Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Techniek is op jouw lijf geschreven. Als Werkvoorbereider in Roosendaal ben jij degene die vooruitkijkt en voorbij de gevolgen van bepaalde handelingen kijkt. Als ervaren Werkvoorbereider snap jij hoe de processen werken. Nieuwsgierig? We vertellen graag meer! 
 

Wat ga je doen?

In deze functie ben je betrokken bij de aansturing voor de productie van de verschillende landbouwmachines. Als Werkvoorbereider ben jij verantwoordelijk voor het bewaken van de planning van de productie van de diverse onderdelen voor de landbouwmachines. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Invoeren van orders in het ERP-systeem;
  • Vergelijken van de ingevoerde machinespecificaties;
  • Controleren van bestaande tekeningen en bij het signaleren van verschillen gereviseerde, aangepaste of nieuwe tekeningen toevoegen aan het ERP-systeem;
  • Controleren en bewaken van de planning;
  • Zowel intern als extern navraag doen over afwijkingen en aanpassingen doen in het systeem;
  • Programmeren van de lasersnijmachine. 

Hier ga je aan de slag

Onze opdrachtgever is een innovatief en toonaangevend bedrijf dat landbouwmachines voor industrieel verwerkte groenten, aardappelen, fruit en zaadmaïs ontwikkelt en produceert. Daarnaast leveren zij productlijnen in de mesttechniek en ruwvoerwinning. Ze leveren de machines in meer dan 40 landen wereldwijd aan telers, veehouderijen, loonwerkers en voedselverwerkende bedrijven. Het is een internationale organisatie met in totaal ruim 800 medewerkers, verdeeld over 6 fabriekslocaties en 13 servicelocaties in Noord- en Zuid-Amerika, Frankrijk, Engeland en Nederland. Het hoofdkantoor staat in Roosendaal.

Je werkt veel samen met verschillende afdelingen. Jij werkt in een team met drie collega werkvoorbereiders, waarvan 2 ervaren en 1 junior. Ze voegen jou graag toe aan het team! 
 

Waar jij goed in bent

Je hebt een sterke affiniteit met techniek, dit kan ook in je hobby’s naar voren komen. Je bent als Werkvoorbereider sociaal vaardig en gaat gerust bij vragen in gesprek met de engineers, plaatwerkerij, constructie, montage of spuiterij. Andersom ben je toegankelijk en zullen zij ook naar jou toe komen met hun vragen. Daarnaast breng je mee:

  • HBO/MBO+ diploma, bijv. in de richting van Werktuigbouwkunde; 
  • Je kunt snel overweg met ERP-systemen en overziet de verschillende processen;
  • Je bent een kei in plannen. De productie uren worden gepland waarbij je rekening moet houden met de orders en de capaciteit;
  • Je hebt minimaal 5  jaar ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een productiebedrijf;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. 

Wat wij jou bieden

Ga jij als Werkvoorbereider bij dit bedrijf aan de slag, dan kun je een jaarcontract verwachten met uitzicht op een vast dienstverband. Wij bieden je een zelfstandige functie met ruimte voor eigen inbreng in een snelgroeiend en stabiel bedrijf met mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast kun je rekenen op;

  • Een salaris passend bij jouw opleiding en ervaring;
  • 25 vakantiedagen én 13 ATV dagen;
  • Een informele werksfeer; 
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling door middel van opleidingen; 
  • Jaarlijkse feesten; zomer barbecue, personeelsfeest en kerstborrel;
  • Veel Brabantse gezelligheid.

Enthousiast geworden? Dan ben jij de nieuwe collega die wij zoeken! Stuur je motivatie naar Christel en wie weet heb jij binnenkort een nieuwe baan!
 

Ben jij een Werkvoorbereider die ook technische tekeningen kan maken in AutoCad (2D) en Inventor? Je herkent je daarnaast in de woorden: nuchter, no-nonsense en een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Bij deze internationale werkgever in Steenbergen voegen ze jou graag toe aan het team. 

Wat ga je doen?

Je bent als Werkvoorbereider/Tekenaar van cruciaal belang in het proces van het voorbereiden van de productieorders. In deze rol werk je nauw samen met je collega en zet je orders van de verkoop binnendienst om naar werkorders voor de productie. Hierin weet jij te werken met tekenprogramma’s als AutoCad (2D) en Inventor, zodat je technische tekeningen maakt op basis van de opdrachtbeschrijving van de klant. 

