Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij een leidend gesprekspartner met affiniteit in de installatietechniek en/of bouw? Kijk jij er naar uit om bij een bedrijf te werken waar écht oog is voor de mens en je alle ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen? Ben jij bovendien in staat wensen van klanten te vertalen om zo het bouwdossier in orde te maken? Dan ben jij de Kopersbegeleider Vrijstaande Woningbouw die wij zoeken!
 

Wat ga je doen

Elke woning is uniek. Jouw werk dus ook. Onze opdrachtgever maakt van een model een ideaal. Ze bouwen huizen voor het leven, voor families, gezinnen en stellen die op zoek zijn naar hun ideale thuis. Ze zijn voor hun vestiging Tholen op zoek naar een Kopersbegeleider die klanten de juiste vragen stelt om te komen tot goede keuzes voor hun droomhuis!
 
Als Kopersbegeleider help jij de droom van de klant te verwezenlijken door ze te begeleiden bij de materiaalkeuzes en laatste details, welke je vervolgens vertaalt tot een compleet verkoopdossier voor de werkvoorbereiding en uitvoering. Jij bent o.a. verantwoordelijk voor:
  • Je start met het verkoopdossier van de verkoopadviseur en begeleidt klanten om keuzes te maken en de laatste knopen door te hakken;
  • Je fungeert als een spin in het web in het proces. Jij bent en zorgt voor de perfecte verbinding tussen de verkoop en de bouw;
  • Je blijft aanspreekpunt voor de klant tijdens het gehele bouwproces.
 
Maar wat doe je nu precies?
Je realiseert de droomwoning van de klant niet met de hamer en zaag, maar wél met de gereedschappen uit de bouwkundige, commerciële en administratieve gereedschapskist waarin onze opdrachtgever met moderne bedrijfsspecifieke software werkt, hierbij kun je denken aan:
  • Contacten onderhouden met opdrachtgevers, verkoopadviseurs, bouwkundig tekenaars, uitvoerders, onderaannemers en toeleveranciers;
  • Aanspreekpunt voor de opdrachtgever tot aan de oplevering;
  • Voortgang en de deadlines keuzetrajecten van de opdrachtgevers bewaken;
  • Verwerken van projectdocumenten en materiaalkeuze en eventuele aanpassingen uitwerken van meer-/minderwerkspecificaties;
  • Ondersteuning commerciële activiteiten, waaronder open dagen en open huizen;
  • Klantcontact met betrekking materiaalkeuze en installatieplannen;
  • Continu verbeteren is onderdeel van je functie. Elke dag wil jij weer beter zijn dan de dag ervoor!
 

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Kopersbegeleider terecht bij dé specialist op het gebied van vrijstaande woningen. Met meerdere vestigingen in Nederland en ruim 40 jaar ervaring realiseert dit bedrijf droomhuizen voor hun opdrachtgevers. Iedereen is gelijk binnen dit bedrijf, van metselaar tot directie, je realiseert de droom samen!

Een gezellige vrijdagmiddagborrel is dan ook zeker aan de orde om successen te vieren. Jouw ontwikkeling is belangrijk binnen dit bedrijf. Met goede begeleiding wordt ervoor gezorgd dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Binnen het bedrijf heerst een informele en fijne sfeer!
 

Waar jij goed in bent

Jij beschikt als Kopersbegeleider over goed bouwkundig en commercieel inzicht en bent een prettige en leidende gesprekspartner voor de klanten van onze opdrachtever. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
  • Door jouw werkervaring en organisatietalent zorg jij voor complete verkoopdossiers met materiaallijsten;
  • Je hebt idealiter een bouwkundige of aanverwante opleiding op minimaal MBO 4-niveau afgerond, aangevuld met een commerciële cursus en/of een training gesprekstechnieken;
  • Je hebt relevante werkervaring in een functie met klantcontact en ervaring/affiniteit met (vrijstaande) woningbouw;
  • Je werkt graag in teamverband;
  • Je bent digitaal vaardig, MS Office kent voor jou geen geheimen;
  • Je bent woonachtig in de directe omgeving van Tholen.
 

Wat we jou bieden

Voor je ervoor kunt zorgen dat de klanten van onze opdrachtgever zich thuis gaan voelen in hun nieuwe huis, moet je eerst zorgen dat jij je thuis voelt op je werk. Onze opdrachtgever doet er alles aan om daarvoor te zorgen. Als nieuwe collega krijg je een inwerktraject om je zo snel mogelijk thuis te laten voelen bij dit fijne bedrijf.
Dit traject gaat niet alleen over de werkmethodieken maar ook specifieke kenmerken van hun verkoopsysteem ClickHouse en het bouwproces. Ze denken ook aan de specifieke gezellige momenten van de vestiging. Bij onze opdrachtgever heerst een goede sfeer en ze hebben een open deuren cultuur.
 
Daarnaast mag je rekenen op het volgende:
  • Een aantrekkelijk salaris;
  • Begeleiding om elke dag het beste uit jezelf te halen;
  • Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Vanuit het bedrijf goede focus op duurzame inzetbaarheid;
  • Als Kopersbegeleider krijg je binnen de kaders van deze organisatie ook veel ruimte om je eigen ideeën uit te werken, kansen en ideeën bespreekbaar te maken en wellicht om te zetten in projecten en ook jezelf verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld met trainingen en cursussen.
 
Kijk jij er naar uit om samen met opdrachtgevers hun droomhuis te realiseren? Neem contact op met Marissa Andries. Wij stellen je graag voor als Kopersbegeleider!

ICT kent voor jou geen geheimen! Als parttime ICT Medewerker los je problemen op, zorg je voor goed werkende systemen voor je collega’s en fungeer je als interne helpdesk. Dit bij een mooie werkgever in Etten-Leur met voldoende groeipotentie. 

Wat ga je doen?

Je bent als ICT Medewerker de schakel tussen technologie en mens. Je zorgt voor goed werkende systemen van je collega’s, op het gebied van hardware, software en applicatiebeheer. Hierdoor kunnen zij hun werk zorgeloos doen. Wanneer er nieuwe collega’s komen of juist collega’s vertrekken, zorg jij ook voor de on- en offboarding op het gebied van ICT. 

Jouw verantwoordelijkheden als ICT Medewerker zijn:

  • Verantwoordelijk voor het gebruikersbeheer;
  • Fungeren als interne helpdesk;
  • Gebruikers helpen en ondersteunen bij problemen en vragen;
  • Analyseren van problemen en zorgen voor snelle oplossingen;
  • Schakel tussen lokale gebruikers en de IT Group;
  • Assisteren in lokale IT aangelegenheden, zoals aanvragen van nieuwe IT apparatuur, uitrollen nieuwe werkplekken en werkzaamheden in de serverrruimte;
  • Actief meedenken over mogelijkheden om problemen te voorkomen. 

Op dit moment wordt de ICT centraal geregeld vanuit Portugal. Dit gaan ze decentraliseren en daarom wordt deze nieuwe functie opgezet. 

Hier ga je aan de slag

Als ICT Medewerker in Etten-Leur kom je te werken bij een toonaangevende producent van technische folies en schuimen met vestigingen in Europa en Azië. Je bent werkzaam op de locatie in Etten-Leur, waar het bedrijf gespecialiseerde oplossingen biedt voor de automotive, luchtvaart en verpakkingsindustrie.

Je mag een informele werksfeer verwachten, waarbij ze gericht zijn op samenwerking, het nemen van initiatief en het dragen van verantwoordelijkheid. Je hebt een solistische rol als ICT Medewerker en rapporteert aan de IT Manager (RAW). Jouw werkplek zit samen met je collega’s van Finance. 

Waar jij goed in bent

Heb je al een aantal jaar ervaring als ICT Medewerker of in een helpdesk-rol en ben je klaar voor een volgende stap in je carrière? Dan is deze functie passend voor jou. Je bent iemand die initiatief neemt, zelfstandig kan werken en besluiten durft te nemen. Met jouw behulpzaamheid weet je collega’s te verblijden en ze zorgeloos aan het werk te zetten. Ook zijn de volgende punten op jou van toepassing:

  • MBO+/ HBO niveau;
  • Uitstekende kennis van Office 365, kennis van Microsoft Dynamics 365 is een pré;
  • Goede kennis van netwerk en IT infrastructuur;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • 24 tot 28 uur per week beschikbaar.

Wat we jou bieden

Je komt als ICT medewerker binnen bij een succesvolle, innovatieve en op groei gerichte organisatie. Eenmaal ingewerkt, ga je zelfstandig aan de slag in deze functie. Je mag daarbij natuurlijk mooie voorwaarden verwachten, zoals:

  • Goed salaris;
  • 24 vakantiedagen en 11 ATV dagen;
  • 13e maand;
  • Pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • WIA Verzekering;
  • Voldoende ontwikkelmogelijkheden;
  • Zelfstandige functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en afwisselende werkzaamheden.

Mogen we jou binnenkort toevoegen aan het team als ICT Medewerker? Laat je gegevens bij ons achter en wij maken graag kennis met je! 

Ben jij graag bezig met het verbeteren van processen binnen je werk? Als Proces Engineer in Etten-Leur is dat precies wat jij mag gaan doen! Jij bent een welkome toevoeging aan het team, waar mooie voorwaarden tegenover staan. Nieuwsgierig? Lees snel verder. 
 

Wat ga je doen?

Als Process Engineer ben je verantwoordelijk voor het plannen, voorbereiden en uitvoeren van projecten. Deze projecten hebben betrekking tot ontwikkeling en/of verbetering van nieuwe en bestaande processen voor de productie van Expandeerbaar Polystyreen (EPS). Met je ervaring in de proces- of kunststoftechniek weet jij deze projecten in goede banen te leiden. Processen verbeteren is waar je dagelijks mee bezig houdt. Dit doe je vooral op kantoor, maar soms ben je ook in de productie te vinden voor optimalisaties. 

Je taken als Proces Engineer bestaan onder andere uit: 

  • Initiëren van verbeterplannen;
  • Verrichten van onderzoek;
  • Maken van projectplannen; 
  • Het opstellen van projectrapporten;
  • Presenteren van de resultaten;
  • Uitvoeren van proeven;
  • Analyseren van productie data.

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Proces Engineer te werken bij een toonaangevende producent van technische folies en schuimen met vestigingen in Europa en Azië. Je komt te werken op de locatie in Etten-Leur, waar het bedrijf gespecialiseerde oplossingen biedt voor de automotive, luchtvaart en verpakkingsindustrie.

Er hangt een informele sfeer in deze organisatie, waarbij ze gericht zijn op samenwerking, het nemen van initiatief en het dragen van verantwoordelijkheid. Je maakt als Proces Engineer onderdeel uit van het R&D team en rapporteert aan de R&D director.

Waar jij goed in bent

Het oplossen van problemen pak jij creatief en pragmatisch aan. Door jouw ervaring in een soortgelijke functie weet je te overtuigen, jezelf goed uit te drukken en heb je een resultaatgericht karakter. Als Proces Engineer bij deze werkgever in Etten-Leur wordt initiatief nemen gewaardeerd en pak jij je werk analytisch en kwaliteitsbewust aan. In deze rol ben je ook bereid om incidenteel te reizen voor je werk. Verder zijn de volgende punten voor jou herkenbaar:

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van procestechniek of kunststoftechniek;
  • Je bent bekent met (batch) polymerisatie technieken, zoals suspensie polymerisatie van styreen;
  • Je hebt affiniteit met (extrusie) technieken en de daaraan gerelateerde ontwikkel- en verbeterprocessen;
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid en milieu;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift. 

Wat we jou bieden

Deze werkgever heeft groei en ontwikkeling hoog staan. Zodra je als Proces Engineer bent ingewerkt, ga je zelfstandig aan de slag binnen een innovatieve, succesvolle organisatie. Daarnaast mag je natuurlijk mooie voorwaarden verwachten, zoals:

  • Goed salaris;
  • 24 vakantiedagen en 11 ATV dagen;
  • 13e maand;
  • Pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • WIA Verzekering;
  • Voldoende ontwikkelmogelijkheden;
  • Zelfstandige functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en afwisselende werkzaamheden. 

Mogen we jou binnenkort als Proces Engineer verwelkomen in Etten-Leur? Graag nodigen we je uit op een kennismaking. Dus stuur je gegevens naar ons op en hopelijk tot snel. 
 

Ben jij een kei in het onderhouden van (internationale) klantrelaties? Spreek jij naast vloeiend Engels ook de taal van chemische technologie? Vind je het leuk om klanten in dit vakgebied te helpen met technische vragen en hun problemen op te lossen? En daarvoor met enige regelmaat te reizen voor je werk? Dan is deze vacature voor Technisch Sales Support Medewerker écht iets voor jou. 
 

Wat ga je doen?

Als Technisch Sales Support Medewerker speel je een cruciale rol in het behalen van de commerciële doelen van het bedrijf. Je bent ondersteunend aan de Sales Manager die het klantnetwerk opbouwt en uitbreidt. Jij pakt vervolgens het relatiebeheer op door het contact goed te onderhouden én klanten op afstand of op locatie te helpen met hun technische vraagstukken.
Je taken omvatten:

  • Ondersteunen en adviseren van de Sales Manager over marktontwikkelingen (nieuwe processen en producten, haalbaarheidsstudies);
  • Het primaire aanspreekpunt voor technische klantvragen en problemen;
  • In Nederland ben jij de enige Technische Sales Support Medewerker die zich met technische vraagstukken bezighoudt. Je werkt echter nauw samen met je collega Sales Support medewerkers in Nederland én over de grens in Etten-Leur, Finland en Duitsland.

 

Hier ga je aan de slag

Jouw werkgever is gevestigd in Etten-Leur en is een onafhankelijke bedrijfseenheid van een Noorse beursgenoteerde bedrijf; een van de grootste Europese leveranciers van componenten, verpakkingen en isolatiematerialen. Jullie zijn gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van uitzetbaar polystyreen (EPS) en speciale schuimmaterialen.

De bedrijfscultuur is informeel, gericht op samenwerking, initiatief nemen en verantwoordelijkheid nemen. Jullie leren door te doen. Eenmaal opgeleid, werk je zelfstandig binnen een succesvolle, innovatieve en groeiende organisatie.
 

Waar jij goed in bent

Voor deze rol als Technisch Sales Support Medewerker spreek jij de taal van jouw klanten. Jouw technische kennis is dan ook zeer goed, net als je Engelse taalvaardigheid. Je hebt in een soortgelijke positie jouw eerste (of tweede of derde) werkervaring al opgedaan, bij voorkeur in de chemische industrie of specifiek in EPS. Jouw overtuigingskracht en resultaatgerichtheid maakt dat je een sterke persoonlijkheid hebt.
Herken jij jezelf grotendeels in de volgende competenties, dan is dat nóg mooier:

  • Pragmatische en creatieve aanpak bij het oplossen van problemen;
  • Analytisch vermogen, communicatief vaardig;
  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Uitstekende kennis van MS Office (vooral Excel). Kennis van Microsoft Dynamics 365 is een pluspunt;
  • Beheers jij naast Nederlands en Engels ook Duits, Frans en/of Spaans, dan is dat een pluspunt;
  • Beschikbaar voor 40 uur per week en bereid om te reizen binnen Europa (1x per maand).

 

Wat wij jou bieden

  • Jouw harde werken wordt beloond. Je kan daarom rekenen op een competitief salaris;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden inclusief 13e maand, 24 vakantiedagen en 11 ATV-dagen, pensioenregeling, WIA-verzekering en reiskostenregeling;
  • Enthousiaste collega’s binnen een vriendelijk, professioneel en internationaal team;
  • Zelfstandige rol met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en gevarieerde taken;
  • Volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen.

Klinkt deze vacature voor Technisch Sales Support Medewerker als jouw nieuwe baan? Laat dat ons weten! We leren je graag beter kennen om je daarna voor te stellen aan jouw nieuwe werkgever.
 

Is jouw garage altijd netjes opgeruimd? Weet jij altijd precies waar alles ligt en is jouw voorraadkast thuis goed gevuld en grijp je nooit mis? Zet deze kwaliteiten dan in als Magazijnbeheerder in Tholen! Lees snel verder waarom dit de baan is die jij zoekt… 

Wat ga je doen? 

Als Magazijnbeheerder is jouw kerntaak het beheer van het magazijn en de buitenterreinen. Jij verzorgt het materiaal- en materieelbeheer. In deze rol heb je direct contact met uitvoerders en bouwploegen. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Jij registreert de uitgifte en binnenkomst van materiaal en materieel per project en bouwploeg;
  • Jij bent verantwoordelijk voor het transport van het materiaal en materieel van en naar de bouwplaatsen; 
  • Je doet bestellingen en zorgt voor een optimale voorraad van materialen, naast gereedschap en materieel. Je geeft tijdig nieuwe bestellingen door aan het hoofd centraal magazijn in Rijssen.
  • De ambitie om een gesloten magazijn te creëren op de vestiging in Tholen deel jij en hier ga je actief mee aan de slag; 
  • Je keurt en repareert gereedschappen en ook ladders, trappen en rolsteigers.

 

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Magazijnbeheerder terecht bij dé specialist op het gebied van vrijstaande woningen. Met meerdere vestigingen in Nederland en ruim 40 jaar ervaring realiseert dit bouwbedrijf droomhuizen voor hun opdrachtgevers. Iedereen is gelijk binnen dit bedrijf, van metselaar tot directie, je realiseert de droom samen! Een gezellige vrijdagmiddagborrel is dan ook zeker aan de orde om successen te vieren. Jouw ontwikkeling is belangrijk binnen dit bedrijf. Met goede begeleiding wordt ervoor gezorgd dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Waar jij goed in bent

Als Magazijnbeheerder voor dit leuke bouwbedrijf is een afgeronde technische of bouwkundige opleiding en/of ervaring op het gebied van logistiek en magazijnbeheer interessant. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:

  • Jij herkent jezelf in de woorden no-nonsens, initiatiefrijk, geordend, praktisch en enthousiast; 
  • Je bent digitaal vaardig met MS Office; 
  • Je hebt je rijbewijs B en E en bent in het bezit van een geldig heftruckcertificaat. Heb je deze niet? Deze werkgever betaalt graag de opleiding voor je;
  • Je beschikt over NEN3140 (Keuren elektrotechnisch gereedschap) en NEN2484 (Keuren ladders, trappen en rolsteigers) of bent bereid deze cursussen te gaan doen; 
  • Tot slot beschik je over bouwkundig inzicht of ben je in staat het bouwconcept snel eigen te maken. 

Wat we jou bieden

In je functie als Magazijnbeheerder kom je te werken bij een tof bedrijf met leuke collega’s. Er heerst een informele werksfeer en je krijgt ruimte om je eigen ideeën uit te werken en jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast mag je het volgende verwachten:

  • Een aantrekkelijk salaris elke 4 weken;
  • Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Een goed inwerktraject zodat je je snel thuis voelt;
  • Begeleiding om elke dag het beste uit jezelf te halen;
  • Wekelijkse borrel;
  • Personeelsvereniging die regelmatig wat organiseert;
  • Een direct dienstverband bij deze werkgever;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Er is aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Kijk jij er naar uit om deze leuke werkgever in Tholen te komen versterken met jouw kwaliteiten als Magazijnbeheerder? Stuur je gegevens naar Marissa Andries, we brengen je graag in contact!

 

Pratar du Svenska? Kan du Norsk? Are your strongly commercial minded? Of spreek je zeer goed Engels en heb je eerder commerciële werkervaring in de EPS-branche opgedaan? Dan is deze Europees georiënteerde baan heel interessant voor jou! Je onderhoudt in de EPS-markt jouw klantrelaties én gaat new business genereren. Lees snel verder wat je gaat doen als (Technical) Sales Manager Scandinavië.
 

Wat ga je doen?

Als Sales Manager Scandinavië draag je bij aan het realiseren van de commerciële doelstellingen van het bedrijf. Je ontwikkelt een specifieke verkoopstrategie voor jouw verantwoordelijkheidsgebied in lijn met de bedrijfsstrategie en waarden, om het maximale winstresultaat te behalen. Wat houdt dit in?

  • Je onderhoudt de bestaande klantrelaties;
  • Je gaat actief op zoek naar nieuwe prospects en breidt zo de markt uit;
  • Je beheert het gehele verkoopproces, van het identificeren en kwalificeren van leads tot aan de afronding;
  • Je rapporteert aan de Sales & Marketing Director, gesitueerd in Nederland.

 

Hier ga je aan de slag

Als (Technical) Sales Manager Scandinavië kom je te werken bij een chemisch producent van technische folies en schuimen (EPS) met vestigingen in Europa en Azië. Jouw functie is locatie afhankelijk. Je mag dus door heel Europa woonachtig zijn. Je werkt op afstand veel samen met je collega’s van backoffice in Nederland, Finland en Duitsland. Je reist 5-8 keer per maand voor bezoeken aan klanten en prospects.
 

Hier ben jij goed in

Als teamspeler met een sterke persoonlijkheid heb je een pragmatische en creatieve benadering als het gaat om het creëren en implementeren van onze verkoopstrategie. Je bent commercieel ingesteld, kunt jezelf goed uitdrukken en hebt overtuigingskracht. Verder herken jij jezelf grotendeels in de volgende vaardigheden:

  • Je hebt een bachelor niveau of equivalent door ervaring;
  • Je hebt een goede beheersing van de Engelse taal, zowel in woord als geschrift; 
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een commodity markt en de bereidheid om meer te leren over de EPS-markt;
  • Je spreekt en schrijft op goed niveau de Zweedse en/of Noorse taal. Kennis van een andere Europese taal is een pre;
  • Je hebt uitstekende kennis van MS Office. Kennis van Microsoft Dynamics 365 is een pré;
  • Je bent beschikbaar voor 40 uur per week en bereid om te reizen (5-8 keer per maand nationaal & internationaal).

 

Wat wij jou bieden

Bij deze werkgever leer elke dag weer door te doen! Eenmaal geland in de organisatie, werk je zelfstandig binnen een succesvolle, innovatieve en groeiende organisatie. De bedrijfscultuur is informeel, gericht op samenwerking, initiatief nemen en verantwoordelijkheid nemen.
Wij bieden:

  • Een competitief salaris, passend bij jouw kennis en ervaring;
  • 13e maand;
  • 24 vakantiedagen en 11 extra vrije dagen;
  • Pensioenregeling;
  • Enthousiaste collega’s binnen een vriendelijk en professioneel internationaal team;
  • Een zelfstandige rol met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en gevarieerde taken;
  • Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.

Ga jij de Scandinavische markt verder veroveren als (Technical) Sales Manager? Dan leren we je graag beter kennen! Laat je motivatie en cv bij ons achter en we nemen contact op met je.
 

Ben jij een ervaren HR-Adviseur die alle kneepjes van het vak kent? Ben jij op zoek naar een solistische rol waarbij je HR van A tot Z oppakt? Heb jij oog voor innovatie en kwaliteit? Weet jij de juiste collega’s te binden en boeien om de organisatie naar een hoger niveau te kunnen tillen? Dan is dit een hele interessante vacature voor jou!
 

Wat ga je doen?

Als HR-Adviseur ben je verantwoordelijk voor een breed HR-takenpakket met operationele en adviserende focus. Dit houdt globaal het volgende in:

  • Werven, selecteren van nieuwe medewerkers;
  • Verwelkomen en informeren nieuwe medewerkers;
  • Opstellen van vacatures;
  • Beoordelen en opleiden van de medewerkers binnen de organisatie;
  • Toezicht houden op de organisatorische cultuur;
  • Waarborgen van de naleving van de arbeidsvoorschriften en wetgeving;
  • Fungeren als aanspreekpunt voor alle niveaus binnen de organisatie;
  • Organiseren en coördineren van beoordelingsgesprekken;
  • Informeren van medewerkers over pensioenzaken;
  • Advies geven bij de wens om een opleiding te volgen;
  • Registreren, monitoren en opvolging geven bij ziekteverzuim;
  • Salarishuis professionaliseren; 
  • Up to date houden van wijzigingen in Personeelshandboek;
  • Opleidingsbudget/ beleid neerzetten. 

 

Hier ga je aan de slag

Een ding is zeker; je komt als HR-Adviseur in een warm bad terecht. Je komt namelijk te werken bij een Europese ontwerper, producent en leverancier van innovatieve elektrische en water gedragen verwarmingssystemen en aanverwante producten. De organisatie bestaat uit een productiebedrijf, een handelsorganisatie en twee projectorganisaties, waarvan één in België. In totaal werken hier ongeveer 150 mensen. Als HR-Adviseur heb jij een solistische rol, maar je schakelt veel met de hiring managers en het MT. 
 

Hier ben jij goed in

Belangrijk is dat je als HR-Adviseur weet waar je over praat om een adviserende rol richting het management te pakken. Deze ervaring heb jij eerder al in een vergelijkbare functie opgedaan. Duidelijk communiceren en schakelen tussen diverse partijen en belanghebbenden gaat jou goed af. Verder herken jij jezelf in de volgende vaardigheden:

  • HBO denk- en werkniveau;
  • Kennis van de programma’s uit Microsoft 365;
  • Kennis van HR Software;
  • Kennis van actuele arbeidsrecht en wetgeving;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift;
  • Flexibele inzetbaarheid;
  • Ambitie om de organisatie naar een hoger niveau te brengen op strategisch en tactisch niveau.

Wat wij jou bieden

Als HR-Adviseur kom je in een warm bad terecht met vriendelijke collega’s. Je komt te werken bij een sociaal betrokken werkgever waar veiligheid en gezondheid van medewerkers voorop staat. De omgang met elkaar is informeel en er is altijd wel iemand die interesse heeft in een vrijdagmiddagborrel. Je krijgt hier de kans om jezelf op persoonlijk én professioneel vlak te ontwikkelen. Qua voorwaarden kun je verder uitgaan van het volgende:

  • Een meer dan uitstekend salaris passend bij jouw werkervaring én ambitie;
  • Een dynamische parttime baan voor 20 tot 25 uur per week;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime dienstverband en 8% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Overige voorwaarden volgens CAO Technische Groothandel;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Flexibele werkuren (in goed overleg);
  • Jaarlijkse personeelsbarbecue en voor de liefhebbers een vrijdagmiddagborrel.

Loop jij warm voor deze vacature voor HR-Adviseur? Laat ons dan weten waarom dit jouw nieuwe baan is!

Werken als Logistiek Coördinator met uitdagende logistieke situaties, is waar jij energie van krijgt. Samen met je team speel jij een sleutelrol in de soepele afhandeling van tijd- & missie kritische zendingen wereldwijd. Daartegen staan natuurlijk mooie voorwaarden en is ruimte voor groei en ontwikkeling. 

Wat ga je doen?

Als Logistiek Coördinator ben je verantwoordelijk voor het activeren, coördineren en opvolgen van spoedzendingen en -pickups, met een gemiddelde doorlooptijd van 30 minuten tot 2 uur. Met behulp van een gedetailleerd en gestructureerd overzicht onderhoud je proactief en effectief contact met wereldwijde klanten en de juiste partners. Als primair aanspreekpunt voor operationele aangelegenheden van deze partners, zorg je voor een naadloze afhandeling van alle logistieke processen. Al deze activiteiten worden nauwkeurig vastgelegd in Klairy, de op maat gemaakte WMS- & TMS-applicatie.

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een wereldwijd opererende logistieke dienstverlener voor transport en warehouse diensten. Dit doen zij middels hun eigen applicatie die ze inhouse ontwikkeld hebben. De klant kan zich ontspannen, terwijl zij aan het werk zijn. Zo kan de klant zich volledig richten op zijn of haar corebusiness.

Jij komt als Logistiek Coördinator te werken op de afdeling SPL in Moerdijk. Je team bestaat uit 18 collega’s, waarvan 12 in Moerdijk en 6 in Amerika. Jullie zorgen er samen voor dat wereldwijd het transport van alle klanten doorloopt. Zoals gezegd zijn dit bijzondere transporten, waarbij de pakketjes binnen een half uur klaarliggen of over 2 uur op locatie zijn. Dit alles in samenwerking met partners en externe locaties. 

Doordat de klanten en partners over heel de wereld zijn, is het belangrijk ook bereikbaar te zijn op alle momenten. Als Logistiek Coördinator heb je dan ook 1x per 6 á 7 weken de volgende diensten:

  • Standaard werkuren: verspreid tussen 06:30 uur en 18:00 uur.
  • Avonddienst: maandag van 15:30 tot 00:00 en dinsdag tot en met vrijdag van 16:00 tot 00:00 vanuit kantoor.
  • Weekenddienst: zaterdag 06:30 tot zondag: 23:30 – dit is een bereikbaarheidsdienst vanuit huis.
  • Nachtdienst: zondag 23:30 tot maandag 07:00 vanuit huis.

Waar jij goed in bent

Jij hebt als Logistiek Coördinator ervaring in de logistieke sector. Je pakt graag werk op, ziet het werk liggen en kunt gemakkelijk schakelen. Jij denkt in mogelijkheden. Eigenaarschap, teamwork en proactief zijn elementen die belangrijk zijn in deze functie. Jij durft daarnaast klanten mee te nemen in jouw denkwijzen en oplossingen. Verder herken jij je in het volgende:

  • Mbo werk- en denkniveau. Opgedaan door studie of ervaring;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Beide talen zijn van belang!;
  • Bij toerbeurt werken van avond-, nacht- of weekenddiensten (tegen vergoeding) vind je geen probleem;
  • Ervaring in een soortgelijke logistieke functie is een duidelijke pre. Bijvoorbeeld als Transportplanner of Expediteur;
  • Overleggen van een VOG en het maken van een Engelse test en persoonlijkheidsassessment maakt deel uit van de procedure voor de definitieve aanstelling.

 

Wat we je bieden

Je komt als Logistiek Coördinator te werken in een kantoortuin, waardoor je een grote diversiteit aan collega’s om je heen hebt. Een fijne werkomgeving binnen een unieke tak van sport binnen de internationale logistieke wereld. Ze geven je ruimte om eigenaarschap te pakken voor jouw klanten en partners. Ook zijn de volgende voorwaarden van toepassing:

  • Bruto maandsalaris tussen de € 2.707,- en € 3.793,- op basis van ervaring;
  • Thuiswerkvergoeding van € 10,- per thuisgewerkte dag;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,22 per kilometer (max. 30 km enkele reis);
  • Toeslagen van 30% en 40% afhankelijk van de uren die je draait;
  • Een werkgever met aandacht voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Laptop van de zaak;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Persoonlijke aandacht van je leidinggevende;
  • Pensioenregeling (60/40);
  • Goede privé-werkbalans.

Kom jij het team versterken als Logistiek Coördinator in Moerdijk. Graag zien we jouw gegevens dan tegemoet en maken we hopelijk snel kennis met elkaar! 

 

Administratief sterk en met affiniteit voor HR, dat is wat jou passend maakt als HR Officer bij deze mooie werkgever in Terneuzen. Jij regelt het wel, zowel met je collega’s als potentiële nieuwe werknemers. Werving & Selectie wordt onderdeel van jouw werk. Nieuwsgierig? Lees snel verder.

Wat ga je doen?

Als HR Officer bij deze werkgever in Terneuzen ben jij dagelijks bezig met de HR processen, zoals instroom, doorstroom en uitstroom van personeel. Je speelt een centrale rol in het HR beleid van deze organisatie. Dat de arbeidsmarkt continue in beweging is, weet jij maar al te goed. Je anticipeert hier proactief op en bent dan ook betrokken bij diverse projecten. Jouw taken als HR officer bestaan onder andere uit:

  • Werving & selectie;
  • Doorstroom en uitstroom van collega’s;
  • Je staat dagelijks klaar voor leidinggevende en medewerkers met advies en praktische oplossingen;
  • Adequate verzuimregistratie;
  • Coördineren van contacten met de arbodienstverlener;
  • Schakel met de recruitmentbureaus;
  • Je bent onderdeel van de werkgroep werving & selectie: wekelijkse brainstorm over zichtbaarheid, inzet, LinkedIn, searchen naar professionals, etc. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als HR Officer te werken bij een concern met meer dan 40 dochterondernemingen en een historie van 110 jaar. Zij zijn leverancier en producent van bouwgrondstoffen, eindproducten en diensten ten behoeve van de bouw. Als echt Zeeuws-Vlaams familiebedrijf zijn zij altijd op zoek naar kansen en mogelijkheden, zowel voor onze mensen als voor het concern. Maatschappelijk verantwoord ondernemen staat bij hen hoog in het vaandel en ze houden zich onder andere actief bezig met CO2-vermindering en -compensatie.

Jouw HR team bestaat uit de HR Adviseur, HR interim collega, directeur/adviseur en een HR backoffice medewerker. 

Waar jij goed in bent

Jij bent als HR Officer iemand die administratief sterk is en een link heeft met HR. Je hebt bijvoorbeeld ervaring opgedaan bij een (uitzend)bureau of vanuit je vorige baan te maken gehad met de HR processen. Wil je juist extra verdieping in het HR vak? Dan is deze functie perfect voor jou. 

Jij bent iemand die collega’s weet mee te krijgen en het wel wil regelen. Je pakt de telefoon waar nodig om de directie of je collega’s scherp te houden. Verder:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een ondersteunende HR rol;
  • Je ziet uitdagingen en pakt kansen binnen HR;
  • Je kunt snel schakelen en bent communicatief sterk.

Wat wij je bieden

Bij deze werkgever is veel ruimte voor initiatief. Jouw mening vinden ze belangrijk om samen de beste resultaten te behalen. Je mag als HR Officer dan ook het volgende verwachten:

  • Een salaris dat past bij jouw kennis en (werk)ervaring;
  • Pensioenopbouw;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 25 vakantiedagen en 12 ATV-dagen;
  • De mogelijkheid trainingen en/of opleidingen te volgen die jou helpen verder te groeien binnen je functie of binnen het bedrijf.

Wil jij graag jezelf blijven ontwikkelen binnen het HR vak en klinkt deze vacature van HR Officer dus als echt iets voor jou? Graag komen we met jou in contact! Stuur je gegevens naar ons op en wij maken graag kennis met je. 

 

Ga samen met je collega’s aan de slag met de financiële administratie en het managen van het debiteurenproces als Medewerker Credit Control. Dit binnen een leuke en leerzame werkomgeving, waar je onderdeel wordt van het creditmanagementteam. 

Wat ga je doen?

Als Medewerker Credit Control ben jij verantwoordelijk voor het internationaal creditmanagement van een groot deel van de werkmaatschappijen binnen deze organisatie. Je geeft uitvoering aan het creditmanagementbeleid. Jouw taken bestaan uit:

  • Klantacceptatie en het controleren van kredietwaardigheid van nieuwe en bestaande klanten;
  • Het bewaken en onderhouden van jouw debiteurenportefeuille; Portefeuillebeheer;
  • Het proactief telefonisch benaderen van klanten wegens achterstallige betalingen;
  • Maken en opvolgen van betaalafspraken;
  • Contact onderhouden met salesteams, kredietverzekeraars en incassobureaus;
  • Uitvoeren van operationele werkzaamheden zoals het fiatteren van orders en verwerken van betalingen en bankmutaties.

Hier ga je aan de slag

Je komt te werken bij dé gespecialiseerde leverancier van lichtmetalen velgen, banden én compleet gemonteerde sets. Het is een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. 

Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen. 

Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail.

In jouw functie als Credit Control Medewerker werk je op locatie in Moerdijk, waar het huidige creditmanagementteam bestaat uit drie directe collega’s en één teamleider. 

Waar jij goed in bent

Dat je als Credit Control medewerker cijfermatig inzicht hebt, is natuurlijk logisch. Jij hebt kennis van de financiële administratie en bent hierin zorgvuldig in de uitvoering. Ook ben je op de hoogte van de wet- en regelgeving met betrekking tot incasso en credit control. Je collega’s worden blij van je door je analytische, accurate en kwaliteitsgerichte werkwijze. Verder sluit jij aan bij de volgende punten:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau i.c.m. een afgeronde financiële opleiding;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Ervaring in het werken binnen een internationale werkomgeving is een pré;
  • Voldoende kennis van MS Office (Wij werken met Office365);
  • Beheersing van Nederlandse en Engelse taal en verras ons met wat extra’s;
  • Affiniteit met vakgerichte, juridische kennis;

Wat we jou bieden

Deze internationale, gemoedelijke werkgever biedt je een fulltime baan van minimaal 32 uur in de week. Er is ruimte voor groei en ontwikkeling en je wordt onderdeel van een team die open en informeel met elkaar samenwerkt. Naast een mooi salaris, mag je het volgende verwachten:

  • Reiskostenvergoeding;
  • 8% vakantiegeld;
  • Winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering;
  • Middelloon pensioen (60% premie inleg werkgever);
  • 25 verlofdagen per jaar o.b.v. fulltime;
  • Flexibele werktijden;
  • Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Fiscaal aantrekkelijke fitnessregeling bij werkgeversbijdrage;
  • Elke dag een heerlijk verse lunch voor maar € 2,45 per lunch.

Kom jij als Medewerker Credit Control dit team versterken? Graag maken we kennis met je, dus stuur je gegevens snel naar ons op.