Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie als Technisch Medewerker Orderadministratie Franstalig waarbij je als verlengstuk fungeert voor klanten in de Benelux? Ben je opzoek naar een nieuwe uitdaging bij een dynamische organisatie waar je samen voor het beste resultaat gaat? Dan ben jij de Technisch medewerker orderadministratie die wij zoeken voor dit familiebedrijf in Zevenbergen!

Wat ga jij doen?

Als Technisch Medewerker Orderadministratie Franstalig ben jij verantwoordelijk voor het klantgericht beantwoorden van technische vragen van onze dealers en het uitvoeren van andere commerciële taken. Je ondersteunt klanten en informeert ze over de toepassing en mogelijkheden van de producten. Je geeft de klanten niet alleen antwoord op hun vragen maar je denkt ook een stap verder met ze mee. Daarbij heb je dagelijks contact met de collega’s, ook in het buitenland. De taakverdeling betreft zo’n 80% administratief en orderverwerking en zo’n 20% klantencontact. Tot je taken behoren:

  • Per telefoon of per mail verwerken van klantvragen rondom technische specificaties, product selecties, product toepassingen, prijzen e.d;
  • Bewaken in tijd en opvolging van e-mails;
  • Adviseren van dealers;
  • Ondersteuning van technische buitendienst medewerkers;
  • Intern begeleiden van de bestellingen, zodat deze zo goed mogelijk naar de administratieve collega’s gaan.

Je leert je klanten kennen, weet wat er nodig is en vangt verkoopsignalen op. Je vindt het heerlijk om klanten te ondersteunen, te enthousiasmeren met een positieve inzet.

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is hét merk voor hoogwaardige zonwering zoals rolluiken, buitenjaloezieën en screens van Duitse kwaliteit. Hoewel alle producten van deze organisatie geproduceerd worden in Duitsland, ben jij werkzaam in Zevenbergen. De zonweringsystemen worden verkocht vanuit de hele Benelux waar ongeveer 120 gespecialiseerde dealers zitten. Is deze functie wat voor jou? Dan kom je in een prachtig nieuw pand te werken!

Waar jij goed in bent

Jij bent diegene die altijd in kansen en oplossingen denkt. Je vindt het leuk om in contact te zijn met mensen en bent daarin servicegericht. Daarnaast breng je mee:

  • Een afgeronde MBO/HBO opleiding;
  • Je hebt een hoge mate van verantwoordelijkheid en bent uiteraard proactief;
  • Je werkt gestructureerd en kan goed overzicht houden;
  • Je hebt ruime kennis van/of affiniteit met technische producten;
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse én de Franse taal;
  • Je bent fulltime beschikbaar en woont in de buurt van Zevenbergen.

Wat wij jou bieden

Ga jij als Technisch Medewerker Orderadministratie Franstalig aan de slag, dan wacht er een uitdagende functie op je. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een passend salaris bij jouw ervaringen;
  • Een enthousiast en betrokken team;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 25 vrije dagen per jaar;
  • Vrijdagmiddagborrel.

Enthousiast geworden? Neem dan snel contact op met Marissa! Wij kijken uit naar je reactie.

Versterk jij als HR medewerker deze internationale organisatie op administratief gebied? Ben jij net zo ambitieus en innovatief om de HR én dus de organisatie naar een vervolgniveau te tillen? Lees dan snel verder! 

Wat ga jij doen:

Deze werkgever heeft een mooie kans in hun groeiende Global HR-team. Gevestigd in Moerdijk, Nederland, zal deze HR medewerker vacature hun Regionale Business Partner ondersteunen om de regio verder te ontwikkelen met haar People-processen.
Als HR medewerker speel je een cruciale ondersteunende rol in de volledige in-door en uitstroom proces van HR. 
Denk hierbij aan: 

  • Werving & selectie; 
  • Vacatureteksten; 
  • Arbeidsovereenkomsten;
  • Mutaties verwerken;
  • Pensioen regeling;
  • Verzuim; 
  • Offboarding. 

Met behulp van hun HR-systemen ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken die essentieel zijn voor een soepele HR-operatie.
Jij bent onderdeel van een team en werkt direct samen met de HR BP. Daarnaast heb jij een positieve instelling en weet jij goed om te gaan met ad-hoc HR vraagstukken. Jij hebt een zorgvuldige en pragmatische aanpak. 

