Opleiding: WO
Werken in een zelfstandige functie waarbij jij de touwtjes in handen hebt voor een internationale werkgever? Remote en hybride werken tegen een minimaal salaris van € 3400, een goede bonus én 27 vakantiedagen? Zet jouw flexibele werktijden in als Remote Corporate Recruiter!
Wat ga je doen?
Jij maakt als Remote Corporate Recruiter dé perfecte match tussen kandidaat en jouw werkgever. Dit doe je voor o.a. de locaties Vlissingen, Bergen op Zoom en Rotterdam.
Jouw verantwoordelijkheden zijn uitgebreid:
- Het werven van kandidaten tot aan de onboarding van nieuwe collega’s;
- Je ondersteunt hiring managers bij het ontwikkelen van hun wervingsplan en helpt talent te behouden in de teams;
- Je speelt een cruciale rol bij het ontwikkelen van het werkgeversmerk;
- Je draagt actief verbetervoorstellen aan om het wervingsproces te professionaliseren;
- Je adviseert de hiring managers in de procedure;
- Jij bijt je vast in de aan jou toegewezen vacatures en zorgt ervoor dat de zaken kunnen blijven draaien door jouw inspanningen.
Je gaat je bezig houden met functies in de operatie, hierbij kun je denken aan rollen als Customer Service Medewerker, Supervisor Warehouse en QESH Officer. Maar ook aan een heftruckchauffeur of een onderhoudstechnicus.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.
Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden.
Kernwaarden die centraal staan binnen de organisatie zijn: veiligheid, vertrouwen, lef, respect, innovatie en dienend leiderschap.
Als Remote Corporate Recruiter ben jij als Nederlandse recruiter onderdeel van het Talent Acquisition team dat bestaat uit 8 personen. Jouw collega’s zitten in Engeland. Nederland en Frankrijk. Een leuk en divers internationaal team dus!
Voor jouw functie reis je met enige regelmaat naar één van de locaties. Het is dus een must dat je wel in Nederland woonachtig bent.
Waar jij goed in bent
Om jouw rol goed uit te kunnen oefenen bijt jij je als Remote Corporate Recruiter natuurlijk vast in de vacatures die jij toegewezen krijgt. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
- Jij bouwt gemakkelijk relaties op met kandidaten en hiring managers;
- Jij weet als geen ander goed te screenen zodat de juiste persoon op de juiste plek in de organisatie komt;
- Je bent bekend met wervingssystemen zoals bijvoorbeeld Workday;
- Jij kunt rapporten opmaken om het wervingsproces in kaart te brengen.
Wat bieden we jou?
Dat je enthousiast ben over deze rol, dat snappen wij! Als je kiest voor deze prachtige werkgever kun je je verheugen op een ongekend goede werksfeer in een internationale omgeving. Verder mag je als Remote Corporate Recruiter rekenen op het volgende:
- Een bovengemiddeld goed salaris van minimaal € 3400 bruto per maand (en de schaal loopt nog ver door!);
- Bonus van maximaal 1 maandsalaris bij behalen van doelstellingen;
- Een zelfstandige rol waarin jij zelf de touwtjes in handen hebt;
- Een werkweek van 37,5 uur;
- Remote en/of hybride werken voor het ultieme vrije gevoel, werk jij thuis of in die leuke co-workspace? Het kan allemaal. Zoek je liever de verbinding op? Je bent altijd welkom op één van de vestigingen;
- 27 vakantiedagen;
- Flexibele werktijden;
- Een mobiele telefoon en laptop van de zaak;
- Goede pensioenregeling via Zwitserleven.
Voornemens om te reageren? Tof! Solliciteer snel via het formulier onderaan de pagina of via Whatsapp. Wil je liever eerst meer horen over deze vacature? Bel ons gerust op 0166-744015 of stuur ons een berichtje.
Opleiding: WO
Werken in een zelfstandige functie waarbij jij de touwtjes in handen hebt voor een internationale werkgever? Remote en hybride werken tegen een minimaal salaris van € 3400, een goede bonus én 27 vakantiedagen? Zet jouw flexibele werktijden in als Remote Corporate Recruiter!
Wat ga je doen?
