Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
In de rol van Service & After Sales Manager stuur je het Service & After Sales team aan en speel je een belangrijke rol in het verbeteren van de klantervaring na de aankoop. Een uitdagende functie waarin leiderschap, service en commerciële vaardigheden samenkomen.
Wat ga je doen?
Als Service & After Sales Manager werk je aan de doorontwikkeling van de service- en onderhoudsorganisatie. Je richt je op het continu verbeteren van de klanttevredenheid en bouwt mee aan een duurzame relatie met de gebruikers van de machines. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
- Aansturen van het team: Je geeft leiding aan het Service & After Sales team in Nederland en ondersteunt hen bij het bereiken van gezamenlijke doelen.
- Verbeteren van klanttevredenheid: Je analyseert de huidige dienstverlening en voert verbeteringen door om een hogere standaard in service te bereiken.
- Uitbreiden van aftersales: Je werkt actief aan cross-selling en aftersales-initiatieven om omzet- en margedoelstellingen te behalen.
- Implementeren van programma’s: Je ontwikkelt en voert een ‘Sales through Service’-programma uit, gericht op het benutten van commerciële kansen binnen het serviceproces.
- Klantencontact en administratie: Je onderhoudt contact met bestaande en potentiële klanten, zowel nationaal als internationaal, en beheert een accurate klant- en verkoopadministratie.
- Optimaliseren van processen: Je zorgt voor een efficiënt verloop van service-, spares-verkoop- en orderverwerkingsprocessen.
- Proactieve benadering: Je zoekt actief contact met klanten om nieuwe kansen te identificeren en hen te ondersteunen bij hun service- en onderhoudsbehoeften.
Hier ga je aan de slag
Onze opdrachtgever is een innovatief en toonaangevend bedrijf dat landbouwmachines voor industrieel verwerkte groenten, aardappelen, fruit en zaadmaïs ontwikkelt en produceert. Daarnaast leveren zij productlijnen in de mesttechniek en ruwvoerwinning. Ze leveren de machines in meer dan 40 landen wereldwijd aan telers, veehouderijen, loonwerkers en voedselverwerkende bedrijven. Het is een internationale organisatie met in totaal ruim 800 medewerkers, verdeeld over 6 fabriekslocaties en 13 servicelocaties in Noord- en Zuid-Amerika, Frankrijk, Engeland en Nederland. Het hoofdkantoor staat in Roosendaal.
Bij deze werkgever hangt een familiegevoel en is er een informele werksfeer.
Waar jij goed in bent
Sales kent voor jou geen geheimen, net als dat je weet hoe service- en aftersales processen en systemen werken. Met je sterke analytische vaardigheden en je vermogen om actie- en verbeterpunten te identificeren, weet je je functie goed in te vullen. Rapportages en data is waar jij blij van wordt. Daarbij ben je iemand die goed kan onderhandelen en contracten weet af te sluiten. Met je ondernemende mindset weet je strategische lange termijnplannen te ontwikkelen en te implementeren. Ook herken jij je in het volgende:
- Je hebt minimaal een HBO+ opleiding in een technische en commerciële achtergrond;
- Je hebt leidinggevende ervaring, bij voorkeur met een team van 15 medewerkers;
- Je hebt uitstekende communicatievaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels. Frans is een pré;
- Je hebt bewezen ervaring in het realiseren van omzet- en marge doelstellingen;
- Je hebt ervaring met het opzetten en onderhouden van een service- en onderhoudsorganisatie;
- Je bent bereid tot internationaal reizen om op klantlocatie service te verlenen.
Wat we je bieden
- 27 vakantiedagen;
- Salaris conform de cao Metalektro en op basis van ervaring en leeftijd;
- Goed pensioen;
- Reiskostenvergoeding;
- Een informele werksfeer;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling door middel van cursussen en opleidingen;
- Jaarlijkse feesten; zomer barbecue, personeelsfeest en kerstborrel;
- Veel Brabantse gezelligheid.
- Uitdagende projecten en de kans om betrokken te zijn bij de groei van ons bedrijf op internationaal niveau
- Volop kansen om je met cursussen en opleidingen te ontwikkelen en door te groeien
- Een zelfstandige, afwisselende baan met ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
- Een baan bij een gezellig en stabiel bedrijf in een groeiende markt
Mogen we jou toevoegen aan het team als Service & Aftersales manager in Roosendaal? Bij interesse, ontvangen we graag je gegevens, zodat we je kunnen leren kennen.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Ben jij een geboren leider met een passie voor logistiek? Kun jij een team inspireren en processen optimaliseren in een dynamische werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou als nieuwe Teamleider Warehouse!
Wat ga je doen?
Als Teamleider Warehouse ben jij verantwoordelijk voor het soepel verlopen van alle operationele processen in het magazijn. Je stuurt een team van magazijnmedewerkers aan, zorgt voor een efficiënte werkverdeling en bewaakt de kwaliteit en productiviteit. Je hebt een belangrijke rol in het realiseren van de logistieke doelstellingen en het continu verbeteren van de processen.
Jouw verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:
- Dagelijks aansturen, motiveren en coachen van je team.
- Coördineren en optimaliseren van magazijnprocessen zoals ontvangst, opslag en verzending van goederen.
- Toezien op de naleving van veiligheidsvoorschriften en kwaliteitsnormen.
- Plannen en organiseren van de personeelsbezetting op basis van werkvoorspellingen.
- Signaleren van knelpunten en het aandragen van verbeteringen.
- Rapporteren van resultaten en voortgang aan de Warehouse Manager.
Hier ga je aan de slag
Deze werkgever is actief binnen verpakkingsoplossingen binnen de agro sfeer. Hierbij kun je denken aan transportverpakkingen boven de 10 kilo, zoals big bags, zakken en netten. Ook het kleiner verpakkingsmateriaal, zoals schalen en folies voor de minder zware producten behoren tot deze organisatie.
Je komt terecht in een sociaal team. Jouw collega’s zijn bereid om een stapje extra te zetten voor elkaar. De sfeer is gemoedelijk en prettig te noemen.
Waar jij goed in bent
Je bent een ervaren leidinggevende binnen een logistiek omgeving. Als Teamleider Warehouse heb je sterke communicatieve vaardigheden en een natuurlijke leiderschapsstijl. Verder herken jij je in het volgende:
- MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in logistiek of supply chain management.
- Probleemoplossend vermogen en oog voor procesverbetering.
- Ervaring met warehouse management systemen (WMS) is een pré.
- Flexibiliteit en stressbestendigheid in een dynamische werkomgeving.
Wat wij je bieden
- Een uitdagende functie binnen een groeiend en ambitieus bedrijf;
- Bij vaste dienst een 13e maand en 8% vakantietoeslag (over 13 maanden);
- 28 vakantiedagen;
- Reiskostenvergoeding;
- CAO Groothandel Textiel en aanverwante artikelen;
- Een werkgever met focus op talentontwikkeling;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- Een hecht en betrokken team waar samenwerking centraal staat.
Mogen wij jou toevoegen aan het team in Rilland als Teamleider Warehouse. Wij maken graag kennis met je, dus stuur je gegevens naar ons op en hopelijk tot snel.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Ben jij een enthousiaste en servicegerichte ICT professional die graag een cruciale rol speelt in het ondersteunen van IT-systemen? Heb je ervaring met Windows Server en Citrix, of kom je net van school en heb je de ambitie om te groeien in een internationale werkomgeving? Dan is dit de kans voor jou! Onze opdrachtgever in Steenbergen is op zoek naar een ICT Support Engineer die het eerste aanspreekpunt wordt voor IT-vraagstukken binnen hun organisatie. Lees snel verder en ontdek wat deze rol jou te bieden heeft!
Wat ga je doen?
Als ICT Support Engineer ben jij verantwoordelijk voor het ondersteunen van collega’s op het gebied van werkplekken, werkstations, printers, telefonie en software. Je registreert en behandelt gebruikersvragen en -problemen en zorgt ervoor dat de IT-omgeving soepel blijft draaien. Daarnaast bied je ondersteuning aan de systeembeheerder bij het onderhoud en beheer van de servers. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde vraagstukken binnen het kantoor in Steenbergen en voor de andere Europese vestigingen.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is gevestigd in Steenbergen en specialiseert zich in innovatieve, hittebestendige oplossingen. Denk aan isolatiemateriaal voor uitlaatpijpen, ruitjes voor ovens of toepassingen binnen de petrochemie, transport en offshore. Een breed scala aan sectoren maakt dagelijks gebruik van deze producten.
De organisatie heeft meerdere vestigingen in Europa, waaronder België, Duitsland, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. Hoewel internationaal georiënteerd, blijft het hoofdkantoor in Steenbergen het hart van de operatie. Hier werken zo’n 100 collega’s, verdeeld over kantoor- en productiewerkzaamheden, in een informele werksfeer met een echte no-nonsense mentaliteit.
Waar ben jij goed in?
- Je hebt een afgeronde MBO-opleiding (bij voorkeur ICT-beheerder) en hebt ervaring met Windows Server (2019 t/m heden) en Citrix.
- Je hebt naast Nederlands ook een goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.
- Je hebt een klantgerichte en servicegerichte houding, bent een probleemoplosser en kunt goed schakelen tussen verschillende taken.
- Je hebt ervaring of interesse in het werken binnen een internationale werkomgeving en kunt goed zelfstandig werken, maar ook goed functioneren binnen een klein team.
Wat bieden wij jou?
- Een afwisselende en zelfstandige functie binnen een internationale organisatie.
- Een goed salaris, afhankelijk van ervaring, opleiding en leeftijd, met uitzicht op een vast contract.
- Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Een collegiale en informele werksfeer, met regelmatig gezellige vrijdagmiddagborrels.
- Reiskostenvergoeding en andere goede arbeidsvoorwaarden.
Interesse?
Ben jij klaar om jouw IT-kennis en klantgerichte instelling in te zetten in een dynamische en internationale werkomgeving? Wacht dan niet langer en solliciteer vandaag nog! Stuur je cv en motivatie naar ons toe. Mocht je vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact met ons op. Wij vertellen je graag meer!
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Als Support Medewerker bieden we jou een unieke instapfunctie. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en help je hen met uiteenlopende vraagstukken over de ERP-software. Maar dat is nog niet alles: je krijgt ook de kans om verschillende functies binnen het bedrijf te ontdekken.
Zo kun je jouw talenten en interesses verkennen en doorgroeien naar een rol die naadloos bij jou past. En dit alles bij een organisatie met ongelimiteerde vrije dagen, flexibele werktijden en een goed salaris.
Wat ga je doen?
Bij deze werkgever doen ze dingen nét even anders, zowel in het werk als in hoe ze met collega’s omgaan. Ze bouwen duurzame relaties op door jou actief te betrekken bij het bedrijf, je aan te moedigen je ideeën te delen en je te laten profiteren van het succes daarvan. Jij bepaalt je eigen persoonlijke doelen, en zij ondersteunen je in je groei en professionele ontwikkeling.
De projecten zijn uitdagend, complex en technologisch veelzijdig – precies zoals zij het graag hebben! Als functioneel hart van de projecten werk je nauw samen met collega’s aan state-of-the-art oplossingen. Je kijkt als Support Medewerker over grenzen heen en werkt met experts op het gebied van webdevelopment, Microsoft Azure en enterprise application integration. Samen realiseren en ontwerpen jullie innovatieve oplossingen die impact maken.
Hier ga je aan de slag
Je komt als Support Medewerker te werken bij een jonge ambitieuze organisatie en leverancier van MS Dynamics Software. Daarnaast houden zij zich ook bezig met innovatieve Business Intelligence oplossingen. Wat hen uniek maakt is dat ze geen standaard ERP bureau zijn maar dat ze bedrijfskundige kennis bundelen met IT kennis op het gebied van MS Dynamics, Business Intelligence, web development en systeemintegratie. Door die brede kennis bedenken zij creatieve oplossingen die naadloos integreren in de bedrijfsprocessen van de klanten.
Waar het team ooit begon met twee bevlogen ondernemers vanuit hun passie voor IT en Business Intelligence, is het inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig team van 10 medewerkers. Ieder met een eigen expertise maar een gedeelde passie. Je collega’s zijn ondernemende en kundige professionals die gedijen bij complexe uitdagingen en die zich met veel passie hierop storten. Jij voelt je hierbij als een vis in het water en draagt vanuit jouw expertise hier graag aan bij. In het bedrijfspand bevindt zich een gezellige huiskamer waar iedereen elkaar op vrijdag opzoekt voor een borrel om de succesvolle week af te sluiten. Daarnaast zijn jouw collega’s niet vies van de nieuwste technische gadgets en die worden regelmatig met elkaar getest.
Waar jij goed in bent
Ben jij die veelzijdige Support Medewerker in wording die energie krijgt van leren, aanpakken, en samenwerken? Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk en je voelt je thuis in een omgeving waar persoonlijke ontwikkeling en vrijheid centraal staan. Je weet wanneer er ruimte is voor een grap en wanneer er hard gewerkt moet worden, en je blinkt uit als zelfstandig professional die eigenaarschap toont.
Wat we in jou zoeken:
- Nieuwsgierigheid en ambitie: Je wilt problemen oplossen en blijft leren.
- Creativiteit: Je bedenkt innovatieve oplossingen en weet draagvlak te creëren voor je ideeën.
- Communicatie en samenwerking: Je beheerst de kunst van verwachtingsmanagement, durft stelling te nemen, en betrekt collega’s bij nieuwe uitdagingen.
- Eigenaarschap en doorzettingsvermogen: Je rondt jouw taken af en benut de vrijheid die we bieden optimaal.
- Feedbackvaardigheden: Je geeft en ontvangt feedback op een opbouwende manier.
Inhoudelijke vereisten:
- Je hebt een afgeronde of bijna afgeronde hbo-opleiding (bedrijfskundig, economisch of IT-georiënteerd is een pre).
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend.
- Je bent zelfstandig en doelgericht in je werk.
- Je wilt de ERP-wereld leren kennen en hebt een open houding om je hierin te ontwikkelen.
Met deze mix van eigenschappen en vaardigheden ben jij klaar om aan de slag te gaan en samen met het team te groeien!
Wat we je bieden
- Goed salaris, afhankelijk van je ervaring tussen de €3.000,00 en €4.500,00 bruto per maand;
- Ongelimiteerde vrije dagen;
- Flexibele werktijden;
- Goed pensioen;
- Bonusregeling;
- Een hecht, open en eerlijk team;
- Gadgets van de zaak: laptop en telefoon (Iphone, tenzij je per se Android wilt);
- Iedere dag een heerlijke lunch;
- Studiemogelijkheden;
- Sporten bij Basic Fit.
Ben jij ook zo enthousiast geworden over deze organisatie en functie in Etten-Leur? Graag komen we met jou in contact! Dus deel je gegevens en we maken graag kennis met je.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Ben jij een financieel talent dat verder kijkt dan cijfers alleen? Als Assistent Controller bij dit innovatieve familiebedrijf in Yerseke werk je in een hecht team aan een vlekkeloze financiële administratie én verbeter je samen processen en systemen. Met jouw nauwkeurigheid, analytisch inzicht en hands-on mentaliteit draag je bij aan de groei van een organisatie waar passie voor producten uit de zee centraal staat.
Wat ga je doen?
Als Assistent Controller ben je een onmisbare schakel binnen het financiële team. Je zorgt voor een nauwkeurige, tijdige en volledige registratie van alle financiële transacties. Naast je uitvoerende taken denk je actief mee over het verbeteren van processen en systemen. Je speelt een belangrijke rol in het soepel laten verlopen van de financiële administratie, het voldoen aan wet- en regelgeving en het ondersteunen van de groei en stabiliteit van het bedrijf. Dankzij jouw hands-on mentaliteit en oog voor detail werk je mee aan het steeds efficiënter en betrouwbaarder maken van de financiële processen. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
- Beheer van grootboek, debiteuren- en crediteurenadministratie en bankboek;
- Zelfstandig voeren van de administratie voor toegewezen bedrijven binnen de groep;
- Ondersteunen bij het opstellen van maand- en kwartaalrapportages;
- Indienen van btw-aangiftes en voorbereiden van audits;
- Verzamelen van documentatie en beantwoorden van vragen van auditors;
- Signaleren van afwijkingen in financiële data en doen van verbetervoorstellen;
- Samenwerken met de Financial Controller aan proces- en systeemoptimalisatie;
- Kritisch beoordelen van rapportages en waarborgen van compliance.
Je komt als Assistent Controller in een team van 4: de manager en 2 directe collega’s.
Hier ga jij aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een prachtig familiebedrijf gevestigd in Yerseke. In 1880 al begonnen zij met het kweken van oesters. In deze familie draait alles dus al decennia lang om de zee. De 4e generatie is op dit moment al werkzaam binnen het bedrijf.
Inmiddels worden naast oesters ook mosselen, krabben, kreeften, garnalen en diverse schelpen verkocht. Helemaal van deze tijd zijn de ready-to-eat concepten met de verse producten uit de Oosterschelde. Door een recente samenwerking is het productportfolio inmiddels ook uitgebreid met verse vis.
Naast hun eigen label liggen de verse producten ook in de schappen van diverse supermarkten onder naam van private labels.
Binnen het bedrijf heerst een informele sfeer en is er van hiërarchie geen sprake, je kunt gewoon bij de directie binnen lopen. Het is een innovatieve en dynamische organisatie met een sterke klantgerichte focus. Het team bestaat uit gedreven professionals met een passie voor de visserijsector.
Ze zijn steeds in ontwikkeling, bedenken nieuwe toepassingen voor producten waarmee ze klanten vooruit helpen.
Waar jij goed in bent
Jij bent de Assistent Controller die we graag spreken als jij 2 tot 3 ervaring hebt in een soortgelijke rol. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je hebt minimaal mbo+ werk en denkniveau;
- Je bent analytisch sterk en nauwkeurig in het werken met cijfers;
- Je bent communicatief vaardig in Nederlands en Engels;
- Affiniteit met de foodindustrie is een pre.
Wat bieden wij jou?
Als Assistent Controller mag jij natuurlijk rekenen op goede arbeidsvoorwaarden:
- Een salaris afgestemd op jouw kennis en kunde;
- Interne begeleiding, coaching en functiegerichte opleidingen;
- Een fantastisch uitzicht vanaf je werkplek;
- De mogelijkheid om hybride te werken na je inwerkperiode;
- 24 verlofdagen;
- Reiskosten van € 0,23 per kilometer.
Kom jij binnenkort dit team versterken met jouw kwaliteiten? Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor!
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Heb jij een scherp oog voor kwaliteit, veiligheid, en milieu en wil je jouw expertise inzetten bij een toonaangevend internationaal bedrijf? Lees dan snel verder! Wij bieden jou een uitdagende rol waarin je verantwoordelijk bent voor het waarborgen en verbeteren van processen en systemen die bijdragen aan hoogwaardige producten en een veilige werkomgeving. Wil jij werken in een dynamische en informele organisatie waar jouw leiderschap en technische affiniteit écht het verschil maken? Solliciteer dan vandaag nog!
Wat ga je doen?
Als QHSE Manager speel jij een cruciale rol in het succes van de organisatie. Jij bent verantwoordelijk voor de naleving en verbetering van het kwaliteitsbeleid conform ISO-certificaten (ISO 9001, ISO 14001 en ISO 45001). Samen met je collega’s optimaliseer je continu de processen rondom kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu. Je stuurt medewerkers aan op deze thema’s en werkt samen met de kwaliteitscontroleur om ervoor te zorgen dat alleen producten van topkwaliteit de productievloer verlaten.
Met jouw technische inzicht en leidinggevende vaardigheden motiveer je het team om een veilige, duurzame en efficiënte werkomgeving te creëren. Daarnaast ben je dé expert die klaarstaat om de organisatie te ondersteunen in haar groei en innovaties.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is gevestigd in Steenbergen en specialiseert zich in innovatieve, hittebestendige oplossingen. Denk aan isolatiemateriaal voor uitlaatpijpen, ruitjes voor ovens, of toepassingen binnen de petrochemie, transport en offshore. Een breed scala aan sectoren maakt dagelijks gebruik van deze producten.
De organisatie heeft meerdere vestigingen in Europa, waaronder België, Duitsland, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. Hoewel internationaal georiënteerd, blijft het hoofdkantoor in Steenbergen het hart van de operatie. Hier werken zo’n 100 collega’s, verdeeld over kantoor- en productiewerkzaamheden, in een informele werksfeer met een echte no-nonsense mentaliteit.
Waar ben jij goed in?
- Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een afgeronde opleiding als veiligheidsdeskundige of je bent bereid deze te volgen.
- Affiniteit met techniek en ervaring in de maakindustrie zijn een must.
- Je hebt aantoonbare leidinggevende capaciteiten en weet collega’s te motiveren en inspireren.
- Je hebt ervaring met ISO-certificeringen (ISO 9001, 14001, 45001) en weet processen strak en efficiënt in te richten.
Wat bieden wij jou?
- Een competitief salaris afgestemd op jouw leeftijd, ervaring en opleiding.
- Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen binnen een internationale organisatie.
- Bij goed functioneren zicht op een vast dienstverband.
- We zorgen ervoor dat jouw reiskosten worden vergoed.
- Fijne werksfeer: Een informele, collegiale omgeving waarin je kunt rekenen op een enthousiast en betrokken team.
Ben jij klaar om de volgende stap in jouw carrière te zetten?
Wacht niet langer en solliciteer direct op deze uitdagende functie als QHSE Manager! Stuur ons jouw cv en motivatie en wie weet maak jij binnenkort deel uit van dit innoverende en groeiende bedrijf. We kijken uit naar jouw reactie!
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Altijd al je talent voor cijfers, rapportages en analyses in willen zetten bij een van de grootste werkgevers van Zeeland? Dat kan! Als (Senior) Salarisadministrateur voegen ze je graag toe aan het team, waar jij met je nauwkeurigheid zorgt voor een correcte salarisverwerking. Je bent de echte AFAS specialist.
Wat ga je doen?
Als (Senior) Salarisadministrateur bij in Vlissingen ben je een belangrijke schakel in de organisatie. Jij zorgt samen met een ervaren collega voor een correcte en tijdige salarisverwerking voor de terminals en draagt bij aan het optimaliseren van de HR-processen in AFAS. Je taken zijn divers en uitdagend:
- Verwerken van salarissen met uiterste nauwkeurigheid.
- Analyseren en rapporteren van salarisgegevens voor HR, Finance en Management.
- Signaleren en implementeren van verbeteringen in de salarisadministratie.
- Beantwoorden van complexe vragen over salaris, cao, AVR-regelingen en pensioenen.
- Inrichten en verbeteren van nieuwe HR-processen in AFAS.
- Fungeren als vraagbaak en ondersteunen van collega’s met salaris gerelateerde kwesties.
Hier ga je aan de slag
Je komt als Salarisadministrateur terecht bij een full-service logistieke dienstverlener met een brede kennis van diverse productmarkten. Zo bieden ze diverse transportactiviteiten over de weg, het spoor en het water in Noordwest-Europa en daarnaast breiden zij de dienstverlening op verzoek met de opdrachtgever uit met opslag, overslag en tal van andere logistieke diensten. Vanwege de strategische locaties, klantgerichtheid, operationele kwaliteit en veiligheidsnormen wordt jouw toekomstige werkgever ook wel ‘toegangspoort tot Europa’ genoemd.
Vanwege het brede productaanbod is er ook veel diversiteit aan functies en medewerkers (750 medewerkers inmiddels). Ongeacht het internationale karakter voelt iedere medewerker zich thuis en ‘part of the family’ van dit Zeeuwse familiebedrijf.
De kwaliteit van dienstverlening en de veiligheid en gezondheid van medewerkers staan altijd voorop. Daarom wordt middels opleidingen, cursussen en trainingen volop geïnvesteerd. Via het eigen trainingscentrum worden medewerkers bovendien gestimuleerd tot het uitbouwen van hun mooie loopbaan.
Het hoofdkantoor is gevestigd in Vlissingen en ze hebben ook een locatie in Terneuzen. Met een enthousiast HR-team van acht professionals werken ze aan de ontwikkeling van hun mensen, processen en systemen. Jij werkt intensief samen met een collega Salarisadministrateur en schakelt regelmatig met de HR- en Finance-afdelingen.
Waar jij goed in bent
Jouw analytische blik en ervaring maken jou dé specialist in salarisadministratie en AFAS. Je hebt dan ook een talent voor het maken van analyses en rapportages. Ook ben je communicatief vaardig en heb je een oplossingsgerichte instelling. Daarnaast beschik je over:
- Een hbo-diploma of aantoonbare kennis op hbo-niveau.
- Een PDL-diploma (VPS is een pré).
- Minimaal 5 jaar ervaring als salarisadministrateur.
- Ervaring met AFAS, inclusief het beheren van het onderdeel verloning (minimaal 1 jaar).
- Kennis van de Nederlandse taal; Engels is een pré.
Wat wij bieden
Als Senior Salarisadministrateur in Vlissingen krijg je meer dan een baan. Je komt terecht bij een fijne werkgever, een van de grootste in Zeeland. Hier mag je dan ook een aantal mooie voorwaarden bij verwachten:
- Een uitstekend salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de AVR.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en verdieping, met aandacht voor AFAS en wet- en regelgeving.
- Flexibele werkmogelijkheden, waaronder opties voor thuiswerken.
- Een fulltime dienstverband (40 uur per week) in een dynamische en internationale werkomgeving.
- Een bedrijfskantine waar je iedere dag verse broodjes en zelfs een ouderwets broodje bal kunt kopen;
- Iedere dag een gezamenlijke lunch met je collega’s in de bedrijfskantine of in de lunchkamer op de afdeling zelf;
- Een informele werksfeer binnen een betrokken en professioneel team.
Ben jij klaar om jouw expertise in te zetten voor een van de grootste werkgevers in Zeeland? Solliciteer nu en bouw mee aan de toekomst van deze werkgever in Vlissingen als Senior Salarisadministrateur.
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Jij komt het beste tot je recht binnen een functie waarin je veel diverse taken hebt. Als HR Office Manager in Moerdijk ben je sterk in organiseren en plannen, maar ben je vooral verantwoordelijk voor HR werkzaamheden. Klinkt dit als iets voor jou?
Wat ga je doen?
Als Office Manager/HR ben je veel bezig met HR taken, waarbij je kunt denken aan HR operationele zaken die met de instroom en doorstroom van medewerkers te maken heeft. Voor het stuk van de salarisadministratie houd jij je bezit met mutaties en mocht je hier meer van willen leren, kan dat. Je verwerkt je uren, data en gegevens nauwkeurig. Je houdt dit bij en verwerkt het in het systeem.
Deze functie betreft ook officetaken en ben jij als office manager verantwoordelijk voor zaken als de postverwerking, het ontvangst van bezoekers en het beheren van de vergaderruimtes.
Dat plannen en organiseren een van jouw talenten is, komt goed naar voren in deze rol van HR Office Manager.
Hier ga je aan de slag
Deze werkgever is een toonaangevende wereldwijde producent van industriële mineralen, voornamelijk vulstoffen en pigmenten afgeleid van calciumcarbonaat en dolomiet, gevestigd in Moerdijk. Daarnaast is deze organisatie een wereldwijde distribiteur van speciale chemicaliën.
Jouw werkgever is een niet beursgenoteerd familiebedrijf, opgericht in 1884 in Zwitserland. Wereldwijd met ongeveer 180 locaties over de hele wereld met ongeveer 9.000 werknemers.
In Nederland heeft dit bedrijf twee vestigingen, namelijk in Moerdijk en in Amsterdam. Amsterdam betreft een droogvermaling van Dolomite met name gericht op de segmenten Construction en Polymeren. Moerdijk betreft een Calciumcarbonaat productie-plant gericht op de segmenten Paper & Board en Environmental solutions.
In totaal zijn er in Nederland 67 medewerkers werkzaam bij deze organisatie, waarvan ongeveer 44 in Moerdijk.
De werktijden voor de functie van HR/Office Manager 7,5 uur per dag, waarbij je minimaal 28 uur (4 dagen) beschikbaar bent. Je valt onder een HR Manager en de Plant Manager.
Waar jij goed in bent
Plannen en organiseren. Daar ligt jouw kracht. Daarnaast ben je toegankelijk en mensgericht, wat ervoor zorgt je collega’s graag naar je toe komen en met je samenwerken. Als Office Manager/HR werk je gemakkelijk zelfstandig, omdat dit een solistische functie is. Je herkent je in de volgende punten:
- Ervaring met HR werkzaamheden;
- Administratief sterk;
- Plannen, organiseren en secuur te werk gaan is jouw talent;
- Je bent parttime of fulltime beschikbaar voor een dienstverband van minimaal 28 tot 37,5 uur.
Wat we jou bieden
In je rol als Office Manager/HR krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je mag dan ook verwachten dat je een afwisselend takenpakket hebt en met diverse afdelingen kunt schakelen. Daarnaast bieden we:
- Salaris tussen de €2500,- en €3700,- bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van kennis en ervaring;
- 25 vakantiedagen;
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 ct/km;
- Pensioen regeling met een eigen bijdrage van 4%;
- Er is een vergoeding voor de ziektekosten van €45/mnd bruto;
- vergoeding voor sporten van €50/mnd bruto;
- Een werkweek van 7,5 uur per dag over 4 of 5 dagen;
- Ruimte voor het eigen maken van de functie;
- Ruimte voor jouw ontwikkeling;
- Thuiswerken kan 1 dag;
- 1 dag per maand zoek jij je collega’s in Amsterdam op voor ook verbinding met hen.
Ga jij graag de uitdaging aan in de rol van HR Office Manager? Wij maken graag kennis met je, dus stuur je CV en gegevens naar ons toe!
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn!
Wat ga je doen:
Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek.
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken.
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.
Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten.
De werktijden zijn:
- Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
- Late shift: 14.00 – 22.00 uur
- Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur
Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan.
Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden.
Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden.
Hier ga je aan de slag:
Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.
Waar jij goed in bent:
Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
- Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
- Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
- Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
- Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.
Wat wij jou bieden:
- Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
- Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
- CAO grafimedia;
- De ploegentoeslag is 23,21%;
- 5 weken vakantie per jaar;
- De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd;
- Eindejaarsbonus;
- Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
- Een goed pensioenfonds;
- Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
- Veel uitdagingen die je mag aanpakken;
- Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz.
- Volgend jaar staat er een groot feest op de planning!
- Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;
Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel!
Dienstverband: Mogelijkheid tot vast dienstverband
Jij speelt als Supervisor Maintenance in Moerdijk een belangrijke rol bij de voorbereiding van kleine nieuwbouwprojecten en fabriekstops. Jouw expertise op (elektro)technisch gebied is hier van toegevoegde waarde. Met een mooi salaris en goede voorwaarden, voegen we jou graag toe aan het team.
Wat ga je doen?
In jouw rol als Supervisor Maintenance ben je verantwoordelijk voor het oplossen en voorkomen van storingen in de installaties. Jij zorgt voor en bevordert de goede samenwerking tussen je team, verschillende afdelingen en de contractoren. Ook de voorbereiding en planning van de uit te voeren werkzaamheden op het gebied van onderhoud, reparatie, revisie-, modificatiewerkzaamheden en storingen vallen onder jouw verantwoording.
Jouw taken:
- Je leidt en ondersteunt je team (6 personen) bij het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden volgens de veiligheids- en kwaliteitsregels, binnen de geplande tijd en budget;
- Je zorgt ervoor dat preventief en correctief onderhoud en installatiewijzigingen goed worden uitgevoerd;
- Je bent verantwoordelijk voor het optimaal inzetten van interne medewerkers en externe aannemers voor onderhoudswerkzaamheden;
- Je zorgt voor snelle, efficiënte en gedetailleerde communicatie met de productie- en planningsafdeling;
- Je hebt regelmatig overleg met de dagdienstleider over het plannen en uitvoeren van werkzaamheden en werkt samen met de onderhouds- en betrouwbaarheidsingenieur;
- Je registreert de uitgevoerde werkzaamheden en gebruikte materialen in het onderhoudsmanagementsysteem en zorgt voor rapportages;
- Je neemt deel aan projectgroepen voor optimalisatie, vervanging of nieuwbouw;
- Je onderhoudt contact met leveranciers van materialen en diensten en controleert of procedures worden gevolgd en werkzaamheden goed worden uitgevoerd.
Hier ga je aan de slag
Met 480 medewerkers is deze organisatie één van de leidende alkoxyleringsbedrijven in Europa en biedt een brede range van surfactants, chemische specialiteiten, chemicaliën voor de coatingindustrie en klant specifieke producten voor diverse markten.
Ze verkopen hun producten wereldwijd en hebben op dit moment drie productiefaciliteiten in het hart van Europa (Hedingen-CH, Moerdijk-NL en Delden-NL). Ze onderscheiden zich door technisch hoogwaardige productie-installaties, een efficiënt en strak georganiseerde logistiek en talentvolle collega’s die kennis en ervaring uitwisselen met de klanten en overige vestigingen.
In de rol van Supervisor Maintenance kom je te werken op de locatie in Moerdijk. De Brabantse gezelligheid is er zeker voelbaar. Er zijn korte lijntjes en er hangt een informele sfeer.
Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Maintenance & Engineering.
Waar je goed in bent
Jij bent een coachende en motiverende leider voor je team. Als Supervisor Maintenance kun je gemakkelijk schakelen met andere afdelingen, neem je initiatief en is plannen en organiseren aan jou besteed. Met je vindingrijkheid weet je problemen te voorkomen en oplossingsgericht te denken. Verder:
- Aantoonbare werkervaring als Supervisor of Teamleader van een maintenance afdeling waar hoge eisen aan o.a. veiligheid en kwaliteit worden gesteld, bij voorkeur in de chemische industrie;
- Afgeronde opleiding MBO4 of HBO in de techniek (bij voorkeur richting engineering of mechatronica);
- Allround technische kennis;
- Goede schriftelijke en mondelinge beheersing van Nederlandse en Engelse taal;
- Bereidheid om consignatiediensten te draaien. Deze worden om toerbeurten gehouden.
Wat wij je bieden
- Salaris tussen de €70.000,- en €80.000,- bruto per jaar (afhankelijk van kennis en ervaring);
- 25 vakantiedagen en 6 ADV dagen;
- Goede pensioenregeling, waarbij deze werkgever 2/3 afdraagt. Je bent zelf vrij om aan te vullen;
- Vanaf 35 jaar iedere 5 jaar een seniorendag (max 4 dagen);
- Bij een jaar geen ziekteverzuim, twee extra vakantiedagen;
- Mogelijkheid verder te ontwikkelen d.m.v. uitgebreide opleidingsfaciliteiten;
- Personeelsvereniging die diverse uitjes organiseert en een jaarlijks afdelingsuitje;
- Een fulltime dagdienst functie van 40 uur;
- Een betrokken werkgever en een internationaal georiënteerde werkomgeving waar gewerkt wordt volgens de hoogste Europese veiligheids-, kwaliteits- en milieu normen.
Wij leren jou graag kennen! Ben jij geïnteresseerd in de functie van Supervisor Maintenance in Moerdijk? Stuur je gegevens naar ons toe en wij komen graag met je in contact.