Dienstverband: Direct dienstverband
Groei en ontwikkeling van mensen, dat is waar jij je op richt als Teammanager Productie. Jij stuurt de teamleiders aan en bent eindverantwoordelijk voor zowel de mensen als de productiviteit. Voor een mooie werkgever en goede arbeidsvoorwaarden kan dit jouw volgende stap zijn!
Wat ga je doen?
Jij bent als Teammanager echt een people manager. De persoonlijke ontwikkeling van mensen en het team is waar het om draait in jouw functie. Daarnaast is inhoudelijke betrokkenheid en verdieping, met het oog op verdere verbetering van de productiviteit belangrijk. Je zorgt voor een prettige en veilige werkomgeving, waarbij aandacht van de mens centraal staat.
Het productieteam waarmee je werkt is hierin heel divers. Van teamleiders tot de mensen in de productie en binnen verschillende opleidingsniveaus en nationaliteiten. De dynamiek van een productieomgeving is voor jou geen onbekend terrein. Je weet hoe dit werkt en hoe de mensen in elkaar steken. Je werkt hierin nauw samen met HR, wat jij mag vertalen naar de mensen op de vloer.
Hier ga je aan de slag
Dit is een geavanceerd bedrijf dat gevestigd is in Etten-Leur. Ze zijn gespecialiseerd in het leveren van drukwerk voor wederverkopers en online winkels. Hun focus ligt op het produceren van flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken.
Dit is een nieuw gecreëerde functie die de vertaling weet te maken van productiviteit op de vloer tot aandacht voor de mens in samenwerking met HR.
Waar jij goed in bent
In deze rol als teammanager is het natuurlijk van belang dat jij mensgericht bent. Je stimuleert niet alleen je team om te blijven groeien en ontwikkelen, maar hebt zelf ook de wil om dit te blijven doen. Je bent dan ook breed georiënteerd. Met je aantoonbare ervaring als coachend leider binnen een continue verbeterende organisatie, weet je collega’s te motiveren, coachen, stimuleren en help je ze door ontwikkelen. Ook sluiten de punten aan op jou als teamleider/coach:
- HBO werk- en denkniveau;
- Ervaring in een productieomgeving;
- Werkt samen, luistert en stelt de goede vragen;
- Denkt in oplossingen;
- Kan schakelen tussen inhoud, details en grote lijnen.
Wat we jou bieden
Als teammanager ga jij staan voor je team en wil je het beste in ze naar boven halen. Deze werkgever wil dit natuurlijk ook voor jou. Je mag dan ook een aantal fijne voorwaarden verwachten:
- Een fulltime dienstverband;
- Goed salaris, passend bij ervaring en opleiding, waarbij je kunt denken tussen € 5000,00 – € 7000,00 bruto per maand;
- 5 weken vakantie per jaar;
- Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
- Veel uitdagingen die je mag aanpakken;
- Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz.
- Kortom, een mooie uitdaging bij een toffe werkgever.
Ben jij enthousiast geworden over de rol van Teammanager Productie bij dit bedrijf in Etten-Leur? Graag ontmoeten we jou en leren we je kennen!
Dienstverband: Direct dienstverband
Word jij hét aanspreekpunt voor internationale klanten? In deze afwisselende rol als Customer Support Medewerker in Tholen zorg jij voor een soepele orderverwerking en uitstekende service. Met een zeer goed salaris, fijne werktijden en een hecht team is dit jouw kans!
Wat ga je doen?
In deze functie van Customer Support Medewerker ben je vanuit het kantoor in Tholen het eerste aanspreekpunt voor klanten (zowel binnen als buiten de EU) en speel je een cruciale rol in het orderverwerkingsproces; van binnenkomende bestellingen tot en met facturatie aan de klant. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
- Je zorgt voor een vlekkeloze afhandeling van klantvragen en -bestellingen, en draagt bij aan een efficiënte en klantgerichte dienstverlening;
- Daarnaast onderhoud je goede (internationale) contacten met de vertegenwoordigers in heel Europa en het Midden-Oosten;
- Voor jou is het regelen van transporten en een correcte verzorging van de juiste exportdocumenten geen enkel probleem, of je wilt dit graag leren;
- Je ontvangt bezoekers op een gastvrije manier en beantwoordt de telefooncentrale;
- In deze functie werk je nauw samen met de verschillende afdelingen binnen de organisatie, zoals Logistiek, Planning, Kwaliteit, Boekhouding en Productie. Je bent hierin echt de spin-in-hetspreekwoordelijke- web en je kunt goed schakelen.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een dochteronderneming van een Amerikaans bedrijf. Wereldwijd zijn er meerdere vestigingen. Op 12 locaties in 8 landen produceert dit bedrijf de producten. De locatie in Tholen is er hier een van.