Ook bereken je als Werkvoorbereider/Tekenaar de benodigde hoeveelheden grondstoffen en/of materialen en controleer je of deze op voorraad zijn in Exact. Je onderhoudt in de dit proces een goede communicatie met de productieafdeling, verkoop en inkoop. 

In deze functie ontwerp je in 2D op de computer, maar in de productie wordt o.a. met textielmaterialen gewerkt. Jij begrijpt dat textiel zich niet altijd laat vormen zoals je dat voor ogen hebt. Je moet als werkvoorbereider in overleg met de collega’s op de werkvloer bespreken hoe je toch tot de juiste oplossing kunt komen.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendige oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit. Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend. Een echte internationale organisatie zowel intern met collega’s als extern met klanten. De activiteiten van deze organisatie zijn vooral gericht op Europa. Ze zijn er trots op dat ze bekend staan om de kwaliteit van hun producten en de toewijding aan klantenservice. 

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. De man/vrouw verhouding is ongeveer 60/40.

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit. 

Waar jij goed in bent

Je bent als Werkvoorbereider/Tekenaar natuurlijk gestructureerd. Je weet het overzicht te bewaren en hierdoor de orders goed klaar te maken voor de klant en collega’s. Door je proactieve houding en accuraatheid weet je goed waar de prioriteiten liggen en pak je zaken op waar nodig. Jij ziet het werk liggen en hebt het vermogen om effectief in teamverband te werken. Daarnaast passen de volgende punten bij jou.

  • Afgeronde technische opleiding, bij voorkeur Werktuigbouwkunde;
  • Opleiding en ervaring in AutoCad;
  • Aantoonbare werkervaring als werkvoorbereider in een (technische) productieomgeving;
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal (mondeling en schriftelijk);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden. 

Wat wij je bieden

Natuurlijk mag je als Tekenaar/Werkvoorbereider ook mooie voorwaarden terugverwachten. Naast dat je in je gezonde, internationale organisatie komt te werken, bieden we ook het volgende:

  • 23 vakantiedagen;
  • Dienstverband van 32 tot 40 uur;
  • Extra verlof als je niet ziek bent;
  • Een team van bevlogen en enthousiaste collega’s;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,21 per kilometer (10-40 km);
  • Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière met opleidingsmogelijkheden;
  • Een salaris op basis van jouw ervaring en achtergrond;
  • Waardering vinden ze erg belangrijk, dat kan zich bijv. uiten door middel van: uitgebreid Kerstpakket, Cadeau met Pasen, salarisverhoging bij goed presteren en bonusregeling bij goed bedrijfsresultaat. 

Spreekt de functie van Werkvoorbereider/Tekenaar in Steenbergen jou aan? Kom met ons in contact door je gegevens op te sturen. Marissa ontvangt deze en komt graag met je in contact. 

Kun jij jouw kennis van risico’s, eisen en wensen van belanghebbende integreren binnen deze organisatie in Roosendaal als QES officer? Met je oplossingsgerichte denkwijze zie jij kansen in het gezamenlijke belang. Benieuwd? Lees snel verder!
 

Wat ga je doen?

Jij bent als QES Officer degene die veel schakelt met diverse afdelingen en mensen. Je denkt na over risico’s, regelgeving, eisen en wensen en zorgt dat dit geïntegreerd wordt binnen de organisatie. Duurzaam ondernemen is een thema waar jij je mee bezig gaat houden. Hierin heb je een rol als initiator, stimulator en uitvoerder. Jij krijgt mensen met je mee en weet hoe je kunt overtuigen en motiveren om een bepaalde richting in te slaan. 

Je bent een zelfstandige en praktisch ingesteld QES officer met kennis van ISO en andere interne auditor managementsystemen. 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een internationaal opererend familiebedrijf met een duidelijke visie waarin duurzaamheid en kwaliteit een belangrijke rol spelen. Ze produceren hoogwaardige smeervetten voor meerdere toepassingen. Binnen het bedrijf ervaar je transparante communicatie, pro actieve mensen en iedereen die staat voor het hoogwaardige product dat geleverd wordt. 

Door de oprechte aandacht die ze hebben voor de 53 internationale klanten en meedenken in oplossingen hebben ze een zeer goede relatie.

Deze organisatie is duurzaam aan het ondernemen. Jij gaat hier een belangrijk onderdeel van zijn.  Zo zijn zij jaren geleden al langzamerhand afgestapt van PFA omdat dit niet goed is voor het milieu. Constant zijn ze hierin op zoek naar oplossingen om het produceren mens- en milieuvriendelijker te maken. Jouw ideeën en kennis zijn meer dan welkom. 

Binnen het bedrijf wordt talentontwikkeling en opleiding gestimuleerd. Op de vestiging in Roosendaal werken ca. 40 medewerkers. 

Waar jij goed in bent

Je hebt als QES Officer al ervaring in het vak. Je hebt een achtergrond binnen de chemie/petrochemie of als auditor. Heb je al ervaring op het gebied van duurzaamheid? Ook dan komen we graag met je in gesprek. Je met iemand met een oplossingsgericht karakter, die graag gaat voor een goed resultaat. Je herkent je daarnaast ook in het volgende:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Afgeronde cursus voor interne auditor managementsystemen (bijv. ISO 9001, ISO 14001, Halal, Kosher);
  • Goede advies- en communicatievaardigheden en sterk in stakeholdermanagement;
  • Ervaring met veiligheids- en milieukunde in (petro)chemische industrie, gevaarlijke stoffen, laboratoria;
  • Je bent woonachtig op redelijke reisafstand van de kantoorlocatie in Roosendaal.

Wat bieden wij jou? 

Werken als QES Officer bij jouw nieuwe werkgever in Roosendaal betekent in ieder geval dat jij je talenten in kan zetten. Er is ruimte voor jouw ambitie en gedrevenheid. Verder mag je rekenen op:

  • Een passend salaris (en nee, dat zeggen we niet omdat we geen salaris willen benoemen maar omdat deze echt wordt afgestemd op wat jij in je mars hebt); 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden; 
  • Ruimte voor persoonlijke groei en interne begeleiding met (eventuele) verdere opleiding;
  • Vers fruit op het werk;
  • Een fulltime dienstverband; 
  • Door het bedrijf verzorgde lunches;
  • Leuke attenties op feestelijke momenten; 
  • Personeelsuitjes. 

Klinkt de functie van QES Officer in Roosendaal als iets wat bij jou past? Dan horen wij graag van jou! Je kunt gemakkelijk je gegevens achterlaten via onderstaand formulier of solliciteer via WhatsApp! 
 

Als Commercieel Medewerker Binnendienst in Breda heb jij een divers takenpakket. Vind je het leuk om snel te schakelen met zowel klanten als collega’s? Wij vertellen je er graag meer over!

Wat ga je doen?

In de functie van Commercieel Medewerker Binnendienst heb je veel contact met de klanten en collega’s. Je bent bezig met het verwerken van orders, het ondersteunen van de buitendienst en de coördinatie richting de afdeling logistiek. Ook het aanleveren van benodigde managementinformatie t.b.v. de beleidsvorming pak jij op. 

Je hebt als Binnendienst Medewerker echt een spil functie. Je bent voor velen hét aanspreekpunt, zowel binnen de organisatie van verschillende afdelingen als extern. Onze klanten zijn veelal bouwbedrijven of bouw gerelateerd. Hierdoor heb jij contact met betontechnologen, mengmeesters, uitvoerders, projectleiders en werkvoorbereiders. 

Jij houdt wel van de no-nonsens cultuur! Dit zul je ook merken bij je klanten, die jouw hierom waarderen. Het contact verloopt telefonisch en via de mail. Tijdens het contact met klanten gebruik je je commerciële skills, waardoor je meedenkt in cross- en upselling. 

Jouw verantwoordelijkheden als Verkoop Binnendienst zijn:

  • Ontvangst en verwerking van orders;
  • Operationeel klantcontact;
  • Ritplanning en contact met transporteur;
  • Ondersteuning van collega’s buitendienst;
  • Verwerken en maken van offertes en prijsafspraken;
  • Deelname aan projecten rondom automatisering;
  • Oplossen van klachten;
  • Administratie en rapportage. 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is marktleider op het gebied van hulpstoffen voor beton en cementgebonden speciaal mortels. Al meer dan vijftig jaar streven we ernaar om de bouwwereld toekomstbestendiger te maken met onze hoogwaardige producten. Wij geloven dat bouwen altijd sneller, efficiënter, zuiniger en vooral duurzamer kan. Hier werken we dan ook elke dag aan. 

De organisatie staat bekend om het ontwikkelen van op maat gemaakte producten buiten het uitgebreide assortiment die volledig zijn afgestemd op de behoeften van de klant. Het ontwikkelen doen we dan ook in ons hypermoderne R&D-centrum. Hier werken de betontechnologen dagelijks met de meest geavanceerde apparatuur aan verdere innovaties. We investeren we niet alleen fors in ons laboratorium, maar ook in onze productiefaciliteiten, onze mensen en onze kennis. 

Jij werkt als Commercieel Medewerker Binnendienst nauw samen met drie directe collega’s op dezelfde afdeling en de Buitendienst collega’s. Je rapporteert aan de Commercieel Manager. 

Waar jij goed in bent

Jij hebt als Commercieel Medewerker natuurlijk een commerciële blik. Je ziet kansen, hebt een goede relatie met klanten en handelt je zaken netjes af. Je kunt snel schakelen en met je nauwkeurigheid weet je zowel klanten als collega’s te verrassen in de orderbegeleiding. Ook ben jij niet snel van je stuk te brengen bij hectischere klantvragen. Verder:

  • Heb je MBO+/HBO  werk- en denkniveau;
  • Enige ervaring in een zelfde soort functie is een pré, geen must;
  • Heb je de wil om te blijven leren en ontwikkelen;
  • Ben je bekend met Microsoft Office programma’s, zoals Word, Excel en Teams en mogelijk Exact; 
  • Ben je de Nederlandse en Engelse taal vaardig. 

Wat we jou bieden

Wij zijn jouw nieuwe werkgever, in Breda, waar we je als Commercieel medewerker binnendienst graag verwelkomen. Kennis en expertise staan bij ons hoog in het vaandel. Jij mag dan ook een werkgever verwachten die het volgen van cursussen, trainingen en opleidingen stimuleert. Ook mag je het volgende van ons verwachten:

  • Salaris tussen de €2700,- en €3000,- per maand, mede afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
  • 31 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer;
  • Uitstekend pensioen;
  • Diverse opleidingsmogelijkheden;
  • Doorgroeimogelijkheden naar bijv. de buitendienst;
  • Jaarcontract met mogelijkheid tot contract voor onbepaalde tijd;
  • Functie van 32 tot 40 uur per week (andere uren zijn bespreekbaar). 

Zien we jouw sollicitatie binnenkort verschijnen? Als je interesse hebt in de functie van Commercieel Medewerker Binnendienst zien we je gegevens graag tegemoet. 

Jij maakt impact als Projectleider Service en Onderhoud in het realiseren van de ambities van mooie klanten van deze werkgever. Innovatief en resultaatgericht zijn woorden die bij jou passen. Nieuwsgierig wat deze functie in Roosendaal te bieden heeft?

Wat ga je doen?

Je bent als Projectleider Werktuigbouwkundige Service en Onderhoud verantwoordelijk voor het succesvol managen van verschillende projecten. Dit op het gebied van service en onderhoud. Hierin werk je nauw samen met leveranciers, klanten en natuurlijk interne teams en collega’s. Je zorgt er samen met hen voor dat projecten binnen budget, op tijd en naar tevredenheid worden afgerond. 

Als Projectleider bestaan jouw taken vooral uit:  

  • Het plannen, coördineren en bewaken van service- en onderhoudsprojecten, inclusief het opstellen van een gedetailleerd projectplan en het bewaken van de voortgang;
  • Het aansturen van een team van technici en onderhoudsmonteurs, waarbij je zorgt voor een efficiënte inzet van personeel en middelen;
  • Het bewaken van de kwaliteit en veiligheid van de uitgevoerde werkzaamheden, en het waarborgen van naleving van geldende wet- en regelgeving;
  • Het onderhouden van contacten met klanten, het bespreken van hun wensen en behoeften, en het adviseren over mogelijke oplossingen;
  • Het opstellen en bewaken van de projectbegroting, en het rapporteren van de financiële voortgang aan de directie;
  • Het signaleren van kansen en ontwikkelingen in de markt, en het proactief adviseren van klanten over mogelijke verbeteringen of nieuwe projecten.

Hier ga je aan de slag

Je komt als Projectleider Service en Onderhoud te werken binnen een familiebedrijf, met een geschiedenis van meer dan 100 jaar. Ze zijn gespecialiseerd in het ontwerpen, bouwen, onderhouden en exploiteren van technische installaties in zowel gebouwen als industrieën. Met vestigingen verspreid over het hele land zijn ze zowel landelijk als lokaal actief betrokken.

Als familiebedrijf richten ze zich altijd op de toekomst en zetten ze zich in voor wat echt belangrijk is. Ze maken deel uit van de oplossing en genereren impact, zowel op korte als lange termijn. 

Ondernemerschap zit in hun DNA, en ze stellen zich voortdurend de vraag hoe ze met hun diepgaande technische kennis een betekenisvolle rol kunnen spelen in maatschappelijke ontwikkelingen. Ze gebruiken hun technische expertise om omgevingen groener, slimmer en gezonder te maken, niet alleen voor hun medewerkers en klanten, maar ook voor komende generaties.

Je komt te werken op de locatie in Roosendaal binnen een fijn team. Bij deze werkgever hangt een informele werksfeer en jij past hier goed tussen. De laagdrempeligheid om naar elkaar toe te stappen is groot en daarom is een harde hiërarchie niet passend in deze organisatie. 
 

Waar jij goed in bent

Jij bent iemand die lekker nuchter en toegankelijk is. Je houdt ervan om een afwisselende functie te hebben met veel diversiteit en dynamiek. Met je technische achtergrond kun je goed schakelen met verschillende stakeholders en ben je betrokken bij multidisciplinaire projecten. Hier heb je ook ervaring in. Je herkent je als Projectleider Service en Onderhoud daarbij in het volgende:

  • Afgeronde HBO opleiding in de richting van Werktuigbouwkunde (of een andere relevantie richting);
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als projectleider binnen de werktuigbouwkunde, bij voorkeur in de service- en onderhoudssector;
  • Je beschikt over uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden en kunt goed samenwerken in teamverband.

Wat we je bieden

Als Projectleider Service en Onderhoud heb je naast een uitdagende, fulltime functie (32 tot 40 uur) ook een aantal mooie voorwaarden die je mag verwachten: 

  • Een prima marktconform salaris; 
  • 25 vakantiedagen;
  • 13 ADV dagen;
  • Deelname aan de winstdelingsregeling; 
  • Collectieve verzekeringen;
  • Bonusregeling o.b.v. persoonlijke doelstellingen en o.b.v. vestiging- en bedrijfsdoelstellingen;
  • Een afwisselende werkomgeving boordevol duurzaamheid en hoogwaardige techniek;
  • Werken voor inspirerende klanten aan bijzondere en uitdagende projecten;
  • Veel opleidingsmogelijkheden om mezelf te blijven ontwikkelen;
  • Onbeperkt trainingen volgen dia GoodHabitz;
  • Doorgroeimogelijkheden; 
  • Een goede, informele werksfeer die je uitdaagt om zelf het initiatief te nemen;
  • Thuiswerken is af en toe mogelijk. Gezien de aard van de functie liever op kantoor;
  • Veel aandacht voor een veilige werkomgeving en vitaliteit.

Gaat jouw technische hart al sneller kloppen van deze dynamische functie van Projectleider Service en Onderhoud in Roosendaal? Solliciteer gemakkelijk en snel online via het formulier of via Whatsapp. Wij komen graag met je in contact! 
 

Jouw nauwkeurigheid wordt enorm gewaardeerd door je collega’s en leveranciers als Administratief Medewerker Inkoop. Zowel in het Nederlands als Engels weet jij je goed verstaanbaar te maken. Spreek je daarnaast ook Duits? Dan willen we zeker met jou kennis maken! 

Wat ga je doen?

Jij bent als Administratief Medewerker Inkoop verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van het inkoopproces. Dit proces is het inkopen van materialen en benodigdheden voor (internationale) orders en projecten. Alle administratieve verwerking weet jij nauwkeurig en accuraat op te pakken. Je schakelt hierin met de leveranciers, waarbij zowel de Nederlandse als Engelse taal van belang is. 

Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Administratieve verwerking van het inkoopproces;
  • Onderhouden van contact met leveranciers;
  • Prijzen opvragen;
  • Levertijden checken;
  • Specificaties bespreken;
  • Registreren van voorraden en bestellingen.

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendige oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit.

Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. Jij komt als Administratief Medewerker Inkoop te werken in een team van drie collega’s. 

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.

Waar jij goed in bent

Dat je als Administratief Medewerker Inkoop accuraat en nauwkeurig te werk gaat, is voor jou geen probleem. Dankzij jouw proactieve houding verlopen alle processen soepel en zijn bestellingen en voorraden altijd accuraat geregistreerd. Jij houdt de touwtjes stevig in handen.

Als je al wat ervaring met Inkoop hebt, is dat een pré, maar kom je net van school of wil je een andere stap maken in je carrière, dan ben je zeker welkom. Technische affiniteit is hierbij belangrijk. Verder:

  • Heb je een afgeronde, administratieve MBO opleiding;
  • Ervaring in inkoop is een pré;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling (Duits is een plus);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, proactieve werkhouding en een teamplayer;
  • Kun je goed zelfstandig werken. 

Wat we je bieden

Graag verwelkomt deze werkgever in Steenbergen jou als Administratief Medewerker Inkoop. Naast een leuke club collega’s en een prettige werksfeer, mag je het volgende verwachten: 

  • Een goed salaris;
  • 23 vakantiedagen;
  • Een fulltime dienstverband van 40 uur in de week. 32 uur is bespreekbaar; 
  • Extra verlofdagen als je niet ziek bent;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een dynamische, uitdagende functie binnen een groeiende internationale organisatie met een informele en open werksfeer;
  • Samenwerking met een team van enthousiaste en gedreven collega’s;
  • Volop ruimte voor persoonlijke en professionele groei.

Ben jij enthousiast geworden van de functie van Administratief Medewerker Inkoop in Steenbergen? Graag maken we kennis met je, als je je gegevens naar ons toe stuurt. 

Jij speelt als Supervisor Maintenance in Moerdijk een belangrijke rol bij de voorbereiding van kleine nieuwbouwprojecten en fabriekstops. Jouw expertise op (elektro)technisch gebied is hier van toegevoegde waarde. Met een mooi salaris en goede voorwaarden, voegen we jou graag toe aan het team. 

Wat ga je doen?

In jouw rol als Supervisor Maintenance ben je verantwoordelijk voor het oplossen en voorkomen van storingen in de installaties. Jij zorgt voor en bevordert de goede samenwerking tussen je team, verschillende afdelingen en de contractoren. Ook de voorbereiding en planning van de uit te voeren werkzaamheden op het gebied van onderhoud, reparatie, revisie-, modificatiewerkzaamheden en storingen vallen onder jouw verantwoording. 

Jouw taken: 

  • Je leidt en ondersteunt je team (6 personen) bij het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden volgens de veiligheids- en kwaliteitsregels, binnen de geplande tijd en budget;
  • Je zorgt ervoor dat preventief en correctief onderhoud en installatiewijzigingen goed worden uitgevoerd;
  • Je bent verantwoordelijk voor het optimaal inzetten van interne medewerkers en externe aannemers voor onderhoudswerkzaamheden;
  • Je zorgt voor snelle, efficiënte en gedetailleerde communicatie met de productie- en planningsafdeling;
  • Je hebt regelmatig overleg met de dagdienstleider over het plannen en uitvoeren van werkzaamheden en werkt samen met de onderhouds- en betrouwbaarheidsingenieur;
  • Je registreert de uitgevoerde werkzaamheden en gebruikte materialen in het onderhoudsmanagementsysteem en zorgt voor rapportages;
  • Je neemt deel aan projectgroepen voor optimalisatie, vervanging of nieuwbouw;
  • Je onderhoudt contact met leveranciers van materialen en diensten en controleert of procedures worden gevolgd en werkzaamheden goed worden uitgevoerd.

Hier ga je aan de slag

Met 480 medewerkers is deze organisatie één van de leidende alkoxyleringsbedrijven in Europa en biedt een brede range van surfactants, chemische specialiteiten, chemicaliën voor de coatingindustrie en klant specifieke producten voor diverse markten. 

Ze verkopen hun producten wereldwijd en hebben op dit moment drie productiefaciliteiten in het hart van Europa (Hedingen-CH, Moerdijk-NL en Delden-NL). Ze onderscheiden zich door technisch hoogwaardige productie-installaties, een efficiënt en strak georganiseerde logistiek en talentvolle collega’s die kennis en ervaring uitwisselen met de klanten en overige vestigingen. 

In de rol van Supervisor Maintenance kom je te werken op de locatie in Moerdijk. De Brabantse gezelligheid is er zeker voelbaar. Er zijn korte lijntjes en er hangt een informele sfeer. 

Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Maintenance & Engineering. 

Waar je goed in bent

Jij bent een coachende en motiverende leider voor je team. Als Supervisor Maintenance kun je gemakkelijk schakelen met andere afdelingen, neem je initiatief en is plannen en organiseren aan jou besteed. Met je vindingrijkheid weet je problemen te voorkomen en oplossingsgericht te denken. Verder:

  • Aantoonbare werkervaring als Supervisor of Teamleader van een maintenance afdeling waar hoge eisen aan o.a. veiligheid en kwaliteit worden gesteld, bij voorkeur in de chemische industrie;
  • Afgeronde opleiding MBO4 of HBO in de techniek (bij voorkeur richting engineering of mechatronica);
  • Allround technische kennis;
  • Goede schriftelijke en mondelinge beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
  • Bereidheid om consignatiediensten te draaien. Deze worden om toerbeurten gehouden. 

Wat wij je bieden

  • Salaris tussen de €70.000,- en €80.000,- bruto per jaar (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • 25 vakantiedagen en 6 ADV dagen;
  • Goede pensioenregeling, waarbij deze werkgever 2/3 afdraagt. Je bent zelf vrij om aan te vullen;
  • Vanaf 35 jaar iedere 5 jaar een seniorendag (max 4 dagen);
  • Bij een jaar geen ziekteverzuim, twee extra vakantiedagen;
  • Mogelijkheid verder te ontwikkelen d.m.v. uitgebreide opleidingsfaciliteiten;
  • Personeelsvereniging die diverse uitjes organiseert en een jaarlijks afdelingsuitje;
  • Een fulltime dagdienst functie van 40 uur;
  • Een betrokken werkgever en een internationaal georiënteerde werkomgeving waar gewerkt wordt volgens de hoogste Europese veiligheids-, kwaliteits- en milieu normen.

Wij leren jou graag kennen! Ben jij geïnteresseerd in de functie van Supervisor Maintenance in Moerdijk? Stuur je gegevens naar ons toe en wij komen graag met je in contact. 
 

Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn! 

Wat ga je doen:

Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek. 
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken. 
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.

Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten. 
De werktijden zijn:

  • Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
  • Late shift: 14.00 – 22.00 uur 
  • Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur 

Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan. 

Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden. 

Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden. 

Hier ga je aan de slag: 

Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.

Waar jij goed in bent:

Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’. 

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
  • Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
  • Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
  • Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
  • Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.

Wat wij jou bieden:

  • Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
  • Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
  • CAO grafimedia;
  • De ploegentoeslag is 23,21%;
  • 5 weken vakantie per jaar;
  • De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd; 
  • Eindejaarsbonus;
  • Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
  • Een goed pensioenfonds;
  • Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
  • Veel uitdagingen die je mag aanpakken; 
  • Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz. 
  • Volgend jaar staat er een groot feest op de planning! 
  • Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;

 Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel! 

Ben jij een ervaren Financieel Medewerker én heb je ook interesse in HR? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Financieel medewerker die ook HR taken oppakt.

Wat ga je doen

In deze rol werk je nauw samen met je collega Financieel Medewerker en rapporteer je aan de Financieel Manager. Dit bedrijf is een internationale organisatie met grote klanten waarbij de administratie vrij complex is. Naast je focus op finance ben je ook verantwoordelijk voor verschillende HR taken.
 
Finance

  • Verkoopboek administratie;
  • Projectadministratie;
  • Inkoopboek administratie;
  • Bank-/algemene boekingen.

HR

  • Werving;
  • Onboarding en offboarding;
  • HR-administratie (30%-regeling, werkvergunningen, contracten, salaris- en contractmutaties, ziekteverzuimregistratie, HR-mailboxbeheer, Risico-Inventarisatie en -Evaluatie);
  • Communicatie met externe partijen (wervingsbureaus, Arbodienst).

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is een internationaal marketing- en communicatieadviesbureau in Nederland. Ze leveren op maat gemaakte klantbetrokkenheid, contentcreatie, mediarelaties en (digitale) marketingcommunicatieprogramma’s aan grote industriële klanten. Als expert in industriële PR, merkstrategie en marketing voor wereldwijde B2B-organisaties verbinden en versterken zij industriële vernieuwers voor zinvolle veranderingen. Je komt te werken binnen een klein team met nuchtere en hans-on mensen.

Waar jij goed in bent

Jij hebt een achtergrond in boekhouding/accounting en uiteraard interesse en affiniteit  in HR. Je bent vanuit nature nauwkeurig en staat sterk in je schoenen. Verder neem je mee:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden in Nederlands én Engels;
  • Snel lerend en flexibel.

Wat wij jou bieden

Ga jij aan de slag dan wacht er een mooie functie op je die je helemaal eigen kunt maken. Samen bouwen met een hecht team binnen een internationale omgeving. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een salaris van rond de €3500 bruto per maand;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een 13e maand;
  • Kans op bonus;
  • Groeimogelijkheden binnen het bedrijf;
  • Flexibele werktijden en een gezinsvriendelijk hybride werkbeleid;
  • Kwartaal sociale team evenementen, jaarlijkse familie evenementen, kerstdiner, maandelijkse teamlunches, kennisdelingssessies.
  • Mogelijkheden voor professionele en persoonlijke ontwikkeling.

Voel jij je aangesproken en ben je enthousiast? Reageer dan snel! Wij kijken uit naar je reactie.

Gaat jouw hart sneller kloppen van online & offline content, ontwikkelen van promotiemateriaal, nieuwsbrieven schrijven? Kortom, alles wat met interne en externe communicatie te maken heeft? Ben jij een echte zelfstarter en krijg jij het verkoopteam direct enthousiast door het bedenken van die éne succesvolle communicatie actie? Lees snel verder voor meer informatie over jouw nieuwe baan als communicatiemedewerker in Terneuzen!
 

Wat ga jij doen?

Als communicatiemedewerker ben je verantwoordelijk voor de communicatie-opdrachten die jou zijn toegewezen. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen de groep om ervoor te zorgen dat de boodschap helder en consistent wordt overgebracht naar zowel interne als externe doelgroepen (B2B en B2C). Je bent in staat om een communicatieplan te schrijven en voert de opdrachten uit die in het communicatieplan zijn vastgesteld.
Daarnaast:

  • Ontwikkel je online & offline promotiematerialen;
  • Bewaak je samen met de afdeling de verschillende huisstijlen;
  • Beheer, onderhoud en creëer je content voor de websites en social media kanalen van diverse dochterondernemingen;
  • Schrijf je wervende teksten voor producten, vacatures etc.;
  • Ontwikkel en verzorg je content voor verschillende nieuwsbrieven;
  • Help je mee met het organiseren van diverse beurzen en evenementen;
  • Deel je jouw eigen originele ideeën en creatieve input.

Als communicatiemedewerker kom je in een professioneel en enthousiast team terecht dat bestaat uit een hoofd communicatie, twee communicatiemedewerkers en een grafisch ontwerper. 
 

Hier ga je aan de slag

Je komt als communicatiemedewerker te werken bij een concern met meer dan 40 dochterondernemingen en een historie van 110 jaar. Zij zijn leverancier en producent van bouwgrondstoffen, eindproducten en diensten ten behoeve van de bouw. Als echt Zeeuws-Vlaams familiebedrijf zijn zij altijd op zoek naar kansen en mogelijkheden, zowel voor onze mensen als voor het concern. Maatschappelijk verantwoord ondernemen staat bij hen hoog in het vaandel en ze houden zich onder andere actief bezig met CO2-vermindering en -compensatie. 
 

Waar jij goed in bent

Jij bent een communicatiemedewerker die na een goed inwerktraject graag zelfstandig aan de slag gaat. Je krijgt het voor elkaar jouw collega’s te enthousiasmeren. Dit doe je bijvoorbeeld door bij een verkoopvergadering voor de promotie van een product hier een gave communicatie actie voor te presenteren.
Daarnaast herken jij jezelf hierin:

  • Hbo-werk- en -denkniveau;
  • Praktische werkervaring op een communicatieafdeling in een B2B omgeving. Dit mag ook een stage zijn geweest;
  • Kennis van Adobe;
  • Affiniteit met Social Media;
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden (what’s in a name);
  • Flexibiliteit en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel.

 

Wat wij jou bieden

Als communicatiemedewerker werk je in een professioneel en enthousiast communicatieteam in een dynamische en stimulerende werkomgeving binnen een mooi en groot familiebedrijf, waar je continu uitgedaagd wordt. Je kunt rekenen op de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een salaris dat past bij jouw kennis en (werk)ervaring;
  • Pensioenopbouw;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 25 vakantiedagen en 12 ATV-dagen;
  • De mogelijkheid trainingen en/of opleidingen te volgen die jou helpen verder te groeien binnen je functie of binnen het bedrijf.

Ben je enthousiast na het lezen van deze vacature voor medewerker communicatie? Laat je motivatie en CV achter bij Christel Dobbelaar.