Opleiding: MBO+
Wil jij zelf een nieuw bedrijf op poten zetten en alles va A tot Z runnen en dit verder laten groeien? Je bent het eerste aanspreekpunt, het hart van een start-up in vastgoed funding! Voor veel vrijheid en verantwoordelijk kan je er voor kiezen om dit parttime of fulltime te gaan doen!
Wat ga je doen:
- Als business manager werk je vanuit je eigen kantoor in Den Bosch ben jij het eerste aanspreekpunt en ontferm jij je over alle onderdelen van het financieringstraject. Zo voer jij gesprekken met (potentiële) investeerders en zul je je proposities toelichten. Tevens zorg je ervoor dat alle inkomende vragen snel van een reactie voorzien worden.
- Resultaten koppel je terug aan je opdrachtgever en successen rond je ook administratief af. Hierbij kun je ondersteund worden.
- Dat komt er bijna op neer dat je de organisatie zelfstandig runt. Zodra je gaat groeien, is er ook ruimte om collega’s aan te nemen.
- Je kunt op meerdere vlakken ondersteund worden (in de vorm van staff functies bijv.)
Jij bent uiteindelijk de directeur op papier bij de KVK van deze organisatie!
Verder kun je sparren met de eigenaar. Al wordt wel van je verwacht dat je zelf heel proactief bent, assertief en aan 2 woorden genoeg hebt om zelf aan de slag te gaan.
Hier ga je aan de slag:
Deze start-up is een kersverse onderneming/platform waarop investeerders vanaf 100.000,- in een vastgoedportefeuille kunnen beleggen waar tegenover een maandelijkse rente staat. Middels deze p2p-crowdfunding wordt de vastgoedportefeuille van een grote, ervaren vastgoedspecialist gefinancierd. Investeringen zijn ten behoeve van groei van de portefeuille. Deze bestaat voornamelijk uit residentieel vastgoed waarbij zo mogelijk o.a. zonnepanelen, -boilers, biomassaketels intensief worden toegepast.
Waar jij goed in bent:
- Als business manager in de vastgoed wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht en daarbij hoort een groot verantwoordelijkheidsgevoel!
- Jij houdt van een uitdaging;
- Jij bent ambitieus en hebt een gezonde drive;
- Jij bent sterk in sales en communicatief vaardig en heeft veel affiniteit / raakvlakken óf ervaring in financieringen / investering in vastgoed;
- Jij bent sterk met MS office en in de Nederlandse en Engelse taal.
Wat wij jou bieden:
- Een parttime (minimaal 24 uur) of fulltime dienstverband (40);
- Een salaris van €48.000,- tot € 54.000,- per jaar excl. Vakantiegeld
- Bonusregeling op basis van prestaties;
- Je eigen kantoor;
- Hybride werken is mogelijk;
- Telefoon van de zaak;
- Laptop van de zaak;
- Woon-werk reisvergoeding, € 0, 21ct per km;
- Auto van de zaak is ook een optie;
- Vakantiegeld;
- 23 vakantiedagen;
- Kerstpakket;
Wil jij een bedrijf opstarten, zonder daarbij de ondernemersrisico’s te lopen? Alles van A tot Z in eigen regie op mogen pakken in de rol van Business manager vastgoed! Solliciteer dan snel!
Opleiding: MBO+
Word jij blij van klanten en streef je er altijd naar om de klant het ultieme klantgevoel te geven? Werk jij graag voor en met klanten van ‘all over the world’? Dan is deze vacature voor Customer Service misschien wel jouw nieuwe baan!
Wat ga je doen?
Samen met jouw team zorg jij als Customer Service Medewerker er dagelijks voor dat de logistiek van de klanten wordt verzorgd tegen de beste mix van voorwaarden, mogelijkheden en prijs. In samenwerking met de afdelingen Back Office en Freight Management zorg je voor de offerte, dossiervorming en een soepel proces voor de klant. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten, in goede en in slechte tijden weet jij er samen met de klant altijd iets van te maken. Je houdt de vinger aan de pols met betrekking tot de klanttevredenheid en bent iedere dag bezig deze ietsje beter te maken.
Hier ga jij aan de slag
Onze klant is een organisatie die gespecialiseerd is in accijnsgoederen met hoge waardes en bijbehorende douane risico’s in de logistieke dienstverlening. Dit doen zij voor een grote diversiteit nationale en internationale klanten. Ze zijn in ruim 35 jaar uitgegroeid tot een gezond bedrijf met circa 90 medewerkers en beschikken over 75.000 m² opslagruimte.
Binnen het bedrijf heerst een informele en fijne werksfeer waarbij collega’s leuk contact met elkaar hebben. De deur van de directeur staat letterlijk open! Daarnaast wordt ontwikkeling en opleiding gestimuleerd met o.a. Goodhabitz.
Drink jij op vrijdag gezellig een drankje in de bedrijfsbar? Spar met je collega’s over nieuwe ideeën en stop deze in de ideeënbus!
Waar jij goed in bent
Als Customer Service Medewerker hou jij van klanten. Je verwondert hen door net dat beetje extra te doen en je lacht naar hun vragen. Verder herken jij jezelf in de volgende eigenschappen en vaardigheden:
- Nieuwe dingen willen leren en verbeteringen aandragen op basis van jouw kennis;
- Nederlands én Engels spreek en schrijf jij op uitstekend niveau;
- Overzicht behouden, ook als het druk is;
- Minimaal een mbo werk- en denkniveau of bij voorkeur ervaring in een soortgelijke functie;
- Een echte teamplayer;
- Klantgericht denken en werken geeft jou energie;
- Je bent enthousiast en toont initiatief om het elke dag een beetje beter te doen;
Wat wij jou bieden
Naast een ongekend goede werksfeer met bijbehorende collega’s waar je blij van wordt mag jij als Customer Service Medewerker het volgende verwachten:
- Een afwisselende baan in een bedrijf dat nooit stilstaat;
- Een goed salaris;
- Flexibele werktijden;
- De mogelijkheid om thuis te werken;
- Een reiskostenvergoeding;
- Een goede pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen, als je belooft dat je terugkomt;
- Enthousiaste collega’s;
- Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen via de bedrijfsschool;
- Ruimte voor persoonlijke ideeën en initiatieven;
- Je blijft gezond door fruit op het werk;
- Samen met je collega’s herinneringen maken op feestjes en (sport) activiteiten;
- Een gezellige maandelijkse vrijdagmiddagborrel.
Klinkt dit als jouw nieuwe baan als Customer Service Medewerker? Wij maken graag kennis met je. Stuur je cv naar Marissa!
Opleiding: MBO+
Wil jij jouw technische kennis combineren met jouw commerciële flair? Voor een mooie werkgever in Sint-Maartensdijk zijn we op zoek naar een nieuwe collega in de rol van Verkoper Binnendienst. Hier gaat het niet alleen om cijfers en technische details, maar vooral om jouw vermogen om klanten te begrijpen en de juiste oplossingen te bieden. Dit zou weleens jouw nieuwe werkgever kunnen worden!
Wat ga je doen?
Als Verkoper Binnendienst ben je dé motor achter de totale orderintake. Je bent de schakel die technische uitmuntendheid naadloos combineert met jouw commerciële inzicht en klantgerichte communicatie.
- Jij bent verantwoordelijk voor het opstellen van technisch en commercieel passende offertes, en zorgt ervoor dat deze nauwkeurig worden verwerkt en bijgehouden in het CRM systeem.
- Als aanspreekpunt voor jouw klanten volg je hun orders op de voet en zorg je voor een vlekkeloze service-ervaring.
- Je biedt de nodige ondersteuning aan onze buitendienstverkopers, waardoor zij kunnen excelleren in hun rol.
- Jouw expertise deel je graag met collega’s en je bouwt sterke relaties op met klanten. Daarnaast werk je nauw samen met diverse interne ondersteunende afdelingen.
- Je houdt de ontwikkelingen in je marktgebied nauwlettend in de gaten en deelt deze waardevolle inzichten met je collega’s.
Als lid van het verkoopteam in de Benelux rapporteer je aan de VM leader HVAC/Refrigeration en draag je bij aan het succes van deze organisatie.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.
De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen.
Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.
Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
Waar ben jij goed in?
- Je hebt een afgeronde technische opleiding op HBO niveau, of een MBO niveau opleiding met relevante werkervaring.
- Nauwkeurigheid is jouw tweede naam, en je combineert dit met technische kennis en sterke communicatieve vaardigheden.
