Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Aan de A59 vind je het gloednieuwe kantoor en logistiek centrum van deze werkgever. Samen met een team van vier collega’s ben jij als Sales Assistant verantwoordelijk voor het orderproces. Van klantcontact tot aan het leveren van de order. Gezamenlijk dragen jullie zorg voor de klanttevredenheid. Je komt terecht in een jong team vol passie. Wil je daarnaast goed verdienen en hecht je veel waarde aan een open en eerlijke bedrijfscultuur? Dan is deze functie als Sales Assistent iets voor jou! 
 

Wat ga jij doen 

Naast dat de Sales Assistent verantwoordelijk wordt voor het orderproces van je eigen klantenbestand vallen de volgende taken in jouw takenpakket! 

  • Retailprogramma’s in kaart brengen; 
  • Etiketten controleren; 
  • Zowel via de mail als telefonisch contact met de klanten; 
  • Het in de gaten houden van de verkoop en de leveringen; 
  • Inkoopprogramma’s controleren;
  • Prijzen invoeren; 
  • Administratieve werkzaamheden; 
  • 1x in de vier weken ondersteun je de accountmanagers op zaterdagochtend. Dit wordt vaak op de woensdagmiddag gecompenseerd. 

 

Hier ga jij aan de slag

Deze werkgever staat wereldwijd bekend om zijn teeltprogramma’s voor zacht fruit, hierbij kun je denken aan aardbeien, frambozen, blauwe bessen en bramen! Doordat er wereldwijd geteeld wordt, is er altijd fruit voorradig. Dit fruit gaat vanuit Made heel Europa door! Je komt in een team van vier Sales Assistents en vier Accountmanagers. Het is een gezellig jong team, waarbij er ook jaarlijks leuke teamuitjes worden georganiseerd. De functie van Sales Assistent is ontstaan ter uitbreiding van het team.  

Waar jij goed in bent

Ben jij net afgestudeerd aan bijvoorbeeld een commerciële en/of administratieve MBO+ of HBO opleiding? Dan kan dit een mooie eerste stap zijn van jouw carrière. Ook 1 à 2 jaar ervaring op een klantenservice of binnendienstafdeling sluit goed aan bij deze rol. Daarnaast herken je je in onderstaande punten: 

  • Jij staat sterk in je schoenen en toont gemakkelijk initiatief; 
  • Je bent communicatief sterkt in Nederlands en Engels; 
  • Je bent commercieel sterk, stressbestendig en hebt geen 9 tot 17 mentaliteit;
  • Tenslotte ben je een echte teamplayer. Work hard, play hard!  

 

Wat we jou bieden 

Je komt direct in dienst bij deze werkgever waar voor de Sales Assistent de volgende arbeidsvoorwaarden tegenover staan: 

  • Een fulltime dienstverband binnen een jong, dynamisch en groeiende organisatie; 
  • Gemotiveerde en gepassioneerde collega’s;
  • Volop doorgroeimogelijkheden;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Op vrijdag de mogelijkheid om heerlijk vers fruit te kopen voor het weekend tegen kortingsprijzen;
  • Leuke teamuitjes.

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van de functie van Sales Assistent? Solliciteer dan direct door je CV en motivatie te mailen.

Plannen, organiseren, werk voorbereiden, dat is waar jij mee bezig bent als Werkvoorbereider Technische Dienst in Moerdijk. Door je ervaring als monteur weet je de kneepjes van het vak en zorg je ervoor dat jouw collega’s bezig kunnen zijn met hun vak. 

Wat ga je doen?

Als Werkvoorbereider ben je de spil in het organiseren, plannen en voorbereiden van zowel preventief als correctief onderhoud aan technische installaties. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een soepel verloop van onderhoudsprojecten en zorg je dat alle werkzaamheden volgens planning en richtlijnen worden uitgevoerd. Jij zorgt ervoor dat de monteurs hun werk kunnen doen en niet bezig hoeven zijn met (administratieve) zaken eromheen. 

