Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Jij bent als mensgericht Operationeel Manager degene die de projectteams aanstuurt en zorgt dat de projectplanningen tot in de puntjes verzorgd zijn. Jij weet het overzicht te behouden, je teamleden te motiveren en klanten tevreden te houden. Als lid van het MT mag je bovendien een mooi salaris, 25 vakantiedagen, 13 ADV dagen en een positieve werksfeer verwachten. Benieuwd wat C-Tech nog meer te bieden heeft?

Wat ga je doen?

Als Operationeel Manager bij C-Tech draag je de verantwoordelijkheid voor de bouw van de machines en de levering ervan naar de klant. Je krijgt een veelzijdige functie waarin het jouw uitdaging is om samen met je collega’s de gevraagde machines te realiseren binnen de gestelde tijd, het gestelde budget en de kwaliteitseisen.
Concreet behoren de volgende werkzaamheden tot jouw takenpakket:

  • Je coördineert de projectteams (in totaal ±18 personen);
  • Je zet capaciteits- en doorloopplanningen op en zorgt ervoor dat de werkzaamheden volgens deze planning uitgevoerd worden, controleert voortgang en kwaliteit en stuurt bij waar nodig;
  • Je organiseert projectmeetings en legt de gemaakte afspraken vast;
  • Je zorgt ervoor dat de medewerkers alle benodigdheden hebben om de verschillende projecten te kunnen uitvoeren en lost productieproblemen op;
  • Je bewaakt de projectbudgetten (uren en kosten);
  • Je registreert en administreert je eigen werkzaamheden. Daarnaast controleer en akkoordeer je de uren van het team;
  • Je beheert het projectdossier;
  • Je voert de communicatie met te klanten over:

– de afnames (FAT en SAT) van de machines en verzorgt de daarbij horende rapportages;
– alle aspecten van de levering, installatie en inbedrijfname van de machines;
Je regelt de logistiek (transport van de installaties naar de klant en vervoer en verblijf van het installatieteam).

Hier ga je aan de slag

C-Tech is een toonaangevende machinebouwer in de kartonnage industrie met klanten in binnen en buitenland. De machines en robotinstallaties worden meestal aangepast op basis van klantwensen waardoor nieuwe installaties vaak een prototype-karakter hebben.

Het kantoor en de werkplaats van C-Tech zijn gevestigd in Hoogerheide, waar je met een team van 21 collega’s aan het werk bent. Het team bestaan uit zowel vaste medewerkers als een aantal ZZP’ers. Daarnaast werk je dagelijks met de engineers om samen tot een goed product te komen. Vanwege groeiambities zijn ze op zoek naar een nieuwe collega. Het loyale en enthousiaste team werkt op een informele en positieve manier samen. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook zeker ruimte voor een lolletje.

C-Tech valt onder de Valtech Group, maar staat op zichzelf betreft het nemen van beslissingen. Je komt dan ook te werken binnen een platte organisatie met korte lijntjes. De organisatie heeft een solide positie in de markt en is steeds groeiende. Er wordt voor gezorgd dat de medewerkers mee kunnen profiteren van deze groei. Samen werken en dus ook samen successen vieren. Dit gebeurt onder andere tijdens de vrijdagmiddagborrel in de eigen bar op kantoor.

Waar jij goed in bent

Met jouw kennis en ervaring binnen de machinebouw weet je waar je over praat. Het delen van kennis wordt intern sterk gestimuleerd en jij weet je team dan ook mee te nemen in deze cultuur. Als Operationeel Manager geef je het voorbeeld en ben je echt onderdeel van het team. Je denkt in oplossingen door je pragmatische instelling en herkent je verder in de volgende punten:

  • Je functioneert, verkregen door opleiding of aantoonbare ervaring, op HBO niveau richting mechatronica, werktuigbouwkunde of gelijkwaardig;
  • Vier jaar ervaring binnen machinebouw is een must;
  • Je hebt ervaring met een hands-on leidinggevende functie in de maakindustrie;
  • Ruime ervaring en kennis van hedendaagse productietechnieken en gangbare normeringen binnen de machinebouw;
  • Je spreekt, begrijpt en schrijft vloeiend Nederlands (eis). Je beheerst ook de Engelse en Duitse taal in woord en geschrift. Frans is een pré;
  • Je straalt betrokkenheid en enthousiasme uit naar het team;
  • Uiteraard werk je gestructureerd en ben je pragmatisch ingesteld;
  • Het is een pré als je kennis van en ervaring met Autodesk Inventor en/of Creo Parametric en/of Windchill hebt.

 

Wat we jou bieden

Werken bij C-Tech betekent werken in een enthousiast team. Samen hard werken en samen hard lachen. Jij mag daarnaast een amicale werkcultuur verwachten, waarin je zelfstandig en met eigen verantwoordelijkheid je functie in mag vullen. Er wordt met je meegedacht op zakelijk en privé gebied, vanwege het persoonlijke karakter van de organisatie.
Verder mag je als Operationeel Manager het volgende van C-Tech verwachten:

  • Een salaris van ca. € 4000 – € 5500 bruto per maand o.b.v. 38 uur;
  • 25 vakantiedagen;
  • 13 ADV dagen;
  • Fulltime dienstverband van 38 uur per week;
  • Overnachtingsvergoeding (€30,- netto per dag);
  • Zakelijke onkosten worden betaald door C-Tech;
  • Telefoon en laptop van de zaak;
  • Het volgen van cursussen wordt gestimuleerd, aansluitend op je functie;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • CAO Klein Metaal;
  • Bonus bij positieve bedrijfsresultaten.

C-Tech biedt een fijne werkomgeving en zorgt voor diverse faciliteiten om goed voor de medewerkers te zorgen. Denk hierbij aan vers fruit op het werk, regelmatig een vrijdagmiddagborrel en uitjes met het team.

Ben jij de Operationele Manager die enthousiast het team gaat aansturen en gaat samenwerken met Marco en Michael? Graag komen we dan met jou in contact! Laat je CV en gegevens achter en we maken graag kennis met je.

Ben jij analytisch sterk en heb je passie voor het werken met cijfers? Voel jij je thuis binnen een informele organisatie met korte lijnen, waarbij er oog is voor jou als collega én als mens? Dan zou deze functie als Assistent Controller weleens jouw nieuwe baan kunnen zijn! 
 

Wat ga je doen?

Met jouw analytische vaardigheden ben jij als Assistent Controller ontzettend belangrijk voor deze organisatie. Jij hecht veel waarde aan het opstellen van de maandcijfers en je bent als geen ander in staat om dit ook te kunnen rapporteren. Met jou in dit financiële team zijn ze er zeker van dat de project control vlekkeloos verloopt.

Als Assistent Controller is het belangrijk dat je erg nauwkeurig bent. Je bent namelijk vaak met analyses bezig, bijvoorbeeld van de gerealiseerde projecten, maar ook van de balans- en resultaatrekeningen en projectrapportages. Deze werkgever werkt met BouwWorks als ERP-systeem. Je gaat onder andere samen met de Financieel Directeur aan de slag met het inrichten, optimaliseren en beheren van dit systeem. Ook haal je er plezier uit om kostprijsberekeningen te maken die betrekking hebben op bepaalde vraagstukken binnen de organisatie. Verder bestaat jouw functie ook uit algemene operationele zaken op de afdeling die aandacht nodig hebben. Denk bijvoorbeeld aan groepscertificeringen en het beheer van lidmaatschappen.
 

Hier ga je aan de slag

Iedereen moet de mogelijkheid hebben om in een duurzaam én kwalitatief hoogwaardig gebouw te wonen of te werken tegen een betaalbare prijs, dat is de visie van jouw nieuwe werkgever. 

Samen met ca. 115 collega’s werk jij bij dit informele familiebedrijf met modern kantoorpand in Kapelle.
Jouw nieuwe werkgever is specialist op het gebied van houtskeletbouw, ruwbouw timmerwerk, gevelbekleding, houten kozijnen, steenstrips en conceptueel bouwen. ‘Laten we samen bouwen!’ is het motto en dit geldt niet alleen richting de klanten maar ook zeker voor alle collega’s. Binnen het bedrijf wordt ambitie en ontwikkeling gestimuleerd. 

Deze werkgever stond in 2021 in de Top250 groeibedrijven.
In 2022 werd het bedrijf genomineerd voor de Zeeuwse Innovatieprijs Emergo.

