Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Wat ga je doen?
- Beheren agenda;
- Behandelen inkomende post;
- Aannemen telefoon;
- Verzorgen van correspondentie;
- Notuleren bij vergaderingen;
- Bestellen van kantoorartikelen;
- Klaarzetten facturen voor accordering;
- Nabellen bestellingen t.b.v. magazijn;
- Bijhouden urenregistratie uitzendcontracten;
- Verzorgen presentatie t.b.v. vergadering.
Hier ga je aan de slag
Waar jij goed in bent
- MBO4 werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde opleiding in administratieve richting;
- Relevante werkervaring in een soortgelijke functie, dit mag ook door middel van stages zijn;
- Representatieve en gastgerichte houding, zowel in gedrag als uiterlijk;
- Zelfstandige werkwijze;
- Kennis van Office pakket;
- Beschikbaar op maandag, want dan is jouw vaste werkdag.
Wat we jou bieden
- Een veelzijdige functie binnen een dynamische omgeving;
- Ondersteuning voor persoonlijke ontwikkeling;
- Goede doorgroeimogelijkheden;
- Een functie bij een financieel gezond bedrijf;
- Een afwisselende functie binnen een internationale organisatie;
- Goede arbeidsvoorwaarden;
- Een marktconform salaris, volgens VGL CAO schaal B/C;
- Een werkweek van 16-24 uur, variabel in te delen (m.u.v. maandag);
- Een werkplek in een eigen kantoor in het distributiecentrum.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Wat ga je doen?
- Aannemen van klantvraag, verstrekken van informatie, geven van adviezen over functionaliteit en/of financiële aspecten over producten en dienstverlening, onderhandelen/inkopen van producten en/of dienstverleningen, alsmede aannemen en eventueel afhandelen van klachten;
- Onderhandelingen voeren met leveranciers welke uiteindelijk tot aankopen leiden op alle fronten en aspecten aangaande een logistiek ingericht of in te richten pand;
- Ondersteunen bij nieuwbouw, verhuizing en inrichtingsprojecten;
- Samen met backoffice bewaken van de levering van bestelde goederen en/of diensten en afhandelen van klachten als tweedelijns afhandelaar;
- Beheren van programma’s en/of uitvoeren van administratieve werkzaamheden met betrekking tot de ingekochte diensten en/of producten;
- Uitzetten van de opdracht/af te handelen knelpunt naar de desbetreffende afdeling(en) binnen de organisatie;
- Bewaken van de voortgang en de realisatie van de uitgezette werkzaamheden middels een facilitair ondersteuningspakket (o.m. Topdesk);
- Doen van voorstellen tot wijzigingen van werkzaamheden, methoden en werkwijzen;
- Als eerste aanspreekpunt naar de backoffice medewerkers, in staat zijn deze collegiaal aan te sturen;
- Bewaken en helpen opstellen van budgetten voor de eigen afdeling alsook voor externe afdelingen en het helpen met opstellen en bewaken van budgetten voor projecten.
Hier ga je aan de slag
Waar jij goed in bent
- Jij bent iemand die in staat is veel processen en/of projecten tegelijkertijd onder controle te houden;
- Jij bent iemand die accuraat werkt, ook als er veel verschillende dingen op je af komen;
- Je bent assertief, proactief en probleemoplossend;
- Jij bent communicatief vaardig;
- Je bent commercieel ingesteld en kunt onderhandelen.
Wat we jou bieden
- Een goed salaris;
- Fijne collega’s waardoor je elke dag met plezier naar je werk gaat;
- Voldoende vakantiedagen (22 om mee te starten);
- Een goede pensioenregeling;
- Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
- Fruit op het werk;
- Reiskostenvergoeding.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Wat ga je doen?
- Je bent een vraagbaak voor medewerkers op het gebied van arbeidsvoorwaarden en arbeidswetgeving. Dit kunnen vragen zijn over bijvoorbeeld een loonstrook, het begeleiden bij langdurig verzuim of opleidingen;
- Je zorgt ervoor dat onze vacatures zo snel mogelijk worden ingevuld met een kandidaat die helemaal op zijn plek zit;
- Je verzorgt de HR-administratie en je verwerkt alle mutaties accuraat en zorgvuldig in AFAS en TimeWize. Je denkt graag mee hoe deze systemen nog beter ingezet kunnen worden;
- Je denkt mee met de organisatie op het gebied van verzuim, arbeidsomstandigheden, veranderende wetgeving en ontwikkeling.
Hier ga je aan de slag
Waar jij goed in bent
- Een afgeronde MBO+ of HBO opleiding in de richting van HR;
- Bereidheid om regelmatig naar de vestiging in Enspijk te reizen;
- Gestructureerde en accurate werkwijze;
- Ambitie om persoonlijk te ontwikkelen;
- Mensgerichte instelling en goede communicatieve skills.
Wat wij jou bieden
- De kans om continu te leren en te ontwikkelen, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk;
- De mogelijkheid tot het volgen van aanvullende cursussen;
- 26 vakantiedagen per jaar en een mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen;
- Een baan voor langere tijd, met direct dienstverband en uitzicht op een vast contract;
- Passende reiskostenvergoeding;
- Thuiswerken kan, maar je collega’s zien je liever op kantoor;
- Aandacht voor gezellige borrels of een BBQ met je collega’s.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Wat ga je doen?
- Verzorgen inkomende en uitgaande post;
- Versturen van monsters, op aanvraag van klant;
- Verwerken van klantorders in het systeem;
- Nabellen van klantorders;
- Afhandelen klachten.
Hier ga jij aan de slag
Waar jij goed in bent
- Afgeronde opleiding op MBO-niveau;
- Enige werkervaring in een soortgelijke functie is een pré;
- Administratief onderlegd en accurate werkwijze;
- Dienstverlenende en collegiale instelling.
Wat wij jou bieden
- Een marktconform salaris wat past je opleiding en ervaring. Denk aan een range van €2000 tot €2800 bruto per maand.
- 25 vakantiedagen;
- Collectieve pensioenregeling;
- Reiskostenvergoeding €0,19 p/km;
- 8% vakantiegeld;
- Je krijgt ruim de tijd voor het inwerken en hebt uitzicht op een vast dienstverband;
- Een mooie positie met de mogelijkheid actief mee te bouwen aan een gezonde productie organisatie.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Vervul jij graag een afwisselende rol, waarin je het visitekaartje bent bij binnenkomst en je administratief ondersteunend bent? Ben je een starter op de arbeidsmarkt of heb je al meerdere jaren ervaring? Jouw motivatie en werkdrive is het belangrijkste!
Lees onderstaand meer over de functie. We drinken graag een kop koffie met je om kennis te maken en je meer te vertellen over de carrièrekansen.
Wat ga je doen?
Als medewerker Front- en Backoffice ontvang je graag de relaties op locaties en verwijs jij hen op vriendelijke manier door. Tevens houdt je je bezig met veelvoorkomende receptie taken zoals: telefoon aannemen, agendabeheer, aanspreekpunt, mailcontact bij aanvragen en afsprakenbeheer. Ook is het ondersteunen, controleren en verwerken van de inkoopfacturen onderdeel van je rol.
Afhankelijk van het aantal werkuren zal jouw takenpakket worden uitgebreid met diverse administratieve werkzaamheden, zoals: personeelsadministratie, facturatie, urenverwerking, klantgegevens bijhouden en basis boekhouding.
In jouw rol als Front- en Backoffice medewerker staat service en efficiëntie hoog in het vaandel!
Hier ga je aan de slag
Vanuit Etten-Leur ontwikkelen, produceren en assembleren werknemers van deze organisatie innovatieve modulaire én maatwerkoplossingen voor interne transportsystemen voor over de hele wereld. Stuk voor stuk onderscheidend in kwaliteit en service en zeker ook bekend om de lange levensduur. Hun systemen bieden een snelle en efficiënte verwerking van o.a. groenten en fruit en staan garant voor een flinke arbeidsbesparing. Voor elke situatie biedt deze organisatie de ideale oplossing voor automatisering van intern transport.
Als receptionist en administratief medewerker kom je terecht in een office team van 2, maar werk je nauw samen met andere afdelingen. De organisatie is van origine een familiebedrijf en de waardering, betrokkenheid en vooruitstrevendheid is vandaag de dag nog voelbaar. De werksfeer is laagdrempelig, informeel, nuchter en draait ook vooral om het ervaren van voldoening en werkgeluk.
Waar jij goed in bent
Qua persoonlijkheid heb je een zelfstandige en proactieve werkhouding, ben je communicatief vaardig en klantgericht. Ook ben je administratief sterk onderlegd en sta je graag paraat voor je collega’s op andere afdelingen (HR, Finance, Inkoop). Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in onderstaande punten:
- Je spreekt zowel vloeiend Nederlands als Engels. De Duitse taal is een pré, geen must;
- Je bent minimaal 20 uur in de week beschikbaar, waarvan o.a. woensdag én vrijdag als werkdag;
- Nauwkeurige en gestructureerde werkwijze;
- Je bent leergierig en spot graag kansen om de dienstverlening te verbeteren;
- Je voelt geen schroom om te telefoneren;
- Je hebt van nature een servicegerichte en proactieve werkhouding.
Wat we jou bieden
Werken bij deze werkgever betekent werken in een informele bedrijfscultuur waarin innovatie en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Verder kan je het volgende verwachten:
- Een uitdagende parttime of fulltime functie in een ondernemend bedrijf met flinke groeiambitie;
- CAO Metaal & Techniek + aanvullende positieve arbeidsvoorwaarden;
- Een salaris afhankelijk van jouw ervaring & leeftijd. De range zit tussen €2.000 – €2.900;
- Voldoende ruimte voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling op je vakgebied;
- Vers fruit op kantoor;
- Een coach met aandacht voor jou als werknemer;
- Een team waarin jij volledig jezelf mag zijn;
- Actieve personeelsvereniging, in het verleden zijn zij o.a. gaan karten, feesten, theatervoorstelling bezocht, singelloop etc.
- Vrijdagmiddagborrels.
Jouw sollicitatieproces
Modoc maakt graag kennis met je om te kijken of er voldoende raakvlakken zijn met de wensen van de werkgever. We zoomen in op jouw talenten, werkwaarden en gewenste werkomgeving. We creëren een format waarin jouw ambities worden toegelicht en delen dit, bij voldoende raakvlakken, met de werkgever. Zij beoordelen uiteindelijk of je geschikt lijkt voor de functie Frontoffice medewerker.
Bij interesse zal er een 1e kennismaking plaatsvinden met de toekomstig leidinggevende waarin er wordt gekeken naar jou als persoon, je werkambities en vertellen ze meer over de organisatie en functie-inhoud. Een 2e gesprek zal met de directie plaatsvinden. De persoonlijke klik en eerlijke verwachtingen naar elkaar zijn hierin belangrijk.
Ben jij de klantgerichte nieuwe collega die we zoeken? Neem vrijblijvend contact op met Céline Jung of laat direct je CV & motivatie achter bij ons. Jouw carrièrebehoeften staan bij ons centraal!
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Wat ga je doen?
- Je ontvangt orderaanvragen via de telefoon of e-mail;
- Je staat klanten te woord en stelt actief vragen met als doel de klantvraag zo compleet mogelijk in beeld te krijgen;
- Je verwerkt orderaanvragen vervolgens onze systemen, waarna deze verder opgepakt worden door de transportplanning;
- Zijn machines niet op voorraad? Dan zoek je samen met onze leveranciers naar een oplossing om de klant alsnog te kunnen voorzien in zijn wens;
- Uiteindelijk zet jij je elke dag samen met jouw collega’s in om de klant optimaal van dienst te zijn en te ontzorgen.
Hier ga je aan de slag
Waar jij goed in bent
- Mbo werk- en denkniveau;
- Zelfstandige en gestructureerde werkwijze;
- Assertief en proactief;
- Administratief onderlegd;
- Affiniteit met logistiek. Heb je de ambitie om door te groeien naar een plannersrol, dan is die mogelijkheid er.
Wat wij jou bieden
- Een goed salaris conform de CAO van de metalelektro;
- 27 vakantiedagen aangevuld met 13 adv dagen;
- Een goede pensioenregeling
- Loyaliteitsbonus vanaf 5 dienstjaren;
- Collectieve zorgverzekering;
- Aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekering (premievrij);
- Opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Wat ga je doen?
- Rapportage verzorgen;
- Budget maken en assisteren;
- Controlling werkzaamheden;
- Assisteren bij de jaarafsluiting;
- Contact met accountants;
- Verantwoordelijk voor de administratie en mogelijke ontwikkeling;
- Leiding geven aan 2 a 3 medewerkers.
Hier ga jij aan de slag
Waar jij goed in bent
- Jij bent initiatiefrijk;
- Je hebt hbo werk- en denkniveau;
- Je hebt ruime ervaring met het werken met Excel;
- Je bent integer en verantwoordelijk;
- Je bent communicatief vaardig in Nederlands en Engels;
- Ervaring met SAP is een pré;
- Het is een pré als je de opleiding SPD of HEAO Accountancy hebt afgerond of deelcertificaten hiervan hebt.
Wat bieden wij jou?
- Een jaarcontract met mogelijkheid tot vast contract;
- Een zeer goed salaris van minimaal € 3.740,-
- 27 vakantiedagen;
- Een goede pensioenregeling die door de werkgever betaald wordt;
- Een winstuitkering;
- Eem reiskostenvergoeding;
- Een prettige werksfeer bij een internationaal en groeiend bedrijf;
- De mogelijkheid om thuis te werken.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Wat ga je doen?
- Zwembaden meten en onderhouden;
- Het verhelpen van grote en kleine storingen;
- Het verzorgen van de verhuuraccommodaties;
- Het bedienen van diverse machines o.a. tractor, shovel en heftruck;
- Het terrein netjes houden zodat de gasten een prettige vakantie beleving ervaren.
Hier ga jij aan de slag
Waar jij goed in bent
- Je hebt een geldig rijbewijs om een tractor / shovel te mogen besturen;
- Je krijgt nu al een lach op je gezicht als je denkt aan het hier boven beschreven takenpakket;
- Je bent oplossingsgericht;
- Je bent bereid om in de weekenden en in vakanties te werken*.
Wat bieden wij jou?
- Een goed salaris van €3059.81 bruto per maand o.b.v. 38 uur (schaal 6.11);
- Een goede werk / privé balans;
- 25 verlofdagen per jaar o.b.v. fulltime;
- Bij overuren tijd voor tijd;
- Fijne werktijden van 08:00 – 17:00;
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren;
- Een reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer;
- Overige voorwaarden conform CAO Recreatie.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Wat ga jij doen?
- Pro actief oplossen van klachten;
- Monitoren van de kwaliteit van de dienstverlening per klant;
- Aanvragen en bewaken van dag- en spoedzendingen;
- Zoeken naar oplossingen om leveringen te plannen;
- Doornemen van de performance.
Hier ga jij aan de slag
Waar jij goed in bent
- MBO werk- en denkniveau;
- Goede kennis van MS office;
- Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Pro-actief en leergierig;
- Ervaring met applicaties voor administraties of ordermanagement;
- Ervaring in het werken in een logistieke omgeving is een pré;
- Afwisselende begintijden tussen 06.30 en 10.00 uur en eindtijden tussen 15.00 en 17.00 uur vind je geen probleem.
Wat we jou bieden
- Een premievrij pensioen (je houdt netto dus meer over);
- €0,19 reiskosten vergoeding per KM of een thuiswerkvergoeding;
- 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
- Afwisselende werkzaamheden;
- Een werkweek van 32-40 uur, waarbij thuiswerken mogelijk is;
- Een zelfstandige baan waarbij eigen initiatief gewaardeerd wordt;
- Mogelijkheid je te ontwikkelen door verbreding of specialisatie.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Ben jij die georganiseerde planner die monteurs kan meenemen in de opgestelde efficiënte planning? Voor een rechtstreeks contract bij deze werkgever, met goede arbeidsvoorwaarden en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling is er een functie ter uitbreiding ontstaan!
Wat ga jij doen:
De Planner is verantwoordelijk voor een effectieve en efficiënte planning van de werkzaamheden voor de monteurs. Ook ben je tevens verantwoordelijk voor draagvlak bij de monteurs met betrekking tot de gemaakte planning. Een proactieve communicatie met klanten is hierin dan ook cruciaal.
Jij werkt samen met een andere planner die focus heeft op België, maar jouw back-up is voor Nederlands. Jullie werken onder leiding van de operations manager. De functie is ontstaan, doordat de huidige planner doorgroeit binnen de organisatie.
Een greep uit jouw takenpakket van planner:
- Jij zorgt dat klanten tevreden zijn;
- Jij zorgt voor een effectieve en efficiënte planning op voor de monteurs. Je hebt overleg met de monteurs en zorgt ervoor dat medewerkers draagvlak hebben over de gemaakte planning. Jij bent gedreven in de meest effectieve planning en tevens gedreven in het realiseren van een gemotiveerd team van monteurs.
- Jij onderhoudt ook het contact met collega’s van andere afdelingen;
- Jij houdt goed bij hoe het staat met de geleverde kwaliteit, de geleverde producten en gemaakte kosten. Jij draagt actief verbetervoorstellen aan met de draagvlak van collega’s binnen de afdelingen;
- Jij weet netjes te communiceren als er bijvoorbeeld een conflict ontstaat (klant, monteur, verkoop) en zorgt voor rust. Jij kan altijd overleggen met Supervisor Planning bij lastige en conflicterende kwesties.
- Ten slotte houd jij toezicht op de dienstverlening van monteurs en overlegt regelmatig over de kwaliteit van de dienstverlening zowel met monteurs als met Supervisor.
Als echte ambassadeur van deze werkgever weet jij met jouw positieve en enthousiasme mensen mee te nemen en dit uit te dragen, zowel intern als extern.
Hier ga je aan de slag:
Deze werkgever is opgericht in 1992 en is wereldleider in het voorzien van excellente oplossingen voor alle type bedrijven van drinkwater. Deze werkgever is actief in 16 landen en indirect in ca. 50 landen. De innovatieve producten zijn ontworpen en geproduceerd door het bedrijf zelf en dit met een ongeëvenaarde aandacht voor kwaliteit en innovatie. Ook onderhoudt dit bedrijf jaarlijks duizenden dispensers over de wereld.
Waar jij goed in bent:
Jij bent als planner natuurlijk organisatorisch sterk en weet dit ook goed te communiceren.
Mensen uit jouw omgeving omschrijven jou als volgt:
- Gedreven
- Resultaatgericht
- Klantgericht en dienstverlenend
- Stressbestendig en weet je hoofd koel te houden in hectiek;
- Passie voor dienstverlening en gemotiveerde monteurs
Wat wij jou bieden:
- Wij bieden jou een direct contract bij de werkgever;
- Een fulltime baan voor 40 uur per week;
- Een goed salaris afhankelijk vat welke kennis en ervaring jij met je meebrengt, denk hierbij aan het volgende: € 2.500 euro bruto/maand en € 3.000 euro bruto per maand o.b.v. 40 uur.
- Onkostenvergoeding;
- Pensioenplan en hospitalisatieverzekering;
- Ondersteuning van internationale groep;
- Kans op doorgroeien, promoties gezien de groeiende organisatie.
Ben jij enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Planner? En denk jij dat deze vacature perfect bij jou past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Kelly Lazeroms.