Opleiding: HBO
Wat ga jij doen?
- Het voorbereiden, opmaken en opvolgen van offertes;
- Je bereid de geboekte orders voor en je volgt ze op gedurende het productieproces;
- Het klantenpakket wordt op een professionele manier door jou beheerd;
- Je adviseert en informeert klanten en lost klachten efficiënt op;
- De bijbehorende administratie wordt door jou prima op orde gehouden.
Hier ga je aan de slag
De vacature van Customer Service Binnendienst is ontstaan ter uitbreiding van het team.
Jouw standplaats is het moderne kantoorpand in Hoogerheide waar ook de drukkerij en stanserij zitten.
Waar jij goed in bent
- Je hebt mbo / hbo werk- en denkniveau en/of al ervaring in een soortgelijke rol;
- Dienstverlenende mentaliteit;
- Commercieel en klantgericht;
- Accuraat, flexibel en oplossingsgericht;
- Ervaring opgedaan in de verpakkingsindustrie is een pré;
- Goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels. Een andere taal is een pré.
Wat wij jou bieden
- Een zeer goed salaris;
- De mogelijkheid om thuis te werken (max. 2 dagen o.b.v. fulltime);
- Flexibele werktijden;
- Elke vrijdag begin je om 15:00 uur aan je weekend;
- Collectieve zorgverzekering;
- 25 vakantiedagen;
- 8% vakantiegeld;
- De mogelijkheid jezelf te ontwikkelen en verbetervoorstellen te doen;
- Een reiskostenvergoeding uiteraard;
- Overige secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Kartonnage.
Wist je dat?
Opleiding: HBO
Zorg jij als Financieel Manager voor een heldere strategie? Kijk jij er naar uit om met jouw kritische blik processen efficiënter in te richten? Dan komen wij graag met jou in contact!
Wat ga je doen?
In deze functie van Financieel Manager ben jij verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie. Naast het uitvoeren van de financieel-administratieve taken, heb je als MT lid een belangrijke rol op het gebied van financiële prognoses en rapportages, fungeer je als sparringpartner voor de directie en ben je aanspreekpunt voor diverse externe partijen zoals accountant en belastingdienst.
Je bent kritisch, je streeft continue kwaliteitsverbetering na en met jouw analytische blik weet je systemen en processen efficiënter in te richten.
Behalve financiële kennis en ervaring, heb je leidinggevende ervaring. Je stuurt 1 collega aan. Je bent sterk in communiceren, je durft beslissingen te nemen en met jouw coachende manier van leidinggeven weet je anderen te motiveren om zich vakinhoudelijk en persoonlijk verder en blijvend te ontwikkelen.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de opslag van vers fruit. Dagelijks komen er nieuwe vrachten binnen welke worden opgeslagen in het warehouse. Vanuit het warehouse komen de klanten de producten ophalen om te transporteren.
De organisatie heeft twee vestigingen: in Kruiningen en in Vlissingen.
Binnen het bedrijf wordt hard gewerkt, maar is er ook zeker tijd voor een lolletje. De sfeer is het best te omschrijven als informeel en no-nonsense.
Doordat je met vers fruit werkt, is het snel schakelen. Dit vraagt om flexibiliteit en een echte aanpakkersmentaliteit.
Jij gaat werken op de vestiging Kruiningen.
De functie is ontstaan i.v.m. het vertrek van de huidige Financieel Manager.
Waar jij goed in bent
We spreken jou graag als Financieel Manager als jij hbo werk- en denkniveau hebt en bijvoorbeeld accountancy of bedrijfseconomie hebt gestudeerd. Verder herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je werkt nauwkeurig;
- Je hebt tenminste 5 jaar ervaring in een zelfstandige functie binnen finance;
- Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
- Het is fijn als je al leidinggevende ervaring hebt;
- Ervaring met boekhoudpakketten, ervaring met Exact is een pré.
Wat we jou bieden
Als Financieel Manager mag je rekenen op het volgende:
- Een goed salaris;
- 26 verlofdagen;
- Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
- Een parttime of fulltime dienstverband;
- Een goede pensioenregeling;
- Overige fijne secundaire voorwaarden.
Zorg jij dat de financiële administratie bij jouw nieuwe werkgever tiptop in orde is? Deel je gegevens dan snel met Christel. We stellen je graag voor.
Opleiding: HBO
Ben jij een geboren leider met een passie voor procesoptimalisatie? Heb je affiniteit met beton en in staat mensen op de vloer te motiveren? Dan is de rol van Productieleider in Bergen op Zoom jou op het lijf geschreven!
Wat ga je doen?
Als Productieleider ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en effectief laten verlopen
van de productie van prefab betonelementen. Je stuurt een team van productiemedewerkers
aan, bewaakt de planning en zorgt ervoor dat de kwaliteitsnormen worden nageleefd. Daarnaast draag je bij aan procesverbeteringen en werk je actief aan een veilige en prettige werkomgeving.
Jouw werkdag ziet er ongeveer zo uit:
- Je start de dag met een overleg met jouw leidinggevende, de Proces Manager en de andere productieleider. Samen bespreken jullie de planning en verdelen jullie de taken voor de dag;
- Op de werkvloer controleer je of alles volgens planning verloopt. Je signaleert knelpunten en zoekt samen met je team naar oplossingen;
- Een collega komt naar je toe met een vraag over een mal. De maten van de tekening komen niet overeen met de maten van de mal. Je denkt mee en schakelt indien nodig met de projectleider om tot een passende oplossing te komen;
- Tijd voor lunch! In de kantine bespreek je met collega’s de laatste nieuwtjes en plannen jullie alvast een potje padel voor na werktijd;
- Na de lunch heb je een functioneringsgesprek met een van de medewerkers. Het is een open gesprek waarin je niet alleen de prestaties bespreekt, maar de medewerker ook beter leert kennen. Samen kijken jullie naar ontwikkelmogelijkheden en verbeterpunten.
- In de middag houd je een toolboxmeeting over veiligheid en kwaliteit. Je motiveert je team om altijd alert te blijven en continu te verbeteren;
- Daarna heb je, samen met HR, een sollicitatiegesprek met een kandidaat voor de functie van Allround Productiemedewerker. Jullie leren de sollicitant kennen en kijken of hij binnen het team en de organisatie past;
- Aan het einde van de dag evalueer je de voortgang en bereid je de planning voor de volgende dag voor.
Hier ga jij aan de slag
Deze organisatie, gevestigd in Bergen op Zoom, is een collectief van onafhankelijke en onderscheidende bedrijven. Ieder bedrijf heeft zijn eigen unieke expertise, kennis en ervaring. Samen bieden zij een volledig aanbod in geprefabriceerde producten. Gespecialiseerd in lichtgewicht beton is dit een buitengewone speler in de markt. Uniek aan dit bedrijf is de wijze waarop het georganiseerd wordt. Van architectuur tot montage is het bedrijf betrokken bij hun projecten. Dit is dé plek waar slimme nieuwe technieken worden ontwikkeld, ideeën worden bedacht en hoogwaardige producten worden gemaakt.
Op dit moment zijn op de locatie in Bergen op Zoom vijf verschillende product specialisten gevestigd met elk hun eigen expertise. Zo worden er betonnen halffabrikaten geproduceerd voor weg- en waterbouw, worden er lichtgewicht balkons gerealiseerd voor de woningbouw maar is deze toffe organisatie ook betrokken geweest bij de bouw van The Mall of the Netherlands in Leidschendam.
Binnen het bedrijf heerst een goede, informele en nuchtere sfeer. Er is persoonlijk contact tussen collega’s en een lolletje op z’n tijd. Er wordt bovendien veel aandacht besteed aan de gezondheid en vitaliteit van werknemers. Zo is er fruit op het werk en bij bijna alle trainingen komt een actief component terug.
Het moderne bedrijfspand met grote kantoortuin is daarnaast ook een heerlijke plek om je werkzaamheden uit te voeren.
Waar jij goed in bent
Je voelt je thuis in een dynamische omgeving. Als Productieleider motiveer en verbind jij mensen op een natuurlijke manier. Verder herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je bent ervaren in een leidinggevende rol binnen een technische omgeving;
- Je bent sterk in plannen en organiseren, met een scherp oog voor detail;
- Jij bent communicatief vaardig en in staat om snel te schakelen;
- Je bent oplossingsgericht en stressbestendig;
- Technisch onderlegd en enthousiast over procesoptimalisatie;
- Tot slot ben je bekend met kwaliteitsnormen en veiligheidseisen binnen de bouwsector.
Wat bieden wij jou
In deze functie van Productieleider krijg jij de ruimte om impact te maken. Je komt terecht in een groeiende organisatie waar samenwerking en werkplezier voorop staan. Daarnaast mag je het volgende verwachten:
- Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
- 25 vakantiedagen én 12 ATV-dagen bij een fulltime dienstverband;
- Een veelzijdige functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid;
- Een fijne werkplek binnen een groeiend en enthousiast team;
- Dagelijks vers fruit op kantoor om je energie op peil te houden;
- Actieve uitjes en trainingen met een sportief tintje;
- Goede arbeidsvoorwaarden, inclusief een passend salaris;
- En… een leuk personeelsfeestje op z’n tijd!
Ben jij de Productieleider die wij zoeken? Solliciteer vandaag nog.
Opleiding: HBO
Ben jij commercieel ingesteld, spreek je goed Duits en zie jij het als een uitdaging om klanten in de DACH-regio te adviseren en te ondersteunen? Als Accountmanager Binnendienst DACH speel jij een sleutelrol in het versterken van klantrelaties en het uitbreiden van ons marktaandeel. Met jouw energie en communicatiekracht zorg je voor tevreden klanten en commerciële groei.
Wat ga je doen
Als Accountmanager Binnendienst DACH ben jij hét aanspreekpunt voor klanten in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Je weet precies waar de behoeften liggen en speelt hierop in met een passend aanbod. Je werkt vanuit het hoofdkantoor in Moerdijk, maar bent ook met enige regelmaat onderweg om klanten te bezoeken. Ongeveer 25% van jouw werktijd breng je door op locatie bij klanten, uiteraard in goed overleg.
In jouw rol als Accountmanager Binnendienst DACH houd je je onder andere bezig met:
- Het beheren en uitbouwen van klantrelaties in de DACH-regio;
- Het behalen van verkoopdoelstellingen samen met het salesteam;
- Het actief informeren van klanten over nieuwe producten en ontwikkelingen;
- Het signaleren van marktontwikkelingen en kansen;
- Het verwerken en opvolgen van klantafspraken in het CRM-systeem;
- Het binnenhalen van nieuwe klanten door middel van acquisitie.
Hier ga je aan de slag
Als Accountmanager Binnendienst DACH kom je terecht in een ambitieus en gedreven team. Je werkt binnen een organisatie die vooroploopt in de banden- en wielenbranche. Er heerst een open en directe communicatiecultuur, waar samenwerken centraal staat. Binnen het team is ruimte voor initiatief, eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling.
Waar jij goed in bent
Jij bent sociaal, klantgericht en je schakelt moeiteloos tussen commercie en service. Jij voelt je thuis in een internationale omgeving en weet met jouw talenkennis het vertrouwen van klanten te winnen. Wat verder belangrijk is in de rol van Accountmanager Binnendienst DACH:
- Je hebt minimaal mbo+ werk- en denkniveau;
- Je spreekt en schrijft goed Duits (minimaal niveau B1), naast Nederlands en Engels;
- Je bent leergierig, proactief en hebt een commerciële mindset;
- Je voelt je verantwoordelijk, werkt taakgericht en houdt van duidelijkheid;
- Je kunt goed zelfstandig werken maar zoekt ook actief de samenwerking op.
- Ervaring is welkom, maar ook als starter met de juiste instelling ben je meer dan welkom om te reageren.
Wat we je bieden
Als Accountmanager Binnendienst DACH ga je aan de slag in een internationaal opererend en toekomstgericht bedrijf waar volop kansen liggen. Je kunt rekenen op:
- Een afwisselende functie in een informele werksfeer;
- Winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering;
- 25 verlofdagen en 8% vakantiegeld;
- Reiskostenvergoeding of gebruik van de fietsregeling;
- Middelloon pensioenregeling (waarbij 60% door de werkgever wordt betaald);
- Mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling via o.a. GoodHabitz;
- Elke dag een verse lunch voor slechts €2,45;
- Bedrijfsfitnessregeling en korting op vrijetijdsactiviteiten;
- Leuke uitjes, gezellige borrels én een gezonde dosis humor op de werkvloer.
Klaar om jouw commerciële carrière in een internationale omgeving verder vorm te geven? Solliciteer nu als Accountmanager Binnendienst DACH en maak impact in de dynamische wereld van distributie!
Opleiding: HBO
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de maritieme sector? Vind je het leuk om mee te draaien in projecten en daarin het kloppend hart van de organisatie te zijn? Dan hebben wij een mooie plek voor jou aan boord als Projectassistent!
Wat bieden wij jou?
Kom jij te werken als Projectassistent voor dit toffe bedrijf, dan mag je rekenen op het volgende:
- Een goed salaris, afgestemd op wat jij meebrengt;
- Een informele werksfeer binnen een internationale organisatie;
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
- 25 verlofdagen;
- De mogelijkheid om 13 tijd voor tijd dagen te sparen OF een extra centje te verdienen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Een functie die jou uitdaagt en waar ruimte is voor ontwikkelingsmogelijkheden.
Wat ga je doen?
Als Projectassistent ondersteun je het bedrijfsbureau bij het beheren van projectplanningen, inkoopprocessen en voorraadbeheer. Daarnaast signaleer je knelpunten in de doorlooptijd van projecten en lever je input voor managementrapportages. Jouw takenpakket bestaat uit:
- Je ondersteunt projectleiders bij lopende projecten;
- Je bewaakt de voortgang en signaleert vertragingen of knelpunten op tijd;
- Je verwerkt gegevens zorgvuldig en gestructureerd;
- Je bent hét aanspreekpunt voor klanten tijdens het projecttraject;
- Je draagt bij aan het optimaliseren van bedrijfsprocessen binnen de zakelijke dienstverlening
Hier ga jij aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is gespecialiseerd in reparaties, onderhoud en revisie van Caterpillar marine motoren voor de binnenvaart, visserij en offshore. De werkplaats is gevestigd in Yerseke, Nederland. De service waarop klanten kunnen vertrouwen is wereldwijd. Van origine is deze organisatie een familiebedrijf en dat is nog steeds voelbaar. De korte lijnen en informele sfeer zorgen ervoor dat veel collega’s er langere tijd werken!
Jij komt te werken in een modern kantoorpand waar je samen met collega’s rustig kunt werken. Doe samen een lekkere kop koffie in de ruime kantine of sluit gezellig aan bij de vrijdagmiddag borrel.
Waar jij goed in bent
Je bent als Projectassistent leergierig, nauwkeurig en houdt van een dynamische werkomgeving. Je krijgt energie van structuur aanbrengen, schakelen met verschillende mensen én werken in een sector die nooit stilstaat.
- Je volgt of hebt een MBO-opleiding afgerond richting Office Management, Business Support of iets vergelijkbaars;
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
- Je hebt ervaring met MS Office (ervaring met Navision is mooi meegenomen);
- Je bent nieuwsgierig en staat te springen om nieuwe dingen te leren;
- Je houdt van samenwerken, maar weet ook zelfstandig je weg te vinden;
- Je voelt je thuis in de maritieme wereld of wil je daar graag in verdiepen.
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature of wil je graag meer informatie? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op, we vertellen je graag meer!
Opleiding: HBO
Wil jij leidinggeven binnen een dynamische productieomgeving waar jouw technische én menselijke kwaliteiten écht tot hun recht komen? Als Productieleider in Goes krijg je de kans om jouw team te coachen, processen te optimaliseren en bij te dragen aan het succes van een organisatie waar kwaliteit en vakmanschap voorop staan. Klinkt dit als jouw volgende stap? Lees snel verder.
Wat we je bieden
Als Productieleider krijg je de kans om mee te bouwen aan een organisatie die staat voor kwaliteit, innovatie en samenwerking. Je komt terecht in een hecht team waar ze oog hebben voor elkaar én voor persoonlijke groei.
Wat je mag verwachten:
- Goede arbeidsvoorwaarden passend bij jouw ervaring en expertise;
- Minimaal 25 vakantiedagen;
- Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
- Opleidings- en trainingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;
- Een solide en stabiele werkomgeving binnen een betrokken team;
- Een warm welkom met een goed inwerktraject om je snel thuis te laten voelen.
Wat ga je doen?
Als Productieleider ben jij verantwoordelijk voor het gehele productieproces op de locatie in Goes. Je stuurt het productieteam aan, houdt overzicht op de planning en zorgt ervoor dat alles veilig, efficiënt én volgens hoge kwaliteitsnormen verloopt. Als Productieleider ben je constant bezig met verbeteren, zowel op operationeel als op teamniveau.
Wat je nog meer doet als Productieleider:
- Je coördineert alle productieactiviteiten en zorgt voor een soepele dagplanning;
- Je bewaakt de veiligheid en kwaliteit op de werkvloer;
- Je neemt het initiatief in verbeterprojecten en procesoptimalisatie;
- Je bent het aanspreekpunt voor jouw team en stimuleert ontwikkeling en samenwerking;
- Je denkt actief mee met het management over innovaties en strategische keuzes.
Hier ga je aan de slag
Als Productieleider werk je binnen een organisatie die al meer dan 100 jaar actief is in de productie van betonproducten. Op de locatie in Goes werk je samen met een betrokken team dat trots is op het ambacht én openstaat voor vernieuwing. Hier wordt gebouwd aan kwaliteit, continuïteit en een veilige werkomgeving.
De cultuur is nuchter en no-nonsense: ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Als Productieleider krijg je hier de ruimte om echt impact te maken op zowel processen als mensen.
Waar jij goed in bent
Je bent een Productieleider die makkelijk schakelt tussen mensen en processen. Je weet hoe je een team motiveert en krijgt energie van het verbeteren van productieomgevingen. Je bent besluitvaardig, praktisch ingesteld en houdt van duidelijke communicatie.
Wat je verder meebrengt:
- Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een technische of bedrijfskundige richting;
- Leidinggevende ervaring in een productieomgeving;
- Kennis van procesoptimalisatie, bijvoorbeeld Lean of 5S;
- Een proactieve houding: je ziet kansen en pakt ze.
Ben jij de verbindende kracht die als Productieleider in Goes het verschil maakt voor zowel mensen als processen? Dan maken we graag persoonlijk kennis met jou.
Opleiding: HBO
Slimme softwareoplossingen is waar jij als Technisch Consultant bij GraphicAll Systems iedere dag mee bezig bent. Op het gebied van Automatische Identificatie oplossingen ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten in de Benelux. Met je auto van de zaak ben je regelmatig onderweg, maar je bent ook veel samen met je collega’s op kantoor in Oud-Gastel. Nieuwsgierig wat deze functie jou allemaal te bieden heeft?
Wat wij jou bieden
In deze functie van Technisch Consultant Software werk je met de nieuwste technologieën en software. Geen project is hetzelfde, want jij combineert technologie, creativiteit en klantgerichtheid om impact te maken! Verder mag je het volgende verwachten:
- Auto van de zaak;
- Een fulltime dienstverband van 40 uur;
- 28 vakantiedagen;
- Flexibele werktijden tussen 08.00 en 18.00 uur;
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
- Gezamenlijke bonusregeling per kwartaal;
- Laptop van de zaak;
- Ruimte voor opleiding en ontwikkeling;
- Bedrijfsuitjes (ook met partner);
- Informele, familiaire werksfeer;
- Kerstpakket;
- Pensioenregeling op basis van beschikbare premie;
- Betrokken collega’s.
Wat ga je doen?
Als Technisch Consultant Software help jij klanten met slimme softwareoplossingen op het gebied van etiketteren, productcodering, en barcode- RFID scanning. Soms adviseer je hen ook op het gebied van apparatuur zoals labelprinters, barcodeterminals en andere AUTO-ID apparatuur.
De klanten zijn multinationals, MKB-bedrijven en kleinere bedrijven in allerlei sectoren door heel de Benelux. Hierdoor is geen klant hetzelfde en maken we gebruik van standaardoplossingen én ontwikkelen we maatwerk. Je gesprekspartners zijn directieleden, plantmanagers en IT-managers die samen met jou zoeken naar de beste oplossing voor hun vraagstukken. Dit zijn zowel potentiële nieuwe klanten (geen koude acquisitie) als bestaande klanten die jou weer weten te vinden.
Als Technisch Software Consultant ben jij de schakel tussen onze klanten en onze software. Je inventariseert hun wensen en vraagstukken, adviseert over de juiste modules, ontwerpt indien nodig maatwerk en ondersteunt bij de inrichting en optimalisatie ervan.
- Analyseren van klantbehoeften, processen en informatiestromen;
- Vraagstukken vertalen naar softwareoplossingen;
- Adviseren over de juiste modules en functionaliteiten;
- Ontwikkelen van maatwerk oplossingen;
- Implementeren en configureren van de software bij klanten;
- Trainen en ondersteunen van gebruikers, zowel op afstand als op locatie;
Collega’s en klanten vertrouwen dan op jouw technisch advies als Technisch Consultant. Regelmatig biedt je ondersteuning aan de collega’s van onze interne helpdesk. Een paar keer per jaar geef je training aan medewerkers van de klanten die met de software werken.
Hier ga je aan de slag
GraphicALL systems bestaat al bijna 25 jaar en is gespecialiseerd in het identificeren, etiketteren en coderen van goederen binnen verschillende bedrijfssectoren. Met meer dan 2000 vaste klanten zijn ze uniek in hun brede range aan technologie, maatwerk software én dienstverlenging, die altijd als één geheel geïntegreerd worden.
Klanten zijn voor GraphicALL heel belangrijk. Service staat dan ook hoog in het vaandel, waarbij de relatie met klanten belangrijker is dan de targets.
Je komt als Technisch Consultant te werken binnen een kleine organisatie van 20 collega’s met Saskia en Eric aan het roer. Veel collega’s werken al een lange tijd bij GraphicALL, waardoor je komt te werken in een stabiel en loyaal team. Een groot deel van je collega’s hebben focus op de service. Daarnaast heb je collega’s van de backoffice, commerciële binnen- en buitendienst, customer service en het magazijn.
Jij zult op inhoud veel schakelen met Eric en hebt regelmatig contact met je collega’s van de helpdesk en sales. Samen werk je op een gezamenlijk kantoor, waardoor de lijntjes kort zijn en er snel geschakeld kan worden. Zowel voor een praatje over werk als een praatje over thuis.
Waar jij goed in bent
Jij bent iemand die snel begrijpt hoe processen werken en kan dat vertalen naar concrete oplossingen. Je weet complexe vraagstukken eenvoudig uit te leggen. In drukke periodes houd je het overzicht, werk je gestructureerd en ben je stressbestendig. Je voelt je verantwoordelijk voor het succesvol afronden van projecten en hebt oog voor commercie.
Met je klantgerichte instelling en positieve houding weet je zowel klanten als collega’s te verrassen. Je hebt een brede IT-kennis, waardoor jij inhoudelijk sterk advies kunt geven. Als Technisch Consultant herken jij je verder in het volgende:
- Een afgeronde HBO opleiding in een technische richting, zoals Informatica of Software Engineering. Heb je een afgeronde MBO+ opleiding in de richting van IT met ervaring en de wil om verder te leren, ook dan komen we graag in contact;
- Multitasken kan jij als een pro;
- Je hebt kennis van onder andere programmeren, databases en networking principles
- (MS SQL, VBscript, Python, JSON, Windows desktop en server OS, HTTP/IP en netwerk protocollen etc.);
- Je durft de leiding te nemen en bent eerlijk;
- Je bent communicatief vaardig, optimistisch, realistisch en een gelijkwaardige partner.
Ben jij enthousiast geworden om aan de slag te gaan als Technisch Consultant? Wij komen graag met jou in contact! Stuur je gegevens naar Roxana en zij leert je graag kennen en vertelt je meer over de vacature.
Opleiding: HBO
Ben jij een ervaren Accountmanager met ervaring in logistieke omgeving? Word jij omschreven als een sterke onderhandelaar en ben je een kei in strategische oplossingen? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
Als inhouse dedicated Accountmanager bij dit toffe bedrijf focus jij je volledig op één van hun grootste klanten. Jij maakt de vertaalslag tussen klant en jouw directe collega’s in de operatie. Onderdeel van jouw rol is dat je de belangen van de klant behartigd en verbeteringen intieert om het proces soepeler te laten verlopen. Verder bestaat jouw takenpakket uit:
- Stelt standaardwerkprocedures (SOP) op voor de betreffende herkomst- en bestemmingslocaties en zorgt voor goedkeuring van zowel interne als externe partijen;
- Beheert het RCCA-proces (Root Cause Corrective Action) en stimuleert continue verbetering;
- Neemt deel aan en beheert het offerteproces;
- Werkt samen met implementatiemanagers bij alle nieuwe opdrachten;
- Beheert afwijkings- en uitzonderingsrapportages op zowel financieel als operationeel vlak;
- Stimuleert kansen voor cross-selling;
- Waarborgt de facturatievereisten zoals vastgelegd in de SOP, inclusief ondertekening door de Director of Distribution en de Regionale Directeur Accountmanagement;
- Werkt samen met vestigingen en klanten om een gezonde en stabiele debiteurenpositie te behouden;
- Houdt openstaande vorderingen (AR) onder het percentage dat door het bedrijf als doel is vastgesteld;
- Verantwoordelijk voor het realiseren van 10% netto omzetgroei op jaarbasis binnen de eigen klantenportefeuille.
De vacature is ontstaan ter uitbreiding van het team i.v.m. nieuwe klanten.
Hier ga je aan de slag
Stel je voor: een dynamische werkomgeving waar logistiek en klantgerichtheid samenkomen. Een internationaal opererend bedrijf dat zich richt op innovatieve supply chain-oplossingen en logistieke diensten. Met een wereldwijd netwerk en een focus op samenwerking, biedt dit bedrijf maatwerkoplossingen voor diverse industrieën. Je werkt in een team van gedreven professionals die streven naar uitmuntendheid en klanttevredenheid.
De bedrijfscultuur kenmerkt zich door een open communicatie, korte lijnen en een hands-on mentaliteit. Hier krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en bij te dragen aan het optimaliseren van logistieke processen op internationaal niveau. Klinkt dit als de plek waar jij je talenten wilt inzetten?
Waar jij goed in bent
Jij bent als Accountmanager sterk in het managen van complexe interne en externe netwerken. Je kunt snel reageren op veranderende behoeften of situaties. Verder herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden in het Engels;
- Aantoonbare onderhandelingstechnieken en ervaring met het sluiten van deals;
- Uitstekende organisatorische en probleemoplossende vaardigheden;
- Functioneert goed zowel zelfstandig als binnen een team;
- Bereidheid tot reizen, zowel internationaal als binnenlands.
Wat bieden wij jou?
Je komt terecht in een internationale en professionele werkomgeving waar ruimte is voor jouw ideeën en leiderschap. Als Accountmanager krijg je volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen.
- 25 verlofdagen en 3 ADV dagen;
- Een bonus o.b.v. bedrijfsresultaten;
- Een salaris van minimaal € 3800 bruto per maand;
- De mogelijkheid om je door te ontwikkelen.
Het opvragen van een VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Klaar om impact te maken als Accountmanager? Stuur je cv naar Roxana Tuitman!
Opleiding: HBO
Ben jij commercieel, internationaal georiënteerd én klaar om het verschil te maken voor klanten in Engeland, Ierland en Scandinavië? Als Accountmanager Binnendienst werk je in een hecht team en zorg jij ervoor dat klanten moeiteloos toegang hebben tot het juiste product op het juiste moment. Een veelzijdige rol waarbij klantcontact, verkoopkansen en logistiek samenkomen. Klinkt goed? Lees snel verder.
Wat ga je doen?
Als Accountmanager Binnendienst ben jij de verbindende factor tussen internationale klanten en de organisatie. Jij zorgt ervoor dat de verkoopkansen optimaal benut worden door slimme communicatie, goede voorraadkennis en een proactieve instelling. Je schakelt veel met klanten in de UK, Ierland en Scandinavië, en weet hun behoeften naadloos te vertalen naar concrete oplossingen.
Jouw belangrijkste taken als Accountmanager Binnendienst:
- Je beheert bestaande klantrelaties en zorgt voor tevredenheid op topniveau.
- Je speelt in op commerciële kansen en brengt speciale aanbiedingen onder de aandacht.
- Je volgt marktontwikkelingen en vertaalt deze naar kansen voor je klantportfolio.
- Je werkt nauw samen met collega’s binnen sales, logistiek en planning.
- Je denkt mee over verbeteringen in het klantproces en weet commerciële doelen te realiseren.
- Je acquireert nieuwe klanten en bouwt aan duurzame relaties.
Hier ga je aan de slag
Je komt als Accountmanager Binnendienst terecht bij een internationale groothandel in banden en wielen, gevestigd in Moerdijk. Wat ooit begon als een klein familiebedrijf, is nu een van de grootste spelers in Europa binnen de automotive supply chain. Van groothandel tot retail en van productie tot distributie — ze doen het allemaal. Innovatie, groei en professionalisering staan hier centraal.
In deze functie werk je samen met een ervaren team van collega’s vanuit het moderne hoofdkantoor in Moerdijk. Je krijgt de ruimte om mee te denken, te leren en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieuze en toekomstgerichte organisatie.
Waar jij goed in bent
In de rol van Accountmanager Binnendienst draait alles om communicatie, commerciële feeling en klantgerichtheid. Je hoeft nog geen jarenlange ervaring te hebben — belangrijker is jouw drive, je analytisch vermogen en je plezier in klantcontact.
Je past goed in het profiel als je:
- Beschikt over minimaal mbo+ of hbo werk- en denkniveau;
- Uitstekend Engels spreekt en schrijft (Nederlands is ook belangrijk);
- Fulltime beschikbaar bent (32 uur is bespreekbaar);
- Commercieel bent ingesteld en kansen weet te benutten;
- Affiniteit met de automotive branche hebt;
- Proactief en georganiseerd te werk gaat;
- Graag schakelt tussen klanten, interne afdelingen en systemen.
Wat we je bieden
Als Accountmanager Binnendienst kom je terecht in een dynamische organisatie waar oog is voor jouw werkgeluk én ontwikkeling. Je kunt rekenen op goede arbeidsvoorwaarden die passen bij je ervaring en inzet.
Wat je onder andere kunt verwachten:
- Een salaris tussen de €2.500,- en €4.000,- bruto per maand (afhankelijk van ervaring);
- Een winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering;
- 25 vakantiedagen + 8% vakantiegeld (o.b.v. fulltime);
- Een reiskostenvergoeding vanaf 10 km enkele reis;
- Pensioenregeling met 60% werkgeversbijdrage;
- Onbeperkt toegang tot online trainingen via GoodHabitz;
- Mogelijkheid tot deelname aan fietsplan en fitnessregeling;
- Een lekkere lunch in het bedrijfsrestaurant voor een kleine bijdrage;
- Informele sfeer met gezellige vrijdagmiddagborrels.
Zie jij jezelf al aan de slag gaan als Accountmanager Binnendienst in Moerdijk? Laat dan van je horen; we maken graag kennis met jou!
Opleiding: HBO
Heb jij ruime ervaring in technische inkoop en weet je precies hoe je de juiste balans vindt tussen prijs, kwaliteit en levertijd? Ben je nauwkeurig, heb je een scherp oog voor detail? Pas jij goed binnen een informele organisatie waar technische innovatie voorop staat? Lees snel verder!
Wat ga je doen?
Zonder de juiste grondstoffen, materialen en gereedschappen staat alles stil. Als ervaren inkoper speel jij een cruciale rol in deze organisatie. Jij zorgt dat voortdurend alles in huis is om landbouwmachines en aanverwante serviceonderdelen te kunnen fabriceren. Dit doe je volgens de gemaakte afspraken en met een scherp oog voor de beste prijs, kwaliteit en leverbetrouwbaarheid.
Hier ga jij aan de slag
Jij komt terecht bij een innovatief maakbedrijf dat slimme, klantgerichte landbouwmachines ontwikkelt én bouwt — van eerste schets tot compleet eindproduct. Denk hierbij aan oogstmachines, voedermachines, aardappelrooiers en nog veel meer!
Met een nuchtere mentaliteit en een sterke focus op technologie en samenwerking, dragen ze hier elke dag bij aan efficiëntere en duurzamere landbouw. Machtig mooi werk, voor mensen die de wereld voeden.
In Roosendaal – het kloppend hart en hoofdkantoor van dit internationale familiebedrijf – werk je samen met zo’n 180 collega’s op een modern terrein van 18.000 m². Hier krijg je de ruimte om te groeien en écht van waarde te zijn.
Ondanks de wereldwijde aanwezigheid in meer dan 40 landen en 1.400 medewerkers wereldwijd, voel je nog steeds de kracht van het familiebedrijf: korte lijnen, oprechte betrokkenheid en een gezonde dosis Brabantse gezelligheid. Hier zeg je wat je doet, doe je wat je belooft en werk je samen aan iets groots.
Waar jij goed in bent
Als Technisch Inkoper ben jij pragmatisch en proactief. Jij pakt taken direct en doeltreffend op. Je weet overzicht te houden in complexe inkoopprocessen en weet keer op keer de juiste prioriteiten te stellen. Je herkent je in de volgende punten:
- Jij bouwt en onderhoudt sterke relaties met leveranciers;
- Je neemt initiatief, denkt vooruit en blijft continu op zoek naar verbeterkansen binnen het inkoopproces;
- Je beheerst de Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk;
- Het is een pré als je internationale inkoopervaring in Oost-Europa hebt.
Wat bieden wij jou?
Als jij als Technisch Inkoper aan de slag gaat bij deze werkgever in ons netwerk, dan mag je rekenen op meer dan alleen een technisch innovatieve werkplek. Je komt terecht in een organisatie waar jouw ontwikkeling serieus genomen wordt. Naast een fijne werksfeer en betrokken collega’s, kun je dit verwachten:
- Een goed salaris volgens de cao Metalektro, inclusief 8% vakantietoeslag;
- 27 vakantiedagen én 13 ADV-dagen bij een fulltime dienstverband;
- Een solide pensioenregeling via PME;
- Reiskostenvergoeding (€ 0,23 per kilometer);
- Mogelijkheden voor opleidingen en cursussen om jezelf verder te ontwikkelen;
- Een informele en collegiale werksfeer waarin je je snel thuis voelt;
- Gezellige personeelsactiviteiten zoals een zomerbarbecue, een feestelijk personeelsuitje en een sfeervolle kerstborrel.
Heb je aanvullende vragen over de vacature, wil je even sparren of direct reageren uit enthousiasme? Stuur een bericht met je cv naar Roxana!