Binnen de organisatie heerst een informele en collegiale sfeer. Jij past goed bij dit bedrijf als jij past bij de cultuur. Kernwaarden waarin jij je herkent zijn o.a. Ambitieus, Samen, Gezond Boeren Verstand en Doen. 

Uiteraard laten we je dit allemaal het liefst zelf ervaren als je hier op de koffie gaat voor die fijne kennismaking. 
 

Waar ben jij goed in?

Als Assistent Controller ben je nauwkeurig, je werkt gestructureerd, bent analytisch sterk en hebt oog voor detail. Verder herken je jezelf in een groot deel van deze punten:

  • Je hebt een afgeronde HBO/WO-opleiding in de richting van Bedrijfseconomie, Finance of Accountancy.
  • Je hebt bij voorkeur al (enige) ervaring in een functie als deze.
  • Je hebt affiniteit met ERP-systemen.
  • BouwWorks, Microsoft Office en vooral Excel zijn voor jou programma’s waar je ervaring mee hebt. 
  • Je bent in staat om goed te communiceren met diverse stakeholders. Uiteraard sta je er niet alleen voor, want bij deze werkgever bouwen ze samen!

 

Wat bieden wij jou?

  • Alle middelen om met plezier en excellentie bij deze werkgever te werken.
  • Je werkt uiteraard met veel plezier, maar maandelijks voldoende geld op je rekening is toch ook prettig. Goed geregeld in die Timmer CAO.
  • Een uitdagende functie, waarbij er voldoende doorgroeimogelijkheden zijn.
  • Veel vrije dagen. Dit is ook onderdeel van de Timmer CAO. Belangrijk, want naast hard werken, klinkt een beetje ontspanning en tijd voor familie en vrienden ook niet verkeerd.
  • Een personeelsvereniging die uitjes en evenementen organiseert of cadeautjes geeft.
  • De klapper op de vuurpijl: Je wordt uitgenodigd op de jaarlijkse barbecue, het jaarlijkse kerstfeest en de thema avonden die je nooit gaat vergeten. Ja, zo geweldig zijn ze allemaal echt.

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dat begrijpen wij! We komen graag met je in contact om jou te leren kennen en je in contact te brengen met deze fijne werkgever. We kijken uit naar je reactie! 

Ondernemen met voorsprong, dat is waarmee we onze klanten helpen. Bij Van Oers Corporate Finance heeft je werk direct invloed op ondernemers. We streven de hoogste kwaliteit na. Tonen lef en daadkracht en zijn continu bezig met innovatie. We kijken vooruit en maken met de juiste kennis, slimme keuzes. We duiken niet niet alleen in de cijfers en financiële business, maar we weten wat er speelt en zoeken de verbinding op. Zo kan jij het verschil maken en bijdragen aan de continuïteit en betere performance van onze klanten.

Wat ga je doen?

Als Business Restructuring Consultant werk je in het team van Corporate Finance dat bestaat uit 20 collega’s die gespecialiseerd zijn in de onderdelen Debt Advisory & Restructering (D&R), Due Diligence (DD) en Mergers & Acquisitions (M&A). Als Business Restructering Consultant begeleid je klanten die in zwaar weer zitten en/of wanneer een dringende koerswijziging van de bedrijfsstrategie noodzakelijk is. Je maakt een grondige analyse van de situatie waar een onderneming zich verkeert. In gesprekken met ondernemers en medewerkers haal jij de onderste steen naar boven. Je creëert draagvlak en je durft daarbij ook confronterend te zijn. 
Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je stelt een goed onderbouwd adviesrapport op;
  • Je schakelt met externe partijen, zoals de Belastingdienst, banken en Bijzonder Beheer-afdelingen van banken;
  • Je begeleidt gedragsverandering en aanbevelingen vanuit de rapportage en je implementeert deze ook daadwerkelijk.

Hier ga je aan de slag:

Van Oers is een accountancy en advies organisatie met uiteenlopende dienstverlening, die steeds verder groeit! Ontwikkeling vinden we een belangrijk aspect, niet alleen op vakinhoudelijk gebied, maar ook op persoonlijk vlak. Daarnaast is er vrijheid en ruimte om eigen ideeën in te brengen en uit te voeren.

Waar ben jij goed in?

Je beschikt over daadkracht en analytisch vermogen. Je bent ondernemend, empathisch en communicatief vaardig. Daarnaast ben je sterk in het opbouwen, uitbouwen en onderhouden van relaties. Je gaat een probleem niet uit de weg, maar je pakt hem aan en komt met een oplossing.
Verder vragen wij:

  • Een afgeronde WO opleiding in een financiële richting;
  • Tenminste 5 jaar relevante werkervaring met management consultancy en/of turn around management in het MKB of bij een afdeling Bijzonder Beheer van één van de grootbanken;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.

Wat wij je bieden:

De advisering door de medewerkers van Van Oers Corporate Finance, elk met een uitgebreide ervaring en specifieke expertise, kan worden samengevat met de kernwoorden betrokken en deskundig. Je komt terecht in een jong, dynamisch en vooral ambitieus team. Hard werken is een must, maar we weten ook precies hoe we onze successen moeten vieren. 

Verder bieden wij:

  • 27 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding €0,23;
  • Premievrij pensioen met mogelijkheid tot fiscaal bijsparen;
  • Laptop en mobiele telefoon;
  • Studieregeling;
  • Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken;
  • Thuiswerkvergoeding €2,35 per dag;
  • €1200,- budget van Coolblue om je thuiswerkplek in te richten na het doorlopen van je proeftijd;
  • Goed uitgewerkt onboardingstraject waarin je de organisatie, werkzaamheden en collega’s leert kennen.

Neem bij vragen gerust contact op met Stephanie (stephanie@modoc.nl) of Céline (Celine@modoc.nl). 

 

Wil jij, net als deze organisatie, blijven groeien? Dan krijg je juist daar alle ruimte. We zijn op zoek naar een enthousiaste controller voor de vestiging in Oosterhout. Lees snel verder om te ontdekken hoe jij deel kunt uitmaken van het team!

Wat ga jij doen:

Als controller bij Martens Beton speel jij een cruciale rol in het besturen en beheersen van onze organisatie. Je leidt een klein team en voert uiteenlopende taken uit, waaronder:

  • Het opstellen van financiële plannen en rapportages;
  • Voorbereiden en begeleiden van financiële audits;
  • Analyseren van goederenbewegingen;
  • Begeleiden van inventarisaties;
  • Kostprijscalculaties uitvoeren;
  • Input leveren voor externe salarisadministratie;
  • Beheren van de verzekeringsportefeuille;
  • Voorbereiden van jaarrekeningen en fiscale aangiftes;
  • Intercompany afstemmingen en voorzieningen beheren;
  • AO en IC procedures bewaken;
  • Begeleiden van ICT-vraagstukken en -processen.

Hier ga je aan de slag:

Martens Beton is onderdeel van de Martens groep in Oosterhout, een dynamisch bedrijf dat zich richt op betonproducten. Bij ons kom je terecht in een informele en platte organisatie waar groei en ontwikkeling centraal staan.

Waar jij goed in bent:

Als controller zijn de volgende competenties van groot belang:

  • Enthousiaste persoonlijkheid met teamgeest: samenwerken en communicatie zijn essentieel;
  • Minimaal HBO-niveau met technische interesse: begrip van technische aspecten is een pluspunt;
  • Kritisch, accuraat, analytisch en stressbestendig: je kunt omgaan met druk en bent nauwkeurig in je werk;
  • Meedenkend en flexibel m.b.t. werktijden en werkzaamheden;
  • Ervaring in een financiële functie, bij voorkeur binnen een productiebedrijf: kennis van productieprocessen is een voordeel.

Wat wij jou bieden:

Bij Martens Beton kun je rekenen op aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Marktconform salaris, passend bij ervaring en opleiding;
  • Vaste eindejaaruitkering;
  • 25 vakantiedagen en 12 ADV dagen;
  • Goede pensioenregeling, sportbijdrage en vitaliteitsprogramma;
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden binnen de Martens groep;
  • Reiskostenvergoeding.

Gaat jouw hart sneller lopen na het lezen van deze vacature? Reageer dan snel en we nemen contact met je op!

Jij brengt als Assistent Controller jouw kennis en ervaring mee naar een informeel maar internationaal familiebedrijf. In deze functie kom jij goed tot je recht als je toe bent aan een 1e of 2e stap in je finance carrière. Met 36 verlofdagen, een salaris tussen de €2.344 en €3.420, 13e maand, bonus én de mogelijkheid om thuis te werken (remote) zit het met de arbeidsvoorwaarden ook nog eens goed! Lees snel verder…
 

Wat ga je doen

Deze functie van Assistent Controller maakt deel uit van de Europese Agriculture Finance afdeling. Je zit zelf in een Europees team met collega’s in Nederland en Frankrijk. De controller leidt effectief het financiële controleproces van de aardappel en stelt rapporten en analyses op. Je bent een essentieel onderdeel van het succes van jouw nieuwe werkgever: je wordt vertrouwd en ondersteund om een blijvende impact te hebben op de toekomst van het bedrijf. Als je een carrière ambieert die zowel je persoonlijke als technische vaardigheden benut, dan zou dit de perfecte baan voor je kunnen zijn.

Wat zijn je taken en verantwoordelijkheden?

  • Je bent betrokken bij de financiële controle over zowel de operatie als overheadkosten;
  • Je bent betrokken bij het begrotingsproces;
  • Voorbereiden van wekelijkse en maandelijkse boekhoudkundige rapporten en analytische ondersteuning van het management;
  • Je houdt je bezig met implementatie van operationele procedures en de optimalisatie van onze transactiestroom;
  • Je werkt mee aan het facturatieproces voor de aardappelen en zaden business;
  • Je controleert de aardappelstroom en voorraadbeheer in het sorteerstation;
  • Je keurt en boekt vrachtfacturen;
  • Je neemt deel aan interne en externe audits.

 

Hier ga jij aan de slag

Als Assistent Controller ga jij aan de slag bij een wereldleider van diepvriesproducten op basis van aardappelen. Deze werkgever heeft als missie om de consument de beste aardappel(en) aan te bieden, en dat door voedingswaarden en lekkere smaak te combineren. Dit familiebedrijf is in 1957 ontstaan en werkt sindsdien nauw samen met landbouwpartners. Een sterke en duurzame band vinden ze erg belangrijk. En dat geldt ook voor hun werknemers; opleiding en ontwikkeling staat hoog in het vaandel. Hoewel dit familiebedrijf een echte wereldspeler is heerst er op de vestiging in ‘s-Heer Arendskerke een echte familiaire sfeer.

Je werkt op het kantoor in Lewedorp (en eventueel gedeeltelijk thuis/remote, denk hierbij aan maximaal 2 dagen per week). In de directe kantoorruimte waar je zit, zitten ongeveer 5 collega’s. Twee collega’s zijn direct verbonden met het werk van de financiële afdeling agriculture. Jouw leidinggevende is een Fransman.

 

Waar jij goed in bent

Een combinatie van analytisch denken, zakelijk inzicht en hands-on betrokkenheid bij het bedrijf past goed bij jou als Assistent Controller. Je bent open-minded en zeer betrokken bij jouw nieuwe werkgever. Ook beheers jij de Nederlandse en Engelse taal op zakelijk niveau. Verder herken jij je in de volgende punten:

  • Bij voorkeur enkele ervaring in een allround financiële rol in de agricultuur sector; 
  • Je beschikt over een bachelor in de richting van bedrijfskunde of finance;
  • Je bent erg computervaardig (MS Office tools);
  • Je hebt ervaring met SAP, Power-BI is een pré;
  • Je beschikt over goede technische en analytische vaardigheden;
  • Je bent in staat om in een internationale werkomgeving te werken.

 

Wat wij jou bieden

Bij dit internationale en informele bedrijf waar jij Assistent Controller wordt, heb jij te maken met goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden:

  • Een mooi salaris van tussen de €2.344,- en €3.420,- per maand o.b.v. 40 uur;
  • Een 13e maand; 
  • Een bonus van max 4% gebaseerd op de prestaties van de fabriek;
  • Direct in dienst bij het bedrijf voor een fulltime dienstverband;
  • 25 vakantie dagen + 11 ADV dagen;
  • Mogelijkheid om thuis te werken;
  • Veel eigen verantwoordelijkheden en een uitdagende baan in een internationaal team met vriendelijke collega’s; 
  • Verschillende ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden;
  • Prettige werksfeer binnen een platte organisatiecultuur.

Zie jij jezelf werken als Assistent Controller bij dit mooie bedrijf? Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor bij deze werkgever!