Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Breng jij je team in beweging terwijl je draagvlak creëert? Heb jij kennis van S&OP? Wil je daarnaast goed verdienen en maar liefst ruim 34 vrije dagen per jaar? Dan ben jij de Manager Planning die we zoeken!

Wat ga je doen?

De basis planning-processen staan, maar kunnen verbeterd worden door beter gebruik te maken van het ERP-systeem, de kennis in de organisatie hiervan te verbreden en ook de huidige planning-systematiek  te optimaliseren aan zowel de verkoopzijde als aan de productie-zijde. 

Ook de samenwerking tussen verkoop, inkoop en productie(planning) moet beter gestructureerd worden door het opzetten van een operationeel en tactisch S&OP-proces dat goed aansluit op de dynamieken van de seizoenen. Dit is een complex veranderproces waarvoor we een stevige en tegelijk praktische Manager Planning zoeken met relevante ervaring op al deze gebieden.

Als Manager Planning draag je samen met verkoop zorg voor een eenduidige en zo betrouwbaar mogelijke vraagvoorspelling, creëert u inzicht in de mogelijkheden van de supply chain om aan de vraag te voldoen en zorg je voor een optimaal productieplan. Jij organiseert een efficiënt afstemmingsproces en zorgt voor uitvoering van de afgesproken acties om het gat tussen vraag en aanbod te dichten en voor de juiste besluitvorming.

Jij brengt als Manager Planning een gestructureerd communicatie- en besluitvormingsproces tot stand om supply en demand zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen, zowel op korte als middellange termijn. Het betreft een rol waarbij jij verantwoordelijk bent voor het opzetten, organiseren en beheren van sales & operations planning (S&OP).

Je rapporteert voorlopig aan de CEO. Jouw team bestaat uit 5 personen (productieplanners en materiaalplanners) die rechtstreeks aan jou rapporteren.

Je werkt nauw samen met verschillende interne afdelingen; Directie, Productie, Inkoop, Verkoop, logistiek en met externe partijen, zoals leveranciers, zodat zij de gewenste bijdrage in de organisatiedoelstellingen kunnen leveren, rekening houdend met de afzonderlijke doelstellingen van deze afdelingen. In het bijzonder werk je nauw samen met andere leidinggevenden, om de juiste vervolg stappen te zetten i.v.m. de verdere professionalisering van de verschillende afdelingen.

De Manager Planning is instaat om draagvlak te creëren en mensen in beweging te krijgen, met als doel om meer focus te leggen op planning en meer grip te krijgen op de keten.

Resultaatgebieden

  • Voorzitten en het verder verbeteren van het S&OP proces;
  • Uitkomst/ escalatie vanuit S&OP inzichtelijk maken voor besluitvorming directie team;
  • Leiding geven aan de afdeling planning en het coachen en motiveren van je teamleden;
  • Verbeteren tools voor demand planning en behoefte planning en op de juiste manier binnen het team en de organisatie worden gebruikt;
  • Optimaliseren productieplanning en materiaalplanning;
  • Zorgt ervoor dat masterdata management effectief is geïntegreerd in de organisatie en op een juiste manier geborgd in het ERP systeem.

 

Hier ga jij aan de slag

Als Manager Planning kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
 
Binnen het bedrijf heerst een fijne informele sfeer en is er veel persoonlijke aandacht.
 

Waar jij goed in bent

Jij bent de Manager Planning die we zoeken als jij een gedreven en ondernemend persoon bent met affiniteit voor de foodbranche. De organisatiecultuur vraagt om een no-nonsense en hands-on persoonlijkheid met verantwoordelijkheidsgevoel en betrokkenheid. Een serieus persoon die met twee benen op de grond staat, een pragmatisch type met een resultaatgerichte houding en snel kan anticiperen als het moet. Kostenbewustzijn hoort bij de aard van de onderneming. Jij moet kunnen schakelen tussen de hectiek van de dag en het bouwen aan de middellange termijn structuur.

De organisatie vindt in de ideale kandidaat de volgende eigenschappen terug: ondernemend, professioneel en empathisch. In de kern een persoon die vanuit klantbehoefte, analyse en planmatigheid de juiste beslissingen neemt. Bovenal een persoon met passie.

Jij bent analytisch sterk en kan snel verbanden leggen. Je bent resultaatgericht, hebt een proactieve instelling, bent sterk in het onderhouden van relaties en beschikt over financieel en commercieel bewustzijn. Tot slot ben jij in staat om, afhankelijk van de context, meerdere leiderschapsstijlen te hanteren, te weten directief, inspirerend, coachend en participatief leiderschap.

Samenvattend herken jij je grotendeels in de volgende punten:

  • HBO/ WO opleiding, in logistiek, supply chain bedrijfskunde of een vergelijkbare opleiding;
  • Minimaal vijf jaar aantoonbare ervaring in supply chain management in het algemeen en met S&OP in het bijzonder;
  • Relevante ervaring in leidinggevende functie; 
  • Affiniteit met de food / fmcg sector;
  • Goede presentatietechnieken en onderhandelingstechnieken;
  • Een combinatie van analytisch denken en drive voor resultaat;
  • Adequaat en snel inspelen op veranderende marktomstandigheden;
  • Volwaardige gesprekspartner op management niveau;
  • Zelfstandig kunnen werken;
  • Beheersing Engelse taal in woord en geschrift. Het is een pré als je ook Duits en Frans spreekt. 

 

Wat bieden wij jou

Werken als Manager Planning bij dit fijne bedrijf betekent in ieder geval dat je veel verschillende taken mag oppakken en dat geen dag hetzelfde is. Daarnaast heb jij leuke collega’s (ook niet onbelangrijk). Verder mag jij het volgende verwachten:

  • Een goed salaris;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende functie met een grote mate van zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid;
  • Jij mag onderdeel zijn van een gemotiveerd en gedreven team;
  • Een bedrijf dat continu in ontwikkeling is;
  • CAO groente- en fruit verwerkende industrie;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen per jaar;
  • Korting op producten in de personeelswebshop;
  • Een persoonlijk account bij het trainingsplatform van GoodHabitz. 

Zie jij jezelf hier al werken als Manager Planning? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.

