SIM, GS1DAS en Trace One.

Wat wij je bieden

Je werkt als medewerker Specificatiebeheer met een uitgebreid assortiment aan producten en complexe specificaties, wat zorgt voor gevarieerde werkdagen. Samen met je collega’s kun je uitdagende projecten aanpakken. Je krijgt direct een jaarcontract, met een goede pensioenregeling en een aantrekkelijke reiskostenvergoeding.

Bovendien bieden we:

  • Een mooi salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • Een eindejaarsuitkering van 3,25% bovenop je salaris;
  • Een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Diverse teamactiviteiten ter bevordering van samenwerking;
  • Kansen voor groei en ontwikkeling via cursussen en trainingen, waaronder GoodHabitz.

Klinkt deze rol als medewerker specificatiebeheer als iets voor jou? Graag ontvangen wij je gegevens, zodat we contact met je op kunnen nemen.