Jij maakt als Remote Corporate Recruiter dé perfecte match tussen kandidaat en jouw werkgever. Dit doe je voor o.a. de locaties Vlissingen, Bergen op Zoom en Rotterdam.
Jouw verantwoordelijkheden zijn uitgebreid:
- Het werven van kandidaten tot aan de onboarding van nieuwe collega’s;
- Je ondersteunt hiring managers bij het ontwikkelen van hun wervingsplan en helpt talent te behouden in de teams;
- Je speelt een cruciale rol bij het ontwikkelen van het werkgeversmerk;
- Je draagt actief verbetervoorstellen aan om het wervingsproces te professionaliseren;
- Je adviseert de hiring managers in de procedure;
- Jij bijt je vast in de aan jou toegewezen vacatures en zorgt ervoor dat de zaken kunnen blijven draaien door jouw inspanningen.
Je gaat je bezig houden met functies in de operatie, hierbij kun je denken aan rollen als Customer Service Medewerker, Supervisor Warehouse en QESH Officer. Maar ook aan een heftruckchauffeur of een onderhoudstechnicus.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.
Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden.
Kernwaarden die centraal staan binnen de organisatie zijn: veiligheid, vertrouwen, lef, respect, innovatie en dienend leiderschap.
Als Remote Corporate Recruiter ben jij als Nederlandse recruiter onderdeel van het Talent Acquisition team dat bestaat uit 8 personen. Jouw collega’s zitten in Engeland. Nederland en Frankrijk. Een leuk en divers internationaal team dus!
Voor jouw functie reis je met enige regelmaat naar één van de locaties. Het is dus een must dat je wel in Nederland woonachtig bent.
Waar jij goed in bent
Om jouw rol goed uit te kunnen oefenen bijt jij je als Remote Corporate Recruiter natuurlijk vast in de vacatures die jij toegewezen krijgt. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
- Jij bouwt gemakkelijk relaties op met kandidaten en hiring managers;
- Jij weet als geen ander goed te screenen zodat de juiste persoon op de juiste plek in de organisatie komt;
- Je bent bekend met wervingssystemen zoals bijvoorbeeld Workday;
- Jij kunt rapporten opmaken om het wervingsproces in kaart te brengen.
Wat bieden we jou?
Dat je enthousiast ben over deze rol, dat snappen wij! Als je kiest voor deze prachtige werkgever kun je je verheugen op een ongekend goede werksfeer in een internationale omgeving. Verder mag je als Remote Corporate Recruiter rekenen op het volgende:
- Een bovengemiddeld goed salaris van minimaal € 3400 bruto per maand (en de schaal loopt nog ver door!);
- Bonus van maximaal 1 maandsalaris bij behalen van doelstellingen;
- Een zelfstandige rol waarin jij zelf de touwtjes in handen hebt;
- Een werkweek van 40 uur;
- Remote en/of hybride werken voor het ultieme vrije gevoel, werk jij thuis of in die leuke co-workspace? Het kan allemaal. Zoek je liever de verbinding op? Je bent altijd welkom op één van de vestigingen;
- 27 vakantiedagen;
- Flexibele werktijden;
- Een mobiele telefoon en laptop van de zaak;
- Goede pensioenregeling via Zwitserleven.
Voornemens om te reageren? Tof! Solliciteer snel via het formulier onderaan de pagina of via Whatsapp. Wil je liever eerst meer horen over deze vacature? Bel ons gerust op 0166-744015 of stuur ons een berichtje.
Opleiding: WO
Werken in een zelfstandige functie waarbij jij de touwtjes in handen hebt voor een internationale werkgever? Remote en hybride werken tegen een minimaal salaris van € 3400, een goede bonus én 27 vakantiedagen? Zet jouw flexibele werktijden in als Remote Corporate Recruiter!
Wat ga je doen?
Jij maakt als Remote Corporate Recruiter dé perfecte match tussen kandidaat en jouw werkgever. Dit doe je voor o.a. de locaties Vlissingen, Bergen op Zoom en Rotterdam.
Jouw verantwoordelijkheden zijn uitgebreid:
- Het werven van kandidaten tot aan de onboarding van nieuwe collega’s;
- Je ondersteunt hiring managers bij het ontwikkelen van hun wervingsplan en helpt talent te behouden in de teams;
- Je speelt een cruciale rol bij het ontwikkelen van het werkgeversmerk;
- Je draagt actief verbetervoorstellen aan om het wervingsproces te professionaliseren;
- Je adviseert de hiring managers in de procedure;
- Jij bijt je vast in de aan jou toegewezen vacatures en zorgt ervoor dat de zaken kunnen blijven draaien door jouw inspanningen.
Je gaat je bezig houden met functies in de operatie, hierbij kun je denken aan rollen als Customer Service Medewerker, Supervisor Warehouse en QESH Officer. Maar ook aan een heftruckchauffeur of een onderhoudstechnicus.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.
Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden.
Kernwaarden die centraal staan binnen de organisatie zijn: veiligheid, vertrouwen, lef, respect, innovatie en dienend leiderschap.
Als Remote Corporate Recruiter ben jij als Nederlandse recruiter onderdeel van het Talent Acquisition team dat bestaat uit 8 personen. Jouw collega’s zitten in Engeland. Nederland en Frankrijk. Een leuk en divers internationaal team dus!
Voor jouw functie reis je met enige regelmaat naar één van de locaties. Het is dus een must dat je wel in Nederland woonachtig bent.
Waar jij goed in bent
Om jouw rol goed uit te kunnen oefenen bijt jij je als Remote Corporate Recruiter natuurlijk vast in de vacatures die jij toegewezen krijgt. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
- Jij bouwt gemakkelijk relaties op met kandidaten en hiring managers;
- Jij weet als geen ander goed te screenen zodat de juiste persoon op de juiste plek in de organisatie komt;
- Je bent bekend met wervingssystemen zoals bijvoorbeeld Workday;
- Jij kunt rapporten opmaken om het wervingsproces in kaart te brengen.
Wat bieden we jou?
Dat je enthousiast ben over deze rol, dat snappen wij! Als je kiest voor deze prachtige werkgever kun je je verheugen op een ongekend goede werksfeer in een internationale omgeving. Verder mag je als Remote Corporate Recruiter rekenen op het volgende:
- Een bovengemiddeld goed salaris van minimaal € 3400 bruto per maand (en de schaal loopt nog ver door!);
- Bonus van maximaal 1 maandsalaris bij behalen van doelstellingen;
- Een zelfstandige rol waarin jij zelf de touwtjes in handen hebt;
- Een werkweek van 40 uur;
- Remote en/of hybride werken voor het ultieme vrije gevoel, werk jij thuis of in die leuke co-workspace? Het kan allemaal. Zoek je liever de verbinding op? Je bent altijd welkom op één van de vestigingen;
- 27 vakantiedagen;
- Flexibele werktijden;
- Een mobiele telefoon en laptop van de zaak;
- Goede pensioenregeling via Zwitserleven.
Voornemens om te reageren? Tof! Solliciteer snel via het formulier onderaan de pagina of via Whatsapp. Wil je liever eerst meer horen over deze vacature? Bel ons gerust op 0166-744015 of stuur ons een berichtje.
Opleiding: WO
Als Proces Engineer bij KLK Kolb in Moerdijk ben jij van onschatbare waarde. Samen met je directe collega werk je nauw samen met andere afdelingen om de productieprocessen binnen de organisatie optimaal te laten werken. Hier tegenover staat een mooi salaris en wordt er met je meegedacht over flexibele werktijden. Nieuwsgierig wat ze nog meer te bieden hebben? Lees snel verder.
Wat ga je doen?
In de rol van Proces Engineer ben je verantwoordelijk voor de optimalisatie van productieprocessen en procesinstallaties. Je voert technische projecten uit en bent de rechterhand van de Manager Maintenance en Engineering. Met jouw kennis en ervaring binnen het vak ben je een zeer welkome aanvulling binnen het team. De processen van chemische technologie kennen voor jou geen geheimen, waardoor je hands-on mentaliteit goed van pas komt binnen KLK Kolb.
In de functie van Proces Engineer zijn dit je verantwoordelijkheden:
- Je optimaliseert de productieprocessen en de procesinstallatie;
- Je beheert mede het veiligheidsconcept van de installatie;
- Je voert technische projecten uit in verschillende samenwerkingsverbanden ;
- Je bent verantwoordelijk voor het opzetten van technische specificaties en afkeurcriteria voor installatieonderdelen;
- Je beoordeelt de technologie en verkent mogelijke toepassingen;
- Je bent deelnemer of voorzitter van verschillende doorlopende bedrijfsprocessen zoals procesveiligheidsstudies (HAZOP), Management of Change (MOC) en Root Cause Analyses (RCA);
- Je werkt samen met de andere KLK-OLEO bedrijven om te komen tot uniformiteit in procesontwerp en procesuitvoering.
Hier ga je aan de slag
Bij KLK Kolb Moerdijk werken ongeveer 90 medewerkers. Een leuke club mensen waar veel technische kennis zit. Door de informele, familiaire sfeer voel je je snel thuis en stapt iedereen bij elkaar binnen. Deze platte organisatie kenmerkt zich doordat collega’s elkaar goed kennen.
Je komt te werken in een klein team, waarbij je één directe collega Proces Engineer hebt en rapporteer je aan je leidinggevende, de Manager Maintenance & Engineering. Je werkt samen met de Software/DCS engineer en de Maintenance & Reliability engineer. Daarnaast heb je veel contact met collega’s van andere afdelingen, zoals de SHEQ en Maintenance teams.
Met 480 medewerkers is KLK Kolb één van de leidende alkoxyleringsbedrijven in Europa en biedt een brede range van surfactants met een aantal klant specifieke producten voor diverse markten. KLK Kolb is onderdeel van de KLK OLEO Groep. De KLK Oleo groep verkopen hun producten wereldwijd en hebben op dit moment 6 productiefaciliteiten in het hart van Europa (Emmerich, Düsseldorf, Hedingen-CH, Moerdijk-NL, Tensachem en Delden-NL).
Waar jij goed in bent
Jij weet gemakkelijk te schakelen met collega’s vanwege je proactieve en open houding. Je bent benaderbaar voor anderen, niet afwachtend en hebt de drive om zelf actief aan de slag te gaan met projecten en verbeteringen. Door je communicatieve skills en creativiteit weet je collega’s te verrassen in het bedenken van oplossingen. Jij hebt, als Proces Engineer, ervaring binnen een BRZO locatie en weet welke (strenge) regels hier aan hangen. Verder herken jij je in de volgende punten:
- Afgeronde WO of HBO opleiding Chemische Technologie of vergelijkebare studie;
- Ervaring op het gebied van procesoptimalisatie, projectbegeleiding en procesautomatisering bij voorkeur in een chemisch productiebedrijf;
- Ervaring met verschillende engineering rollen binnen een chemische productie omgeving;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Je bent bereid een algemene cosignatiedienst te draaien, waarbij je vooral telefonisch bereikbaar hoeft te zijn.
Wat we jou bieden
Als Proces Engineer bij KLK Kolb mag je goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden verwachten. Ook inhoudelijk een uitdagende en interessante functie, is wat je krijgt. Natuurlijk in samenwerking met een gezellig team aan collega’s. We bieden je:
- In overleg mogelijkheid tot thuiswerken (met een max. van 5 dagen per maand ) en flexibele werktijden;
- 25 vakantiedagen en 6 ADV dagen;
- Goede pensioenregeling, waarbij KLK Kolb 2/3 afdraagt . Je bent zelf vrij om aan te vullen;
- Salaris tussen de €4.000,- en €5.000,- (afhankelijk van kennis en ervaring);
- Bij overwerk een flexurenregeling;
- Vanaf 35 jaar iedere 5 jaar een seniorendag (max 4 dagen);
- Bij een jaar geen ziekteverzuim, twee extra vakantiedagen;
- Netto-vergoeding van €350,- per jaar ter compensatie van ziektekosten (juni uitbetaald);
- Personeelsvereniging die diverse uitjes organiseert;
- Afdelingsuitje 1x per jaar;
- Een fulltime dagdienst functie van 40 uur;
- Een betrokken werkgever met als agendapunt 2023: talentmanagement en opleidingsbeleid.
Is deze rol als Proces Engineer echt iets voor jou? Graag komen we dan met jou in contact. Laat je gegevens achter bij Maxine Talboom en hopelijk ontmoeten we elkaar snel!
