Opleiding: MBO+
Werken in een zelfstandige functie waarbij jij de touwtjes in handen hebt voor een internationale werkgever? Remote en hybride werken tegen een minimaal salaris van € 3400, een goede bonus én 27 vakantiedagen? Zet jouw flexibele werktijden in als Remote Corporate Recruiter!
Wat ga je doen?
Jij maakt als Remote Corporate Recruiter dé perfecte match tussen kandidaat en jouw werkgever. Dit doe je voor o.a. de locaties Vlissingen, Bergen op Zoom en Rotterdam.
Jouw verantwoordelijkheden zijn uitgebreid:
- Het werven van kandidaten tot aan de onboarding van nieuwe collega’s;
- Je ondersteunt hiring managers bij het ontwikkelen van hun wervingsplan en helpt talent te behouden in de teams;
- Je speelt een cruciale rol bij het ontwikkelen van het werkgeversmerk;
- Je draagt actief verbetervoorstellen aan om het wervingsproces te professionaliseren;
- Je adviseert de hiring managers in de procedure;
- Jij bijt je vast in de aan jou toegewezen vacatures en zorgt ervoor dat de zaken kunnen blijven draaien door jouw inspanningen.
Je gaat je bezig houden met functies in de operatie, hierbij kun je denken aan rollen als Customer Service Medewerker, Supervisor Warehouse en QESH Officer. Maar ook aan een heftruckchauffeur of een onderhoudstechnicus.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.
Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden.
Kernwaarden die centraal staan binnen de organisatie zijn: veiligheid, vertrouwen, lef, respect, innovatie en dienend leiderschap.
Als Remote Corporate Recruiter ben jij als Nederlandse recruiter onderdeel van het Talent Acquisition team dat bestaat uit 8 personen. Jouw collega’s zitten in Engeland. Nederland en Frankrijk. Een leuk en divers internationaal team dus!
Voor jouw functie reis je met enige regelmaat naar één van de locaties. Het is dus een must dat je wel in Nederland woonachtig bent.
Waar jij goed in bent
Om jouw rol goed uit te kunnen oefenen bijt jij je als Remote Corporate Recruiter natuurlijk vast in de vacatures die jij toegewezen krijgt. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
- Jij bouwt gemakkelijk relaties op met kandidaten en hiring managers;
- Jij weet als geen ander goed te screenen zodat de juiste persoon op de juiste plek in de organisatie komt;
- Je bent bekend met wervingssystemen zoals bijvoorbeeld Workday;
- Jij kunt rapporten opmaken om het wervingsproces in kaart te brengen.
Wat bieden we jou?
Dat je enthousiast ben over deze rol, dat snappen wij! Als je kiest voor deze prachtige werkgever kun je je verheugen op een ongekend goede werksfeer in een internationale omgeving. Verder mag je als Remote Corporate Recruiter rekenen op het volgende:
- Een bovengemiddeld goed salaris van minimaal € 3400 bruto per maand (en de schaal loopt nog ver door!);
- Bonus van maximaal 1 maandsalaris bij behalen van doelstellingen;
- Een zelfstandige rol waarin jij zelf de touwtjes in handen hebt;
- Een werkweek van 37,5 uur;
- Remote en/of hybride werken voor het ultieme vrije gevoel, werk jij thuis of in die leuke co-workspace? Het kan allemaal. Zoek je liever de verbinding op? Je bent altijd welkom op één van de vestigingen;
- 27 vakantiedagen;
- Flexibele werktijden;
- Een mobiele telefoon en laptop van de zaak;
- Goede pensioenregeling via Zwitserleven.
Voornemens om te reageren? Tof! Solliciteer snel via het formulier onderaan de pagina of via Whatsapp. Wil je liever eerst meer horen over deze vacature? Bel ons gerust op 0166-744015 of stuur ons een berichtje.
Opleiding: MBO+
Ben jij op zoek naar een uitdagende functie als Administratief Medewerker? Wil jij jouw administratieve skills inzetten bij een dynamisch familiebedrijf? Dan is dit jouw kans! Voor onze opdrachtgever in Oudenbosch zijn wij op zoek naar een enthousiaste Administratief Medewerker die het team voor minimaal 4 maanden komt versterken. Lees snel verder om te ontdekken wat deze functie inhoudt. Ben je HBO student logistiek? Lees ook dan zeker verder!