- Administratieve taken schrikken jou niet af; je hebt er zelfs affiniteit mee.
- Flexibiliteit en een positieve instelling zijn voor jou vanzelfsprekend, en je kunt goed omgaan met veranderingen.
- Problemen zijn voor jou uitdagingen die je graag overwint, en je bent vastbesloten om onze doelstellingen te realiseren.
- Kennis van koeltechniek is een pre, maar geen vereiste.
- Je beheerst het Engels uitstekend, zowel in woord als geschrift, en kennis van Frans en/of Duits is een pluspunt.
- Je bent bereid om interne opleidingen te volgen en jezelf te blijven ontwikkelen.
Wat bieden we jou?
Wij bieden een dynamische werkomgeving waarin jouw vaardigheden en ambitie de ruimte krijgen om te groeien. Je maakt deel uit van een team van gedreven professionals en krijgt de kans om je te specialiseren in de wereld van technische verkoop. We investeren in jouw ontwikkeling en bieden interne opleidingsmogelijkheden.
Verder mag je het volgende van ons verwachten:
- Een zeer goed salaris afgestemd op jouw kennis en kunde;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro;
- Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
- Een uitdagende functie;
- 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
- Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
- De mogelijkheid om je intern te blijven ontwikkelen.
Kortom: ben jij de technisch onderlegde, communicatief sterke Verkoper Binnendienst die dit team zoekt? Als je gelooft dat deze functie bij jou past en je graag deel wilt uitmaken van dit gedreven team, nodigen we je van harte uit om te solliciteren. We kijken uit naar je reactie!
Voor vragen mag je altijd contact opnemen met Marissa via marissa@modoc.nl of telefonisch via 0166-744015.
Opleiding: MBO+
Houd jij van regelen, plannen en organiseren in combinatie met HR gerelateerde taken? Ben jij administratief sterk en wil jij je van toegevoegde waarde zijn in de rol van HR Generalist bij deze IT software marktleider in de foodsector?
Wat ga je doen?
De focus in jouw functie als HR-generalist ligt voornamelijk op het ondersteunen van de 350 werknemers binnen Nederland. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor het personeel en behandelt allerlei personeelsvraagstukken.
Daarnaast heb je de volgende taken:
- Jij werkt samen met het HR team voor zowel operationele als administratieve ondersteuning van de business;
- Jij beheert ziekteverzuim- en juridische zaken;
- Jij houdt er van om ad-hoc taken zorgvuldig uit te voeren;
- Jij zorgt dat de HR administratie van nieuwe medewerkers, opzeggingen én mutaties tot in de puntjes verwerkt en geregeld is;
- Jij werkt nauw samen met Payroll om ervoor te zorgen dat mutaties op tijd verwerkt worden.
Naast de administratieve taken, is er ook ruimte om deel te nemen aan projecten.
Hier ga je aan de slag
Deze organisatie ontwikkelt, implementeert en onderhoudt End-to-End IT-oplossingen voor bedrijven in de voedingsmiddelenindustrie. Werken bij deze organisatie betekent werken bij de marktleider in ICT & Food. Het is een frisse, groeiende onderneming opererend op de kruising van ERP en food, twee branches die zich sneller ontwikkelen dan ooit tevoren. Dit zijn mensen die graag ‘bij blijven’ en vooral houden van doorpakken. Tevens investeert de opdrachtgever graag in eigen personeel door scholing en doorgroeimogelijkheden te bieden. Er heerst een hele warme, gezellige sfeer binnen de organisatie!
Waar jij goed in bent
Als HR generalist heb je de volgende kwaliteiten en/of competenties:
- Jij hebt basiskennis van HR wetgeving/ relevante HR-kwalificatie;
- Jij bent resultaatgericht, eerlijk en zorgvuldig in vertrouwelijke zaken;
- Jij houdt van alles tot in de puntjes uit te zoeken en te verwerken voor een efficiënte bedrijfsvoering;
- Goede beheersing van zowel Nederlandse als Engelse taal, vanwege internationaal karakter van het bedrijf;
Wat we jou bieden
- Goed salaris: € 3.800 – € 5.000 bruto o.b.v 40 uur (afhankelijk van ervaring);
- Fulltime baan: 36 tot 40 uur;
- Hybride werken: Bij voorkeur 3 dagen per week op het kantoor in Etten-Leur;
- Werken binnen een moderne organisatie die tevens marktleider is in hun dienst.
Ben je enthousiast geworden na het lezen over deze vacature van HR Generalist? En denk jij dat deze vacature echt bij jou past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV!
Opleiding: MBO+
Ben jij klaar om jouw commerciële flair te combineren met jouw technische expertise? Zie jij jezelf als de schakel tussen klantbehoeften en innovatieve oplossingen? Dan zou dit weleens een mooie uitdaging voor jou kunnen zijn! Wij zoeken een gedreven (Junior) Accountmanager om een gepassioneerd team te versterken en samen nieuwe hoogten te bereiken in de wereld van hightech isolatie en brandbescherming.
Wat ga je doen?
Als (Junior) Accountmanager heb je een sleutelrol in de salesafdeling. Je stapt in de schoenen van klanten die opereren in de wereld van chemie, petrochemie, metaalindustrie en meer. Je signaleert niet alleen hun technische behoeften, maar je analyseert deze als een meesterdetective en zet ze om in op maat gemaakte oplossingen. Je bent de brug tussen klant en team, en je speurt naar nieuwe mogelijkheden zowel nationaal als over de grenzen heen. Je bent niet alleen een gedreven verkoper, maar ook een gewaardeerde gesprekspartner voor klanten op diverse niveaus.
In deze functie vorm je de spil van de salesactiviteiten. Je werkt nauw samen met het Customer Service team en Marketingteam om een naadloze klantbeleving te creëren. Je rapporteert aan de Salesmanager en krijgt de kans om te schitteren in een dynamische omgeving waar groei en innovatie hand in hand gaan.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendig oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.
Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit. Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.
Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. De man/vrouw verhouding is ongeveer 60/40.
Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.
Waar ben jij goed in?
Jouw commerciële drive wordt gevoed door jouw technische kennis en interesse. Je herkent en begrijpt klantbehoeften als geen ander, en je zet deze om in concrete, effectieve oplossingen.
Verder herken je jezelf in een groot deel van deze punten:
- Een afgeronde opleiding op Hbo-niveau (b.v. Commerciële economie);
- Aantoonbare commerciële ervaring, bij voorkeur in een technische productie omgeving;
- Goede beheersing van de Engelse en Nederlandse taal in woord en geschrift, Duits is een pre;
- Goede communicatieve vaardigheden; je profileert je op verschillende niveaus als een prettige gesprekspartner;
- De nieuwsgierigheid om je te willen verdiepen in deze markt;
- Technische affiniteit.
Wat bieden wij jou?
Als (Junior) Accountmanager kom je terecht in een groeiende internationale organisatie met een informele en uitdagende bedrijfscultuurcultuur. Werk samen met gedreven collega’s die dezelfde passie delen.
Verder mag jij het volgende verwachten:
- Een team met enthousiaste collega’s;
- 23 vakantiedagen;
- Laptop en telefoon;
- Auto van de zaak;
- Extra verlof als je niet ziek bent;
- Reiskostenvergoeding van € 0,21 per kilometer (10-40 km);
- Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière;
- Een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en achtergrond.
Klaar om de stap te zetten?
Wij zijn op zoek naar jou! Wil jij deel uitmaken van een team dat technische uitdagingen omzet in kansen? Ben jij de gedreven (Junior) Accountmanager die we zoeken? Laat deze kans niet aan je voorbijgaan en solliciteer nu. We kijken uit naar je reactie!
Opleiding: MBO+
Als tankplanner zorg jij voor procesoptimalisatie en juiste voorraadbeheer en voor goede arbeidsvoorwaarden kan jij dit team versterken!
Wat ga jij doen?
Als Tank Planner Europa ben je verantwoordelijk voor voorraadbeheer en het toewijzen van tankcontainers aan exportorders. Dit geldt voor álle chemiebestellingen in Europa! Je bent onderdeel van de Planning afdeling die uit 6 medewerkers bestaat. Zij werken nauw met elkaar samen: een goede planning betekent krachten bundelen en met elkaar puzzelen om het beste mogelijke resultaat te bereiken.
- Je zorgt ervoor dat de juiste tankcontainers op de juiste plek, in de juiste conditie en op het juiste moment arriveren.
- Je zorgt voor het maximale van de ‘lege’ positioneringen van tankcontainers in Europa.
- Je zorgt voor het gereserveerde van imports naar de juiste locaties gebaseerd op kostenreductie.
- Je zorgt ervoor dat de juiste informatie en documentatie compleet en beschikbaar is. Mocht je onregelmatigheden signaleren, dan ga jij op onderzoek uit en los je dit direct op.
- Je zorgt ervoor dat de stilstandtijd van tankcontainers verrassend wordt door het versnellen van de doorlooptijd van tankreparaties. Hierbij werk je nauw samen met collega’s van de M&R afdeling.
Dagelijkse werkzaamheden:
- Het monitoren & updaten van import met als doel om rapportages te genereren die je vervolgens kan gebruiken voor het plannen.
- Het alloceren van tankcontainers aan de exportorders voor de vervangende werkdagen. Hierbij zorg je voor tijdige beschikbaarheid van tankcontainers in overleg met de depots en de M&R afdeling.
- Je wijst de juiste tankcontainers toe op de bestellingen die in lijn zijn met de wens van de klant en wereldwijde beperkingen. Je geeft depots instructies voor de uitgaande tankcontainers.
- Je zorgt ervoor dat alle gegevens en kosten worden bijgewerkt in het systeem. Indien niet beschikbaar, vraag je tarieven aan bij jouw collega’s van de Inkoopafdeling om deze later te verwerken in ons systeem.
- Je plant en coördineert transporten met leveranciers op de meest economische en effectieve manier. Hierbij houd jij duidelijke rekening met de gescheiden kosten.
Hier ga je aan de slag
Dit bedrijf is gespecialiseerd in het internationaal vervoeren van chemische vloeistoffen, voedingsmiddelen en gas in tankcontainers. Met hun wereldwijde kantoren en netwerk van agenten zijn wij een van de grootste spelers in onze branche.
Waar jij goed in bent
- Je beschikt bij voorkeur over een afgeronde MBO- of HBO-opleiding in de richting van logistiek.
- Je bent een echte teamplayer met de juiste planningsvaardigheden.
- Je hebt kennis van IMDG, ADR en intermodaal transport of je bent bereid dit te leren.
- Je hebt kennis van administratieve procedures en processen en relevante wet- en regelgeving óf je bent bereid dit te leren.
- Je spreekt Nederlands en Engels. Talen zoals Duits of Frans zijn altijd mooi meegenomen.
Wat wij jou bieden
Deze werkgever biedt een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
• Een marktconform salaris;
• Reiskostenvergoeding;
• Pensioenregeling waarvan 2/3 door werkgever wordt gedekt;
• 24 vakantiedagen
• 3,5 ADV-dagen.
• Een dynamische omgeving in een team dat elkaar ondersteunt! Het is een internationale omgeving, dus je werkt samen met collega’s met verschillende achtergronden.
• Jij krijgt een uitgebreid onboardingprogramma, zodat jij zo goed mogelijk je rol, collega’s en het bedrijf leert kennen.
• Naast het onboardingplan vinden wij ook jouw ontwikkeling op de langere termijn belangrijk: wij bieden opleidingsmogelijkheden en ruimte voor groei.
• Ook niet onbelangrijk: de maandelijkse vrijdagmiddagborrel, een jaarlijkse zomerse BBQ met internationale collega’s en een knallend kerst- en nieuwjaarsfeest!
Als jij enthousiast bent om hier aan de slag te gaan als tankplanner en deel wilt uitmaken van ons dynamische team, wacht dan niet langer en solliciteer nu bij Marissa Andries.
Opleiding: MBO+
Deze werkgever gelooft in het bouwen van een toekomst die beweegt – letterlijk! Als transportplanner bij dit bedrijf krijg je de kans om de spil te zijn in het logistieke wiel van een organisatie die vooruitstrevend is en altijd streeft naar verbetering. Als jij gedreven bent om het transport efficiënter en effectiever te maken, dan is dit de plek voor jou!
Wat ga jij doen?
In de rol van Transportplanner maak je deel uit van het Planningteam bestaande uit 10 collega’s. Dit is jouw verantwoordelijkheid in het kort: je bent verantwoordelijk voor het coördineren van het logistieke proces van het vrachtwagentransport zodat de juiste tankcontainers op de juiste plaats, in de juiste staat en op het juiste moment arriveren.
Je zorgt ervoor dat alle informatie en documentatie compleet en actueel is. Als er onregelmatigheden zijn, pak je deze frontaal aan en los je ze op.
Hoe ziet jouw dag eruit?
- Jij begint met een lekker kopje koffie om wakker te worden.
- Eenmaal afgehandeld, ga je eerst verzenden van de shuntlijst naar de collega’s van de Klantenservice. Zij controleren of de transportdocumentatie gereed is.
- Er komt een nieuwe aanvraag binnen voor transport naar de Botlek. Je bekijkt welke (externe) vervoerders dit voor je kunnen regelen. Dan weet je nog dat Jaap van Jaap Logistics zei dat hij een vrachtwagen moest vullen. Het opbouwen en onderhouden van relaties met onze transportpartners is key, en dat weet jij als geen ander. Dus bel meneer Jaap en geef hem de last. Geweldig, de volgende keer zal hij de gunst teruggeven. Keurig gedaan!
- Daarnaast koop je transport in en kijk je hierin naar koste efficiëntie.
- Tijdens de pauze is er ook nog tijd voor eventueel tafelvoetbal en de lunch in hun eigen werkcafé.
- Back to business: er zou een belangrijke lading onderweg zijn naar de haven, maar je ziet in het planningssysteem dat de lading nog niet is opgehaald bij de klant. Dan zorg jij er voor dat dit alsnog snel gebeurd;
- De transporten die je regelt, de gegevens en de kosten houd je netjes bij in het eigen systeem;
- Aan het einde van de dag bekijk je nog een keer de transportlijst voor de volgende dag, zodat jij en je collega’s rustig aan de dag kunnen beginnen met de koffie aan je zijde. Lijst gecontroleerd, dan kan je lekker naar huis.
Hier ga je aan de slag
Dit bedrijf is gespecialiseerd in het internationaal vervoeren van chemische vloeistoffen, voedingsmiddelen en gas in tankcontainers. Met hun wereldwijde kantoren en netwerk van agenten zijn wij een van de grootste spelers in onze branche.
Waar jij goed in bent
- Jij hebt 2+ jaar werkervaring in een logistieke kantooromgeving. Waarom? Het is essentieel dat je kennis hebt van de logistieke basisprincipes, logica en termen om gewend te raken aan vrachtwagenplanning in onze niche-industrie;
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, aangezien dit een internationale business is.
- Daarnaast is het een dikke pré als je kennis hebt van ADR, intermodaal transport en IMDG. Ook andere talen is mooi meegenomen. (Pré) Een afgeronde beroeps- of hogere opleiding op het gebied van logistiek;
- Jij bent een teamspelen met goede planningsvaardigheden en jij gaat goed op werken onder een tijdsdruk.
Wat wij jou bieden
Deze werkgever biedt een aantrekkelijk pakket aan arbeidsvoorwaarden, waaronder:
- Een marktconform salaris;
- Reiskostenvergoeding;
- Pensioenregeling waarvan 2/3 door werkgever wordt gedekt;
- 24 vakantiedagen
- 3,5 ADV-dagen.
- Een dynamische omgeving in een team dat elkaar ondersteunt! Het is een internationale omgeving, dus je werkt samen met collega’s met verschillende achtergronden.
- Jij krijgt een uitgebreid onboardingprogramma, zodat jij zo goed mogelijk je rol, collega’s en het bedrijf leert kennen.
- Naast het onboardingplan vinden wij ook jouw ontwikkeling op de langere termijn belangrijk: wij bieden opleidingsmogelijkheden en ruimte voor groei.
- Ook niet onbelangrijk: de maandelijkse vrijdagmiddagborrel, een jaarlijkse zomerse BBQ met internationale collega’s en een knallend kerst- en nieuwjaarsfeest.
Als jij enthousiast bent om hier aan de slag te gaan als transportplanner en deel wilt uitmaken van ons dynamische team, wacht dan niet langer en solliciteer nu bij Marissa Andries.
Opleiding: MBO+
Klaar om je technische bril op te zetten en een sleutelrol te spelen in de wereld van hittebestendige producten? Als jij passie hebt voor techniek, creatief denken en commerciële flair, dan hebben we een mooie uitdaging voor jou! We zoeken een gedreven Technical Sales Engineer om een gepassioneerd team te versterken en samen technische innovatie naar nieuwe hoogten te tillen.