Ben jij een inspirerend leidinggevende met goede organisatorische skills die graag zijn talenten inzet bij een informele organisatie? Wil je daarnaast een lekker salaris verdienen en jezelf blijven ontwikkelen? Dan is deze functie van Senior Warehouse Supervisor jou op het lijf geschreven!
 

Wat ga je doen?

Als Senior Warehouse Supervisor geef jij leiding aan 2 Warehouse Supervisors. Zij zijn verantwoordelijk voor 2 warehouses in Roosendaal. Jij bent verantwoordelijk voor het sturen op de door het bedrijf gestelde KPI’s. Jouw uitgebreide takenpakket zal o.a. bestaan uit:
  • Het organiseren van processen voor het effectief en efficiënt afhandelen (laden en lossen) van goederen;
  • Het registreren van afwijkingen en verbeteren van processen op het werken conform afspraken en procedures;
  • Het toezien op de beveiliging van het gehele warehouse;
  • Het organiseren van processen omtrent het zorgvuldig omgaan met goederen van klanten, het handhaven van orde, netheid en veiligheid in en om het werkterrein;
  • Urenregistratie, verlof en ziekteverzuim van de Warehouse Supervisors;
  • Het opstellen van doelstellingen voor het warehouse in samenwerking met de Operations Manager en het sturen op deze doelstellingen;
  • Het aandragen van behoeften vanuit het warehouse in Businesscases;
  • Relatieopbouw met interne afdelingen;
  • Het signaleren, corrigeren en verbeteren van de productiviteit (effectiviteit en efficiëntie) in het inzetten van medewerkers in relatie tot hulpmiddelen, materialen, procedures en regelgeving;
  • Het tijdig signaleren en registreren van afwijkingen aan de direct leidinggevende van bovengenoemde punten, alsmede het gevraagd en ongevraagd doen van verbetervoorstellen;
  • Het up-to-date houden van (vak) kennis en vaardigheden;
  • Het (doen) naleven van de bepalingen in het personeelshandboek.
 
In deze uitdagende rol van Senior Warehouse Supervisor rapporteer je aan de Operations Manager. Daarnaast communiceer je intern voornamelijk met de Warehouse Supervisors en de Logistics Employees.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een organisatie die gespecialiseerd is in accijnsgoederen met hoge waardes en bijbehorende douane risico’s in de logistieke dienstverlening. Dit doen zij voor een grote diversiteit nationale en internationale klanten. Ze zijn in ruim 35 jaar uitgegroeid tot een gezond bedrijf met circa 90 medewerkers en beschikken over 75.000 m² opslagruimte.
 
Binnen het bedrijf heerst een informele en fijne werksfeer waarbij collega’s leuk contact met elkaar hebben. De deur van de directeur staat letterlijk open! Daarnaast wordt ontwikkeling en opleiding gestimuleerd met o.a. Goodhabitz.
 
Drink jij op vrijdag gezellig een drankje in de bedrijfsbar? Spar met je collega’s over nieuwe ideeën en stop deze in de ideeënbus!
 

Waar jij goed in bent

Jij bent als Senior Warehouse Supervisor een inspirerend en motiverend leider met hbo werk- en denkniveau (bijvoorbeeld in de richting van logistiek / transport). Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
  • Jij hebt ruime ervaring in een logistieke of warehouse omgeving;
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
  • Je hebt ervaring met leiding geven en het aansturen van medewerkers;
  • Jij hebt goede computervaardigheden;
  • Je bent in staat een helicopterview te hebben;
  • Je bent in het bezit van een BHV-diploma of bent bereid deze te halen.
 

Wat bieden wij jou?

Naast een ongekend goede werksfeer met bijbehorende collega’s waar je blij van wordt mag jij als Senior Warehouse Supervisor het volgende verwachten:
  • Een afwisselende baan in een bedrijf dat nooit stilstaat;
  • Een goed salaris;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een goede pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen, als je belooft dat je terugkomt;
  • Enthousiaste collega’s;
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen via de bedrijfsschool;
  • Ruimte voor persoonlijke ideeën en initiatieven;
  • Je blijft gezond door fruit op het werk;
  • Samen met je collega’s herinneringen maken op feestjes en (sport) activiteiten;
  • Een gezellige maandelijkse vrijdagmiddagborrel.
 
Klinkt dit als jouw nieuwe baan als Senior Warehouse Supervisor? Wij maken graag kennis met je. Stuur snel je cv naar Marissa!

Ben jij goed in plannen en organiseren en neem jij van nature de leiding? Ben je daarnaast daadkrachtig, heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel én affiniteit met IT? Dan ben jij de Projectleider IT die wij zoeken, lees snel verder!

Wat ga je doen

Als Projectleider IT zie je het grotere plaatje en ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding, planning, begeleiding en bewaking van complexe projecten. Je bepaalt hoe ze bij deze prachtige werkgever de (toekomstige) IT-omgeving inrichten, je zorgt voor dataveiligheid en zorgt dat je collega’s veilig thuis kunnen werken. Tijdens de projecten heb je voortdurend contact met interne en externe stakeholders en je brengt partijen samen. Daarnaast ben je een meewerkend voorman en vind je het ook niet erg om de werkzaamheden van je medewerkers over te nemen als ze afwezig zijn.
 
Een ding is duidelijk, jij voelt je steeds weer verantwoordelijk om een project te laten slagen.
 

Zo ziet jouw dag eruit

Je begint de morgen met een bakje koffie en neemt de dag door met het team. Eerst gaan we de uitbreiding van afdeling Outbound voorbereiden. Ze hebben een extra labelprinter nodig op een locatie waar nog geen netwerkbekabeling ligt. Samen met de huismeester kijken we wat de mogelijkheden zijn. Daarna bestellen we de benodigde spullen en laten weten dat het over twee dagen klaar zal staan. Tijdens het doornemen van de dag loopt er een collega van personeelszaken binnen met een vraag. Je geeft aan zo even langs te lopen.
 
Na het afronden van het doornemen van de dag, loop je langs bij de betreffende medewerker van personeelszaken. Ze vraagt om even mee te kijken naar een Exceldocument dat niet geopend kan worden. Je wijzigt de extensie en het bestand verschijnt op het scherm. En nu je er toch bent, kun je meteen even uitleggen hoe die draaitabel nu precies werkt.
 