Wat ga je doen?
Als Administratief Medewerker speel jij een cruciale rol in het ondersteunen van de collega’s in Oudenbosch met diverse administratieve werkzaamheden. Je werkt nauw samen met een klein en hecht team, bestaande uit een planner, een administratief medewerker, twee logistiek medewerkers en een lasser. Jouw taken en verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
- Administratieve verwerking van verkooporders.
- Productieplanning en werkvoorbereiding van de lasloods verzorgen.
- Administratieve afhandeling van werkzaamheden vanuit de lasloods.
- Borging van laad- en afleverfoto’s in het systeem.
- Klachtenadministratie verzorgen en klachten correct afhandelen.
- Beantwoorden van klantenvragen per mail en/of telefonisch.
Daarnaast ben je flexibel en bereid om bij afwezigheid van jouw collega’s ook andere taken op te pakken, zoals het indelen en invoeren van ritten, overleggen met klanten, leveranciers en transporteurs, verwerken van vervoersopdrachten, en het verwerken van picklijsten en vrachtbrieven.
Hier ga je aan de slag
Deze werkgever is een toonaangevende producent en totaalleverancier van diverse ruwbouwproducten, waaronder vloeren, wanden, EPS-producten en wapeningsstaal. De producten vinden voornamelijk hun toepassing in de woning- en utiliteitsbouw. Samen met meer dan 45 zusterondernemingen vormen zij het een succesvol concern, dat al meer dan 110 jaar verankerd is in de bouwsector. Bij dit concern draait alles om samen slimmer werken. Ze geloven in de kracht van teamwork!
Waar jij goed in bent
Als Administratief Medewerker ben je een nauwkeurige professional die goed in staat is om prioriteiten te stellen. Daarnaast breng je de volgende competenties mee:
- Administratieve ervaring, bij voorkeur binnen een logistieke werkomgeving.
- Uitstekende kennis van Excel.
- Flexibiliteit ten aanzien van de werkzaamheden.
Wat wij jou bieden
Een afwisselende, zelfstandige en uitdagende functie in een dynamische en stimulerende werkomgeving, binnen een mooi en groot familiebedrijf waar geen dag hetzelfde is. Binnen deze organisatie heerst een professionele werksfeer waar jouw mening en bijdrage belangrijk is en wordt gewaardeerd. Er zijn korte lijnen en je werkt samen met gedreven collega’s. Verder kun je rekenen op;
- Een marktconform salaris, afhankelijk van kennis en relevante ervaring;
- Werken in een enthousiast en gedreven team;
- Veilige werkomgeving – aan alle veiligheidseisen wordt voldaan.
Ben je enthousiast geworden na het lezen over de vacature? En denk jij dat deze vacature echt bij jou past? Stuur dan jouw motivatie en CV naar Christel.
Opleiding: MBO+
Wat ga je doen?
- Het aanmaken van en controleren op douane gerelateerde bezwaarschriften;
- Het tijdig en correct verzorgen van maandaangiften;
- Het uitvoeren van interne controles op naleving en afhandeling van alle douane- en fiscale aangiften;
- Het ondersteunen van alle collega’s bij douane technische vragen;
Hier ga je aan de slag
Waar jij goed in bent
- Je hebt een afgeronde opleiding op mbo niveau 4;
- Je werkt nauwkeurig en geen detail verlies jij uit het oog;
- Je zorgt graag voor een glimlach op het gezicht van je collega’s;
- Je toont initiatief om het elke dag een beetje beter te doen;
- Je hebt een diploma (Junior) Customs Consultant.
Wat wij jou bieden
- Een goed salaris;
- Een reiskostenvergoeding;
- Een goede pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen;
- Enthousiaste collega’s;
- Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen via de bedrijfsschool;
- Ruimte voor persoonlijke ideeën en initiatieven;
- Je blijft gezond door fruit op het werk;
- Een gezellige maandelijkse vrijdagmiddagborrel.
Opleiding: MBO+
Heb jij een passie voor administratieve werkzaamheden en ben je op zoek naar een uitdagende functie? Voor deze opdrachtgever zijn we op zoek naar een enthousiaste Financieel Administratief Medewerker om het team te versterken. Als jij gedreven, nauwkeurig en communicatief vaardig bent, dan willen we graag met jou in gesprek.
