Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij een Werkvoorbereider die ook technische tekeningen kan maken in AutoCad (2D) en Inventor? Je herkent je daarnaast in de woorden: nuchter, no-nonsense en een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Bij deze internationale werkgever in Steenbergen voegen ze jou graag toe aan het team. 

Wat ga je doen?

Je bent als Werkvoorbereider/Tekenaar van cruciaal belang in het proces van het voorbereiden van de productieorders. In deze rol werk je nauw samen met je collega en zet je orders van de verkoop binnendienst om naar werkorders voor de productie. Hierin weet jij te werken met tekenprogramma’s als AutoCad (2D) en Inventor, zodat je technische tekeningen maakt op basis van de opdrachtbeschrijving van de klant. 

Ook bereken je als Werkvoorbereider/Tekenaar de benodigde hoeveelheden grondstoffen en/of materialen en controleer je of deze op voorraad zijn in Exact. Je onderhoudt in de dit proces een goede communicatie met de productieafdeling, verkoop en inkoop. 

In deze functie ontwerp je in 2D op de computer, maar in de productie wordt o.a. met textielmaterialen gewerkt. Jij begrijpt dat textiel zich niet altijd laat vormen zoals je dat voor ogen hebt. Je moet als werkvoorbereider in overleg met de collega’s op de werkvloer bespreken hoe je toch tot de juiste oplossing kunt komen.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendige oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit. Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend. Een echte internationale organisatie zowel intern met collega’s als extern met klanten. De activiteiten van deze organisatie zijn vooral gericht op Europa. Ze zijn er trots op dat ze bekend staan om de kwaliteit van hun producten en de toewijding aan klantenservice. 

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. De man/vrouw verhouding is ongeveer 60/40.

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit. 

Waar jij goed in bent

Je bent als Werkvoorbereider/Tekenaar natuurlijk gestructureerd. Je weet het overzicht te bewaren en hierdoor de orders goed klaar te maken voor de klant en collega’s. Door je proactieve houding en accuraatheid weet je goed waar de prioriteiten liggen en pak je zaken op waar nodig. Jij ziet het werk liggen en hebt het vermogen om effectief in teamverband te werken. Daarnaast passen de volgende punten bij jou.

  • Afgeronde technische opleiding, bij voorkeur Werktuigbouwkunde;
  • Opleiding en ervaring in AutoCad;
  • Aantoonbare werkervaring als werkvoorbereider in een (technische) productieomgeving;
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal (mondeling en schriftelijk);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden. 

Wat wij je bieden

Natuurlijk mag je als Tekenaar/Werkvoorbereider ook mooie voorwaarden terugverwachten. Naast dat je in je gezonde, internationale organisatie komt te werken, bieden we ook het volgende:

  • 23 vakantiedagen;
  • Dienstverband van 32 tot 40 uur;
  • Extra verlof als je niet ziek bent;
  • Een team van bevlogen en enthousiaste collega’s;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,21 per kilometer (10-40 km);
  • Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière met opleidingsmogelijkheden;
  • Een salaris op basis van jouw ervaring en achtergrond;
  • Waardering vinden ze erg belangrijk, dat kan zich bijv. uiten door middel van: uitgebreid Kerstpakket, Cadeau met Pasen, salarisverhoging bij goed presteren en bonusregeling bij goed bedrijfsresultaat. 

Spreekt de functie van Werkvoorbereider/Tekenaar in Steenbergen jou aan? Kom met ons in contact door je gegevens op te sturen. Marissa ontvangt deze en komt graag met je in contact. 

Jouw nauwkeurigheid wordt enorm gewaardeerd door je collega’s en leveranciers als Administratief Medewerker Inkoop. Zowel in het Nederlands als Engels weet jij je goed verstaanbaar te maken. Spreek je daarnaast ook Duits? Dan willen we zeker met jou kennis maken! 

Wat ga je doen?

Jij bent als Administratief Medewerker Inkoop verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van het inkoopproces. Dit proces is het inkopen van materialen en benodigdheden voor (internationale) orders en projecten. Alle administratieve verwerking weet jij nauwkeurig en accuraat op te pakken. Je schakelt hierin met de leveranciers, waarbij zowel de Nederlandse als Engelse taal van belang is. 

Jouw takenpakket bestaat onder andere uit:

  • Administratieve verwerking van het inkoopproces;
  • Onderhouden van contact met leveranciers;
  • Prijzen opvragen;
  • Levertijden checken;
  • Specificaties bespreken;
  • Registreren van voorraden en bestellingen.

