Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij probleemoplossend en analytisch? Krijg jij er daarnaast energie van om meerdere taken tegelijk te beheren?  Wie weet schrijf jij dan binnenkort de functietitel Projectmanager onder jouw naam! Lees snel verder.

Wat ga jij doen?

In jouw rol als Project Manager draag jij actief bij aan bedrijfsverbeteringen, zowel richting klanten als intern. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van projecten om te voldoen aan de zakelijke behoeften. Daarnaast verwerf en gebruik je de nodige middelen en vaardigheden, binnen de overeengekomen parameters van kosten, tijdschema's en kwaliteit. Je draagt bij aan het ontwikkelen van rapportagetools die projecten ondersteunen en je analyseert projectresultaten. In deze uitdagende functie vervul je de rol van zowel projectleider als projectlid. Je werkt nauw samen met leden van het sitemanagement en IT-teams en rapporteert aan onze programmamanager.

Hier ga je aan de slag

Je gaat als Projectmanager aan de slag bij een bedrijf dat een marktleider is in Supply Chain Management (SCM) diensten voor de mode- en lifestyle-markt.
Het bedrijf is in 1862 opgericht en geëvolueerd van een transportbedrijf naar een leverancier van complete supply chain-oplossingen met een specifieke expertise in e-fulfilment.
Mode- en lifestyle artikelen van diverse grote merken arriveren vanuit het buitenland in Bergen op Zoom en gaan naar Nederlandse en Europese groothandelaren, winkelfilialen en particulieren die via internet hebben besteld. Denk hierbij bijvoorbeeld aan merken als Superdry.
Met een sterke basis in Europa is het bedrijf uitgebreid naar o.a. de VS, waardoor het bedrijf haar klanten over de hele wereld kan bedienen. Op basis van investeringen en uitgebreide ervaring met IT-oplossingen is onze opdrachtgever in staat om een wereldwijd verenigd platform voor klanten te bieden. Elke dag ondersteunen meer dan 3000 teamleden klanten om hun belofte na te komen.
 
Deze werkgever die reeds 150 jaar bestaat heeft in 2018 de Participatieprijs gewonnen en heeft zich een jaar lang de meest maatschappelijke werkgever uit de regio mogen noemen.
Binnen het bedrijf wordt ambitie zeer gewaardeerd en mooie kansen gegeven.

Waar jij goed in bent

Naast dat je ervaring hebt met projectmanagement en positief bent ingesteld, herken jij jezelf als Project Manager in de volgende punten:
  • Je hebt ervaring met Lean Six Sigma;
  • Je bent proactief en hebt sterke communicatieve vaardigheden in Engels en Nederlands;
  • Je hebt kennis van WMS en andere logistieke toepassingen;
  • Je bent een echte zelfstarter;
  • Je bent bereid af en toe te reizen naar andere locaties binnen Zuid-Nederland;
  • Kennis van Lifestyle / Fashion logistiek is een pré.

Wat we jou bieden

Als Projectmanager mag je werken binnen een toffe internationale organisatie waar jouw ambitie telt. Daarnaast mag je het volgende verwachten:
  • Een goed salaris;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Voldoende vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een fijne werksfeer binnen een leuk team;
  • Ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
 
Wacht niet langer met solliciteren wanneer jij de Projectmanager bent die we zoeken. Voordat iemand er vandoor gaat met deze toffe baan! Mail je cv naar Marissa Andries! We stellen je graag voor bij deze werkgever.
Ben jij de Technisch Commercieel Medewerker die wij zoeken? Jij hebt een technische opleiding gedaan en bent daarnaast commercieel ingesteld. Je vindt het leuk om bij een innovatieve organisatie te werken. Twee keer ja? Lees dan snel verder… 

Wat jij gaat doen?

In samenwerking met één van de accountmanagers coördineer je de orders en de projecten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor onze binnen- en buitenlandse klanten en zorgt hierbij dat opdrachten worden berekend, uitgewerkt en gedurende het totale ordertraject worden begeleid. Om het overzicht te behouden heb je contact met de diverse afdelingen zoals inkoop, werkvoorbereiding, productie en de afdeling expeditie. Tijdens het gehele ordertraject ben jij dus het aanspreekpunt! Je bent technisch ingesteld en je houdt van een commerciële uitdaging.

Hier ga je aan de slag

Onze opdrachtgever is een internationaal, service-, marketing- en productiegericht bedrijf dat gespecialiseerd is in warmtemanagementoplossingen die energie besparen en die de controle en betrouwbaarheid van de processen van hun klanten verhogen.
Zij ontwikkelen en leveren hun producten aan de volgende belangrijke industrieën: proces, huishoudelijke apparaten, ferro / non-ferro, energie, keramiek, glas en vuilverbranding.
Deze organisatie is opgericht in Steenbergen in 1980 en is van origine een familiebedrijf. Inmiddels heeft het bedrijf meerdere vestigingen in Nederland, Duitsland, België en Zwitserland. Ze opereren wereldwijd, maar de focus ligt op Europa.
Binnen de organisatie heerst een informele en persoonlijke sfeer en zijn de lijnen kort.

Waar jij goed in bent

Onze ideale kandidaat voor de functie van Technisch Commercieel Medewerker heeft het liefst al wat ervaring opgedaan in een soortgelijke functie. Nog niet de ervaring maar wel de drive om te leren? Dat wordt ook zeker gewaardeerd! Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
  • Je hebt een afgeronde technische opleiding (bij voorkeur WTB);
  • Je hebt een klant- en resultaatgerichte instelling;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels. Als je ook Duits beheerst is dat een pré;
  • Je hebt een proactieve en oplossingsgerichte mentaliteit;
  • Je bent een teamplayer maar kan ook goed zelfstandig werken. 

Wat bieden wij jou

Werken als Technisch Commercieel Medewerker bij deze organisatie betekent werken in veelzijdige en uitdagende functies. Je komt terecht in een enthousiast team van collega’s. Daarnaast mag je op het volgende rekenen:  
  • Een goed salaris;
  • 23 vakantiedagen; 
  • Extra verlofdagen als je niet ziek bent; 
  • Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer (10-40 km).
Ben jij deze Technisch Commercieel Medewerker die wij zoeken? Stuur je cv naar Marissa Andries en wie weet stellen we je voor bij deze werkgever in de regio. 

Zoek jij een uitdagende en zelfstandige rol als Assistent Controller? Kijk je er naar uit om met plezier naar je werk te gaan door het leuke team wat je hebt? Wil jij een goed salaris van ten minste € 2900 bruto per maand verdienen? Scroll snel verder en lees de functiebeschrijving van jouw toekomstige baan!

Wat ga je doen?

Als Assistant Controller ben je verantwoordelijk voor de Business Control van de logistieke en-/of transport activiteiten. Je bent de sparringpartner van de Site Managers in Bergen op Zoom en-/of Venlo. Je werkt secuur en levert financiële rapportages op. De resultaten analyseer je en je bent in staat deze toe te lichten. Hierbij leg je een relatie tussen operationele aspecten, financiële kengetallen en de ontwikkelingen aan de zijde van de klant. De bevindingen uit deze analyses bespreek je daar waar gevraagd ook met de klanten van onze opdrachtgever. Te allen tijde geldt: je hebt oog voor de details maar behoudt het overzicht. In deze zelfstandige functie rapporteer je aan de Business Controller die werkzaam is vanuit de regio Bergen op Zoom. Je standplaats zal Bergen op Zoom of Venlo zijn, er kan gevraagd worden om af en toe op de andere locatie werkzaam te zijn.
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
  • Het verzamelen van financiële data en het controleren op juistheid en volledigheid;
  • Het opstellen en bewaken van budgetten;
  • Het opstellen of voorbereiden van facturaties naar de klant;
  • Het opstellen, analyseren, interpreteren en bespreken van verschillende periodieke financiële Rapportages zowel intern als ten behoeve van de klant;
  • Op basis van de analyses, het pro actief formuleren van voorstellen tot procesverbetering, resultaatsverbetering en besparingen;
  • De rapportage van business indicators en KPI’s.

Hier ga je aan de slag

Je gaat als Assistent Controller aan de slag bij een bedrijf dat een marktleider is in Supply Chain Management (SCM) diensten voor de mode- en lifestyle-markt.
Het bedrijf is in 1862 opgericht en geëvolueerd van een transportbedrijf naar een leverancier van complete supply chain-oplossingen met een specifieke expertise in e-fulfilment.
Mode- en lifestyle artikelen van diverse grote merken arriveren vanuit het buitenland in Bergen op Zoom en gaan naar Nederlandse en Europese groothandelaren, winkelfilialen en particulieren die via internet hebben besteld. Denk hierbij bijvoorbeeld aan merken als Superdry en Abercrombie & Fitch.
Met een sterke basis in Europa is het bedrijf uitgebreid naar o.a. de VS, waardoor het bedrijf haar klanten over de hele wereld kan bedienen. Op basis van investeringen en uitgebreide ervaring met IT-oplossingen is onze opdrachtgever in staat om een wereldwijd verenigd platform voor klanten te bieden. Elke dag ondersteunen meer dan 3000 teamleden klanten om hun belofte na te komen.
Deze werkgever die reeds 150 jaar bestaat heeft in 2018 de Participatieprijs gewonnen en heeft zich een jaar lang de meest maatschappelijke werkgever uit de regio mogen noemen.
Binnen het bedrijf wordt ambitie zeer gewaardeerd en mooie kansen gegeven.
 
Je komt terecht in een team samen met 2 andere Assistent Controllers en 2 trainees. Jouw leidinggevende Rudi is een vriendelijke en rustige man.

Waar jij goed in bent

Onze ideale Assistent Controller heeft een afgeronde hbo of wo opleiding in bedrijfs- of financieel economische richting. Je hebt je eerste werkervaring opgedaan en bent toe aan een volgende stap. Daarnaast herken je je grotendeels in de volgende punten:
  • Je beheerst Excel;
  • Je bent communicatief vaardig in zowel Nederlands als Engels;
  • Jij hebt het vermogen om snel en accuraat grote hoeveelheden data te verwerken;
  • Je bent proactief en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Het is een pré als je kennis van SAP hebt en/of Business Intelligence Tools.

Wat wij jou bieden

Als Assistent Controller kom jij terecht binnen een toffe internationale organisatie waar ruimte is voor jouw ambitie en ontwikkeling. Daarnaast mag je het volgende verwachten:
  • Een goed salaris van minimaal € 2900 bruto o.b.v. 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • Een uitdagende en zelfstandige functie met veel verantwoordelijkheid;
  • Fijne collega’s waardoor je elke dag met plezier naar je werk gaat;
  • 22 vakantiedagen en na 2 jaar in dienst 24 vakantiedagen;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Reiskostenvergoeding.
 
 
Ben jij de Assistent Controller die wij zoeken? Stuur je cv naar Marissa Andries, we stellen je graag voor bij deze mooie organisatie!