Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Jij komt het beste tot je recht binnen een functie waarin je veel diverse taken hebt. Als HR Office Manager in Moerdijk ben je sterk in organiseren en plannen, maar ben je vooral verantwoordelijk voor HR werkzaamheden. Klinkt dit als iets voor jou?

Wat ga je doen?

Als Office Manager/HR ben je veel bezig met HR taken, waarbij je kunt denken aan salarisadministratie en operationele zaken die met de instroom en doorstroom van medewerkers te maken heeft. Voor het stuk van de salarisadministratie verwerk je uren, data en gegevens nauwkeurig. Je houdt dit bij en verwerkt het in het systeem. 

Deze functie ook administratieve taken die betrekking hebben op het onderdeel inkoop. Je hebt al wat ervaring met inkoop administratie. Naast HR en Inkoop taken, ben jij als office manager verantwoordelijk voor zaken als de postverwerking, het ontvangst van bezoekers en het beheren van de vergaderruimtes.  

Dat plannen en organiseren een van jouw talenten is, komt goed naar voren in deze rol van HR Office Manager.

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een toonaangevend bedrijf in de chemische sector, gevestigd in Moerdijk. Hun bedrijfsdoel: “Het leven beter maken door hun passie voor mineralen en chemie” verenigt hun 9.000 medewerkers over de hele wereld. Van de wetenschappers in de innovatielaboratoria tot de ingenieurs die toezicht houden op de productiefabrieken en de teams die dag in dag uit met klanten werken: ze denken altijd aan morgen en hoe ze het leven van huidige en toekomstige generaties kunnen verbeteren.

De werktijden voor de functie van HR/Office Manager 7,5 uur per dag, verdeeld over 5 dagen. 

Waar jij goed in bent

Plannen en organiseren. Daar ligt jouw kracht. Daarnaast ben je toegankelijk en mensgericht, wat ervoor zorgt je collega’s graag naar je toe komen en met je samenwerken. Als Office Manager/HR werk je gemakkelijk zelfstandig, omdat dit een solistische functie is. Je herkent je in de volgende punten:

  • Ervaring met HR werkzaamheden;
  • Administratief sterk;
  • Salarisadministratie vind jij een leuk onderdeel binnen HR;
  • Je bent fulltime beschikbaar voor een dienstverband van 37,5 uur.

Wat we jou bieden

In je rol als Office Manager/HR krijg je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je mag dan ook verwachten dat je een afwisselend takenpakket hebt en met diverse afdelingen kunt schakelen. Daarnaast bieden we:

  • Salaris tussen de €2500,- en €3500,- bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 ct/km;
  • Pensioen regeling met een eigen bijdrage van 4%;
  • Er is een vergoeding voor de ziektekosten van €45/mnd bruto;
  • vergoeding voor sporten van €50/mnd bruto;
  • Een werkweek van 7,5 uur per dag over 5 dagen;
  • Ruimte voor het eigen maken van de functie;
  • Ruimte voor jouw ontwikkeling. 

Ga jij graag de uitdaging aan in de rol van HR Office Manager? Wij maken graag kennis met je, dus stuur je CV en gegevens naar ons toe! 

Sta jij graag in contact met klanten en is de transportwereld een wereld waar jij goed in gedijt? Dan is deze functie als Customer Service Medewerker wellicht iets voor jou.

Wat ga je doen?

Jij bent als Customer Service Medewerker echt de spil tussen de klant en de interne organisatie. Je schakelt tussen diverse afdelingen. Je bent dan ook het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Jouw verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit het coördineren en administreren van de dagelijkse klantorders. Je hebt contact op verschillende manieren, zoals telefonisch of via de mail. 

Hier ga je aan de slag 

Je komt voor een internationaal transportbedrijf te werken, een familiebedrijf, met de hoofdvestiging in Frankrijk. De overkoepelende organisatie heeft meerdere BV’s, waarvan deze BV gericht is op transportdiensten van tankcontainers door heel Europa voor hun klanten. 

Dit bedrijf is actief in de (petro) chemische- en food-industrie. Bij indiensttreding is veiligheid écht het eerste waar ze op hameren. Dit vinden ze de allerbelangrijkste waarde, gezien je dus in een omgeving met gevaarlijke stoffen werkt.

Waar jij goed in bent

In je functie als Customer Service Medewerker voel jij je als een vis in een water. Communicatieve vaardigheden beschik je dan ook goed. Met je klantgerichte houding weet je de klanten te verrassen en te ontzorgen waar nodig. Dat het af en toe dynamisch kan zijn, is voor jou alleen maar leuk. Je bent stressbestendig en hebt een kritische blik. Verder herken je je als Customer Service Medewerker in het volgende:

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Duits/Frans is een pré;
  • In het bezit van eigen vervoer;

Net afgestudeerd? Al enige Customer Service ervaring in een andere branche? Of toe aan een andere stap in de wereld van het Internationale Vervoer? Wij komen graag met je in contact. 

Wat we jou bieden

Jij mag als Customer Service Medewerker in Moerdijk het volgende verwachten: 

  • Een ambitieuze rol in een groeiende organisatie met ruime mogelijkheden tot (talent)ontwikkeling;
  • Een team waarin efficiënt werken, gezonde dosis humor en oog voor details voorop staat;
  • Een goed marktconform salaris (€ 2800,00 – € 3700) afhankelijk van jouw kennis en ervaring;
  • Voldoende flexibiliteit en een goede werk-privé balans;
  • Werken in een hecht team van professionals binnen een bedrijf met een 
  • duidelijke groei ambitie waar jij het verschil kan maken; 
  • Ruimte voor ontwikkeling d.m.v. werkervaring en cursussen. 

Zie jij jezelf als Customer Service Medewerker werken binnen deze organisatie in Moerdijk? Laat je gegevens en CV achter en wij komen graag met je in gesprek. 
 

Ben jij een kei in administratie en weet jij goed je weg te vinden in IT Systemen? Voor een leuke klant in Bergen op Zoom zijn wij op zoek naar een Planner voor tijdelijke ondersteuning (6 maanden met kans op verlenging)! 
 

Wat ga jij doen?

Ter versterking van de Planning afdeling zijn wij voor deze werkgever in Bergen op Zoom op zoek naar Production alignment Planner/ Scheduler voor een periode van 6 maanden. 

De afdeling valt onder eindverantwoordelijkheid van de Supply Chain en wordt dagelijks geleid door de Planning Lead NLD. De afdeling omvat ca. 8 medewerkers. In deze fulltime positie ben je verantwoordelijk voor het uitgeven van productie orders naar het warehouse en manufacturing en verzorg je de informatie voor het opstellen van de korte termijn planning met betrekking op eventuele raw material tekorten en warehouse pre batch capaciteit.  Daarnaast stel je de parameters vast voor het voorraadbeheer en ondersteun je het team bij algemene administratieve werkzaamheden.

Het totale planningsproces bestaat uit:

  • Capaciteitsplanning: lange termijnplanning van capaciteiten/productie volumes versus afname prognoses, op productgroep niveau (kwartaalbasis)
  • Middellange termijn Planning: planning van capaciteiten/productie volumes op product niveau (termijn van 2 – 8 weken)
  • Korte termijn Planning: fijnplanning van productiecharges o.b.v. de middellange termijn planning, voorraden en ontvangen klantenorders (termijn van 1 – 4 weken)
  • Productieplanning: detailplanning van productiecharges op mengbare volgorde binnen beschikbare capaciteiten (termijn van 1-2 weken).

Hier ga jij aan de slag

Deze werkgever is een toonaangevende fabrikant en distributeur van hars in Bergen op Zoom. Zij produceren vloeibare halffabricaten, namelijk coatings, die richting o.a. verffabrikanten doorverkocht worden. Er zijn 400 verschillende producten met allen hun eigen receptuur. De grondstoffen worden gemengd in 16 reactoren. Dit is een chemisch proces. Alle producten gaan in vaten of tanks de deur uit. De locatie in Bergen op Zoom heeft ongeveer 300 medewerkers.

Waar jij goed in bent

Onze ideale Planner heeft mbo+ werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
  • Kennis/ervaring in een productieomgeving / warehousing / distributiecentrum
  • Kennis van en ervaring met SAP en Microsoft Office (Word, Excel en Outlook)
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Proactieve, verantwoordelijke en gedreven instelling, kan prioriteiten stellen
  • Je bent accuraat, flexibel, goed in analyseren en je houdt van uitdaging

Wat we jou bieden

Naast dat jij als Planner in een team met fijne collega’s komt, bieden wij jou het volgende:
  • Een goed salaris afgestemd op jouw kennis en ervaring ;
  • Een detacheringscontract via Modoc voor 6 maanden met kans op verlenging; 
  • 25 vakantiedagen o.b.v. fulltime om de werk-privé balans goed te houden;
  • Overige fijne secundaire voorwaarden conform cao.
Stuur snel je cv naar Marissa Andries als jij de Planner bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze toffe baan!

Jij bent als Customer Service Medewerker hét aanspreekpunt voor klanten en bouwt graag aan de relaties met hen. Deze werkgever in Moerdijk geeft mensen de kans om beter te worden in hun vak en te focussen op kansen. Ben jij de nieuwe collega?

Wat ga je doen?

Jij hebt als Customer Service Medewerker een eigen klantportefeuille waarvan jij het eerste aanspreekpunt bent. Deze klanten zijn internationaal, waardoor je ook in het Engels communiceert. In deze functie los je problemen op, zoek je naar oplossingen en denk je mee in welke processen het beste werken. Sales komt hier niet bij kijken. Je staat volledig klaar voor de klant. Jouw verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:

  • Orders inboeken;
  • Status van actuele zendingen doorgeven aan de klant;
  • Uitbouwen van klantrelaties;
  • Meedenken in kostenbesparingen;
  • Contractwerkzaamheden klaarzetten voor facturatie;
  • Meedenken met oplossingen bij problemen. 

Er is geen dag hetzelfde in deze rol als Customer Service Medewerker, waarbij je met verschillende partijen schakelt.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie zorgt voor een efficiënt verloop van transport en opslag van chemicaliën en koelgassen in tankcontainers. Zij kijken steeds opnieuw wat beter kan en hoe zij hun werk nog beter kunnen doen. Hierdoor gaat de kwaliteit van de dienstverlening omhoog en staan ze steeds vaker bovenaan het lijstje van potentiële klanten. Dat betekent dat zij een stabiele werkgever zijn. Zij willen werken met de beste mensen en deze mensen de kans geven om beter te worden in hun vak, en dat die goede mensen ook van hen het beste mogen verwachten. Deze organisatie is informeel en er wordt snel geschakeld door de korte lijnen. 

Je komt te werken in een team van 5 personen, waarvan 1 teamleider en 4 collega’s. Een mooie mix van mannen en vrouwen en verschillende leeftijden. Er is altijd veel reuring op de afdeling, omdat heel operations bij elkaar zit. Jij kan je hier voor afsluiten als het nodig is. Er wordt hard gewerkt, maar zeker ook met elkaar gelachen. 

Waar jij goed in bent

Jij krijgt er energie van om lekker te schakelen tussen diverse afdelingen en partijen. Door je nauwkeurigheid weet je klanten goed te begeleiden en het proces netjes te laten verlopen. Doordat je klantvriendelijk bent, meedenkt en secuur aan het werk gaat bouw je je klantrelaties gemakkelijk uit. Communicatieve vaardigheden beheers jij dan ook zeker. Verder heb/ben jij als Customer Service Medewerker;

  • Afgeronde MBO opleiding of aantoonbare ervaring op gelijk niveau;
  • Beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Klantgericht, nauwkeurig en stressbestendig. 

Wat we jou bieden

Deze werkgever vindt het belangrijk dat de medewerkers goed in hun vel zitten. Zo is er oog voor iedereen en kun je zelfs rekenen op een vitaliteitsbudget. Als Customer Service Medewerker mag je de volgende voorwaarden verwachten:

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salaris tussen de €2800,- en €3780,- bruto per maand op fulltime basis;
  • Volledige reiskostenvergoeding van €0,23 per km woon-werkverkeer;
  • Minstens 24 vakantiedagen;
  • 3,5 ATV-dagen;
  • De mogelijkheid om thuis te werken;
  • Vitaliteitsbudget, wat inhoudt dat medewerkers per jaar de kosten die zij hebben gemaakt in het kader van sport, éénmalig, tot een bedrag van maximaal € 300,- per kalenderjaar fiscaal gunstig vergoed krijgen. 

Kom jij als Customer Service Medewerker werken bij deze mooie werkgever in Moerdijk? Graag komen we met jou in contact. Stuur je gegevens naar Marissa Andries en hopelijk tot snel! 
 

Wil je deel uitmaken van een team dat de eerste containerterminal van Zeeland mogelijk maakt? Dan is dit een unieke kans voor jou! Als Medewerker Data Administratie word je enthousiast van het werken met geavanceerde technologieën. Nieuwsgierig? 

Wat ga je doen?

Deze organisatie heeft een grote transformatie naar een volautomatische containerterminal gemaakt. Een hoger verwacht containervolume, een hoger serviceniveau en een meer geautomatiseerde werkomgeving zijn een natuurlijk gevolg. Hierdoor voegen ze graag een Medewerker Data Administratie toe aan hun team. 

Jij bent als Medewerker Data Administratie verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van uiteenlopende data/EDI-orders. Je taken bestaan onder andere uit:

  • Het zorgen voor een goede samenwerking met klanten;
  • Begeleiden van de vrachtwagenchauffeurs indien zich blokkades voordoen en het signaleren 
  • van storingen bij de gate;
  • Verzamelen van data ten behoeve van een goede (container) planning;
  • Controleren en eventueel aanpassen van EDI- berichten en los- en laadlijsten;
  • Schaderegistratie, opvolging en contact met klant hierover;
  • Stock equipment beheer;
  • Administratieve voorbereiding van container activiteiten;
  • (deel) Facturatie containeractiviteiten;
  • Eerste aanspreekpunt voor douane omtrent containeractiviteiten.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. 

Op de vestiging in Vlissingen, met ruim 70 hectare en 11 loodsen, worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree.  

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos!

Je komt als Medewerker Data Administratie te werken in de haven van Vlissingen. Deze organisatie biedt een multimodale omgeving, heeft ambitieuze groeiplannen en betrekt je bij transportstromen van en naar alle uithoeken van de wereld. 

Waar jij goed in bent

Als medewerker data administratie ben jij communicatief vaardig, heb je een klantgerichte instelling en werk je accuraat. Ook weet jij je hoofd koel te houden en denk je in oplossingen. Verder herken je je in het volgende:

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau en enkele jaren werkervaring in een administratieve functie;
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office (Word en Excel);
  • Ervaring in het werken met diverse systemen;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • 32-40 uur beschikbaar en bereid om te werken in ploegen (ochtend en middag diensten).

Deze wisselende diensten zijn tussen 07.00 in de ochtend en 23.00 uur in de avond. 

Wat we je bieden

Je komt als Data Medewerker te werken bij een groeiende, gezonde organisatie. Een fijne werkomgeving waar je veel kan leren. Je mag dan ook het volgende verwachten:

  • Een goed salaris dat boven het landelijke gemiddelde ligt; 
  • Een bonus van maximaal 1 maandsalaris; 
  • 27 vakantiedagen; 
  • Een contract rechtstreeks bij jouw werkgever; 
  • Een goede pensioenregeling volgens het Zwitserleven pensioen;
  • Overige interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.

Heb jij interesse in de functie van Medewerker Data Administratie? Stuur dan je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact om kennis te maken! 

Heb jij leidinggevende ervaring en wil je dit inzetten bij een mooie organisatie in de voedingsmiddelenindustrie? Als Coördinator Assemblage ben jij de drijvende kracht achter de assemblage-afdeling. 

Wat ga je doen?

In je rol als Coördinator Assemblage ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de dag- en weekplanning. Hierbij zorg je ervoor dat producten tijdig, volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en tegen optimale kosten worden geproduceerd. Alert zijn op afwijkingen en knelpunten in de werkprocedures is wat jij doet. Kleine aanpassingen of grotere verbeteringen, jij staat altijd klaar om deze te signaleren. 

Als Coördinator Assemblage sta jij klaar om je team te motiveren het beste uit zichzelf te halen. Samen met je team stroop je de mouwen op om continue groei en ontwikkeling na te streven. Jij hebt daar een essentiële rol in. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Coördinator Assemblage te werken bij een werkgever in de foodbranche, namelijk dé maaltijdbereider van Nederland, gevestigd in Oude-Tonge. De maaltijden worden op een specifieke manier bereid, waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft. 

In Oude-Tonge kom je terecht in een prachtig kookatelier. Het toegewijde team bestaan uit ongeveer 65 tot 100 medewerkers die zich inzetten voor de groei van het bedrijf. Samen successen behalen en vieren is wat ze graag doen. Naast plezier in het werk, houden ze altijd het einddoel in de gaten. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten.

Ter uitbreiding voegen ze jou graag toe aan het team.  

Waar jij goed in bent

Jij hebt de skills om actiegericht, kwaliteitsgericht en resultaatgericht te handelen. Als Coördinator Assemblage ben je in staat om eigenaarschap te tonen. Daarnaast herken je je in de volgende punten:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende rol binnen de foodbranche;
  • Je hebt kennis over kwaliteitssystemen, voedselwetgeving en productieprocessen binnen de foodbranche;

Wat we jou bieden

Je komt als Coördinator Assemblage terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan. Je mag dan ook het volgende verwachten: 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Mogen we jou toevoegen aan het team in Oude-Tonge als Coördinator Assemblage? Graag komen we met jou in contact! Stuur je CV en contactgegevens naar Marissa Andries, zodat ze kennis met je kan maken. 

 

Hygiëne en veiligheid zijn twee onderwerpen waar jij graag mee bezig bent. Als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering ben je onderdeel van het kwaliteitsteam en word je een ware ambassadeur van deze belangrijke waarden. 

Wat ga je doen?

Je bent als Specialist verantwoordelijk voor het beheer van alle systemen met betrekking tot Specificatiebeheer. Je zorgt ervoor dat alle product- en grondstofinformatie altijd nauwkeurig en actueel is in het geavanceerde KMS systeem (kwaliteitsmanagementsysteem). Jij bent in deze rol de sleutel van het succes!

Naast het actueel houden van de informatie in het systeem, heb je ook een cruciale rol in het beheren en coördineren van het systeem wanneer producten veranderen, nieuwe samenstellingen krijgen of wanneer er een splinternieuw product wordt gelanceerd. Je werkt in deze rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering nauw samen met verschillende afdelingen binnen de organisatie. Dit om ervoor te zorgen dat de hoogste kwaliteitsstandaarden worden nagestreefd. 

Hier ga je aan de slag

Dé maaltijdbereider van Nederland, dat is waar jij als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering aan de slag gaat. Deze werkgever is gevestigd in Oude-Tonge en zorgt ervoor dat er verse maaltijden worden geleverd bij klanten. Ze bereiden op een specifieke manier waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.

Je komt te werken in een prachtig kookatelier in Oude-Tonge. Daar zet een toegewijd team van 65 tot 100 medewerkers zich in voor de groei van het bedrijf. Ze hebben plezier in wat ze doen, maar verliezen nooit het eindresultaat uit het oog. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten. Je komt terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan.

Waar jij goed in bent

Je weet in je rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering de juiste prioriteiten te stellen en werk je graag samen met je collega’s. Daarnaast herken jij je in de volgende punten:

  • Afgeronde opleiding in de richting van Voeding & Diëtetiek, Levensmiddelentechnologie of vergelijkbaar. Of vergelijkbaar niveau door opgedane werkervaring in de kwaliteitszorg levensmiddelindustrie; 
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de voedingsmiddelsector;
  • Ervaring met databases en Office;
  • Je hebt een proactieve instelling, bent accuraat, zelfstandig en stressbestendig. 

Wat wij je bieden

Je komt als Specialist te werken bij een mooie werkgever in Oude-Tonge. Samenwerken en werkplezier staat bij deze werkgever hoog in het vaandel. Je mag daarnaast het volgende verwachten. 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een dynamische functie voor 32 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Ben jij de nieuwe Specialist Specificatiebeheer en Etikettering? Stuur je gegevens op naar Marissa Andries en zij komt graag met je in contact. 

Jij staat als Teamleider Magazijn aan het hoofd van het een klein, maar gedreven team van magazijnwerkers. Je komt te werken bij dé maaltijdbereider van Nederland die elke dag vers en op maat gerechten bereidt. Ben jij de nieuwe collega?

Wat ga je doen?

Het magazijn draait om het zo efficiënt beheren van de voorraad. Jij bent als Teamleider Magazijn de drijvende kracht hierachter. Samen met je team zorgen jullie ervoor dat de producten op tijd en in optimale conditie worden ontvangen, opgeslagen en verzonden. Hierbij zijn de veiligheids- en kwaliteitsregels natuurlijk van belang. Jij bent verantwoordelijk voor een soepele werking van het magazijn en helpt om de productieprocessen naar een hoger niveau te tillen.

Hier ga je aan de slag

Als Teamleider Magazijn kom je te werken bij de maaltijdbereider van Nederland. Elke dag vers en op maat bereidt. Ze bereiden op een specifieke manier waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.

Je zult werken in een prachtig kookatelier in Oude-Tonge. Daar zet een toegewijd team van 65 tot 100 medewerkers zich in voor de groei van het bedrijf. Ze hebben plezier in wat ze doen, maar verliezen nooit het eindresultaat uit het oog. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten. Je komt terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan.

Waar jij goed in bent

Je bent als Teamleider Magazijn een geboren leider. Inspireren, motiveren en begeleiden van je team is waar jij energie van krijgt. Je helpt ze om het beste uit zichzelf te halen. Je houdt van aanpakken en hebt dan ook een hands-on mentaliteit met een grote interesse voor logistiek. Je herkent je verder in de volgende punten:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur in de logistiek of een gerelateerd vakgebied;
  • Enige ervaring als leidinggevende binnen een magazijn- of logistieke omgeving;
  • Kennis van en ervaring met magazijnbeheersystemen en logistieke processen;
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om effectief te plannen en prioriteiten te stellen.

Wat wij je bieden

Je mag als Teamleider Magazijn verwachten dat je in een hecht team terecht komt, waar ze niet alleen doelen delen, maar ook een passie hebben voor het behalen van succes. Dit voor zowel hun klanten als voor hun gewaardeerde klanten. Daarnaast mag je het volgende verwachten:

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een dynamische fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Jouw salaris is afhankelijk van kennis en ervaring en is volgens CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 atv dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een werkomgeving waar plezier en teamwork hoog in het vaandel staat.

Ben jij er klaar voor om dit team aan te sturen als Teamleider Magazijn? Graag komen we met jou in contact! Dus stuur je gegevens naar ons op en wij doen de rest.

Ben jij een geboren leidinggevende? Vertrouwd met een productieomgeving? Weet jij je team te enthousiasmeren om samen de beste resultaten te behalen? Dan is deze goedbetaalde (€ 3750 – € 5200 ex toeslagen) baan met veel vrije dagen (bijna 35) als Teamleider Productie jou op het lijf geschreven. 
 

Wat ga je doen?

Als Teamleider Productie geef je leiding aan een team operators, uitgebreid met tijdelijke krachten. Jij bent de opleider en motivator voor jouw team. Je stuurt de productiewerkzaamheden aan, zodanig dat je gezamenlijk zorgt voor een optimaal verloop van het productieproces. Dit houdt onder meer in dat:

  • Je zorgt voor het ontwikkelen en motiveren van jouw team;
  • Je de te behalen resultaten met je team bespreekt en duidelijke uitleg geeft over de verwachtingen;
  • Je erop toe ziet dat de juiste voorbereidingen op tijd worden getroffen;
  • Je de werkzaamheden a.d.h.v. opdrachten, procedures, specificaties en geldende normen coördineert en aanstuurt;
  • Je erop toe ziet dat storingen en afwijkingen tijdig wordt gesignaleerd en dat de juiste maatregelen worden getroffen om verstoringen structureel te verhelpen;
  • Je zorgt voor de afstemming en overleg met toeleverende, opvolgende en ondersteunende afdelingen, zoals Inpak, Logistiek, QC en Planning;
  • Je verbetermogelijkheden signaleert, hiertoe voorstellen doet en bijdraagt aan de implementatie hiervan.

 

Hier ga je aan de slag

Als Teamleider Productie kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
 

Waar jij goed in bent

  • Ambitie tot het geven van leiding en begeleiden/coachen van mensen;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent proactief, resultaatgericht en toont eigenaarschap;
  • Een MBO4 werk- en denkniveau middels werkervaring of opleiding;
  • Kennis van geautomatiseerde processen;
  • Affiniteit met de voedingsmiddelenindustrie;
  • Technische kennis van productiemachines en de materialen en producten die deze verwerken.

 

Wat wij jou bieden

  • Een goed salaris van € 3750 – 5200 exclusief toeslagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen;
  • Overige goede primaire & secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO voor de groente- en fruit verwerkende industrie;
  • Persoonlijke begeleiding middels een ontwikkelplan, waarbij je ondersteuning krijgt van de Business trainer;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een persoonlijk account bij het trainingsplatform GoodHabitz;
  • Korting op producten in de personeelswebshop.

Is dit jouw baan als Teamleider Productie? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.

Contact met klanten via telefoon, chat, e-mail of whatsapp, jij doet het allemaal. Als support engineer ben jij er om support te verlenen aan klanten in de horeca, hun vragen te beantwoorden en te helpen bij problemen. Check, dan is de functie van Support medewerker wellicht iets voor jou. 
 

Wat ga je doen?

Als Support Engineer is geen dag hetzelfde. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruikers van het kassasysteem. De eindgebruikers zijn veelal horeca gerelateerd, van een restaurant tot aan een vakantiepark. Door jouw betrokkenheid ben je voor zowel klanten als collega’s veel waard. Als support medewerker ben je verantwoordelijk voor: 

  • Verlenen van telefonische support aan eindgebruikers van het kassasysteem en bijbehorende hard- en software;
  • Op termijn het implementeren van nieuwe kassasystemen op locatie en zorgen voor een vlekkeloze start met het nieuwe systeem;
  • Je zorgt ervoor dat installaties en meldingen netjes verwerkt worden en volgens de afgesproken procedures en processen afgehandeld worden;
  • Je werkt intensief samen met je andere supportcollega’s en zorgt voor een heldere afstemming in taken;
  • Aandragen van verbetervoorstellen om het serviceproces te optimaliseren;
  • Deelnemen aan periodieke avond- en weekend consignatiediensten.

 

Hier ga je aan de slag 

Als support engineer kom je te werken bij een organisatie met ruim 15 jaar ervaring als gepassioneerde leverancier voor de horeca! De innovatieve hard- en software wordt geleverd aan gerenommeerde horecazaken zoals Amadore, Van der Valk, Van Asch Horeca, en Roompot Vakanties. 

Er werken vakidioten met horeca in hun DNA, waar hard wordt gewerkt met ruimte voor persoonlijke inbreng. Het geloof in uitmuntende dienstverlening heeft geleid tot groei en een verhuizing naar een nieuw pand. Zodra je binnen stapt, wordt direct duidelijk dat zij de horeca snappen! 

Jouw team aan directe collega’s bestaat uit drie personen. Jij vult als vierde support engineer het team mooi aan en draait samen met dit team de consignatiediensten. Op roulatiebasis heb je 1 week storingsdienst, waarbij je van maandag tot maandag buiten werktijd bereikbaar bent voor problemen bij klanten. 
 

Waar jij goed in bent

Jij hebt als support engineer een goed klantgevoel. De match die jij hebt met de klanten zorgt voor een fijne samenwerking. Je bent dan ook het eerste aanspreekpunt, waarbij je met oprechte interesse vragen beantwoord en probleem weet op te lossen. Heb je interesses in IT? Dat is mooi meegenomen en sluit goed aan bij de rol als support medewerker. 

Samenwerken met collega’s om problemen op te lossen en gezamenlijk resultaat te behalen, zie je als een uitdaging. Jouw persoonlijkheid ontdekken we graag in een gesprek. Voorafgaand aan dit gesprek hopen we dat je in ieder geval het volgende meebrengt:

  • Afgeronde MBO 3/4-opleiding;
  • Vaardigheden op het gebied van systeem-, applicatie- en newerkbeheer;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Zorgvuldigheid in zowel installatie als administratieve verwerking van taken.

 

Wat wij je bieden

Natuurlijk mag je als support engineer ook wat terug verwachten. Naast dat je komt te werken bij een fijne organisatie, met oog voor jouw talenten en ontwikkeling, staan er ook mooie voorwaarden op je te wachten. Bij deze werkgever vinden ze het belangrijk om met elkaar te werken en samen voor het beste resultaat te gaan. Geven en nemen is dan ook vanzelfsprekend in deze organisatie. Verder mag je het volgende verwachten:
Mooi salaris tussen de €2300 – €3700,- bruto per maand op basis van kennis en ervaring;

  • Fulltime functie van 40 uur per week;
  • 25 vakantiedagen (op fulltime basis);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Vergoeding storingsdienst van €5,- bruto per storing en €10,- bruto per verzoek; 
  • Na een volledige storingsdienst heb je de keuze uit één van de volgende opties:
  • Twee vrije dagen in de week erna opnemen 
  • Tijd-voor-tijd opbouwen (met een maximum van 80 uur op jaarbasis)
  • Twee dagen uit laten betalen in de volgende salarisperiode
  • Een combinatie van bijvoorbeeld 1 vrije dag de week erna & 1 dag TVT, etc. 
  • Bij een storingsdienst op een nationale feestdag, zal een vergoeding van €75,- extra worden uitgekeerd;
  • Wanneer een storingsdienst over genomen moet worden door een collega die geen dienst heeft, krijgt deze collega een extra fee van €50,- bruto naast de vergoeding van de calls die er zijn; 
  • Wanneer je bij een storingsdienst uit moet rijden naar de klant (zeldzaam), ontvang je vanaf het moment van vertrek tot aan thuiskomst de uren als overuren welke uitbetaald zullen worden. Door de weeks zal dit tegen 150% zijn en in het weekend tegen 200%. 
  • Tijdens de storingsdienst krijg je beschikking over een auto, zodat je eventueel alle materialen bij je hebt indien er uitgereden dient te worden.;
  • Ook krijg je tijdens de storingsdienst een mobiele telefoon tot je beschikking;
  • Reisuren buiten werktijd wordt voor 70% van het uurloon vergoed. 

Zie jij jezelf wel werken als support engineer in Wemeldinge? Graag komen we dan met jou in contact!