Het bedrijf produceert vuurvaste materialen die toegepast worden in ovens voor het smelten en het vloeibaar houden van metalen. De klanten van deze organisatie zijn o.a. producenten van staal, koper, aluminium en ijzer.
Het moederbedrijf bestaat al 60 jaar, de dochteronderneming in Tholen is 25 jaar geleden opgericht. De locatie in Tholen is bovendien groeiende: onlangs is het pand uitgebreid met o.a. een grotere kantine en een extra productiehal.
Binnen de organisatie heerst een informele en prettige sfeer. Het team gevoel is groot en samen streef je naar het beste resultaat.
Waar jij goed in bent
Als Customer Support Medewerker zie jij het als jouw missie om klantverwachtingen te overtreffen. Je kunt goed werken met het Microsoft Office pakket en bent 5 dagen per week beschikbaar. Je herkent je grotendeels in de volgende punten:
- Je hebt al enkele jaren ervaring in een rol als Customer Service Medewerker, Logistiek Administratief Medewerker, Commercieel Medewerker binnendienst of een soortgelijke rol;
- Je bent communicatief vaardig (schriftelijk en mondeling) in Nederlands en Engels. Als je ook Duits spreekt en schrijft is dat een pré;
- Je bent een kei in het bouwen aan duurzame, internationale klantrelaties;
- Als je ervaring hebt met SAP is dat een pré.
Wat wij jou bieden
Uiteraard mag jij in deze rol verwachten dat jij een afwisselende functie krijgt met veel diversiteit binnen een internationaal bedrijf. Daarnaast mag je je verheugen op:
- Een salaris van € 3600 – € 4200 bruto per maand o.b.v. 40 uur;
- 27 verlofdagen per jaar;
- Een pensioenregeling die volledig door de werkgever wordt betaald;
- Fijne werktijden van 08:30 – 17:00, overwerken komt zelden voor;
- Fruit op het werk;
- Vrijdagmiddagborrel en leuke bedrijfsuitjes.
Zie jij het als uitdaging om bestellingen snel, accuraat en met top service te laten bezorgen bij klanten? Dan is dit de baan voor jou! Stuur een bericht naar Marissa, we introduceren je graag bij deze werkgever.
Dienstverband: Direct dienstverband
Ben jij een daadkrachtige leider die teams weet te motiveren en processen naar een hoger niveau tilt? Als Manager Ordermanagement speel jij een sleutelrol in het soepel en efficiënt verwerken van orders, zowel in Nederland als in Tsjechië. Met jouw strategische inzicht en hands-on mentaliteit zorg je voor optimale samenwerking, klanttevredenheid en continue verbetering binnen een internationale omgeving. Lees snel verder!
Wat ga je doen?
Als Manager Ordermanagement ben jij de spil in het orderproces. Jij zorgt ervoor dat orders soepel en efficiënt worden verwerkt – van aanvraag tot levering. Dit doe je door verschillende teams aan te sturen, waaronder order handling, engineering, projectmanagement en invoicing & shipping.
Jouw dag is dynamisch en afwisselend. Je houdt het overzicht, grijpt in waar nodig en optimaliseert processen. Met een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid weet jij teams te motiveren en de samenwerking tussen afdelingen te versterken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vertaalslag van de organisatiedoelstellingen naar jaarplannen en KPI’s en stuur je actief op verbetering.
In deze rol ben jij verantwoordelijk voor zowel de locatie in Sint-Maartensdijk als die in Nymburk (Tsjechië).
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
- Je zorgt voor actieve betrokkenheid en ontwikkeling van je medewerkers;
- Je zorgt voor een werkomgeving waarin continue verbeteren centraal staat;
- Je zorgt voor de juiste mate van kwaliteitsbewustzijn en stelt medewerkers in staat om na te denken over bijsturingsmaatregelen en het vinden van structurele oplossingen voor problemen;
- Je identificeert verbeterpunten binnen de orderstroom en implementeert oplossingen om efficiëntie en klanttevredenheid te verbeteren;
- Je motiveert en stuurt teams van professionals aan in verschillende disciplines en ondersteunt bij het leggen van contacten binnen de verschillende productielocaties.
Jij maakt deel uit van het managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de VP Operations.
Hier ga je aan de slag
Jij gaat als Manager Ordermanagement aan de slag bij een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.
De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen.
Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
Waar jij goed in bent
Jij hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare leidinggevende baan in de maakindustrie en beschikt over goede kennis van order- en projectmanagement en ERP systemen. Je herkent je daarnaast grotendeels in onderstaande punten:
- Je bent communicatief sterk en je leidinggevende capaciteiten richten zich zowel op de mens als het proces;
- Je hebt ervaring met het aansturen van multidisciplinaire teams, ervaring met aansturen op afstand is een pré;
- Je bent recht door zee, resultaatgericht en bent in staat om op verschillende niveaus binnen de organisatie te communiceren;
- Je bent in staat strategische, tactische en dagelijks benodigde acties tegelijkertijd te beheren;
- Je beheerst de Nederlands- en Engelse taal in woord en geschrift;
- Jij draagt zorg voor een open cultuur, gericht op samenwerking in een prettige veilige werkomgeving en waar continu verbeteren een kernwaarde is.
Wat bieden wij jou?
In de functie van Manager Ordermanagement heb je gevarieerde en uitdagende werkzaamheden. Uiteraard mag je hier iets voor terug verwachten:
- Een zeer aantrekkelijk salaris;
- Een bonusregeling;
- De mogelijkheid om thuis te werken;
- Flexibele werktijden;
- 27 vakantiedagen en 13 atv dagen;
- Cursussen en interne opleidingen;
- Pensioenfonds PME;
- Na 6 maanden dienstverband een auto van de zaak;
- Overig arbeidsvoorwaarden conform cao-metalektro.
Is deze rol jou op het lijf geschreven? Stuur snel een bericht naar Marissa, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.
Dienstverband: Direct dienstverband
Ben jij nauwkeurig, communicatief sterk en gedreven om klantverwachtingen te overtreffen? In deze rol als Customer Service Medewerker ben jij de spil tussen klanten, interne collega’s en de productieplanning. Klinkt dit als een functie waarin jij jouw talenten kunt laten schitteren? Lees dan snel verder en ontdek wat deze uitdagende en veelzijdige baan jou te bieden heeft!
Wat ga je doen?
Als Customer Service Medewerker ben jij de schakel tussen klanten, interne collega’s en de productieplanning. Jij zorgt ervoor dat orders soepel worden ingepland, levertijden duidelijk gecommuniceerd worden en klanten altijd weten waar ze aan toe zijn. Dankzij jouw gestructureerde en servicegerichte aanpak draag je bij aan een efficiënte uitvoering van de projecten.
Jouw taken op een rij:
- Je houdt de administratie op orde en zorgt ervoor dat afspraken duidelijk worden vastgelegd en nagekomen;
- Je hebt dagelijks contact met klanten en interne collega’s en stemt levertijden en orderstatussen proactief af;
- Je volgt orders van begin tot eind op en grijpt in als er knelpunten zijn, zodat alles soepel verloopt;
- Je zorgt voor een vlotte afhandeling van de klantorders en lost eventuele problemen zelfstandig of in overleg op;
- Je werkt samen met het team van Projectmanagement & Customer Service en rapporteert aan de teamleider.
Met jouw klantgerichte instelling, communicatieve vaardigheden en nauwkeurigheid maak jij het verschil!
Hier ga je aan de slag
Jij gaat als Customer Service Medewerker aan de slag bij een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.
De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen.
Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
Waar jij goed in bent
Jij werkt in deze rol zeer nauwkeurig, aangezien je je bezig houdt met de planning. Je bent bovendien communicatief vaardig waardoor klanten altijd exact weten waar ze aan toe zijn. Je herkent je grotendeels in onderstaande punten:
- Je hebt een afgeronde MBO niveau 4 opleiding, bij voorkeur in een logistieke richting;
- Je bent flexibel en dynamisch ingesteld;
- Je hebt ervaring met het werken met een ERP pakket en Excel;
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kunt effectief samenwerken met diverse teamleden,
- zowel in de Nederlandse als de Engelse taal.
Wat bieden wij jou?
In deze rol krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een internationaal opererend bedrijf. Je werkt in een dynamische omgeving waarin jouw bijdrage direct impact heeft. Naast een leuke functie van Customer Service Medewerker krijg jij uitstekende arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer. Wat je kunt verwachten:
- Een zeer aantrekkelijk salaris;
- De mogelijkheid om thuis te werken;
- Flexibele werktijden;
- 27 vakantiedagen en 13 atv dagen;
- Cursussen en interne opleidingen;
- Overig arbeidsvoorwaarden conform cao-metalektro.
Is deze rol jou op het lijf geschreven? Stuur snel een bericht naar Marissa, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.
Dienstverband: Direct dienstverband
Heb jij een logistieke achtergrond en weet jij als geen ander hoe je verzendingen efficiënt organiseert? Ben je graag in contact met transporteurs en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt? Dan zoeken wij jou als Administratief Medewerker Transport. In deze rol coördineer je het transport van de producten naar klanten wereldwijd en zorg je ervoor dat alles correct en op tijd wordt verstuurd. Je werkt in een klein, hecht team binnen een internationaal bedrijf met volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
Wat ga je doen?
Als Administratief Medewerker Transport ben je verantwoordelijk voor het logistieke proces van de uitgaande goederen. Jouw taken:
- Coördineren en beheren van nationale en internationale verzendingen, inclusief (export)documenten
- Onderhouden van contact met transporteurs en onderhandelen over levertijden
- Zorgdragen voor een correcte facturatie
- Uitvoeren van administratieve taken binnen de expeditieafdeling
- Samenwerken met collega’s van de afdelingen Warehouse & Shipping, Verkoop Binnendienst en Inkoop
Hier ga je aan de slag
Je komt te werken bij een toonaangevend internationaal bedrijf in Steenbergen dat gespecialiseerd is in hittebestendige oplossingen. Denk aan isolatiemateriaal voor uitlaatpijpen, ovenruitjes en toepassingen in de petrochemie, offshore en transportindustrie.
Het bedrijf heeft meerdere vestigingen in Europa, waaronder België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. In Steenbergen werken ongeveer 100 medewerkers in een informele en collegiale werkomgeving. De expeditieafdeling bestaat uit een klein team van drie collega’s en heeft veel contact met andere afdelingen.
Wat neem jij mee?
- Een afgeronde opleiding in logistiek, eventueel aangevuld met een opleiding tot declarant
- Werkervaring op een expeditieafdeling
- Goede communicatieve vaardigheden en onderhandelingsskills met transporteurs
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk (Duits is een pre)
- Ervaring met Exact-software is een pre
- Stressbestendigheid en een gestructureerde manier van werken.
Wat bieden wij jou?
- Een passend salaris, afhankelijk van jouw ervaring en opleiding
- Uitzicht op een vast contract
- Doorgroeimogelijkheden binnen een internationaal bedrijf
- Reiskostenvergoeding
- Een prettige werksfeer met regelmatige vrijdagmiddagborrels
Solliciteer nu
Wil jij aan de slag als Administratief Medewerker Transport in een dynamische logistieke omgeving waar geen dag hetzelfde is? Solliciteer direct en kom in contact met ons. Heb je vragen? Bel ons op 0166-744015.
Dienstverband: Direct dienstverband
Is klant bij jou altijd koning? Heb je ervaring met Incoterms en het opmaken van vrachtdocumenten? Kijk je er naar uit je eigen internationale klanten te beheren? Lees snel verder want wie weet ben jij de Customer Service Coördinator die wij zoeken voor een logistiek dienstverlener in Roosendaal.
Wat ga je doen?
Als Customer Service Coördinator ben jij het eerste aanspreekpunt voor internationale klanten. Je vervult een veelzijdige rol waarin je verantwoordelijk bent voor de volledige klantcommunicatie en het oplossen van eventuele conflicten. Met jouw servicegerichte instelling zorg je ervoor dat klantvragen en problemen efficiënt worden afgehandeld.
Je taken omvatten onder andere:
- Het uitvoeren van Customer Service-werkzaamheden, zoals orderbeheer, KPI-rapportages, facturering, en het regelen van DAP/DDP-zendingen;
- Beheren van facturen en openstaande rekeningen van accounts;
- Bijhouden van de prestaties van vervoerders (carrier performance) en het aandragen van verbeteringen waar nodig;
- Nauw samenwerken met het warehouse en deelname aan wekelijkse klantmeetings om altijd op de hoogte te zijn van de accountstatus;
- Zorgen dat processen en procedures worden nageleefd, met oog voor procesverbetering;
- Analyseren van rapportages, signaleren van trends en het nemen van corrigerende acties;
- Communiceren van diensten en mogelijkheden op een effectieve manier richting klanten.
In deze dynamische functie lever je een belangrijke bijdrage aan het succes van de klantrelaties en de dagelijkse operatie.
Hier ga je aan de slag
Stel je voor: een dynamische werkomgeving waar logistiek en klantgerichtheid samenkomen. Een internationaal opererend bedrijf dat zich richt op innovatieve supply chain-oplossingen en logistieke diensten. Met een wereldwijd netwerk en een focus op samenwerking, biedt dit bedrijf maatwerkoplossingen voor diverse industrieën. Je werkt in een team van gedreven professionals die streven naar uitmuntendheid en klanttevredenheid. De bedrijfscultuur kenmerkt zich door een open communicatie, korte lijnen en een hands-on mentaliteit. Hier krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en bij te dragen aan het optimaliseren van logistieke processen op internationaal niveau. Klinkt dit als de plek waar jij je talenten wilt inzetten?
Het internationale team van 4 personen verwelkomt je graag!
Waar jij goed in bent
Als Customer Service Coördinator zit servicegerichtheid in je bloed. Jij zorgt ervoor dat jouw klantrelaties te allen tijden goed geïnformeerd en tevreden zijn. Je herkent je daarom grotendeels in de volgende punten:
- Jij hebt enkele jaren ervaring met werken voor een logistiek dienstverlener;
- Je spreekt vloeiend Engels en Nederlands;
- Je bent bekend met transport- en douanedocumenten;
- Jij bent een kartrekker met oog voor collega’s, een echte teamplayer.
Wat bieden wij jou?
Ga jij als Customer Service Coördinator aan de slag bij jouw nieuwe werkgever dan mag je het volgende verwachten:
- Pizza sessies met het team;
- 25 verlofdagen en 3 ADV dagen;
- Een bonus o.b.v. bedrijfsresultaten;
- Een goed salaris afgestemd op jouw kennis en kunde;
- De mogelijkheid om je door te ontwikkelen.
Het opvragen van een VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Neem contact op met Marissa als jij jezelf al bij deze toffe en innovatieve werkgever ziet werken, we stellen je graag voor!
Dienstverband: Direct dienstverband
Kun je een goede werkvoorbereiding met een gerust hart aan jou overlaten? Zorg je daarnaast voor een perfecte productieplanning en ben je graag een schakel tussen verschillende afdelingen? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Wat ga jij doen?
Als werkvoorbereider binnen deze organisatie ben je verantwoordelijk voor de werkvoorbereiding van de puttenfabrieken. Je maakt deel uit van een multifunctioneel team en houdt je bezig met de volgende werkzaamheden:
• Uitwerken van bestektekeningen;
• Berekeningen van puttenstaten volgens de ontvangen bestektekeningen;
• Je bent het technisch contactpersoon tussen klant en fabriek;
• Het plannen van de productie van de putten;
• Overige werkzaamheden, zoals productontwikkeling, inkoop en verbeterprojecten.
Hier ga je aan de slag
Martens Beton is onderdeel van de Martens Groep, een dynamische onderneming die actief is in het produceren en handelen in kunststof en beton-leidingsystemen, betonverharding en betonelementen. Als werkvoorbereider ben jij een belangrijke schakel tussen de klant, verkoopafdeling, productie en expeditie. Wij bieden een omgeving waarin je kunt groeien en leren, ook als je aan het begin van je carrière staat.
Waar jij goed in bent
Jij hebt een enthousiaste persoonlijkheid, werkt graag in een team en bent leergierig. Je hebt een technische achtergrond en je durft initiatief te nemen. Daarnaast beschik je over de volgende kwaliteiten:
• Een afgeronde HBO-opleiding richting techniek;
• Goede communicatieve vaardigheden;
• Je hebt een flexibele instelling en kunt goed prioriteiten stellen;
• Je hebt technisch inzicht en bent in staat om bestektekeningen te lezen (of wilt dit leren).
Wat we jou bieden
Als Werkvoorbereider bij Martens Beton kom je terecht in een dynamisch bedrijf met een informele, familiaire sfeer. Wat we verder bieden is:
• Marktconform salaris, passend bij ervaring en opleiding (13 keer per jaar);
• Een vaste eindejaarsuitkering van een half jaarsalaris;
• 25 vakantiedagen en 12 ADV dagen (op basis van 40 uur per week);
• Bijdrage in de kosten voor sport;
• Een goede pensioenregeling;
• Opleidings- en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.
Ben jij de Werkvoorbereider die wij zoeken? Wacht dan niet langer en laat je cv en motivatie meteen achter bij Kelly!
Dienstverband: Direct dienstverband
Ben jij een technische duizendpoot die houdt van uitdaging en innovatie? Wil jij werken bij een toonaangevend bedrijf dat zich richt op hittebestendige en vuurvaste oplossingen? Voor onze opdrachtgever in Steenbergen zijn we op zoek naar een nieuwe collega Engineer die zich wil ontwikkelen in een dynamische en internationaal georiënteerde omgeving. In deze rol kun jij je creativiteit en technische kennis inzetten voor complexe projecten en ben jij verantwoordelijk voor het ontwerp van technische tekeningen en oplossingen.
Wat ga je doen?
Als Engineer ben jij verantwoordelijk voor het opstellen van zowel 2D- als 3D-tekeningen, een essentieel onderdeel van jouw werk. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen binnen de organisatie en voorziet hen van technische tekeningen en ondersteuning. Daarnaast ben je betrokken bij complexe projecten, waarbij je de technische uitwerkingen verzorgt, van het maken van berekeningen tot het kiezen van de juiste materialen en het uitvoeren van ontwerpen.
Innovatie is een belangrijk aspect van je werk. Je denkt mee over nieuwe technische oplossingen en werkt actief mee aan R&D-trajecten, zoals het ontwikkelen van nieuwe materialen en het testen van prototypes in de werkplaats.
Hier ga je aan de slag:
Je komt te werken bij een toonaangevend internationaal bedrijf in Steenbergen, gespecialiseerd in hittebestendige oplossingen. Denk bijvoorbeeld aan isolatiemateriaal voor uitlaatpijpen, ovenruitjes en toepassingen in de petrochemie, offshore en transportindustrie.
Het bedrijf heeft meerdere vestigingen in Europa, waaronder België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. In Steenbergen werken zo’n 100 medewerkers in een fijne, informele sfeer waar hard werken en collegialiteit hand in hand gaan.
Het technische team bestaat uit een hecht groep van drie collega’s, en jij zult een belangrijke rol spelen binnen dit team, met werkzaamheden die variëren van het maken van calculaties en warmteberekeningen tot het ontwerpen van technische oplossingen in 2D- en 3D-software.
Wat neem jij mee?
- Een afgeronde technische opleiding in de richting van werktuigbouwkunde of een vergelijkbare richting.
- Je bent net afgestudeerd? Ook dan komen we graag met je in contact!
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
- Ervaring met software zoals Inventor of SolidWorks.
- Kennis van Microsoft Office.
- Creatief, innovatief en probleemoplossend denkvermogen.
Wat bieden wij jou?
- Een passend salaris op basis van je leeftijd, ervaring en opleiding.
- Uitzicht op een vast contract.
- Doorgroeimogelijkheden binnen een internationaal bedrijf.
- Opleidingsmogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.
- Reiskostenvergoeding.
- Een prettige werksfeer met regelmatige vrijdagmiddagborrels.
Solliciteer nu!
Ben jij de Engineer die wij zoeken? Solliciteer dan direct en kom in contact met ons. Heb je vragen over de vacature of wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 0166-744015. We kijken uit naar jouw reactie!
Dienstverband: Direct dienstverband
Jij zoekt een baan waarin je veel verschillende dingen tegelijk mag oppakken en alle ballen hoog kunt houden terwijl je snel schakelt. Daarnaast wil je een lekker salaris verdienen en werken met leuke collega’s. Daarom zoeken wij jou als Logistiek Administratief Medewerker! Lees snel verder.
Wat ga jij doen?
Als Logistiek Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor de uitgaande verlading en assisteer je in het logistieke proces. Jouw takenpakket zal o.a. bestaan uit:
- Het administratief verwerken van goederenbewegingen door het warehouse;
- Het aanmaken van outtakes voor verladingen;
- Het uitgeven van lading pin codes;
- Je onderhoudt contact met klanten inzake verladingen;
- Je onderhoudt contact met vervoerders inzake uitgaande goederen;
- Het correct behandelen en archiveren van alle documenten en certificaten;
- Het opmaken van de verschillende certificaten en vervoersdocumenten;
- Het up to date houden van procedures en routines.
- Jouw werktijden als Logistiek Administratief Medewerker liggen van maandag t/m vrijdag tussen 07:00 uur en 18:00 uur. Je start en eindtijd is in overleg met jouw collega’s.
Hier ga jij aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de opslag van vers fruit. Dagelijks komen er nieuwe vrachten binnen welke worden opgeslagen in het warehouse. Vanuit het warehouse komen de klanten de producten ophalen om te transporteren.
Als Logistiek Administratief Medewerker werk je in een team van collega’s. Samen zorgen jullie ervoor dat het proces op rolletjes loopt.
Binnen het bedrijf wordt hard gewerkt, maar is ook zeker tijd voor een lolletje. Jullie zijn echt een team en staan voor elkaar en het bedrijf klaar. Het verantwoordelijkheidsgevoel is groot.
Doordat je met vers fruit werkt, is het snel schakelen. Dit vraagt om flexibiliteit en een echte aanpakkersmentaliteit.
Jouw standplaats is Kruiningen, maar je vindt het niet erg om zo nu en dan in Vlissingen te werken.
Waar jij goed in bent
Jij bent de Logistiek Administratief Medewerker die we graag spreken als jij naast snel schakelen ook nauwkeurig kunt werken. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je hebt een logistieke opleiding afgerond op mbo of hbo niveau;
- Je kan goed werken met het MS Office pakket;
- Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
- Het is een pré als je een 2e vreemde taal spreekt;
- Ervaring met douane documenten is een pré.
Wat we jou bieden
Naast dat jij mag werken in een functie waarbij het nooit saai is, mag je als Logistiek Administratief Medewerker natuurlijk ook rekenen op:
- Flexibele werktijden (tussen 07:00 en 18:00);
- Een lekker salaris dat afgestemd is op jouw kennis en ervaring;
- Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
- Mocht je overwerken, dan krijg je een overwerkvergoeding van 120% van je uurloon;
- Je komt terecht in een hecht en gezellig team;
- De mogelijkheid om door te groeien als je deze functie volledig eigen hebt gemaakt.
Kijk jij er naar uit om jouw kwaliteiten in te zetten bij deze werkgever in ons netwerk? Stuur dan snel je cv naar Christel Dobbelaar en wie weet kun jij binnenkort de functietitel Logistiek Administratief Medewerker onder jouw naam zetten!
Dienstverband: Direct dienstverband
Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn!
Wat ga je doen:
Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek.
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken.
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.
Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten.
De werktijden zijn:
- Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
- Late shift: 14.00 – 22.00 uur
- Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur
Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan.
Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden.
Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden.
Hier ga je aan de slag:
Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.
Waar jij goed in bent:
Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
- Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
- Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
- Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
- Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.
Wat wij jou bieden:
- Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
- Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
- CAO grafimedia;
- De ploegentoeslag is 23,21%;
- 5 weken vakantie per jaar;
- De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd;
- Eindejaarsbonus;
- Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
- Een goed pensioenfonds;
- Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
- Veel uitdagingen die je mag aanpakken;
- Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz.
- Volgend jaar staat er een groot feest op de planning!
- Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;
Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel!