Opleiding: MBO
Heb jij operationele Lean ervaring en kijk je er naar uit om deze kennis te delen met nieuwe collega’s in de rol van Continuous Improvement Manager? Implementeer jij het Lean beleid op de site in Vlissingen terwijl je je vastbijt in deze toffe uitdaging? Doe je dat het liefst tegen een zeer riant salaris en 27 vakantiedagen? Lees snel verder!
Wat ga je doen?
Als Continuous Improvement Manager ben je verantwoordelijk voor het trainen, begeleiden, opzetten, implementeren en onderhouden van een Lean-omgeving binnen het distributiecentrum in Vlissingen. Daarnaast geef je sturing aan de richting, implementatie en continue verbetering van de infrastructuur van Lean-systemen in alle fasen van de operatie.
In jouw rol zul je:
- Vereisten voor operaties definiëren en zorgen voor de implementatie van Continuous Improvement-strategieën en -initiatieven om effectief te voldoen aan de bedrijfsvereisten en klantverwachtingen of deze te overtreffen;
- Optreden als Subject Matter Expert en een belangrijke bijdrage leveren aan complexe of kritieke opdrachten;
- Adviseren en coachen van andere teamleden en zorgen voor een ontwikkelingsproductieve omgeving voor iedereen;
- Beheren en communiceren van het bedrijfsbeleid, doelen, strategieën en visie;
- Faciliteren van kwaliteitssystemen, continue procesverbeteringen en veiligheidsinitiatieven in overeenstemming met Lean-denken in de hele organisatie;
- Bedrijfscijfers bevorderen, waaronder veiligheid, kwaliteit, levering, kosten en moreel;
- Ontwikkelen, modelleren en coachen van Lean-toepassingen;
- Beoordelen van Lean prestatieverwachtingen met leiderschapsteams binnen de organisatie
- Administratieve taken uitvoeren die overeenkomen met de vereisten van de organisatie, waaronder het verzamelen van gegevens, statistieken, rapporten en nieuwsbrieven;
- Begeleiden, coachen en trainen van verschillende niveaus binnen het bedrijf.
Hier ga jij aan de slag
Deze werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.
Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
Dit topbedrijf in de temperatuurgecontroleerde logistieke sector heeft ook een vestiging in Bergen op Zoom. Op deze locatie is er maar liefst een capaciteit van 180.000 pallets.
Uniek aan deze locatie is dat de restwarmte vanuit het koelen gebruikt wordt om panden in de omgeving te verwarmen. Een innovatieve maar vooral milieuvriendelijke en duurzame oplossing!
Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden.
In de rol van Continuous Improvement Manager ben jij onderdeel van een internationaal Lean team waarbij jouw collega’s o.a. in Amerika, Engeland en Australië werken. Deze functie is nieuw binnen de site Vlissingen en ontstaan ter uitbreiding van het internationale team.
Waar jij goed in bent
Om succesvol te zijn in de rol van Continuous Improvement Manager is het belangrijk dat je operationele Lean ervaring hebt opgedaan op een plant of site. Het is een pré als je dit in een logistieke omgeving hebt gedaan en als je dit hebt gedaan in de vriesopslag dan ben jij DE kandidaat. Gelukkig weet jouw nieuwe werkgever dat dit erg lastig is en daarom vinden ze het volgende vooral belangrijk:
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels;
- Je gedijt goed in matrixomgevingen;
- Je hebt ervaring met Lean-implementatie;
- Jij krijgt betrokken stakeholders in de organisatie goed mee;
- Je hebt er geen probleem mee om af en toe in de kou te staan (met beschermende kleding uiteraard) om zo het proces op de vloer te begrijpen.
Wat bieden we jou?
Als jij als Lean expert aan de slag gaat in de rol van Continuous Improvement Manager bij jouw nieuwe werkgever mag je je natuurlijk vastbijten in een gave uitdaging, maar daarnaast mag je je verheugen op zoveel meer:
- Een zeer goed salaris dat boven het landelijke gemiddelde ligt;
- Een bonus van maximaal 1 maandsalaris;
- 27 vakantiedagen;
- Een contract rechtstreeks bij jouw werkgever;
- Mobiele telefoon en laptop;
- Een goede pensioenregeling volgens het Zwitserleven pensioen;
- Overige interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.
Pak jij je kans binnen deze mooie internationale organisatie in deze uitdagende rol? Neem snel contact op met Marissa en wie weet neem jij binnenkort jouw collega’s mee in de Lean methodiek.
Opleiding: MBO
Ben jij een geboren leidinggevende? Vertrouwd met een productieomgeving? Weet jij je team te enthousiasmeren om samen de beste resultaten te behalen? Dan is deze vacature mogelijk de eerste stap naar jouw nieuwe baan als Teamleider Productie.
Wat ga je doen?
Als Teamleider Productie geef je leiding aan een team operators, uitgebreid met tijdelijke krachten. Jij bent de opleider en motivator voor jouw team. Je stuurt de productiewerkzaamheden aan, zodanig dat je gezamenlijk zorgt voor een optimaal verloop van het productieproces. Dit houdt onder meer in dat:
- Je zorgt voor het ontwikkelen en motiveren van jouw team;
- Je de te behalen resultaten met je team bespreekt en duidelijke uitleg geeft over de verwachtingen;
- Je erop toe ziet dat de juiste voorbereidingen op tijd worden getroffen;
- Je de werkzaamheden a.d.h.v. opdrachten, procedures, specificaties en geldende normen coördineert en aanstuurt;
- Je erop toe ziet dat storingen en afwijkingen tijdig wordt gesignaleerd en dat de juiste maatregelen worden getroffen om verstoringen structureel te verhelpen;
- Je zorgt voor de afstemming en overleg met toeleverende, opvolgende en ondersteunende afdelingen, zoals Inpak, Logistiek, QC en Planning;
- Je verbetermogelijkheden signaleert, hiertoe voorstellen doet en bijdraagt aan de implementatie hiervan.
Hier ga je aan de slag
Als Teamleider Productie kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
Waar jij goed in bent
- Ambitie tot het geven van leiding en begeleiden/coachen van mensen;
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je bent proactief, resultaatgericht en toont eigenaarschap;
- Een MBO4 werk- en denkniveau middels werkervaring of opleiding;
- Kennis van geautomatiseerde processen;
- Affiniteit met de voedingsmiddelenindustrie;
- Technische kennis van productiemachines en de materialen en producten die deze verwerken.
Wat wij jou bieden
- Een dynamische en uitdagende werkomgeving bij een bedrijf dat continu in ontwikkeling is;
- Een marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden volgens CAO voor de groente- en fruit verwerkende industrie;
- Persoonlijke begeleiding middels een ontwikkelplan, waarbij je ondersteuning krijgt van de Business trainer;
- Doorgroeimogelijkheden;
- Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
- 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen;
- Een persoonlijk account bij het trainingsplatform GoodHabitz;
- Korting op producten in de personeelswebshop.
Is dit jouw baan als Teamleider Productie? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.
Opleiding: MBO
Zorg jij ervoor dat jouw collega’s op tijd hun salaris uitbetaald krijgen, ga jij discreet om met vertrouwelijke informatie, ben je bekend met de wet- en regelgeving omtrent Payroll, is boekhouding aan jou besteed? Kortom, ben jij de nieuwe Medewerker Salarisadministratie van deze automotive distributeur in Moerdijk?
Wat ga jij doen?
Als Medewerker Salarisadministratie ben jij dé specialist die zorgt voor een vlekkeloze verwerking van de salarisadministratie van de verschillende werkmaatschappijen. Je bent verantwoordelijk voor het gehele proces, van A- tot Z. Dit omvat onder andere:
- Het verzamelen van input voor de loonverwerking;
- Het invoeren van loonmutaties;
- Het nauwkeurig verwerken en controleren van salarisruns;
- Het verzorgen van de aangifte loonbelasting en PAWW;
- Pensioenaangifte en aansluitingen met de financiële administratie;
- Het boeken van loonjournaalposten;
- Het opstellen van gedetailleerde loonrapportages;
- De maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen met betrekking tot de salarisadministratie;
- Assisteren bij diverse werkzaamheden binnen de afdeling Payroll.
Hier ga jij aan de slag
Jouw werkgever is een toonaangevende speler in de Europese banden- en velgendistributie, met ambitieuze groeiplannen. De werkmaatschappijen opereren in verschillende segmenten van de automotive supply chain, waaronder internationale groothandel, regionale distributie, productie, retail en dienstverlening. Sinds 2017 zijn de dochterondernemingen, met elk een historie van ruim 50 jaar, samen te brengen onder één visie, strategie en beleid.
Je maakt deel uit van een hecht HRM & Payroll team, dat bestaat uit 9 enthousiaste teamleden, een teamlead en de HR Manager. Het payrollteam telt momenteel 3 administrators en één administratief ondersteuner. Door groei is het huidige team op zoek naar versterking.
Waar jij goed in bent
Als Medewerker Salarisadministratie herken jij jezelf in de volgende kwalificaties en eigenschappen:
- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau in combinatie met een vakgerichte opleiding (PDL of VPS);
- Minimaal 3 jaar werkervaring als Payroll Administrator;
- Basiskennis van boekhouden;
- Sterke communicatieve vaardigheden;
- Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
- Flexibele instelling en comfortabel in een veranderende organisatie;
- Beschikbaarheid van minimaal 24 uur per week (voorkeur 32 uur) met maandag als vereiste werkdag.
Wat wij jou bieden
Als Medewerker Salarisadministratie krijg je zelf ook goed betaald, waarbij je kunt denken aan een schaal met max. € 4000,00, waar we dan ook verwachten dat je het nodig meebrengt. En kun je rekenen op een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket. Vanuit een gezellige en leerzame werkomgeving binnen een ambitieus bedrijf kun je bovendien profiteren van de volgende secundaire voorwaarden:
- Reiskostenvergoeding;
- 8% vakantiegeld;
- Winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering;
- Middelloon pensioen (60% premie-inleg werkgever);
- 25 verlofdagen per jaar op basis van een fulltime dienstverband;
- Flexibele werktijden;
- Diverse scholingsmogelijkheden, waaronder onbeperkte toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
- Dagelijks een heerlijke verse lunch voor slechts €1,85 per lunch;
- Fiscaal aantrekkelijke fitnessregeling.
Wil jij deel uitmaken van een dynamische team en een essentiële rol spelen in onze groeiende organisatie? Solliciteer vandaag nog voor de rol van Medewerker Salarisadministratie!
Opleiding: MBO
Heb jij gevoel voor service, ben je commercieel ingesteld, zet je de klant centraal in alles wat je onderneemt en werk je graag in teamverband? Dan ben jij misschien de nieuwe collega Customer Service medewerker?
Wat ga je doen?
Je komt te werken binnen een ambitieus sales team en bent als Customer Service medewerker verantwoordelijk voor het onderhouden van de relatie met klanten. Je zorgt ervoor dat de klanten correct en tijdig worden geïnformeerd over de orderstatus, afhandeling van klachten, correcte verwerking van retourzendingen en de juiste verwerking van claim behandelingen. Daarnaast zorg je voor:
- Het correct behandelen en verwerken van vragen, klachten of wijzigingsverzoeken;
- Het intern communiceren en borgen van de gemaakte afspraken met klanten;
- Het optimaliseren van de klanttevredenheid;
Als Customer Service medewerker rapporteer jij aan de accountmanager.
Hier ga je aan de slag:
Je komt terecht bij een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen.
Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail.
Waar jij goed in bent:
Jij mag al wat jaren kennis en ervaring meebrengen, maar je bent zeker ook welkom als je net van school komt! Herken jij jezelf als ambitieus, sociaal en commercieel vaardig dan ben je hier aan het juiste adres. Wat jij als Customer Service medewerker meeneemt:
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Jouw omgeving noemt jou betrouwbaar en stressbestendig;
- Goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal(minimaal niveau B1), Frans is een pré.
Wat bieden wij?
- Een gezellige en leerzame werkomgeving binnen een succesvolle en ambitieuze afdeling en organisatie.
- Een competitief salaris, denk hierbij aan een maximum van € 3300,00, waarbij ervaring én naast Engels een andere taal wel nodig is;
- Flexibele werktijden;
- Winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering;
- Reiskostenvergoeding;
- Een parttime of fulltime baan, vanaf 32 uur tot 40 uur per week;
- 8% vakantiegeld;
- Middelloon pensioen (60% premie inleg werkgever);
- 25 verlofdagen per jaar o.b.v. fulltime;
- Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
- Elke dag een heerlijk verse lunch voor maar € 1,85 per lunch
Ben jij de Customer service medewerker die deze mooi internationale werkgever komt versterken? Solliciteer dan snel bij Kelly Lazeroms!
Opleiding: MBO
Houd jij van zorgvuldigheid en ben jij degene die zorgt dat alle puntjes op de i staan? Heb jij veel affiniteit met cijfers? Dan ben jij wellicht de nieuwe medewerker facturatie!
Wat ga je doen?
In de functie van medewerker facturatie kom je te werken binnen hun team ‘Invoicing’ welke bestaat uit 8 team members en een teamleider. In deze rol ben je samen met het team verantwoordelijk voor alle facturatiewerkzaamheden van de gehele groep. Tevens draag je zorg voor de voorbereiding van alle (route)documentatie voor onze chauffeurs.
De dagdagelijkse werkzaamheden zullen bestaan uit:
- Voorbereiden van de documentatie voor eigen chauffeurs;
- Controleren, verwerken en digitaal archiveren van afleverbonnen;
- Verwerken van pakbonverschillen en retouren;
- Opstellen van klantfacturatie en creditnota’s.
Hier ga je aan de slag:
Je komt terecht bij een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen.
Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail. De financiële administratie van deze werkmaatschappijen zit gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Moerdijk.
Waar jij goed in bent:
Voor onze afdeling Invoicing zijn wij op zoek naar een flexibel en praktisch ingestelde professional die van aanpakken weet. Bij voorkeur ben je fulltime, maar minimaal 32 uur beschikbaar. Daarnaast ben je minimaal één avond in de week en incidenteel op zaterdag beschikbaar. Verder beschik je over:
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Ervaring met financieel administratieve werkzaamheden is een pré;
- Kennis van de Nederlandse taal, Engels is een pré;
- Kennis heeft van Microsoft office, m.n. Excel.
Wat bieden wij?
Wij bieden een werkomgeving waar in teamverband en in een open en informele sfeer wordt samengewerkt. Naast een goed salaris bieden wij ook een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Een goed salaris, een maximum van € 3000,00 bruto per maand afhankelijk van kennis en ervaring;
- Een direct contract bij onze opdrachtgever met uitzicht op een vaste aanstelling;
- Reiskostenvergoeding;
- 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
- 8% Bruto vakantiegeld;
- Winst- en prestatieafhankelijk eindejaarsuitkering;
- Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
- Elke dag een heerlijk verse lunch voor maar € 1,85 per lunch;
- Middelloon pensioenregeling (60% inleg werkgever).
Ben jij de Medewerker facturatie die wij zoeken? Wacht dan niet langer en stuur je CV en motivatie naar Kelly Lazeroms! Wie weet drinken we binnenkort een kopje koffie met elkaar ter kennismaking!
Opleiding: MBO
Ben jij een gemotiveerde financieel talent op zoek naar een frisse uitdaging? Wij zoeken een enthousiaste collega als financieel medewerker!
Wat ga je doen?
Als Financieel medewerker ben jij verantwoordelijk voor het internationaal creditmanagement van een groot deel van de werkmaatschappijen binnen de groep. De standplaats van de functie is Moerdijk waar het huidige creditmanagementteam bestaat uit 3 teamleden en één teamleider. In deze functie zullen je werkzaamheden voornamelijk bestaan uit:
- Uitvoering geven aan het creditmanagementbeleid;
- Klantacceptatie en het controleren van kredietwaardigheid van nieuwe en bestaande klanten;
- Het bewaken en onderhouden van jouw debiteurenportefeuille; Portefeuillebeheer;
- Het proactief telefonisch benaderen van klanten wegens achterstallige betalingen;
- Maken en opvolgen van betaalafspraken
- Contact onderhouden met salesteams, kredietverzekeraars en incassobureaus;
- Uitvoeren van operationele werkzaamheden zoals het fiatteren van orders en verwerken van betalingen en bankmutaties.
Hier ga je aan de slag:
Je komt terecht bij een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen.
Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail. De financiële administratie van deze werkmaatschappijen zit gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Moerdijk.
Waar jij goed in bent:
Als Financieel medewerker beschik jij over goede communicatieve vaardigheden, ben je zorgvuldig in het uitvoeren van je werkzaamheden en op de hoogte van de wet- en regelgeving met betrekking tot incasso en credit control. Verder ben je in het bezit van:
- Minimaal MBO opleiding met een financiele richting;
- Financieel administratieve kennis en cijfermatig inzicht;
- Voldoende kennis van MS Office (Wij werken met Office365);
- Beheersing van Nederlandse en Engelse taal en verras ons met wat extra’s;
- Analytisch, accuraat en kwaliteitsgericht.
- De standplaats van deze functie is in Moerdijk maar je staat open om periodiek je collega’s in Hellevoetsluis te bezoeken voor werkoverleg.
Wat bieden wij?
- Een gezellige en leerzame werkomgeving binnen een succesvolle en ambitieuze afdeling en organisatie.
- Marktconform salaris met een maximum van € 3400,00 bruto per maand;
- Reiskostenvergoeding;
- Een parttime of fulltime baan, vanaf 32 uur tot 40 uur per week;
- 8% vakantiegeld;
- Winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering;
- Middelloon pensioen (60% premie inleg werkgever);
- 25 verlofdagen per jaar o.b.v. fulltime;
- Flexibele werktijden;
- Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
- Elke dag een heerlijk verse lunch voor maar € 1,85 per lunch
Ben jij de financieel medewerker die deze mooi internationale werkgever komt versterken? Solliciteer dan snel bij Kelly Lazeroms!
Opleiding: MBO
Werk jij nauwkeurig en zelfstandig? Ben jij klantgericht maar ook een beetje commercieel? Wil je daarnaast goed verdienen en maar liefst ruim 34 vrije dagen per jaar? Dan is de baan van Customer Service Officer misschien wel iets voor jou.
Wat ga je doen
De functie van Customer Service Officer bestaat voor 60% uit commerciële taken en voor 40% uit debiteurenbeheer. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de verwerking van binnenkomende orders en vragen van klanten. Orderadministratie vindt op diverse manieren plaats; van handmatige invoer in het ERP-systeem tot controle van elektronische orders. Je beheert en beheerst alle facetten van levering tot facturatie, waaronder ook EDI.
Je onderhoudt nauw contact met de klanten van onze opdrachtgever en met andere de afdelingen binnen het bedrijf, zoals sales en logistics. Je hebt een belangrijke rol bij het bewaken en waarborgen van de leveringen en je neemt initiatieven die leiden tot verdere verbetering hiervan. Ook zal je werkzaamheden verrichten op het gebied van debiteurenadministratie (op commercieel gebied) en ben je verantwoordelijk voor het bevorderen van tijdige betalingen van openstaande facturen.
Je functioneert onder de verantwoordelijkheid van de manager customer service in een team van 8 gemotiveerde medewerkers die, indien nodig, elkaars werkzaamheden kunnen overnemen.
Hier ga jij aan de slag
Als Customer Service Officer kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
Binnen het bedrijf heerst een fijne informele sfeer en is er veel persoonlijke aandacht.
De afdeling customer service zorgt ervoor dat alle verkoopcontracten van de klanten van onze opdrachtgever door middel van orders worden omgezet in vele dagelijkse leveringen aan de distributiecentra in binnen- en buitenland. De afdeling onderhoudt hiervoor dagelijks telefonisch en schriftelijk contact met klanten en transporteurs en zorgt ook voor de facturatie en overige administratieve werkzaamheden. Je werkt nauw samen met andere afdelingen binnen het bedrijf zoals sales en logistics.
Waar jij goed in bent
Onze ideale Customer Service Officer heeft minimaal mbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij je (grotendeels) in de volgende punten:
- Je bent communicatief vaardig in Nederlands en Engels, het is een pré als je bovendien nog 1 andere vreemde taal spreekt;
- Je bent een teamspeler die ook goed zelfstandig kan werken;
- Je hebt goede beheersing van Microsoft Office;
- Je hebt commercieel en cijfermatig inzicht.
Wat bieden wij jou
Werken als Customer Service Officer bij dit fijne bedrijf betekent in ieder geval dat je veel verschillende taken mag oppakken en dat geen dag hetzelfde is. Daarnaast heb jij leuke collega’s (ook niet onbelangrijk). Verder mag jij het volgende verwachten:
- Een goed salaris;
- Een vaste eindejaarsuitkering;
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Een uitdagende functie met een grote mate van zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid;
- Jij mag onderdeel zijn van een gemotiveerd en gedreven team;
- Een bedrijf dat continu in ontwikkeling is;
- CAO groente- en fruit verwerkende industrie;
- 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen per jaar.
Zie jij jezelf hier al werken als Customer Service Officer? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.
Opleiding: MBO
Hé talenknobbel! Ben jij iemand die het overzicht behoud terwijl je de spil bent tussen diverse afdelingen? Ondersteun jij graag salesmanagers in het verkoopproces? Wil je daarnaast goed verdienen en maar liefst ruim 34 vrije dagen per jaar? Dan is de baan van Sales Assistent jou op het lijf geschreven!
Wat ga je doen?
Als Sales Assistant ben je de spil tussen de klanten en de interne organisatie. Samen met drie collega’s ben je verantwoordelijk voor het contractbeheer van negen Salesmanagers en ondersteun je het verkoopproces. Je stemt direct af met klanten en met collega’s van de afdelingen Productmanagement, Customer Service en Planning.
Je krijgt de verantwoordelijkheid over je eigen klantenpakket, waarbij je taken o.a. bestaan uit:
- Het op een professionele wijze onderhouden van relaties met klanten en het optreden als aanspreekpunt en vraagbaak voor hen m.b.t. de gemaakte contractafspraken (looptijd / prijzen etc.);
- Het verwerken van deze contractafspraken in het ERP systeem (M3);
- Het administratief ondersteunen van de Salesmanager;
- Het verzorgen van de correspondentie richting de klant en het coördineren en controleren van commerciële afspraken;
- Het opstellen van rapportages voor interne en externe communicatie;
- Het monitoren van de afzet, waarbij je klanten informeert over het verloop en de te nemen acties met hen afstemt.
Hier ga je aan de slag
Als Sales Assistent kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen. Binnen het bedrijf heerst een fijne informele sfeer en is er veel persoonlijke aandacht.
Waar jij goed in bent
Onze ideale Sales Assistent heeft minimaal een mbo+ opleiding afgerond of hbo werk- en denkniveau) in commerciële richting en je hebt echt een talenknobbel. Nederlands, Engels, Frans of Duits, jij kan je in iedere taal verstaanbaar maken. Verder is het fijn als jij je hierin herkent:
- Je hebt affiniteit met onze kwaliteitsproducten;
- Je bent een teamspeler die houdt van een dynamische werkomgeving;
- Je bent communicatief sterk en klantgericht;
- Je kunt zelfstandig werken en toont initiatief;
- Je hebt cijfermatig inzicht, kunt snel verbanden leggen en hier conclusies uit trekken;
- Je houdt overzicht en bent accuraat, ook in drukke periodes.
Wat wij jou bieden
Werken als Sales Assistent bij dit fijne bedrijf betekent in ieder geval dat je veel verschillende taken mag oppakken en dat geen dag hetzelfde is. Daarnaast heb jij leuke collega’s (ook niet onbelangrijk). Verder mag jij het volgende verwachten:
- Een goed salaris;
- Een vaste eindejaarsuitkering;
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Een uitdagende functie met een grote mate van zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid;
- Jij mag onderdeel zijn van een gemotiveerd en gedreven team;
- Een bedrijf dat continu in ontwikkeling is;
- CAO groente- en fruit verwerkende industrie;
- 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen per jaar.
Is deze rol als Sales Assistent jou op het lijf geschreven? Laat het aan Christel weten. We stellen je graag voor aan jouw toekomstige werkgever.
Opleiding: MBO
Contact met klanten via telefoon, chat, e-mail of whatsapp, jij doet het allemaal. Als support engineer ben jij er om support te verlenen aan klanten in de horeca, hun vragen te beantwoorden en te helpen bij problemen. Check, dan is de functie van Support medewerker wellicht iets voor jou.
Wat ga je doen?
Als Support Engineer is geen dag hetzelfde. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruikers van het kassasysteem. De eindgebruikers zijn veelal horeca gerelateerd, van een restaurant tot aan een vakantiepark. Door jouw betrokkenheid ben je voor zowel klanten als collega’s veel waard. Als support medewerker ben je verantwoordelijk voor:
- Verlenen van telefonische support aan eindgebruikers van het kassasysteem en bijbehorende hard- en software;
- Op termijn het implementeren van nieuwe kassasystemen op locatie en zorgen voor een vlekkeloze start met het nieuwe systeem;
- Je zorgt ervoor dat installaties en meldingen netjes verwerkt worden en volgens de afgesproken procedures en processen afgehandeld worden;
- Je werkt intensief samen met je andere supportcollega’s en zorgt voor een heldere afstemming in taken;
- Aandragen van verbetervoorstellen om het serviceproces te optimaliseren;
- Deelnemen aan periodieke avond- en weekend consignatiediensten.
Hier ga je aan de slag
Als support engineer kom je te werken bij een organisatie met ruim 15 jaar ervaring als gepassioneerde leverancier voor de horeca! De innovatieve hard- en software wordt geleverd aan gerenommeerde horecazaken zoals Amadore, Van der Valk, Van Asch Horeca, en Roompot Vakanties.
Er werken vakidioten met horeca in hun DNA, waar hard wordt gewerkt met ruimte voor persoonlijke inbreng. Het geloof in uitmuntende dienstverlening heeft geleid tot groei en een verhuizing naar een nieuw pand. Zodra je binnen stapt, wordt direct duidelijk dat zij de horeca snappen!
Jouw team aan directe collega’s bestaat uit drie personen. Jij vult als vierde support engineer het team mooi aan en draait samen met dit team de consignatiediensten. Op roulatiebasis heb je 1 week storingsdienst, waarbij je van maandag tot maandag buiten werktijd bereikbaar bent voor problemen bij klanten.
Waar jij goed in bent
Jij hebt als support engineer een goed klantgevoel. De match die jij hebt met de klanten zorgt voor een fijne samenwerking. Je bent dan ook het eerste aanspreekpunt, waarbij je met oprechte interesse vragen beantwoord en probleem weet op te lossen. Heb je interesses in IT? Dat is mooi meegenomen en sluit goed aan bij de rol als support medewerker.
Samenwerken met collega’s om problemen op te lossen en gezamenlijk resultaat te behalen, zie je als een uitdaging. Jouw persoonlijkheid ontdekken we graag in een gesprek. Voorafgaand aan dit gesprek hopen we dat je in ieder geval het volgende meebrengt:
- Afgeronde MBO 3/4-opleiding;
- Vaardigheden op het gebied van systeem-, applicatie- en newerkbeheer;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Zorgvuldigheid in zowel installatie als administratieve verwerking van taken.
Wat wij je bieden
Natuurlijk mag je als support engineer ook wat terug verwachten. Naast dat je komt te werken bij een fijne organisatie, met oog voor jouw talenten en ontwikkeling, staan er ook mooie voorwaarden op je te wachten. Bij deze werkgever vinden ze het belangrijk om met elkaar te werken en samen voor het beste resultaat te gaan. Geven en nemen is dan ook vanzelfsprekend in deze organisatie. Verder mag je het volgende verwachten:
- Mooi salaris tussen de €2300 – €3700,- bruto per maand op basis van kennis en ervaring;
- Fulltime functie van 40 uur per week;
- 25 vakantiedagen (op fulltime basis);
- Reiskostenvergoeding;
- Pensioenregeling;
- Vergoeding storingsdienst van €5,- bruto per storing en €10,- bruto per verzoek;
- Na een volledige storingsdienst heb je de keuze uit één van de volgende opties:
- Twee vrije dagen in de week erna opnemen
- Tijd-voor-tijd opbouwen (met een maximum van 80 uur op jaarbasis)
- Twee dagen uit laten betalen in de volgende salarisperiode
- Een combinatie van bijvoorbeeld 1 vrije dag de week erna & 1 dag TVT, etc.
- Bij een storingsdienst op een nationale feestdag, zal een vergoeding van €75,- extra worden uitgekeerd;
- Wanneer een storingsdienst over genomen moet worden door een collega die geen dienst heeft, krijgt deze collega een extra fee van €50,- bruto naast de vergoeding van de calls die er zijn;
- Wanneer je bij een storingsdienst uit moet rijden naar de klant (zeldzaam), ontvang je vanaf het moment van vertrek tot aan thuiskomst de uren als overuren welke uitbetaald zullen worden. Door de weeks zal dit tegen 150% zijn en in het weekend tegen 200%.
- Tijdens de storingsdienst krijg je beschikking over een auto, zodat je eventueel alle materialen bij je hebt indien er uitgereden dient te worden.;
- Ook krijg je tijdens de storingsdienst een mobiele telefoon tot je beschikking;
- Reisuren buiten werktijd wordt voor 70% van het uurloon vergoed.
Zie jij jezelf wel werken als support engineer in Wemeldinge? Graag komen we dan met jou in contact!
Opleiding: MBO
Maakt klantcontact jou gelukkig? Bied jij jouw collega’s graag de helpende hand? Deins jij niet terug voor een nieuwe functie die jij samen met jouw collega’s mag gaan vormgeven? Dan is deze vacature voor Inside Sales Assistent jou op het lijf geschreven!
Wat ga je doen?
Als Inside Sales Assistent sta jij zes salesmanagers bij in het uitbreiden van het klantenbestand. Jij neemt de dagelijkse administratieve taken voor je rekening, werkt mee aan het verbeteren van de salesprocessen en staat in voor de opmaak, verwerking en opvolging van de offertes. Op die manier weer jij de klantervaring naar een hoger niveau te tillen. Jij bent het eerste aanspreekpunt bij commerciële vragen en weet als geen ander hoe je de klant verder kunt helpen. Daarnaast ga jij maar al te graag naar commerciële evenementen. Hoe anders kom je aan zo’n sterk netwerk? Wees gerust. Het échte netwerken laat je aan de salesmanagers over.
Dit zijn je werkzaamheden als Inside Sales Assistant:
- Je verzorgt de opmaak, verwerking en opvolging van offertes;
- Je plant afspraken in voor de accountmanagers;
- Je beheert het CRM-systeem en houdt dit steeds up-to-date;
- Jij vindt uitdaging in veelvuldige klantencontacten;
- Je verzorgt de briefing naar de planning toe bij elke nieuwe opdracht;
- Je vertegenwoordigt EWS op commerciële evenementen.
Hier ga je aan de slag
Jouw werkgever is gespecialiseerd in pest control management, gasmeten, heat treatment en het begassen en ontgassen van vrachtcontainers, silo’s, schepen en gebouwen. De organisatie groeit enorm en heeft naast Nederland en België ook vestigingen in Duitsland, Oostenrijk, Italië, Frankrijk, Spanje en het Verenigd Koninkrijk.
Als Inside Sales Assistent heb je veel contact met je collega’s in Oosterhout en Nieuwendijk. Een goede relatie met hun is belangrijk. Deze organisatie kent geen nee en er is altijd een oplossing. Het is hollen of stilstaan, maar samen met je collega’s zorg je er altijd voor dat de klus wordt geklaard! Het kantoor in Oosterhout bestaat uit een jong team waar een prettige en informele sfeer hangt. Jouw werkplek is echter rustig ingericht, met slechts twee salesmanagers die veel buiten de deur zijn. Even behoefte aan meer reuring of een kletspraatje? Dan steek je heel gemakkelijk de gang over naar je collega’s van customer service en planning. Iedereen gaat het kantoor lachend naar binnen en met een voldaan gevoel naar huis. Ieder heeft zijn eigen taken, maar jullie doen het samen. Je wordt gewaardeerd voor je inzet en gaat het niet goed, dan is er ruimte voor verbetering.
Hier ben jij goed in
Je hoeft als Inside Sales Assistent geen jarenlange ervaring mee te brengen. Wel ben je goed in communiceren, hou je van klantcontact, heb je een commerciële drive en vind je het leuk om invulling te geven aan deze nieuwe functie. En verder:
- Je hebt bij voorkeur een MBO-diploma of gelijkwaardig door ervaring;
- Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels;
- Je hebt ervaring met Excel en Word;
- Je bent inventief, enthousiast en betrokken.
Wat wij jou bieden
- Je komt terecht in een fijne werkomgeving met een jong team;
- Je krijgt de vrijheid om je functie in te vullen;
- Een goed salaris;
- Een dienstverband van 32-40 uur;
- Een 13e maand;
- 25 vakantiedagen bij fulltime dienstverband;
- Reiskostenvergoeding (minimaal 10 km woon-werkverkeer);
- Premievrij pensioen;
- Opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
Ben jij enthousiast na het lezen van deze vacature voor Inside Sales Assistent? Laat het ons weten. Wij vertellen je er graag nog meer over en leren je graag beter kennen.