De telefoon gaat. De klantenservice laat weten dat ze vandaag al drie mensen hebben gesproken die melden dat onze orderbevestiging in hun spambox terechtkwam. Even onderzoeken wat daar de oorzaak van kan zijn. Na constatering van het probleem, leg je dit uit aan je Webdevelopment-collega, zodat deze een melding hiervan kan maken en er mee aan de slag gegaan kan worden.
 
Er staat een teammeeting gepland voor het uitzoeken van een nieuwe Mobile Device Managementtool. Een van je IT-medewerkers heeft verschillende pakketten uitgeprobeerd en gaat laten zien wat de verschillen zijn. Hierna kun je een onderbouwde keuze en een uitrolplan maken voor dit project.
 
Opeens zie je een mail binnenkomen met een hoge prioriteit. De monitoring slaat alarm dat een virtuele server bijna vol zit. Gelukkig is er nog uitbreiding mogelijk, maar je zoekt ook waar deze plotselinge groei vandaan komt. Het is de grafisch vormgeefster die veel nieuwe stockfoto’s heeft ontvangen, dus een legitieme reden.
 
De werkdag nadert het einde. Er is nog net tijd om verder te gaan aan het bijwerken van het DPIA. Doordat er vorige maand een nieuw softwarepakket in gebruik is genomen, moet dit document weer geactualiseerd worden.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is van origine een Zeeuws familiebedrijf dat is opgericht in 1927. Door de jaren heen is het bedrijf overgedragen van vader op zoon. Door de jaren heen is het bedrijf enorm ontwikkeld en is hedendaags een bekende webshop voor bedtextiel en aanverwante artikelen. Met 120 collega’s zorg jij ervoor dat bezoekers van de website de ultieme klantbeleving hebben.
De sfeer die het bedrijf ademt is heel transparant (letterlijk en figuurlijk, want in het pand is veel gebruik gemaakt van glas) en modern.
Het jonge management team stelt de mens en ontwikkeling centraal en luistert echt naar wat jij en je collega’s te vertellen hebben. In piekperiodes werken ze ook gewoon mee, 1 team 1 taak.
Goed werkgeverschap snappen ze bij jouw nieuwe werkgever wel!
 

Waar jij goed in bent

Als Projectleider IT heb jij een afgeronde hbo opleiding en ervaring in een soortgelijke functie. Verder herken jij jezelf grotendeels in de volgende vaardigheden:
  • Je hebt ervaring met een geautomatiseerde omgeving en systemen;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van programmeurs;
  • Je hebt aantoonbare kwaliteit op het gebied van communicatie, besluitvorming en teambuilding;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
 

Wat bieden wij jou?

Als Projectleider IT kom je terecht in een informele bedrijfscultuur waarbij een persoonlijke sfeer heerst. Jij komt terecht in een van de snelst groeiende bedrijven in Zeeland! Daarnaast bieden wij jou:
  • Goed salaris afhankelijk van de kennis en ervaring die jij meebrengt;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
  • Fruit (of een snoepje) op het werk;
  • 25 vakantiedagen bij een 37-urige werkweek;
  • Regelmatig een leuk uitstapje met de afdeling;
  • Korting op zorgverzekering;
  • Korting op het assortiment;
  • Bedrijfsfitness regeling.
 
Is dit jouw nieuwe baan als Projectleider IT binnen een snel groeiende organisatie? Dan maken wij graag kennis met jou. Stuur snel je cv naar Christel Dobbelaar!

Ben jij iemand met kennis van systeem- en netwerkbeheer? Zet jij je talenten graag in bij een informele organisatie waar de lijnen kort zijn en de sfeer goed? Dan ben jij misschien de Systeembeheerder die wij zoeken!

Wat ga je doen

Jij bepaalt als Systeembeheerder hoe ze bij deze prachtige werkgever de (toekomstige) IT-omgeving inrichten, je zorgt voor dataveiligheid en zorgt dat je collega’s veilig thuis kunnen werken. In jouw werk heb je voortdurend contact met interne en externe stakeholders en je brengt partijen samen. 

Zo ziet jouw dag eruit

Je begint de morgen met een bakje koffie en neemt de dag door met het team. Eerst gaan we de uitbreiding van afdeling Outbound voorbereiden. Ze hebben een extra labelprinter nodig op een locatie waar nog geen netwerkbekabeling ligt. Samen met de huismeester kijken we wat de mogelijkheden zijn. Daarna bestellen we de benodigde spullen en laten weten dat het over twee dagen klaar zal staan. Tijdens het doornemen van de dag loopt er een collega van personeelszaken binnen met een vraag. Je geeft aan zo even langs te lopen.
 
Na het afronden van het doornemen van de dag, loop je langs bij de betreffende medewerker van personeelszaken. Ze vraagt om even mee te kijken naar een Exceldocument dat niet geopend kan worden. Je wijzigt de extensie en het bestand verschijnt op het scherm. En nu je er toch bent, kun je meteen even uitleggen hoe die draaitabel nu precies werkt.
 
De telefoon gaat. De klantenservice laat weten dat ze vandaag al drie mensen hebben gesproken die melden dat onze orderbevestiging in hun spambox terechtkwam. Even onderzoeken wat daar de oorzaak van kan zijn. Na constatering van het probleem, leg je dit uit aan je Webdevelopment-collega, zodat deze een melding hiervan kan maken en er mee aan de slag gegaan kan worden.
 
Er staat een teammeeting gepland voor het uitzoeken van een nieuwe Mobile Device Managementtool. Een van je IT-medewerkers heeft verschillende pakketten uitgeprobeerd en gaat laten zien wat de verschillen zijn. Hierna kun je een onderbouwde keuze en een uitrolplan maken voor dit project.
 
Opeens zie je een mail binnenkomen met een hoge prioriteit. De monitoring slaat alarm dat een virtuele server bijna vol zit. Gelukkig is er nog uitbreiding mogelijk, maar je zoekt ook waar deze plotselinge groei vandaan komt. Het is de grafisch vormgeefster die veel nieuwe stockfoto’s heeft ontvangen, dus een legitieme reden.
 
