Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Wil jij graag werken voor het toffe merk Instax? Je weet wel, van die Polaroidcameraatjes! Als Online Marketeer in Steenbergen ga jij dit merk nog meer op de kaart zetten door middel van creatieve campagnes, het voorbereiden van gave events en het samenwerken met influencers. 

Wat ga je doen?

Jij bent als Online Marketeer samen met de Online Brand Marketeer verantwoordelijk voor het nog verder versterken van het merk Instax. Dit merk is dé leider op het gebied van instant fotografie. De hippe en innovatieve producten die ze op de markt zetten brengen dagelijks herinneringen tot leven. Jij hebt hier een mooie bijdrage aan. Je takenpakket bestaat uit verschillende onderdelen binnen het online marketingvak:

  • Contentcreatie en social media: het optimaliseren van de content bij de klanten (in-store en online) en het ontwikkelen van creatieve en pakkende teksten voor de owned kanalen. 
  • Events: het voorbereiden en aanwezig zijn bij leuke events.
  • Campagnebeheer: de uitvoering, planning en optimalisering van online marketing campagnes. Van Google Ads tot aan influencer samenwerkingen.
  • SEO & SEA: vergroten en maximaliseren van de online zichtbaarheid door het analyseren en optimaliseren van de website.
  • Emailmarketing: opzetten van geautomatiseerde en gepersonaliseerde emailflows. 
  • Analyse en rapportage: monitoren van de resultaten via tools zoals GA4 en het maken van rapportages om de strategieën continu te verbeteren. 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een vooraanstaand fotofinishingbedrijf in Europa, welbekend om de populaire INSTAX camera’s. 

De missie die ze hebben is dan ook: het bewaren van herinneringen. Zo lang mogelijk en zo mooi mogelijk. Gepersonaliseerde fotoproducten is waar hun business ligt. Hierin kun je denken aan allerlei verschillende producten, zoals: foto op canvas, fotoboeken, mokken, posters en natuurlijk het afdrukken van foto’s. En nu willen ze hun digitale aanwezigheid naar een hoger niveau tillen, met jouw hulp!

Als online marketeer werk je veel samen met de online brand marketeer en met je manager. Je werkt in een jong en enthousiast team waar ze samen graag mooie stappen maken met het merk Instax. De functie staat open wegens uitbreiding, omdat ze extra hulp kunnen gebruiken.

Waar jij goed in bent 

Jij hebt als online marketeer een grote interesse in digitale marketing en social media. Je weet wat de trends zijn en zit er altijd bovenop! Jij weet deze trends te koppelen aan merken en daarom voegen ze jou graag toe aan het team. Natuurlijk ben je ook creatief en zelfstandig. Heb je daarnaast een passie voor fotografie, dan is dat een grote pré! Verder neem je het volgende mee:

  • Een afgeronde HBO-opleiding in Marketing, Communicatie of een vergelijkbare richting;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in online marketing, bij voorkeur in de retail of consumer goods sector;
  • Ervaring met SEO, SEA, social media of emailmarketing is een pré.
  • Communicatief sterk en uitstekende beheersing van Nederlandse en Engelse taal;

Wat we je bieden

Deze werkgever streeft ernaar dat iedereen zich thuis voelt in de organisatie. Een goede werk-privé balans is belangrijk en ze geloven dan ook in het investeren in de ontwikkeling van medewerkers en hun professionele groei. Je mag dan ook het volgende verwachten als Online Marketeer:

  • Een werkweek van 24-36 uur;
  • Hybride werken;
  • Salaris tussen de €2800,- en €3800,- bruto per maand, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Aantrekkelijk fietsplan in het kader van duurzaamheid en welzijn;
  • Een eigen bedrijfsrestaurant waar medewerkers tegen een gereduceerd tarief kunnen genieten van een gezonde en gevarieerde maaltijd;
  • Een collectieve zorgverzekering;
  • Personeelskorting op de producten, zodat je zelf kunt ervaren hoe leuk INSTAX is;
  • Goede opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.

Schiet jij binnenkort jouw eigen INSTAX, maar dan als Online Marketeer bij deze organisatie? Graag ontmoeten we jou en maken we kennis met jouw wensen en ambities. Stuur je gegevens eenvoudig naar ons op via onderstaand formulier of via Whatsapp. 

 

Jij bent een Productiecoördinator die kan verbinden en in staat is om procesmatig te werken. Je productieteam van ongeveer 10 medewerkers weet je mee te nemen en betrokken te houden. Met mooie voorwaarden die hier tegenover staan, voegen ze jou graag toe aan het team. 

Wat ga je doen?

