Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Breng jij je team in beweging terwijl je draagvlak creëert? Heb jij kennis van S&OP? Wil je daarnaast goed verdienen en maar liefst ruim 34 vrije dagen per jaar? Dan ben jij de Manager Planning die we zoeken!

Wat ga je doen?

De basis planning-processen staan, maar kunnen verbeterd worden door beter gebruik te maken van het ERP-systeem, de kennis in de organisatie hiervan te verbreden en ook de huidige planning-systematiek  te optimaliseren aan zowel de verkoopzijde als aan de productie-zijde. 

Ook de samenwerking tussen verkoop, inkoop en productie(planning) moet beter gestructureerd worden door het opzetten van een operationeel en tactisch S&OP-proces dat goed aansluit op de dynamieken van de seizoenen. Dit is een complex veranderproces waarvoor we een stevige en tegelijk praktische Manager Planning zoeken met relevante ervaring op al deze gebieden.

Als Manager Planning draag je samen met verkoop zorg voor een eenduidige en zo betrouwbaar mogelijke vraagvoorspelling, creëert u inzicht in de mogelijkheden van de supply chain om aan de vraag te voldoen en zorg je voor een optimaal productieplan. Jij organiseert een efficiënt afstemmingsproces en zorgt voor uitvoering van de afgesproken acties om het gat tussen vraag en aanbod te dichten en voor de juiste besluitvorming.

Jij brengt als Manager Planning een gestructureerd communicatie- en besluitvormingsproces tot stand om supply en demand zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen, zowel op korte als middellange termijn. Het betreft een rol waarbij jij verantwoordelijk bent voor het opzetten, organiseren en beheren van sales & operations planning (S&OP).

Je rapporteert voorlopig aan de CEO. Jouw team bestaat uit 5 personen (productieplanners en materiaalplanners) die rechtstreeks aan jou rapporteren.

Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen; Directie, Productie, Inkoop, Verkoop, logistiek en met externe partijen, zoals leveranciers, zodat zij de gewenste bijdrage in de organisatiedoelstellingen kunnen leveren, rekening houdend met de afzonderlijke doelstellingen van deze afdelingen. In het bijzonder werk je nauw samen met andere leidinggevenden, om de juiste vervolg stappen te zetten i.v.m. de verdere professionalisering van de verschillende afdelingen.

De Manager Planning is instaat om draagvlak te creëren en mensen in beweging te krijgen, met als doel om meer focus te leggen op planning en meer grip te krijgen op de keten.

Resultaatgebieden

  • Voorzitten en het verder verbeteren van het S&OP proces;
  • Uitkomst/ escalatie vanuit S&OP inzichtelijk maken voor besluitvorming directie team;
  • Leiding geven aan de afdeling planning en het coachen en motiveren van je teamleden;
  • Verbeteren tools voor demand planning en behoefte planning en op de juiste manier binnen het team en de organisatie worden gebruikt;
  • Optimaliseren productieplanning en materiaalplanning;
  • Zorgt ervoor dat masterdata management effectief is geïntegreerd in de organisatie en op een juiste manier geborgd in het ERP systeem.

 

Hier ga jij aan de slag

Als Manager Planning kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
 
Binnen het bedrijf heerst een fijne informele sfeer en is er veel persoonlijke aandacht.
 

Waar jij goed in bent

Jij bent de Manager Planning die we zoeken als jij een gedreven en ondernemend persoon bent met affiniteit voor de foodbranche. De organisatiecultuur vraagt om een no-nonsense en hands-on persoonlijkheid met verantwoordelijkheidsgevoel en betrokkenheid. Een serieus persoon die met twee benen op de grond staat, een pragmatisch type met een resultaatgerichte houding en snel kan anticiperen als het moet. Kostenbewustzijn hoort bij de aard van de onderneming. Jij moet kunnen schakelen tussen de hectiek van de dag en het bouwen aan de middellange termijn structuur.

De organisatie vindt in de ideale kandidaat de volgende eigenschappen terug: ondernemend, professioneel en empathisch. In de kern een persoon die vanuit klantbehoefte, analyse en planmatigheid de juiste beslissingen neemt. Bovenal een persoon met passie.

Jij bent analytisch sterk en kan snel verbanden leggen. Je bent resultaatgericht, hebt een proactieve instelling, bent sterk in het onderhouden van relaties en beschikt over financieel en commercieel bewustzijn. Tot slot ben jij in staat om, afhankelijk van de context, meerdere leiderschapsstijlen te hanteren, te weten directief, inspirerend, coachend en participatief leiderschap.

Samenvattend herken jij je grotendeels in de volgende punten:

  • HBO/ WO opleiding, in logistiek, supply chain bedrijfskunde of een vergelijkbare opleiding;
  • Minimaal vijf jaar aantoonbare ervaring in supply chain management in het algemeen en met S&OP in het bijzonder;
  • Relevante ervaring in leidinggevende functie; 
  • Affiniteit met de food / fmcg sector;
  • Goede presentatietechnieken en onderhandelingstechnieken;
  • Een combinatie van analytisch denken en drive voor resultaat;
  • Adequaat en snel inspelen op veranderende marktomstandigheden;
  • Volwaardige gesprekspartner op management niveau;
  • Zelfstandig kunnen werken;
  • Beheersing Engelse taal in woord en geschrift. Het is een pré als je ook Duits en Frans spreekt. 

 

Wat bieden wij jou

Werken als Manager Planning bij dit fijne bedrijf betekent in ieder geval dat je veel verschillende taken mag oppakken en dat geen dag hetzelfde is. Daarnaast heb jij leuke collega’s (ook niet onbelangrijk). Verder mag jij het volgende verwachten:

  • Een goed salaris;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende functie met een grote mate van zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid;
  • Jij mag onderdeel zijn van een gemotiveerd en gedreven team;
  • Een bedrijf dat continu in ontwikkeling is;
  • CAO groente- en fruit verwerkende industrie;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen per jaar;
  • Korting op producten in de personeelswebshop;
  • Een persoonlijk account bij het trainingsplatform van GoodHabitz. 

Zie jij jezelf hier al werken als Manager Planning? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.

Nieuw jaar nieuwe baan? Heb jij ervaring met content marketing en zie jij er uitdaging in om een bedrijf als merknaam goed op de markt te zetten? Dan ben jij de Marketing & Communicatie Coördinator die we zoeken.
 

Wat ga je doen?

Als Marketing & Communicatie Coördinator maak je deel uit van een internationaal MarCom team. Dit team beheert en voert diverse digitale & offline projecten uit, draagt bij aan het commerciële succes van het business development team en ondersteunt de HR organisatie.
 
Je draagt actief bij aan het behalen van de Business Development & MarCom doelstellingen. Je beheert en voert meerdere projecten uit met betrekking tot, maar niet beperkt tot: mediarelaties, evenementenbeheer, branding, (digitale) content campagnes & producties, advocacy programma’s, en zo veel meer… In deze rol heb je regelmatig contact met andere afdelingen binnen jouw werkgever en beheer je relaties met externe consultants en leveranciers.
 
Jouw takenpakket zal bestaan uit:
  • Eventmanagement (intern & extern) – voorbereiding, uitvoering & rapportage, samenwerking met partners;
  • Uitrollen van verschillende marketingprojecten en -initiatieven (intern en extern) om de promotie van het bedrijfs ‘merk’ te stimuleren (coördinatie van creatieve briefing, via tijdige uitvoering tot rapportage en optimalisatie van de resultaten);
  • Productie, revisie en update van diverse marketingmaterialen voor het Business Development-team en andere belanghebbenden;
  • Mede-ontwikkeling van marketingcommunicatieplannen, tijdige uitvoering & rapportage over gerelateerde KPI’s;
  • Voorbereiden en uitvoeren van (content) marketing campagnes in lijn met bedrijfsdoelstellingen en MarCom doelen;
  • Beheren van meerdere lead generation kanalen, combineren van on- & offline initiatieven voor een optimale ROI;
  • Beheren van samenwerking met externe partners & brancheorganisaties, opbouwen van relatie met influencers.
 
 

Hier ga je aan de slag

Je gaat als Marketing & Communicatie Coördinator aan de slag bij een bedrijf dat een marktleider is in Supply Chain Management (SCM) diensten voor de mode- en lifestyle-markt.
Het bedrijf is in 1862 opgericht en geëvolueerd van een transportbedrijf naar een leverancier van complete supply chain-oplossingen met een specifieke expertise in e-fulfilment.
 
Mode- en lifestyle artikelen van diverse grote merken arriveren vanuit het buitenland in Bergen op Zoom en gaan naar Nederlandse en Europese groothandelaren, winkelfilialen en particulieren die via internet hebben besteld. Denk hierbij bijvoorbeeld aan merken als Abercrombie & Fitch.
Met een sterke basis in Europa is het bedrijf uitgebreid naar o.a. de VS, waardoor het bedrijf haar klanten over de hele wereld kan bedienen. Op basis van investeringen en uitgebreide ervaring met IT-oplossingen is onze opdrachtgever in staat om een wereldwijd verenigd platform voor klanten te bieden. Elke dag ondersteunen meer dan 3000 teamleden klanten om hun belofte na te komen.
 
Deze werkgever bestaat in 2022 160 jaar en heeft in 2018 de Participatieprijs gewonnen. Ze hebben zich een jaar lang de meest maatschappelijke werkgever uit de regio mogen noemen.
Binnen het bedrijf wordt ambitie zeer gewaardeerd en mooie kansen gegeven.
 
 

Waar jij goed in bent

We komen graag met een Marketing & Communicatie Coördinator in contact die een afgeronde bachelor of masteropleidng afgerond heeft op het gebied van marketing, communicatie of projectmanagement. Daarnaast heb jij enkele jaren ervaring in de B2B sector. Verder herken jij je grotendeels in de volgende punten:
  • Bewezen ervaring met digitale marketing & offline marketing;
  • Ervaring met content marketing, event management, campagne management;
  • Uitstekende schrijfvaardigheid in zowel Nederlands als Engels, een extra taal is mooi meegenomen;
  • Een agile mindset, hands-on aanpak en gestructureerde manier van werken;
  • Flexibiliteit om te schakelen tussen taken, gebaseerd op de ad-hoc prioriteiten en strakke deadlines;
  • Ervaring met CRM systemen, CMS oplossingen en andere marketing software oplossingen (SEO, content, analytics, social listening & media monitoring, etc…) is een pluspunt;
  • Ervaring met BI-tools (bijvoorbeeld Tableau) is een pluspunt
  • Grondige kennis van visuele publicatietools (Adobe Creative Cloud) is een pluspunt.
 

Wat we jou bieden

Als Marketing & Communicatie Coördinator kom jij terecht bij een toffe internationale organisatie waar ruimte is voor jouw ambitie en ontwikkeling. Daarnaast mag je het volgende verwachten:
  • Een lekker salaris;
  • De mogelijkheid om thuis te werken;
  • Een mooie werkplek op het Flight Forum in Eindhoven;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Fijne collega’s waardoor je elke dag met plezier naar je werk gaat;
  • Voldoende vakantiedagen (22 om mee te starten);
  • Een goede pensioenregeling;
  • Fruit op het werk;
  • Reiskostenvergoeding.
 
Wacht niet langer met solliciteren wanneer jij de Marketing & Communicatie Coördinator bent die we zoeken. Mail je cv naar Marissa Andries (solliciteren@modoc.nl) ! We stellen je graag voor bij deze werkgever.
Hi Procestechnoloog, ben jij op zoek naar je 1e of 2e stap in je carrière? Zoek jij een baan waarbij je jezelf kunt blijven ontwikkelen en daarnaast een goed salaris van ca. € 3000 bruto per maand verdient? Lees dan snel verder!

Wat ga jij doen

Jij komt als Procestechnoloog te werken in het team van Technical Service. Deze brede functie is gericht op verbetervoorstellen, trainingen verzorgen en situaties analyseren om de productie processen te optimaliseren. Jouw verantwoordelijkheden zijn o.a.:
  • Analyseren van zowel geschreven materiaal (data) als concrete situaties en omstandigheden op terrein van procestechniek, procestechnologie en organisatie teneinde probleemstelling helder te krijgen;
  • Uitbrengen van onderbouwd schriftelijk en/of mondeling advies in heldere vorm zoveel als mogelijk gebaseerd op feitelijke informatie op terrein van procestechniek, procestechnologie en organisatie ten einde een bijdrage te leveren aan het besluitvormingsproces;
  • Het uitvoeren van interne audits zoals samengesteld in overleg met de afdeling Technical Services en de productiemanager ten einde te controleren en te borgen dat verbeteringen en Best Practices blijvend zijn aangebracht;
  • Het realiseren van een efficiënte werkplanning op basis van de prioriteiten die zijn gesteld in de werkbesprekingen om te zorgen voor een maximale output;
  • Het ondersteunen bij het uitvoeren van projecten;
  • Het ondersteunen bij het voorbereiden en uitvoeren van trainingen om het personeel te voorzien van de juiste competenties;
  • Het ontwikkelen van managementvaardigheden door het volgen van trainingen en het vervangen van leidinggevende activiteiten, die passen binnen het McCain opleidingsprogramma;
  • Initiëren, leiden en faciliteren van projecten betreffende continu verbeteren.
 

Hier ga jij aan de slag

Jij gaat als Procestechnoloog aan de slag bij een wereldleider van diepvriesproducten op basis van aardappelen. Deze werkgever heeft als missie om de consument de beste aardappel(en) aan te bieden, en dat door voedingswaarden en lekkere smaak te combineren. Dit familiebedrijf is in 1957 ontstaan en werkt sindsdien nauw samen met landbouwpartners. Een sterke en duurzame band vinden ze erg belangrijk. En dat geldt ook voor hun werknemers; opleiding en ontwikkeling staat hoog in het vaandel. Hoewel dit familiebedrijf een echte wereldspeler is heerst er op de vestiging in ‘s-Heer Arendskerke een echte familiaire sfeer.
 
In deze functie bij jij onderdeel van het Technical Service team.
 

Waar jij goed in bent

Jij bent de Procestechnoloog die wij zoeken als jij een afgeronde hbo opleiding hebt, bij voorkeur in de richting van Levensmiddelentechnologie, Food & Business of Procestechnologie. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
  • Jij bent analytisch;
  • Je hebt probleemoplossend vermogen;
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
  • Je bent goed georganiseerd en efficiënt in je werk;
  • Je neemt initiatief.
 

Wat we jou bieden

In deze functie van Procestechnoloog kun je rekenen op het volgende:
  • Een goed salaris van ca. € 3000 bruto per maand o.b.v. 40 uur;
  • Een 13e maand;
  • De mogelijkheid om jezelf breder te ontwikkelen richting een specialistische of leidinggevende rol;
  • Een fijn team;
  • Een uitdagende, verantwoordelijke, fulltime baan bij een internationaal georiënteerd bedrijf wat zich richt op het realiseren van duurzame landbouw;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een informele en gezellige werksfeer;
  • 25 vakantiedagen en 11 ADV dagen;
  • Reiskostenvergoeding.
Ben je nieuwsgierig geworden naar deze functie voor Procestechnoloog? Solliciteer dan direct bij Christel Dobbelaar.

Ben jij goed in plannen en organiseren en neem jij van nature de leiding? Ben je daarnaast daadkrachtig, heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel én affiniteit met IT? Dan ben jij de Projectleider IT die wij zoeken, lees snel verder!

Wat ga je doen

Als Projectleider IT zie je het grotere plaatje en ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding, planning, begeleiding en bewaking van complexe projecten. Je bepaalt hoe ze bij deze prachtige werkgever de (toekomstige) IT-omgeving inrichten, je zorgt voor dataveiligheid en zorgt dat je collega’s veilig thuis kunnen werken. Tijdens de projecten heb je voortdurend contact met interne en externe stakeholders en je brengt partijen samen. Daarnaast ben je een meewerkend voorman en vind je het ook niet erg om de werkzaamheden van je medewerkers over te nemen als ze afwezig zijn.
 
Een ding is duidelijk, jij voelt je steeds weer verantwoordelijk om een project te laten slagen.
 

Zo ziet jouw dag eruit

Je begint de morgen met een bakje koffie en neemt de dag door met het team. Eerst gaan we de uitbreiding van afdeling Outbound voorbereiden. Ze hebben een extra labelprinter nodig op een locatie waar nog geen netwerkbekabeling ligt. Samen met de huismeester kijken we wat de mogelijkheden zijn. Daarna bestellen we de benodigde spullen en laten weten dat het over twee dagen klaar zal staan. Tijdens het doornemen van de dag loopt er een collega van personeelszaken binnen met een vraag. Je geeft aan zo even langs te lopen.
 
Na het afronden van het doornemen van de dag, loop je langs bij de betreffende medewerker van personeelszaken. Ze vraagt om even mee te kijken naar een Exceldocument dat niet geopend kan worden. Je wijzigt de extensie en het bestand verschijnt op het scherm. En nu je er toch bent, kun je meteen even uitleggen hoe die draaitabel nu precies werkt.
 
De telefoon gaat. De klantenservice laat weten dat ze vandaag al drie mensen hebben gesproken die melden dat onze orderbevestiging in hun spambox terechtkwam. Even onderzoeken wat daar de oorzaak van kan zijn. Na constatering van het probleem, leg je dit uit aan je Webdevelopment-collega, zodat deze een melding hiervan kan maken en er mee aan de slag gegaan kan worden.
 
Er staat een teammeeting gepland voor het uitzoeken van een nieuwe Mobile Device Managementtool. Een van je IT-medewerkers heeft verschillende pakketten uitgeprobeerd en gaat laten zien wat de verschillen zijn. Hierna kun je een onderbouwde keuze en een uitrolplan maken voor dit project.
 
Opeens zie je een mail binnenkomen met een hoge prioriteit. De monitoring slaat alarm dat een virtuele server bijna vol zit. Gelukkig is er nog uitbreiding mogelijk, maar je zoekt ook waar deze plotselinge groei vandaan komt. Het is de grafisch vormgeefster die veel nieuwe stockfoto’s heeft ontvangen, dus een legitieme reden.
 
De werkdag nadert het einde. Er is nog net tijd om verder te gaan aan het bijwerken van het DPIA. Doordat er vorige maand een nieuw softwarepakket in gebruik is genomen, moet dit document weer geactualiseerd worden.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is van origine een Zeeuws familiebedrijf dat is opgericht in 1927. Door de jaren heen is het bedrijf overgedragen van vader op zoon. Door de jaren heen is het bedrijf enorm ontwikkeld en is hedendaags een bekende webshop voor bedtextiel en aanverwante artikelen. Met 120 collega’s zorg jij ervoor dat bezoekers van de website de ultieme klantbeleving hebben.
De sfeer die het bedrijf ademt is heel transparant (letterlijk en figuurlijk, want in het pand is veel gebruik gemaakt van glas) en modern.
Het jonge management team stelt de mens en ontwikkeling centraal en luistert echt naar wat jij en je collega’s te vertellen hebben. In piekperiodes werken ze ook gewoon mee, 1 team 1 taak.
Goed werkgeverschap snappen ze bij jouw nieuwe werkgever wel!
 

Waar jij goed in bent

Als Projectleider IT heb jij een afgeronde hbo opleiding en ervaring in een soortgelijke functie. Verder herken jij jezelf grotendeels in de volgende vaardigheden:
  • Je hebt ervaring met een geautomatiseerde omgeving en systemen;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van programmeurs;
  • Je hebt aantoonbare kwaliteit op het gebied van communicatie, besluitvorming en teambuilding;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
 

Wat bieden wij jou?

Als Projectleider IT kom je terecht in een informele bedrijfscultuur waarbij een persoonlijke sfeer heerst. Jij komt terecht in een van de snelst groeiende bedrijven in Zeeland! Daarnaast bieden wij jou:
  • Goed salaris afhankelijk van de kennis en ervaring die jij meebrengt;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
  • Fruit (of een snoepje) op het werk;
  • 25 vakantiedagen bij een 37-urige werkweek;
  • Regelmatig een leuk uitstapje met de afdeling;
  • Korting op zorgverzekering;
  • Korting op het assortiment;
  • Bedrijfsfitness regeling.
 
Is dit jouw nieuwe baan als Projectleider IT binnen een snel groeiende organisatie? Dan maken wij graag kennis met jou. Stuur snel je cv naar Christel Dobbelaar!

Ben jij iemand met kennis van systeem- en netwerkbeheer? Zet jij je talenten graag in bij een informele organisatie waar de lijnen kort zijn en de sfeer goed? Dan ben jij misschien de Systeembeheerder die wij zoeken!

Wat ga je doen

Jij bepaalt als Systeembeheerder hoe ze bij deze prachtige werkgever de (toekomstige) IT-omgeving inrichten, je zorgt voor dataveiligheid en zorgt dat je collega’s veilig thuis kunnen werken. In jouw werk heb je voortdurend contact met interne en externe stakeholders en je brengt partijen samen. 

Zo ziet jouw dag eruit

Je begint de morgen met een bakje koffie en neemt de dag door met het team. Eerst gaan we de uitbreiding van afdeling Outbound voorbereiden. Ze hebben een extra labelprinter nodig op een locatie waar nog geen netwerkbekabeling ligt. Samen met de huismeester kijken we wat de mogelijkheden zijn. Daarna bestellen we de benodigde spullen en laten weten dat het over twee dagen klaar zal staan. Tijdens het doornemen van de dag loopt er een collega van personeelszaken binnen met een vraag. Je geeft aan zo even langs te lopen.
 
Na het afronden van het doornemen van de dag, loop je langs bij de betreffende medewerker van personeelszaken. Ze vraagt om even mee te kijken naar een Exceldocument dat niet geopend kan worden. Je wijzigt de extensie en het bestand verschijnt op het scherm. En nu je er toch bent, kun je meteen even uitleggen hoe die draaitabel nu precies werkt.
 
De telefoon gaat. De klantenservice laat weten dat ze vandaag al drie mensen hebben gesproken die melden dat onze orderbevestiging in hun spambox terechtkwam. Even onderzoeken wat daar de oorzaak van kan zijn. Na constatering van het probleem, leg je dit uit aan je Webdevelopment-collega, zodat deze een melding hiervan kan maken en er mee aan de slag gegaan kan worden.
 
Er staat een teammeeting gepland voor het uitzoeken van een nieuwe Mobile Device Managementtool. Een van je IT-medewerkers heeft verschillende pakketten uitgeprobeerd en gaat laten zien wat de verschillen zijn. Hierna kun je een onderbouwde keuze en een uitrolplan maken voor dit project.
 
Opeens zie je een mail binnenkomen met een hoge prioriteit. De monitoring slaat alarm dat een virtuele server bijna vol zit. Gelukkig is er nog uitbreiding mogelijk, maar je zoekt ook waar deze plotselinge groei vandaan komt. Het is de grafisch vormgeefster die veel nieuwe stockfoto’s heeft ontvangen, dus een legitieme reden.
 
De werkdag nadert het einde. Er is nog net tijd om verder te gaan aan het bijwerken van het DPIA. Doordat er vorige maand een nieuw softwarepakket in gebruik is genomen, moet dit document weer geactualiseerd worden.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is van origine een Zeeuws familiebedrijf dat is opgericht in 1927. Door de jaren heen is het bedrijf overgedragen van vader op zoon. Door de jaren heen is het bedrijf enorm ontwikkeld en is hedendaags een bekende webshop voor bedtextiel en aanverwante artikelen. Met 120 collega’s zorg jij ervoor dat bezoekers van de website de ultieme klantbeleving hebben.
De sfeer die het bedrijf ademt is heel transparant (letterlijk en figuurlijk, want in het pand is veel gebruik gemaakt van glas) en modern.
Het jonge management team stelt de mens en ontwikkeling centraal en luistert echt naar wat jij en je collega’s te vertellen hebben. In piekperiodes werken ze ook gewoon mee, 1 team 1 taak.
Goed werkgeverschap snappen ze bij jouw nieuwe werkgever wel!
 

Waar jij goed in bent

Als Systeembeheerder heb jij een afgeronde hbo opleiding en ervaring in een soortgelijke functie. Verder herken jij jezelf grotendeels in de volgende vaardigheden:
  • Je hebt ervaring met een geautomatiseerde omgeving en systemen;
  • Je hebt aantoonbare kwaliteit op het gebied van communicatie, besluitvorming en teambuilding;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat bieden wij jou?

Als Systeembeheerder kom je terecht in een informele bedrijfscultuur waarbij een persoonlijke sfeer heerst. Jij komt terecht in een van de snelst groeiende bedrijven in Zeeland! Daarnaast bieden wij jou:
  • Goed salaris afhankelijk van de kennis en ervaring die jij meebrengt;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
  • Fruit (of een snoepje) op het werk;
  • 25 vakantiedagen bij een 37-urige werkweek;
  • Regelmatig een leuk uitstapje met de afdeling;
  • Korting op zorgverzekering;
  • Korting op het assortiment;
  • Bedrijfsfitness regeling.
 
Is dit jouw nieuwe baan als Systeembeheerder binnen een snel groeiende organisatie? Dan maken wij graag kennis met jou. Stuur snel je cv naar Christel Dobbelaar!
Werk jij nauwkeurig en secuur en ben jij een betrokken leidinggevende. Stimuleer jij gemakkelijk het kwaliteitsbewustzijn van een organisatie? Dan ben jij de Quality Manager die wij zoeken!
 

Wat ga je doen?

Als Quality Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, realiseren en zo nodig bijsturen van het gehele QA beleid. Je stimuleert en ontwikkelt het kwaliteitsbewustzijn in de gehele organisatie. Jouw takenpakket zal o.a. bestaan uit:
  • Opzetten en eindverantwoordelijk voor het beheer van de betreffende kwaliteitssystemen, zodanig dat aan alle actuele certificeringseisen voor de betreffende kwaliteitssystemen is voldaan;
  • Eindverantwoordelijk voor de opzet en afhandeling van audits;
  • Verantwoordelijk voor het (laten) uitvoeren van de beleidsplannen c.q. jaarplannen.
  • Mede verantwoordelijk voor het behalen van de bedrijfsdoelstellingen;
  • Verantwoordelijk voor het realiseren van een optimale inzet van middelen en materialen op zijn/haar afdeling;
  • Geeft leiding aan het QA team;
  • Als MT-lid mede verantwoordelijk voor het organisatiebeleid en het behalen van de organisatiedoelstellingen.
 
Een focuspunt in deze rol is het implementeren van de nieuwe “food safety culture” waarbij jouw kennis van de BRC norm van toegevoegde waarde is.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is één van de meest toonaangevende en technisch meest geavanceerde vouwdozenfabrikanten die producten van hoge kwaliteit produceert. Op de vestiging in Hoogerheide zijn circa 380 medewerkers in dienst en een aantal uitzendkrachten.
Ze bieden innovatieve verpakkingsoplossingen aan verschillende leveranciers van bijvoorbeeld diepvries- en koelversproducten, graan- en banketproducten, food-to-go, chocolaterie, drank, huishoudproducten en diervoeding.
 
Met een productportfolio waarin de nadruk ligt op hernieuwbare, gerecyclede en recyclebare materialen, is dit bedrijf net zo toegewijd aan hun klanten en 19.000 medewerkers als aan de bescherming van het milieu en teruggeven aan de gemeenschappen waarin we leven en werken.
 
De organisatie, die al sinds 1991 bestaat, heeft in 2021 maar liefst 3 prijzen gewonnen tijdens European Carton Excellence Awards.
Het bedrijf kenmerkt zich door een open, informele, no-nonsense cultuur. Daarnaast is er alle ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
 
Het MT bestaat uit de HR Manager, Finance Manager, Plantmanager, Salesmanager, Supply Chain Manager, Operations Manager en een directielid. De leeftijden van het MT variëren van jong tot oud.
In het MT wordt open en transparant gecommuniceerd en wordt verwacht dat acties matchen met woorden en zaken niet blijven liggen.
 
De vacature is ontstaan in verband met het vertrek van de huidige Quality Manager.
 

Waar jij goed in bent

De rol van Quality Manager binnen deze toffe organisatie is jou op het lijf geschreven als jij een afgeronde hbo opleiding hebt in de richting van Levensmiddelentechnologie of vergelijkbaar. Jouw vrienden en familie omschrijven jou als een communicatief sterke manager met goed ontwikkelde soft skills.
Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
  • Je bent communicatief vaardig in Engels en Nederlands;
  • Je hebt ervaring met Six Sigma (black belt) of Wold Class Manufacturing;
  • Je legt gemakkelijk contacten en bent goed in het onderhouden van deze contacten;
  • Je weet andere gemakkelijk te overtuigen;
  • Je bent een inspirerend leider en zorgt hiermee dat gemeenschappelijke doelstellingen worden behaald.

Wat bieden wij jou?

Als je als Quality Manager aan de slag gaat bij deze werkgever mag je je verheugen op een afwisselende functie waarbij geen dag hetzelfde is. Daarnaast kun je rekenen op het volgende:
  • Een salaris van minimaal € 69.000 bruto per jaar o.b.v. 38 uur per week;
  • Een bonus van maximaal 10% bij het behalen van je doelstellingen;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een reiskostenvergoeding welke onlangs is verhoogd i.v.m. de stijgende benzineprijzen;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Een mooie werkplek in een modern omgeving met enthousiaste en fijne collega’s.
 

Wist je dat?

Onze opdrachtgever heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Recente innovaties zijn gericht op het verminderen van gebruik van plastic en sommige verpakkingen zijn 100% recyclebaar!
 
Stuur snel je cv naar Marissa Andries voordat iemand anders er vandoor gaat met deze toffe functie van Quality Manager. We stellen je graag voor bij deze mooie en fijne werkgever in de regio.