Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij een echte puzzelaar en heb je affiniteit met cijfers? Heb jij een financiële of technische achtergrond? Dan zoeken we jou als Junior Calculator voor dit mooie productiebedrijf in Hoogerheide. 
 

Wat ga je doen?

Als Junior Calculator ben je verantwoordelijk voor het maken van productiecalculaties, het bepalen van de beste manier om producten te maken en het meedenken in verbeterprojecten. Je werkt nauw samen met collega’s op verschillende afdelingen om te zorgen voor een efficiënte en effectieve productie.
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Je berekent de kosten van het produceren van verschillende kartonnenverpakkingen;
  • Je bepaalt de theoretische wijze van de productie;
  • Je neemt deel aan (verbeter)projecten.

Jij komt samen te werken met de Calculator. Samen hebben jullie welk contact met diverse afdelingen binnen het bedrijf! 
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is één van de meest toonaangevende en technisch meest geavanceerde vouwdozenfabrikanten die producten van hoge kwaliteit produceert. Op de vestiging Hoogerheide zijn circa 380 medewerkers in dienst en een aantal uitzendkrachten.
Ze bieden innovatieve verpakkingsoplossingen aan verschillende leveranciers van bijv. diepvries- en koelversproducten, graan- en banketproducten, food-to-go, chocolaterie, drank, huishoudproducten en petfood.
Met een productportfolio waarin de nadruk ligt op hernieuwbare, gerecyclede en recyclebare materialen, is dit bedrijf net zo toegewijd aan hun klanten en 19.000 medewerkers als aan de bescherming van het milieu en teruggeven aan de gemeenschappen waarin we leven en werken.
 
De organisatie, die al sinds 1991 bestaat, heeft in 2021 maar liefst 3 prijzen gewonnen tijdens European Carton Excellence Awards.
Het bedrijf kenmerkt zich door een open, informele, no-nonsense cultuur. Daarnaast is er alle ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Jouw standplaats is het moderne kantoorpand in Hoogerheide waar ook de drukkerij en stanserij zitten. 
 

Waar jij goed in bent 

Als Junior Calculator heb je natuurlijk gevoel voor cijfers. Daarnaast zou het fijn zijn als je grotendeels herkent in de volgende punten:

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau in een technische of financieel-economische richting;
  • Je bent accuraat, oplossingsgericht en kostenbewust;
  • Jij bent iemand met uitstekende communicatievaardigheden. 
  • Een echte teamplayer die graag samenwerkt.

Wat wij jou bieden

Als Junior Calculator kom je terecht bij een fijn bedrijf dat oog heeft voor mens en milieu. Daarnaast mag je je ook verheugen op het volgende:

  • Een goed salaris van minimaal € 2700 o.b.v. 38 uur; 
  • De mogelijkheid om thuis te werken (max. 2 dagen o.b.v. fulltime);
  • Flexibele werktijden; 
  • Elke vrijdag begint om 15:00 uur jouw weekend;
  • 25 vakantiedagen;
  • 8% vakantiegeld;
  • De mogelijkheid jezelf te ontwikkelen en verbetervoorstellen te doen; 
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Overige (secundaire) arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Kartonnage. 

Wist je dat?
Onze opdrachtgever heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Recente innovaties zijn gericht op het verminderen van gebruik van plastic en sommige verpakkingen zijn 100% recyclebaar!

Ben jij de Junior Calculator die we zoeken? Stuur je cv naar Marissa Andries, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.

Haal jij als teamleider het beste uit je mensen? Staat voedsel- én Arboveiligheid hoog in het vaandel bij jou? En kan een optimale personeelsbezetting met een gerust hart aan jou overgelaten worden? Dan is deze vacature voor teamleider expeditie geknipt voor jou! Lees snel verder.

Wat ga je doen?