Hier ga je aan de slag: 

Je komt te werken bij een onafhankelijk familiebedrijf dat al vijf generaties lang bestaat. Met kantoren en laboratoria over de hele wereld bieden we inspectie-, analyse- en adviesdiensten aan de metaal- en mineralen-, vaste brandstoffen- en landbouwsectoren. Hun reputatie is gebaseerd op hun kennis en professionaliteit op het gebied van wegen, monstername en analyse. Ze blijven investeren in hun faciliteiten, technologie en mensen om te blijven groeien en innoveren.

Waar jij goed in bent: 

  • Je hebt ervaring en/of opleiding richting HR;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse áls Engelse taal;
  • Jij bent een HR generalist en administratief sterk; 
  • Jij wil jezelf verder blijven ontwikkelen; 

Wat wij jou bieden: 

  • Wij bieden een competitief salaris;
  • 25 vakantiedagen;
  • een pensioenregeling met bijdrage van werkgever;
  • een laptop & telefoon van de zaak;
  • Voldoende mogelijkheden voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken 1 dag in de week (ná de inwerkperiode);

Ben jij de HR medewerker die dit team komt versterken? Solliciteer dan snel bij Marissa Andries! 

Heb jij een klantgerichte instelling, ben je administratief onderlegd en ben jij graag de spin in het web binnen een klein en hecht team? Dan is deze vacature voor commercieel medewerker binnendienst echt iets voor jou. Lees snel verder voor meer info!
 

Wat ga je doen?

Als commercieel medewerker heb je een klantgerichte en administratieve rol. Je bent het visitekaartje van het bedrijf. Vanuit jouw kennis en enthousiasme informeer en adviseer je klanten over het technische product. Je bent iemand die bereid is om alles over het bedrijf en de producten te leren. Eigenlijk een alleskunner, een spin in het web van een klein en hecht team. Je functie bestaat uit de volgende commerciële en administratieve taken:
  • Telefonisch en per mail advies geven aan klanten en prospects;
  • Opmaken van offertes aan de hand van een gedocumenteerde prijslijst;
  • Invoeren van klantorders;
  • Klanten voorzien van documentatie;
  • Afhandelen van klachten.
 

Hier ga je aan de slag

Als commercieel medewerker kom jij terecht bij een bedrijf wat zich richt op de internationale verkoop van technische bevestigingsmiddelen voor met name de industriële markt. Het bedrijf wordt gekenmerkt door haar no-nonsense en informele werkcultuur. Een hecht team waar humor op de werkvloer erg belangrijk is.
 
In deze rol als commercieel medewerker heb je een zelfstandige functie. De lijnen binnen de organisatie zijn echter kort. Je collega’s weten je daarom snel te vinden, en andersom natuurlijk ook! Je werkt vooral veel samen met de general manager en operationeel manager. In totaal werken binnen deze organisatie vijf medewerkers.
 

Waar jij goed in bent

Voor deze rol als commercieel medewerker is het belangrijk dat je een commerciële instelling en administratieve skills hebt. Je krijgt energie van klantcontact. Daarnaast herken jij jezelf voor een groot deel in de volgende vaardigheden:
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Actiegerichte en nauwkeurige werkwijze waarbij je snel kunt schakelen en stressbestendig optreedt;
  • Goede communicatieve vaardigheden waarbij je helder en direct communiceert met klanten en collega’s in zowel Nederlands als Engels;
  • Servicegerichte en commerciële instelling;
  • Werkervaring in een soortgelijke functie is een pré;
  • Goede computervaardigheden (MS office pakket).
 

Wat we jou bieden

Vooropgesteld ga je aan de slag binnen een hecht en loyaal familiebedrijf en ben je gegarandeerd van een leuke, afwisselende en verantwoordelijke functie. Dit bedrijf kenmerkt zich door een no-nonsense en informele werksfeer. Daarnaast kun je rekenen op het volgende:
  • Goede arbeidsvoorwaarden, marktconform salaris wat afhankelijk van leeftijd en ervaring is;
  • Een arbeidsovereenkomst waarbij je direct in dienst treedt bij deze werkgever, in eerste instantie voor bepaalde tijd maar met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Bedrijfsresultaat afhankelijke winstuitkering aan het eind van het jaar;
  • 25 vakantiedagen per jaar bij een fulltime dienstverband;
  • 8% pensioenvergoeding;
  • Kilometervergoeding vanaf 10km per enkele reis;
  • Een fulltime baan van 40 uur waarbij je werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur hebt.
 
Ben je enthousiast geworden na het lezen over de vacature van commercieel medewerker? En denk jij dat deze vacature perfect bij jou past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Christel Dobbelaar!
 

Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn! 

Wat ga je doen:

Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek. 
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken. 
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.

Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten. 
De werktijden zijn:

  • Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
  • Late shift: 14.00 – 22.00 uur 
  • Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur 

Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan. 

Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden. 

Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden. 

Hier ga je aan de slag: 

Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.

Waar jij goed in bent:

Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’. 

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
  • Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
  • Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
  • Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
  • Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.

Wat wij jou bieden:

  • Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
  • Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
  • CAO grafimedia;
  • De ploegentoeslag is 23,21%;
  • 5 weken vakantie per jaar;
  • De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd; 
  • Eindejaarsbonus;
  • Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
  • Een goed pensioenfonds;
  • Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
  • Veel uitdagingen die je mag aanpakken; 
  • Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz. 
  • Volgend jaar staat er een groot feest op de planning! 
  • Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;

 Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel! 

Kom jij goed uit de verf in alles wat met orderverwerking en facturatie te maken heeft? Kortom, ben jij administratief goed onderlegd? En heb je daarnaast een klantgerichte houding? Past een informele en kleine werkomgeving bij jou? Dan is deze vacature jouw nieuwe baan als Administratief Medewerker Orderdesk!
 

Wat ga je doen?

Als Administratief Medewerker Orderdesk ga jij je bezighouden met het voorbereiden, opstellen en verzenden van cliëntfacturen. Jij bewaakt de deadlines, onderhoudt het interne contact en zorgt dat het administratieve proces vlekkeloos verloopt. Daarnaast ga jij de afdeling orderdesk ondersteunen, al met al een veelzijdige functie. In samenspraak met elkaar zorg je ervoor dat de organisatie op adequate wijze wordt ondersteund.
Je takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Behandelen van telefonisch/schriftelijk inkomende orders en afroepen zodanig dat een tijdige en juiste orderuitvoering kan worden gerealiseerd;
  • Tijdig orders doorgeven aan de leverende vestiging;
  • Je werkt als employee orderdesk nauw samen met alle interne en externe afdelingen;
  • Ondersteuning en werkzaamheden met betrekking tot facturatie van de Europese vestigingen (Italy/Spanje/Griekenland/Bulgarije/Turkije);
  • Formele correspondentie verzorgen naar interne en externe klanten;
  • Uitvoeren van diverse bijkomende werkzaamheden binnen het werkgebied.
  • Daarnaast ondersteun je afdeling Invoicing met het voorbereiden, opstellen en verzenden van cliëntfacturen.

 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is actief in de marine coating industrie en produceert hoogwaardige verf ten behoeve van de maritieme sector. Vanuit de fabriek in Heijningen worden de coatings geproduceerd en geleverd voor dry-dock en sea store in Europa. De vestiging in Heijningen heeft ca. 80 medewerkers en de jaaromzet bedraagt ca. 110 miljoen euro. Het hoofdkantoor is gevestigd in Japan. Op het kantoor in Heijningen kom je in een informeel, gezellig team terecht.

 

Hier ben je goed in

Als facturatie medewerker ben je leergierig en secuur. Bij voorkeur ben je 40 uur per week beschikbaar, maar 32 uur is ook bespreekbaar mits je beschikbaar bent op woensdag en vrijdag. Verder herken jij jezelf in grotendeels van onderstaande punten:

  • Ervaring op het gebied van facturatie en orderverwerking;
  • Een afgeronde MBO opleiding in een financiële richting;
  • Accuraat, teamspeler, efficiënte manier van werken en stressbestendig;
  • Goede computervaardigheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

 

Wat wij jou bieden

Als Administratief Medewerker Orderdesk ben je gegarandeerd van een plezierige werksfeer in een dynamisch internationaal bedrijf met een uitstekend pakket van arbeidsvoorwaarden. Daarbij word je onderdeel van een gedreven en gezellig team, die successen deelt en problemen gezamenlijk oplost.
En verder kun je rekenen op het volgende:

  • Uitstekend salaris afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • 29 vakantiedagen en 7 ADV dagen;
  • Vakantiegeld 8% (uitbetaald in mei);
  • Ieder overuur wordt vergoed;
  • Eindejaarsuitkering (uitbetaald in december);
  • Reiskostenvergoeding €0,23/km met een max. van 75 km per dag;
  • Toegang tot Goodhabitz opleidingsportal;
  • Fietsenregeling;
  • Diverse gezellige activiteiten zoals (actieve) uitjes, Kerstfeest, etc. en veel meer!

Ben jij ervan overtuigd dat jij goed uit de verf komt in deze rol als Administratief Medewerker Orderdesk? Laat dat ons dan meteen weten. We leren je graag kennen en vertellen je meer over deze mooie werkgever.
 

Plannen, schakelen en het overzicht bewaren is wat jij van nature goed kan. Als Planner Logistiek in Krabbendijke of Enspijk (keuze ligt bij jou) ben jij de schakel tussen verschillende afdelingen en heb je veel contact met chauffeurs. Benieuwd? Lees snel verder. 

Wat ga je doen?

Jij bent als Planner Logistiek medeverantwoordelijk voor de invulling van de in- en uitkomende transportplanning en orderplanning. Hierbij heb je veel contact met de chauffeurs. Ook ben jij echt de schakel tussen diverse afdelingen, zoals commercie, productie en expeditie. 

Jouw verantwoordelijkheden bestaan uit:

  • Jij zorgt ervoor dat onze klanten hun producten op tijd en in de juiste hoeveelheden ontvangen;
  • Je coördineert de inkomende en uitgaande logistieke stromen;
  • Je werkt mee aan de transport- en orderplanning; 
  • Je coördineert de werkzaamheden van een vaste groep vrachtwagenchauffeurs;
  • Je vormt de verbindende schakel tussen commercie, productie en expeditie.

Je werkt 38 uur, waarin je de keuze hebt om 5 dagen 7,6 uur te werken op 4 dagen 9,5 uur. Eén keer per vier weken heb je ook een weekenddienst, waarbij je op zaterdag en zondag werkt. Dit gaat alleen om de ochtenden van 06.00 tot 10.00 uur. Ook heb je eens per week bereikbaarheidsdienst vanuit huis en een vroege dienst, waarbij je om 05.30 uur start met de dag. De overige dagen start je rond 08.00 uur. 

Hier ga je aan de slag

Als Planner Logistiek kom je terecht in een familiebedrijf dat al ruim 80 jaar dé specialist is in hard fruit. Het bedrijf is door een aantal generaties van teelbedrijf uitgegroeid tot een internationale handels- en verpakkingsbedrijf. Deze werkgever is een toonaangevend in de foodbranche door de hoge kwaliteitsstandaard en ze voorzien retailers met hun eigen transport van topkwaliteit hardfruit.
 
Je komt te werken in een hecht familiebedrijf waarin iedereen voor elkaar klaarstaat. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Binnen de gehele organisatie heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met +/- 250 gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!

Jouw team bestaat uit drie andere planners, met elk hun eigen focus en een teamleider. Een planner werkt in Enspijk en twee planners in Krabbendijke. De samenwerking wordt echt opgezocht, waarbij ze dagelijks telefonisch contact hebben en 1x per week live op een van de kantoren. Graag verwelkomen ze jou in het team. 

Waar jij goed in bent

Jij bent als Planner Logistiek een aanpakker. Jij zorgt ervoor dat alles rond komt en bent bereid om hier een stapje extra voor te zetten. Door je flexibele en kalme houding weet je met alle afdelingen goed te kunnen schakelen. Je werkt dan ook geordend en gestructureerd en past goed binnen de transport en logistieke wereld. De logistieke wereld is voor jou geen onbekend terrein en gaat hierin graag aan de slag om processen te verbeteren.  Verder zijn de volgende punten van toepassing op jou:

  • Afgeronde MBO opleiding;
  • Een aantal jaren werkervaring richting logistiek;
  • Kennis van Excel en planningsprogramma’s;
  • Bereidheid tot draaien van weekenddiensten;
  • Een goede beheersing van de Engelse taal;
  • Affiniteit met de AGF branche en de transportsector.

Wat we je bieden

Jij komt als Planner Logistiek te werken binnen een hecht team van medewerkers, waarbij ieder zijn eigen expertise heeft, maar verbonden door bevlogenheid. Enthousiasme en een open mind is wat passend is. Natuurlijk bieden we jou als Planner ook het een en anders, zoals:

  • Salaris tussen de €3000,- en €3900.- bruto per maand;
  • 100% toeslag op zondag en 35% toeslag op zaterdag;
  • 26 vakantiedagen en de mogelijkheid om extra vakantiedagen bij te kopen;
  • Fulltime baan van 38 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Goede ontwikkelmogelijkheden en mogelijkheden tot het volgen van aanvullende cursussen. 

Mogen we jou binnenkort als Planner Logistiek toevoegen in het team! Graag ontvangen we je gegevens en komen we met je in contact. Stuur je gegevens naar ons toe via het onderstaande formulier of solliciteer gemakkelijk via Whatsapp. 
 

Als HR Administratief Medewerker aan de slag bij een werkgever die oog heeft voor jouw ontwikkeling? Wil je werken in een ambitieus team met collega’s en vind je het belangrijk om met een organisatie mee te bouwen aan groei? Dan is de functie van HR Administratief Medewerker wellicht iets voor jou. Lees hier welke kansen je krijgt:

Wat ga je doen

Als HR Administratief Medewerker ondersteun je de business managers en het HR-team met administratieve taken. Je biedt ondersteuning op het gebied van commercieel gerichte personeelsoplossingen te vinden die in lijn liggen met de bedrijfsstrategie en visie & waarden. Je helpt bij het ontwikkelen van een uniforme standaard binnen het bedrijf om groei en winstgevendheid te bevorderen.

Je werkt samen met een senior management team, depot- en transportmanagers, ondernemingsraden, werknemersvertegenwoordigers en alle andere medewerkers die binnen deze organisatie actief zijn. 

Je belangrijkste verantwoordelijkheden binnen de functie van HR Administratief Medewerker bestaan uit:
1.    HR Data Beheer:
o    Beheer en registreer HR-gegevens voor alle business units/medewerkers, inclusief nieuwe starters, vertrekkers, werktijden en taakaanpassingen. Beheer van werknemersvoordelenprogramma’s, inclusief inschrijving en wijzigingen.
2.    Data Nauwkeurigheid:
o    Zorg voor nauwkeurige gegevens in HR-systemen en spreadsheets voor een correcte salarisverwerking en het opstellen van HR-rapporten voor werving en behoud.
3.    Contracten en Aanbiedingsbrieven:
o    Opstellen van aanbiedingsbrieven en arbeidscontracten voor nieuwe starters en wijzigingen in functieomschrijvingen. Zorg ervoor dat alle wettelijke en CAO-vereisten worden nageleefd.
4.    Functieomschrijvingen:
o    Opstellen en bijwerken van functieomschrijvingen ter ondersteuning van wervingsvereisten en standaardisatie van functies binnen het bedrijf.
5.    Template Brieven en Formulieren:
o    Ontwikkelen van standaardbrieven en formulieren voor het HR-team en business managers ter ondersteuning van alle HR-zaken.
6.    Ondersteuning bij Werving:
o    Ondersteunen bij het adverteren van vacatures, het screenen van sollicitaties, organiseren van interviews en versturen van uitnodigings- en resultaatbrieven.
7.    Exit Interviews:
o    Herinneren van managers aan het afnemen van exit interviews, opvolgen van de voltooiing en analyseren van vertrekredenen.
8.    On- en Offboarding:
o    Ondersteunen bij het onboardingproces, regelen van introductieplannen en ervoor zorgen dat training en vergaderingen gepland worden.
9.    Communicatie met derde partijen:
o    Updates verstrekken aan externe dienstverleners over starters en vertrekkers, zoals bij langdurige dienstverbanden, enquêtes en opvolgingsplannen.
10.    Personeelsdossiers:
o    Up-to-date houden van personeelsdossiers met alle levens- en werkgebeurtenissen, volgens wettelijke vereisten voor archivering en vernietiging.
11.    Interne Communicatie:
o    Beheren van interne communicatie zoals nieuwsbrieven, prikborddisplays, e-mails en notulen om ervoor te zorgen dat alle medewerkers dezelfde informatie ontvangen.
12.    Ondersteuning van Managers:
o    Managers ondersteunen bij alle aspecten van personeelsbeheer, betrokkenheid en HR-zaken. Ondersteunen van het HR-team en business managers bij ad-hoc projecten en administratieve taken.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is een wereldleider in de Isotank-industrie. Met 18 strategische locaties heeft deze werkgever zich gevestigd als de vooraanstaande en betrouwbare aanbieder van depotdiensten, tankreiniging en transportdiensten voor de ISO tankcontainerindustrie in het Verenigd Koninkrijk en Europa. We staan bekend om onze toonaangevende veiligheidsprestaties en duurzame operaties.
Werken bij DCI brengt het beste van twee werelden samen. Namelijk de kleinschalige teams op locatieniveau en de grote verantwoordelijkheden die je bij een familiebedrijf ook krijgt. Jouw visie en kijk op HR wordt enorm gewaardeerd. Daarnaast biedt het werken bij hen de kansen en mogelijkheden die je van een corporate mag verwachten. Er is aandacht voor de ontwikkeling van de collega’s. De organisatie groeit hard en creëert daarmee intern ook mooie kansen voor collega’s.
Hier komt het bedrijf voor het ego. De collega’s denken actief mee over toekomstige implicaties en verandering. Ieders input wordt gewaardeerd. 

Waar jij goed in bent:

Als HR Administratief Medewerker binnen deze organisatie ben je een echte teamplayer en begrijp je de interne en externe factoren die van invloed zijn op ons werk. Wat we verder nog vragen in deze functie is:
o    Administratieve kwalificatie;
o    Ervaring in een HR-administratieve rol;
o    Ervaring in een vergelijkbare industrie is een pluspunt;
o    Ervaring met het ondersteunen van organisatieprojecten en organisatorische veranderingen.

Wat we bieden:

–    Salaris
–    Flexibele werktijden
–    Thuiswerkmogelijkheden
–    Reiskostenvergoeding
–    24 vakantiedagen
–    3,5 ADV dagen
–    Ontwikkelingsmogelijkheden
–    Goede pensioenregeling

Interesse?
Ben jij de HR Administratief medewerker die ons team wil versterken? Solliciteer dan nu en help ons om onze ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren!

Ben jij een nauwkeurige en gedreven professional met een passie voor salarisadministratie? Wil jij deel uitmaken van een snelgroeiende, wereldwijde onderneming die vooroploopt in tanktransport en depotdiensten? En wil je werken bij een werkgever die aandacht heeft voor jou als persoon? Dan is deze vacature iets voor jou!

Wat ga je doen?

Als Salarisadministrateur ben jij verantwoordelijk voor de nauwkeurige en tijdige verwerking van de salarisadministratie voor onze bedrijfsonderdelen in Botlek en Dordrecht. Je controleert gegevens van managers, verwerkt uren en vakanties in het AFAS HR-systeem, en zorgt ervoor dat alles klopt voor onze externe salarisadministratie provider. Samen met HR onderhoud je werknemersgegevens en zorg je dat loonsverhogingen en andere betalingen correct worden doorgevoerd volgens de collectieve overeenkomsten. Je vult belastingformulieren in, handelt wettelijke indieningen af, en beantwoordt vragen van werknemers over hun loonstroken. Kortom, jij zorgt ervoor dat iedereen op tijd en correct wordt betaald. Daarnaast werk je graag in een team want samenwerken is key binnen deze organisatie. 

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is een wereldleider in de Isotank-industrie. Met 18 strategische locaties hebben zij zich gevestigd als de vooraanstaande en betrouwbare aanbieder van depotdiensten, tankreiniging en transportdiensten voor de ISO tankcontainerindustrie in het Verenigd Koninkrijk en Europa. Zij staan bekend om onze toonaangevende veiligheidsprestaties en duurzame operaties.
Werken bij deze werkgever brengt het beste van twee werelden samen. Namelijk de kleinschalige teams op locatieniveau en de grote verantwoordelijkheden die je bij een familiebedrijf ook krijgt. Jouw visie en kijk op HR wordt enorm gewaardeerd. Daarnaast biedt het werken deze werkgever de kansen en mogelijkheden die je van een corporate mag verwachten. Er is aandacht voor de ontwikkeling van de collega’s. De organisatie groeit hard en creëert daarmee intern ook mooie kansen voor collega’s.
Bij dit bedrijf komt het bedrijf voor het ego. De collega’s denken actief mee over toekomstige implicaties en verandering. Ieders input wordt gewaardeerd.

Waar jij goed in bent:

Als Salarisadministrateur heb je minimaal 3 jaar ervaring. We waarderen het enorm als je diepgaande kennis hebt van HR- en arbeidsregels- en voorschriften kent. Je kent je prioriteiten en hebt een analytisch vermogen. Daarnaast vragen we nog:
•    Certificaat niveau 1 in salarisadministratie, certificaat niveau 1 of 2 in boekhouden, of een basiscertificaat in boekhouden;
•    Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden;
•    Nauwkeurigheid en sterke rekenvaardigheden;
•    Ervaring met HR/salarissoftware (kennis van AFAS is een pré).

Wat bieden wij?

•    Een competitief salaris;
•    Flexibele werktijden;
•    Thuiswerkmogelijkheden;
•    Reiskostenvergoeding;
•    24 vakantiedagen;
•    3,5 ADV dagen;
•    Ontwikkelingsmogelijkheden;
•    Goede pensioenregeling;
•    Een uitdagende en dynamische werkomgeving bij een toonaangevende wereldwijde onderneming.
•    Mogelijkheden voor professionele groei en ontwikkeling binnen een snelgroeiende organisatie.
•    Een collegiaal en ondersteunend team van professionals.

Heb jij het in je om onze nieuwe Salarisadministrateur te worden? Solliciteer dan nu en maak deel uit van ons ambitieuze team! Ontdek de mogelijkheden bij deze organisatie en stuur je motivatie en cv door.

Mogen we jou als Operator toevoegen aan deze fijne werkgever in Bergen op Zoom? Een internationale organisatie op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. 

Wat ga je doen?

De Operator is verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de automatische warehouse systemen van de site, waarbij het zwaartepunt ligt op het waarborgen van een efficiënt laad- en losproces. 

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Oplossen en signaleren van (structurele en grote) afwijkingen in het werkproces en afstemmen daar waar nodig met de Shiftlead of Operations-Manager. Schakelt de Service Engineer in bij (grotere) storingen.
  • Verwerken van gegevens in de systemen (error afhandeling en logistieke handelingen).
  • Volgt dagelijks MFCS en WMS issues op.
  • Lost kleine reparaties aan de automatische installaties op.
  • Is gericht op mogelijkheden om verbeterprocessen te realiseren en draagt hiervoor mogelijkheden en informatie aan.
  • Verricht in het weekend tevens de operationele werkzaamheden van de Planner en heftruckchauffeur.
  • Voert incidenteel de werkzaamheden uit met betrekking tot het laad- en losproces van het automatisch magazijn.
  • Bewaakt dat het laad- en losproces correct en vlot verloopt en voert werkzaamheden voor dit proces uit. 
  • Houdt toezicht op het juist gebruik van het intern equipment.

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden.

Waar jij goed in bent

Als Operator heb je procesmatig inzicht en heb je MBO werk- en denkniveau. Er wordt veel Engels gesproken bij ons, dus dat je zowel de Nederlandse als Engelse taal (voldoende) machtig bent is belangrijk. 
Wij zijn op zoek naar een proactieve en zelfstandige teamspeler met:

  • In het bezit van een hef/reachtruckcertificaat.
  • BHV gecertificeerd.
  • Ruime ervaring met het aanwezig zijnde equipment en de toegepaste computersystemen.
  • Ervaring met MFCS, WMS en warehouse systemen.
  • Bereidheid tot het werken in onregelmatige diensten en in een koel/vries omgeving. 
  • Kunnen werken op hoogte.

Wat we je bieden

Je komt als Operator terecht bij een mooie, internationale organisatie. Er is voldoende mogelijkheid tot ontwikkeling en doorgroeien. Verder mag je het volgende verwachten:

  • Een goed salaris;
  • 27 vakantiedagen;
  • Een afwisselende functie;
  • Een fijne werksfeer;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Kansen voor professionele ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.

 
Ben je geïnteresseerd in de functie van Operator? Stuur je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact. 

Ben jij een echte puzzelaar en heb je affiniteit met cijfers? Heb jij een financiële of technische achtergrond? Dan zoeken we jou als Junior Calculator voor dit mooie productiebedrijf in Hoogerheide. 
 

Wat ga je doen?

Als Junior Calculator ben je verantwoordelijk voor het maken van productiecalculaties, het bepalen van de beste manier om producten te maken en het meedenken in verbeterprojecten. Je werkt nauw samen met collega’s op verschillende afdelingen om te zorgen voor een efficiënte en effectieve productie.
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Je berekent de kosten van het produceren van verschillende kartonnenverpakkingen;
  • Je bepaalt de theoretische wijze van de productie;
  • Je neemt deel aan (verbeter)projecten.

Jij komt samen te werken met de Calculator. Samen hebben jullie welk contact met diverse afdelingen binnen het bedrijf! 
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is één van de meest toonaangevende en technisch meest geavanceerde vouwdozenfabrikanten die producten van hoge kwaliteit produceert. Op de vestiging Hoogerheide zijn circa 380 medewerkers in dienst en een aantal uitzendkrachten.
Ze bieden innovatieve verpakkingsoplossingen aan verschillende leveranciers van bijv. diepvries- en koelversproducten, graan- en banketproducten, food-to-go, chocolaterie, drank, huishoudproducten en petfood.
Met een productportfolio waarin de nadruk ligt op hernieuwbare, gerecyclede en recyclebare materialen, is dit bedrijf net zo toegewijd aan hun klanten en 19.000 medewerkers als aan de bescherming van het milieu en teruggeven aan de gemeenschappen waarin we leven en werken.
 
De organisatie, die al sinds 1991 bestaat, heeft in 2021 maar liefst 3 prijzen gewonnen tijdens European Carton Excellence Awards.
Het bedrijf kenmerkt zich door een open, informele, no-nonsense cultuur. Daarnaast is er alle ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Jouw standplaats is het moderne kantoorpand in Hoogerheide waar ook de drukkerij en stanserij zitten. 
 

Waar jij goed in bent 

Als Junior Calculator heb je natuurlijk gevoel voor cijfers. Daarnaast zou het fijn zijn als je grotendeels herkent in de volgende punten:

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau in een technische of financieel-economische richting;
  • Je bent accuraat, oplossingsgericht en kostenbewust;
  • Jij bent iemand met uitstekende communicatievaardigheden. 
  • Een echte teamplayer die graag samenwerkt.

Wat wij jou bieden

Als Junior Calculator kom je terecht bij een fijn bedrijf dat oog heeft voor mens en milieu. Daarnaast mag je je ook verheugen op het volgende:

  • Een goed salaris van minimaal € 2700 o.b.v. 38 uur; 
  • De mogelijkheid om thuis te werken (max. 2 dagen o.b.v. fulltime);
  • Flexibele werktijden; 
  • Elke vrijdag begint om 15:00 uur jouw weekend;
  • 25 vakantiedagen;
  • 8% vakantiegeld;
  • De mogelijkheid jezelf te ontwikkelen en verbetervoorstellen te doen; 
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Overige (secundaire) arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Kartonnage. 

Wist je dat?
Onze opdrachtgever heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Recente innovaties zijn gericht op het verminderen van gebruik van plastic en sommige verpakkingen zijn 100% recyclebaar!

Ben jij de Junior Calculator die we zoeken? Stuur je cv naar Marissa Andries, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.