De werkdag nadert het einde. Er is nog net tijd om verder te gaan aan het bijwerken van het DPIA. Doordat er vorige maand een nieuw softwarepakket in gebruik is genomen, moet dit document weer geactualiseerd worden.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is van origine een Zeeuws familiebedrijf dat is opgericht in 1927. Door de jaren heen is het bedrijf overgedragen van vader op zoon. Door de jaren heen is het bedrijf enorm ontwikkeld en is hedendaags een bekende webshop voor bedtextiel en aanverwante artikelen. Met 120 collega’s zorg jij ervoor dat bezoekers van de website de ultieme klantbeleving hebben.
De sfeer die het bedrijf ademt is heel transparant (letterlijk en figuurlijk, want in het pand is veel gebruik gemaakt van glas) en modern.
Het jonge management team stelt de mens en ontwikkeling centraal en luistert echt naar wat jij en je collega’s te vertellen hebben. In piekperiodes werken ze ook gewoon mee, 1 team 1 taak.
Goed werkgeverschap snappen ze bij jouw nieuwe werkgever wel!
 

Waar jij goed in bent

Als Systeembeheerder heb jij een afgeronde hbo opleiding en ervaring in een soortgelijke functie. Verder herken jij jezelf grotendeels in de volgende vaardigheden:
  • Je hebt ervaring met een geautomatiseerde omgeving en systemen;
  • Je hebt aantoonbare kwaliteit op het gebied van communicatie, besluitvorming en teambuilding;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Wat bieden wij jou?

Als Systeembeheerder kom je terecht in een informele bedrijfscultuur waarbij een persoonlijke sfeer heerst. Jij komt terecht in een van de snelst groeiende bedrijven in Zeeland! Daarnaast bieden wij jou:
  • Goed salaris afhankelijk van de kennis en ervaring die jij meebrengt;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
  • Fruit (of een snoepje) op het werk;
  • 25 vakantiedagen bij een 37-urige werkweek;
  • Regelmatig een leuk uitstapje met de afdeling;
  • Korting op zorgverzekering;
  • Korting op het assortiment;
  • Bedrijfsfitness regeling.
 
Is dit jouw nieuwe baan als Systeembeheerder binnen een snel groeiende organisatie? Dan maken wij graag kennis met jou. Stuur snel je cv naar Christel Dobbelaar!

Wil jij als HR Business Partner bij een internationaal tankcontainer transportbedrijf werken? Voor een goed salaris, informele sfeer en met een harde werkmentaliteit weet jij HR naar een hoger niveau te tillen! 

Wat ga jij doen:

De HR afdeling speelt een belangrijke rol in de organisatie en streeft er continu naar om met alle medewerkers de bedrijfsdoelstellingen en -ambitie te verwezenlijken door de medewerkers te faciliteren het beste uit henzelf te halen.

Als HR Business Partner EMEA op het hoofdkantoor in Moerdijk is geen dag hetzelfde en heb je veel vrijheid om zelfstandig invulling te geven aan jouw functie.  

Hoe ziet jouw baan eruit? 

  • Je komt te werken in een HR team en naast het meewerken in de dagelijkse operatie, geef je ook leiding aan je team bestaande uit 1 HR Specialist en 1 HR Officer. 
  • Samen zorgen jullie voor de werving, selectie en begeleiding van het personeel en het verder professionaliseren van de afdeling. 
  • Jij bent als HR Business Partner het aanspreekpunt voor de collega’s en sparringpartner van het management. 
  • Je begeleidt het performance review en merit increase proces en werkt hierin samen met leidinggevenden;
  • Je rapporteert in deze positie aan de General Manager Europa en de Global HR Manager. 
  • Samen met het team ben je verantwoordelijk voor alles omtrent het reilen en zeilen van je andere ca. 190 collega’s, verdeeld over verschillende kantoren in Frankrijk, Duitsland, Engeland en Dubai.
  • Behoud van personeel;
  • Externe trainingen die gegeven worden intern vertalen naar de praktijk. 

Hier ga jij aan de slag:

Deze werkgever is gespecialiseerd in het internationale vervoer van chemische vloeistoffen, levensmiddelen en gas in tankcontainers. Zij zijn wereldwijd vertegenwoordigd met eigen kantoren en een groot netwerk. Hierin willen ze zich continue blijven ontwikkelen en vinden ze klantenservice dan ook enorm belangrijk! Ze sturen dan ook aan op strategische langdurige klantrelaties. Ze zijn dan ook trots op hun klantrelaties en de aandacht en service die ze verlenen.

Waar jij goed in bent: 

In de rol van HR Business Partner weet jij je kennis en ervaring over te brengen op je collega’s en de Human Resources professioneel op te zetten. Jij durft beslissingen te nemen, ook al zijn deze soms impopulair. Jij kan levelen met andere collega’s en sta sterk in jouw schoenen. Jouw mening weet jij dan ook goed te onderbouwen. Relativeren is een hele belangrijke eigenschap en gecombineerd met een goede dosis humor pas jij goed in dit team. Daarnaast kun jij je vinden in de volgende punten: 

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau met een opleiding op het gebied van HRM, bedrijfskunde of een andere passende opleiding;
  • Je hebt ervaring met de aansturing van een HR team of jij hebt ervaring op HR met capaciteiten om leiding te geven; 
  • Jij bent communicatief vaardig, coachend en sturend, zowel in Nederlands als Engelse taal;
  • Jij hebt kennis en ervaring in HR vakgebied en weet dit over te brengen; 

Wat wij jou bieden: 

  • Als HR Business Partner ontvang je een salaris tussen de € 4500,00 en € 5500,00 bruto per 
  • Een telefoon en laptop van de zaak;
  • Een ruime reiskostenvergoeding;
  • Collectieve zorgverzekering
  • pensioenregeling
  • 24 vakantiedagen & 3,5 ADV dagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • Werken in een leuk team in een informele werkomgeving in Moerdijk.
  • Maandelijkse vrijdagmiddagborrels, een jaarlijkse zomerse BBQ met internationale collega’s en een knallend Kerst- en Oud & Nieuw;
  • Een informele sfeer, korte communicatielijnen en inspirerende collega’s;
  • Zelfstandigheid, beslissingsbevoegdheid en verantwoordelijkheid;
  • Een groeiende organisatie met een dynamische en innovatieve bedrijfscultuur.

Wil jij als HR Business Partner dit bedrijf helpen om goed werkgeverschap verder te professionaliseren? Solliciteer of bel dan naar Maxine Talboom en wij komen graag met je in gesprek! 

Wil jij als HR Business Partner zowel operationeel als tactisch het verschil maken bij dit informeel én internationaal bedrijf? Het HR fundament neerzetten en daarnaast de managers adviseren omtrent de in- door- en (eventueel) uitstroom van werknemers? Dit kan vanuit het kantoor in Moerdijk én vanuit huis. Lees snel verder! 

 

Wat ga jij doen:

Vanuit het Verenigd Koninkrijk wordt HR management aangestuurd, maar wordt er nu ook een functie gecreëerd als HR Business Partner die Europa onder zijn hoede neemt. Jij hebt als HR Business Partner een takenpakket, waarbij je 80% operationeel met HR aan de slag gaat en 20% tactisch. Dit tactische gedeelte zal steeds groter worden, zodra alles op poten is gezet. In deze solistische rol, adviseer en coach jij de managers en medewerkers binnen de vestigingen. Per vestiging werken er ongeveer 10 collega’s en door jouw kennis van het vak ga je het gehele HR professionaliseren. 

 

Wat kan je allemaal verwachten in jouw rol als HR Business Partner? 
Instroom:
– Werving & selectie van personeel; 
– Het voeren van sollicitatiegesprekken;
– Verzorgen van de sollicitatieprocedure;

Doorstroom: 
– Voorbereiden van maandelijkse loonwijzigingen en controle van de output;
– Opstellen arbeidsovereenkomsten;
– Opstellen en uitvoeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken;
– Uitvoeren Wet verbetering Poortwachter;
– Onderhouden van contact met Arbodienst;
– Deelnemen aan interne en externe audits;
– Verlof administratie coördineren;
– Vraagbaak voor alle werknemers over personele vraagstukken;
– Beheer van de verzekeringsportefeuille van levensverzekeringen;
– Beheer pensioenen en pensioencontracten;
– Opstellen en onderhouden van het personeelshandboek
– Gevraagde en ongevraagde suggesties voor verbeteringen richting management. 

Het opzetten van processen en het aanbrengen van structuur is waar jouw focus ligt bij het tactische HR gedeelte. Vanuit daar kunnen verschillende HR Thema’s aangepakt worden. Er komt een uitbreiding aan, waarbij ook arbeidsmarktcommunicatie ingezet gaat worden voor het werven van nieuwe collega’s. Hieronder vallen o.a. de surveyers en samplers, het uitvoerend personeel en ook enkel kantoorpersoneel. Jouw input als HR Business Partner voor het Bamboo HR systeem is meer dan welkom, zodat het optimaal benut wordt. 

Kortom, een hele diverse en dynamische functie waar jij jouw initiatieven en zelfstandigheid helemaal in kwijt kan! 

Hier ga jij aan de slag:

De werkgever is een internationale, toonaangevende organisatie die inspectie- en analysewerkzaamheden uitvoert voor de metaal- en mineralenindustrie. Ze hebben kantoren en laboratoria wereldwijd en zijn werkzaam in meer dan 45 landen. Het is een familiebedrijf waarbij de huidige directeur van de groep behoort tot de vierde generatie van de familie. De vestiging in Nederland (Moerdijk) is vooral werkzaam in de zogenaamde ARA regio (Amsterdam, Rotterdam, Antwerpen), maar ook in Duitsland, België en Luxemburg. Naast preparatiefaciliteiten in Moerdijk en op de Maasvlakte is er een laboratorium, gevestigd Raamsdonksveer. 

Je komt te werken op het kantoor in Moerdijk, waar in totaal 19 medewerkers werkzaam zijn: 12 buitendienst medewerkers en 7 kantoor medewerkers (4 administratie, 1 financieel manager, 1 directeur, 1 commercieel manager). Ondanks dat het een internationale organisatie is, hangt er een gemoedelijke Brabantse sfeer. Je bent echt een toegevoegde waarde voor de organisatie. 

 

Waar jij goed in bent: 

In de rol van HR Business Partner weet jij je kennis en ervaring over te brengen op je collega’s en de Human Resources professioneel op te zetten. Daarnaast kun jij je vinden in de volgende punten: 

  • Jij hebt 2 tot 5 jaar relevante werkervaring op HR;
  • Jij bent communicatief sterk en kan het HR beleid makkelijk vertalen naar praktijk;
  • Jij staat sterk in je schoenen, toont initiatief en weet zelf structuur aan te brengen binnen de organisatie; 
  • Jij bent iemand die meters kan maken door zelf de handen uit de mouwen te steken, maar tevens ook het overzicht weet te bewaren en processen kan opstellen. 

 

Wat wij jou bieden: 

  • Als HR Business Partner ontvang je een salaris tussen de €3300,00 en €4500,00 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband; 
  • Jij krijgt de mogelijkheid om thuis te werken, na je inwerkperiode voor maximaal 2 dagen per week;
  • Je hebt 25 vakantiedagen;
  • Je komt te werken bij een internationaal bedrijf en gezien de kleinschalige locaties, heerst er een informele, platte en toegankelijke bedrijfscultuur; 
  • Deze werkgever biedt jouw een baan met uitzicht op een vast dienstverband, bij goed functioneren;
  • Je bent bereid om te reizen naar vestigingen in Europa;
  • Tevens ligt er focus op talentontwikkeling en krijg je hierin ook mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen de organisatie;
  • Er is een pensioenplan, waarvan pensioen 1/3 werknemer en 2/3 werkgever;
  • Jij krijgt een laptop en telefoon van de zaak;
  • Reiskostenvergoeding van €0,25 per kilometer (ook woon-werk).

 

Wil jij als HR Business Partner dit bedrijf helpen om goed werkgeverschap verder te professionaliseren? Stuur dan je gegevens naar Maxine Talboom en we gaan graag met je in gesprek.

 

Weet jij wat goed leiderschap is? Ben je een kei in plannen, organiseren en prioriteiten stellen? Gaat dit gepaard met technische kennis en ervaring? Dan is deze vacature voor Teamleider Technische Dienst misschien wel de stap naar jouw nieuwe baan. Lees snel verder!
 

Wat ga jij doen?

Als Teamleider Technische Dienst ben je verantwoordelijk voor het oplossen en voorkomen van storingen in de installaties en het bevorderen van de goede samenwerking tussen jouw team, de diverse afdelingen en contractoren. Je zorgt voor de voorbereiding en planning van de uit te voeren werkzaamheden (jobs) op het gebied van onderhoud, reparatie, revisie-, modificatiewerkzaamheden en storingen. Bij de voorbereiding van kleine nieuwbouwprojecten en fabriekstops speel jij een belangrijke rol waarbij jij expertise inbrengt op (elektro-)technisch gebied.
 
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
  • Het leiden en ondersteunen van je team (6 FTE) in de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden volgens de geldende veiligheids- en kwaliteitsstandaarden, overeengekomen planning en kosten;
  • Je zorgt voor de opvolging van de werkzaamheden op het gebied van preventief en correctief onderhoud alsmede installatiewijzigingen;
  • Het is echt een aansturende functie, waarbij jij mee kijkt binnen het team om het probleem vast te stellen en/of met Engineering kijkt naar een oplossing. Je hebt echter geen meewerkende functie;
  • Je ben verantwoordelijk voor de effectieve inzet van de beschikbare interne en contractor resources voor het uitvoeren van de onderhoudswerkzaamheden;
  • Je waarborgt een snelle efficiënte en gedetailleerde communicatie met de productie en planningsafdeling;
  • Je hebt nauw overleg met de Day Shift Leader omtrent het plannen en uitvoeren van werkzaamheden en werkt samen met de Maintenance & Reliability Engineer;
  • Je registreert de uitgevoerde werkzaamheden en gebruikte materialen in het Maintenance Management Systeem en zorgt voor de rapportage;
  • Je neemt deel aan projectgroepen op het gebied van optimalisatie, vervanging of nieuwbouw;
  • Je onderhoudt contacten met leveranciers van materialen en diensten en voert controles uit op de gevolgde procedures en uitgevoerde werkzaamheden;
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager Maintenance & Engineering;
  • Als Teamleider Technische Dienst draai je in toerbeurt één week mee in de algemene consignatieregeling. Als het team compleet is, bestaat deze uit 7 medewerkers, waarbij je dus 1 keer in de 7 weken bereikbaar moet zijn. Het komt echter zelden voor dat je naar locatie moet. 

     

Hier ga je aan de slag

Jouw werkgever produceert chemische producten voor o.a. papierverwerking. De standplaats voor deze functie is de productielocatie in Moerdijk. Naast deze locatie heeft de organisatie één andere locatie in Nederland. Het hoofdkantoor bevindt zich in Zwitserland. Op de plant in Moerdijk werken 90 personeelsleden. De sfeer is te bestempelen als informeel. Zo zijn er korte communicatielijnen en een nuchtere no-nonsense instelling.
 
Als Teamleider Technische Dienst kom je terecht in een betrokken, gezellig en hard werkend team met een gezonde dosis humor. Je gaat een team van 6FTE aansturen.
 

Waar jij goed in bent

Als Teamleider Technische Dienst heb jij aantoonbare werkervaring in een dergelijke functie waar ook hoge eisen aan o.a. veiligheid en kwaliteit worden gesteld, bij voorkeur in de chemische industrie. Verder heb jij:
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 in technische richting;
  • Kennis van elektrotechniek of de bereidheid deze kennis eigen te maken;
  • Goede schriftelijke en mondelinge beheersing van Nederlandse en Engelse taal.
Jouw belangrijkste competenties als Teamleider Technische Dienst:
  • Sterk in samenwerken en het opbouwen van goede werkrelaties met de diverse afdelingen binnen de organisatie;
  • In staat zijn om door motiveren en coachen het team verder te ontwikkelen;
  • Sterk in plannen, organiseren en de juiste prioriteiten stellen in een omgeving waar de werkzaamheden sterk variëren;
  • Het team kunnen begeleiden door goed leiderschap.
 

Wat wij jou bieden

Als Teamleider Technische Dienst ben jij gegarandeerd van een uitdagende functie in dagdienst bij een efficiënte organisatie met korte communicatielijnen. Verder kun je uitgaan van het volgende:
  • Een salaris afhankelijk van je werkervaring, in een range van €4500 tot €4800;
  • De mogelijkheid je op basis van je persoonlijke competenties verder te ontwikkelen;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een premievrij pensioen;
  • Directe indiensttreding bij jouw werkgever, met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een internationale dynamische werkomgeving.
 
Klinkt dit als jouw droombaan? Wil je meer weten over deze functie als Teamleider Technische Dienst? Laat dit Celine dan snel weten. Zij vertelt je er graag meer over en brengt je in contact met deze werkgever.
 
 
Ben jij die gedreven manager die in een dynamische omgeving het hoofd koel weet te houden? Ga jij altijd voor kwaliteit en gaat je hart sneller kloppen van de voedingsmiddelenbranche? Analyseer jij graag wat fout gaat en word je enthousiast van het invoeren van verbetermaatregelen? Dan ben jij de Manager QC die wij zoeken! 

Wat ga je doen

Als Manager QC bij onze opdrachtgever geef je leiding aan de afdeling QC met daarin 2 supervisors, die ieder weer verantwoordelijk zijn voor meerdere controleurs (10 FTE). Je rapporteert aan de Plantmanager en bent onderdeel van het MT. Daarnaast bestaat jouw takenpakket o.a. uit:
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de uitvoering van kwaliteitscontroles, inspecties en onderzoeken op grondstoffen, additieven, halffabricaten, eindproducten, verpakkingsmaterialen en procesinstellingen;
  • Je stelt planningen op en bewaakt deze en verder geef je aansturing aan het proces van kwaliteitscontrole. Je bent verantwoordelijk voor het implementeren van procedures, instructies en registratiesdie vanuit de corporate QA-afdeling worden aangedragen.
  • Jij integreert de kwaliteitssystemen en zorgt er zodoende voor dat het productieproces voldoet aan de kwaliteitssystemen;
  • Je ondersteunt de corporate QA afdeling bij interne en externe audits, zowel kwaliteitszorgsysteem als klanten;
  • Je bent verder ook verantwoordelijk voor het blokkadeproces en zorgt voor een goede analyse en opvolging van klachten. Alles om herhaling te voorkomen!
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de behartiging van personeelsaangelegenheden.

Hier ga jij aan de slag

Als Manager QC kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
 
Binnen het bedrijf heerst een fijne informele sfeer en is er veel persoonlijke aandacht.

Waar jij goed in bent

Onze ideale Manager QC heeft minimaal hbo werk- en denkniveau in de richting van levensmiddelentechnologie. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt uitstekende beheersing en kennis van systemen, waaronder ERP en kwaliteitsregistratiesystemen;
  • Je hebt gedegen kennis van kwaliteitszorgsystemen (IFS, BRC, GMP, SKAL, e.d.);
  • Je hebt uitgebreide beheersing van Microsoft Office;
  • Je bent analytisch sterk en ervaring met Six Sigma of Minitab is een pré;
  • Je hebt sterke leidinggevende capaciteiten, bent inventief en schroomt niet om je oordeel te geven;
  • Je krijgt het voor elkaar om samen te werken op verschillende niveaus binnen de organisatie.

Wat bieden wij jou

Werken als Manager QC bij dit fijne bedrijf betekent in ieder geval dat je veel verschillende taken mag oppakken en dat geen dag hetzelfde is. Daarnaast heb jij leuke collega’s (ook niet onbelangrijk). Verder mag jij het volgende verwachten:
  • Een goed salaris;
  • Een vaste eindejaarsuitkering;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende functie met een grote mate van zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid;
  • Jij mag onderdeel zijn van een gemotiveerd en gedreven team;
  • Een bedrijf dat continu in ontwikkeling is;
  • CAO groente- en fruit verwerkende industrie;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen per jaar.
Zie jij jezelf hier al werken? Mooi! Stuur je cv naar Christel (solliciteren@modoc.nl) of solliciteer via de Whatsapp knop. We stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.
 
Werk jij nauwkeurig en secuur en ben jij een betrokken leidinggevende. Stimuleer jij gemakkelijk het kwaliteitsbewustzijn van een organisatie? Dan ben jij de Quality Manager die wij zoeken!
 

Wat ga je doen?

Als Quality Manager ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, realiseren en zo nodig bijsturen van het gehele QA beleid. Je stimuleert en ontwikkelt het kwaliteitsbewustzijn in de gehele organisatie. Jouw takenpakket zal o.a. bestaan uit:
  • Opzetten en eindverantwoordelijk voor het beheer van de betreffende kwaliteitssystemen, zodanig dat aan alle actuele certificeringseisen voor de betreffende kwaliteitssystemen is voldaan;
  • Eindverantwoordelijk voor de opzet en afhandeling van audits;
  • Verantwoordelijk voor het (laten) uitvoeren van de beleidsplannen c.q. jaarplannen.
  • Mede verantwoordelijk voor het behalen van de bedrijfsdoelstellingen;
  • Verantwoordelijk voor het realiseren van een optimale inzet van middelen en materialen op zijn/haar afdeling;
  • Geeft leiding aan het QA team;
  • Als MT-lid mede verantwoordelijk voor het organisatiebeleid en het behalen van de organisatiedoelstellingen.
 
Een focuspunt in deze rol is het implementeren van de nieuwe “food safety culture” waarbij jouw kennis van de BRC norm van toegevoegde waarde is.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is één van de meest toonaangevende en technisch meest geavanceerde vouwdozenfabrikanten die producten van hoge kwaliteit produceert. Op de vestiging in Hoogerheide zijn circa 380 medewerkers in dienst en een aantal uitzendkrachten.
Ze bieden innovatieve verpakkingsoplossingen aan verschillende leveranciers van bijvoorbeeld diepvries- en koelversproducten, graan- en banketproducten, food-to-go, chocolaterie, drank, huishoudproducten en diervoeding.
 
Met een productportfolio waarin de nadruk ligt op hernieuwbare, gerecyclede en recyclebare materialen, is dit bedrijf net zo toegewijd aan hun klanten en 19.000 medewerkers als aan de bescherming van het milieu en teruggeven aan de gemeenschappen waarin we leven en werken.
 
De organisatie, die al sinds 1991 bestaat, heeft in 2021 maar liefst 3 prijzen gewonnen tijdens European Carton Excellence Awards.
Het bedrijf kenmerkt zich door een open, informele, no-nonsense cultuur. Daarnaast is er alle ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
 
Het MT bestaat uit de HR Manager, Finance Manager, Plantmanager, Salesmanager, Supply Chain Manager, Operations Manager en een directielid. De leeftijden van het MT variëren van jong tot oud.
In het MT wordt open en transparant gecommuniceerd en wordt verwacht dat acties matchen met woorden en zaken niet blijven liggen.
 
De vacature is ontstaan in verband met het vertrek van de huidige Quality Manager.
 

Waar jij goed in bent

De rol van Quality Manager binnen deze toffe organisatie is jou op het lijf geschreven als jij een afgeronde hbo opleiding hebt in de richting van Levensmiddelentechnologie of vergelijkbaar. Jouw vrienden en familie omschrijven jou als een communicatief sterke manager met goed ontwikkelde soft skills.
Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
  • Je bent communicatief vaardig in Engels en Nederlands;
  • Je hebt ervaring met Six Sigma (black belt) of Wold Class Manufacturing;
  • Je legt gemakkelijk contacten en bent goed in het onderhouden van deze contacten;
  • Je weet andere gemakkelijk te overtuigen;
  • Je bent een inspirerend leider en zorgt hiermee dat gemeenschappelijke doelstellingen worden behaald.

Wat bieden wij jou?

Als je als Quality Manager aan de slag gaat bij deze werkgever mag je je verheugen op een afwisselende functie waarbij geen dag hetzelfde is. Daarnaast kun je rekenen op het volgende:
  • Een salaris van minimaal € 69.000 bruto per jaar o.b.v. 38 uur per week;
  • Een bonus van maximaal 10% bij het behalen van je doelstellingen;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een reiskostenvergoeding welke onlangs is verhoogd i.v.m. de stijgende benzineprijzen;
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen;
  • Een mooie werkplek in een modern omgeving met enthousiaste en fijne collega’s.
 

Wist je dat?

Onze opdrachtgever heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Recente innovaties zijn gericht op het verminderen van gebruik van plastic en sommige verpakkingen zijn 100% recyclebaar!
 
Stuur snel je cv naar Marissa Andries voordat iemand anders er vandoor gaat met deze toffe functie van Quality Manager. We stellen je graag voor bij deze mooie en fijne werkgever in de regio.

Ben jij een kei in het vertalen van wensen van klanten? Zorg jij ervoor dat implementaties soepel verlopen? Dan is deze goedbetaalde rol als IT Projectmanager echt iets voor jou!

Wat ga je doen?

IT is een breed begrip. In dit geval ga jij je als IT Projectmanager bezig houden met het analyseren van de wensen, zowel intern als extern. Jij maakt de vertaling tussen de functionele analyse naar een technische oplossing. Je gaat je bezig houden met het software stuk (WMS). Als IT Projectmanager binnen de IT Applications afdeling ben jij de organiserende en meewerkende spil tussen de klanten van onze opdrachtgever en de collega’s op de IT afdeling die de integraties tussen de verschillende systemen bouwen, configureren en onderhouden.
 
Na een interne opleiding in de softwarepakketten en bedrijfsprocessen ben je verantwoordelijk voor het tijdig, volledig en binnen budget opleveren van IT integratie -en verbeteringsprojecten.
 
Jouw verantwoordelijkheid is de coördinatie van de projecten van A tot Z:
  • De analyse en het in kaart brengen van de interne behoeften en/of van de behoeften van de klant
  • Het vastleggen van scope, functionele analyse en data mappings;
  • Communicatie naar andere IT afdelingen en naar Operations;
  • Het opstellen van het project plan, rekening houdend met timing, afstemming resources en kosten;
  • De configuratie van de WMS systemen samen met de WMS Specialisten;
  • Project opvolgen, test validatie, borgen en gedocumenteerd overdragen aan WMS Support;
  • De interne en/of externe communicatie onderhouden over project status gedurende het gehele project;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten van deze werkgever gedurende de loopperiode van het project, daarnaast ben je in staat om verschillende projecten in parallel te beheren.

Hier ga je aan de slag

Je gaat als IT Projectmanager aan de slag bij een bedrijf dat een marktleider is in Supply Chain Management (SCM) diensten voor de mode- en lifestyle-markt.
Het bedrijf is in 1862 opgericht en geëvolueerd van een transportbedrijf naar een leverancier van complete supply chain-oplossingen met een specifieke expertise in e-fulfilment.
 
Mode- en lifestyle artikelen van diverse grote merken arriveren vanuit het buitenland in Bergen op Zoom en gaan naar Nederlandse en Europese groothandelaren, winkelfilialen en particulieren die via internet hebben besteld. Denk hierbij bijvoorbeeld aan merken als Superdry en Abercrombie & Fitch.
Met een sterke basis in Europa is het bedrijf uitgebreid naar o.a. de VS, waardoor het bedrijf haar klanten over de hele wereld kan bedienen. Op basis van investeringen en uitgebreide ervaring met IT-oplossingen is onze opdrachtgever in staat om een wereldwijd verenigd platform voor klanten te bieden. Elke dag ondersteunen meer dan 3000 teamleden klanten om hun belofte na te komen.
 
Deze werkgever die reeds 160 jaar bestaat heeft in 2018 de Participatieprijs gewonnen en heeft zich een jaar lang de meest maatschappelijke werkgever uit de regio mogen noemen.
Binnen het bedrijf wordt ambitie zeer gewaardeerd en mooie kansen gegeven.
 
Je komt terecht in een enthousiast team van 5 ervaren Projectmanagers. Jouw leidinggevende Robert is iemand waar je open en eerlijke communicatie van mag verwachten.  
Daarnaast werkt de IT-afdeling zeer nauw samen onderling en afdeling overschrijdend. Hierdoor kan je dus voortdurend in aanraking komen met nieuwe mensen en nieuwe afdelingen.
 
Waar jij goed in bent
Jij bent de IT Projectmanager die we zoeken als jij hbo werk- en denkniveau hebt. Een achtergrond in IT is niet noodzakelijk. Een afgeronde opleiding in de richting van bedrijfskunde is bijvoorbeeld ook interessant.  Daarnaast herken je je grotendeels in de volgende punten:
  • Je bent geïnteresseerd in logistieke (IT) systemen en bedrijfsprocessen;
  • Je bent nieuwsgierig, zelfstandig en beschikt over een sterk analytisch vermogen;
  • Je bent een gestructureerde, constructieve en proactieve voortrekker die streeft naar continue verbetering;
  • Je bent niet bang voor het feit dat je het eerste aanspreekpunt bent voor de klant op WMS gebied;
  • Je bent communicatief vaardig in Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
  • Je durft innovatief uit de hoek te komen.

Wat wij jou bieden

Als IT Projectmanager kom jij terecht bij een toffe internationale organisatie waar ruimte is voor jouw ambitie en ontwikkeling. Daarnaast mag je het volgende verwachten:
  • Een goed salaris van minimaal € 2900 bruto o.b.v. 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • De mogelijkheid om thuis te werken (gemiddeld 50/50 thuis en op kantoor);
  • De mogelijkheid om op verschillende locaties van de opdrachtgever te werken;
  • Flexibele werktijden (de kinderen kun je dus eerst nog naar school brengen);  
  • Fijne collega’s waardoor je elke dag met plezier naar je werk gaat;
  • 22 vakantiedagen en na 2 jaar in dienst 24 vakantiedagen;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever.
 
Kijk jij er al naar uit om met jouw kwaliteiten dit leuke team te komen versterken als Projectmanager? Stuur je cv naar Marissa Andries, we stellen je graag voor bij deze mooie organisatie!