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendige oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit.

Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. Jij komt als Administratief Medewerker Inkoop te werken in een team van drie collega’s. 

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.

Waar jij goed in bent

Dat je als Administratief Medewerker Inkoop accuraat en nauwkeurig te werk gaat, is voor jou geen probleem. Dankzij jouw proactieve houding verlopen alle processen soepel en zijn bestellingen en voorraden altijd accuraat geregistreerd. Jij houdt de touwtjes stevig in handen.

Als je al wat ervaring met Inkoop hebt, is dat een pré, maar kom je net van school of wil je een andere stap maken in je carrière, dan ben je zeker welkom. Technische affiniteit is hierbij belangrijk. Verder:

  • Heb je een afgeronde, administratieve MBO opleiding;
  • Ervaring in inkoop is een pré;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel schriftelijk als mondeling (Duits is een plus);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, proactieve werkhouding en een teamplayer;
  • Kun je goed zelfstandig werken. 

Wat we je bieden

Graag verwelkomt deze werkgever in Steenbergen jou als Administratief Medewerker Inkoop. Naast een leuke club collega’s en een prettige werksfeer, mag je het volgende verwachten: 

  • Een goed salaris;
  • 23 vakantiedagen;
  • Een fulltime dienstverband van 40 uur in de week. 32 uur is bespreekbaar; 
  • Extra verlofdagen als je niet ziek bent;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een dynamische, uitdagende functie binnen een groeiende internationale organisatie met een informele en open werksfeer;
  • Samenwerking met een team van enthousiaste en gedreven collega’s;
  • Volop ruimte voor persoonlijke en professionele groei.

Ben jij enthousiast geworden van de functie van Administratief Medewerker Inkoop in Steenbergen? Graag maken we kennis met je, als je je gegevens naar ons toe stuurt. 

Heb jij een klantgerichte instelling, ben je administratief onderlegd en ben jij graag de spin in het web binnen een klein en hecht team? Dan is deze vacature voor commercieel medewerker binnendienst echt iets voor jou. Lees snel verder voor meer info!
 

Wat ga je doen?

Als commercieel medewerker heb je een klantgerichte en administratieve rol. Je bent het visitekaartje van het bedrijf. Vanuit jouw kennis en enthousiasme informeer en adviseer je klanten over het technische product. Je bent iemand die bereid is om alles over het bedrijf en de producten te leren. Eigenlijk een alleskunner, een spin in het web van een klein en hecht team. Je functie bestaat uit de volgende commerciële en administratieve taken:
  • Telefonisch en per mail advies geven aan klanten en prospects;
  • Opmaken van offertes aan de hand van een gedocumenteerde prijslijst;
  • Invoeren van klantorders;
  • Klanten voorzien van documentatie;
  • Afhandelen van klachten.
 

Hier ga je aan de slag

Als commercieel medewerker kom jij terecht bij een bedrijf wat zich richt op de internationale verkoop van technische bevestigingsmiddelen voor met name de industriële markt. Het bedrijf wordt gekenmerkt door haar no-nonsense en informele werkcultuur. Een hecht team waar humor op de werkvloer erg belangrijk is.
 
In deze rol als commercieel medewerker heb je een zelfstandige functie. De lijnen binnen de organisatie zijn echter kort. Je collega’s weten je daarom snel te vinden, en andersom natuurlijk ook! Je werkt vooral veel samen met de general manager en operationeel manager. In totaal werken binnen deze organisatie vijf medewerkers.
 

Waar jij goed in bent

Voor deze rol als commercieel medewerker is het belangrijk dat je een commerciële instelling en administratieve skills hebt. Je krijgt energie van klantcontact. Daarnaast herken jij jezelf voor een groot deel in de volgende vaardigheden:
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Actiegerichte en nauwkeurige werkwijze waarbij je snel kunt schakelen en stressbestendig optreedt;
  • Goede communicatieve vaardigheden waarbij je helder en direct communiceert met klanten en collega’s in zowel Nederlands als Engels;
  • Servicegerichte en commerciële instelling;
  • Werkervaring in een soortgelijke functie is een pré;
  • Goede computervaardigheden (MS office pakket).
 

Wat we jou bieden

Vooropgesteld ga je aan de slag binnen een hecht en loyaal familiebedrijf en ben je gegarandeerd van een leuke, afwisselende en verantwoordelijke functie. Dit bedrijf kenmerkt zich door een no-nonsense en informele werksfeer. Daarnaast kun je rekenen op het volgende:
  • Goede arbeidsvoorwaarden, marktconform salaris wat afhankelijk van leeftijd en ervaring is;
  • Een arbeidsovereenkomst waarbij je direct in dienst treedt bij deze werkgever, in eerste instantie voor bepaalde tijd maar met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Bedrijfsresultaat afhankelijke winstuitkering aan het eind van het jaar;
  • 25 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • 8% pensioenvergoeding;
  • Kilometervergoeding vanaf 10km per enkele reis;
  • Een fulltime baan van 40 uur waarbij je werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur hebt.
 
Ben je enthousiast geworden na het lezen over de vacature van commercieel medewerker? En denk jij dat deze vacature perfect bij jou past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Christel Dobbelaar!
 

Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn! 

Wat ga je doen:

Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek. 
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken. 
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.

Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten. 
De werktijden zijn:

  • Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
  • Late shift: 14.00 – 22.00 uur 
  • Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur 

Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan. 

Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden. 

Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden. 

Hier ga je aan de slag: 

Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.

Waar jij goed in bent:

Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’. 

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
  • Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
  • Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
  • Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
  • Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.

Wat wij jou bieden:

  • Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
  • Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
  • CAO grafimedia;
  • De ploegentoeslag is 23,21%;
  • 5 weken vakantie per jaar;
  • De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd; 
  • Eindejaarsbonus;
  • Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
  • Een goed pensioenfonds;
  • Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
  • Veel uitdagingen die je mag aanpakken; 
  • Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz. 
  • Volgend jaar staat er een groot feest op de planning! 
  • Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;

 Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel! 

Als HR Administratief Medewerker aan de slag bij een werkgever die oog heeft voor jouw ontwikkeling? Wil je werken in een ambitieus team met collega’s en vind je het belangrijk om met een organisatie mee te bouwen aan groei? Dan is de functie van HR Administratief Medewerker wellicht iets voor jou. Lees hier welke kansen je krijgt:

Wat ga je doen

Als HR Administratief Medewerker ondersteun je de business managers en het HR-team met administratieve taken. Je biedt ondersteuning op het gebied van commercieel gerichte personeelsoplossingen te vinden die in lijn liggen met de bedrijfsstrategie en visie & waarden. Je helpt bij het ontwikkelen van een uniforme standaard binnen het bedrijf om groei en winstgevendheid te bevorderen.

Je werkt samen met een senior management team, depot- en transportmanagers, ondernemingsraden, werknemersvertegenwoordigers en alle andere medewerkers die binnen deze organisatie actief zijn. 

Je belangrijkste verantwoordelijkheden binnen de functie van HR Administratief Medewerker bestaan uit:
1.    HR Data Beheer:
o    Beheer en registreer HR-gegevens voor alle business units/medewerkers, inclusief nieuwe starters, vertrekkers, werktijden en taakaanpassingen. Beheer van werknemersvoordelenprogramma’s, inclusief inschrijving en wijzigingen.
2.    Data Nauwkeurigheid:
o    Zorg voor nauwkeurige gegevens in HR-systemen en spreadsheets voor een correcte salarisverwerking en het opstellen van HR-rapporten voor werving en behoud.
3.    Contracten en Aanbiedingsbrieven:
o    Opstellen van aanbiedingsbrieven en arbeidscontracten voor nieuwe starters en wijzigingen in functieomschrijvingen. Zorg ervoor dat alle wettelijke en CAO-vereisten worden nageleefd.
4.    Functieomschrijvingen:
o    Opstellen en bijwerken van functieomschrijvingen ter ondersteuning van wervingsvereisten en standaardisatie van functies binnen het bedrijf.
5.    Template Brieven en Formulieren:
o    Ontwikkelen van standaardbrieven en formulieren voor het HR-team en business managers ter ondersteuning van alle HR-zaken.
6.    Ondersteuning bij Werving:
o    Ondersteunen bij het adverteren van vacatures, het screenen van sollicitaties, organiseren van interviews en versturen van uitnodigings- en resultaatbrieven.
7.    Exit Interviews:
o    Herinneren van managers aan het afnemen van exit interviews, opvolgen van de voltooiing en analyseren van vertrekredenen.
8.    On- en Offboarding:
o    Ondersteunen bij het onboardingproces, regelen van introductieplannen en ervoor zorgen dat training en vergaderingen gepland worden.
9.    Communicatie met derde partijen:
o    Updates verstrekken aan externe dienstverleners over starters en vertrekkers, zoals bij langdurige dienstverbanden, enquêtes en opvolgingsplannen.
10.    Personeelsdossiers:
o    Up-to-date houden van personeelsdossiers met alle levens- en werkgebeurtenissen, volgens wettelijke vereisten voor archivering en vernietiging.
11.    Interne Communicatie:
o    Beheren van interne communicatie zoals nieuwsbrieven, prikborddisplays, e-mails en notulen om ervoor te zorgen dat alle medewerkers dezelfde informatie ontvangen.
12.    Ondersteuning van Managers:
o    Managers ondersteunen bij alle aspecten van personeelsbeheer, betrokkenheid en HR-zaken. Ondersteunen van het HR-team en business managers bij ad-hoc projecten en administratieve taken.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is een wereldleider in de Isotank-industrie. Met 18 strategische locaties heeft deze werkgever zich gevestigd als de vooraanstaande en betrouwbare aanbieder van depotdiensten, tankreiniging en transportdiensten voor de ISO tankcontainerindustrie in het Verenigd Koninkrijk en Europa. We staan bekend om onze toonaangevende veiligheidsprestaties en duurzame operaties.
Werken bij DCI brengt het beste van twee werelden samen. Namelijk de kleinschalige teams op locatieniveau en de grote verantwoordelijkheden die je bij een familiebedrijf ook krijgt. Jouw visie en kijk op HR wordt enorm gewaardeerd. Daarnaast biedt het werken bij hen de kansen en mogelijkheden die je van een corporate mag verwachten. Er is aandacht voor de ontwikkeling van de collega’s. De organisatie groeit hard en creëert daarmee intern ook mooie kansen voor collega’s.
Hier komt het bedrijf voor het ego. De collega’s denken actief mee over toekomstige implicaties en verandering. Ieders input wordt gewaardeerd. 

Waar jij goed in bent:

Als HR Administratief Medewerker binnen deze organisatie ben je een echte teamplayer en begrijp je de interne en externe factoren die van invloed zijn op ons werk. Wat we verder nog vragen in deze functie is:
o    Administratieve kwalificatie;
o    Ervaring in een HR-administratieve rol;
o    Ervaring in een vergelijkbare industrie is een pluspunt;
o    Ervaring met het ondersteunen van organisatieprojecten en organisatorische veranderingen.

Wat we bieden:

–    Salaris
–    Flexibele werktijden
–    Thuiswerkmogelijkheden
–    Reiskostenvergoeding
–    24 vakantiedagen
–    3,5 ADV dagen
–    Ontwikkelingsmogelijkheden
–    Goede pensioenregeling

Interesse?
Ben jij de HR Administratief medewerker die ons team wil versterken? Solliciteer dan nu en help ons om onze ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren!

Mogen we jou als Operator toevoegen aan deze fijne werkgever in Bergen op Zoom? Een internationale organisatie op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. 

Wat ga je doen?

De Operator is verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de automatische warehouse systemen van de site, waarbij het zwaartepunt ligt op het waarborgen van een efficiënt laad- en losproces. 

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Oplossen en signaleren van (structurele en grote) afwijkingen in het werkproces en afstemmen daar waar nodig met de Shiftlead of Operations-Manager. Schakelt de Service Engineer in bij (grotere) storingen.
  • Verwerken van gegevens in de systemen (error afhandeling en logistieke handelingen).
  • Volgt dagelijks MFCS en WMS issues op.
  • Lost kleine reparaties aan de automatische installaties op.
  • Is gericht op mogelijkheden om verbeterprocessen te realiseren en draagt hiervoor mogelijkheden en informatie aan.
  • Verricht in het weekend tevens de operationele werkzaamheden van de Planner en heftruckchauffeur.
  • Voert incidenteel de werkzaamheden uit met betrekking tot het laad- en losproces van het automatisch magazijn.
  • Bewaakt dat het laad- en losproces correct en vlot verloopt en voert werkzaamheden voor dit proces uit. 
  • Houdt toezicht op het juist gebruik van het intern equipment.

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden.

Waar jij goed in bent

Als Operator heb je procesmatig inzicht en heb je MBO werk- en denkniveau. Er wordt veel Engels gesproken bij ons, dus dat je zowel de Nederlandse als Engelse taal (voldoende) machtig bent is belangrijk. 
Wij zijn op zoek naar een proactieve en zelfstandige teamspeler met:

  • In het bezit van een hef/reachtruckcertificaat.
  • BHV gecertificeerd.
  • Ruime ervaring met het aanwezig zijnde equipment en de toegepaste computersystemen.
  • Ervaring met MFCS, WMS en warehouse systemen.
  • Bereidheid tot het werken in onregelmatige diensten en in een koel/vries omgeving. 
  • Kunnen werken op hoogte.

Wat we je bieden

Je komt als Operator terecht bij een mooie, internationale organisatie. Er is voldoende mogelijkheid tot ontwikkeling en doorgroeien. Verder mag je het volgende verwachten:

  • Een goed salaris;
  • 27 vakantiedagen;
  • Een afwisselende functie;
  • Een fijne werksfeer;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Kansen voor professionele ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.

 
Ben je geïnteresseerd in de functie van Operator? Stuur je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact. 

Ben jij een echte puzzelaar en heb je affiniteit met cijfers? Heb jij een financiële of technische achtergrond? Dan zoeken we jou als Junior Calculator voor dit mooie productiebedrijf in Hoogerheide. 
 

Wat ga je doen?

Als Junior Calculator ben je verantwoordelijk voor het maken van productiecalculaties, het bepalen van de beste manier om producten te maken en het meedenken in verbeterprojecten. Je werkt nauw samen met collega’s op verschillende afdelingen om te zorgen voor een efficiënte en effectieve productie.
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Je berekent de kosten van het produceren van verschillende kartonnenverpakkingen;
  • Je bepaalt de theoretische wijze van de productie;
  • Je neemt deel aan (verbeter)projecten.

Jij komt samen te werken met de Calculator. Samen hebben jullie welk contact met diverse afdelingen binnen het bedrijf! 
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is één van de meest toonaangevende en technisch meest geavanceerde vouwdozenfabrikanten die producten van hoge kwaliteit produceert. Op de vestiging Hoogerheide zijn circa 380 medewerkers in dienst en een aantal uitzendkrachten.
Ze bieden innovatieve verpakkingsoplossingen aan verschillende leveranciers van bijv. diepvries- en koelversproducten, graan- en banketproducten, food-to-go, chocolaterie, drank, huishoudproducten en petfood.
Met een productportfolio waarin de nadruk ligt op hernieuwbare, gerecyclede en recyclebare materialen, is dit bedrijf net zo toegewijd aan hun klanten en 19.000 medewerkers als aan de bescherming van het milieu en teruggeven aan de gemeenschappen waarin we leven en werken.
 
De organisatie, die al sinds 1991 bestaat, heeft in 2021 maar liefst 3 prijzen gewonnen tijdens European Carton Excellence Awards.
Het bedrijf kenmerkt zich door een open, informele, no-nonsense cultuur. Daarnaast is er alle ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Jouw standplaats is het moderne kantoorpand in Hoogerheide waar ook de drukkerij en stanserij zitten. 
 

Waar jij goed in bent 

Als Junior Calculator heb je natuurlijk gevoel voor cijfers. Daarnaast zou het fijn zijn als je grotendeels herkent in de volgende punten:

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau in een technische of financieel-economische richting;
  • Je bent accuraat, oplossingsgericht en kostenbewust;
  • Jij bent iemand met uitstekende communicatievaardigheden. 
  • Een echte teamplayer die graag samenwerkt.

Wat wij jou bieden

Als Junior Calculator kom je terecht bij een fijn bedrijf dat oog heeft voor mens en milieu. Daarnaast mag je je ook verheugen op het volgende:

  • Een goed salaris van minimaal € 2700 o.b.v. 38 uur; 
  • De mogelijkheid om thuis te werken (max. 2 dagen o.b.v. fulltime);
  • Flexibele werktijden; 
  • Elke vrijdag begint om 15:00 uur jouw weekend;
  • 25 vakantiedagen;
  • 8% vakantiegeld;
  • De mogelijkheid jezelf te ontwikkelen en verbetervoorstellen te doen; 
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Overige (secundaire) arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Kartonnage. 

Wist je dat?
Onze opdrachtgever heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Recente innovaties zijn gericht op het verminderen van gebruik van plastic en sommige verpakkingen zijn 100% recyclebaar!

Ben jij de Junior Calculator die we zoeken? Stuur je cv naar Marissa Andries, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.

Haal jij als teamleider het beste uit je mensen? Staat voedsel- én Arboveiligheid hoog in het vaandel bij jou? En kan een optimale personeelsbezetting met een gerust hart aan jou overgelaten worden? Dan is deze vacature voor teamleider expeditie geknipt voor jou! Lees snel verder.

Wat ga je doen?

Als teamleider expeditie ben je het eerste aanspreekpunt voor de expeditie medewerkers en andere afdelingen. Je zorgt dat iedereen met plezier naar zijn werk komt, dat iedereen weet wat er wordt verwacht en dat problemen worden opgelost. Jouw rol kent verder de volgende verantwoordelijkheden: 

  • Zorgen voor een optimale inzet van je medewerkers en efficiënte indeling van de expeditie ruimte;
  • Aansturen, begeleiden en motiveren van acht expeditie medewerkers. Jij haalt het beste uit je mensen;
  • Verdelen van werkzaamheden, structuur aanbrengen en op dagelijkse pieken meewerken om deze op te vangen;
  • Opstellen van personele planningen en hierbij afstemmen met andere afdelingen;
  • Toezien op naleving van de voorschriften m.b.t. voedselveiligheid en Arbo veiligheid;
  • Uitvoeren van controles en zorgen voor juistheid en volledigheid van voorraden;
  • Verbetervoorstellen doen ten behoeve van om de processen en efficiency in de expeditie.

 

Hier ga je aan de slag

Als teamleider Expeditie kom je terecht in een familiebedrijf dat al ruim 80 jaar dé specialist is in hard fruit. Het bedrijf is door een aantal generaties van teelbedrijf uitgegroeid tot een internationale handels- en verpakkingsbedrijf. Deze werkgever is een toonaangevend in de foodbranche door de hoge kwaliteitsstandaard en ze voorzien retailers met hun eigen transport van topkwaliteit hardfruit.
 
Je komt te werken in een hecht familiebedrijf waarin iedereen voor elkaar klaarstaat. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Binnen de gehele organisatie heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met +/- 250 gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
 

Hier ben jij goed in

Als teamleider expeditie beschik je over een positieve werkmentaliteit, toon je initiatief en probeer je samen met je team een stapje verder te komen. Je bent communicatief vaardig zodat je het bedrijfsbeleid kan doorvoeren op de afdeling en intern zaken afstemt. Verder herken jij jezelf in de volgende competenties:

  • In bezit van heftruckcertificaat;
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie;
  • Flexibele houding;
  • Stressbestendig;
  • Behulpzame en collegiale instelling;
  • Beschikbaar om regelmatig mee te werken in de avond en in het weekend.

 

Dit bieden wij jou

Je komt terecht in een hecht team van cololega’s. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Er heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
Daarnaast bieden wij jou:

  • Goede ontwikkelmogelijkheden en mogelijkheden tot het volgen van aanvullende cursussen;
  • 26 vakantiedagen per jaar en een mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen;
  • Een baan voor langere tijd, met uitzicht op vast dienstverband;
  • Passende reiskostenvergoeding;
  • Aandacht voor gezellige borrels of een BBQ met je collega’s.

Klinkt dit als jouw nieuwe baan als teamleider expeditie? Laat ons weten waarom! We vertellen je graag meer over jouw toekomstig werkgever.

Houd jij van zorgvuldigheid en ben jij degene die zorgt dat alle puntjes op de i staan? Heb jij veel affiniteit met cijfers? Dan ben jij wellicht de nieuwe medewerker facturatie! 

Wat ga je doen?

In de functie van medewerker facturatie kom je te werken binnen hun team ‘Invoicing’ welke bestaat uit 8 team members en een teamleider. In deze rol ben je samen met het team verantwoordelijk voor alle facturatiewerkzaamheden van de gehele groep. Tevens draag je zorg voor de voorbereiding van alle (route)documentatie voor onze chauffeurs.
De dagdagelijkse werkzaamheden zullen bestaan uit:

  • Voorbereiden van de documentatie voor eigen chauffeurs;
  • Controleren, verwerken en digitaal archiveren van afleverbonnen;
  • Verwerken van pakbonverschillen en retouren;
  • Opstellen van klantfacturatie en creditnota’s.

Hier ga je aan de slag: 

Je komt terecht bij een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen. 
Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail. De financiële administratie van deze werkmaatschappijen zit gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Moerdijk.

Waar jij goed in bent:

Voor onze afdeling Invoicing zijn wij op zoek naar een flexibel en praktisch ingestelde professional die van aanpakken weet. Bij voorkeur ben je fulltime, maar minimaal 32 uur beschikbaar. Daarnaast ben je minimaal één avond in de week en incidenteel op zaterdag beschikbaar. Verder beschik je over:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met financieel administratieve werkzaamheden is een pré;
  • Kennis  van de Nederlandse taal, Engels is een pré;
  • Kennis heeft van Microsoft office, m.n. Excel.

Wat bieden wij?

Wij bieden een werkomgeving waar in teamverband en in een open en informele sfeer wordt samengewerkt. Naast een goed salaris bieden wij ook een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Een goed salaris, een maximum van € 3000,00 bruto per maand afhankelijk van kennis en ervaring; 
  • Een direct contract bij onze opdrachtgever met uitzicht op een vaste aanstelling; 
  • Reiskostenvergoeding;
  • 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • 8% Bruto vakantiegeld;
  • Winst- en prestatieafhankelijk eindejaarsuitkering;
  • Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Elke dag een heerlijk verse lunch voor maar € 2,45 per lunch;
  • Middelloon pensioenregeling (60% inleg werkgever).

Ben jij de Medewerker facturatie die wij zoeken? Wie weet drinken we binnenkort een kopje koffie met elkaar ter kennismaking! 

 

Storingen verhelpen en inspecties uitvoeren is wat jij dagelijks doet als Monteur Technische Dienst bij deze supermarktketen in Roosendaal. Samen bouwen aan de toekomst van discount is waar ze voor staan. Deze functie is in dagdienst. 

Wat ga je doen?

Als Allround Monteur zorg je voor een goede werking bij al de transportmiddelen in de winkel én het distributiecentrum. Het oplossen van storingen valt onder jouw verantwoordelijkheid. Je doet dit vanaf het analyseren van het probleem tot aan het uitvoeren van de door jou bedachte oplossing. 

Jouw taken bestaan verder uit:

  • Uitvoeren van periodieke inspecties volgens de geldende normen en richtlijnen;
  • Je beheert het actuele overzicht van de voorraad en het verloop van de hulpmiddelen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het keuringsproces, waarbij je de wettelijke keuringen uitvoert, rapporteert en noodzakelijke aanpassingen doorvoert. 

Hier ga je aan de slag

Jij bent als Monteur Technische Dienst werkzaam bij het distributiecentrum van een groeiende supermarktketen. Naast het distributiecentrum ben je ook aanwezig in een de winkels in de regio als monteur. 

Je werkt nauw samen met je collega monteur. Samen vormen jullie een tweemans-team. 
 
Werken bij dit bedrijf betekent uitgedaagd worden om het maximale uit de organisatie, je team en jezelf te halen. Daar staat tegenover dat vanuit een mensgerichte benadering gekeken wordt naar ambitie en doorgroeimogelijkheden. Dit zorgt voor een loyale club vaste medewerkers. Pas jij als monteur hier goed tussen?

Waar jij goed in bent

Medewerkers met POWER! Die voegen ze graag toe aan het mooie team. Het maximale uit jezelf, je team en de organisatie halen. Als monteur ondersteun jij je collega’s en zorg je ervoor dat het werk door kan gaan. Jij denkt na om problemen te voorkomen en weet ze te fixen waar nodig. Daarnaast herken jij je ook in de volgende punten:

  • In bezit van minimaal MBO3 diploma;
  • Ervaring als monteur;
  • Ervaring met lassen; 
  • Je bent accuraat en efficiënt. 

Wat we je bieden

Bij deze werkgever krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en heb je veel eigen verantwoordelijkheid. Samen bouwen aan de toekomst van discount, dat biedt kansen. Als monteur mag je naast een fijne werkomgeving, ook het volgende verwachten:

  • Salaris tussen de €2500,- en €2700,- bruto per maand;
  • Fulltime dagdienst functie;
  • Vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen;
  • Zekerheid;
  • Mogelijkheid om impact te maken;
  • Ontwikkelmogelijkheden;
  • Een functie bij een financieel gezond bedrijf.

Laat je verrassen door deze werkgever! Ben jij de monteur die ze mogen toevoegen aan hun team? Stuur je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact.