Opleiding: MBO
Wat ga je doen?
- Beheren agenda;
- Behandelen inkomende post;
- Aannemen telefoon;
- Verzorgen van correspondentie;
- Notuleren bij vergaderingen;
- Bestellen van kantoorartikelen;
- Klaarzetten facturen voor accordering;
- Nabellen bestellingen t.b.v. magazijn;
- Bijhouden urenregistratie uitzendcontracten;
- Verzorgen presentatie t.b.v. vergadering.
Hier ga je aan de slag
Waar jij goed in bent
- MBO4 werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde opleiding in administratieve richting;
- Relevante werkervaring in een soortgelijke functie, dit mag ook door middel van stages zijn;
- Representatieve en gastgerichte houding, zowel in gedrag als uiterlijk;
- Zelfstandige werkwijze;
- Kennis van Office pakket;
- Beschikbaar op maandag, want dan is jouw vaste werkdag.
Wat we jou bieden
- Een veelzijdige functie binnen een dynamische omgeving;
- Ondersteuning voor persoonlijke ontwikkeling;
- Goede doorgroeimogelijkheden;
- Een functie bij een financieel gezond bedrijf;
- Een afwisselende functie binnen een internationale organisatie;
- Goede arbeidsvoorwaarden;
- Een marktconform salaris, volgens VGL CAO schaal B/C;
- Een werkweek van 16-24 uur, variabel in te delen (m.u.v. maandag);
- Een werkplek in een eigen kantoor in het distributiecentrum.
Opleiding: MBO
Wat ga je doen?
- Verzorgen inkomende en uitgaande post;
- Versturen van monsters, op aanvraag van klant;
- Verwerken van klantorders in het systeem;
- Nabellen van klantorders;
- Afhandelen klachten.
Hier ga jij aan de slag
Waar jij goed in bent
- Afgeronde opleiding op MBO-niveau;
- Enige werkervaring in een soortgelijke functie is een pré;
- Administratief onderlegd en accurate werkwijze;
- Dienstverlenende en collegiale instelling.
Wat wij jou bieden
- Een marktconform salaris wat past je opleiding en ervaring. Denk aan een range van €2000 tot €2800 bruto per maand.
- 25 vakantiedagen;
- Collectieve pensioenregeling;
- Reiskostenvergoeding €0,19 p/km;
- 8% vakantiegeld;
- Je krijgt ruim de tijd voor het inwerken en hebt uitzicht op een vast dienstverband;
- Een mooie positie met de mogelijkheid actief mee te bouwen aan een gezonde productie organisatie.
Opleiding: MBO
Vervul jij graag een afwisselende rol, waarin je het visitekaartje bent bij binnenkomst en je administratief ondersteunend bent? Ben je een starter op de arbeidsmarkt of heb je al meerdere jaren ervaring? Jouw motivatie en werkdrive is het belangrijkste!
Lees onderstaand meer over de functie. We drinken graag een kop koffie met je om kennis te maken en je meer te vertellen over de carrièrekansen.
Wat ga je doen?
Als medewerker Front- en Backoffice ontvang je graag de relaties op locaties en verwijs jij hen op vriendelijke manier door. Tevens houdt je je bezig met veelvoorkomende receptie taken zoals: telefoon aannemen, agendabeheer, aanspreekpunt, mailcontact bij aanvragen en afsprakenbeheer. Ook is het ondersteunen, controleren en verwerken van de inkoopfacturen onderdeel van je rol.
Afhankelijk van het aantal werkuren zal jouw takenpakket worden uitgebreid met diverse administratieve werkzaamheden, zoals: personeelsadministratie, facturatie, urenverwerking, klantgegevens bijhouden en basis boekhouding.
In jouw rol als Front- en Backoffice medewerker staat service en efficiëntie hoog in het vaandel!
Hier ga je aan de slag
Vanuit Etten-Leur ontwikkelen, produceren en assembleren werknemers van deze organisatie innovatieve modulaire én maatwerkoplossingen voor interne transportsystemen voor over de hele wereld. Stuk voor stuk onderscheidend in kwaliteit en service en zeker ook bekend om de lange levensduur. Hun systemen bieden een snelle en efficiënte verwerking van o.a. groenten en fruit en staan garant voor een flinke arbeidsbesparing. Voor elke situatie biedt deze organisatie de ideale oplossing voor automatisering van intern transport.
Als receptionist en administratief medewerker kom je terecht in een office team van 2, maar werk je nauw samen met andere afdelingen. De organisatie is van origine een familiebedrijf en de waardering, betrokkenheid en vooruitstrevendheid is vandaag de dag nog voelbaar. De werksfeer is laagdrempelig, informeel, nuchter en draait ook vooral om het ervaren van voldoening en werkgeluk.
Waar jij goed in bent
Qua persoonlijkheid heb je een zelfstandige en proactieve werkhouding, ben je communicatief vaardig en klantgericht. Ook ben je administratief sterk onderlegd en sta je graag paraat voor je collega’s op andere afdelingen (HR, Finance, Inkoop). Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in onderstaande punten:
- Je spreekt zowel vloeiend Nederlands als Engels. De Duitse taal is een pré, geen must;
- Je bent minimaal 20 uur in de week beschikbaar, waarvan o.a. woensdag én vrijdag als werkdag;
- Nauwkeurige en gestructureerde werkwijze;
- Je bent leergierig en spot graag kansen om de dienstverlening te verbeteren;
- Je voelt geen schroom om te telefoneren;
- Je hebt van nature een servicegerichte en proactieve werkhouding.
Wat we jou bieden
Werken bij deze werkgever betekent werken in een informele bedrijfscultuur waarin innovatie en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Verder kan je het volgende verwachten:
- Een uitdagende parttime of fulltime functie in een ondernemend bedrijf met flinke groeiambitie;
- CAO Metaal & Techniek + aanvullende positieve arbeidsvoorwaarden;
- Een salaris afhankelijk van jouw ervaring & leeftijd. De range zit tussen €2.000 – €2.900;
- Voldoende ruimte voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling op je vakgebied;
- Vers fruit op kantoor;
- Een coach met aandacht voor jou als werknemer;
- Een team waarin jij volledig jezelf mag zijn;
- Actieve personeelsvereniging, in het verleden zijn zij o.a. gaan karten, feesten, theatervoorstelling bezocht, singelloop etc.
- Vrijdagmiddagborrels.
Jouw sollicitatieproces
Modoc maakt graag kennis met je om te kijken of er voldoende raakvlakken zijn met de wensen van de werkgever. We zoomen in op jouw talenten, werkwaarden en gewenste werkomgeving. We creëren een format waarin jouw ambities worden toegelicht en delen dit, bij voldoende raakvlakken, met de werkgever. Zij beoordelen uiteindelijk of je geschikt lijkt voor de functie Frontoffice medewerker.
Bij interesse zal er een 1e kennismaking plaatsvinden met de toekomstig leidinggevende waarin er wordt gekeken naar jou als persoon, je werkambities en vertellen ze meer over de organisatie en functie-inhoud. Een 2e gesprek zal met de directie plaatsvinden. De persoonlijke klik en eerlijke verwachtingen naar elkaar zijn hierin belangrijk.
Ben jij de klantgerichte nieuwe collega die we zoeken? Neem vrijblijvend contact op met Céline Jung of laat direct je CV & motivatie achter bij ons. Jouw carrièrebehoeften staan bij ons centraal!
Opleiding: MBO
Wat ga je doen?
- Je ontvangt orderaanvragen via de telefoon of e-mail;
- Je staat klanten te woord en stelt actief vragen met als doel de klantvraag zo compleet mogelijk in beeld te krijgen;
- Je verwerkt orderaanvragen vervolgens onze systemen, waarna deze verder opgepakt worden door de transportplanning;
- Zijn machines niet op voorraad? Dan zoek je samen met onze leveranciers naar een oplossing om de klant alsnog te kunnen voorzien in zijn wens;
- Uiteindelijk zet jij je elke dag samen met jouw collega’s in om de klant optimaal van dienst te zijn en te ontzorgen.
Hier ga je aan de slag
Waar jij goed in bent
- Mbo werk- en denkniveau;
- Zelfstandige en gestructureerde werkwijze;
- Assertief en proactief;
- Administratief onderlegd;
- Affiniteit met logistiek. Heb je de ambitie om door te groeien naar een plannersrol, dan is die mogelijkheid er.
Wat wij jou bieden
- Een goed salaris conform de CAO van de metalelektro;
- 27 vakantiedagen aangevuld met 13 adv dagen;
- Een goede pensioenregeling
- Loyaliteitsbonus vanaf 5 dienstjaren;
- Collectieve zorgverzekering;
- Aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekering (premievrij);
- Opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
Opleiding: MBO
Wat ga je doen?
- Zwembaden meten en onderhouden;
- Het verhelpen van grote en kleine storingen;
- Het verzorgen van de verhuuraccommodaties;
- Het bedienen van diverse machines o.a. tractor, shovel en heftruck;
- Het terrein netjes houden zodat de gasten een prettige vakantie beleving ervaren.
Hier ga jij aan de slag
Waar jij goed in bent
- Je hebt een geldig rijbewijs om een tractor / shovel te mogen besturen;
- Je krijgt nu al een lach op je gezicht als je denkt aan het hier boven beschreven takenpakket;
- Je bent oplossingsgericht;
- Je bent bereid om in de weekenden en in vakanties te werken*.
Wat bieden wij jou?
- Een goed salaris van €3059.81 bruto per maand o.b.v. 38 uur (schaal 6.11);
- Een goede werk / privé balans;
- 25 verlofdagen per jaar o.b.v. fulltime;
- Bij overuren tijd voor tijd;
- Fijne werktijden van 08:00 – 17:00;
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren;
- Een reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer;
- Overige voorwaarden conform CAO Recreatie.
Opleiding: MBO
Ben jij die georganiseerde planner die monteurs kan meenemen in de opgestelde efficiënte planning? Voor een rechtstreeks contract bij deze werkgever, met goede arbeidsvoorwaarden en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling is er een functie ter uitbreiding ontstaan!
Wat ga jij doen:
De Planner is verantwoordelijk voor een effectieve en efficiënte planning van de werkzaamheden voor de monteurs. Ook ben je tevens verantwoordelijk voor draagvlak bij de monteurs met betrekking tot de gemaakte planning. Een proactieve communicatie met klanten is hierin dan ook cruciaal.
Jij werkt samen met een andere planner die focus heeft op België, maar jouw back-up is voor Nederlands. Jullie werken onder leiding van de operations manager. De functie is ontstaan, doordat de huidige planner doorgroeit binnen de organisatie.
Een greep uit jouw takenpakket van planner:
- Jij zorgt dat klanten tevreden zijn;
- Jij zorgt voor een effectieve en efficiënte planning op voor de monteurs. Je hebt overleg met de monteurs en zorgt ervoor dat medewerkers draagvlak hebben over de gemaakte planning. Jij bent gedreven in de meest effectieve planning en tevens gedreven in het realiseren van een gemotiveerd team van monteurs.
- Jij onderhoudt ook het contact met collega’s van andere afdelingen;
- Jij houdt goed bij hoe het staat met de geleverde kwaliteit, de geleverde producten en gemaakte kosten. Jij draagt actief verbetervoorstellen aan met de draagvlak van collega’s binnen de afdelingen;
- Jij weet netjes te communiceren als er bijvoorbeeld een conflict ontstaat (klant, monteur, verkoop) en zorgt voor rust. Jij kan altijd overleggen met Supervisor Planning bij lastige en conflicterende kwesties.
- Ten slotte houd jij toezicht op de dienstverlening van monteurs en overlegt regelmatig over de kwaliteit van de dienstverlening zowel met monteurs als met Supervisor.
Als echte ambassadeur van deze werkgever weet jij met jouw positieve en enthousiasme mensen mee te nemen en dit uit te dragen, zowel intern als extern.
Hier ga je aan de slag:
Deze werkgever is opgericht in 1992 en is wereldleider in het voorzien van excellente oplossingen voor alle type bedrijven van drinkwater. Deze werkgever is actief in 16 landen en indirect in ca. 50 landen. De innovatieve producten zijn ontworpen en geproduceerd door het bedrijf zelf en dit met een ongeëvenaarde aandacht voor kwaliteit en innovatie. Ook onderhoudt dit bedrijf jaarlijks duizenden dispensers over de wereld.
Waar jij goed in bent:
Jij bent als planner natuurlijk organisatorisch sterk en weet dit ook goed te communiceren.
Mensen uit jouw omgeving omschrijven jou als volgt:
- Gedreven
- Resultaatgericht
- Klantgericht en dienstverlenend
- Stressbestendig en weet je hoofd koel te houden in hectiek;
- Passie voor dienstverlening en gemotiveerde monteurs
Wat wij jou bieden:
- Wij bieden jou een direct contract bij de werkgever;
- Een fulltime baan voor 40 uur per week;
- Een goed salaris afhankelijk vat welke kennis en ervaring jij met je meebrengt, denk hierbij aan het volgende: € 2.500 euro bruto/maand en € 3.000 euro bruto per maand o.b.v. 40 uur.
- Onkostenvergoeding;
- Pensioenplan en hospitalisatieverzekering;
- Ondersteuning van internationale groep;
- Kans op doorgroeien, promoties gezien de groeiende organisatie.
Ben jij enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Planner? En denk jij dat deze vacature perfect bij jou past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Kelly Lazeroms.
Opleiding: MBO
Hey logistieke topper! Heb jij werkervaring opgedaan als logistiek medewerker in de retail- en/of foodbranche en ben je toe aan een vervolgstap in je carrière? Ben jij een echte kartrekker, heb jij leidinggevende ambities of deze ervaring al opgedaan? Lees dan snel verder want dan is de vacature van Teamleider Magazijn echt iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als Teamleider Magazijn stuur jij een team aan van 20-25 medewerkers. Jij zorgt ervoor dat het logistieke proces blijft draaien. Dit doe je samen met zes collega teamleiders, ieder verantwoordelijk voor een eigen afdeling van het warehouse. Je rapporteert aan de Supervisor Warehouse. De volgende werkzaamheden behoren tot je verantwoordelijkheid als Teamleider Magazijn:
- Coördineren van de werkzaamheden in het magazijn. Je stuurt je team aan en controleert of zij snel, goed en efficiënt werken. Waar nodig spreek je hen aan op verantwoordelijkheid;
- Je verdeelt de taken rond het ontvangen en verzenden van goederen;
- Zelf steek je ook de handen uit de mouwen om orders tijdig de deur uit te krijgen;
- Je zorgt voor een efficiënte opslag van inkomende en uitgaande goederen;
- Efficiënt inzetten van interne transportmiddelen;
- Je denkt mee over het optimaliseren van logistieke processen.
Hier ga je aan de slag
Waar jij goed in bent
Als Teamleider Magazijn heb jij een goed organisatietalent, daarnaast ben jij stressbestendig en flexibel. Daardoor weet jij alle orders op een goede manier te verwerken. Verder ben jij flexibel inzetbaar, want een magazijn draait immers niet alleen doordeweeks en overdag, maar ook in de avond, nacht en het weekend. De klanten rekenen elke dag op jou en je team en jij weet jezelf hier elke dag opnieuw voor in te zetten.
Als Teamleider Magazijn herken jij jezelf in de volgende punten:
- Je hebt het werk- en denkniveau van een MBO 4 – opleiding richting logistiek, distributie of magazijn;
- Je hebt al enige jaren ervaring als teamleider en wil jezelf hierin graag verder ontwikkelen. Of je hebt ervaring als logistiek medewerker of meewerkend voorman en wil jouw leidinggevende ambities graag waarmaken in een nieuwe uitdaging;
- Je hebt enige ervaring met en kennis van orderverzameling- en distributieprocessen;
- Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal in woord en geschrift;
- Je bent een echte teamplayer met coachende leiderschapskills;
- Je hebt ervaring opgedaan binnen de retail- of foodbranche (pré);
- Je bent bereid om in twee ploegen (08.00-16.30 / 22.00-06.30 uur) te werken, en ook in de weekenden.
Wat we jou bieden
Hoewel je bij een grote, internationale keten terecht komt heerst er een familiaire en informele sfeer, waarbij oog voor ontwikkeling en groei van medewerkers centraal. Deze loyale werkgever heeft een persoonlijke en mensgerichte benadering. Verder kun je het volgende verwachten als je aan de slag gaat als Teamleider Magazijn:
- Een uitdagende functie binnen een dynamische omgeving;
- Ondersteuning voor persoonlijke ontwikkeling;
- Goede doorgroeimogelijkheden;
- Een functie bij een financieel gezond bedrijf;
- Een afwisselende functie binnen een internationale organisatie;
- Goede arbeidsvoorwaarden;
- Een marktconform salaris.
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van de vacature voor Teamleider Magazijn? En denk jij dat deze vacature echt perfect bij jou past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Celine Jung!
Opleiding: MBO
Wat ga je doen?
- Dagelijks verantwoordelijk voor de operationele activiteiten door fysieke aanwezigheid op de terminal(s);
- Rekening houden met de klantvraag binnen de door onze commerciële afdeling afgesproken voorwaarden;
- In overleg met jouw directe collega’s, de personeelsplanning en de objectleiders ervoor zorgen dat het personeel, het materiaal en de infrastructuur optimaal worden ingezet in het laad- en losproces;
- Aanspreekpunt van de operationele collega’s en zorgdragen voor coaching en opleiding van hen;
- Voeren van functioneringsgesprekken met de objectleiders en bewaken van de voortgang hierin binnen de operationele buitendienst;
- Binnen de uitvoering rekeninghouden met de VGWM richtlijnen;
- Op toerbeurt fungeren als hoofd BHV volgens het BHV plan en controle uitvoeren op VGWM beleid/processen;
- Verantwoordelijke rol binnen de procedure rondom de werkvergunningen;
- Uitvoeren van dagelijkse observaties en deze rapporteren in Topdesk;
- Uitvoeren van diverse gerelateerde administratieve taken.
Hier ga jij aan de slag
Waar jij goed in bent
- In staat om instructies te krijgen en deze op een veilige en werkbare manier uit te laten voeren;
- Toegewijd om een werkomgeving vrij van ongevallen te creëren, te handhaven en af te dwingen. Dit in overeenstemming met zowel lokale, nationale en internationale standaardafspraken;
- In staat om op een adequate manier internationale standaardprogramma’s zoals ISO normering, BRZO, GMP, IMDG, ISPS te begeleiden en uit te (laten) voeren;
- De Engelse taal mondeling & schriftelijk onder de knie en daarnaast bereid om andere talen te leren;
- In het bezit van een VCA VOL certificaat of je bent bereid om deze te behalen;
- Kunnen werken in een stressgevoelige omgeving waar het tempo hoogt ligt;
- Bij voorkeur een afgeronde HBO-opleiding in logistieke richting of gelijkgesteld door ervaring;
- Operationele en/of technische kennis (pré).
Wat we jou bieden
- Een werkgever die jou zekerheid en stabiliteit biedt;
- Hele goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waardoor veel collega’s al jarenlang trouw zijn aan dit van oudsher familiebedrijf;
- Een bedrijfskantine waar je iedere dag verse broodjes en zelfs een ouderwets broodje bal kunt kopen;
- Iedere dag een gezamenlijke lunch met je collega’s in de bedrijfskantine of in de lunchkamer op de afdeling zelf;
- Geen fancy dakterras, maar wel een havenkade waar je tijdens je pauze een flinke teug zilte zeelucht kunt nemen;
- Een All-In salaris.
Opleiding: MBO
Wat ga je doen?
- Invoeren van orders;
- Opstellen en opvolgen van offertes;
- Genereren van ‘New Business’ door het benaderen van potentiële en bestaande klanten.;
- Onderhouden en optimaliseren van klantcontacten;
- Verwerken van klantgegevens en informatie in ons CRM systeem;
- Behandelen van klachten.
Hier ga je aan de slag
Hier ben jij goed in
- HBO werk- en denkniveau (in commerciële richting);
- Kennis van MS Office, CRM en ERP Software;
- Resultaatgerichtheid en overtuigingskracht;
- Sociale en communicatieve vaardigheden;
- Goede spreek- en schrijfvaardigheid van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat we jou bieden
- Jouw inzet wordt beloond. Je ontvangt een mooi salaris, wat marktconform en afhankelijk van jouw ervaring is;
- Veel vrije tijd met 25 vakantiedagen, 4 extra vrije dagen en 3 verplichte brugdagen;
- Als verjaardagscadeau krijg je een vrije dag van je werkgever;
- Hybride werkvorm. Jij bepaalt (in overleg met je team) waar en wanneer je werkt. Werk je vanuit huis, dan krijg je hier een thuiswerkvergoeding voor;
- Reiskostenvergoeding voor afstanden > 10 km (en woonachtig buiten Goes);
- Premievrije pensioenregeling;
- Jaarlijks Plannings-, Voortgangs – en Evaluatiegesprek;
- Een Talent Ontwikkel Programma met ruime opleidings- en trainingsmogelijkheden
- Collectieve ongevallenverzekering;
- Reisverzekering voor zakelijke en privéreizen. Ook partner en kinderen zijn meeverzekerd bij privéreizen.
Opleiding: MBO
Ben jij een kei in organiseren? Werk je daarnaast nauwkeurig en lijkt het je tof een administratieve functie te hebben waarbij je veel verschillende werkzaamheden kunt oppakken? Lees snel verder, want wie weet ben jij de Administratief Medewerk(st)er die wij zoeken!
Wat ga je doen?
Essentieel onderdeel van deze functie van Administratief Medewerk(st)er is Document Handling. In deze positie ben je verantwoordelijk voor de centrale registratie en digitale documentatie van een project. Je bent een kei in organiseren, vastleggen en order bewaking van bijvoorbeeld tekeningen en certificaten.
Daarnaast ga je aan de slag met de verwerking van de productie- en klantorders en de opvolging hiervan, waarbij je ook zorg draagt voor het berekenen van kostprijzen. Tevens onderhoud je de afdelingsadministratie.
Om het overzicht te behouden is het belangrijk dat je een goed contact hebt met de diverse afdelingen zoals inkoop, werkvoorbereiding, productie en de expeditieafdeling. Met jouw passie en drive ben je een belangrijke schakel in het gehele proces.
Hier ga jij aan de slag
Onze opdrachtgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendig oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.
Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit.
Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.
Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie.
De man vrouw verhouding is ongeveer 60/40.
Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.
Waar jij goed in bent
Onze ideale kandidaat Administratief Medewerk(st)er heeft een afgeronde hbo-opleiding. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Een nauwkeurige en praktische werkhouding;
- Affiniteit met een (technisch) productiebedrijf;
- Bij voorkeur minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;
- Vaardigheid met het MS Office pakket en Exact;
- Goede beheersing van de Engelse taal.
Wat wij jou bieden
Werken als Administratief Medewerk(st)er bij deze organisatie betekent werken in veelzijdige en uitdagende functie. Je komt terecht in een enthousiast team van collega’s. Daarnaast mag je op het volgende rekenen:
- Een goed salaris;
- 23 vakantiedagen;
- Extra verlofdagen als je niet ziek bent;
- Reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer (10-40 km);
- Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière.
Ben jij deze Administratief Medewerk(st)er die wij zoeken? Stuur je cv naar Marissa Andries en wie weet stellen we je voor bij deze werkgever in de regio.