Opleiding: WO
Ben jij een ervaren HR Adviseur en klaar voor de volgende stap?
Bij deze werkgever krijg je de kans om je rol strategischer te maken, je invloed te vergroten en door te groeien naar HR Business Partner. In een internationale omgeving met ambitie en ruimte voor ontwikkeling bouw jij mee aan een toekomstbestendige HR-organisatie.
Wat wij jou bieden:
- Een mooi salaris van € 4500,00 – € 5500,00 per maand o.b.v. fulltime dienstverband;
- Verder doorgroeien en ontwikkelen naar HR Business Partner;
- Invloed op beleid, projecten en de toekomst van de HR-afdeling;
- 25 vakantiedagen;
- 8% vakantiegeld;
- middelloonpensioen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Onbeperkt leren via GoodHabitz;
- Dagelijkse lunch voor €2,45 (inclusief tafelvoetbal en dartpijl);
- Bedrijfsfitness met werkgeversbijdrage;
- Korting op banden;
- Gezellige vrijdagmiddagborrels, legendarische uitjes, padeltoernooien en nog veel meer — inclusief iets héél bijzonders dat eraan komt.
Wat ga je doen:
Je schakelt direct met management en directie, krijgt de vrijheid om projecten te leiden en adviseert over thema’s als organisatieontwikkeling, beleid en systeemimplementaties. Hier maak je écht impact — vandaag én voor de lange termijn.
In deze rol combineer je jouw ervaring als HR Adviseur met de mogelijkheid om te groeien in een bredere, strategische positie. Waar mag je dan aan denken?
- Adviseert management en directie over uiteenlopende HR-vraagstukken;
- Begeleidt complexe casuïstiek en denkt mee over organisatieontwikkeling;
- Trekt projecten zoals de selectie en implementatie van een nieuw (internationaal) HRIS;
- Bouwt actief mee aan HR-beleid, processen en structuur;
- Werkt nauw samen met HR-collega’s, recruiters en payrollspecialisten;
- Vormt een stevige gesprekspartner op zowel tactisch als strategisch niveau.
Hier ga je aan de slag:
Je komt als HR adviseur terecht bij een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen.
Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en retail.
Als HR adviseur ben je onderdeel van het HR team, deze is gevestigd in Moerdijk. Af en toe mag jij je collega’s op de locatie in Hellevoetsluis bezoeken.
Waar jij goed in bent:
- Jij hebt al 5 jaar ervaring als HR Adviseur bij internationale organisaties;
- Jij communiceert vloeiend in het Nederlands en Engels;
- Jij bent bekend met complexe organisatiestructuren;
- Naast jouw pragmatische aanpak ben je in staat strategisch te werk te gaan;
Zie jij jezelf in deze volgende stap?
Solliciteer dan nu of neem contact op met Roxana, we leren je graag kennen en vertellen er meer over!
Opleiding: WO
Ben jij een daadkrachtige leider die teams weet te motiveren en processen naar een hoger niveau tilt? Als Manager Ordermanagement speel jij een sleutelrol in het soepel en efficiënt verwerken van orders, zowel in Nederland als in Tsjechië. Met jouw strategische inzicht en hands-on mentaliteit zorg je voor optimale samenwerking, klanttevredenheid en continue verbetering binnen een internationale omgeving. Lees snel verder!
Wat ga je doen?
Als Manager Ordermanagement ben jij de spil in het orderproces. Jij zorgt ervoor dat orders soepel en efficiënt worden verwerkt – van aanvraag tot levering. Dit doe je door verschillende teams aan te sturen, waaronder order handling, engineering, projectmanagement en invoicing & shipping.
Jouw dag is dynamisch en afwisselend. Je houdt het overzicht, grijpt in waar nodig en optimaliseert processen. Met een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid weet jij teams te motiveren en de samenwerking tussen afdelingen te versterken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vertaalslag van de organisatiedoelstellingen naar jaarplannen en KPI’s en stuur je actief op verbetering.
In deze rol ben jij verantwoordelijk voor zowel de locatie in Sint-Maartensdijk als die in Nymburk (Tsjechië).
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
- Je zorgt voor actieve betrokkenheid en ontwikkeling van je medewerkers;
- Je zorgt voor een werkomgeving waarin continue verbeteren centraal staat;
- Je zorgt voor de juiste mate van kwaliteitsbewustzijn en stelt medewerkers in staat om na te denken over bijsturingsmaatregelen en het vinden van structurele oplossingen voor problemen;
- Je identificeert verbeterpunten binnen de orderstroom en implementeert oplossingen om efficiëntie en klanttevredenheid te verbeteren;
- Je motiveert en stuurt teams van professionals aan in verschillende disciplines en ondersteunt bij het leggen van contacten binnen de verschillende productielocaties.
Jij maakt deel uit van het managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de VP Operations.
Hier ga je aan de slag
Jij gaat als Manager Ordermanagement aan de slag bij een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.
De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen.
Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
Waar jij goed in bent
Jij hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare leidinggevende baan in de maakindustrie en beschikt over goede kennis van order- en projectmanagement en ERP systemen. Je herkent je daarnaast grotendeels in onderstaande punten:
- Je bent communicatief sterk en je leidinggevende capaciteiten richten zich zowel op de mens als het proces;
- Je hebt ervaring met het aansturen van multidisciplinaire teams, ervaring met aansturen op afstand is een pré;
- Je bent recht door zee, resultaatgericht en bent in staat om op verschillende niveaus binnen de organisatie te communiceren;
- Je bent in staat strategische, tactische en dagelijks benodigde acties tegelijkertijd te beheren;
- Je beheerst de Nederlands- en Engelse taal in woord en geschrift;
- Jij draagt zorg voor een open cultuur, gericht op samenwerking in een prettige veilige werkomgeving en waar continu verbeteren een kernwaarde is.
Wat bieden wij jou?
In de functie van Manager Ordermanagement heb je gevarieerde en uitdagende werkzaamheden. Uiteraard mag je hier iets voor terug verwachten:
- Een zeer aantrekkelijk salaris;
- Een bonusregeling;
- De mogelijkheid om thuis te werken;
- Flexibele werktijden;
- 27 vakantiedagen en 13 atv dagen;
- Cursussen en interne opleidingen;
- Pensioenfonds PME;
- Na 6 maanden dienstverband een auto van de zaak;
- Overig arbeidsvoorwaarden conform cao-metalektro.
Is deze rol jou op het lijf geschreven? Stuur snel een bericht naar Marissa, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.