Opleiding: WO
Jij houdt als Manager Customer Service het overzicht, stelt kaders en zorgt dat jouw team kan groeien. Je geeft leiding aan vier supervisors, twee engineers en indirect aan zo’n 30 tot 40 collega’s. Geen operationele hectiek, maar strategisch leiderschap. In deze rol krijg je de ruimte om te coachen, te verbinden en processen te verbeteren binnen een organisatie waar samenwerken belangrijker is dan status.
Wat bieden we jou?
Een sleutelrol in een internationale organisatie waar jouw leiderschap het verschil maakt. Je krijgt als Manager Customer Service de ruimte om te coachen, te verbinden en te verbeteren — zonder je te verliezen in de dagelijkse operatie. Je ontvangt:
- Een bruto maandsalaris tussen de €5.241 en €7.520;
- De mogelijkheid om thuis te werken;
- 28 verlofdagen o.b.v. fulltime;
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan, goede pensioenregeling en flexibele werktijden;
- Een lease auto (hybride/ elektrisch) of mobiliteitsbudget;
- Een bonus van maximaal 1 maandsalaris, afhankelijk van persoonlijke- en bedrijfsdoelstellingen;
- Een plek in het lokale MT, waar jouw visie telt;
- Veel vrijheid om je rol vorm te geven;
- Een nuchtere werkomgeving waar samenwerken belangrijker is dan status.
Wat ga je doen?
Als Manager Customer Service geef jij leiding aan vier supervisors, twee engineers en indirect aan zo’n 30-40 collega’s binnen de customer service. Jij houdt het overzicht, coacht jouw supervisors en zorgt dat processen soepel lopen.
Samen met o.a. jouw Supervisors en Customer Service Engineers zorg je voor een soepele coördinatie van alle administratieve en organisatorische activiteiten rondom de inslag, opslag en uitslag van goederen van klanten in de koel- en vriesindustrie.
Je bent een verbindende leider die de belangen van zowel klanten als interne afdelingen weet te balanceren. Met jouw ervaring, interpersoonlijke vaardigheden en resultaatgerichte aanpak zorg je voor een hoge klanttevredenheid, een sterke samenwerking en continue procesverbetering.
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
- Leidinggeven aan de Customer Service afdeling, bestaande uit circa. 4 Supervisors en 2 Customer Service Engineers (totaal circa 30-40 medewerkers);
- Initiëren en implementeren van proces- en serviceverbeteringen, onder andere via Lean-methodieken;
- Fungeren als escalatiepunt voor klanten en interne stakeholders;
- Faciliteren van periodieke klantoverleggen en waarborgen van een optimale klantrelatie;
- Beheren en opvolgen van afwijkingen, klachten en claims;
- Analyseren en rapporteren van resultaten aan het lokale managementteam;
- Mede verantwoordelijk voor het budget van de afdeling en het behalen van de gestelde KPI’s.
Je rapporteert aan Head of Operations.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is ’s werelds grootste en meest innovatieve aanbieder van oplossingen voor temperatuurgecontroleerde logistiek. Met 480 locaties is deze organisatie vertegenwoordigt in maar liefst 20 landen ter wereld.
Op de vestiging in Vlissingen (ruim 70 hectare) worden werkelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie.
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree (wordt ook geproduceerd op deze locatie).
De organisatie heeft een gedeeld doel: het transformeren van de voedselketen om verspilling te elimineren en de wereld te helpen voeden. Dit betekent dat hier werken niet zomaar een baan is maar ook een kans om te innoveren en jouw stempel te drukken op hoe voedsel van de boerderij naar eettafels wereldwijd wordt verplaatst.
Waar jij goed in bent
Jij bent als Manager Customer Service een stevige persoonlijkheid en goed kan opkomen voor de belangen van het team. Je hebt een coachende stijl van leidinggeven en weet hoe je mensen in hun kracht zet. Je bent analytisch, klantgericht en hebt een scherp oog voor procesoptimalisatie.
Wat we graag in jou zien:
- Ervaring in leidinggeven;
- Nauwkeurig;
- Sterk in teamontwikkeling en coaching;
- Communicatief vaardig in Nederlands en Engels;
- Ervaring met Lean of vergelijkbare methodieken (pré).
Enthousiast geworden na het lezen van deze tekst? We vertellen je graag meer over deze prachtige werkgever in ons netwerk. Stuur je cv naar Christel en we nemen snel contact met jou op!
Opleiding: WO
Ben jij klaar voor een rol waarin techniek, leiderschap en internationale impact samenkomen? Als Manager Engineering werk je op een locatie waar meer dan de helft van de landbouwmachines van een wereldwijd opererende organisatie wordt gebouwd. Hier krijg jij de ruimte om te sturen, te verbeteren en te inspireren.
Wat bieden we jou
In deze rol als Manager Engineering krijg je de kans om te bouwen aan techniek én aan mensen.
- Een aantrekkelijk salaris dat past bij jouw ervaring en verantwoordelijkheden
- Een werkomgeving met een goede sfeer, betrokken collega’s en korte lijnen
- Veel vrijheid om jouw visie op engineering en leiderschap in de praktijk te brengen
Wat ga je doen
Je bent als Manager Engineering verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van huidige productlines in de groente- en aardappeloogstmachines en het ontwikkelen van nieuwe machines. Vanuit jouw visie op de markt van landbouwmachines stuur je de productinnovatie en bewaak je de kwaliteit van de technische output.
Je stuurt een team van 20 engineers aan verdeeld over locaties in NL, UK, en de US. Je ontwikkelt programma’s en bent verantwoordelijk voor de bijbehorende engineeringbudgetten (OPEX en CAPEX). Je definieert projectdoelstellingen en belangrijke samenwerkingen binnen de strategische engineering-roadmap. Je ontwikkelt een sterke visie op de markt en de daarbij horende innovaties.
Je werkt nauw samen met de Global Market Managers voor het definiëren van de strategische productroadmaps voor de platforms die in Europa worden ontworpen, en je zorgt voor een goede samenwerking met Global Module leaders. Je onderhoudt contacten met senior management en met engineeringteams op andere locaties.
Je rapporteert aan de Managing Director in Roosendaal en in de matrix aan de Chief Technology Officer.
Hier ga je aan de slag
Je werkt als Manager Engineering op de locatie in Roosendaal, het technische hart van een internationale organisatie gespecialiseerd in het produceren van innovatieve landbouw- en oogstmachines.
Meer dan de helft van alle machines die wereldwijd worden ingezet, wordt in Roosendaal gebouwd.
Waar jij goed in bent
Als Manager Engineering weet je hoe je techniek en mensen in beweging krijgt.
- Je hebt een hbo- of wo-opleiding in een technische richting, zoals werktuigbouwkunde of mechatronica
- Je hebt ervaring in een leidinggevende rol binnen engineering, productontwikkeling of machinebouw
- Je schakelt makkelijk tussen strategie en operatie
Opleiding: WO
Ben jij een ervaren HR Business partner en die beleidsmatig, strategisch sterk is en die binnen een platte organisatie goed tot je recht komt?
Bij deze werkgever krijg je de kans om je rol strategischer te maken, je invloed te vergroten. In een internationale omgeving met ambitie en ruimte voor ontwikkeling bouw jij mee aan een toekomstbestendige HR-organisatie.
Wat wij jou bieden:
- Een mooi salaris van € 4500,00 – € 5500,00 per maand o.b.v. fulltime dienstverband;
- Invloed op beleid, projecten en de toekomst van de HR-afdeling;
- 25 vakantiedagen;
- 8% vakantiegeld;
- middelloonpensioen;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Onbeperkt leren via GoodHabitz;
- Dagelijkse lunch voor €2,45 (inclusief tafelvoetbal en dartpijl);
- Bedrijfsfitness met werkgeversbijdrage;
- Korting op banden;
- Gezellige vrijdagmiddagborrels, legendarische uitjes, padeltoernooien en nog veel meer — inclusief iets héél bijzonders dat eraan komt.
Wat ga je doen:
Je schakelt direct met management en directie, krijgt de vrijheid om projecten te leiden en adviseert over thema’s als organisatieontwikkeling, beleid en systeemimplementaties. Hier maak je écht impact — vandaag én voor de lange termijn.
In deze rol combineer je jouw ervaring als HR Business partner met de mogelijkheid om te groeien in een bredere, strategische positie. Waar mag je dan aan denken?
- Adviseert management en directie over uiteenlopende HR-vraagstukken;
- Begeleidt complexe casuïstiek en denkt mee over organisatieontwikkeling;
- Trekt projecten zoals de selectie en implementatie van een nieuw (internationaal) HRIS;
- Bouwt actief mee aan HR-beleid, processen en structuur;
- Werkt nauw samen met HR-collega’s, recruiters en payrollspecialisten;
- Vormt een stevige gesprekspartner op zowel tactisch als strategisch niveau.
Hier ga je aan de slag:
Je komt als HR Business Partner terecht bij een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen.
Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en retail.
Als HR Business partner ben je onderdeel van het HR team, deze is gevestigd in Moerdijk. Af en toe mag jij je collega’s op de locatie in Hellevoetsluis bezoeken.
Waar jij goed in bent:
- Jij hebt al 5 jaar ervaring als HR Business partner bij internationale organisaties;
- Jij communiceert vloeiend in het Nederlands en Engels;
- Jij bent bekend met complexe organisatiestructuren;
- Naast jouw pragmatische aanpak ben je in staat strategisch te werk te gaan;
Zie jij jezelf in deze volgende stap?
Solliciteer dan nu of neem contact op met Roxana, we leren je graag kennen en vertellen er meer over!