Wat ga je doen?
Stap binnen in deze organisatie waar techniek en innovatie samenkomen. Als Technical Sales Engineer sta je voor een voortdurende stroom van technische uitdagingen. Je krijgt te maken met uiteenlopende vraagstukken, variërend van baanbrekende ontwikkelingen tot de uitvoering van grootschalige projecten. Vanaf het allereerste contact met de klant tot aan de voltooiing van het project ben jij de drijvende kracht. Je coördineert het gehele proces – van aanvraag tot afhandeling – en fungeert als de spil tussen verschillende interne teams.
Je werkt nauw samen met klanten over de hele wereld, waardoor jij de schakel bent tussen technische expertise en commerciële behoeften. Het is jouw verantwoordelijkheid om aan de verwachtingen van klanten te voldoen, en je doet dit met de volledige steun van de gehele organisatie.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendig oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.
Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit. Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.
Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. De man/vrouw verhouding is ongeveer 60/40.
Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.
Waar ben jij goed in?
Jij bent de technische ster die we zoeken. Met een afgeronde technische HBO opleiding (WTB) óf MBO (WTB) met bewezen ervaring, sta je stevig in je schoenen.
Verder herken je jezelf in een groot deel van onderstaande punten:
- Je communiceert vlot in zowel Nederlands als Engels;
- Je hebt ervaring met AutoCad en/of Inventor;
- Commerciële skills? Jazeker, die heb je in huis;
- Je blinkt uit in communicatie en staat bekend om je creatieve, innovatieve en probleemoplossende denkwijze.
Wat bieden wij jou?
Sluit je aan bij dit enthousiaste team van collega’s, waar passie voor techniek centraal staat. Werk in een groeiende organisatie met uitzicht op een vast dienstverband. Jouw persoonlijke groei, zowel in functie als in carrière, is van groot belang. Deze baan biedt een uitlaatklep voor je technische trots en gaat gepaard met een flinke dosis verantwoordelijkheid.
Verder mag je rekenen op het volgende:
- 23 vakantiedagen;
- Extra verlof als je niet ziek bent;
- Reiskostenvergoeding van € 0,21 per kilometer (10-40 km);
- Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière;
- Een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en achtergrond.
Stap aan boord van Innovatie!
Ben jij klaar om technische grenzen te verleggen en uitdagingen om te zetten in succes? Als jij de gedreven Technical Sales Engineer bent die we zoeken, wacht dan niet langer en solliciteer nu. We kijken uit naar je reactie!
Opleiding: MBO+
Ben jij een gedreven individu met een passie voor teamwerk? Blink jij uit in technische vaardigheden en voel je je op je gemak in een omgeving met machines? Haal je energie uit het coördineren van een productieteam? Dan willen wij graag met jou kennismaken want jij bent misschien wel de Assistent Teamleider die wij zoeken.
Wat ga je doen?
In deze rol maak je deel uit van en geef je leiding aan een veelzijdig productieteam en draag je verantwoordelijkheid voor het behalen van vastgestelde productiedoelen, personeelsplanning en machinebeheer. Je taken bestaan uit:
- Uitvoeren van diverse productietaken, waaronder machinebediening, kwaliteitsbewaking, basis technisch onderhoud en het oplossen van kleine storingen;
- Zorg je voor het adequaat onderhouden van ons machinepark;
- Toon je zelfstandigheid in je werkzaamheden;
- Ondersteun en vervang je de teamleider productie indien nodig.
Je werkt in een tweeploegendienst en stuurt een team aan van 5 tot 6 medewerkers op de werkvloer.
Hier ga je aan de slag
Je komt te werken bij een vooraanstaand bedrijf in Nederland, gespecialiseerd in de productie van industriële betonproducten. Hun expertise strekt zich uit tot bestratings- en rioleringsmaterialen en betonelementen.
Hier ben jij goed in
Je bent een enthousiaste persoonlijkheid met uitstekende teamgeest.
Verder breng je mee:
- Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau;
- Stressbestendigheid is een van je sterke eigenschappen;
- Je bent creatief en toont initiatief;
- Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend;
- Aantoonbare technische kennis is een must;
- Ervaring in een industriële en geautomatiseerde werkomgeving is een pluspunt.
Wat wij bieden
Al je als Assistent teamleider bij deze organisatie aan de slag gaat kun je rekenen op ruimte voor jouw ideeën en initiatieven binnen een informele, platte organisatiestructuur met een down-to-earth mentaliteit. Daarnaast:
- Een marktconform salaris;
- 25 vakantiedagen en 12 ATV-dagen;
- Uitstekende pensioenregeling;
- Mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling via opleidingen en cursussen;
- Kansen voor professionele groei binnen ons bedrijf;
- Vergoeding van reiskosten.
Als jij gelooft dat je de geschikte kandidaat bent voor deze rol, ontvangen wij graag jouw sollicitatie. Laat ons weten waarom jij de ideale match bent voor de positie van Assistent Teamleider!
Opleiding: MBO+
Ben je een echte rot in het vak als werkvoorbereider in de bouwsector? Ben jij een kei in communiceren, schakelen, thuis in de huidige wet- en regelgeving en is nóg beter in je vak worden jouw ambitie? Dan is de vacature waar jij naar op zoek bent.
Wat ga je doen?
Vanwege terugkerende projecten bij vaste opdrachtgevers ben jij, een enthousiaste, gedreven senior werkvoorbereider met circa 10 jaar ervaring in de nieuwbouw en renovatie, een zeer welkome aanvulling voor het huidige team. Als werkvoorbereider zorg je ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is en ben je in het projectteam de schakel tussen de collega’s op kantoor en de bouwplaats. Je bewaakt het overzicht van lopende projecten op technisch vlak. Je werkt aan verschillende soorten projecten, hierdoor is jouw werk afwisselend en uitdagend. De ene keer bereid je een groot woningbouwproject voor, de andere keer de bouw van een gezondheidscentrum of kantoor.
Je werkt nauw samen met jouw projectteam en samen met een projectleider ben je verantwoordelijk voor een goede afstemming met opdrachtgevers, leveranciers, onderaannemers en adviseurs zoals de architect en de constructeur. Je bespreekt de haalbaarheid en bepaalt de uitvoeringsmogelijkheden. Verder stel je veiligheids- en gezondheidsplannen op, controleer je het tekenwerk, maak je planningen en verslagen.
Tot jouw taken en verantwoordelijkheden behoren onder andere:
- Het toetsen van werktekeningen op correctheid;
- Het bewaken, beheersen en distribueren van de documentenstroom en projectadministratie;
- Je controleert het tekenwerk van leveranciers en onderaannemers;
- Signaleren en opstellen van meer- & minderwerk;
- Het maken van uitrekstaten en van bouwmaterialen;
- Je maakt detailtekeningen, en stelt opleverdossiers samen;
- Het deelnemen en notuleren van bouw- en werkvergaderingen;
- Het inkopen van onderaannemers en/of leveranciers (samen met de projectleider).
Hier ga je aan de slag
Kom jij bij deze werkgever werken? Dan maak je onderdeel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.
Jouw toekomstige werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen.
Hier ben jij goed in
In de afgelopen jaren heb jij als werkvoorbereider je strepen verdiend in de bouwsector. Je bent daardoor op de hoogte van de huidige wet- en regelgeving en kunt vanuit ervaring meedenken over verbeteringen en optimalisatie in het bouwproces. Steeds beter worden in je vak is één van jouw ambities. Verder omschrijven onderstaande vaardigheden jou ook goed:
- Je bent positief ingesteld en denkt/handelt oplossingsgericht;
- Je bent secuur;
- Jouw communicatieve en sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld en je beschikt over de nodige zelfkennis;
- Je hebt ervaring met LEAN werken en je bent goed in timemanagement;
- Je kan goed overweg met digitale programma’s zoals Autocad, BIM, Power project en Snagstream.
Wat wij jou bieden
- Een jaarcontract en bij goed functioneren een vast contract;
- Marktconform salaris;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals een telefoon, laptop, reiskostenvergoeding en pensioenregeling);
- 40 vakantiedagen (na 1 jaar detachering via Modoc);
- Voldoende doorgroeimogelijkheden;
- Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
- Aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling (persoonlijk budget);
- 170 leuke collega’s!
Enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en denk je goed te passen bij deze werkgever? Dan gaan we graag met je in gesprek! We vertellen je graag nóg meer over deze functie en werkgever. Stuur je motivatie naar Maxine.