Jouw taken en verantwoordelijkheden

  • Opstellen van een gedetailleerd plan van aanpak en maken van technische werktekeningen
  • Voorbereiden en uitwerken van werkomschrijvingen voor revisies en grote oderhoudswerkzaamheden
  • Fungeren als coördinator voor multidisciplinaire onderhoudsstops
  • Zorgen dat alle benodigde materialen en onderdelen tijdig beschikbaar zijn in samenwerking met de inkoopafdeling
  • Onderhouden van contact met externe partijen voor specialistische werkzaamheden
  • Uitschrijven en verifiëren van werkvergunningen
  • Organiseren en regelen van inspecties voor de installaties
  • Ondersteunen met praktische werkzaamheden als monteur tijdens vakantieperiodes of onderhoudsstops.

Bij deze werkgever werken ze dagelijks met het ERP-systeem SAP, waarin je geleverde goederen en diensten registreert en afrekent. Als Werkvoorbereider leef je de bedrijfsvoorschriften na op het gebied van kwaliteit, arbo, veiligheid en milieu en meld je afwijkingen bij de juiste personen en partijen. 

Hier ga je aan de slag

Met 480 medewerkers is deze organisatie één van de leidende alkoxyleringsbedrijven in Europa en biedt een brede range van surfactants, chemische specialiteiten, chemicaliën voor de coatingindustrie en klant specifieke producten voor diverse markten. 

Ze verkopen hun producten wereldwijd en hebben op dit moment drie productiefaciliteiten in het hart van Europa (Hedingen-CH, Moerdijk-NL en Delden-NL). Ze onderscheiden zich door technisch hoogwaardige productie-installaties, een efficiënt en strak georganiseerde logistiek en talentvolle collega’s die kennis en ervaring uitwisselen met de klanten en overige vestigingen. 

In de rol van Werkvoorbereider Technische Dienst kom je te werken op de locatie in Moerdijk. De Brabantse gezelligheid is er zeker voelbaar. Er zijn korte lijntjes en er hangt een informele sfeer. 

Deze rol van Werkvoorbereider is een nieuwe functie binnen de organisatie. Je bent hierin onderdeel van het team Technische Dienst, waarmee je samenwerkt met de monteurs en de teamleider, 

Waar jij goed in bent

Omdat je in de rol van Werkvoorbereider Technische Dienst veel werkt met het ERP systeem SAP, is het belangrijk dat je hier goed mee kunt werken. Ook heb je kennis van Microsoft Office. Je bent iemand die pragmatisch is, communicatief sterk en goed kan plannen en organiseren. Omdat dit een nieuwe functie is binnen de organisatie, heb je de wil om je functie helemaal eigen te maken. Ook herken jij je in het volgende:  

  • MBO niveau 4 werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring en kennis op Werktuigbouwkundig-, Elektrotechnisch- en Installatiegebied;
  • Jij bent een kandidaat met ruime ervaring als monteur, die een (andere) stap wil gaan zetten;
  • Heb jij al ervaring met werk voorbereidende taken, dan is dit een pre;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

Wat wij je bieden

  • Salaris tussen de €3700,- en €4700,- bruto per maand (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • 25 vakantiedagen en 3 ADV dagen;
  • Bij overwerk een flexurenregeling;
  • Goede pensioenregeling, waarbij de werkgever 2/3 afdraagt. Je bent zelf vrij om aan te vullen;
  • Een 13e maand;
  • Vanaf 35 jaar iedere 5 jaar een seniorendag (max 4 dagen);
  • Bij een jaar geen ziekteverzuim, twee extra vakantiedagen;
  • Netto-vergoeding van €350,- per jaar ter compensatie van ziektekosten (juni uitbetaald);
  • Personeelsvereniging die diverse uitjes organiseert;
  • Afdelingsuitje 1x per jaar;
  • Een fulltime dagdienst functie van 40 uur;
  • Een betrokken werkgever met als agendapunt 2024: talentmanagement en opleidingsbeleid.

Bij deze werkgever vragen ze altijd om een VOG, dit is verplicht. 

Ben jij de Werkvoorbereider Technische Dienst in Moerdijk? Graag komen we met jou in contact. Stuur je gegevens naar ons op en wij doen de rest! 

 

Customer service die meerdere talen wilt inzetten/ leren? Als Medewerker Customer Serviceben jij een welkome toevoeging aan het team. Relaties onderhouden in de Engelse taal en ben jij bereid om de Franse / Duitse taal eigen te maken! 

Wat ga je doen?

Jij bent als Customer Service Medewerker verantwoordelijk voor het onderhouden van de relatie met klanten. Deze zijn voornamelijk uit Europa, waarbij je de Engelse taal inzet. Het tijdig informeren van de klanten is waar jij voor zorgt. Dit gaat over de orderstatus, afhandeling van klachten, correcte verwerking van retourzendingen en de juiste verwerking van claim behandelingen. Ook bestaat je takenpakket uit het volgende:

  • Het correct behandelen en verwerken van vragen, klachten of wijzigingsverzoeken;
  • Het intern communiceren en borgen van de gemaakte afspraken met klanten;
  • Het optimaliseren van de klanttevredenheid;
  • Rapporteren aan de accountmanager.

Hier ga je aan de slag

Je komt als Medewerker Customer Service terecht bij een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen. 

Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en retail. 

Als Customer Service Medewerker ben je onderdeel van het sales team, deze is gevestigd in Moerdijk.

Waar jij goed in bent

In deze functie maakt het ons niet uit of je al ervaring hebt of dat je een starter op de arbeidsmarkt bent. Belangrijk is natuurlijk dat je vloeiend de Nederlands én Engelse taal beheerst. Daarnaast heb je gevoel voor taal en wil je Duits/Frans graag leren. Ben je ambitieus, commercieel vaardig en sociaal, dan is deze functie iets voor jou! Een aantal voorwaarden die we stellen:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Betrouwbaar en stressbestendig.

Wat we jou bieden

Als je gaat starten als Medewerker Customer Support, kom je binnen bij een enthousiast en gezellig team. Een organisatie en werkgever die jouw ontwikkeling centraal stelt. Verder mag je het volgende verwachten: 

  • Een moderne werkomgeving binnen een compleet gerenoveerde hoofdkantoor;
  • Salaris tussen de €2750,- en €3000,- bruto per maand, afhankelijk van kennis, leeftijd en ervaring; 
  • Een winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering (bij dienstverband > 12 maanden);
  • Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Iedere dag een heerlijk verse lunch voor maar € 2,45 per lunch;
  • Een middelloon pensioenregeling (60% inleg werkgever);
  • Een fiscaal aantrekkelijk fitnessregeling met werkgeversbijdrage;
  • Mogelijkheid tot gebruikmaking van het fietsplan (v.a. dienstverband voor onbepaalde periode);
  • Mogelijkheden tot een collectieve zorgverzekering;
  • Een reiskostenvergoeding (v.a. 10 km enkele reis);
  • 8% bruto vakantiegeld en 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • Een gezellig vrijdagmiddagborrel om de week met je collega’s af te sluiten!

Word jij enthousiast van de functie van Customer Service Medewerker? Wij leren je graag kennen. Stuur je gegevens dus naar ons op via de website of Whatsapp. 
 

Als Support Medewerker bieden we jou een unieke instapfunctie. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en help je hen met uiteenlopende vraagstukken over de ERP-software. Maar dat is nog niet alles: je krijgt ook de kans om verschillende functies binnen het bedrijf te ontdekken.

Zo kun je jouw talenten en interesses verkennen en doorgroeien naar een rol die naadloos bij jou past. En dit alles bij een organisatie met ongelimiteerde vrije dagen, flexibele werktijden en een goed salaris. 

Wat ga je doen?

Bij deze werkgever doen ze dingen nét even anders, zowel in het werk als in hoe ze met collega’s omgaan. Ze bouwen duurzame relaties op door jou actief te betrekken bij het bedrijf, je aan te moedigen je ideeën te delen en je te laten profiteren van het succes daarvan. Jij bepaalt je eigen persoonlijke doelen, en zij ondersteunen je in je groei en professionele ontwikkeling.

De projecten zijn uitdagend, complex en technologisch veelzijdig – precies zoals zij het graag hebben! Als functioneel hart van de projecten werk je nauw samen met collega’s aan state-of-the-art oplossingen. Je kijkt als Support Medewerker over grenzen heen en werkt met experts op het gebied van webdevelopment, Microsoft Azure en enterprise application integration. Samen realiseren en ontwerpen jullie innovatieve oplossingen die impact maken.

Hier ga je aan de slag

Je komt als Support Medewerker te werken bij een jonge ambitieuze organisatie en leverancier van MS Dynamics Software. Daarnaast houden zij zich ook bezig met innovatieve Business Intelligence oplossingen. Wat hen uniek maakt is dat ze geen standaard ERP bureau zijn maar dat ze bedrijfskundige kennis bundelen met IT kennis op het gebied van MS Dynamics, Business Intelligence, web development en systeemintegratie. Door die brede kennis bedenken zij creatieve oplossingen die naadloos integreren in de bedrijfsprocessen van de klanten. 
 
Waar het team ooit begon met twee bevlogen ondernemers vanuit hun passie voor IT en Business Intelligence, is het inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig team van 10 medewerkers. Ieder met een eigen expertise maar een gedeelde passie. Je collega’s zijn ondernemende en kundige professionals die gedijen bij complexe uitdagingen en die zich met veel passie hierop storten. Jij voelt je hierbij als een vis in het water en draagt vanuit jouw expertise hier graag aan bij. In het bedrijfspand bevindt zich een gezellige huiskamer waar iedereen elkaar op vrijdag opzoekt voor een borrel om de succesvolle week af te sluiten. Daarnaast zijn jouw collega’s niet vies van de nieuwste technische gadgets en die worden regelmatig met elkaar getest.

Waar jij goed in bent

Ben jij die veelzijdige Support Medewerker in wording die energie krijgt van leren, aanpakken, en samenwerken? Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk en je voelt je thuis in een omgeving waar persoonlijke ontwikkeling en vrijheid centraal staan. Je weet wanneer er ruimte is voor een grap en wanneer er hard gewerkt moet worden, en je blinkt uit als zelfstandig professional die eigenaarschap toont.

Wat we in jou zoeken:

  • Nieuwsgierigheid en ambitie: Je wilt problemen oplossen en blijft leren.
  • Creativiteit: Je bedenkt innovatieve oplossingen en weet draagvlak te creëren voor je ideeën.
  • Communicatie en samenwerking: Je beheerst de kunst van verwachtingsmanagement, durft stelling te nemen, en betrekt collega’s bij nieuwe uitdagingen.
  • Eigenaarschap en doorzettingsvermogen: Je rondt jouw taken af en benut de vrijheid die we bieden optimaal.
  • Feedbackvaardigheden: Je geeft en ontvangt feedback op een opbouwende manier.

Inhoudelijke vereisten:

  • Je hebt een afgeronde of bijna afgeronde hbo-opleiding (bedrijfskundig, economisch of IT-georiënteerd is een pre).
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.
  • Je bent zelfstandig en doelgericht in je werk.
  • Je wilt de ERP-wereld leren kennen en hebt een open houding om je hierin te ontwikkelen.

Met deze mix van eigenschappen en vaardigheden ben jij klaar om aan de slag te gaan en samen met het team te groeien!

Wat we je bieden

  • Goed salaris, afhankelijk van je ervaring tussen de €3.000,00 en €4.500,00 bruto per maand; 
  • Ongelimiteerde vrije dagen;
  • Flexibele werktijden;
  • Goed pensioen;
  • Bonusregeling;
  • Een hecht, open en eerlijk team;
  • Gadgets van de zaak: laptop en telefoon (Iphone, tenzij je per se Android wilt);
  • Iedere dag een heerlijke lunch;
  • Studiemogelijkheden;
  • Sporten bij Basic Fit. 

Ben jij ook zo enthousiast geworden over deze organisatie en functie in Etten-Leur? Graag komen we met jou in contact! Dus deel je gegevens en we maken graag kennis met je. 

Ben jij graag in contact met klanten uit andere landen? Als Accountmanager binnendienst in deze rol vallen Engeland, Ierland en Scandinavië onder jouw hoede. Jij zet de klant centraal in deze functie. Nieuwsgierig? Lees snel meer. 

Wat ga je doen?