Als teamleider expeditie ben je het eerste aanspreekpunt voor de expeditie medewerkers en andere afdelingen. Je zorgt dat iedereen met plezier naar zijn werk komt, dat iedereen weet wat er wordt verwacht en dat problemen worden opgelost. Jouw rol kent verder de volgende verantwoordelijkheden: 

  • Zorgen voor een optimale inzet van je medewerkers en efficiënte indeling van de expeditie ruimte;
  • Aansturen, begeleiden en motiveren van acht expeditie medewerkers. Jij haalt het beste uit je mensen;
  • Verdelen van werkzaamheden, structuur aanbrengen en op dagelijkse pieken meewerken om deze op te vangen;
  • Opstellen van personele planningen en hierbij afstemmen met andere afdelingen;
  • Toezien op naleving van de voorschriften m.b.t. voedselveiligheid en Arbo veiligheid;
  • Uitvoeren van controles en zorgen voor juistheid en volledigheid van voorraden;
  • Verbetervoorstellen doen ten behoeve van om de processen en efficiency in de expeditie.

 

Hier ga je aan de slag

Als teamleider Expeditie kom je terecht in een familiebedrijf dat al ruim 80 jaar dé specialist is in hard fruit. Het bedrijf is door een aantal generaties van teelbedrijf uitgegroeid tot een internationale handels- en verpakkingsbedrijf. Deze werkgever is een toonaangevend in de foodbranche door de hoge kwaliteitsstandaard en ze voorzien retailers met hun eigen transport van topkwaliteit hardfruit.
 
Je komt te werken in een hecht familiebedrijf waarin iedereen voor elkaar klaarstaat. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Binnen de gehele organisatie heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met +/- 250 gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
 

Hier ben jij goed in

Als teamleider expeditie beschik je over een positieve werkmentaliteit, toon je initiatief en probeer je samen met je team een stapje verder te komen. Je bent communicatief vaardig zodat je het bedrijfsbeleid kan doorvoeren op de afdeling en intern zaken afstemt. Verder herken jij jezelf in de volgende competenties:

  • In bezit van heftruckcertificaat;
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie;
  • Flexibele houding;
  • Stressbestendig;
  • Behulpzame en collegiale instelling;
  • Beschikbaar om regelmatig mee te werken in de avond en in het weekend.

 

Dit bieden wij jou

Je komt terecht in een hecht team van cololega’s. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Er heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
Daarnaast bieden wij jou:

  • Goede ontwikkelmogelijkheden en mogelijkheden tot het volgen van aanvullende cursussen;
  • 26 vakantiedagen per jaar en een mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen;
  • Een baan voor langere tijd, met uitzicht op vast dienstverband;
  • Passende reiskostenvergoeding;
  • Aandacht voor gezellige borrels of een BBQ met je collega’s.

Klinkt dit als jouw nieuwe baan als teamleider expeditie? Laat ons weten waarom! We vertellen je graag meer over jouw toekomstig werkgever.

Houd jij van zorgvuldigheid en ben jij degene die zorgt dat alle puntjes op de i staan? Heb jij veel affiniteit met cijfers? Dan ben jij wellicht de nieuwe medewerker facturatie! 

Wat ga je doen?

In de functie van medewerker facturatie kom je te werken binnen hun team ‘Invoicing’ welke bestaat uit 8 team members en een teamleider. In deze rol ben je samen met het team verantwoordelijk voor alle facturatiewerkzaamheden van de gehele groep. Tevens draag je zorg voor de voorbereiding van alle (route)documentatie voor onze chauffeurs.
De dagdagelijkse werkzaamheden zullen bestaan uit:

  • Voorbereiden van de documentatie voor eigen chauffeurs;
  • Controleren, verwerken en digitaal archiveren van afleverbonnen;
  • Verwerken van pakbonverschillen en retouren;
  • Opstellen van klantfacturatie en creditnota’s.

Hier ga je aan de slag: 

Je komt terecht bij een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen. 
Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail. De financiële administratie van deze werkmaatschappijen zit gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Moerdijk.

Waar jij goed in bent:

Voor onze afdeling Invoicing zijn wij op zoek naar een flexibel en praktisch ingestelde professional die van aanpakken weet. Bij voorkeur ben je fulltime, maar minimaal 32 uur beschikbaar. Daarnaast ben je minimaal één avond in de week en incidenteel op zaterdag beschikbaar. Verder beschik je over:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met financieel administratieve werkzaamheden is een pré;
  • Kennis  van de Nederlandse taal, Engels is een pré;
  • Kennis heeft van Microsoft office, m.n. Excel.

Wat bieden wij?

Wij bieden een werkomgeving waar in teamverband en in een open en informele sfeer wordt samengewerkt. Naast een goed salaris bieden wij ook een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Een goed salaris, een maximum van € 3000,00 bruto per maand afhankelijk van kennis en ervaring; 
  • Een direct contract bij onze opdrachtgever met uitzicht op een vaste aanstelling; 
  • Reiskostenvergoeding;
  • 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • 8% Bruto vakantiegeld;
  • Winst- en prestatieafhankelijk eindejaarsuitkering;
  • Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Elke dag een heerlijk verse lunch voor maar € 2,45 per lunch;
  • Middelloon pensioenregeling (60% inleg werkgever).

Ben jij de Medewerker facturatie die wij zoeken? Wie weet drinken we binnenkort een kopje koffie met elkaar ter kennismaking! 

 

Heb jij stalen zenuwen? En is een rekenmachine voor jou overbodige luxe? Zie jij jezelf graag in een administratieve rol en als verbindende schakel tussen productie en klant? Lees dan snel verder, jij bent misschien de Calculator die wij zoeken!
 

Wat ga jij doen?

Jij bent de Calculator die kan ondersteunen in het calculeren, voorbereiden en aanbieden van de toenemende vraag naar buis- en plaatwerk. Jouw diverse takenpakket bestaat uit:

  • Je denkt mee met de engineering van de klanten om samen resultaat te boeken.
  • Je adviseert over de maakbaarheid van producten en houdt hierbij ook rekening met de mogelijkheden van het geavanceerde machinepark.
  • De automatisering van het gehele proces is volop in ontwikkeling, ook hierin kun je een rol spelen.

 

Hier ga jij aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een ambitieuze toeleverancier van een breed scala van plaat- en buiswerk voor vele sectoren, zoals machinebouw, constructie, land- en tuinbouw en automotive. Dit productiebedrijf heeft beschikking tot een super modern en geautomatiseerd machinepark met maar liefst drie lasersnijmachines. Naast machines bestaat het bedrijf uit een klein team van specialisten, er zijn korte lijntjes binnen het bedrijf en er zijn zeker groeiambities. Samen met deze geavanceerde machines en een klein team van specialisten zetten jullie de mooiste en beste producten op de markt vervaardigd uit vele soorten plaatwerk.
 
Als Calculator werk je nauw samen met negen collega’s. De twee productgroepen buiswerk en plaatwerk zijn nu verdeeld over twee afdelingen. In de toekomst wordt steeds meer toegewerkt naar een samensmelting van de twee afdelingen.
 

Hier ben jij goed in

Vooropgesteld kijkt deze werkgever vooral naar capaciteiten en talent. Beschik je over administratief inzicht, hou je van rekenen en/of klantcontact? Herken jij jezelf daarnaast voor een groot deel in onderstaande vaardigheden, dan maken we graag kennis met jou voor deze rol van Calculator.

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Cijfermatig sterk;
  • Gevoel voor automatisering;
  • Discipline, accuratesse en samenwerken;
  • Goede contactuele eigenschappen en een commerciële instelling;
  • Affiniteit met metaal en werktuigbouwkundige achtergrond is een pré maar geen noodzaak.

 

Wat wij jou bieden

Werken als Calculator voor dit fijne bedrijf betekent dat je je sowieso mag verheugen op goede koffie uit het gloednieuwe koffiezetapparaat! Daarnaast mag je rekenen op het volgende:

  • Een goed salaris conform functieschaal 7 CAO Kleinmetaal;
  • Een uitdagende baan in een gedreven en prettig team waar een informele werksfeer, teamspirit en humor op de werkvloer heerst;
  • Een werkgever die naar jouw talenten kijkt en meedenkt in doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken, hoewel collega’s elkaar graag opzoeken op kantoor;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans;
  • Goede koffie uit een gloednieuw koffiezetapparaat!

 
Ben jij enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Calculator? En denk jij dat deze werkgever perfect bij jouw ambities past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Marissa!

Ben jij een kei in organiseren? Zijn jouw kwaliteiten dat jij efficiënt kan plannen en een groot probleemoplossend vermogen hebt? Dan ben jij de Productieplanner die we zoeken! Lees snel verder waarom jij bij dit fijne bedrijf in Sint-Maartensdijk wil werken… 
 

Wat ga je doen?

Als Productieplanner maak jij realistische en efficiënte dagplanningen voor het productieteam, rekening houdend met beschikbare middelen, deadlines en kwaliteitsnormen. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Je communiceert actief met teamleden om inzicht te krijgen in operationele behoeften en onvoorziene omstandigheden;
  • Je monitort continu de voortgang van productieactiviteiten en indien nodig maak je aanpassingen om een optimale workflow te garanderen; 
  • Je werkt samen met collega’s in de productie en teamleiders om operationele knelpunten te identificeren en op te lossen; 
  • Jij zorgt voor vlotte coördinatie tussen verschillende afdelingen en teams binnen de productieomgeving;
  • Je maakt deel uit van het productieteam en rapporteert aan de Manufacturing Manager. 

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Productieplanner of hbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:

  • Je bent communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels;
  • Je hebt goede organisatorische vaardigheden en kunt snel schakelen; 
  • Jij bent niet snel van de wijs gebracht en weet problemen goed op te lossen; 
  • Je hebt kennis van productieprocessen en ziet kansen om efficiënter te werken;
  • Als je ervaring hebt in een vergelijkbare rol binnen een productieomgeving is dat een pré. 

 

Wat wij jou bieden

Naast dat jij als Productieplanner binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:

  • Een zeer goed salaris;
  • Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Overige fijne arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.

 
Wacht niet langer als jij de Productieplanner bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie! Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!

Denk jij in oplossingen en ben je een leidinggevende die medewerkers graag motiveert en uitdaagt? Heb je bovendien technische affiniteit en kijk jij uit naar jouw zeer goed betaalde nieuwe baan als Teamleider Inkoop met maar liefst 40 vrije dagen? Lees snel verder… 
 

Wat ga je doen?

Als Teamleider Inkoop geef je leiding aan en werk je mee met het inkoop orderproces. Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen hiervan.  Jouw taken bestaan o.a. uit:

  • Je organiseert, coördineert en stuurt de werkzaamheden binnen je werkgebied, zodanig dat de afdelingsdoelstellingen worden gerealiseerd; 
  • Je houdt je bezig met continue verbeterprocessen, lean manufacturing en pdca;
  • Je bent sterk in het ontwikkelen, implementeren en bewaken van systemen en processen;
  • Je rapporteert aan de manager Order & Supply Chain.

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Teamleider Inkoop heeft mbo+ of hbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:

  • Je hebt affiniteit met techniek en inkoop; 
  • Je hebt een leidinggevende stijl die zich kenmerkt door motiveren en uitdagen, eisen stellen en feedback
  • geven, mensen coachen en aandacht voor resultaat.
  • Je hebt ervaring met het werken met een ERP systeem, bij voorkeur SAP.
  • Je bent flexibel en dynamisch en gewend om te denken in oplossingen.
  • Je bent communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels.

 

Wat wij jou bieden

Naast dat jij als Teamleider Inkoop binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:

  • Een zeer goed salaris;
  • Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Overige fijne arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.

 
Wacht niet langer als jij de Teamleider Inkoop bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie! Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!
 

Ben jij cijfermatig sterk en heb je een goed analytisch inzicht? Ben jij in staat cijfers te vertalen voor jouw collega’s? Dan ben jij de Project Cost Controller die wij zoeken! Lees snel verder waarom je voor deze fijne werkgever met zeer goede arbeidsvoorwaarden wil werken… 
 

Wat ga je doen?

Als Project Cost Controller ben je verantwoordelijk voor een juiste verantwoording van de projecten in de projectadministratie. Jij vertaalt cijfers naar stuurinformatie door grondige analyses en toegespitste managementrapportages. Jouw taken bestaan o.a. uit:
  • Je vertaalt bijzonderheden uit de projectenadministratie naar concrete actiepunten en monitort
  • de opvolging van deze punten;
  • Mede verantwoordelijk voor de maandelijkse rapportage van correcte cijfers richting de moedermaatschappij o.b.v. IFRS;
  • Mede verantwoordelijk voor het financieel beheer en de administratie (werkkapitaal, cost centers, etc.);
  • Je communiceert met de CFO, moedermaatschappij (Duitsland) en andere externe partijen;
  • Je maakt onderdeel uit van de afdeling Finance & Control en rapporteert aan de CFO.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.

 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Project Cost Controller heeft hbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
  • Je bent proactief en gedreven;
  • Je bent cijfermatig sterk en hebt een goed analytisch inzicht;
  • Je bent communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als de Engelse taal;
  • Affiniteit met SAP is een pré.
 

Wat wij jou bieden

Naast dat jij als Project Cost Controller binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:
  • Een zeer goed salaris;
  • Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Overige arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.
 
Wacht niet langer als jij de Project Cost Controller bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie! Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!
Ben jij een leidend gesprekspartner met affiniteit in de installatietechniek en/of bouw? Kijk jij er naar uit om bij een bedrijf te werken waar écht oog is voor de mens en je alle ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen? Ben jij bovendien in staat wensen van klanten te vertalen om zo het bouwdossier in orde te maken? Dan ben jij de Kopersbegeleider Vrijstaande Woningbouw die wij zoeken!
 

Wat ga je doen

Elke woning is uniek. Jouw werk dus ook. Onze opdrachtgever maakt van een model een ideaal. Ze bouwen huizen voor het leven, voor families, gezinnen en stellen die op zoek zijn naar hun ideale thuis. Ze zijn voor hun vestiging Tholen op zoek naar een Kopersbegeleider die klanten de juiste vragen stelt om te komen tot goede keuzes voor hun droomhuis!
 
Als Kopersbegeleider help jij de droom van de klant te verwezenlijken door ze te begeleiden bij de materiaalkeuzes en laatste details, welke je vervolgens vertaalt tot een compleet verkoopdossier voor de werkvoorbereiding en uitvoering. Jij bent o.a. verantwoordelijk voor:
  • Je start met het verkoopdossier van de verkoopadviseur en begeleidt klanten om keuzes te maken en de laatste knopen door te hakken;
  • Je fungeert als een spin in het web in het proces. Jij bent en zorgt voor de perfecte verbinding tussen de verkoop en de bouw;
  • Je blijft aanspreekpunt voor de klant tijdens het gehele bouwproces.
 
Maar wat doe je nu precies?
Je realiseert de droomwoning van de klant niet met de hamer en zaag, maar wél met de gereedschappen uit de bouwkundige, commerciële en administratieve gereedschapskist waarin onze opdrachtgever met moderne bedrijfsspecifieke software werkt, hierbij kun je denken aan:
  • Contacten onderhouden met opdrachtgevers, verkoopadviseurs, bouwkundig tekenaars, uitvoerders, onderaannemers en toeleveranciers;
  • Aanspreekpunt voor de opdrachtgever tot aan de oplevering;
  • Voortgang en de deadlines keuzetrajecten van de opdrachtgevers bewaken;
  • Verwerken van projectdocumenten en materiaalkeuze en eventuele aanpassingen uitwerken van meer-/minderwerkspecificaties;
  • Ondersteuning commerciële activiteiten, waaronder open dagen en open huizen;
  • Klantcontact met betrekking materiaalkeuze en installatieplannen;
  • Continu verbeteren is onderdeel van je functie. Elke dag wil jij weer beter zijn dan de dag ervoor!
 

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Kopersbegeleider terecht bij dé specialist op het gebied van vrijstaande woningen. Met meerdere vestigingen in Nederland en ruim 40 jaar ervaring realiseert dit bedrijf droomhuizen voor hun opdrachtgevers. Iedereen is gelijk binnen dit bedrijf, van metselaar tot directie, je realiseert de droom samen!

Een gezellige vrijdagmiddagborrel is dan ook zeker aan de orde om successen te vieren. Jouw ontwikkeling is belangrijk binnen dit bedrijf. Met goede begeleiding wordt ervoor gezorgd dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Binnen het bedrijf heerst een informele en fijne sfeer!
 

Waar jij goed in bent

Jij beschikt als Kopersbegeleider over goed bouwkundig en commercieel inzicht en bent een prettige en leidende gesprekspartner voor de klanten van onze opdrachtever. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
  • Door jouw werkervaring en organisatietalent zorg jij voor complete verkoopdossiers met materiaallijsten;
  • Je hebt idealiter een bouwkundige of aanverwante opleiding op minimaal MBO 4-niveau afgerond, aangevuld met een commerciële cursus en/of een training gesprekstechnieken;
  • Je hebt relevante werkervaring in een functie met klantcontact en ervaring/affiniteit met (vrijstaande) woningbouw;
  • Je werkt graag in teamverband;
  • Je bent digitaal vaardig, MS Office kent voor jou geen geheimen;
  • Je bent woonachtig in de directe omgeving van Tholen.
 

Wat we jou bieden

Voor je ervoor kunt zorgen dat de klanten van onze opdrachtgever zich thuis gaan voelen in hun nieuwe huis, moet je eerst zorgen dat jij je thuis voelt op je werk. Onze opdrachtgever doet er alles aan om daarvoor te zorgen. Als nieuwe collega krijg je een inwerktraject om je zo snel mogelijk thuis te laten voelen bij dit fijne bedrijf.
Dit traject gaat niet alleen over de werkmethodieken maar ook specifieke kenmerken van hun verkoopsysteem ClickHouse en het bouwproces. Ze denken ook aan de specifieke gezellige momenten van de vestiging. Bij onze opdrachtgever heerst een goede sfeer en ze hebben een open deuren cultuur.
 
Daarnaast mag je rekenen op het volgende:
  • Een aantrekkelijk salaris;
  • Begeleiding om elke dag het beste uit jezelf te halen;
  • Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Vanuit het bedrijf goede focus op duurzame inzetbaarheid;
  • Als Kopersbegeleider krijg je binnen de kaders van deze organisatie ook veel ruimte om je eigen ideeën uit te werken, kansen en ideeën bespreekbaar te maken en wellicht om te zetten in projecten en ook jezelf verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld met trainingen en cursussen.
 
Kijk jij er naar uit om samen met opdrachtgevers hun droomhuis te realiseren? Neem contact op met Marissa Andries. Wij stellen je graag voor als Kopersbegeleider!

Is jouw garage altijd netjes opgeruimd? Weet jij altijd precies waar alles ligt en is jouw voorraadkast thuis goed gevuld en grijp je nooit mis? Zet deze kwaliteiten dan in als Magazijnbeheerder in Tholen! Lees snel verder waarom dit de baan is die jij zoekt… 

Wat ga je doen? 

Als Magazijnbeheerder is jouw kerntaak het beheer van het magazijn en de buitenterreinen. Jij verzorgt het materiaal- en materieelbeheer. In deze rol heb je direct contact met uitvoerders en bouwploegen. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Jij registreert de uitgifte en binnenkomst van materiaal en materieel per project en bouwploeg;
  • Jij bent verantwoordelijk voor het transport van het materiaal en materieel van en naar de bouwplaatsen; 
  • Je doet bestellingen en zorgt voor een optimale voorraad van materialen, naast gereedschap en materieel. Je geeft tijdig nieuwe bestellingen door aan het hoofd centraal magazijn in Rijssen.
  • De ambitie om een gesloten magazijn te creëren op de vestiging in Tholen deel jij en hier ga je actief mee aan de slag; 
  • Je keurt en repareert gereedschappen en ook ladders, trappen en rolsteigers.

 

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Magazijnbeheerder terecht bij dé specialist op het gebied van vrijstaande woningen. Met meerdere vestigingen in Nederland en ruim 40 jaar ervaring realiseert dit bouwbedrijf droomhuizen voor hun opdrachtgevers. Iedereen is gelijk binnen dit bedrijf, van metselaar tot directie, je realiseert de droom samen! Een gezellige vrijdagmiddagborrel is dan ook zeker aan de orde om successen te vieren. Jouw ontwikkeling is belangrijk binnen dit bedrijf. Met goede begeleiding wordt ervoor gezorgd dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Waar jij goed in bent

Als Magazijnbeheerder voor dit leuke bouwbedrijf is een afgeronde technische of bouwkundige opleiding en/of ervaring op het gebied van logistiek en magazijnbeheer interessant. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:

  • Jij herkent jezelf in de woorden no-nonsens, initiatiefrijk, geordend, praktisch en enthousiast; 
  • Je bent digitaal vaardig met MS Office; 
  • Je hebt je rijbewijs B en E en bent in het bezit van een geldig heftruckcertificaat. Heb je deze niet? Deze werkgever betaalt graag de opleiding voor je;
  • Je beschikt over NEN3140 (Keuren elektrotechnisch gereedschap) en NEN2484 (Keuren ladders, trappen en rolsteigers) of bent bereid deze cursussen te gaan doen; 
  • Tot slot beschik je over bouwkundig inzicht of ben je in staat het bouwconcept snel eigen te maken. 

Wat we jou bieden

In je functie als Magazijnbeheerder kom je te werken bij een tof bedrijf met leuke collega’s. Er heerst een informele werksfeer en je krijgt ruimte om je eigen ideeën uit te werken en jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast mag je het volgende verwachten:

  • Een aantrekkelijk salaris elke 4 weken;
  • Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Een goed inwerktraject zodat je je snel thuis voelt;
  • Begeleiding om elke dag het beste uit jezelf te halen;
  • Wekelijkse borrel;
  • Personeelsvereniging die regelmatig wat organiseert;
  • Een direct dienstverband bij deze werkgever;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Er is aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Kijk jij er naar uit om deze leuke werkgever in Tholen te komen versterken met jouw kwaliteiten als Magazijnbeheerder? Stuur je gegevens naar Marissa Andries, we brengen je graag in contact!

 

Wil jij als Medewerker Specificatiebeheer deel uitmaken van een dynamisch team? In deze cruciale rol beheer en update je productspecificaties, waarbij kwaliteit en compliance voorop staan. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover. 

Wat ga je doen?

In deze rol draag je de verantwoordelijkheid voor het nauwgezet beheren en up-to-date houden van productspecificaties, wat van belang is voor de kwaliteit en naleving van de producten. Je werkt nauw samen met diverse afdelingen en draagt bij aan het handhaven van de hoge normen binnen het bedrijf. 

Daarnaast omvatten de belangrijkste taken van deze rol:

  • Beheer van specificaties voor grondstoffen, hulpstoffen, verpakkingen, inkoopartikelen en eindproducten in samenwerking met het CareNet-systeem op groepsniveau.
  • Zelfstandig beheren van toegewezen accounts en samenwerken binnen het team om aan de verwachtingen te voldoen, waardoor er ruimte is voor zowel standaardisatie als persoonlijke groei.
  • Onderhouden van externe productspecificatiesystemen voor onze klanten en het verstrekken van informatie aan hen.
  • Fungeren als specialist op het gebied van wet- en regelgeving met betrekking tot etikettering en het bijhouden van relevante nationale en internationale richtlijnen.
  • Voorlichting geven over etiketteringswetgeving aan klanten en collega’s en ondersteuning bieden aan diverse teams binnen het bedrijf.
  • Zelfstandig uitvoeren van projecten en bijdragen aan het QA-beleid van Group of Butchers in nauwe samenwerking met productielocaties en QESH-managers.

Je werktijden zijn flexibel en worden in overleg met je collega’s vastgesteld. De specifieke dagen zijn afhankelijk van het rooster, dat gezamenlijk wordt bepaald. Je rapporteert aan de QESH-coördinator.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is marktleider in het segment van hoogwaardige vleeswaren en een van de snelst groeiende foodbedrijven van Nederland! Op veertien gespecialiseerde productielocaties maken zij vleeswaren en vleesproducten voor de retailers en grossiers in Nederland, België en Duitsland. De afgelopen jaren zijn ze sterk gegroeid en verwachten dit de komende jaren ook te blijven doen. Een grote passie voor het mooie product vlees is wat iedereen met elkaar deelt, en dat maakt de producten bijzonder.

Als onderdeel van het team voor Specificatiebeheer in Tilburg, maak je deel uit van een dynamisch en gepassioneerd team binnen een fijne werkomgeving. 

Waar jij goed in bent

Jij bent een veelzijdige en ambitieuze Medewerker Specificatiebeheer met een achtergrond in levensmiddelentechnologie, voeding & diëtetiek of een vergelijkbaar vakgebied, die klaar is voor een mooie carrièrestap. Met jouw ervaring in een QA-omgeving binnen de levensmiddelenindustrie, bij voorkeur in de vleessector, breng je waardevolle kennis en vaardigheden mee. We zoeken iemand die niet alleen technische expertise heeft, maar ook flexibel, praktisch en uiterst georganiseerd is.

Deze positie biedt een uitdagende en diverse werkomgeving waarin je jouw expertise en vaardigheden op het gebied van specificatiebeheer en etiketteringswetgeving volledig kunt benutten.

Verder herken jij je in de volgende punten

  • Een afgeronde HBO- of WO-opleiding in Levensmiddelentechnologie, Voeding & Diëtetiek of een vergelijkbaar veld.
  • 2-3 jaar werkervaring in een QA-omgeving in de levensmiddelenindustrie, bij voorkeur in de vleessector.
  • Grondige kennis van levensmiddelenwetgeving, voedselveiligheid (HACCP), verpakkingen en hulpstoffen.
  • Sterke administratieve vaardigheden, flexibiliteit en een kritische, proactieve werkhouding, gecombineerd met georganiseerd en gestructureerd werken.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels; kennis van Frans en Duits is een pluspunt, evenals ervaring met klantportals zoals SIM, GS1DAS en Trace One.

Wat wij je bieden

Je werkt als medewerker Specificatiebeheer met een uitgebreid assortiment aan producten en complexe specificaties, wat zorgt voor gevarieerde werkdagen. Samen met je collega’s kun je uitdagende projecten aanpakken. Je krijgt direct een jaarcontract, met een goede pensioenregeling en een aantrekkelijke reiskostenvergoeding.

Bovendien bieden we:

  • Een mooi salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • Een eindejaarsuitkering van 3,25% bovenop je salaris;
  • Een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Diverse teamactiviteiten ter bevordering van samenwerking;
  • Kansen voor groei en ontwikkeling via cursussen en trainingen, waaronder GoodHabitz.

Klinkt deze rol als medewerker specificatiebeheer als iets voor jou? Graag ontvangen wij je gegevens, zodat we contact met je op kunnen nemen.