Carrière niveau: Leidinggevend
In de rol van Service & After Sales Manager stuur je het Service & After Sales team aan en speel je een belangrijke rol in het verbeteren van de klantervaring na de aankoop. Een uitdagende functie waarin leiderschap, service en commerciële vaardigheden samenkomen.
Wat ga je doen?
Als Service & After Sales Manager werk je aan de doorontwikkeling van de service- en onderhoudsorganisatie. Je richt je op het continu verbeteren van de klanttevredenheid en bouwt mee aan een duurzame relatie met de gebruikers van de machines. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
- Aansturen van het team: Je geeft leiding aan het Service & After Sales team in Nederland en ondersteunt hen bij het bereiken van gezamenlijke doelen.
- Verbeteren van klanttevredenheid: Je analyseert de huidige dienstverlening en voert verbeteringen door om een hogere standaard in service te bereiken.
- Uitbreiden van aftersales: Je werkt actief aan cross-selling en aftersales-initiatieven om omzet- en margedoelstellingen te behalen.
- Implementeren van programma’s: Je ontwikkelt en voert een ‘Sales through Service’-programma uit, gericht op het benutten van commerciële kansen binnen het serviceproces.
- Klantencontact en administratie: Je onderhoudt contact met bestaande en potentiële klanten, zowel nationaal als internationaal, en beheert een accurate klant- en verkoopadministratie.
- Optimaliseren van processen: Je zorgt voor een efficiënt verloop van service-, spares-verkoop- en orderverwerkingsprocessen.
- Proactieve benadering: Je zoekt actief contact met klanten om nieuwe kansen te identificeren en hen te ondersteunen bij hun service- en onderhoudsbehoeften.
Hier ga je aan de slag
Onze opdrachtgever is een innovatief en toonaangevend bedrijf dat landbouwmachines voor industrieel verwerkte groenten, aardappelen, fruit en zaadmaïs ontwikkelt en produceert. Daarnaast leveren zij productlijnen in de mesttechniek en ruwvoerwinning. Ze leveren de machines in meer dan 40 landen wereldwijd aan telers, veehouderijen, loonwerkers en voedselverwerkende bedrijven. Het is een internationale organisatie met in totaal ruim 800 medewerkers, verdeeld over 6 fabriekslocaties en 13 servicelocaties in Noord- en Zuid-Amerika, Frankrijk, Engeland en Nederland. Het hoofdkantoor staat in Roosendaal.
Bij deze werkgever hangt een familiegevoel en is er een informele werksfeer.
Waar jij goed in bent
Sales kent voor jou geen geheimen, net als dat je weet hoe service- en aftersales processen en systemen werken. Met je sterke analytische vaardigheden en je vermogen om actie- en verbeterpunten te identificeren, weet je je functie goed in te vullen. Rapportages en data is waar jij blij van wordt. Daarbij ben je iemand die goed kan onderhandelen en contracten weet af te sluiten. Met je ondernemende mindset weet je strategische lange termijnplannen te ontwikkelen en te implementeren. Ook herken jij je in het volgende:
- Je hebt minimaal een HBO+ opleiding in een technische en commerciële achtergrond;
- Je hebt leidinggevende ervaring, bij voorkeur met een team van 15 medewerkers;
- Je hebt uitstekende communicatievaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels. Frans is een pré;
- Je hebt bewezen ervaring in het realiseren van omzet- en marge doelstellingen;
- Je hebt ervaring met het opzetten en onderhouden van een service- en onderhoudsorganisatie;
- Je bent bereid tot internationaal reizen om op klantlocatie service te verlenen.
Wat we je bieden
- 27 vakantiedagen;
- Salaris conform de cao Metalektro en op basis van ervaring en leeftijd;
- Goed pensioen;
- Reiskostenvergoeding;
- Een informele werksfeer;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling door middel van cursussen en opleidingen;
- Jaarlijkse feesten; zomer barbecue, personeelsfeest en kerstborrel;
- Veel Brabantse gezelligheid.
- Uitdagende projecten en de kans om betrokken te zijn bij de groei van ons bedrijf op internationaal niveau
- Volop kansen om je met cursussen en opleidingen te ontwikkelen en door te groeien
- Een zelfstandige, afwisselende baan met ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
- Een baan bij een gezellig en stabiel bedrijf in een groeiende markt
Mogen we jou toevoegen aan het team als Service & Aftersales manager in Roosendaal? Bij interesse, ontvangen we graag je gegevens, zodat we je kunnen leren kennen.
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een geboren leider met een passie voor logistiek? Kun jij een team inspireren en processen optimaliseren in een dynamische werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou als nieuwe Teamleider Warehouse!
Wat ga je doen?
Als Teamleider Warehouse ben jij verantwoordelijk voor het soepel verlopen van alle operationele processen in het magazijn. Je stuurt een team van magazijnmedewerkers aan, zorgt voor een efficiënte werkverdeling en bewaakt de kwaliteit en productiviteit. Je hebt een belangrijke rol in het realiseren van de logistieke doelstellingen en het continu verbeteren van de processen.
Jouw verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:
- Dagelijks aansturen, motiveren en coachen van je team.
- Coördineren en optimaliseren van magazijnprocessen zoals ontvangst, opslag en verzending van goederen.
- Toezien op de naleving van veiligheidsvoorschriften en kwaliteitsnormen.
- Plannen en organiseren van de personeelsbezetting op basis van werkvoorspellingen.
- Signaleren van knelpunten en het aandragen van verbeteringen.
- Rapporteren van resultaten en voortgang aan de Warehouse Manager.
Hier ga je aan de slag
Deze werkgever is actief binnen verpakkingsoplossingen binnen de agro sfeer. Hierbij kun je denken aan transportverpakkingen boven de 10 kilo, zoals big bags, zakken en netten. Ook het kleiner verpakkingsmateriaal, zoals schalen en folies voor de minder zware producten behoren tot deze organisatie.
Je komt terecht in een sociaal team. Jouw collega’s zijn bereid om een stapje extra te zetten voor elkaar. De sfeer is gemoedelijk en prettig te noemen.
Waar jij goed in bent
Je bent een ervaren leidinggevende binnen een logistiek omgeving. Als Teamleider Warehouse heb je sterke communicatieve vaardigheden en een natuurlijke leiderschapsstijl. Verder herken jij je in het volgende:
- MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in logistiek of supply chain management.
- Probleemoplossend vermogen en oog voor procesverbetering.
- Ervaring met warehouse management systemen (WMS) is een pré.
- Flexibiliteit en stressbestendigheid in een dynamische werkomgeving.
Wat wij je bieden
- Een uitdagende functie binnen een groeiend en ambitieus bedrijf;
- Bij vaste dienst een 13e maand en 8% vakantietoeslag (over 13 maanden);
- 28 vakantiedagen;
- Reiskostenvergoeding;
- CAO Groothandel Textiel en aanverwante artikelen;
- Een werkgever met focus op talentontwikkeling;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
- Een hecht en betrokken team waar samenwerking centraal staat.
Mogen wij jou toevoegen aan het team in Rilland als Teamleider Warehouse. Wij maken graag kennis met je, dus stuur je gegevens naar ons op en hopelijk tot snel.
Carrière niveau: Leidinggevend
Heb jij een scherp oog voor kwaliteit, veiligheid, en milieu en wil je jouw expertise inzetten bij een toonaangevend internationaal bedrijf? Lees dan snel verder! Wij bieden jou een uitdagende rol waarin je verantwoordelijk bent voor het waarborgen en verbeteren van processen en systemen die bijdragen aan hoogwaardige producten en een veilige werkomgeving. Wil jij werken in een dynamische en informele organisatie waar jouw leiderschap en technische affiniteit écht het verschil maken? Solliciteer dan vandaag nog!
Wat ga je doen?
Als QHSE Manager speel jij een cruciale rol in het succes van de organisatie. Jij bent verantwoordelijk voor de naleving en verbetering van het kwaliteitsbeleid conform ISO-certificaten (ISO 9001, ISO 14001 en ISO 45001). Samen met je collega’s optimaliseer je continu de processen rondom kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu. Je stuurt medewerkers aan op deze thema’s en werkt samen met de kwaliteitscontroleur om ervoor te zorgen dat alleen producten van topkwaliteit de productievloer verlaten.
Met jouw technische inzicht en leidinggevende vaardigheden motiveer je het team om een veilige, duurzame en efficiënte werkomgeving te creëren. Daarnaast ben je dé expert die klaarstaat om de organisatie te ondersteunen in haar groei en innovaties.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is gevestigd in Steenbergen en specialiseert zich in innovatieve, hittebestendige oplossingen. Denk aan isolatiemateriaal voor uitlaatpijpen, ruitjes voor ovens, of toepassingen binnen de petrochemie, transport en offshore. Een breed scala aan sectoren maakt dagelijks gebruik van deze producten.
De organisatie heeft meerdere vestigingen in Europa, waaronder België, Duitsland, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. Hoewel internationaal georiënteerd, blijft het hoofdkantoor in Steenbergen het hart van de operatie. Hier werken zo’n 100 collega’s, verdeeld over kantoor- en productiewerkzaamheden, in een informele werksfeer met een echte no-nonsense mentaliteit.
Waar ben jij goed in?
- Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een afgeronde opleiding als veiligheidsdeskundige of je bent bereid deze te volgen.
- Affiniteit met techniek en ervaring in de maakindustrie zijn een must.
- Je hebt aantoonbare leidinggevende capaciteiten en weet collega’s te motiveren en inspireren.
- Je hebt ervaring met ISO-certificeringen (ISO 9001, 14001, 45001) en weet processen strak en efficiënt in te richten.
Wat bieden wij jou?
- Een competitief salaris afgestemd op jouw leeftijd, ervaring en opleiding.
- Ruimte om jezelf verder te ontwikkelen binnen een internationale organisatie.
- Bij goed functioneren zicht op een vast dienstverband.
- We zorgen ervoor dat jouw reiskosten worden vergoed.
- Fijne werksfeer: Een informele, collegiale omgeving waarin je kunt rekenen op een enthousiast en betrokken team.
Ben jij klaar om de volgende stap in jouw carrière te zetten?
Wacht niet langer en solliciteer direct op deze uitdagende functie als QHSE Manager! Stuur ons jouw cv en motivatie en wie weet maak jij binnenkort deel uit van dit innoverende en groeiende bedrijf. We kijken uit naar jouw reactie!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn!
Wat ga je doen:
Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek.
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken.
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.
Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten.
De werktijden zijn:
- Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
- Late shift: 14.00 – 22.00 uur
- Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur
Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan.
Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden.
Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden.
Hier ga je aan de slag:
Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.
Waar jij goed in bent:
Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
- Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
- Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
- Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
- Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.
Wat wij jou bieden:
- Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
- Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
- CAO grafimedia;
- De ploegentoeslag is 23,21%;
- 5 weken vakantie per jaar;
- De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd;
- Eindejaarsbonus;
- Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
- Een goed pensioenfonds;
- Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
- Veel uitdagingen die je mag aanpakken;
- Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz.
- Volgend jaar staat er een groot feest op de planning!
- Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;
Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een echte kartrekker met financiële achtergrond? Werk jij nauwkeurig en draai je voor rapportages je hand niet om? Dan ben jij misschien wel de Supervisor Financiële Administratie die we zoeken.
Wat ga je doen?
In deze functie heb je een sleutelrol in het nauwkeurig en succesvol runnen van de afdeling Accounting binnen de organisatie. Je schakelt met diverse afdelingen en externe, vaak ook internationale contacten zoals o.a. de
bank, accountants en klanten. Deze gesprekken voer je ook gemakkelijk in het Engels. Tevens ben je de sparringpartner van de Finance Manager en geef je dagelijks sturing aan het accounting team bestaande uit 2 á 3 personen. Zowel het bedrijf als de afdeling zijn volop in ontwikkeling waarbij jij een eigen bijdrage kunt leveren.
Op korte termijn zijn er diverse interessante uitdagingen, zoals een toekomstige implementatie van SAP, het ontwikkelen van het personeel en de verdere professionalisering van de maand- en jaarafsluitingen. Als Supervisor Financiële Administratie ben je als vanzelfsprekend de kartrekker binnen het team op het gebied van projectmatig werken en innovatie.
Jouw werkzaamheden zijn onder andere:
- Dragen van de verantwoordelijkheid voor de financiële administratie en toekomstige ontwikkelingen binnen deze afdeling;
- Leiding geven aan een team van 2 á 3 collega’s;
- Samenwerken wanneer nodig met andere afdelingen en collega’s binnen de organisatie;
- Verzorgen van rapportages;
- Assisteren bij het maken van het jaarlijks budget;
- Assisteren bij de maand- en jaarafsluiting;
- Contact onderhouden met accountants, overheidsinstanties, klanten, etc.
Hier ga jij aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een dochteronderneming van een Amerikaans bedrijf. Wereldwijd zijn er meerdere vestigingen. Op 12 locaties in 8 landen produceert dit bedrijf de producten. De locatie in Tholen is er hier een van.
Het bedrijf produceert vuurvaste materialen die toegepast worden in ovens voor het smelten en het vloeibaar houden van metalen. De klanten van deze organisatie zijn o.a. producenten van staal, koper, aluminium en ijzer.
Het moederbedrijf bestaat al 60 jaar, de dochteronderneming in Tholen is 25 jaar geleden opgericht. De locatie in Tholen is bovendien groeiende: onlangs is het pand uitgebreid met o.a. een grotere kantine en een extra productiehal.
Binnen de organisatie heerst een informele en prettige sfeer. Het team gevoel is groot en samen streef je naar het beste resultaat.
Waar jij goed in bent
Als Supervisor Financiële Administratie heb jij natuurlijk een goed cijfermatig inzicht en leidinggevende capaciteiten. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je hebt hbo werk- en denkniveau;
- Je bent communicatie vaardig in zowel Nederlands als Engels;
- Goede beheersing van MS Office, met nadruk op Excel vaardigheden;
- Kennis van SAP is een pré;
- Bij voorkeur 2 tot 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol.
Wat bieden wij jou?
Naast dat jij als Supervisor Financiële Administratie mag werken in een fijn klein team binnen een informeel bedrijf, mag je ook het volgende verwachten:
- Een zeer goed salaris(dit wordt afgestemd o.b.v. jouw kennis en ervaring);
- Goede werk-privé balans(overwerken komt zelden voor);
- Een fijne pensioenregeling die door de werkgever betaald wordt;
- Een winstuitkering;
- Een prettige werksfeer bij een internationaal en groeiend bedrijf;
- De mogelijkheid om thuis te werken.
Kijk jij al uit naar deze belangrijke functie binnen dit bedrijf en ben jij de Supervisor Financiële Administratie die we zoeken voor deze leuke werkgever? Stuur dan snel je cv naar Christel Dobbelaar. We stellen je graag voor!
Carrière niveau: Leidinggevend
Heb je een achtergrond in vastgoed en wil je jouw kennis en ervaring inzetten in een veelzijdige en maatschappelijk betrokken organisatie? Als coördinator bedrijfsbureau krijg je de kans om een team aan te sturen, processen te verbeteren en een belangrijke bijdrage te leveren aan het beheer van gebouwen en installaties. Een uitdagende rol waarin jouw vaardigheden écht het verschil maken!
Wat ga je doen?
Als coördinator bedrijfsbureau ben jij de drijvende kracht achter een soepel lopend bedrijfsbureau. Jij stuurt medewerkers aan, houdt processen overzichtelijk en tilt de organisatie naar een hoger niveau. Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
- Je geeft hiërarchische en functionele leiding aan de medewerkers van het bedrijfsbureau.
- Je waarborgt kwalitatieve ondersteuning aan de technische- en terreindienst, met focus op planning en administratie.
- Je beheert contracten en leveranciers (inclusief CAD-contracten) samen met het inkoopteam.
- Je vertaalt de meerjarenplannen van de organisatie naar concrete acties en houdt de resultaten inzichtelijk.
- Je beheert de verhuur- en eigendomsportefeuille van de gebouwen van de organisatie.
- Je bewaakt projectplanningen en stemt deze af met de interne werkvoorbereider.
- Je voert assetregistratie uit en beheert mutaties in bouw- en installatiedossiers.
- Je leidt en neemt deel aan werkgroepen en projecten op organisatie- en afdelingsniveau.
Kortom, een uitdagende functie waarin je dagelijks het verschil maakt!
Hier ga je aan de slag
Onze opdrachtgever is een organisatie voor geestelijke gezondheidszorg, maatschappelijke zorg, opvang en welzijn. Met een team van zo’n 1.400 medewerkers ondersteunen en behandelen zij jaarlijks ongeveer 10.000 mensen in heel Zeeland, verspreid over vijftig locaties. Deze hulp richt zich op uiteenlopende problemen, van psychiatrische stoornissen en verslaving tot huiselijk geweld en maatschappelijke uitdagingen.
De ambitie van deze organisatie? Het voorkomen van geestelijke gezondheidsproblemen, genezing waar mogelijk en ondersteuning waar nodig. Hun missie is van grote maatschappelijke waarde: bijdragen aan een gezonde geestelijke balans voor iedereen.
Jij komt terecht op het bedrijfsbureau binnen de afdeling Huisvesting, Projecten & Onderhoud. Deze afdeling valt onder de dienst Financiën, Vastgoed & Facilitair en beheert het vastgoed, de technische installaties en terreinen van de organisatie. Samen met je team werk je aan optimaal presterende gebouwen in een omgeving waar samenwerking en innovatie centraal staan.
Wat neem jij mee?
We zoeken een daadkrachtige en resultaatgerichte professional met affiniteit voor vastgoed en leiderschap. Jij herkent jezelf in het volgende profiel:
- Je hebt een afgeronde hbo-opleiding in de richting van vastgoed.
- Je beschikt over aantoonbare kennis van en/of ervaring in een leidinggevende of coördinerende functie, of bent bereid hierin te groeien.
- Je hebt kennis van vastgoed, bouw, installaties en digitale gegevensverwerking.
- Je bent vaardig met MS Office en CAD-systemen.
- Je bent communicatief sterk en denkt in oplossingen.
Voor deze functie vragen we een verklaring omtrent gedrag (VOG) en minimaal één referentie.
Wat bieden wij jou?
Deze werkgever biedt een prettige werkomgeving met veel ruimte voor ontwikkeling en goede arbeidsvoorwaarden. Dit kun je verwachten:
- Een jaarcontract van gemiddeld 36 uur per week, met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren.
- Een salaris conform schaal FWG 55 (cao GGZ), tussen € 3.199,- en € 4.977,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (per 1 december 2024).
- Goede secundaire voorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering, vakantietoeslag, balansbudget en collectieve verzekeringen.
- Diverse scholings- en ontwikkelmogelijkheden, zoals toegang tot e-learning via platforms als GoodHabitz.
- Een dynamische organisatie waar samenwerking en innovatie worden gewaardeerd.
Meer weten of solliciteren?
Ben jij klaar om deze rol op je te nemen en bij te dragen aan een maatschappelijk belangrijke organisatie? Of ben je benieuwd naar andere functies binnen het bedrijfsbureau? Neem gerust contact met ons op om jouw mogelijkheden te bespreken. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
Carrière niveau: Leidinggevend
Haal jij als teamleider het beste uit je mensen? Staat voedsel- én Arboveiligheid hoog in het vaandel bij jou? En kan een optimale personeelsbezetting met een gerust hart aan jou overgelaten worden? Dan is deze vacature voor teamleider expeditie geknipt voor jou! Lees snel verder.
Wat ga je doen?
Als teamleider expeditie ben je het eerste aanspreekpunt voor de expeditie medewerkers en andere afdelingen. Je zorgt dat iedereen met plezier naar zijn werk komt, dat iedereen weet wat er wordt verwacht en dat problemen worden opgelost. Jouw rol kent verder de volgende verantwoordelijkheden:
- Zorgen voor een optimale inzet van je medewerkers en efficiënte indeling van de expeditie ruimte;
- Aansturen, begeleiden en motiveren van acht expeditie medewerkers. Jij haalt het beste uit je mensen;
- Verdelen van werkzaamheden, structuur aanbrengen en op dagelijkse pieken meewerken om deze op te vangen;
- Opstellen van personele planningen en hierbij afstemmen met andere afdelingen;
- Toezien op naleving van de voorschriften m.b.t. voedselveiligheid en Arbo veiligheid;
- Uitvoeren van controles en zorgen voor juistheid en volledigheid van voorraden;
- Verbetervoorstellen doen ten behoeve van om de processen en efficiency in de expeditie.
Hier ga je aan de slag
Als teamleider Expeditie kom je terecht in een familiebedrijf dat al ruim 80 jaar dé specialist is in hard fruit. Het bedrijf is door een aantal generaties van teelbedrijf uitgegroeid tot een internationale handels- en verpakkingsbedrijf. Deze werkgever is een toonaangevend in de foodbranche door de hoge kwaliteitsstandaard en ze voorzien retailers met hun eigen transport van topkwaliteit hardfruit.
Je komt te werken in een hecht familiebedrijf waarin iedereen voor elkaar klaarstaat. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Binnen de gehele organisatie heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met +/- 250 gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
Hier ben jij goed in
Als teamleider expeditie beschik je over een positieve werkmentaliteit, toon je initiatief en probeer je samen met je team een stapje verder te komen. Je bent communicatief vaardig zodat je het bedrijfsbeleid kan doorvoeren op de afdeling en intern zaken afstemt. Verder herken jij jezelf in de volgende competenties:
- In bezit van heftruckcertificaat;
- MBO werk- en denkniveau;
- Enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie;
- Flexibele houding;
- Stressbestendig;
- Behulpzame en collegiale instelling;
- Beschikbaar om regelmatig mee te werken in de avond en in het weekend.
Dit bieden wij jou
Je komt terecht in een hecht team van cololega’s. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Er heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
Daarnaast bieden wij jou:
- Goede ontwikkelmogelijkheden en mogelijkheden tot het volgen van aanvullende cursussen;
- 26 vakantiedagen per jaar en een mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen;
- Een baan voor langere tijd, met uitzicht op vast dienstverband;
- Passende reiskostenvergoeding;
- Aandacht voor gezellige borrels of een BBQ met je collega’s.
Klinkt dit als jouw nieuwe baan als teamleider expeditie? Laat ons weten waarom! We vertellen je graag meer over jouw toekomstig werkgever.
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een geboren leidinggevende? Vertrouwd met een productieomgeving? Weet jij je team te enthousiasmeren om samen de beste resultaten te behalen? Dan is deze goedbetaalde (€ 3750 – € 5200 ex toeslagen) baan met veel vrije dagen (bijna 35) als Productieleider jou op het lijf geschreven.
Wat ga je doen?
Als Productieleider geef je leiding aan een team operators, uitgebreid met tijdelijke krachten. Jij bent de opleider en motivator voor jouw team. Je stuurt de productiewerkzaamheden aan, zodanig dat je gezamenlijk zorgt voor een optimaal verloop van het productieproces. Dit houdt onder meer in dat:
- Je zorgt voor het ontwikkelen en motiveren van jouw team;
- Je de te behalen resultaten met je team bespreekt en duidelijke uitleg geeft over de verwachtingen;
- Je erop toe ziet dat de juiste voorbereidingen op tijd worden getroffen;
- Je de werkzaamheden a.d.h.v. opdrachten, procedures, specificaties en geldende normen coördineert en aanstuurt;
- Je erop toe ziet dat storingen en afwijkingen tijdig wordt gesignaleerd en dat de juiste maatregelen worden getroffen om verstoringen structureel te verhelpen;
- Je zorgt voor de afstemming en overleg met toeleverende, opvolgende en ondersteunende afdelingen, zoals Inpak, Logistiek, QC en Planning;
- Je verbetermogelijkheden signaleert, hiertoe voorstellen doet en bijdraagt aan de implementatie hiervan.
Het is de wens om van 2 naar 3 ploegen te gaan in de nabije toekomst.
Hier ga je aan de slag
Als Productieleider kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
Waar jij goed in bent
- Ambitie tot het geven van leiding en begeleiden/coachen van mensen;
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je bent proactief, resultaatgericht en toont eigenaarschap;
- Een MBO4 werk- en denkniveau middels werkervaring of opleiding;
- Kennis van geautomatiseerde processen;
- Affiniteit met de voedingsmiddelenindustrie;
- Technische kennis van productiemachines en de materialen en producten die deze verwerken.
Wat wij jou bieden
- Een goed salaris van € 3750 – 5200 exclusief toeslagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
- Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
- 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen;
- Overige goede primaire & secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO voor de groente- en fruit verwerkende industrie;
- Persoonlijke begeleiding middels een ontwikkelplan, waarbij je ondersteuning krijgt van de Business trainer;
- Doorgroeimogelijkheden;
- Een persoonlijk account bij het trainingsplatform GoodHabitz;
- Korting op producten in de personeelswebshop.
Is dit jouw baan als Productieleider? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.
Carrière niveau: Leidinggevend
Heb jij leidinggevende ervaring en wil je dit inzetten bij een mooie organisatie in de voedingsmiddelenindustrie? Als Coördinator Assemblage ben jij de drijvende kracht achter de assemblage-afdeling.
Wat ga je doen?
In je rol als Coördinator Assemblage ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de dag- en weekplanning. Hierbij zorg je ervoor dat producten tijdig, volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en tegen optimale kosten worden geproduceerd. Alert zijn op afwijkingen en knelpunten in de werkprocedures is wat jij doet. Kleine aanpassingen of grotere verbeteringen, jij staat altijd klaar om deze te signaleren.
Als Coördinator Assemblage sta jij klaar om je team te motiveren het beste uit zichzelf te halen. Samen met je team stroop je de mouwen op om continue groei en ontwikkeling na te streven. Jij hebt daar een essentiële rol in.
Hier ga je aan de slag
Je komt als Coördinator Assemblage te werken bij een werkgever in de foodbranche, namelijk dé maaltijdbereider van Nederland, gevestigd in Oude-Tonge. De maaltijden worden op een specifieke manier bereid, waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.
In Oude-Tonge kom je terecht in een prachtig kookatelier. Het toegewijde team bestaan uit ongeveer 65 tot 100 medewerkers die zich inzetten voor de groei van het bedrijf. Samen successen behalen en vieren is wat ze graag doen. Naast plezier in het werk, houden ze altijd het einddoel in de gaten. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten.
Ter uitbreiding voegen ze jou graag toe aan het team.
Waar jij goed in bent
Jij hebt de skills om actiegericht, kwaliteitsgericht en resultaatgericht te handelen. Als Coördinator Assemblage ben je in staat om eigenaarschap te tonen. Daarnaast herken je je in de volgende punten:
- Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
- Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende rol binnen de foodbranche;
- Je hebt kennis over kwaliteitssystemen, voedselwetgeving en productieprocessen binnen de foodbranche;
Wat we jou bieden
Je komt als Coördinator Assemblage terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan. Je mag dan ook het volgende verwachten:
- Uitzicht op een vast contract;
- Een fulltime functie voor 40 uur per week;
- Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
- 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
- Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
- Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.
Mogen we jou toevoegen aan het team in Oude-Tonge als Coördinator Assemblage? Graag komen we met jou in contact! Stuur je CV en contactgegevens naar Marissa Andries, zodat ze kennis met je kan maken.