Je bent als Accountmanager Binnendienst verantwoordelijk voor verschillende klanten binnen de UK/Ierland en Scandinavië. Je werkt hierin samen met je collega’s van het ambitieuze sales team. Jij het aanspreekpunt en de schakel tussen de behoefte van de klant en de voorraad van de organisatie. Je zorgt dat de klant toegang heeft tot de voorraad waardoor zij moeiteloos hun verkoopkansen kunnen benutten. Dit betekent dat je, naast proactieve verkoop, ook zorgt voor een perfect aansluitende logistieke service. Je werk is hierdoor heel afwisselend met uiteenlopen zaken in klanten én in banden. Verder bestaan jouw taken uit: 

  • Het realiseren van gezamenlijke verkoopdoelstellingen;
  • Het intern communiceren en borgen van de gemaakte afspraken met klanten;
  • Het optimaliseren van de klanttevredenheid;
  • Bij klanten onder de aandacht brengen van speciale aanbiedingen. Zowel telefonisch, per e-mail etc.;
  • Maar zeker ook het onder de aandacht brengen van nieuwe producten, diensten of ontwikkelingen;
  • Het nauwgezet opvolgen en signaleren van lokale marktontwikkelingen;
  • Het acquireren van nieuwe klanten / klantengroepen.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever in Moerdijk is een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen. 

Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en retail. 

De werkzaamheden als Accountmanager Binnendienst zal je verrichten vanuit de binnendienst op het kantoor in Moerdijk. In samenspraak met de Sales Manager, periodiek bezoek brengen aan klanten binnen het afzetgebied.

Waar jij goed in bent

In deze functie van Accountmanager Binnendienst maakt het niet uit of al saleservaring hebt of juist nog een starter bent. Heb je bijvoorbeeld wel een commerciële opleiding, maar nog geen ervaring, ook dan komen we graag met je in gesprek. Belangrijk is je ambitie en dat je sociaal en commercieel ingesteld bent. Ook kun je jezelf herkennen in het volgende:

  • Je bent fulltime beschikbaar (32 uur is bespreekbaar);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlands en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Commerciële ervaring en kennis opgedaan uit werk en/of opleiding;
  • Proactief en taakgerichte instelling.

Wat wij je bieden

Natuurlijk bieden we je een fijne werkplek. Je komt als Accountmanager Binnendienst te werken bij een ambitieus, succesvol bedrijf. Een organisatie waar ze blijven innoveren en waar je op een helemaal vernieuwde werklocatie komt. Dit mag je dan ook verwachten:

  • Een moderne werkomgeving binnen een compleet gerenoveerde hoofdkantoor;
  • Salaris tussen de €2500,- en €4000,- bruto per maand, afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
  • Een winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering (bij dienstverband > 12 maanden);
  • Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Iedere dag een heerlijk verse lunch voor maar € 2,45 per lunch;
  • Een middelloon pensioenregeling (60% inleg werkgever);
  • Een fiscaal aantrekkelijk fitnessregeling met werkgeversbijdrage;
  • Mogelijkheid tot gebruikmaking van het fietsplan (v.a. dienstverband voor onbepaalde periode);
  • Mogelijkheden tot een collectieve zorgverzekering;
  • Een reiskostenvergoeding (v.a. 10 km enkele reis);
  • 8% bruto vakantiegeld en 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • Een gezellig vrijdagmiddagborrel om de week met je collega’s af te sluiten!

Zien we jou binnenkort in deze nieuwe functie van Accountmanager Binnendienst voor Engeland/Ierland en Scandinavië? Graag leren we jou kennen!

 

De slimme aanpakkers in de elektrotechniek, dat is UPTA techniek in Bergen op Zoom. In de functie van Elektromonteur heb je afwisseling in jouw werk doordat je projectmatig werkt en jij jezelf verder weet te ontwikkelen met de beste materialen en nieuwste technieken. Ons team is ambitieus en staat open voor nieuwe ideeën. Iedereen heeft dezelfde interesses voor het vak en dat zie je terug in het werkplezier dat iedereen hier beleeft.   

Wat ga je doen? 

