Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Kom jij graag te werken bij een organisatie waar duurzaamheid belangrijk is, zodat de leefomgeving goed en gezond blijft? Als Operationeel Manager bij deze werkgever staat duurzaamheid en kwaliteit hoog in het vaandel. Ben jij de nieuwe collega?

Wat ga je doen?

Met jouw interesse in de bouwsector heb je als Operations Manager dagelijks de leiding over drie vestigingen: Terneuzen, Oudenbosch en Zwijndrecht. Deze leiding geef je aan verschillende productieverantwoordelijken en medewerkers op het bedrijfsbureau. In deze functie zorg jij voor een veilige, zorgvuldige en kwalitatieve uitvoering van de activiteiten. Ook ben je betrokken bij veranderingen en uitbreidingen van het machinepark. 

Verder ben je als Operationeel Manager verantwoordelijk voor:

  • Relatiebeheer met bestaande leveranciers;
  • Analyseren van de staalmarkt en het inspelen op mogelijke kansen;
  • Coördineren van leveringen met de fabrieken, leveranciers en onderaannemers;
  • Coördineren van klachtenafhandelingen;
  • Meedenken over het optimaliseren van de productie en productiemethoden. 

In de toekomst wordt het takenpakket nog uitgebreid met de inkoop van betonstaal en de verkoop van in het werk gestorte funderingswerken. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Operations Manager te werken bij een concern met meer dan 40 dochterondernemingen en een historie van 110 jaar. Zij zijn leverancier en producent van bouwgrondstoffen, eindproducten en diensten ten behoeve van de bouw. Als echt Zeeuws-Vlaams familiebedrijf zijn zij altijd op zoek naar kansen en mogelijkheden, zowel voor hun mensen als voor het concern. Maatschappelijk verantwoord ondernemen staat bij hen hoog in het vaandel en ze houden zich onder andere actief bezig met CO2-vermindering en -compensatie.

Bij deze functie kom je te werken voor de Betoncentrale van deze organisatie. De komende jaren ligt je focus op de locatie in Zwijndrecht, waardoor je op die locatie het meeste aanwezig zult zijn. Daarnaast ben je ook regelmatig op locatie in Terneuzen en Oudenbosch. 

Waar jij goed in bent

Jij bent een gedreven en resultaatgerichte Operationeel Manager die graag uitdagingen aangaat en het beste uit het team haalt. Met jouw expertise en leiderschapskwaliteiten ben je in staat om de operationele processen van deze organisatie naar een hoger niveau te tillen en zo bij te dragen aan het succes van de organisatie. 

Door jouw ruime ervaring weet je effectief te communiceren met diverse belanghebbenden en kun je moeiteloos schakelen tussen operationele taken en strategische doelstellingen. Heb je affiniteit met de bouwsector? Dan is dat van enorm toegevoegde waarde in deze rol.

Ook ben/heb jij;

  • Minimaal een HBO werk- en -denkniveau met voorkeur een afgeronde technische opleiding;
  • Ervaring in een leidinggevende functie;
  • Commerciële vaardigheden;
  • Kennis en ervaring op financieel gebied, waarbij je let op de financiële gezondheid van de organisatie;
  • Relevante kennis van productiemethoden.

 

Wat we jou bieden

Jouw mening als Operationeel Manager wordt gewaardeerd bij deze werkgever. Je krijgt de ruimte om mee te denken en nieuwe ideeën uit te werken, zeker gericht op duurzaamheid en de toekomst. Ze bieden je dan ook een interessante functie met mooie voorwaarden. Je mag het volgende verwachten:

  • Goed salaris dat passend is bij je kennis en (werk)ervaring;
  • Pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Minimaal 27 vakantiedagen en 12 ATV dagen;
  • Zicht op een vast contract;
  • Opleidingsmogelijkheden die je helpen groeien en ontwikkelen binnen het bedrijf en je functie;
  • Een warm welkom en fijn inwerktraject, waarbij ze de tijd nemen om je alles te vertellen over hun processen, missie en afdelingen.

Word jij enthousiast van de functie van Operationeel Manager? Wij ook! Graag komen we dus met jou in contact. Laat je gegevens en CV bij ons achter en wij doen de rest. 

Streef jij naar een carrière waarin je de bedrijfsvisie realiseert met jouw inspirerende aanpak? Kijk je er naar uit om jouw coachende stijl in te zetten in de rol van Junior Operations Manager? Lees snel verder hoe jij van toegevoegde waarde kunt zijn voor dit productiebedrijf in Roosendaal! 

Wat ga je doen?

Als Junior Operations Manager ga jij samen met het team de bedrijfsvisie realiseren. Door jouw coachende en inspirerende stijl realiseer jij samen met jouw team bestaande uit: QA, Inkoop, Productie, Customer Service en Warehouses de volgende fase van het bedrijf. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Dagelijks eindverantwoordelijk voor operations bestaande uit QA, Inkoop, Productie, Customer Service en Warehouse (20 FTE);
  • Meten van de organisatie performance;
  • Doen van verbeter- en Capex voorstellen;
  • Toezien op de naleving van het QHES beleid en regels en richtlijnen;
  • Aansturen, coachen, ontwikkelen van medewerkers; 
  • Samenwerken met distributeurs, klanten en leveranciers om de processen te verfijnen die van invloed zijn op de algehele serviceprestaties.

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een internationaal opererend familiebedrijf met een duidelijke visie waarin duurzaamheid en kwaliteit een belangrijke rol spelen.
Ze produceren hoogwaardige smeervetten voor meerdere toepassingen. 
Binnen het bedrijf ervaar je transparante communicatie, pro actieve mensen en iedereen die staat voor het hoogwaardige product dat geleverd wordt. 
Door de oprechte aandacht die ze hebben voor de 53 internationale klanten en meedenken in oplossingen hebben ze een zeer goede relatie.

Je zou kunnen zeggen dat dit productiebedrijf een gastvrij bedrijf is. Zo wordt elke dag de lunch verzorgd, staat er dagelijks vers fruit voor je klaar, worden er leuke personeelsuitjes verzorgd, is er een jaarlijkse barbecue en mag je rekenen op een attentie voor Pasen, Sinterklaas en een mooi kerstpakket. 
Je wordt als werknemer ook betrokken bij het werk dat je doet. Schakel je veel met bepaalde klanten? Dan ga je bijvoorbeeld een week mee op reis om deze klanten persoonlijk te ontmoeten. 

Je past hier goed als je een dienstverlenende houding hebt. De klant is koning is hier echt het motto. Er wordt veel gedaan om te zorgen dat wensen van klanten worden waargemaakt. 

Deze organisatie is bovendien duurzaam aan het ondernemen. Zo zijn zij jaren geleden al langzamerhand afgestapt van PFA omdat dit niet goed is voor het milieu. Constant zijn ze hierin op zoek naar oplossingen om het produceren mens- en milieuvriendelijker te maken.

Binnen het bedrijf wordt talentontwikkeling en opleiding gestimuleerd. 
Op de vestiging in Roosendaal werken ca. 40 medewerkers. 
 

Waar jij goed in bent

Als Junior Operations Manager heb je hbo werk- en denkniveau. Je hebt bijvoorbeeld een afgeronde opleiding Technische Bedrijfskunde en enkele jaren ervaring binnen een productie of logistieke omgeving. Verder herken jij je grotendeels in de volgende punten: 

  • Je hebt kennis van kwaliteitssystemen en ervaring met het verbeteren van productieprocessen;
  • Kennis en ervaring met export;
  • Communicatief vaardig in Nederlands en Engels;
  • Je bent een echte People Manager.

Wat bieden wij jou? 

Werken als Junior Operations Manager bij jouw nieuwe werkgever in Roosendaal betekent in ieder geval dat jij je talenten in kan zetten. Er is ruimte voor jouw ambitie en gedrevenheid. Verder mag je rekenen op:

  • Een passend salaris (en nee, dat zeggen we niet omdat we geen salaris willen benoemen maar omdat deze echt wordt afgestemd op wat jij in je mars hebt); 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden; 
  • Ruimte voor persoonlijke groei en interne begeleiding met (eventuele) verdere opleiding;
  • Vers fruit op het werk;
  • Door het bedrijf verzorgde lunches;
  • Leuke attenties op feestelijke momenten; 
  • Personeelsuitjes. 

Lijkt deze baan jou vet? (pun intended) Stuur snel je gegevens naar Marissa, we stellen je graag voor bij deze werkgever. 

 

Denk jij in oplossingen en ben je een leidinggevende die medewerkers graag motiveert en uitdaagt? Heb je bovendien technische affiniteit en kijk jij uit naar jouw zeer goed betaalde nieuwe baan als Teamleider Inkoop met maar liefst 40 vrije dagen? Lees snel verder… 
 

Wat ga je doen?

Als Teamleider Inkoop geef je leiding aan en werk je mee met het inkoop orderproces. Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen hiervan.  Jouw taken bestaan o.a. uit:

  • Je organiseert, coördineert en stuurt de werkzaamheden binnen je werkgebied, zodanig dat de afdelingsdoelstellingen worden gerealiseerd; 
  • Je houdt je bezig met continue verbeterprocessen, lean manufacturing en pdca;
  • Je bent sterk in het ontwikkelen, implementeren en bewaken van systemen en processen;
  • Je rapporteert aan de manager Order & Supply Chain.

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Teamleider Inkoop heeft mbo+ of hbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:

  • Je hebt affiniteit met techniek en inkoop; 
  • Je hebt een leidinggevende stijl die zich kenmerkt door motiveren en uitdagen, eisen stellen en feedback
  • geven, mensen coachen en aandacht voor resultaat.
  • Je hebt ervaring met het werken met een ERP systeem, bij voorkeur SAP.
  • Je bent flexibel en dynamisch en gewend om te denken in oplossingen.
  • Je bent communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels.

 

Wat wij jou bieden

Naast dat jij als Teamleider Inkoop binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:

  • Een zeer goed salaris;
  • Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Overige fijne arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.

 
Wacht niet langer als jij de Teamleider Inkoop bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie! Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!
 

Als Senior Projectleider Bouw word je verantwoordelijk voor de realisatie van onze nieuwbouw- en renovatieprojecten. Jij hebt de leiding over de vestiging in Bergen op Zoom, maar werkt ook veel samen met de locatie Breda & Oosterhout. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover, zoals een lease auto, extra vakantiedagen en een mooi salaris. 

Wat ga je doen?

Deze organisatie verandert voortdurend, aangedreven door nieuwe wetgeving, toenemende digitalisering en veranderingen in klantvoorkeuren. Om deze reden zoeken ze een bedrijfsleider die verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van nieuwbouw- en renovatieprojecten in Bergen op Zoom.

Als Senior Projectleider Bouw ben je het centrale aanspreekpunt voor projectleiders en -coördinatoren. Je overziet hun werk en fungeert als coach en sparringpartner. Ook ben je actief betrokken bij projecten en bied je ondersteuning aan teamleden, waaronder werkvoorbereiders, uitvoerders en voorlieden.

Naast het begeleiden van projectteams werk je samen met de KAM coördinator en de bedrijfsleider van de vestiging Breda/Oosterhout aan interne projecten, zoals de implementatie van nieuwe wetgeving en het opzetten van verbeterprojecten om efficiëntie te bevorderen.

Verder vallen onderstaande taken ook onder jouw verantwoordelijkheid als Senior Projectleider Bouw:

  • Voorzitten van tweewekelijkse projectleidersvergaderingen; 
  • Deelname als lid in bouwteam- en ketensamenwerkingstrajecten Nieuwbouw en Renovatie;
  • Binden en boeien van onze vaste bouwpartners;
  • Personeelsplanning vaklieden vestiging Bergen op Zoom verzorgen;
  • Kartrekker van één van de 10 werkgroepen;
  • Projectevaluaties verzorgen;
  • Interne verbeterprojecten voor nieuwbouw en renovatieprojecten;
  • Organiseren van ondersteuning voor de afdeling calculatie. Je bent de linking pin tussen de calculatie en de uitvoering;
  • Faciliteren uitvoeringstechnische ondersteuning trajecten acquisitie;
  • Het houden van functioneringsgesprekken en deelnemer van de eindejaarsgesprekken van jouw team. 

Hier ga je aan de slag

Kom jij als Senior Projectleider Bouw bij deze werkgever te werken? Dan maak je onderdeel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, eerlijk, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.

Jouw werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen.

Bij deze organisatie worden projecten nooit alleen gebouwd; samenwerking met bouwpartners is essentieel voor succes en dient project overstijgend te worden geïntegreerd binnen de organisatie.
 

Waar jij goed in bent

Oplossingsgericht denken en handelen doe jij van nature als Senior Projectleider Bouw. Je bent een coachende leider met een positieve instelling. Jij denkt bedrijf breed en richt je op de lange termijn relaties. Het is voor jou geen probleem om op een duidelijke en directe manier te communiceren en weet hierin je collega’s op een positieve manier met je mee te krijgen. 

Verder herken jij je in de volgende punten:

  • Je werkt gestructureerd;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je bent financieel en juridisch (contracten) onderlegd);
  • Je hebt ervaring in dit vakgebied. 

Wat wij je bieden

Natuurlijk mag je als Senior Projectleider Bouw bij deze organisatie verwachten dat je in een professioneel en gezond bedrijf terecht komt. Met een groep fijne collega’s en een MT met dezelfde visie. Daarnaast bieden we je het volgende:

  • Een jaarcontract op basis van detachering en bij wederzijdse tevredenheid een vast contract;
  • Marktconform salaris;
  • 40 vakantiedagen;
  • Een leaseauto; 
  • Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
  • 180 betrokken collega’s waar we geregeld iets gezelligs mee organiseren!

Ben jij de Senior Projectleider Bouw die bij deze werkgever past? Wij vertellen je er graag nog meer over! Laat je gegevens achter en wij komen snel met je in contact. 

 

Heb jij leidinggevende ervaring en wil je dit inzetten bij een mooie organisatie in de voedingsmiddelenindustrie? Als Coördinator Assemblage ben jij de drijvende kracht achter de assemblage-afdeling. 

Wat ga je doen?

In je rol als Coördinator Assemblage ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de dag- en weekplanning. Hierbij zorg je ervoor dat producten tijdig, volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en tegen optimale kosten worden geproduceerd. Alert zijn op afwijkingen en knelpunten in de werkprocedures is wat jij doet. Kleine aanpassingen of grotere verbeteringen, jij staat altijd klaar om deze te signaleren. 

Als Coördinator Assemblage sta jij klaar om je team te motiveren het beste uit zichzelf te halen. Samen met je team stroop je de mouwen op om continue groei en ontwikkeling na te streven. Jij hebt daar een essentiële rol in. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Coördinator Assemblage te werken bij een werkgever in de foodbranche, namelijk dé maaltijdbereider van Nederland, gevestigd in Oude-Tonge. De maaltijden worden op een specifieke manier bereid, waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft. 

In Oude-Tonge kom je terecht in een prachtig kookatelier. Het toegewijde team bestaan uit ongeveer 65 tot 100 medewerkers die zich inzetten voor de groei van het bedrijf. Samen successen behalen en vieren is wat ze graag doen. Naast plezier in het werk, houden ze altijd het einddoel in de gaten. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten.

Ter uitbreiding voegen ze jou graag toe aan het team.  

Waar jij goed in bent

Jij hebt de skills om actiegericht, kwaliteitsgericht en resultaatgericht te handelen. Als Coördinator Assemblage ben je in staat om eigenaarschap te tonen. Daarnaast herken je je in de volgende punten:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende rol binnen de foodbranche;
  • Je hebt kennis over kwaliteitssystemen, voedselwetgeving en productieprocessen binnen de foodbranche;

Wat we jou bieden

Je komt als Coördinator Assemblage terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan. Je mag dan ook het volgende verwachten: 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Mogen we jou toevoegen aan het team in Oude-Tonge als Coördinator Assemblage? Graag komen we met jou in contact! Stuur je CV en contactgegevens naar Marissa Andries, zodat ze kennis met je kan maken. 

 

Jij staat als Teamleider Magazijn aan het hoofd van het een klein, maar gedreven team van magazijnwerkers. Je komt te werken bij dé maaltijdbereider van Nederland die elke dag vers en op maat gerechten bereidt. Ben jij de nieuwe collega?

Wat ga je doen?

Het magazijn draait om het zo efficiënt beheren van de voorraad. Jij bent als Teamleider Magazijn de drijvende kracht hierachter. Samen met je team zorgen jullie ervoor dat de producten op tijd en in optimale conditie worden ontvangen, opgeslagen en verzonden. Hierbij zijn de veiligheids- en kwaliteitsregels natuurlijk van belang. Jij bent verantwoordelijk voor een soepele werking van het magazijn en helpt om de productieprocessen naar een hoger niveau te tillen.

Hier ga je aan de slag

Als Teamleider Magazijn kom je te werken bij de maaltijdbereider van Nederland. Elke dag vers en op maat bereidt. Ze bereiden op een specifieke manier waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.

Je zult werken in een prachtig kookatelier in Oude-Tonge. Daar zet een toegewijd team van 65 tot 100 medewerkers zich in voor de groei van het bedrijf. Ze hebben plezier in wat ze doen, maar verliezen nooit het eindresultaat uit het oog. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten. Je komt terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan.

Waar jij goed in bent

Je bent als Teamleider Magazijn een geboren leider. Inspireren, motiveren en begeleiden van je team is waar jij energie van krijgt. Je helpt ze om het beste uit zichzelf te halen. Je houdt van aanpakken en hebt dan ook een hands-on mentaliteit met een grote interesse voor logistiek. Je herkent je verder in de volgende punten:

  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding, bij voorkeur in de logistiek of een gerelateerd vakgebied;
  • Enige ervaring als leidinggevende binnen een magazijn- of logistieke omgeving;
  • Kennis van en ervaring met magazijnbeheersystemen en logistieke processen;
  • Uitstekende organisatorische vaardigheden en het vermogen om effectief te plannen en prioriteiten te stellen.

Wat wij je bieden

Je mag als Teamleider Magazijn verwachten dat je in een hecht team terecht komt, waar ze niet alleen doelen delen, maar ook een passie hebben voor het behalen van succes. Dit voor zowel hun klanten als voor hun gewaardeerde klanten. Daarnaast mag je het volgende verwachten:

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een dynamische fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Jouw salaris is afhankelijk van kennis en ervaring en is volgens CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 atv dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een werkomgeving waar plezier en teamwork hoog in het vaandel staat.

Ben jij er klaar voor om dit team aan te sturen als Teamleider Magazijn? Graag komen we met jou in contact! Dus stuur je gegevens naar ons op en wij doen de rest.

Ben jij een geboren leidinggevende? Vertrouwd met een productieomgeving? Weet jij je team te enthousiasmeren om samen de beste resultaten te behalen? Dan is deze goedbetaalde (€ 3750 – € 5200 ex toeslagen) baan met veel vrije dagen (bijna 35) als Teamleider Productie jou op het lijf geschreven. 
 

Wat ga je doen?

Als Teamleider Productie geef je leiding aan een team operators, uitgebreid met tijdelijke krachten. Jij bent de opleider en motivator voor jouw team. Je stuurt de productiewerkzaamheden aan, zodanig dat je gezamenlijk zorgt voor een optimaal verloop van het productieproces. Dit houdt onder meer in dat:

  • Je zorgt voor het ontwikkelen en motiveren van jouw team;
  • Je de te behalen resultaten met je team bespreekt en duidelijke uitleg geeft over de verwachtingen;
  • Je erop toe ziet dat de juiste voorbereidingen op tijd worden getroffen;
  • Je de werkzaamheden a.d.h.v. opdrachten, procedures, specificaties en geldende normen coördineert en aanstuurt;
  • Je erop toe ziet dat storingen en afwijkingen tijdig wordt gesignaleerd en dat de juiste maatregelen worden getroffen om verstoringen structureel te verhelpen;
  • Je zorgt voor de afstemming en overleg met toeleverende, opvolgende en ondersteunende afdelingen, zoals Inpak, Logistiek, QC en Planning;
  • Je verbetermogelijkheden signaleert, hiertoe voorstellen doet en bijdraagt aan de implementatie hiervan.

 

Hier ga je aan de slag

Als Teamleider Productie kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
 

Waar jij goed in bent

  • Ambitie tot het geven van leiding en begeleiden/coachen van mensen;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent proactief, resultaatgericht en toont eigenaarschap;
  • Een MBO4 werk- en denkniveau middels werkervaring of opleiding;
  • Kennis van geautomatiseerde processen;
  • Affiniteit met de voedingsmiddelenindustrie;
  • Technische kennis van productiemachines en de materialen en producten die deze verwerken.

 

Wat wij jou bieden

  • Een goed salaris van € 3750 – 5200 exclusief toeslagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen;
  • Overige goede primaire & secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO voor de groente- en fruit verwerkende industrie;
  • Persoonlijke begeleiding middels een ontwikkelplan, waarbij je ondersteuning krijgt van de Business trainer;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een persoonlijk account bij het trainingsplatform GoodHabitz;
  • Korting op producten in de personeelswebshop.

Is dit jouw baan als Teamleider Productie? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.

Omzetgroei creëren bij klanten is een van jouw grootste uitdagingen als Teamlead Sales. Niet alleen groei in je omzet, maar ook de groei in ontwikkeling van je team is waar jij graag mee bezig bent. Per direct is deze werkgever in Yerseke op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Teamlead Sales voor het verkoopteam Benelux, zet jij je samen met je team dagelijks in om klanten uitstekend van dienst te zijn. Dit bereiken jullie door ze actief te voorzien in een breed scala aan vis, schaal- en schelpdieren, altijd tegen een gunstige prijs. De dagelijkse sturing en coaching van je collega’s is daarin natuurlijk een belangrijk aspect van jouw functie. 

Als Teamlead Sales heb je een gevarieerd takenpakket dat o.a. bestaat uit:

  • Je hebt de verantwoordelijkheid over een klein aantal key-accounts, welke je van A tot Z behartigt. Op deze manier houdt je zelf goed feeling met de markt, naast je taken als Teamlead. 
  • Je stelt targets op voor de klantaccounts van je team. Dit doen jullie in samenspraak;
  • De wekelijkse forecast houdt jij bij, samen met de afdeling Inkoop en de Commercieel Data-Analist;
  • Jij houdt je ogen open voor kansen en bedreigingen in de markt. Samen met de Verkoopmanager doe je proactief onderzoek naar de verschillende product- en afnemersmarkten;
  • Het analyseren van klachten en knelpunten op de afdeling, pak jij op. Je gaat met de betrokken stakeholders en afdelingen op zoek naar passende oplossingen;
  • Je bewaakt de werkprocessen en taakverdeling op jouw afdeling, zodat er zo efficiënt en effectief mogelijk kan worden gewerkt;

Naast deze taken is het aansturen en motiveren van je team natuurlijk een belangrijk onderdeel. Je stuurt aan, motiveert en coacht continu. Je houdt de prestaties en verkoopcijfers in de gaten en neemt actie waar nodig. Hierin gaat het niet alleen om het commerciële resultaat, maar ook om het werkplezier en de ontwikkeling van de collega’s. Daarbij:

  • Coach jij het team dagelijks in push verkopen, oftwel het wegwerken van de dag voorraad. Jij verkoopt hier zelf ook actief in mee. 
  • Voer je zelfstandig beoordelings- en functioneringsgesprekken en sluit je aan bij sollicitatiegesprekken voor jouw afdeling. 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een persoonlijke en ambitieuze groothandel in vis, schaal- en schelpdieren. Als totaalleverancier bedienen zij klanten in de Benelux, Duitsland en Frankrijk. Ondanks hun groei blijven ze persoonlijk en hechten ze waarde aan goede relaties, zowel met klanten als collega’s. Het is een familiebedrijf met een internationale reputatie van productkwaliteit en duurzaamheid. Hun expertise en betrouwbare netwerken stellen hen in staat om het hele jaar door verse producten te leveren, met aandacht voor duurzame visserij en voedselveiligheid.

Je rapporteert de behaalde commerciële resultaten als Teamlead Sales aan de Verkoopmanager.

Waar jij goed in bent

Jij hebt oog voor commerciële resultaten, ziet kansen en hebt een hart voor verkoop. Daarnaast is het aansturen van je team waar jij absoluut energie van krijgt. En zijn van jou! Je bezit over een sterk analytisch inzicht en je bent flexibel. Verder herken jij je als Teamlead Sales in het volgende:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Eerdere ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Ook heb je basiskennis van Frans of Duits. Deze werkgever verzorgt eventueel de opleiding om dit naar een hoger niveau te tillen; 
  • Je weet draagvlak te creëren en mensen te motiveren;
  • Affiniteit met de visbranche is een grote pré. 

Wat we jou bieden 

Als Teamlead Sales in Yerseke kom je te werken bij een internationale, gezonde organisatie met passie voor hun vak. Deze passie is aanstekelijk! Ze vinden het belangrijk dat jij goed op je plek zit en daar mag je dan ook fijne voorwaarden bij verwachten:

  • Uitstekend salaris gebaseerd op je kennis en vaardigheden;
  • Uitzicht op een vast dienstverband;
  • Directe deelname aan de pensioenregeling;
  • Een uitdagend takenpakket binnen een gemotiveerd en sfeervol team;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen functie uit te voeren;
  • De heerlijkste, versbereide lunches in het bedrijfsrestaurant;
  • Korting op jouw sportabonnement met de bedrijfsfitnessregeling;
  • Een heleboel leuke extra’s! Wat denk je bijv. van gratis fruit en een lekkere snack op vrijdagochtend, personeelskorting, sportieve uitjes en etentjes in hippe restaurants? 

Ga jij graag aan de slag als Teamlead Sales in Yerseke? Wacht dan niet langer en stuur je CV en gegevens naar ons toe. Wij maken graag kennis met je! 

Als Manager bouwprojecten word je verantwoordelijk voor de realisatie van onze nieuwbouw- en renovatieprojecten. Jij hebt de leiding over de vestiging in Bergen op Zoom, maar werkt ook veel samen met de locatie Breda & Oosterhout. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover, zoals een lease auto, extra vakantiedagen en een mooi salaris. 

Wat ga je doen?

Deze organisatie verandert voortdurend, aangedreven door nieuwe wetgeving, toenemende digitalisering en veranderingen in klantvoorkeuren. Om deze reden zoeken ze een bedrijfsleider die verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van nieuwbouw- en renovatieprojecten in Bergen op Zoom.

Als Manager bouwprojecten ben je het centrale aanspreekpunt voor projectleiders en -coördinatoren. Je overziet hun werk en fungeert als coach en sparringpartner. Ook ben je actief betrokken bij projecten en bied je ondersteuning aan teamleden, waaronder werkvoorbereiders, uitvoerders en voorlieden.

Naast het begeleiden van projectteams werk je samen met de KAM coördinator en de bedrijfsleider van de vestiging Breda/Oosterhout aan interne projecten, zoals de implementatie van nieuwe wetgeving en het opzetten van verbeterprojecten om efficiëntie te bevorderen.

Verder vallen onderstaande taken ook onder jouw verantwoordelijkheid als Manager bouwprojecten:

  • Voorzitten van tweewekelijkse projectleidersvergaderingen; 
  • Deelname als lid in bouwteam- en ketensamenwerkingstrajecten Nieuwbouw en Renovatie;
  • Binden en boeien van onze vaste bouwpartners;
  • Personeelsplanning vaklieden vestiging Bergen op Zoom verzorgen;
  • Kartrekker van één van de 10 werkgroepen;
  • Projectevaluaties verzorgen;
  • Interne verbeterprojecten voor nieuwbouw en renovatieprojecten;
  • Organiseren van ondersteuning voor de afdeling calculatie. Je bent de linking pin tussen de calculatie en de uitvoering;
  • Faciliteren uitvoeringstechnische ondersteuning trajecten acquisitie;
  • Het houden van functioneringsgesprekken en deelnemer van de eindejaarsgesprekken van jouw team. 

Hier ga je aan de slag

Kom jij als Manager bouwprojecten bij deze werkgever te werken? Dan maak je onderdeel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, eerlijk, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.

Jouw werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen.

Bij deze organisatie worden projecten nooit alleen gebouwd; samenwerking met bouwpartners is essentieel voor succes en dient project overstijgend te worden geïntegreerd binnen de organisatie.
 

Waar jij goed in bent

Oplossingsgericht denken en handelen doe jij van nature als Manager bouwprojecten. Je bent een coachende leider met een positieve instelling. Jij denkt bedrijf breed en richt je op de lange termijn relaties. Het is voor jou geen probleem om op een duidelijke en directe manier te communiceren en weet hierin je collega’s op een positieve manier met je mee te krijgen. 

Verder herken jij je in de volgende punten:

  • Je werkt gestructureerd;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je bent financieel en juridisch (contracten) onderlegd);
  • Je hebt ervaring in dit vakgebied. 

Wat wij je bieden

Natuurlijk mag je als Manager bouwprojecten bij deze organisatie verwachten dat je in een professioneel en gezond bedrijf terecht komt. Met een groep fijne collega’s en een MT met dezelfde visie. Daarnaast bieden we je het volgende:

  • Een jaarcontract op basis van detachering en bij wederzijdse tevredenheid een vast contract;
  • Marktconform salaris;
  • 40 vakantiedagen;
  • Een leaseauto; 
  • Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
  • 180 betrokken collega’s waar we geregeld iets gezelligs mee organiseren!

Ben jij de Manager bouwprojecten die bij deze werkgever past? Wij vertellen je er graag nog meer over! Laat je gegevens achter en wij komen snel met je in contact. 

 

Ben jij iemand die geen uitdaging uit de weg gaat en bovendien een echte leidinggevende in hart en nieren, die vanuit kansen en mogelijkheden denkt? Wil jij werken bij een wereldwijde marktleider in logistieke dienstverlening in de rol van Customer Service Supervisor? Krijg je graag goed betaald en geniet je van maar liefst 28 vrije dagen? Lees snel verder! 

Wat ga je doen?

Als Customer Service Supervisor stuur je meerdere Customer Service teams aan, die in totaal uit ongeveer 20 medewerkers bestaan. Je vertaalt de lange termijn strategie van jouw werkgever in een middellange termijn visie voor jouw teams, maakt plannen om dit te realiseren en neemt het team pragmatisch mee in de implementatie en uitvoering. Bij dit bedrijf doe je het samen en dat betekent dat je als leidinggevende in staat bent jouw team te motiveren, faciliteren en naar een hoger niveau te tillen. Je bent in staat om de huidige customer service processen te analyseren, hiervoor verbetervoorstellen te maken en deze te implementeren.
Jouw verantwoordelijkheden worden o.a.:

  • Je motiveert, ontwikkelt, coacht en stuurt jouw team;
  • Je bent verantwoordelijk voor een optimale bezetting van de afdelingen;
  • Samen met je team voorzie je onze klanten van een optimale service ;
  • Je signaleert en initieert proactief kansen en mogelijkheden om processen en systemen te optimaliseren en neemt initiatief in de uitwerking en implementatie van deze verbeteringen. 
  • Je levert KPI dashboards op aan richting klanten en/of MT; 
  • Je bent klankbord voor de Customer Service Manager, aan welke je tevens rapporteert.

 

Hier ga je aan de slag 

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
 
Dit topbedrijf in de temperatuurgecontroleerde logistieke sector heeft ook een vestiging in Vlissingen. Met ruim 70 hectare en 11 loodsen worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. 
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit purees.  
Op een gedeelte van het enorme terrein zit tevens een kleine productielocatie waar verschillende fruit purees worden gemengd om vervolgens naar bottelarijen te gaan. 

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos! 

Waar jij goed in bent

Jij hebt als Customer Service Supervisor hbo werk- en denkniveau en enkele jaren ervaring in een soortgelijke rol binnen een logistieke of productie omgeving. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten: 

  • Je bent als leidinggevende gericht op het coachen en ontwikkelen van je teams;
  • Je ziet het als een uitdaging om mensen te laten groeien en processen te verbeteren;
  • Je hebt ervaring binnen een Customer Service omgeving;
  • Je hebt ervaring in het werken met verschillende systemen en het optimaliseren van processen; 
  • Je bent oplossingsgericht, staat voor kwaliteit en overziet ook in hectische situaties het overzicht;
  • Je bent communicatief vaardig in het Engels en Nederlands. 

 

Wat bieden wij jou?

Werken als Customer Service Supervisor voor deze mooie opdrachtgever is natuurlijk al gaaf! Jij bent een belangrijke spil binnen de organisatie en krijgt veel ruimte om eigen ideeën aan te dragen. Daarnaast mag je rekenen op:

  • Een zeer goed salaris;
  • 28 vakantiedagen; 
  • Vers fruit op het werk; 
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Een fijne werksfeer;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

 
Voel jij je aangesproken en sta je te popelen om binnen dit bedrijf jouw talenten in te zetten als Customer Service Supervisor?
Stuur je cv dan snel naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever.