Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Wil jij werken in een dynamische, internationale omgeving waar klantgerichtheid en commercieel inzicht samenkomen? Als Accountmanager Binnendienst krijg je de kans om je commerciële talenten te benutten en bij te dragen aan de groei van een innovatief en technisch gespecialiseerd bedrijf. Je bent de schakel tussen klanten en interne teams en speelt een sleutelrol in het succes van de organisatie.

Wat ga je doen?

Als Accountmanager Binnendienst ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. Je hebt een veelzijdige rol waarbij je verantwoordelijk bent voor het beheren en uitbreiden van klantrelaties. Dit doe je door:

  • Het onderhouden van klantcontact en fungeren als de verbindende factor tussen klanten en collega’s.
  • Het bewaken en opvolgen van documentatiestromen van diverse afdelingen.
  • Het bijwonen van interne en externe vergaderingen om klantverwachtingen en projectvoortgang te bespreken.
  • Onderhandelen met leveranciers over prijzen en voorwaarden.
  • Het monitoren van de voortgang van projecten en waar nodig actie ondernemen.
  • Bewaken van budgetten en signaleren van afwijkingen.
  • Opstellen van aanvullende offertes en het monitoren van betalingen.
  • Begeleiden van klanten en derde partijen bij bezoeken aan het bedrijf.

 

Hier ga je aan de slag

Je komt terecht in een innovatief en internationaal georiënteerd bedrijf waar hoogwaardige technische oplossingen worden ontwikkeld en geproduceerd. De organisatie kenmerkt zich door een informele, no-nonsense bedrijfscultuur waarin teamwork, innovatie en klantgerichtheid centraal staan. De vestiging in Zierikzee is de thuisbasis van een hecht team dat samenwerkt aan het realiseren van de beste oplossingen voor klanten wereldwijd.

Waar jij goed in bent

Als Accountmanager Binnendienst ben je commercieel gedreven, klantgericht en beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je schakelt moeiteloos tussen verschillende taken en weet prioriteiten te stellen. Daarnaast beschik je over:

  • Hbo-denkniveau en ervaring in een commerciële richting.
  • Een proactieve en oplossingsgerichte instelling.
  • Sterke onderhandelingsvaardigheden en overtuigingskracht.
  • Uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Bereidheid om incidenteel te reizen (ongeveer twee keer per jaar).

 

Wat ze je bieden

Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een stabiele en groeiende organisatie. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een marktconform salaris tussen € 2.700,- en € 4.500,- o.b.v. 40 uur per week.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals vakantiegeld, pensioenregeling en reiskostenvergoeding.
  • Een informele en collegiale werksfeer waar humor en samenwerking centraal staan.
  • Mogelijkheden om hybride te werken na een inwerkperiode.
  • Uitzicht op een vast contract bij goed functioneren.
  • Gratis lunch, vers fruit, frisdrank en goede koffie op kantoor.
  • Regelmatige personeelsuitjes en een feestelijk kerstpakket.
  • Ruimte voor persoonlijke groei en opleidingsmogelijkheden.
  • Een goede werk-privébalans binnen een familiebedrijf dat continuïteit en ontwikkeling hoog in het vaandel heeft.

Klinkt dit als de ideale functie voor jou? Solliciteer direct en word de nieuwe Accountmanager Binnendienst!

Ben jij een ervaren Project Controller en wil je bijdragen aan innovatieve bouwprojecten in Kapelle? Als Project Controller speel je een cruciale rol in het financiële beheer van diverse projecten en werk je nauw samen met projectleiders en het management.
 

Wat ga je doen?

Als Project Controller ben je verantwoordelijk voor het financiële fundament van de bouwprojecten. Je taken omvatten:

  • Analyseren van projectbegrotingen en cashflow;
  • Opstellen en controleren van kostprijsberekeningen;
  • Maandelijkse projectwaarderingen uitvoeren;
  • Proactief adviseren over financiële kansen en risico’s;
  • Optimaliseren van processen binnen het ERP-systeem (ervaring met BouwWorks is een pre).

 

Hier ga je aan de slag

Je komt te werken bij een ambitieus en groeiend bedrijf in Kapelle dat gespecialiseerd is in geïndustrialiseerd bouwen met hout. Ze streven ernaar de beste HSB-elementen en kozijnen te produceren en een betrouwbare partner te zijn voor aannemers. Het team gelooft in de kracht van samenwerken en persoonlijk contact. Hoewel je voornamelijk in Kapelle werkt, is het geen probleem om periodiek in Vuren of Hulst aanwezig te zijn.
 

Waar jij goed in bent

  • Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding in Finance, Bedrijfseconomie of Accountancy;
  • Je beschikt over 3-5 jaar ervaring in een financiële rol, bij voorkeur in de productie- of bouwsector;
  • Je bent analytisch sterk en kunt complexe data vertalen naar heldere inzichten;
  • Je hebt ervaring met ERP-systemen en bent bekend met Power BI;
  • Je bent communicatief vaardig, proactief en accuraat;
  • Je signaleert en implementeert verbeterkansen om projectresultaten te optimaliseren.

 

Wat we je bieden

  • Een uitdagende functie als Project Controller binnen een dynamische werkomgeving.
  • De benodigde tools en ondersteuning om je werk succesvol uit te voeren.
  • Een marktconform salaris volgens de Timmer-CAO.
  • Ruime vakantiedagen voor een goede werk-privébalans.
  • Een hecht en gezellig team dat waarde hecht aan samenwerking en plezier op de werkvloer.

Ben jij de Project Controller die we zoeken? Solliciteer dan nu en word onderdeel van een team dat met passie en vakmanschap bouwt aan de toekomst.

Ben jij een daadkrachtige leider die teams weet te motiveren en processen naar een hoger niveau tilt? Als Manager Ordermanagement speel jij een sleutelrol in het soepel en efficiënt verwerken van orders, zowel in Nederland als in Tsjechië. Met jouw strategische inzicht en hands-on mentaliteit zorg je voor optimale samenwerking, klanttevredenheid en continue verbetering binnen een internationale omgeving. Lees snel verder!
 

Wat ga je doen?

Als Manager Ordermanagement ben jij de spil in het orderproces. Jij zorgt ervoor dat orders soepel en efficiënt worden verwerkt – van aanvraag tot levering. Dit doe je door verschillende teams aan te sturen, waaronder order handling, engineering, projectmanagement en invoicing & shipping.

Jouw dag is dynamisch en afwisselend. Je houdt het overzicht, grijpt in waar nodig en optimaliseert processen. Met een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid weet jij teams te motiveren en de samenwerking tussen afdelingen te versterken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vertaalslag van de organisatiedoelstellingen naar jaarplannen en KPI’s en stuur je actief op verbetering.

In deze rol ben jij verantwoordelijk voor zowel de locatie in Sint-Maartensdijk als die in Nymburk (Tsjechië). 

Jouw takenpakket bestaat o.a. uit: 

  • Je zorgt voor actieve betrokkenheid en ontwikkeling van je medewerkers;
  • Je zorgt voor een werkomgeving waarin continue verbeteren centraal staat;
  • Je zorgt voor de juiste mate van kwaliteitsbewustzijn en stelt medewerkers in staat om na te denken over bijsturingsmaatregelen en het vinden van structurele oplossingen voor problemen;
  • Je identificeert verbeterpunten binnen de orderstroom en implementeert oplossingen om efficiëntie en klanttevredenheid te verbeteren;
  • Je motiveert en stuurt teams van professionals aan in verschillende disciplines en ondersteunt bij het leggen van contacten binnen de verschillende productielocaties. 

Jij maakt deel uit van het managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de VP Operations.
 

Hier ga je aan de slag 

Jij gaat als Manager Ordermanagement aan de slag bij een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.

De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. 

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig. 
 

Waar jij goed in bent 

Jij hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare leidinggevende baan in de maakindustrie en beschikt over goede kennis van order- en projectmanagement en ERP systemen. Je herkent je daarnaast grotendeels in onderstaande punten: 

  • Je bent communicatief sterk en je leidinggevende capaciteiten richten zich zowel op de mens als het proces;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van multidisciplinaire teams, ervaring met aansturen op afstand is een pré;
  • Je bent recht door zee, resultaatgericht en bent in staat om op verschillende niveaus binnen de organisatie te communiceren;
  • Je bent in staat strategische, tactische en dagelijks benodigde acties tegelijkertijd te beheren;
  • Je beheerst de Nederlands- en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Jij draagt zorg voor een open cultuur, gericht op samenwerking in een prettige veilige werkomgeving en waar continu verbeteren een kernwaarde is.  

Wat bieden wij jou?

In de functie van Manager Ordermanagement heb je gevarieerde en uitdagende werkzaamheden. Uiteraard mag je hier iets voor terug verwachten: 

  • Een zeer aantrekkelijk salaris; 
  • Een bonusregeling; 
  • De mogelijkheid om thuis te werken; 
  • Flexibele werktijden;
  • 27 vakantiedagen en 13 atv dagen; 
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Pensioenfonds PME; 
  • Na 6 maanden dienstverband een auto van de zaak; 
  • Overig arbeidsvoorwaarden conform cao-metalektro.

Is deze rol jou op het lijf geschreven? Stuur snel een bericht naar Marissa, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk. 
 

Ben jij een ervaren Sales Manager met een passie voor HVAC en koeling? Zoek je een uitdagende rol waarin je zowel bestaande relaties beheert als nieuwe markten verkent? Dan is deze positie in Sint-Maartensdijk iets voor jou.

Wat ga je doen?

Als Sales Manager HVAC & Refrigeration Benelux speel je een cruciale rol in het beheren en uitbreiden van het klantenbestand. Je werkt samen met internationale teams en draagt actief bij aan de strategische groei. Jouw werkgebied beslaat Zuid-Nederland en België, waarbij je nauw betrokken bent bij zowel bestaande klanten als nieuwe leads. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit: 

  • Beheren en uitbreiden van bestaande key accounts.
  • Actief acquireren van nieuwe klanten en marktkansen identificeren.
  • Opstellen en uitvoeren van salesplannen binnen jouw regio.
  • Regelmatig rapporteren over voortgang, sales funnels en forecasts.
  • Samenwerken met het Global Solutions & Engineering Team en andere internationale teams.
  • Onderhouden en bijwerken van het CRM-systeem met klant- en projectinformatie.
  • Adviseren van klanten over HVAC- en koeltechnische oplossingen.
  • Signaleren van markttrends en bijdragen aan strategische business planning.

Werken vanuit het kantoor in Sint-Maartensdijk, gecombineerd met reizen binnen de regio. Je bent ca. 80% van de tijd onderweg en 20% van de tijd op kantoor. 
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.

De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. 

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig. 
 

Waar jij goed in bent

Om succesvol te zijn als Sales Manager HVAC & Refrigeration Benelux beschik je over een commerciële mindset en technische kennis. Je weet hoe je relaties opbouwt en onderhoudt en bent niet bang om kansen te creëren en deals te sluiten.

Jouw kwaliteiten:

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare salesfunctie, bij voorkeur binnen HVAC of koeling;
  • Sterke commerciële en onderhandelingsvaardigheden;
  • Proactief, resultaatgericht en gewend om zelfstandig te werken;
  • Ervaring met grotere projecten boven €100K;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

 

Wat we jou bieden

In deze rol krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een internationaal opererend bedrijf. Je werkt in een dynamische omgeving waarin jouw bijdrage direct impact heeft op de groei van het bedrijf. Naast een uitdagende functie als Sales Manager HVAC & Refrigeration Benelux bieden ze uitstekende arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer. Wat je kunt verwachten: 

  • Een aantrekkelijk salaris; 
  • Variabele beloning op basis van financiële doelstellingen;
  • Flexibele werktijden;
  • Leaseauto en de mogelijkheid om zelfstandig je werkweek in te delen;
  • 27 vakantiedagen en 13 atv dagen; 
  • Pensioenregeling via Pensioenfonds PME en diverse collectieve verzekeringen;
  • Overig arbeidsvoorwaarden conform cao-metalektro.

Ben jij de Sales Manager HVAC & Refrigeration Benelux die we zoeken? Solliciteer dan nu en versterk het team in Sint-Maartensdijk.

Als Mechanical Engineer krijg je de kans om technische concepten werkelijkheid te maken en machines naar een hoger niveau te tillen. Hier ligt jouw kans om impact te maken. Ook krijg je de kans om je te blijven ontwikkelen en staat er een salaris tussen de €4000,- en €5500,- bruto tegenover (afhankelijk van werkervaring). 

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie als Mechanical Engineer werk je vanuit een concept aan hoogwaardige constructies. Jij houdt hierbij rekening met kosten, maakbaarheid, veiligheid en kwaliteit. Concreet betekent dit:

  • Uitwerken van technische tekeningen en zorgen dat deze volledig en nauwkeurig zijn;
  • Bijdragen aan functionele specificaties die aansluiten op de wensen van de klant;
  • Ondersteunen bij de realisatie van producten of machineonderdelen;
  • Bewaken van de planning en voortgang binnen projecten;
  • Signaleren van afwijkingen en optimaliseren van processen;
  • Tijdelijk vervullen van de rol van (Draft) Engineer wanneer nodig.

Jij vertegenwoordigt een visie waarin innovatie en kwaliteit centraal staan en zorgt ervoor dat jouw team het verschil maakt.

Hier ga je aan de slag

Je komt als Mechanical Engineer te werken bij een ingenieurs- en adviesbureau in Roosendaal. Deze organisatie wil de wensen en eisen van haar opdrachtgevers vertalen in professionele en innovatieve oplossingen. Er ligt jarenlange ervaring op het gebied van Industrial Automation, High Tech Systems en Piping, waarbij ze full-service oplossingen bieden binnen de technische dienstverlening. 

Dit ingenieurs- en adviesbureau is een bekende naam in de markt en staat goed bekend bij (potentiële) klanten vanwege de kwaliteit. 

Het onderlinge contact met collega’s is heel laagdrempelig. Iedereen doet het echt samen en ze zijn oplossingsgericht. Een beetje tegengas geven en krijgen is op een positieve manier de norm. 

Waar jij goed in bent

Als Mechanical Engineer ben jij analytisch en houd je het hoofd koel, zelfs onder druk. Je hebt een goede balans tussen zelfstandig werken en in teamverband. Je herkent jezelf in de volgende punten:

  • Minimaal een hbo-diploma Werktuigbouwkunde en 5 jaar relevante werkervaring, of een TU-diploma en 3 jaar ervaring;
  • Uitgebreide kennis van 3D-softwarepakketten;
  • Je bent een pietje precies en gaat voor resultaat; 
  • Klantgerichtheid en sterke communicatieve vaardigheden.

Wat ze je bieden

Als Mechanical Engineer mag je rekenen op een prettige werkomgeving en een werkgever waarbij talentmanagement centraal staat. Blijven ontwikkelen is wat ze stimuleren, waardoor medewerkers altijd in een flow zitten om te groeien. Verder mag jij het volgende verwachten:

  • Een aantrekkelijk salaris tussen €4.000,00 en €5.500,00 bruto per maand, afhankelijk van je ervaring;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een professioneel opleidingsprogramma dat aansluit bij jouw ontwikkelbehoeften;
  • De mogelijkheid om zowel technische als persoonlijke vaardigheden verder te ontwikkelen;
  • Een werkomgeving waar jouw ideeën en expertise gewaardeerd worden.

Heb jij zin om de wereld van machinebouw te transformeren? Zet je talenten in als Mechanical Engineer en werk mee aan innovatieve oplossingen in Roosendaal!
 

Klaar voor je eerste baan? Een spannend avontuur vol groeimogelijkheden, ontwikkeling en ontdekkingen? Bij deze werkgever bieden ze een leerzame traineeship voor ambitieuze jonge talenten zoals jij!

Wat ga je doen?

Deze organisatie gelooft sterk in het potentieel van jonge professionals. Als marktleider in de Europese banden- en velgendistributie bieden ze een breed scala aan mogelijkheden binnen diverse bedrijfsonderdelen. Met dit traineeship krijg je de kans om je stempel te drukken op verschillende projecten en jezelf te ontwikkelen onder begeleiding van ervaren collega’s!

Een traineeship is mogelijk binnen diverse afdelingen, afhankelijk van jouw studie, maar vooral afhankelijk van jouw ambitie. Je kunt denken aan een traineeship op het gebied van o.a. finance, supply chain, logistiek, sales, informatiekunde of data-analyse. 

Hoe ziet je traineeship eruit?

Diverse projecten: Tijdens het traineeship maak je kennis met verschillende aspecten van deze organisatie door deel te nemen aan diverse projecten. Er is voor ieder wat wils binnen allerlei vakgebieden.
Begeleiding: Je krijgt een of meerdere mentoren die jarenlang ervaring hebben in de branche. Zij staan klaar je te begeleiden, inspireren en ondersteunen je tijdens je ontwikkeltraject.
Training on the job: Leer terwijl je werkt! Ze bieden continue ondersteuning en mogelijkheden voor bijscholing, vakgerichte trainingen, cursussen en opleidingen om jouw vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.
Op maat gemaakte trajecten: Jouw groei staat centraal, waardoor ze de projecten afstemmen op jouw ervaring, ambities en interesses. Om jouw potentieel te benutten bieden ze een gepersonaliseerde aanpak. 

Hier ga je aan de slag

Je komt te werken bij dé gespecialiseerde leverancier van lichtmetalen velgen, banden én compleet gemonteerde sets. Het is een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf.

Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail.

Waar jij goed in bent

Dat gaan we samen ontdekken! Deze organisatie is op zoek naar Young Professionals die willen ontdekken, leren en ontwikkelen. In welk vakgebied dan ook, samen gaan ze jouw potentieel optimaal benutten. Een aantal dingen die belangrijk zijn:

  • Ageronde WO/HBO opleiding;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Spreek je ook een andere taal? Dan is dat mooi meegenomen. 

Wat we jou bieden

Natuurlijk mag je als Trainee een fijne leeromgeving verwachten, waarbij je mentoren en collega’s voor je klaar staan. Er hangt een informele, fijne werksfeer op kantoor. Daarnaast mag je ook mooie voorwaarden verwachten, zoals:

  • Een goed salaris;
  • Opleidingsmogelijkheden en onbeperkt toegang tot GoodHabitz;
  • Mogelijkheid tot deelname aan een fiscaal aantrekkelijke fitnessregeling met werkgeversbijdrage;
  • Winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer, maar je mag uiteraard ook gebruikmaken van het fietsplan en op de fiets komen;
  • 8% vakantiegeld en 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • Dagelijkse portie gezelligheid voor maar € 2,45 (inclusief lunch, voetbaltafel en dartbord);
  • De geur van nieuw rubber!

Ga jij als Trainee aan de slag in Moerdijk? Wil je graag leren binnen het vakgebied sales, supply chain, finance, sales, inkoop of wat dan ook? Kom met ons in contact, zodat we kennis kunnen maken. Wij kijken er naar uit!