Als Elektromonteur bij UPTA techniek werk je veelal op de projectlocatie in Bergen op Zoom met een vast team van monteurs. Dat maakt je werk gevarieerd en uitdagend. Ook hebben we veel verschillende klanten waardoor je op verschillende locaties komt. Je voert reparaties en modificaties uit aan bestaande installaties. Door jouw enthousiasme weet je samen met je team nieuwe ideeën te bedenken en steeds weer de techniek te verbeteren. Natuurlijk let je goed op de klantwensen en ben je hét visitekaartje van UPTA techniek. De installaties en het onderhoud voer je uit bij o.a.: 

  • Elektrotechnische installaties; 
  • Meet-en regelsystemen; 
  • Besturingspanelen en verdeelkasten; 
  • Camerasystemen.   

Doordat je als industrieel elektromonteur een brede interesse hebt in het vak, kun je je ook op allerlei technieken ontwikkelen. Je hebt een breed specialisme en krijgt de ruimte om zelf je functie te creëren. Belangrijk is dat jij doet wat je leuk vindt en dit kunt toepassen bij de klant.  
 

Hier ga je aan de slag 

Werken bij UPTA techniek betekent werken met goed materiaal en werken voor projecten waar iedereen energie van krijgt. Er wordt voor je gezorgd, zowel privé als zakelijk. Dit houdt in dat je met goed gereedschap werkt en hier ook maandelijks een vergoeding voor krijgt om dit te onderhouden. Je wordt van top tot teen aangekleed met werkkleding en -schoenen, zodat het je aan niks ontbreekt.   

Bij UPTA techniek houden we wel van een beetje uitdaging. Als het seriewerk is, hoeft het voor ons niet. Waar we echt warm voor lopen zijn de middelgrote overzichtelijke projecten die vragen om slimme oplossingen. We hebben de luxe om de krenten uit de pap te halen.  

Je komt als elektromonteur te werken in een team van 10 monteurs. Dit team bestaat uit een enthousiaste club mannen die net zoveel passie voor het vak hebben als jij. Er is aandacht voor het inwerkproces en wij zorgen er gezamenlijk voor dat jij snel up and running bent binnen ons team.   

UPTA techniek is een gerenommeerd bedrijf op het gebied van industriële automatisering, camera techniek, service en onderhoud. We zijn gevestigd in Bergen op Zoom. In deze fulltime functie als elektromonteur werk je dagelijks van 08.00 tot 16.30 uur en krijg je extra pauzes per dag vergoed. Werkplezier en teamgeest staan bij UPTA techniek voorop.  
 

Waar jij goed in bent 

Dat jij een vakidioot bent vinden ze bij UPTA prachtig. Belangrijk vinden wij dat jij affiniteit hebt met de techniek en de wil hebt om te leren en te ontwikkelen. Door de verantwoordelijkheid die je krijgt kun je zelfstandig projecten draaien (eventueel op termijn) en haak je je collega’s aan waar nodig.  

Samengevat herken jij je in de volgende punten: 

  • MBO Elektromonteur niveau 3 of 4 of bereid om niveau 3 of 4 via UPTA te behalen; 
  • Je bent minimaal 18 jaar; 
  • Jij denkt in oplossingen, uitdagingen en kansen; 
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel.  

Wat we jou bieden 

Je krijgt alle ruimte om je als elektromonteur te (blijven) ontwikkelen en jouw mening telt. Als je bij UPTA Techniek werkt, mag je van ons ook een heleboel goede voorwaarden verwachten: 

  • Fulltime dienstverband van 40 uur per week; 
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen; 
  • Pensioenregeling via MN services; 
  • Eindejaar bonus (bij behaalde bedrijfsdoelstellingen); 
  • Opleidingsmogelijkheden;  
  • Gereedschapsvergoeding van €20,- per maand; 
  • Werkkleding en schoenen; 
  • Jaarlijks diverse uitjes en etentjes (voorbeeld: racen op Zandvoort); 
  • CAO Klein Metaal; 
  • Reiskostenvergoeding van €0,21,- per kilometer; 
  • Enthousiast en jong team.  

Past deze functie van Industrieel Elektromonteur én de werkgever UPTA techniek bij jou? Graag komen we dan met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken.