Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij een financial met ambitie om leiding te geven? Omschrijven jouw vrienden je als initatiefrijk en werk jij graag projectmatig? Heb jij tot slot humor? Lees dan snel verder, want dan ben jij de Accounting Supervisor die wij zoeken!

Wat ga je doen?

Als Accounting Supervisor ben je de sparringpartner van het afdelingshoofd en geef je sturing aan het accounting team bestaande uit een Senior Accounting Assistant en 2 Assistants. Daarnaast staan we voor interessante uitdagingen waaraan jij een eigen bijdrage kunt leveren, zoals de toekomstige invoer van SAP, het ontwikkelen van het personeel en de verdere professionalisering van de maand en jaar afsluitingen. Je hebt een trekkersrol binnen het team op het gebied van projectmatig werken en innovatie.
Problemen signaleer je snel en weet je om te buigen tot iets positiefs. Cijfers en processen analyseren, dat kan jij uitstekend.
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
  • Rapportage verzorgen;
  • Budget maken en assisteren;
  • Controlling werkzaamheden;
  • Assisteren bij de jaarafsluiting;
  • Contact met accountants;
  • Verantwoordelijk voor de administratie en mogelijke ontwikkeling;
  • Leiding geven aan 2 a 3 medewerkers.

Hier ga jij aan de slag

Onze opdrachtgever is een dochteronderneming van een Amerikaans bedrijf. Wereldwijd zijn er meerdere vestigingen. Op 12 locaties in 8 landen produceert dit bedrijf de producten.
De locatie in Tholen is er hier een van.
 
Het bedrijf produceert vuurvaste materialen die toegepast worden in ovens voor het smelten en het vloeibaar houden van metalen. De klanten van deze organisatie zijn o.a. producenten van staal, koper, aluminium en ijzer.
Het moederbedrijf bestaat al 60 jaar, de dochteronderneming in Tholen is 25 jaar geleden opgericht.
 
De locatie in Tholen is bovendien groeiende: onlangs is het pand uitgebreid met o.a. een grotere kantine en een extra productiehal.
Binnen de organisatie heerst een informele en prettige sfeer. Het team gevoel is groot en samen streef je naar het beste resultaat.

Waar jij goed in bent

Jij bent een ervaren financial die zich grotendeels in de volgende punten herkent:
  • Jij bent initiatiefrijk;
  • Je hebt hbo werk- en denkniveau;
  • Je hebt ruime ervaring met het werken met Excel;
  • Je bent integer en verantwoordelijk;
  • Je bent communicatief vaardig in Nederlands en Engels; 
  • Ervaring met SAP is een pré;
  • Het is een pré als je  de opleiding SPD of HEAO Accountancy hebt afgerond of deelcertificaten hiervan hebt.

Wat bieden wij jou?

Naast dat jij als Accounting Supervisor mag werken in een fijn klein team, mag je ook het volgende verwachten:
  • Een jaarcontract met mogelijkheid tot vast contract;
  • Een zeer goed salaris van minimaal € 3.740,-
  • 27 vakantiedagen;
  • Een goede pensioenregeling die door de werkgever betaald wordt;
  • Een winstuitkering;
  • Eem reiskostenvergoeding;
  • Een prettige werksfeer bij een internationaal en groeiend bedrijf;
  • De mogelijkheid om thuis te werken.
Kijk jij al uit naar deze veelzijdige leuke functie en ben jij de Accounting Supervisor die we zoeken voor deze leuke werkgever? Stuur dan snel je cv naar Marissa Andries. We stellen je graag voor!

Ben jij een kei in het vertalen van wensen van klanten? Zorg jij ervoor dat implementaties soepel verlopen? Dan is deze goedbetaalde rol als IT Projectmanager echt iets voor jou!

Wat ga je doen?

IT is een breed begrip. In dit geval ga jij je als IT Projectmanager bezig houden met het analyseren van de wensen, zowel intern als extern. Jij maakt de vertaling tussen de functionele analyse naar een technische oplossing. Je gaat je bezig houden met het software stuk (WMS). Als IT Projectmanager binnen de IT Applications afdeling ben jij de organiserende en meewerkende spil tussen de klanten van onze opdrachtgever en de collega’s op de IT afdeling die de integraties tussen de verschillende systemen bouwen, configureren en onderhouden.
 
