Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Zorg jij als Financieel Manager voor een heldere strategie? Kijk jij er naar uit om met jouw kritische blik processen efficiënter in te richten? Dan komen wij graag met jou in contact! 

Wat ga je doen?

In deze functie van Financieel Manager ben jij verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie. Naast het uitvoeren van de financieel-administratieve taken, heb je als MT lid een belangrijke rol op het gebied van financiële prognoses en rapportages, fungeer je als sparringpartner voor de directie en ben je aanspreekpunt voor diverse externe partijen zoals accountant en belastingdienst.

Je bent kritisch, je streeft continue kwaliteitsverbetering na en met jouw analytische blik weet je systemen en processen efficiënter in te richten.

Behalve financiële kennis en ervaring, heb je leidinggevende ervaring. Je stuurt 1 collega aan. Je bent sterk in communiceren, je durft beslissingen te nemen en met jouw coachende manier van leidinggeven weet je anderen te motiveren om zich vakinhoudelijk en persoonlijk verder en blijvend te ontwikkelen.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de opslag van vers fruit. Dagelijks komen er nieuwe vrachten binnen welke worden opgeslagen in het warehouse. Vanuit het warehouse komen de klanten de producten ophalen om te transporteren.

De organisatie heeft twee vestigingen: in Kruiningen en in Vlissingen. 

Binnen het bedrijf wordt hard gewerkt, maar is er ook zeker tijd voor een lolletje. De sfeer is het best te omschrijven als informeel en no-nonsense. 
Doordat je met vers fruit werkt, is het snel schakelen. Dit vraagt om flexibiliteit en een echte aanpakkersmentaliteit. 

Jij gaat werken op de vestiging Kruiningen. 
De functie is ontstaan i.v.m. het vertrek van de huidige Financieel Manager. 

Waar jij goed in bent

We spreken jou graag als Financieel Manager als jij hbo werk- en denkniveau hebt en bijvoorbeeld accountancy of bedrijfseconomie hebt gestudeerd. Verder herken jij je grotendeels in de volgende punten:

  • Je werkt nauwkeurig; 
  • Je hebt tenminste 5 jaar ervaring in een zelfstandige functie binnen finance; 
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels; 
  • Het is fijn als je al leidinggevende ervaring hebt; 
  • Ervaring met boekhoudpakketten, ervaring met Exact is een pré. 

 

Wat we jou bieden

Als Financieel Manager mag je rekenen op het volgende: 

  • Een goed salaris;
  • 26 verlofdagen; 
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer; 
  • Een parttime of fulltime dienstverband; 
  • Een goede pensioenregeling; 
  • Overige fijne secundaire voorwaarden.  

Zorg jij dat de financiële administratie bij jouw nieuwe werkgever tiptop in orde is? Deel je gegevens dan snel met Christel. We stellen je graag voor. 

Wil jij leidinggeven binnen een dynamische productieomgeving waar jouw technische én menselijke kwaliteiten écht tot hun recht komen? Als Productieleider in Goes krijg je de kans om jouw team te coachen, processen te optimaliseren en bij te dragen aan het succes van een organisatie waar kwaliteit en vakmanschap voorop staan. Klinkt dit als jouw volgende stap? Lees snel verder.

Wat ga je doen?

Als Productieleider ben jij verantwoordelijk voor het gehele productieproces op de locatie in Goes. Je stuurt het productieteam aan, houdt overzicht op de planning en zorgt ervoor dat alles veilig, efficiënt én volgens hoge kwaliteitsnormen verloopt. Als Productieleider ben je constant bezig met verbeteren, zowel op operationeel als op teamniveau.

Wat je nog meer doet als Productieleider:

  • Je coördineert alle productieactiviteiten en zorgt voor een soepele dagplanning;
  • Je bewaakt de veiligheid en kwaliteit op de werkvloer;
  • Je neemt het initiatief in verbeterprojecten en procesoptimalisatie;
  • Je bent het aanspreekpunt voor jouw team en stimuleert ontwikkeling en samenwerking;
  • Je denkt actief mee met het management over innovaties en strategische keuzes.

 

Hier ga je aan de slag

Als Productieleider werk je binnen een organisatie die al meer dan 100 jaar actief is in de productie van betonproducten. Op de locatie in Goes werk je samen met een betrokken team dat trots is op het ambacht én openstaat voor vernieuwing. Hier wordt gebouwd aan kwaliteit, continuïteit en een veilige werkomgeving.

De cultuur is nuchter en no-nonsense: ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Als Productieleider krijg je hier de ruimte om echt impact te maken op zowel processen als mensen.
 

Waar jij goed in bent

Je bent een Productieleider die makkelijk schakelt tussen mensen en processen. Je weet hoe je een team motiveert en krijgt energie van het verbeteren van productieomgevingen. Je bent besluitvaardig, praktisch ingesteld en houdt van duidelijke communicatie.

Wat je verder meebrengt:

  • Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een technische of bedrijfskundige richting;
  • Leidinggevende ervaring in een productieomgeving;
  • Kennis van procesoptimalisatie, bijvoorbeeld Lean of 5S;
  • Een VCA-VOL certificaat of bereidheid om dit te behalen;
  • Je bent vaardig met Microsoft Office en ERP-systemen;
  • Een proactieve houding: je ziet kansen en pakt ze.

 

Wat we je bieden

Als Productieleider krijg je de kans om mee te bouwen aan een organisatie die staat voor kwaliteit, innovatie en samenwerking. Je komt terecht in een hecht team waar ze oog hebben voor elkaar én voor persoonlijke groei.

Wat je mag verwachten:

  • Goede arbeidsvoorwaarden passend bij jouw ervaring en expertise;
  • Minimaal 25 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling;
  • Opleidings- en trainingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Een solide en stabiele werkomgeving binnen een betrokken team;
  • Een warm welkom met een goed inwerktraject om je snel thuis te laten voelen.

???????
Ben jij de verbindende kracht die als Productieleider in Goes het verschil maakt voor zowel mensen als processen? Dan maken we graag persoonlijk kennis met jou.

Ben jij een echte people manager met ervaring in de logistiek? Krijg jij energie van het aansturen van een team én het optimaliseren van processen? Dan zijn wij op zoek naar jou als Supervisor Customer Service!
 

Wat ga je doen?

Als Supervisor Customer Service stuur jij dagelijks een team van 9 accountcoördinatoren aan en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Jij combineert leiderschap met operationele scherpte en houdt de klant én het team in balans. Je weet prioriteiten te stellen en neemt initiatief om processen slimmer en efficiënter in te richten.

  • Je coacht en begeleidt je team, houdt werkoverleggen en voert functioneringsgesprekken;
  • Je onderhoudt klantrelaties en voert operationele overleggen met klanten;
  • Je bewaakt KPI’s, signaleert verbetermogelijkheden en leidt verbetertrajecten;
  • Je zorgt voor een goede afstemming tussen klantvraag, transport en warehouse;
  • Je bent verantwoordelijk voor de prestaties en ontwikkeling van jouw team.

De vacature is ontstaan ter uitbreiding van het team. 
 

Hier ga je aan de slag 

Stel je voor: een dynamische werkomgeving waar logistiek en klantgerichtheid samenkomen. Een internationaal opererend bedrijf dat zich richt op innovatieve supply chain-oplossingen en logistieke diensten. Met een wereldwijd netwerk en een focus op samenwerking, biedt dit bedrijf maatwerkoplossingen voor diverse industrieën. Je werkt in een team van gedreven professionals die streven naar uitmuntendheid en klanttevredenheid.

De bedrijfscultuur kenmerkt zich door een open communicatie, korte lijnen en een hands-on mentaliteit. Hier krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en bij te dragen aan het optimaliseren van logistieke processen op internationaal niveau. Klinkt dit als de plek waar jij je talenten wilt inzetten?
 

Waar jij goed in bent

Jij bent een natuurlijke leider met oog voor mensen én processen. Je schakelt makkelijk tussen strategisch denken en hands-on aansturing. Je werkt gestructureerd, communiceert helder en houdt het hoofd koel in een dynamische omgeving. Verder herken jij je grotendeels in de volgende punten: 

  • Je hebt aantoonbare ervaring in het aansturen van een customer service team;
  • Jij beheerst de Engelse taal, zowel in woord als geschrift; 
  • Je bent sterk in analyseren, plannen en organiseren;
  • Je hebt kennis van logistieke processen, incoterms en import/exportprocedures;
  • Je neemt initiatief, denkt in oplossingen en weet prioriteiten te stellen. 

 

Wat bieden wij jou?

Je komt terecht in een internationale en professionele werkomgeving waar ruimte is voor jouw ideeën en leiderschap. Als Supervisor Customer Service krijg je volop kansen om jezelf en je team verder te ontwikkelen.

  • Pizza sessies met het team; 
  • 25 verlofdagen en 3 ADV dagen; 
  • Een bonus o.b.v. bedrijfsresultaten; 
  • Een salaris van minimaal € 3800 bruto per maand; 
  • De mogelijkheid om je door te ontwikkelen. 

Klaar om impact te maken als Supervisor Customer Service? Stuur je cv naar Roxana Tuitman! 

Ben jij een ervaren Accountmanager met ervaring in logistieke omgeving? Word jij omschreven als een sterke onderhandelaar en ben je een kei in strategische oplossingen? Dan zoeken wij jou! 
 

Wat ga je doen?

Als inhouse dedicated Accountmanager bij dit toffe bedrijf focus jij je volledig op één van hun grootste klanten. Jij maakt de vertaalslag tussen klant en jouw directe collega’s in de operatie. Onderdeel van jouw rol is dat je de belangen van de klant behartigd en verbeteringen intieert om het proces soepeler te laten verlopen. Verder bestaat jouw takenpakket uit:

  • Stelt standaardwerkprocedures (SOP) op voor de betreffende herkomst- en bestemmingslocaties en zorgt voor goedkeuring van zowel interne als externe partijen;
  • Beheert het RCCA-proces (Root Cause Corrective Action) en stimuleert continue verbetering;
  • Neemt deel aan en beheert het offerteproces;
  • Werkt samen met implementatiemanagers bij alle nieuwe opdrachten;
  • Beheert afwijkings- en uitzonderingsrapportages op zowel financieel als operationeel vlak;
  • Stimuleert kansen voor cross-selling;
  • Waarborgt de facturatievereisten zoals vastgelegd in de SOP, inclusief ondertekening door de Director of Distribution en de Regionale Directeur Accountmanagement;
  • Werkt samen met vestigingen en klanten om een gezonde en stabiele debiteurenpositie te behouden;
  • Houdt openstaande vorderingen (AR) onder het percentage dat door het bedrijf als doel is vastgesteld;
  • Verantwoordelijk voor het realiseren van 10% netto omzetgroei op jaarbasis binnen de eigen klantenportefeuille.

De vacature is ontstaan ter uitbreiding van het team i.v.m. nieuwe klanten. 
 

Hier ga je aan de slag 

Stel je voor: een dynamische werkomgeving waar logistiek en klantgerichtheid samenkomen. Een internationaal opererend bedrijf dat zich richt op innovatieve supply chain-oplossingen en logistieke diensten. Met een wereldwijd netwerk en een focus op samenwerking, biedt dit bedrijf maatwerkoplossingen voor diverse industrieën. Je werkt in een team van gedreven professionals die streven naar uitmuntendheid en klanttevredenheid.

De bedrijfscultuur kenmerkt zich door een open communicatie, korte lijnen en een hands-on mentaliteit. Hier krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en bij te dragen aan het optimaliseren van logistieke processen op internationaal niveau. Klinkt dit als de plek waar jij je talenten wilt inzetten?
 

Waar jij goed in bent

Jij bent als Accountmanager sterk in het managen van complexe interne en externe netwerken. Je kunt snel reageren op veranderende behoeften of situaties. Verder herken jij je grotendeels in de volgende punten: 

  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden in het Engels;
  • Aantoonbare onderhandelingstechnieken en ervaring met het sluiten van deals;
  • Uitstekende organisatorische en probleemoplossende vaardigheden;
  • Functioneert goed zowel zelfstandig als binnen een team;
  • Bereidheid tot reizen, zowel internationaal als binnenlands.  

Wat bieden wij jou?

Je komt terecht in een internationale en professionele werkomgeving waar ruimte is voor jouw ideeën en leiderschap. Als Accountmanager krijg je volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen.

  • 25 verlofdagen en 3 ADV dagen; 
  • Een bonus o.b.v. bedrijfsresultaten; 
  • Een salaris van minimaal € 3800 bruto per maand; 
  • De mogelijkheid om je door te ontwikkelen. 

Het opvragen van een VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure. 

Klaar om impact te maken als Accountmanager? Stuur je cv naar Roxana Tuitman! 

Ben jij een natuurlijke leider met een scherp oog voor logistieke processen en commercieel inzicht? Als Teamleider Expeditie Transport krijg je de kans om een team van expediteurs aan te sturen en tegelijkertijd strategisch mee te denken over de dienstverlening. In deze rol werk je in een professionele omgeving waar jouw expertise in transport, douaneprocedures en supply chain management volop wordt benut. 

Wat ga je doen?

Als Teamleider Expeditie Transport ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van het team expediteurs. Jij zorgt ervoor dat orders vlekkeloos worden verwerkt en dat zowel klanten als medewerkers tevreden zijn. Je hebt intensief contact met klanten, vertaalt hun aanvragen in concrete orders en onderhandelt met vervoerders om de beste prijzen en voorwaarden te verkrijgen.

Je signaleert kansen en verbetermogelijkheden en werkt actief mee aan procesoptimalisatie binnen de organisatie. Met jouw leiderschap en oplossingsgerichte aanpak draag je direct bij aan het succes de organisatie. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Teamleider Expeditie Transport terecht bij een innovatieve en groeiende logistieke dienstverlener. Het bedrijf biedt diverse diensten aan, waaronder internationaal wegtransport, zeevracht, luchtvracht, expresvervoer en containertransport voor verschillende bedrijven. 

In het  team heerst een open en energieke werksfeer waarin samenwerking en kwaliteit vooropstaan. Je werkt nauw samen met de operations manager, salesafdeling en directie om de forwardingactiviteiten naar een hoger niveau te tillen.

Waar jij goed in bent

Knelpunten signaleren en met concrete verbetervoorstellen komen is wat bij jou past, omdat je een probleemoplossend vermogen hebt. Communicatief ben je sterk. Je schakelt dan ook soepel met interne en externe partijen. En natuurlijk heel belangrijk is dat je een echte teamleider bent. Je kunt leiding geven en motiveren en hebt ervaring in het aansturen en ontwikkelen van een team. Verder: 

  • Organiseren en plannen – Je houdt overzicht, stelt roosters op en zorgt voor een efficiënte personeelsplanning.
  • Onderhandelen en netwerken – Je onderhandelt met vervoerders en onderhoudt sterke relaties met klanten en agenten.
  • Kennis van transport en wetgeving – Je hebt ervaring met transportwetgeving, douaneprocedures en supply chain management.
  • Ervaring met TMS-systemen is een pré.
  • HBO werk- en denkniveau is vereist.

Wat we je bieden

  • Een dynamische en verantwoordelijke functie binnen een groeiend bedrijf.
  • Een prettige werkomgeving met een professioneel en betrokken team.
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • 28 vakantiedagen op fulltime basis. 
  • De kans om een sleutelrol te spelen in de forwardingactiviteiten.

Klaar om jouw leiderschap en expertise in te zetten? Wij maken graag kennis met je!
 
 

Ben jij een daadkrachtige leider die teams weet te motiveren en processen naar een hoger niveau tilt? Als Manager Ordermanagement speel jij een sleutelrol in het soepel en efficiënt verwerken van orders, zowel in Nederland als in Tsjechië. Met jouw strategische inzicht en hands-on mentaliteit zorg je voor optimale samenwerking, klanttevredenheid en continue verbetering binnen een internationale omgeving. Lees snel verder!
 

Wat ga je doen?

Als Manager Ordermanagement ben jij de spil in het orderproces. Jij zorgt ervoor dat orders soepel en efficiënt worden verwerkt – van aanvraag tot levering. Dit doe je door verschillende teams aan te sturen, waaronder order handling, engineering, projectmanagement en invoicing & shipping.

Jouw dag is dynamisch en afwisselend. Je houdt het overzicht, grijpt in waar nodig en optimaliseert processen. Met een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid weet jij teams te motiveren en de samenwerking tussen afdelingen te versterken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vertaalslag van de organisatiedoelstellingen naar jaarplannen en KPI’s en stuur je actief op verbetering.

In deze rol ben jij verantwoordelijk voor zowel de locatie in Sint-Maartensdijk als die in Nymburk (Tsjechië). 

Jouw takenpakket bestaat o.a. uit: 

  • Je zorgt voor actieve betrokkenheid en ontwikkeling van je medewerkers;
  • Je zorgt voor een werkomgeving waarin continue verbeteren centraal staat;
  • Je zorgt voor de juiste mate van kwaliteitsbewustzijn en stelt medewerkers in staat om na te denken over bijsturingsmaatregelen en het vinden van structurele oplossingen voor problemen;
  • Je identificeert verbeterpunten binnen de orderstroom en implementeert oplossingen om efficiëntie en klanttevredenheid te verbeteren;
  • Je motiveert en stuurt teams van professionals aan in verschillende disciplines en ondersteunt bij het leggen van contacten binnen de verschillende productielocaties. 

Jij maakt deel uit van het managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de VP Operations.
 

Hier ga je aan de slag 

Jij gaat als Manager Ordermanagement aan de slag bij een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.

De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. 

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig. 
 

Waar jij goed in bent 

Jij hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare leidinggevende baan in de maakindustrie en beschikt over goede kennis van order- en projectmanagement en ERP systemen. Je herkent je daarnaast grotendeels in onderstaande punten: 

  • Je bent communicatief sterk en je leidinggevende capaciteiten richten zich zowel op de mens als het proces;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van multidisciplinaire teams, ervaring met aansturen op afstand is een pré;
  • Je bent recht door zee, resultaatgericht en bent in staat om op verschillende niveaus binnen de organisatie te communiceren;
  • Je bent in staat strategische, tactische en dagelijks benodigde acties tegelijkertijd te beheren;
  • Je beheerst de Nederlands- en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Jij draagt zorg voor een open cultuur, gericht op samenwerking in een prettige veilige werkomgeving en waar continu verbeteren een kernwaarde is.  

Wat bieden wij jou?

In de functie van Manager Ordermanagement heb je gevarieerde en uitdagende werkzaamheden. Uiteraard mag je hier iets voor terug verwachten: 

  • Een zeer aantrekkelijk salaris; 
  • Een bonusregeling; 
  • De mogelijkheid om thuis te werken; 
  • Flexibele werktijden;
  • 27 vakantiedagen en 13 atv dagen; 
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Pensioenfonds PME; 
  • Na 6 maanden dienstverband een auto van de zaak; 
  • Overig arbeidsvoorwaarden conform cao-metalektro.

Is deze rol jou op het lijf geschreven? Stuur snel een bericht naar Marissa, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk. 
 

Ben jij een gedreven Operations Manager die impact wil maken in een dynamische logistieke omgeving? Dit is jouw kans om processen te optimaliseren, een team te versterken en direct bij te dragen aan de groei van een internationale organisatie. Lees verder en ontdek hoe jij het verschil kunt maken!

Wat ga je doen?

Jij speelt als Operations Manager een sleutelrol in de verdere groei en professionalisering van het warehouse, waarbij je direct bijdraagt aan de optimalisatie en ontwikkeling van zowel processen als je team. Dit is het moment om impact te maken en een cruciale bijdrage te leveren aan de toekomst van de organisatie: jij werkt eraan mee.

Hoe je dit doet? Jij bent verantwoordelijk voor de aansturing van een team van momenteel drie à vier warehouse supervisors, waarbij jij eindverantwoordelijk bent voor de effectieve en efficiënte uitvoering van de logistieke processen. Jouw focus ligt op het optimaliseren van deze processen, zodat het bedrijf continu kunnen blijven voldoen aan de hoge eisen van de klanten.

Jij zorgt ervoor dat jouw team goed presteert door actief bij te dragen aan hun ontwikkeling. Je hebt oog voor de capaciteiten en kwaliteiten van je medewerkers en zorgt ervoor dat je de juiste mensen op de juiste plekken hebt. Je motiveert en inspireert je team, zodat zij zich zowel individueel als gezamenlijk kunnen blijven verbeteren. Bovendien stuur je niet alleen op operationele resultaten, maar heb je een duidelijke visie voor de toekomst en neem je verantwoordelijkheid voor escalatie- en change management. Dit krijg jij voor elkaar door het:

  • Stimuleren van procesverbeteringen, digitalisering en automatisering om de efficiëntie en toekomstbestendigheid van ons warehouse te waarborgen;
  • Leveren van een actieve bijdrage aan de juiste ontwikkeling van de capaciteiten en kwaliteiten van je team, en zorgt voor een optimale inzet van de medewerkers;
  • Continue verbeteren van processen en een hoog kwaliteitsgevoel zit in je DNA;
  • Schakelen tussen functionele behoeften en technische oplossingen zonder de soms verschillende belangen uit het oog te verliezen;
  • Onderkennen van synergiën in de verschillende operaties. Daarbij heb je gevoel voor verhoudingen en weet je jouw communicatie op de ontvanger af te stemmen.

Je werkt met een diverse groep van 100 collega’s in de operatie, variërend van warehouse supervisors tot operationele collega’s. Het is een dynamische omgeving waarin je met een betrokken en enthousiast team de lat telkens hoger legt.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde leverancier van transport en logistieke diensten. Met kantoren in meer dan 80 landen en maar liefst 25 vestigingen in Nederland, mag je rekenen op meer dan 3.000 collega’s. 

Jouw werkplek is de locatie Tholen. 
Werken in een modern kantoorpand, een open en informele sfeer en een cultuur waarin samenwerken en innovatie centraal staat.  

Als je hier aan de slag gaat, stap je binnen in een wereld waarin alles draait om efficiëntie, klantgerichtheid en techniek. Je hebt de ruimte om jezelf te ontwikkelen, ideeën in te brengen en samen met collega’s de uitdagingen van de logistieke sector aan te pakken. Bij dit bedrijf werk je niet alleen voor je eigen succes, maar ook voor dat van je team en de klanten die rekenen op slimme, op maat gemaakte oplossingen.

In deze organisatie werk je niet met vaste structuren die alles bepalen, maar met een cultuur die jou ruimte geeft om je eigen koers te varen binnen de kaders van efficiëntie en klanttevredenheid.

Als je kiest voor deze werkgever, kies je voor een plek waar jouw bijdrage telt, waar elke dag een nieuwe kans biedt om het verschil te maken.
 

Waar jij goed in bent

Als Operations Manager heb jij passie voor je vak en werkt dit enthousiasme aanstekelijk. Je hebt bovendien al ervaring als leidinggevende in de logistiek of transport. Daarnaast herken je jezelf in de volgende punten:

  • Je hebt kennis van en ervaring met Lean Six Sigma;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van significante verbeter- en innovatieprojecten; 
  • Jij hebt analytische vaardigheden waarmee je knelpunten signaleert en je oplossingen of procesverbeteringen definieert;
  • Tot slot ben je communicatief vaardig in Nederlands en Engels. 

 

Wat bieden wij jou?

Jij krijgt als Operations Manager bij je nieuwe werkgever een mooi pakket arbeidsvoorwaarden. Je mag je o.a. verheugen op: 

  • Mogelijkheid tot deelname aan fiscree programma waarmee je netto voordeel opdoet; 
  • 24 vakantiedagen en 4 ADV dagen per jaar o.b.v. fulltime; 
  • Een 13e maand (uitbetaald in november); 
  • Toegang tot trainingen via een eigen Academy;
  • De mogelijkheid om te blijven groeien d.m.v. externe trainingen. 

Ben jij die passievolle Operations Manager die zich inzet voor groei in de organisatie? Stuur een bericht naar Marissa Andries, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk. 

Wil jij graag aansturing geven aan een team van ca. 15 dat verantwoordelijk is voor logistieke afhandeling van bekende consumentenmerken die actief zijn op de Nederlandse en Europese markt? Jij komt als Supervisor Customer Service met jouw leidinggevende capaciteiten goed tot je recht bij dit team in Tholen!
 

Wat ga je doen?

Als Supervisor Customer Service informeer je de afdeling bij mogelijke veranderingen met de klant. Jij bent de verantwoordelijke én aanspreekpunt bij eventuele operationele problemen welke direct met de klant worden gecommuniceerd. Je stuurt op processen vanuit een supervisor-rol, bewaakt deze qua voortgang en stuurt aan waar nodig. Als supervisor heb je een maandelijks review met de klanten. Dit kan telefonisch, via teams maar ook op locatie in Tholen zijn. Dit krijg jij voor elkaar door het:

  • Proactief coachen en motiveren van je hele customer service-afdeling;
  • Behalen van de maximale klanttevredenheid, door het bedienen van de klanten aan de hand van de afspraken met hen;
  • Monitoren van het verloop van de diverse logistieke processen, ingrijpen bij verstoringen en klanten en transporteurs informeren bij verwachte vertragingen en wijzigingen;
  • Opstellen van rapportages (kpi’s) en deze periodiek delen met de manager operations én jouw team.

“Supervisor zijn binnen dit bedrijf betekent actief zijn binnen een van de snelst groeiende organisaties in de wereldwijde logistieke markt. Dat biedt enorm veel kansen voor je persoonlijke ontwikkeling, maar brengt ook de belangrijke taak met zich mee om klantverwachtingen waar te maken, het talent binnen je team te ontwikkelen en bij te dragen aan allerlei verbetertrajecten binnen het bedrijf. En om dat allemaal te doen in zo’n dynamische markt, samen met een heleboel getalenteerde collega’s, is echt fantastisch”jouw toekomstige collega 

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde leverancier van transport en logistieke diensten. Met kantoren in meer dan 80 landen en maar liefst 25 vestigingen in Nederland, mag je rekenen op meer dan 3.000 collega’s. 

Jouw werkplek is de locatie Tholen. 
Werken in een modern kantoorpand, een open en informele sfeer en een cultuur waarin samenwerken en innovatie centraal staat.  

Als je hier aan de slag gaat, stap je binnen in een wereld waarin alles draait om efficiëntie, klantgerichtheid en techniek. Je hebt de ruimte om jezelf te ontwikkelen, ideeën in te brengen en samen met collega’s de uitdagingen van de logistieke sector aan te pakken. Bij dit bedrijf werk je niet alleen voor je eigen succes, maar ook voor dat van je team en de klanten die rekenen op slimme, op maat gemaakte oplossingen.

In deze organisatie werk je niet met vaste structuren die alles bepalen, maar met een cultuur die jou ruimte geeft om je eigen koers te varen binnen de kaders van efficiëntie en klanttevredenheid.

Als je kiest voor deze werkgever, kies je voor een plek waar jouw bijdrage telt, waar elke dag een nieuwe kans biedt om het verschil te maken.
 

Waar jij goed in bent

Als Supervisor Customer Service heb je een positieve en enthousiaste persoonlijkheid. Je hebt bovendien al ervaring in het aansturen van een team. Daarnaast herken je jezelf in de volgende punten:

  • Je hebt een oplossingsgerichte en procesmatige instelling om klantgericht actief te zijn; 
  • Het is een pré als je affiniteit hebt met logistiek en transport; 
  • Jij bent een ondernemend type, je hebt een drive om het goed te doen en beschikt over het vermogen urgente zaken prioriteit te geven; 
  • Tot slot ben je communicatief vaardig in Nederlands en Engels. 

 

Wat bieden wij jou?

Jij krijgt als Supervisor Customer Service bij je nieuwe werkgever een mooi pakket arbeidsvoorwaarden. Je mag je o.a. verheugen op: 

  • Een lekker salaris tot max. € 4100 bruto per maand, afgestemd op kennis en ervaring die je mee brengt. 
  • 28 vrije dagen per jaar o.b.v. 40 uur; 
  • Toegang tot trainingen via een eigen Academy;
  • De ruimte en vrijheid om te ondernemen in een informele omgeving. 

Ben jij die passievolle Supervisor Customer Service die zich inzet voor groei in de organisatie? Stuur een bericht naar Marissa Andries, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.