Jij werkt als Productiecoördinator aan de uitvoering van het beleid. Dit doe je samen met de Bedrijfsleider. Je beheert en controleert de milieu- en veiligheidsvoorschriften en doet voorstellen ter verbetering van procedures en processen. Ook draag je zorg voor de orde en veiligheid in de fabriek volgens de 6S-methodiek. Veiligheid is een belangrijke pijler. Verder vallen onder jouw werkzaamheden:

  • Je bewaakt de voortgang van de productie en  je zorgt ervoor dat alles veilig verloopt;
  • Je maakt productieplanningen en je ondersteunt bij de uitvoering hiervan;
  • Je plant regulier onderhoud in samen met de bedrijfsleider;
  • Je zorgt  voor goede communicatie binnen de productiehal en met het buitenterrein.

 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Productiecoördinator te werken bij de fabriek in Kamperland. Deze organisatie levert voorgespannen betonnen heipalen in alle afmetingen met vrijwel geen beperkingen in lengte of extra voorzieningen voor de woning- en utiliteitsbouw. Ook kun je denken aan bijvoorbeeld de Betuweroute, Westerscheldetunnel en andere grote infrastructurele werken. Ze leveren niet alleen heipalen, maar verzorgen ook het volledige heiwerk. 

Dit bedrijf heeft meer dan 45 zusterondernemingen en is al meer dan 110 jaar verankerd in de bouw. 

In Kamperland bestaat het team uit productiepersoneel en kantoormedewerkers. In de productie werk je samen met 10 productiemedewerkers en op kantoor zitten 5 collega’s: directie, bedrijfsleider, werkvoorbereiding, planning en financiën. 

Waar jij goed in bent

Als Productiecoördinator in Kamperland heb je aandacht voor veiligheid. Jij bent gewend om binnen een bepaalde structuur te werken, zoals met een dagstart binnen de productie. Het team waarmee je samenwerkt werkt al lange tijd op dezelfde manier. Jij weet goed een balans te vinden tussen deze huidige manier van werken en eventueel efficiëntere opties. Door je heldere en duidelijke communicatie zorg je voor verbinding en begrip, zowel voor jouzelf als onderling in het team. Verder:

  • Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
  • Ongeveer vijf jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een productieomgeving;
  • Je hebt kennis van interne bedrijfsprocessen en hoe deze te optimaliseren;
  • Je hebt affiniteit met de bouwwereld; 
  • Je hebt aansturende kwaliteiten en het vermogen om medewerkers te enthousiasmeren. 

Wat we je bieden

Je komt als Productiecoördinator te werken bij een fijne werkgever. Er hangt een informele sfeer met korte lijnen. Je mag verder dan ook het volgende verwachten:

  • Goed salaris; 
  • 27 vakantiedagen;
  • 12 ATV dagen;
  • Duurzame inzetbaarheidsdagen vanuit de cao voor de betonproductenindustrie;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 cent per km met een max van 30 km enkele reis;
  • Eindejaarsuitkering van 3,5% van het bruto jaarsalaris;
  • Pensioenvoorziening vanuit de cao voor de betonproductenindustrie;
  • Een warm welkom in jouw nieuwe team. Ze nemen de tijd je alles te vertellen over de processen, afdelingen en missie;
  • Alle ruimte om mee te denken met productinnovaties en ontwikkelingen.

Ben jij enthousiast geworden over de functie van Productiecoördinator? Wij maken graag kennis met je en kijken er naar uit je te ontmoeten. Je kunt gemakkelijk je gegevens hieronder achter laten of solliciteren via Whatsapp
 

Ben jij graag in contact met klanten uit andere landen? Als Accountmanager binnendienst in deze rol vallen Engeland, Ierland en Scandinavië onder jouw hoede. Jij zet de klant centraal in deze functie. Nieuwsgierig? Lees snel meer. 

Wat ga je doen?

Je bent als Accountmanager Binnendienst verantwoordelijk voor verschillende klanten binnen de UK/Ierland en Scandinavië. Je werkt hierin samen met je collega’s van het ambitieuze sales team. Jij het aanspreekpunt en de schakel tussen de behoefte van de klant en de voorraad van de organisatie. Je zorgt dat de klant toegang heeft tot de voorraad waardoor zij moeiteloos hun verkoopkansen kunnen benutten. Dit betekent dat je, naast proactieve verkoop, ook zorgt voor een perfect aansluitende logistieke service. Je werk is hierdoor heel afwisselend met uiteenlopen zaken in klanten én in banden. Verder bestaan jouw taken uit: 

  • Het realiseren van gezamenlijke verkoopdoelstellingen;
  • Het intern communiceren en borgen van de gemaakte afspraken met klanten;
  • Het optimaliseren van de klanttevredenheid;
  • Bij klanten onder de aandacht brengen van speciale aanbiedingen. Zowel telefonisch, per e-mail etc.;
  • Maar zeker ook het onder de aandacht brengen van nieuwe producten, diensten of ontwikkelingen;
  • Het nauwgezet opvolgen en signaleren van lokale marktontwikkelingen;
  • Het acquireren van nieuwe klanten / klantengroepen.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever in Moerdijk is een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen. 

Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en retail. 

De werkzaamheden als Accountmanager Binnendienst zal je verrichten vanuit de binnendienst op het kantoor in Moerdijk. In samenspraak met de Sales Manager, periodiek bezoek brengen aan klanten binnen het afzetgebied.

Waar jij goed in bent

In deze functie van Accountmanager Binnendienst maakt het niet uit of al saleservaring hebt of juist nog een starter bent. Heb je bijvoorbeeld wel een commerciële opleiding, maar nog geen ervaring, ook dan komen we graag met je in gesprek. Belangrijk is je ambitie en dat je sociaal en commercieel ingesteld bent. Ook kun je jezelf herkennen in het volgende:

  • Je bent fulltime beschikbaar (32 uur is bespreekbaar);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlands en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Commerciële ervaring en kennis opgedaan uit werk en/of opleiding;
  • Proactief en taakgerichte instelling.

Wat wij je bieden

Natuurlijk bieden we je een fijne werkplek. Je komt als Accountmanager Binnendienst te werken bij een ambitieus, succesvol bedrijf. Een organisatie waar ze blijven innoveren en waar je op een helemaal vernieuwde werklocatie komt. Dit mag je dan ook verwachten:

  • Een moderne werkomgeving binnen een compleet gerenoveerde hoofdkantoor;
  • Salaris tussen de €2500,- en €4000,- bruto per maand, afhankelijk van je leeftijd en ervaring;
  • Een winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering (bij dienstverband > 12 maanden);
  • Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Iedere dag een heerlijk verse lunch voor maar € 2,45 per lunch;
  • Een middelloon pensioenregeling (60% inleg werkgever);
  • Een fiscaal aantrekkelijk fitnessregeling met werkgeversbijdrage;
  • Mogelijkheid tot gebruikmaking van het fietsplan (v.a. dienstverband voor onbepaalde periode);
  • Mogelijkheden tot een collectieve zorgverzekering;
  • Een reiskostenvergoeding (v.a. 10 km enkele reis);
  • 8% bruto vakantiegeld en 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • Een gezellig vrijdagmiddagborrel om de week met je collega’s af te sluiten!

Zien we jou binnenkort in deze nieuwe functie van Accountmanager Binnendienst voor Engeland/Ierland en Scandinavië? Graag leren we jou kennen!

 

Omdat er een nieuwe kaaslijn wordt toegevoegd, is deze leuke werkgever op zoek naar een Assistent Teamleider die het team wil gaan aansturen. In deze drieploegendienst ga je met je diverse team aan de slag binnen de foodbranche. Meer weten? Lees verder.

Wat ga je doen?

Jij werkt als Assistent Teamleider samen met de Teamleider en de Hoofd Operator Inpak. Jij zorgt er samen met je ploeg voor dat het productieproces goed verloopt. Jij en je team werken in een 3-ploegendienst. 

In je rol als Assistent Teamleider zorg je er samen met de Teamleider voor dat de deadlines worden behaald. Dit doe je door middel van het stimuleren, motiveren en coördineren van je team. Soms ben je dus een luisterend oor en het andere moment zorg je dat de planning rond komt. En het leuke is, dat je ook weleens gewoon tussen je team staat te werken!

Het drieploegensysteem ziet er als volgt uit, van maandag t/m zaterdagochtend: 

  • 06.00 – 14.00 uur
  • 14.00 – 22.00 uur
  • 22.00 – 06.00 uur

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is een opkomende grote speler in de appetizers. Deze zijn gebaseerd op verse groente. Hierbij moet je denken aan uienringen, gepaneerde champignons en andere groentesnacks die gefrituurd kunnen worden. 

Je komt als Assistent Teamleider te werken bij een dynamisch en groeiend bedrijf, gevestigd in Yerseke (sinds 2000), Kruiningen (sinds 2012) en Rilland (sinds mei 2023). De producten vinden wereldwijd hun weg. Met moderne productielijnen en onder strenge kwaliteitsnormen wordt er in 3-ploegendienst gewerkt. De collega’s zijn enthousiaste en loyale medewerkers. Er is een informele werksfeer waarbij men goed van elkaar op de hoogte is, soms serieus en soms met een vleugje humor ertussen. Deze werkgever vindt het belangrijk om aandacht te hebben voor hun medewerkers door de ambities waar te maken en intern door te laten groeien zodra die wens er is.

Jouw bestaat uit collega’s van verschillende nationaliteiten. Ze komen o.a. uit Polen, Spanje en Roemenië. Het is dus een must dat je Engels spreekt. 

Waar jij goed in bent

Leidinggeven past goed bij jou en vind je leuk om te doen. Je weet als Assistent Teamleider prioriteiten te stellen, je bent daadkrachtig en hebt overtuigingskracht. Je weet altijd goed de helicopterview te houden en laat je dan ook niet snel gek maken. Samen met je team stroop je graag de mouwen op en zorg je ervoor dat de deadlines behaald worden. Ook heb je:

  • Ervaring in een soortgelijke functie;
  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Spreek je goed Engels;
  • Een positieve mindset. 

Wat wij je bieden

  • Een startsalaris van €2519,63,- bruto per maand, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • 17% ploegentoeslag;
  • 25 verlofdagen en 15 ATV dagen (zelf in te delen;
  • 3% eindejaarsuitkering conform CAO;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • Schone werkomgeving;
  • Korting op jouw CZ verzekering die je voor je gezin ook mag inzetten.
  • De mogelijkheid om je te ontwikkelen en door te groeien door het volgen van een opleiding en/of cursussen.

Mogen we jou binnenkort toevoegen aan dit leuke team als Assistent Teamleider! Wij ontvangen graag je gegevens. 

 

Een internationale werkomgeving met een prettige werksfeer! Als Senior Assistent Controller behoor jij tot deze fijne werkgever in Hendrik-Ido-Ambacht. Cijfers, data en analyses kennen voor jou geen geheimen. Ben je nieuwsgierig naar meer? Lees snel verder. 

Wat ga je doen?

Als Senior Assistent Controller ondersteun je de afdeling Controlling en werk je nauw samen met de Regio Controller en collega-assistenten. Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van de financiële administratie, het uitvoeren van analyses en rapportages, en het verbeteren van interne processen.

Jouw belangrijkste taken:

  • Beheersing (AO/IC): Ondersteunen bij de inrichting en beheersing van de administratieve organisatie en interne controle, inclusief Sarbanes-Oxley compliance en ERP-beheer.
  • Analyse & rapportage: Coördineren van maand- en jaarafsluitingen, uitvoeren van financiële analyses en forecasting, en het verbeteren van rapportages en procedures.
  • Administratie: Zorgen voor een accurate financiële administratie, inclusief balansafstemmingen, debiteuren- en crediteurenbeheer, en belastingaangiften.
  • Controle: Uitvoeren van interne controles, toezicht houden op financiële invoer, en begeleiden van het Shared Service Center.
  • Informatievoorziening: Opstellen van rapportages voor het management en interne belanghebbenden.

Hier ga je aan de slag

Ze zijn een wereldwijd marktleider in de ontwikkeling, productie en verkoop van technologieën, systemen en componenten op het gebied van aandrijving, besturing en procesbeheersing. Met vestigingen in onder andere Etten-Leur, Hendrik-Ido-Ambacht en Oldenzaal, leveren ze oplossingen voor diverse industrieën, zoals luchtvaart, voedingsmiddelenindustrie en olie- en gasindustrie. De Salescompany Benelux telt ongeveer 100 medewerkers.

De functie van Assistent Controller voer je uit op de locatie in Hendrik-Ido-Ambacht.  Je team bestaat in totaal uit drie personen: de Regio Controller en twee assistenten. Zij zijn werkzaam vanuit Oldenzaal. Daarbij heb je aanvullend ondersteuning van twee collega’s uit het Shared Service Center uit Polen. 

Naast je team, heb je ook regelmatig contact met verschillende afdelingen en locaties van deze organisatie. 

Waar jij goed in bent

Als Assistent Controller heb je al ervaring in een zelfde soort functie. Natuurlijk ben jij goed met cijfers en heb je een sterk analytisch vermogen. Je integriteit en hands-on mentaliteit worden enorm gewaardeerd door je collega’s en werkgever. Ook wordt jij enthousiast van je deelname aan verbetertrajecten, zowel lokaal als internationaal. 

Verder herken jij je in het volgende:

  • Uitgebreide ervaring met Excel
  • Kennis van ERP systemen
  • Beheersing van de Engelse taal en kun je in het Duits uit de voeten. 
  • Affiniteit met compliance vraagstukken is een pré. 

Wat we je bieden

Een uitdagende functie binnen een sterk groeiende, internationale organisatie; 
Veel ruimte voor zelfontplooiing;

  • Zeer gevarieerde werkzaamheden in een snel veranderende omgeving;
  • Royaal arbeidsvoorwaardenpakket o.a. op gebied van verzekeringen en je pensioen;
  • 13e maand; 
  • Naast een goed salaris zijn er volop mogelijkheden voor opleiding en ontwikkeling;
  • Bovenal een prettige werksfeer.

Word jij enthousiast van deze functie als Assistent Controller in Hendrik-Ido-Ambacht? Leuk! Wij leren jou graag kennen. Stuur je gegevens naar ons toe en wij komen met je in contact. 

 

Heb jij affiniteit met techniek en combineer je dit graag met klantcontact? Als Technisch Sales Support Engineer in Sint Maartensdijk voegen ze je graag toe aan het team! Met mogelijkheden tot thuiswerken, extra vakantiedagen én opleidingsmogelijkheden bij een fijne werkgever.

Wat ga je doen?

De Technical Sales verkoopt koelsystemen en jij bent als Sales Support Engineer degene die de offertes hiervoor opmaakt. Je klanten zijn zowel collega sales kantoren in het buitenland als ook rechtstreekse afnemers. Het leuke en uitdagende aan deze rol is dat een offerte opmaken geen standaard procedure is, maar iedere keer anders kan zijn. Intern ga je op onderzoek uit wat en of de vraag thermodynamisch mogelijk is en vraag je door om tot het juiste antwoord te komen. Na het afronden van de offerte en het akkoord hierop, wordt de koeling gemaakt en kun je ter plekke het eindresultaat zien van jouw offerte!

Jij draagt als Technical Sales Support Eningeer bij aan de totale orderintake:

  • Je bent verantwoordelijk voor het maken van technisch en commercieel passende 
  • offertes, en het verwerken en bijhouden hiervan in het CRM-systeem;
  • Je volgt je projecten op, ondersteunt en bent het aanspreekpunt voor je collega’s van Sales;
  • Je bent in staat om kennis te delen met collega’s, relaties op te bouwen met klanten en 
  • samen te werken met diverse interne ondersteunende afdelingen;
  • Je volgt de ontwikkelingen in je marktgebied op de voet en koppelt deze terug aan je collega’s.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.

De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig. Jij werkt als Technical Sales Support Engineer in een team van ongeveer 8 personen. 

Waar jij goed in bent

Jij bent een commerciële techneut die graag zelf op onderzoek uitgaat. De echte sales is niet aan jou besteed, maar je schroomt niet om de telefoon op te pakken. Techniek heeft jou interesse en dit vind je leuk om te combineren in je baan. Als Technisch Sales Support Engineer herken je je in de volgende punten:

  • Je hebt een technische opleiding afgerond op HBO niveau, of een technische opleiding op MBO niveau, gecombineerd met relevante werkervaring;
  • Je combineert je technische kennis met communicatieve vaardigheden;
  • Je bent flexibel, oplossingsgericht en realiseert de doelstellingen;
  • Kennis van koeltechniek is een pré.

Wat we je bieden

Je komt als Technisch Sales Support Engineer te werken bij een fijne werkgever, waar je het volgende mag verwachten:

  • Een zeer goed salaris; 
  • De mogelijkheid om thuis te werken; 
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Overige fijne arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.

Heeft de functie van Technisch Sales Support Engineer jouw interesse gewekt? Stuur je gegevens dan naar ons op en wij komen graag met je in contact! Solliciteren kan gemakkelijk online en via Whatsapp. 
 

Ben jij communicatief vaardig in het Nederlands en Engels, klantgericht en initiatiefrijk? Wil jij werken bij een wereldwijde marktleider in logistieke dienstverlening in de rol van Customer Service Medewerker? Krijg je graag goed betaald en maar liefst 28 vrije dagen? Lees snel verder! 

Wat ga je doen?

Als Customer Service Medewerker ben je verantwoordelijk voor alle administratieve en logistieke processen binnen jouw klantenpakket. Je bent het aanspreekpunt voor je eigen klanten en zorgt ervoor dat alles omtrent de opslag en verplaatsing van goederen geregeld wordt.

Je houdt je bezig met veel verschillende taken rondom je klanten. Je plant de orders, maakt deze aan in het systeem en zorgt ervoor dat alle boekingen van vervoerders en dagelijkse planningen, overzichtelijk blijven. 

Je lost de problemen en klachten van je klanten op, maar bent ook het aanspreekpunt voor vragen over bijvoorbeeld orders of levertijden. Ook de afdeling Operations neemt contact met jou op als ze vragen of problemen hebben met orders.

Je bent onderdeel van het Customer Service team, samen met Front Office en Back Office Representatives. In dit team werk je veel zelfstandig, maar kun je altijd om hulp vragen bij je collega’s. In de meeste gevallen werk je dagdiensten, af en toe zal er ook een avonddienst zijn.

Wat kun je verwachten op een dag?
Operations brengt jou op de hoogte van een zoekgeraakte pallet: tijdens het laden van een order blijkt dat er maar 32 van de 33 pallets aanwezig zijn. Hoe los je dit op?

Als Customer Service Medewerker moet je uitzoeken of er daadwerkelijk sprake is van een voorraadtekort en wat daar de oorzaak van is. Voordat je de klant laat weten dat een pallet zoek is, vraag je de afdeling Operations om een zoekactie te starten. Ondertussen check jij of je de voorraad ergens anders vandaan kunt halen.

Je neemt contact op met de klant als je de pallet echt niet kunt vinden. Het is jouw taak om alternatieven aan te bieden en gezamenlijk tot een oplossing te komen. Hierbij houd je in je achterhoofd dat je het onmogelijke niet mogelijk kunt maken, maar je probeert de klant natuurlijk altijd tevreden te houden.

Verdeling van werkzaamheden

  • Contact met klanten 35% 
  • Orders invoeren en afronden 20% 
  • Vragen beantwoorden via de mail en telefoon 15% 
  • Klachten en problemen afhandelen 15% 
  • Laden en lossen inplannen 15% 

 

Hier ga je aan de slag 

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
 
Dit topbedrijf in de temperatuurgecontroleerde logistieke sector heeft ook een vestiging in Vlissingen. Met ruim 70 hectare en 11 loodsen worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. 
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit purees.  

Op een gedeelte van het enorme terrein zit tevens een kleine productielocatie waar verschillende fruit purees worden gemengd om vervolgens naar bottelarijen te gaan. 

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos! 

Waar jij goed in bent

Jij bent als Customer Service Medewerker iemand die het fijn vindt om met veel verschillende partijen te schakelen. Je hebt ten minste een mbo opleiding en verder herken jij je grotendeels in de volgende punten:

  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
  • Je bent klantgericht en initiatiefrijk; 
  • Jij denkt in oplossingen en verbeteringen; 
  • Werkervaring met een WMS systeem is een pré. 

 

Wat bieden wij jou?

Werken als Customer Service Medewerker voor deze mooie opdrachtgever is natuurlijk al gaaf! Jij bent een belangrijke spil binnen de organisatie en krijgt veel ruimte om eigen ideeën aan te dragen. Daarnaast mag je rekenen op:

  • Een goed salaris;
  • 28 vakantiedagen; 
  • Vers fruit op het werk; 
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Een fijne werksfeer;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

 
Voel jij je aangesproken en sta je te popelen om binnen dit bedrijf jouw talenten in te zetten als Customer Service Medewerker?
Stuur je cv dan snel naar Marissa, we stellen je graag voor bij deze werkgever.

 
Wil jij graag je commerciële en ondernemende talenten inzetten en een cruciale rol spelen in de evolutie van de logistieke sector? Voor een mooie werkgever in Vlissingen zijn wij op zoek naar een gedreven Administratief Sales Medewerker. Wil jij deel uit maken van een dynamisch team en impact hebben binnen een wereldwijd toonaangevend bedrijf? Lees snel verder om te ontdekken of dit jouw nieuwe carrièrekans is! 
 

Wat ga je doen

In de rol van Administratief Sales Medewerker maak je deel uit van een ambitieus Business Development team voor de Benelux. Samen met interne en externe stakeholders werk je aan het actief ondersteunen, professionaliseren en verbeteren van de verkoopprocessen en resultaten. Jouw bijdrage is essentieel voor het behalen van de bedrijfsdoelen, financiële vereisten en het soepel laten verlopen van de activiteiten op 22 locaties in de Benelux.

Je wordt een onmisbare schakel tussen verschillende afdelingen en stakeholders, en fungeert als verkoopvertegenwoordiger. Hierbij zorg je ervoor dat alle verkoopactiviteiten, offertes, klantonboarding en meer nauwkeurig worden afgehandeld. Je bouwt expertise op om elk ondersteund site en commodity in goede banen te leiden, terwijl je ook betrokken bent bij diverse Sales projecten en het Business Development Proces.

Je zult uitblinken in het creëren, onderhouden en verbeteren van verkoopdocumentatie, waaronder introductiebrieven, offertes, contracten en meer. Als het aanspreekpunt voor diverse stakeholders, zoals Revenue Management, Marketing, Finance en Site Managers, zul je een sleutelrol spelen in het stroomlijnen van verkoop gerelateerde processen. Jouw bijdrage aan het aantrekken en aanbieden van leads, bijvoorbeeld door het maken van presentaties en business cases, zal van onschatbare waarde zijn. Daarnaast draag je bij aan het ontwikkelen van contracten en assisteer je bij de implementatie van klantverkopen.

In deze rol wordt er van je verwacht dat je 1 á 2 dagen per week aanwezig bent op locatie in Vlissingen. Op de overige dagen mag je zelf beslissen waar vandaan je je werkzaamheden oppakt. Hybride werken is dus mogelijk. 
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
 
Dit topbedrijf in de temperatuur gecontroleerde logistieke sector heeft ook een vestiging in Vlissingen. Met ruim 70 hectare en 11 loodsen worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. 
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree.  

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos!
 

Waar jij goed in bent

Jij bent een communicatieve kracht die gemakkelijk contact legt met diverse stakeholders. Jouw sterk commercieel inzicht en ondernemende geest drijven je om resultaten te boeken en bij te dragen aan het groeiende succes van deze werkgever. 

Daarnaast herken jij jezelf in hierin:

  • Je hebt 2 tot 5 jaar relevante werkervaring in Supply Chain of Logistiek;
  • Naast Nederlands spreek je ook vloeiend Engels;
  • Je gedijt in een dynamische omgeving, waarin je proactief de handen uit de mouwen steekt;
  • Je hebt een scherp oog voor detail waarmee je het WMS (warehouse management systeem) gebruikt;
  • Je hebt ervaring met programma’s als Excel, Word en PowerPoint;
  • Je staat ervoor open om zo nu en dan te reizen voor je werk.

 

Wat bieden wij jou?

Als Administratief Sales Medewerker krijg je de kans om deel uit te maken van een hoogwaardig en samenwerkend team. Met ervaren collega’s om van te leren en een ondersteunende leider, bieden we jou een platform om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen. De bedrijfscultuur van deze werkgever is gericht op talentontwikkeling en samen groeien staat daarin centraal. 

Daarnaast mag je rekenen op:

  • Geld, denk aan een range tussen de € 2500 en € 4500; 
  • 27 vakantiedagen; 
  • Vers fruit op het werk; 
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Een fijne werksfeer;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een Zwitserleven pensioen; 
  • Een bonus van maximaal 1 maandsalaris. 

Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en klaar om deel uit te maken van deze logistieke revolutie? We kijken uit naar jouw reactie en vertellen je graag meer over deze werkgever en de functie waarvoor zij op zoek zijn naar een nieuwe collega. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie. We kijken ernaar uit om van je te horen!

Techniek is op jouw lijf geschreven. Als Werkvoorbereider in Roosendaal ben jij degene die vooruitkijkt en voorbij de gevolgen van bepaalde handelingen kijkt. Als ervaren Werkvoorbereider snap jij hoe de processen werken. Nieuwsgierig? We vertellen graag meer! 
 

Wat ga je doen?

In deze functie ben je betrokken bij de aansturing voor de productie van de verschillende landbouwmachines. Als Werkvoorbereider ben jij verantwoordelijk voor het bewaken van de planning van de productie van de diverse onderdelen voor de landbouwmachines. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Invoeren van orders in het ERP-systeem;
  • Vergelijken van de ingevoerde machinespecificaties;
  • Controleren van bestaande tekeningen en bij het signaleren van verschillen gereviseerde, aangepaste of nieuwe tekeningen toevoegen aan het ERP-systeem;
  • Controleren en bewaken van de planning;
  • Zowel intern als extern navraag doen over afwijkingen en aanpassingen doen in het systeem;
  • Programmeren van de lasersnijmachine. 

Hier ga je aan de slag

Onze opdrachtgever is een innovatief en toonaangevend bedrijf dat landbouwmachines voor industrieel verwerkte groenten, aardappelen, fruit en zaadmaïs ontwikkelt en produceert. Daarnaast leveren zij productlijnen in de mesttechniek en ruwvoerwinning. Ze leveren de machines in meer dan 40 landen wereldwijd aan telers, veehouderijen, loonwerkers en voedselverwerkende bedrijven. Het is een internationale organisatie met in totaal ruim 800 medewerkers, verdeeld over 6 fabriekslocaties en 13 servicelocaties in Noord- en Zuid-Amerika, Frankrijk, Engeland en Nederland. Het hoofdkantoor staat in Roosendaal.

Je werkt veel samen met verschillende afdelingen. Jij werkt in een team met drie collega werkvoorbereiders, waarvan 2 ervaren en 1 junior. Ze voegen jou graag toe aan het team! 
 

Waar jij goed in bent

Je hebt een sterke affiniteit met techniek, dit kan ook in je hobby’s naar voren komen. Je bent als Werkvoorbereider sociaal vaardig en gaat gerust bij vragen in gesprek met de engineers, plaatwerkerij, constructie, montage of spuiterij. Andersom ben je toegankelijk en zullen zij ook naar jou toe komen met hun vragen. Daarnaast breng je mee:

  • HBO/MBO+ diploma, bijv. in de richting van Werktuigbouwkunde; 
  • Je kunt snel overweg met ERP-systemen en overziet de verschillende processen;
  • Je bent een kei in plannen. De productie uren worden gepland waarbij je rekening moet houden met de orders en de capaciteit;
  • Je hebt minimaal 5  jaar ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een productiebedrijf;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. 

Wat wij jou bieden

Ga jij als Werkvoorbereider bij dit bedrijf aan de slag, dan kun je een jaarcontract verwachten met uitzicht op een vast dienstverband. Wij bieden je een zelfstandige functie met ruimte voor eigen inbreng in een snelgroeiend en stabiel bedrijf met mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast kun je rekenen op;

  • Een salaris passend bij jouw opleiding en ervaring;
  • 25 vakantiedagen én 13 ATV dagen;
  • Een informele werksfeer; 
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling door middel van opleidingen; 
  • Jaarlijkse feesten; zomer barbecue, personeelsfeest en kerstborrel;
  • Veel Brabantse gezelligheid.

Enthousiast geworden? Dan ben jij de nieuwe collega die wij zoeken! Stuur je motivatie naar Christel en wie weet heb jij binnenkort een nieuwe baan!
 

Ben jij een Werkvoorbereider die ook technische tekeningen kan maken in AutoCad (2D) en Inventor? Je herkent je daarnaast in de woorden: nuchter, no-nonsense en een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Bij deze internationale werkgever in Steenbergen voegen ze jou graag toe aan het team. 

Wat ga je doen?

Je bent als Werkvoorbereider/Tekenaar van cruciaal belang in het proces van het voorbereiden van de productieorders. In deze rol werk je nauw samen met je collega en zet je orders van de verkoop binnendienst om naar werkorders voor de productie. Hierin weet jij te werken met tekenprogramma’s als AutoCad (2D) en Inventor, zodat je technische tekeningen maakt op basis van de opdrachtbeschrijving van de klant. 

Ook bereken je als Werkvoorbereider/Tekenaar de benodigde hoeveelheden grondstoffen en/of materialen en controleer je of deze op voorraad zijn in Exact. Je onderhoudt in de dit proces een goede communicatie met de productieafdeling, verkoop en inkoop. 

In deze functie ontwerp je in 2D op de computer, maar in de productie wordt o.a. met textielmaterialen gewerkt. Jij begrijpt dat textiel zich niet altijd laat vormen zoals je dat voor ogen hebt. Je moet als werkvoorbereider in overleg met de collega’s op de werkvloer bespreken hoe je toch tot de juiste oplossing kunt komen.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendige oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit. Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend. Een echte internationale organisatie zowel intern met collega’s als extern met klanten. De activiteiten van deze organisatie zijn vooral gericht op Europa. Ze zijn er trots op dat ze bekend staan om de kwaliteit van hun producten en de toewijding aan klantenservice. 

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. De man/vrouw verhouding is ongeveer 60/40.

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit. 

Waar jij goed in bent

Je bent als Werkvoorbereider/Tekenaar natuurlijk gestructureerd. Je weet het overzicht te bewaren en hierdoor de orders goed klaar te maken voor de klant en collega’s. Door je proactieve houding en accuraatheid weet je goed waar de prioriteiten liggen en pak je zaken op waar nodig. Jij ziet het werk liggen en hebt het vermogen om effectief in teamverband te werken. Daarnaast passen de volgende punten bij jou.

  • Afgeronde technische opleiding, bij voorkeur Werktuigbouwkunde;
  • Opleiding en ervaring in AutoCad;
  • Aantoonbare werkervaring als werkvoorbereider in een (technische) productieomgeving;
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal (mondeling en schriftelijk);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden. 

Wat wij je bieden

Natuurlijk mag je als Tekenaar/Werkvoorbereider ook mooie voorwaarden terugverwachten. Naast dat je in je gezonde, internationale organisatie komt te werken, bieden we ook het volgende:

  • 23 vakantiedagen;
  • Dienstverband van 32 tot 40 uur;
  • Extra verlof als je niet ziek bent;
  • Een team van bevlogen en enthousiaste collega’s;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,21 per kilometer (10-40 km);
  • Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière met opleidingsmogelijkheden;
  • Een salaris op basis van jouw ervaring en achtergrond;
  • Waardering vinden ze erg belangrijk, dat kan zich bijv. uiten door middel van: uitgebreid Kerstpakket, Cadeau met Pasen, salarisverhoging bij goed presteren en bonusregeling bij goed bedrijfsresultaat. 

Spreekt de functie van Werkvoorbereider/Tekenaar in Steenbergen jou aan? Kom met ons in contact door je gegevens op te sturen. Marissa ontvangt deze en komt graag met je in contact.