Na een interne opleiding in de softwarepakketten en bedrijfsprocessen ben je verantwoordelijk voor het tijdig, volledig en binnen budget opleveren van IT integratie -en verbeteringsprojecten.
 
Jouw verantwoordelijkheid is de coördinatie van de projecten van A tot Z:
  • De analyse en het in kaart brengen van de interne behoeften en/of van de behoeften van de klant
  • Het vastleggen van scope, functionele analyse en data mappings;
  • Communicatie naar andere IT afdelingen en naar Operations;
  • Het opstellen van het project plan, rekening houdend met timing, afstemming resources en kosten;
  • De configuratie van de WMS systemen samen met de WMS Specialisten;
  • Project opvolgen, test validatie, borgen en gedocumenteerd overdragen aan WMS Support;
  • De interne en/of externe communicatie onderhouden over project status gedurende het gehele project;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten van deze werkgever gedurende de loopperiode van het project, daarnaast ben je in staat om verschillende projecten in parallel te beheren.

Hier ga je aan de slag

Je gaat als IT Projectmanager aan de slag bij een bedrijf dat een marktleider is in Supply Chain Management (SCM) diensten voor de mode- en lifestyle-markt.
Het bedrijf is in 1862 opgericht en geëvolueerd van een transportbedrijf naar een leverancier van complete supply chain-oplossingen met een specifieke expertise in e-fulfilment.
 
Mode- en lifestyle artikelen van diverse grote merken arriveren vanuit het buitenland in Bergen op Zoom en gaan naar Nederlandse en Europese groothandelaren, winkelfilialen en particulieren die via internet hebben besteld. Denk hierbij bijvoorbeeld aan merken als Superdry en Abercrombie & Fitch.
Met een sterke basis in Europa is het bedrijf uitgebreid naar o.a. de VS, waardoor het bedrijf haar klanten over de hele wereld kan bedienen. Op basis van investeringen en uitgebreide ervaring met IT-oplossingen is onze opdrachtgever in staat om een wereldwijd verenigd platform voor klanten te bieden. Elke dag ondersteunen meer dan 3000 teamleden klanten om hun belofte na te komen.
 
Deze werkgever die reeds 160 jaar bestaat heeft in 2018 de Participatieprijs gewonnen en heeft zich een jaar lang de meest maatschappelijke werkgever uit de regio mogen noemen.
Binnen het bedrijf wordt ambitie zeer gewaardeerd en mooie kansen gegeven.
 
Je komt terecht in een enthousiast team van 5 ervaren Projectmanagers. Jouw leidinggevende Robert is iemand waar je open en eerlijke communicatie van mag verwachten.  
Daarnaast werkt de IT-afdeling zeer nauw samen onderling en afdeling overschrijdend. Hierdoor kan je dus voortdurend in aanraking komen met nieuwe mensen en nieuwe afdelingen.
 
Waar jij goed in bent
Jij bent de IT Projectmanager die we zoeken als jij hbo werk- en denkniveau hebt. Een achtergrond in IT is niet noodzakelijk. Een afgeronde opleiding in de richting van bedrijfskunde is bijvoorbeeld ook interessant.  Daarnaast herken je je grotendeels in de volgende punten:
  • Je bent geïnteresseerd in logistieke (IT) systemen en bedrijfsprocessen;
  • Je bent nieuwsgierig, zelfstandig en beschikt over een sterk analytisch vermogen;
  • Je bent een gestructureerde, constructieve en proactieve voortrekker die streeft naar continue verbetering;
  • Je bent niet bang voor het feit dat je het eerste aanspreekpunt bent voor de klant op WMS gebied;
  • Je bent communicatief vaardig in Nederlands en Engels, zowel in woord als geschrift;
  • Je durft innovatief uit de hoek te komen.

Wat wij jou bieden

Als IT Projectmanager kom jij terecht bij een toffe internationale organisatie waar ruimte is voor jouw ambitie en ontwikkeling. Daarnaast mag je het volgende verwachten:
  • Een goed salaris van minimaal € 2900 bruto o.b.v. 40 uur (afhankelijk van kennis en ervaring);
  • De mogelijkheid om thuis te werken (gemiddeld 50/50 thuis en op kantoor);
  • De mogelijkheid om op verschillende locaties van de opdrachtgever te werken;
  • Flexibele werktijden (de kinderen kun je dus eerst nog naar school brengen);  
  • Fijne collega’s waardoor je elke dag met plezier naar je werk gaat;
  • 22 vakantiedagen en na 2 jaar in dienst 24 vakantiedagen;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever.
 
Kijk jij er al naar uit om met jouw kwaliteiten dit leuke team te komen versterken als Projectmanager? Stuur je cv naar Marissa Andries, we stellen je graag voor bij deze mooie organisatie!

Word jij altijd omschreven als een enthousiast persoon die graag sturing geeft én een coachende rol oppakt? Voor een mooie werkgever die actief is in de opslag en distributie van bulkvloeistoffen op terminals in de grootste havens ter wereld komt er een toffe positie open voor Teamleider Customer Service! 

Wat ga jij doen: 

Als onze Teamleider Customer Service ben je met je team verantwoordelijk voor het gehele proces van hun klanten. Je zorgt ervoor dat jullie pro actief meedenken en zorgdragen voor optimalisatieslagen in het proces. Samen staan ze namelijk voor kwaliteit en een hoog serviceniveau.

Deze werkgever is de gespecialiseerde opslagprovider voor bulkvloeistoffen: chemicaliën, schone aardolie, gassen, plantaardige oliën en biobrandstoffen. Ben jij klaar om met jouw team het klantenproces naar een hoger plan te tillen?

  • Jouw doel is om het orderproces op een klantvriendelijke wijze, efficiënt en doelgericht uit te voeren.
  • Jij denkt graag in oplossingen en streeft naar 100% klanttevredenheid;
  • Naast het klantencontact heeft jouw team ook veel contact met interne afdelingen en samen zoeken jullie naar verbeteringen, zoals ook in de processen; 
  • Jij neemt jouw team graag mee in veranderings- en optimalisatieslagen.
  • Jij bent betrokken bij de planning en coördinatie van klantprogramma's en de optimalisatie van de terminal logistiek en infrastructuur.

Waar ga je aan de slag: 

Je werkt vanuit het kantoor op de terminal in Moerdijk, wat er sinds 2016 staat, een mooi modern pand en samen met het team zullen er nog mooie stappen op het gebied van professionalisering gemaakt worden. Het Customer Service team bestaat uit 5 FTE.

Deze werkgever is gericht op kansen in logistiek, distributie en aquacultuur. De portefeuille van deze organisatie bestaat uit de drie wereldwijde logistieke bedrijven voor bulkvloeistoffen en chemicaliën: tankers, terminals en containers. Daarnaast hebben zij ook nog zeevrachten en investeringen in LNG. Het betreft een informele familiaire sfeer, waarbij ook lekker direct met elkaar wordt gecommuniceerd. Je komt te werken in een mooi pand met uitzicht op de terminal. Innovatie van processen is wat in deze organisatie een belangrijk onderwerp is. Ze zijn dan ook flink groeiende. Ze gaan pragmatisch te werk, werken samen voor succes en zetten zich in om verder te gaan zoeken voor creatieve oplossingen!

Waar jij goed in bent:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Jij weet je teamleden te motiveren en te coachen op proces als persoonsgericht; 
  • Jij bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse als Engelse taal; 
  • Je hebt affiniteit met IT systemen en kennis van administratieve processen.
  • Bij voorkeur heb je kennis van chemische stoffen, lokale douaneregels, voorschriften en procedures. 

Wat wij jou bieden: 

  • Een goed, marktconform salaris; Uiteraard is dit afhankelijk wat jij meebrengt aan kennis en ervaring; 
  • Een fulltime baan voor 40 uur per week; 
  • Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden; 
  • Het volgen van trainingen en opleidingen;
  • 25 vakantiedagen; 
  • De mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen, tot maximaal 5 dagen; 
  • Een fietsplan;
  • Regelmatige uitjes en feestjes die worden georganiseerd. 
  • Je wordt gefaciliteerd om thuis te werken; 
  • Een goede pensioenregeling met een kleine bijdrage voor de werknemer; 
  • Een fijn team met  4 collega’s op de Customer Service afdeling.

Wil jij voor deze mooie werkgever werkzaam zijn in deze toffe klantgerichte functie? Solliciteer dan snel bij Maxine Talboom! 

Heb jij ervaring als leidinggevende op een verkoop binnendienst afdeling en geef je graag sturing? Ben jij daarnaast bekend binnen de foodbranche? Dan zoeken wij jou als de nieuwe Teamleider Commerciële Binnendienst bij dit familiebedrijf in Etten-Leur!

Wat ga je doen?

De commerciële binnendienst is een belangrijke afdeling binnen deze organisatie. In deze rol geef leiding aan 3 binnendienst medewerker en zorg je ervoor dat zij worden aan- en bijgestuurd. Daarnaast zullen je taken zijn:

  • Zorgen voor structuur en opstellen en bijwerken van werkinstructies;
  • Bewaken van tijdslijnen;
  • Zelfstandig uitzoeken van vragen waar de organisatie geen hapklaar antwoord op heeft en eventuele acties die hieruit voortvloeien in gang zetten en overdragen aan teamleden;
  • Meedraaien op de afdeling (orderverwerking, commercieel takenpakket, begeleiden en opvoeren nieuwe producten);
  • Beheren eigen klanten pakket.

Hier ga je aan de slag:

Deze opdrachtgever is een dynamisch familiebedrijf gespecialiseerd in de productie van luxe zoutjes. De bedrijfscultuur is informeel, nuchter en slagvaardig. De lijnen zijn kort en er wordt dan ook snel en veel geschakeld, hierdoor ontstaat een energieke werkomgeving, waar zelfstandigheid en het nemen van verantwoordelijkheid vanzelfsprekend zijn. In deze uitdagende functie rapporteer je direct aan de directie.

Waar jij goed in bent:

Jij hebt meerdere jaren gewerkt op een binnendienst afdeling en ervaring met het aansturen van medewerkers. Daarnaast ben je bekend met het werken binnen een productieomgeving, het liefste in de food branche. 

  • HBO werk- denk niveau;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Kennis van de Franse en/of Duitse taal is een pré;
  • Ervaring met internationale logistieke processen (EDI);
  • Stressbestendig en in staat te werken in een hectische omgeving;
  • Je bent een team player, pro-actief en hebt een hands-on instelling.

Wat wij jou bieden:

Een uitdagende en afwisselende baan met groeimogelijkheden bij een dynamisch familiebedrijf. Zij zoeken commitment voor de langere tijd maar bieden jou dat ook. Daarnaast kun je rekenen op:

  • Een marktconform salaris dat wordt bepaald op basis van opleiding en werkervaring; 
  • De voorkeur gaat uit naar een fulltime dienstverband (o.b.v. een 36-urige werkweek), maar een parttime dienstverband o.b.v. 32 uur per week is bespreekbaar; 
  • Een gezellige zomerlunch en wekelijks vers fruit; 
  • Een gezellig en hecht team.

Enthousiast geworden? Misschien jij wel de nieuwe Teamleider die wij zoeken! Stuur je motivatie en CV naar Kelly.

Ben jij een leidinggevende die structuur en rust brengt in een team? Daag jij je collega’s graag uit tijdens de bootcamp? Lees dan snel verder want wie weet ben jij de Productieleider die wij zoeken voor dit toffe bedrijf dat gespecialiseerd is in beton.

Wat ga je doen?

Als Productieleider ben je eindverantwoordelijk voor de productie. Tot dit werkgebied behoren onder meer het realiseren van een optimale productieplanning, borging van kwaliteit en creëren van een veilige werkomgeving. Een greep uit jouw takenpakket:
  • Aansturen en ontwikkelen van productiepersoneel;
  • Opstellen en realiseren van de productieplanning in samenspraak met het bedrijfsbureau;
  • Uitdragen van een optimale kwaliteitsstandaard;
  • Zorgdragen voor veiligheid, orde en netheid in de productie;
  • Optimalisatie van het productieproces;
  • Voorraadbeheer;
  • Contact met technische dienst.
 

Zo ziet jouw dag eruit

Je start de dag omstreeks 06:30 uur met een kopje koffie en het opstarten van je laptop. Vanuit je kantoor heb je een mooi uitzicht op de werkvloer en inmiddels zijn je collega’s ook enthousiast gestart met de opstart van de dag.
 
Je hebt je mail bijgewerkt en roept je collega’s bij elkaar om de planning voor de dag door te nemen. Wanneer iedereen aan het werk is loop jij door naar kantoor waar je vanochtend een interne afspraak hebt bij het bedrijfsbureau. Samen met je collega’s neem je de verwachte planning voor aankomende week door en bekijk je hoe het productieteam zo efficiënt mogelijk ingezet kan worden. Je constateert dat gezien de drukte, inzet van inleenkrachten geen overbodige luxe is en schakelt met de afdeling HR om hiermee aan de slag te gaan.
 
Terug op de werkvloer blijkt je collega van de afdeling kwaliteit een element afgekeurd te hebben. De kwaliteitsstandaard is hoog binnen Microbeton. Wij zijn zeer kritisch op onze af te leveren elementen en de kwaliteitscontrole is dan ook een essentieel onderdeel van het proces. Je bekijkt de afkeur en bepaalt samen met je collega wat de vervolgacties zijn.
 
De productie loopt vandaag gestroomlijnd en de gestelde doelen hebben jullie aan het begin van de middag al behaald. Dit betekent dat je ruimte hebt voor inzet van één van de nevenprojecten van jouw werkgever en dat is het beter toepassen van LEAN in het productieproces. Met een select groepje collega’s uit de fabriek werk je de afspraken verder uit om zo efficiënt en veilig mogelijk te werken.
 
Het is inmiddels 15:00 uur en je realiseert je dat je nog wat materialen moet bestellen die volgende week nodig zijn voor het produceren van elementen. Je hoort dat alles op voorraad is en binnen 2 dagen geleverd gaat worden. Dat is goed nieuws!
 
Je loopt nog een keer de werkvloer op en ziet dat je collega’s gereed zijn om de werkdag af te sluiten. Zij hebben vandaag onder jouw aansturing weer een topprestatie geleverd. Vol vertrouwen sluit je de fabriek af en stap je in de auto op weg naar huis.
 

Hier ga jij aan de slag

Deze organisatie, gevestigd in Bergen op Zoom, is een collectief van onafhankelijke en onderscheidende bedrijven. Ieder bedrijf heeft zijn eigen unieke expertise, kennis en ervaring. Samen bieden zij een volledig aanbod in geprefabriceerde producten. Gespecialiseerd in lichtgewicht beton is dit een buitengewone speler in de markt. Uniek aan dit bedrijf is de wijze waarop het georganiseerd wordt. Van architectuur tot montage is het bedrijf betrokken bij hun projecten. Dit is dé plek waar slimme nieuwe technieken worden ontwikkeld, ideeën worden bedacht en hoogwaardige producten worden gemaakt.
 
Op dit moment zijn op de locatie in Bergen op Zoom vijf verschillende product specialisten gevestigd met elk hun eigen expertise. Zo worden er betonnen halffabrikaten geproduceerd voor weg- en waterbouw, worden er lichtgewicht balkons gerealiseerd voor de woningbouw maar is deze toffe organisatie ook betrokken geweest bij de bouw van The Mall of the Netherlands in Leidschendam.
 
Binnen het bedrijf heerst een goede, informele en nuchtere sfeer. Er is persoonlijk contact tussen collega’s en een lolletje op z’n tijd.  Er wordt bovendien veel aandacht besteed aan de gezondheid en vitaliteit van werknemers. Zo is er fruit op het werk en bij bijna alle trainingen komt een actief component terug.
 
Het moderne bedrijfspand met grote kantoortuin is daarnaast ook een heerlijke plek om je werkzaamheden uit te voeren.
 
Jouw team bestaat uit nieuwsgierige vakmensen voor wie niets onmogelijk is.
 
Als Productieleider geef jij leiding aan ca. 15 mensen.
 

Waar jij goed in bent

Jij bent de perfecte Productieleider voor onze opdrachtgever als jij iemand bent die rust in een groep creëert door het aanbrengen van structuur. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
  • Jij bent nieuwsgierig naar de producten (beton) van onze opdrachtgever;
  • Je bent oplossingsgericht en besluitvaardig;
  • Je bent vaardig met het lezen van technische tekeningen;
  • Je vindt het leuk om verbetervoorstellen te doen;
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels.
 

Wat bieden wij jou?

Werken bij onze opdrachtgever betekent werken in een modern bedrijf met modern kantoorpand, energieke collega’s en een fijne werksfeer. Daarnaast mag je je verheugen op:
Een lekker salaris wat bespreekbaar is om de perfecte match niet uit te sluiten;
Een toffe functie in dagdienst;
Een fijne werkplek binnen een groeiende organisatie;
Iedere dinsdagmiddag een bootcamp;
Dagelijks vers fruit;
Geniet van een verse kom soep in de gloednieuwe kantine;
Veel sportiviteit: bij alle uitjes en trainingen komt een actief component terug;
Goede overige arbeidsvoorwaarden;
Een leuk personeelsfeestje zo nu en dan.
 
 
Stuur je cv naar Marissa Anders als jij jezelf hier al ziet werken.
Tot snel Productieleider!

Ben jij energiek en doortastend? Vind je het leuk om processen te analyseren en te verbeteren? Ben je daarnaast servicegericht en word je blij van schakelen met diverse stakeholders? Dan is deze vacature voor Klantenservice Manager jou op het lijf geschreven.

Wat ga je doen

Je focust je op het verbeteren van procedures en voert nieuwe processen door. Je bent onderdeel van het Management Team en zoekt de samenwerking op met andere afdelingen.

  • Je bent dagelijks bezig met het analyseren van de kwantitatieve en kwalitatieve resultaten;
  • Het opzetten van de huidige processen, het verbeteren en doorvoeren van nieuwe processen;
  • Verantwoordelijk voor de klantbeleving, waarbij jij je team helpt om hierop te acteren;
  • Je stuurt en coacht een team van 7 collega's aan; het Nederlandse en vreemde talen team;
  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de flex-poule, die in de avonden en weekenden de klanten te woord staan.

Hier ga je aan de slag

Je komt als Klantenservice Manager te werken bij een snel groeiend e-commerce bedrijf in Oud-Gastel. Dit bedrijf met 170 medewerkers levert de beste producten voor huisdieren. Van dieetvoeding, supplementen tot aan advies van een dierenarts. Vanuit het moderne kantoorgebouw wordt niet alleen de Nederlandse maar ook de Duitse, Franse, Oostenrijkse, Belgische en Engelse markt bediend. Binnen het bedrijf hangt een open en hechte cultuur. Van borrels op het dakterras, een zomer BBQ met collega’s tot samen lunch afhalen bij één van de nabijgelegen horecagelegenheden op vrijdag.

Waar jij goed in bent

Naast dat jij een commerciële drive hebt en een winnaarsmentaliteit, herken jij jezelf als Klantenservice Manager ook in de volgende punten:

  • Je bent besluitvaardig en communicatief sterk. Tegelijkertijd is een coachende manier van leidinggeven jou op het lijf geschreven;
  • Je beschikt over (minimaal 2 jaar) leidinggevende ervaring;
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit en durft vanuit kennis een dialoog aan te gaan met verschillende stakeholders;
  • Het analyseren van gestelde KPI’s staan jou op het lijf geschreven, hierdoor signaleer je snel afwijkingen ten aanzien van de productiviteit en kwaliteit;
  • Ervaring met tools zoals RobinHQ en Tableau is een pré.

Wat we jou bieden

In je functie als Klantenservice Manager kom je terecht binnen een jong team met 7 leuke collega’s. Er heerst een informele werksfeer en verder mag je het volgende verwachten:

  • Ruimte voor eigen inbreng binnen een organisatie in ontwikkeling;
  • Fruit, goede koffie en thee, zonnig dakterras;
  • Een direct dienstverband bij deze werkgever;
  • Een marktconform salaris, afhankelijk van achtergrond en ervaring;
  • Een reiskostenvergoeding van € 0,19 per kilometer;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een laptop van de zaak en een mooie werkplek binnen het moderne kantoorpand;
  • Er is aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling;
  • Mogelijkheid tot knuffelen met de kantoorhonden;
  • Korting op het assortiment van de webshop. 

Laat dit jouw hart sneller kloppen? Ben jij deze energieke Klantenservice Manager? Neem contact op met Céline Jung. Wij vertellen je graag meer en kunnen je in contact brengen met deze werkgever.

Ben jij die gedreven manager die in een dynamische omgeving het hoofd koel weet te houden? Ga jij altijd voor kwaliteit en gaat je hart sneller kloppen van de voedingsmiddelenbranche? Analyseer jij graag wat fout gaat en word je enthousiast van het invoeren van verbetermaatregelen? Dan ben jij de Manager QC die wij zoeken! 

Wat ga je doen

Als Manager QC bij onze opdrachtgever geef je leiding aan de afdeling QC met daarin 2 supervisors, die ieder weer verantwoordelijk zijn voor meerdere controleurs (10 FTE). Je rapporteert aan de Plantmanager en bent onderdeel van het MT. Daarnaast bestaat jouw takenpakket o.a. uit:
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de uitvoering van kwaliteitscontroles, inspecties en onderzoeken op grondstoffen, additieven, halffabricaten, eindproducten, verpakkingsmaterialen en procesinstellingen;
  • Je stelt planningen op en bewaakt deze en verder geef je aansturing aan het proces van kwaliteitscontrole. Je bent verantwoordelijk voor het implementeren van procedures, instructies en registratiesdie vanuit de corporate QA-afdeling worden aangedragen.
  • Jij integreert de kwaliteitssystemen en zorgt er zodoende voor dat het productieproces voldoet aan de kwaliteitssystemen;
  • Je ondersteunt de corporate QA afdeling bij interne en externe audits, zowel kwaliteitszorgsysteem als klanten;
  • Je bent verder ook verantwoordelijk voor het blokkadeproces en zorgt voor een goede analyse en opvolging van klachten. Alles om herhaling te voorkomen!
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de behartiging van personeelsaangelegenheden.

Hier ga jij aan de slag

Als Manager QC kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
 
Binnen het bedrijf heerst een fijne informele sfeer en is er veel persoonlijke aandacht.

Waar jij goed in bent

Onze ideale Manager QC heeft minimaal hbo werk- en denkniveau in de richting van levensmiddelentechnologie. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt uitstekende beheersing en kennis van systemen, waaronder ERP en kwaliteitsregistratiesystemen;
  • Je hebt gedegen kennis van kwaliteitszorgsystemen (IFS, BRC, GMP, SKAL, e.d.);
  • Je hebt uitgebreide beheersing van Microsoft Office;
  • Je bent analytisch sterk en ervaring met Six Sigma of Minitab is een pré;
  • Je hebt sterke leidinggevende capaciteiten, bent inventief en schroomt niet om je oordeel te geven;
  • Je krijgt het voor elkaar om samen te werken op verschillende niveaus binnen de organisatie.

Wat bieden wij jou

Werken als Manager QC bij dit fijne bedrijf betekent in ieder geval dat je veel verschillende taken mag oppakken en dat geen dag hetzelfde is. Daarnaast heb jij leuke collega’s (ook niet onbelangrijk). Verder mag jij het volgende verwachten:
  • Een goed salaris;
  • Een vaste eindejaarsuitkering;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitdagende functie met een grote mate van zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid;
  • Jij mag onderdeel zijn van een gemotiveerd en gedreven team;
  • Een bedrijf dat continu in ontwikkeling is;
  • CAO groente- en fruit verwerkende industrie;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen per jaar.
Zie jij jezelf hier al werken? Mooi! Stuur je cv naar Christel (solliciteren@modoc.nl) of solliciteer via de Whatsapp knop. We stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.