Opleiding: WO
Zorg jij voor goed opgeleide medewerkers in een rol waarin je veel vrijheid en verantwoordelijkheid mag ervaren? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van trainingen en verheug je je op een baan met een zeer goed salaris én maar liefst 36 vrije dagen? Dan ben jij misschien wel de Training Coördinator die wij zoeken!
Wat ga jij doen?
Jij gaat je als Training Coördinator bezig houden met het optimaliseren en structureren van de huidige trainingen, trainingsmanagementsystemen en de onboarding van nieuwe medewerkers.
In deze rol werk je nauw samen met leidinggevenden bij het onboarden en re-boarden van nieuwe collega’s en bij het in kaart brengen van trainingsbehoeften. Tenslotte werk je nauw samen met de Continuous Improvement Manager om een project uit te rollen en hiermee continue verbeteringen binnen en tussen plants deel te maken van het dagelijkse werkproces. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
- Je bent verantwoordelijk voor het planning, coördineren en opvolgen van verplichte trainingen conform geldende wet- en regelgeving;
- Je gaat aan de slag om een training management systeem op te zetten en uit te rollen binnen de locatie in Lewedorp;
- Je zorgt ervoor dat verplichte trainingsmatrixen worden bijgewerkt, en deze informatieverstrekt kan worden tijdens audits;
- Je draagt bij aan het inwerktraject van nieuwe collega’s en helpt te bepalen waar hun trainingsbehoefte ligt zodat ze een succesvolle carrière binnen McCain kunnen uitbouwen;
- Je werkt samen met andere trainingscoördinatoren, om “best practices” te delen en op een eenduidige manier te kunnen rapporteren.
Hier ga je aan de slag
Jij gaat als Training Coördinator aan de slag bij een wereldleider van diepvriesproducten op basis van aardappelen. Deze werkgever heeft als missie om de consument de beste aardappel(en) aan te bieden, en dat door voedingswaarden en lekkere smaak te combineren. Dit familiebedrijf is in 1957 ontstaan en werkt sindsdien nauw samen met landbouwpartners. Een sterke en duurzame band vinden ze erg belangrijk. En dat geldt ook voor hun werknemers; opleiding en ontwikkeling staat hoog in het vaandel. Hoewel dit familiebedrijf een echte wereldspeler is heerst er op de vestiging in ‘s-Heer Arendskerke een echte familiaire sfeer.
In deze functie bij jij onderdeel van het HR team. De vacature is ontstaan ter uitbreiding van het team.
Waar jij goed in bent
Jij bent een Training Coördinator met hbo werk- en/of denkniveau die ervaring heeft met het opzetten van trainingen en trainingsmanagementsystemen. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je hebt ervaring in het coachen en /of het geven van trainingen;
- Je schrijft en spreekt vlot in het Nederlands en goed Engels en vindt het leuk te presenteren;
- Je weet je weg met MS Office, kennis van PowerBI is een pré;
- Je bent assertief en combineert dit met sterke communicatieve vaardigheden;
- Je weet collega’s te verbinden, weet van aanpakken en bent doelgericht;
- Je bent flexibel, en gaat elke uitdaging proactief aan.
Wat bieden wij jou
Als jij als Training Coördinator aan de slag gaat voor jouw nieuwe werkgever kun je je in ieder geval verheugen op een rol bij een familiebedrijf binnen een internationale context. Dit zorgt ook voor mooie (inter)nationale carrièremogelijkheden. Daarnaast mag je rekenen op:
- Een goed salaris in schaal 10 van €2.918,00 tot €4.234,00 (inschaling afhankelijk van ervaring en opleiding);
- Eindejaarsuitkering van 8,33%;
- 25 vakantiedagen en 11 ADV dagen;
- Pensioenregeling, waarbij de werkgever 2/3 van de premie betaalt;
- De mogelijkheid om thuis te werken;
- Uitstekende ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden;
- Een informele en gezellige werksfeer;
- Reiskostenvergoeding van € 0,21 per kilometer.
Deel jouw cv met Christel om voorgesteld te worden bij deze prachtige werkgever in de rol van Training Coördinator of bel ons op 0166-744015 zodat we je meer kunnen vertellen!
Opleiding: WO
Een goed salaris, fijne werksfeer, flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken. Ben jij als financial toe aan de volgende stap in je carrière en spreekt dit je aan? Lees dan nu verder!
Voor een moderne werkgever uit Etten-Leur mogen wij op zoek naar een Financial Controller.
Wat ga je doen
De rol van Financial Controller is veelzijdig. Samen met de Business Controller ben je verantwoordelijk voor de financiële administratie. Je draagt zorg voor een kloppende boekhouding, het bewaken van de budgetten en het signaleren van kansen en risico’s.
Jouw verantwoordelijkheden als Financial Controller zijn o.a.:
- Het tijdig opleveren van de (maand- en kwartaal) financiële rapportages van diverse bedrijfsentiteiten;
- Het samenstellen van balansdossiers;
- Het opstellen van budget en financiële forecast;
- Het bewaken van de liquiditeitspositie door middel van een onderbouwde liquiditeitsplanning;
- Het doen van aangiftes en rapportages aan interne en externe stakeholders;
- Je doet verbetervoorstellen om het proces van record-to-report te verbeteren;
- Aanspreekpunt voor het opstellen van de jaarafsluiting en de jaarrekeningen;
- Het leveren van een actieve bijdrage bij het optimaliseren van de huidige procedures en werkwijzen met betrekking tot de afdeling Finance & Control.
Hier ga je aan de slag
Jij, als Financial Controller, komt te werken bij een innovatieve en snelgroeiende organisatie met een maatschappelijk nut.
Je bent welkom op de vestiging in Etten-Leur, waar je samen met 5 andere gemotiveerde collega’s verantwoordelijk bent voor de financiële administratie. Het team bestaat uit 2 Business Controllers, jij als Financial Controller en 2 financieel administratieve medewerkers.
Waar jij goed in bent
Gedreven, dat ben jij! Je wilt graag uitgedaagd worden en meegroeien/ ontwikkelen met de organisatie. Je omarmt de kernwaarden: plezier, ownership, vertrouwen en veiligheid. Je beschikt over een gedreven mindset en wilt jezelf blijven ontwikkelen.
Je herkent je in de volgende punten:
- Relevante HBO/ WO opleiding en/ of werk- en denkniveau in bedrijfseconomische of accountancy richting;
- Ervaring met Excel en Exact Online;
- Je denkt in kansen en mogelijkheden;
- Betrokken en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je hebt je eerste werkervaring opgedaan
Wat we je bieden
Een uitdagende baan waarbij je de flexibiliteit en vrijheid krijgt die past binnen jouw leven. Een modern denkende organisatie, waarbij ze durven te investeren in jou als werknemer, zodat je het optimale uit jezelf kunt halen.
Als Financial Controller mag je daarnaast het volgende verwachten:
- Salaris: Tot € 4.500 bruto per maand (afhankelijk van ervaring);
- Hybride werken (ingerichte thuiswerkplek) en flexibele werktijden ;
- Veel aandacht voor de mens;
- Scholingsbudget om jezelf verder te ontwikkelen;
- Reiskostenvergoeding (€ 0,21 onbelast);
- 25 vakantiedagen o.b.v. 36 uur;
- Lunch? Daar wordt op kantoor voor gezorgd!
Ben jij de Financial Controller die ze in Etten-Leur zoeken? Graag komen we met je in gesprek om kennis te maken en je verder te enthousiasmeren over de functie én de organisatie.
Opleiding: WO
Ben jij expert op het gebied van BI en wil jij deze afdeling op poten zetten? Voor hele goede arbeidsvoorwaarden en uitzicht op een vaste aanstelling kan jij deze internationale organisatie gaan versterken!
Wat ga jij doen?
Als BI Specialist bij deze werkgever draag jij bij aan het ontwikkelen en realiseren van Business Intelligence dashboards voor de hele organisatie, inclusief de afdelingen Sales, Finance en Productie. Hierbij zorg jij voor adequate managementinformatie voor zowel het lokale management als voor de brede divisie.
De functie van BI Specialist is een nieuw gecreëerde functie. Dus jij bent de enige met kennis van BI en zal dit dus volledig binnen de organisatie mogen opzetten. Jij bent wel onderdeel van het finance team. Daarnaast ben jij iemand die stevig in z’n schoenen staat en de BI kennis heel goed weet te communiceren richting de collega’s.
Wat worden jouw taken en verantwoordelijkheden?
- Het opzetten en realiseren van Business Intelligence dashboards voor de hele organisatie;
- Het verzorgen van managementinformatie voor het lokale management en de organisatie breed;
- Analyseren van rapportages en ontwikkelen van verbetervoorstellen in samenwerking met de Finance Director en business managers;
- Trainen van medewerkers binnen en buiten het Finance team op het gebied van Power BI;
- Samenwerken met andere afdelingen binnen de organisatie om de business processen te optimaliseren.
Hier ga je aan de slag:
Deze werkgever is een toonaangevende producent van technische folies en schuimen met vestigingen in Europa en Azië. Als BI Specialist kom je te werken op de locatie in Etten-Leur, waar het bedrijf gespecialiseerde oplossingen biedt voor de automotive, luchtvaart en verpakkingsindustrie.
Waar jij goed in bent:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau;
- Uitgebreide kennis van Power BI en andere BI tools;
- Sterke analytische vaardigheden en goed in het interpreteren van data;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Resultaatgericht en in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
Wat wij jou bieden:
- Een marktconform salaris €3.700 – €5.000 bruto per maand o.b.v. fulltime dienstverband;
- Een parttime of fulltime baan voor 32 tot 40 uur per week;
- 13e maand;
- Pensioenregeling;
- WIA verzekering;
- Reiskostenregeling;
- 24 vakantiedagen;
- 11 ATV dagen;
- Enthousiaste collega’s binnen een gezellig en professioneel team;
- Een zelfstandige functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en afwisselende werkzaamheden;
- Voldoende mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.
Ben jij die BI specialist die met de nodige kennis dit op poten kan zetten? Neem dan snel contact op en/of solliciteer bij Maxine Talboom!
Opleiding: WO
Ben jij een projectleider met ervaring en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan is dit jouw kans om te werken bij een toonaangevende speler in de wereld van kunststof, beton en keramische bouwmaterialen. We zijn op zoek naar een gedreven projectleider die de gehele organisatie verder kan brengen.
Wat ga jij doen?
Als projectleider ben jij verantwoordelijk voor het managen van diverse projecten op het gebied van zowel financieel, commercieel, technisch als logistiek van aard, waarbij je actief bent over de volle breedte van de organisatie. Je houdt je bezig met planning, budgettering en de voortgang van projecten, waarbij je een scherp oog hebt voor kwaliteit en veiligheid. Je onderhoudt contact met opdrachtgevers, adviseurs en andere stakeholders en zorgt voor een goede afstemming tussen alle betrokken partijen.
Hier ga je aan de slag
Deze organisatie is een familiebedrijf met meer dan 100 jaar ervaring in de infrastructuurbranche. We zijn actief in het ontwerpen, aanleggen en onderhouden van wegen, verkeerssystemen, rioleringen en andere infrastructuurprojecten. Met een focus op duurzaamheid, innovatie en kwaliteit streven we naar de beste resultaten voor onze opdrachtgevers.
Waar jij goed in bent
Vanuit nature heb je brede interesses en ben je bezig met doorontwikkeling. Je bent enthousiast, flexibel én hebt de ambitie en capaciteiten om je te ontwikkelen naar een operationele en leidinggevende rol binnen de organisatie. Daarnaast breng je mee:
- Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding in de richting van bedrijfskunde of WTB;
- Je hebt 2 a 3 jaar werkervaring;
- Je bent communicatief vaardig en kunt goed schakelen met verschillende stakeholders;
- Je hebt een sterk ontwikkeld gevoel voor kwaliteit en veiligheid.
Wat wij jou bieden
Naast een uitdagende en afwisselende functie binnen een toonaangevend familiebedrijf kun je rekenen op;
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- 25 vakantiedagen en 12 ATV dagen;
- Reiskostenvergoeding;
- Een prettige werksfeer met betrokken collega’s;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
- Een uitstekende pensioenregeling.
Enthousiast geworden? Reageer dan snel en neem contact op met Kelly. We kijken uit naar je reactie!