Wat ga je doen?
Als Financieel Administratief Medewerker ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering van diverse administratieve werkzaamheden binnen de organisatie. Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden omvatten:
- Zorgvuldige afhandeling van verkoopfacturen op basis van contracten en vrachtbrieven.
- Ondersteuning bieden aan de assistent controller bij diverse werkzaamheden.
- Onderhouden van interne contacten met de commerciële binnendienst.
- Externe contacten onderhouden met uitvoerders en externe administratieve afdelingen.
Je komt te werken in een administratief team dat bestaat uit een assistent controller en een collega administratief medewerker. Samen zorgen jullie voor een efficiënte en accurate afhandeling van administratieve processen.
Hier ga je aan de slag
Deze werkgever een vooraanstaande producent en totaalleverancier van diverse ruwbouwproducten, waaronder vloeren en wanden, EPS-producten en wapeningsstaal. De producten worden veelvuldig toegepast in de woning- en utiliteitsbouw. Als onderdeel van een toonaangevend bouwconcern met meer dan 45 zusterondernemingen, hebben ze al meer dan 110 jaar ervaring in de bouwsector. Samen streven ze naar innovatie en succes!
Waar jij goed in bent
Om succesvol te zijn in deze functie als Financieel Administratief Medewerker, zijn de volgende competenties van belang:
- Administratieve ervaring op MBO-niveau.
- Basiskennis van Word en Excel.
- Kritische houding en oog voor detail om documentatie compleet te maken.
- Teamspeler met een flexibele en resultaatgerichte instelling.
- Probleemoplossend vermogen en uitstekende schriftelijke en communicatieve vaardigheden.
- Daarnaast ben je accuraat en in staat om prioriteiten te stellen, zodat je efficiënt kunt werken in een dynamische omgeving.
Wat wij jou bieden
Een afwisselende, zelfstandige en uitdagende functie in een dynamische en stimulerende werkomgeving, binnen een mooi en groot familiebedrijf waar geen dag hetzelfde is. Binnen deze organisatie heerst een professionele werksfeer waar jouw mening en bijdrage belangrijk is en wordt gewaardeerd. Er zijn korte lijnen en je werkt samen met gedreven collega’s. Verder kun je rekenen op;
- Een dynamische en stimulerende werkomgeving binnen een mooi familiebedrijf.
- Ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
- Samenwerking met fijne collega’s in een hecht team.
Ben je enthousiast geworden na het lezen over de vacature? En denk jij dat deze vacature echt bij jou past? Stuur dan jouw motivatie en CV naar Christel.
Opleiding: MBO+
Ben jij die Productmanager die als ultieme regisseur ervoor zorgt dat alles op zijn plek valt? Jij bent de verbinder tussen klanten, leveranciers en de internationale organisatie, en zorgt ervoor dat de winterkitprogramma’s een doorslaand succes worden. Voor een rechtstreeks contract en goede arbeidsvoorwaarden kan jij deze werkgever komen versterken!
De huidige productmanager gaat op een buitenlands avontuur, waardoor deze toffe positie vrijkomt! Het betreft een belangrijke rol in het creëren van succesvolle winterkitprogramma’s voor topautomerkfabrikanten. Als de productmanager ben jij de spil tussen de klanten en de interne organisatie, en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt tijdens het hoogseizoen. Maar dat is nog niet alles! Hierbij een kijkje in de taken en verantwoordelijkheden van de productmanager.
- Jij bent snel en in het contact onderhouden met klanten om waardevolle gegevens te verkrijgen, zoals de Bill of Materials (BOM) en de verwachte verkoopprognose.
- Jij weet precies hoe je deze informatie moet gebruiken om een winnend inkoopplan op te stellen.
- Als een ware meester-architect stel je de perfecte Bill of Materials (BOM) samen voor elke klant, met alle benodigde componenten. Hierbij verlies je geen enkel detail uit het oog.
- Je wordt een expert in het inkopen van de juiste componenten, zodat onze voorraad altijd op peil is en we nooit misgrijpen. Jij weet precies waar je moet zoeken en wie je moet benaderen om de beste deals te sluiten.
- Met jouw scherpe analytische vaardigheden houd je de voorraad nauwlettend in de gaten en houd je het orderverloop in de gaten. Als er aanpassingen nodig zijn, ben jij er als de kippen bij om de nodige maatregelen te treffen.
- Het ERP-systeem is jouw territorium, en je zorgt ervoor dat het altijd up-to-date is met de meest recente klant- en artikeldata.
- Jij bent onze go-to-persoon als het gaat om het bijhouden van een gestroomlijnde informatieflow.
Hier ga je aan de slag:
Deze werkgever is dé OEM business partner op het gebied van wiel-band- combinaties, als losse banden programma’s voor vele klanten in Europa. Zij kopen de losse onderdelen in, assembleren ze met hun automatische assemblage lijn en sturen in het hoogseizoen duizenden wiel-band-combinaties per dag uit naar de OEM dealernetwerken in heel Europa! De organisatie is onderdeel van een Global organisatie, dé grootste, onafhankelijke, banden distributeur van Europa die jaarlijks meer dan 20 miljoen banden distribueert.
Waar jij goed in bent:
Door jouw analytische kijk, proactieve- en probleemoplossende instelling ben jij in staat de inkoopbehoefte dusdanig efficiënt af te stemmen met de assemblageplanning waardoor de gevraagde levertijden met de klanten worden behaald. Om dit te realiseren ben jij nauwkeurig , communicatief vaardig en beschik je verder over:
- HBO denk- en werkwijze, met voorkeur richting logistiek of Supply Chain;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, overige talen zijn een pré;
- Ervaring met productmanagement en omgaan met internationale klanten;
- Beheersing van de Microsoft office pakketten, met name sterk in Excel.
Wat wij jou bieden:
- Een rechtstreeks contract voor 7 maanden bij deze werkgever;
- Een goed salaris tussen de € 3000,00 – € 4000,00 bruto per maand o.b.v. fulltime. Uiteraard afhankelijk welke kennis en ervaring jij zelf meeneemt, wordt je ingeschaald;
- Wij bieden een fulltime of parttime (minimaal 32 uur) dienstverband;
- Winstafhankelijke eindejaarsuitkering;
- Pensioenregeling;
- Reiskostenvergoeding;
- Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
- 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. fulltime);
- Elke dag een heerlijke verse lunch voor maar €1,85 per lunch;
- Fiscaal aantrekkelijke fitnessregeling;
- Werken bij een succesvol, ambitieus en innovatieve werkomgeving binnen een vooruitstrevende organisatie.
Ben jij de Productmanager die wij zoeken en deze uitdaging wilt aangaan? Solliciteer dan snel bij Maxine Talboom!
Opleiding: MBO+
Wat ga jij doen:
De afdeling Commercieel binnendienst is een belangrijke spil in het behandelen van orders, offerte-aanvragen en verzorgen van de afstemming met afnemers over leveringsafspraken, en onderhouden van de communicatie tussen afnemers en account managers.
Jij als commercieel medewerker binnendienst hebt een coördinerende rol tussen Inkoop, productie, logistiek, Sales en Financiële administratie.
Hoe ziet verder jouw functie eruit als Commercieel medewerker binnendienst?
- Opstellen van offertes ten behoeve van (potentiële) afnemers, op verzoek van klanten of verkopers;
- Het verzorgen van de follow up van offertes en klantencontracten teneinde een tijdige en juiste orderplaatsing door de klant te bevorderen;
- Behandelen van telefonisch/schriftelijk inkomende orders en afroepen;
- Controleren van inkomende orders op prijs, levertijd, debiteurenpositie;
- Het ondernemen van interne acties ter waarborging van de uitlevering van orders binnen afgesproken termijn;
- Inwinnen/verstrekken van informatie bij/aan diverse interne afdelingen, volgen van de orderafwikkeling, plegen van overleg met productieplanning, logistiek, kwaliteitsdienst omtrent orders en debiteurenadministratie met betrekking tot betalingen;
- Bewaken van klant specifieke voorraadniveaus, signaleren van (dreigende) tekorten
- Informeren van klanten en accountmanagers aangaande stagnatie, achterstand, aandragen van oplossingen/alternatieven
- Coördineren van de communicatie tussen afnemers en account managers
- Het verstrekken van telefonische informatie aan (potentiële) klanten over bedrijf en producten en versturen van brochures, monsters e.d.
Hier ga je aan de slag:
Waar jij goed in bent:
- Jij hebt MBO werk/denkniveau en het liefst ongeveer 2 jaar vergelijkbare werkervaring;
- Jij kan goed met systemen overweg, zoals een ERP systeem;
- Jij spreekt vloeiend Nederlands en goed Engels, een extra taal is mooi meegenomen;
- Jij bent zowel administratief sterk en secuur, maar weet ook klanten goed te woord te staan;
- Tot slot houd je van dynamiek die een productiebedrijf met zich meebrengt en beweeg jij makkelijk binnen de afdelingen van de organisatie.
Wat wij jou bieden:
- Een jaarcontract met een uitzicht op vast dienstverband;
- Een parttime óf fulltime baan voor 32, 36 of 40 uur per week;
- Een marktconform salaris, afhankelijk wat jij natuurlijk aan kennis en ervaring meebrengt;
- Een werkgever die investeert in haar medewerkers;
- Een sfeer en cultuur die heel open en direct is, je mag hier lekker jezelf zijn;
- Ruimte voor jouw (talent)ontwikkeling; interne opleidingen met betrekking tot de dienstverlening en de mogelijkheid tot verdere studie;
- Een informele werkomgeving met fijne collega’s, waar het nemen van initiatief en ondernemerschap wordt gewaardeerd.
- Jij kan op kantoor werken als thuis, dit wordt door de werkgever ook geregeld;
- Reiskostenvergoeding;
- Pensioenregeling.
Opleiding: MBO+
Krijg jij energie van gesprekken voeren met mensen en de juiste personen te matchen met de organisatiewensen? Heb jij altijd het overzicht en kan jij goed de behoeften van interne afdelingen naar boven halen? Dan ben jij de Recruiter die wij zoeken. Voor goede arbeidsvoorwaarden, een prettige werksfeer en ontwikkelingsmogelijkheden, mag jij jezelf voor lange termijn aan de organisatie binden!
Wat ga je doen?
Wegens vervanging van de huidige recruiter, is deze leuke positie weer vrij gekomen! De functie van Recruiter is nog een redelijk nieuwe positie in het bedrijf en geschikt voor iemand die volledig de focus wil hebben op het zoeken én vinden van de juiste kandidaten. Doordat het een nieuwe functie betreft, krijg je veel ruimte om de functie naar eigen inzicht in te vullen. De activiteiten bestaan o.a. uit:
- Actief searchen en benaderen van potentiële kandidaten;
- Opstellen van functieprofielen en vacatureteksten;
- Contact onderhouden met managers en leidinggevende t.b.v. in te vullen arbeidsplaatsen;
- Coördineren werving en selectie trajecten, denk hierbij aan:
- Kandidaten selecteren op basis van CV en motivatie;
- Kandidaten uitnodigen voor gespreken;
- Op verzoek aansluiten bij gesprekken;
- Verzorgen van arbeidsvoorwaardengesprekken;
- Verantwoordelijk voor de arbeidsmarktcommunicatie;
- Inzetten en aanboren van nieuwe wervingskanalen;
- In samenspraak met de afdeling Marketing het onderhouden van de werken bij website;
- Contact onderhouden met uitzend- en bemiddelingspartners;
- Ondersteunen bij overige HR gerelateerde werkzaamheden, bijvoorbeeld het initiëren en uitwerken van een onboarding plan.
Hier ga jij aan de slag
Je komt te werken bij een leidende speler op het gebied van Europese banden- en velgendistributie met een mooie groei-ambitie en een echte ondernemersgeest. Hun werkmaatschappijen zijn actief in verschillende onderdelen van de automotive supply chain, denk aan internationale groothandel, regionale distributie, retail en dienstverlening. De organisatie brengt een mooie historie aan werkervaring mee en is na een recente overname in 2017 door het moederbedrijf nu gefocust op één visie, strategie en beleid. Dat maakt de organisatie, en daarmee jouw toekomstige team, erg vooruitstrevend.
Als Recruiter kom je terecht in een betrokken HR team van in totaal 10 collega’s, verspreid over de locaties Hellevoetsluis en Moerdijk. Samen dragen jullie je steentje bij aan het versterken van het werkgeluk van de organisatie.
Waar jij goed in bent
Jij bent iemand die je van nature graag met mensen bezig houdt. Je krijgt dan ook energie van het zoeken naar de ideale kandidaat voor de openstaande vacatures. De ideale Recruiter voor de organisatie bezit goede communicatieve vaardigheden en de juiste organisatorische kwaliteiten. Naast jouw enthousiaste en resultaatgerichte werkhouding, beschik je over de meeste van onderstaande wensen:
- Enige ervaring binnen een HR afdeling of als Recruiter/Intercedent;
- Een goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal;
- Jij kan goed luisteren en doorvragen;
- Af en toe reizen tussen vestiging Moerdijk & Hellevoetsluis;
- Je bent minimaal 24 uur beschikbaar;
- Je hebt een flexibele en zelfstandige werkhouding.
Wat wij jou bieden
Jij staat als mens centraal binnen onze organisatie, waarin we samen graag resultaatgericht te werk gaan. De organisatie gaat graag voor een duurzame arbeidsrelatie en biedt daarom onderstaande voorwaarden:
- Een goed startsalaris, tussen € 2.500,- en € 3.500,- bruto per maand, op basis van jouw kennis en ervaring;
- Een ambitieuze, innovatieve en succesvolle werkomgeving binnen een vooruitstrevende organisatie;
- Een afwisselende functie op de vestiging in Moerdijk;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, bijv. eindejaarsuitkering, reiskostenvergoeding, pensioenregeling en opleidingsmogelijkheden
- Bedrijfscatering die dagelijks zorgt voor een verse en verantwoorde lunch;
- Voldoende flexibiliteit;
- Mogelijkheden tot opleiding & persoonlijke ontwikkeling.
Jouw sollicitatieprocedure
Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen we een 1e kennismakingsgesprek inplannen, waarbij jij als persoon centraal staat. Hierin vinden wij het belangrijk om de persoonlijke klik te ervaren en jou als persoon te leren kennen. Wanneer wij de juiste raakvlakken zien, volgt de procedure bij het bedrijf en eventueel andere passende vacatures.
Ben je enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Recruiter? En denk jij dat deze vacature echt bij jou past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Céline Jung.
Opleiding: MBO+
Werken in een zelfstandige functie waarbij jij de touwtjes in handen hebt voor een internationale werkgever? Remote en hybride werken tegen een minimaal salaris van € 3400, een goede bonus én 27 vakantiedagen? Zet jouw flexibele werktijden in als Remote Corporate Recruiter!
Wat ga je doen?
Jij maakt als Remote Corporate Recruiter dé perfecte match tussen kandidaat en jouw werkgever. Dit doe je voor o.a. de locaties Vlissingen, Bergen op Zoom en Rotterdam.
Jouw verantwoordelijkheden zijn uitgebreid:
- Het werven van kandidaten tot aan de onboarding van nieuwe collega’s;
- Je ondersteunt hiring managers bij het ontwikkelen van hun wervingsplan en helpt talent te behouden in de teams;
- Je speelt een cruciale rol bij het ontwikkelen van het werkgeversmerk;
- Je draagt actief verbetervoorstellen aan om het wervingsproces te professionaliseren;
- Je adviseert de hiring managers in de procedure;
- Jij bijt je vast in de aan jou toegewezen vacatures en zorgt ervoor dat de zaken kunnen blijven draaien door jouw inspanningen.
Je gaat je bezig houden met functies in de operatie, hierbij kun je denken aan rollen als Customer Service Medewerker, Supervisor Warehouse en QESH Officer. Maar ook aan een heftruckchauffeur of een onderhoudstechnicus.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.
Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden.
Kernwaarden die centraal staan binnen de organisatie zijn: veiligheid, vertrouwen, lef, respect, innovatie en dienend leiderschap.
Als Remote Corporate Recruiter ben jij als Nederlandse recruiter onderdeel van het Talent Acquisition team dat bestaat uit 8 personen. Jouw collega’s zitten in Engeland. Nederland en Frankrijk. Een leuk en divers internationaal team dus!
Voor jouw functie reis je met enige regelmaat naar één van de locaties. Het is dus een must dat je wel in Nederland woonachtig bent.
Waar jij goed in bent
Om jouw rol goed uit te kunnen oefenen bijt jij je als Remote Corporate Recruiter natuurlijk vast in de vacatures die jij toegewezen krijgt. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
- Jij bouwt gemakkelijk relaties op met kandidaten en hiring managers;
- Jij weet als geen ander goed te screenen zodat de juiste persoon op de juiste plek in de organisatie komt;
- Je bent bekend met wervingssystemen zoals bijvoorbeeld Workday;
- Jij kunt rapporten opmaken om het wervingsproces in kaart te brengen.
Wat bieden we jou?
Dat je enthousiast ben over deze rol, dat snappen wij! Als je kiest voor deze prachtige werkgever kun je je verheugen op een ongekend goede werksfeer in een internationale omgeving. Verder mag je als Remote Corporate Recruiter rekenen op het volgende:
- Een bovengemiddeld goed salaris van minimaal € 3400 bruto per maand (en de schaal loopt nog ver door!);
- Bonus van maximaal 1 maandsalaris bij behalen van doelstellingen;
- Een zelfstandige rol waarin jij zelf de touwtjes in handen hebt;
- Een werkweek van 40 uur;
- Remote en/of hybride werken voor het ultieme vrije gevoel, werk jij thuis of in die leuke co-workspace? Het kan allemaal. Zoek je liever de verbinding op? Je bent altijd welkom op één van de vestigingen;
- 27 vakantiedagen;
- Flexibele werktijden;
- Een mobiele telefoon en laptop van de zaak;
- Goede pensioenregeling via Zwitserleven.
Voornemens om te reageren? Tof! Solliciteer snel via het formulier onderaan de pagina of via Whatsapp. Wil je liever eerst meer horen over deze vacature? Bel ons gerust op 0166-744015 of stuur ons een berichtje.
Opleiding: MBO+
Werken in een zelfstandige functie waarbij jij de touwtjes in handen hebt voor een internationale werkgever? Remote en hybride werken tegen een minimaal salaris van € 3400, een goede bonus én 27 vakantiedagen? Zet jouw flexibele werktijden in als Remote Corporate Recruiter!
Wat ga je doen?
Jij maakt als Remote Corporate Recruiter dé perfecte match tussen kandidaat en jouw werkgever. Dit doe je voor o.a. de locaties Vlissingen, Bergen op Zoom en Rotterdam.
Jouw verantwoordelijkheden zijn uitgebreid:
- Het werven van kandidaten tot aan de onboarding van nieuwe collega’s;
- Je ondersteunt hiring managers bij het ontwikkelen van hun wervingsplan en helpt talent te behouden in de teams;
- Je speelt een cruciale rol bij het ontwikkelen van het werkgeversmerk;
- Je draagt actief verbetervoorstellen aan om het wervingsproces te professionaliseren;
- Je adviseert de hiring managers in de procedure;
- Jij bijt je vast in de aan jou toegewezen vacatures en zorgt ervoor dat de zaken kunnen blijven draaien door jouw inspanningen.
Je gaat je bezig houden met functies in de operatie, hierbij kun je denken aan rollen als Customer Service Medewerker, Supervisor Warehouse en QESH Officer. Maar ook aan een heftruckchauffeur of een onderhoudstechnicus.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.
Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden.
Kernwaarden die centraal staan binnen de organisatie zijn: veiligheid, vertrouwen, lef, respect, innovatie en dienend leiderschap.
Als Remote Corporate Recruiter ben jij als Nederlandse recruiter onderdeel van het Talent Acquisition team dat bestaat uit 8 personen. Jouw collega’s zitten in Engeland. Nederland en Frankrijk. Een leuk en divers internationaal team dus!
Voor jouw functie reis je met enige regelmaat naar één van de locaties. Het is dus een must dat je wel in Nederland woonachtig bent.
Waar jij goed in bent
Om jouw rol goed uit te kunnen oefenen bijt jij je als Remote Corporate Recruiter natuurlijk vast in de vacatures die jij toegewezen krijgt. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
- Jij bouwt gemakkelijk relaties op met kandidaten en hiring managers;
- Jij weet als geen ander goed te screenen zodat de juiste persoon op de juiste plek in de organisatie komt;
- Je bent bekend met wervingssystemen zoals bijvoorbeeld Workday;
- Jij kunt rapporten opmaken om het wervingsproces in kaart te brengen.
Wat bieden we jou?
Dat je enthousiast ben over deze rol, dat snappen wij! Als je kiest voor deze prachtige werkgever kun je je verheugen op een ongekend goede werksfeer in een internationale omgeving. Verder mag je als Remote Corporate Recruiter rekenen op het volgende:
- Een bovengemiddeld goed salaris van minimaal € 3400 bruto per maand (en de schaal loopt nog ver door!);
- Bonus van maximaal 1 maandsalaris bij behalen van doelstellingen;
- Een zelfstandige rol waarin jij zelf de touwtjes in handen hebt;
- Een werkweek van 40 uur;
- Remote en/of hybride werken voor het ultieme vrije gevoel, werk jij thuis of in die leuke co-workspace? Het kan allemaal. Zoek je liever de verbinding op? Je bent altijd welkom op één van de vestigingen;
- 27 vakantiedagen;
- Flexibele werktijden;
- Een mobiele telefoon en laptop van de zaak;
- Goede pensioenregeling via Zwitserleven.
Voornemens om te reageren? Tof! Solliciteer snel via het formulier onderaan de pagina of via Whatsapp. Wil je liever eerst meer horen over deze vacature? Bel ons gerust op 0166-744015 of stuur ons een berichtje.
Opleiding: MBO+
Passie, plezier, lekkere maaltijden. Als jij ook gelooft dat koken een prachtig vak is, dan hebben we een mooie kans voor jou. Voor een mooie werkgever in Oude-Tonge zijn we op zoek naar een enthousiaste Medewerker Bedrijfsbureau die de held wordt van de dagelijkse productieplanning. Klaar om de lekkerste maaltijden en soepen mogelijk te maken? Lees snel verder!
Wat ga je doen?
Als Medewerker Bedrijfsbureau ben jij de held die verantwoordelijk is voor de dagelijkse productieplanning, zowel voor maaltijden als soepen. Daarnaast fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor gewaardeerde klanten en leveranciers, waarbij je altijd klaarstaat om al hun operationele vragen te beantwoorden. Je vindt het leuk om diverse administratieve taken nauwkeurig bij te houden en te verwerken. Maar het allerbelangrijkste is dat jouw inspanningen ervoor zorgen dat de productie weer volop aan de slag kan gaan om de lekkerste maaltijden en soepen te bereiden!
Hier ga je aan de slag:
Bij deze werkgever kom je als Medewerker Bedrijfsbureau terecht in een groeiend bedrijf waarin je nauw en informeel samenwerkt met collega’s uit verschillende disciplines. Je krijgt de kans om je talenten verder te ontwikkelen en een belangrijke rol te spelen in de verdere groei van de organisatie. Je komt terecht in een prettige werkomgeving waarin teamwork, passie en plezier centraal staan. Samen zorgen deze collega’s ervoor dat hun klanten elke dag weer genieten van heerlijke gerechten.
Waar jij goed in bent:
Jij bent nauwkeurig, stressbestendig, proactief en hebt een servicegerichte instelling. Met jouw afgeronde opleiding in administratie of economie (MBO of HBO) ben je klaar om jouw vaardigheden in de praktijk te brengen. Het maakt niet uit of je alleen stage-ervaring hebt op dit gebied, zolang je maar enthousiast bent en de juiste instelling hebt. Uiteraard is een liefde voor lekker eten een absolute must!
Wat we jou bieden:
We bieden jou een uitdagende (starters)functie in een groeiend bedrijf, waarin je nauw en informeel samenwerkt met collega’s uit diverse disciplines. Je mag rekenen op passende arbeidsvoorwaarden op basis van jouw inbreng en ervaring, conform de CAO voor de Gemaksvoedingsindustrie.
Wil jij deel uitmaken van dit gepassioneerde team en bijdragen aan het creëren van heerlijke gerechten die mensen gelukkig maken? Deel je CV met Marissa (marissa@modoc.nl) of bel ons op 0166-744015. We vertellen je graag meer!