Carrière niveau: Leidinggevend
Coachen, motiveren en aansturen van een team van financiële experts is waar jij als Hoofd Finance en Control mee bezig bent in deze functie. En daarbij werk jij ook mee op de afdeling. Deze combinatie van operationele en strategische zaken is waar jij energie van krijgt! Benieuwd wat het inhoudt? Lees snel verder.
Wat ga je doen?
Jij bent als Hoofd Finance en Control verantwoordelijk voor het aansturen van een team aan Controllers. Dit zijn twee Business Controllers en twee Financial Controllers. Dit zijn allemaal ervaren collega’s met ieder zijn/haar eigen expertise. Je bent als Manager vooral degene die procesmatig kijkt of alles goed verloopt, bepaalt welke koers er gevaren moet worden en welke kant je als team op gaat. Inhoudelijk blijft iedereen van elkaar leren. Jij levert zowel op operationeel als op strategisch niveau een belangrijke bijdrage aan de financiële gezondheid van de organisatie.
Er zijn veel ontwikkelingen binnen de organisatie, waarbij het belangrijk is dat de betrokkenheid van medewerkers op peil blijft. Jij gaat de samenwerking met dit goedlopende team nog verder verstevigen. Vanuit een positieve basis kun jij het team coachen, stimuleren en motiveren.
Hoe jouw taken er o.a. uit zien:
- Leiding geven aan de afdeling Control en het dagelijks aansturen van de operationele activiteiten.
- Opstellen van financiële rapportages, en verantwoordelijkheid dragen voor maandelijkse, kwartaal- en jaarverslagen, in samenwerking met het team.
- Ondersteunen bij de totstandkoming van budgetten en forecasts, en zorgen voor nauwkeurige en tijdige oplevering.
- Uitvoeren van financiële analyses, zoals kosten- en winstgevendheidsanalyses, en signaleren van afwijkingen.
- Identificeren van inefficiënties in financiële processen en bijdragen aan procesverbeteringen en optimalisatievoorstellen.
- Toezicht houden op de naleving van interne controlemaatregelen en waar nodig het verbeteren van controlemechanismen.
- Begeleiden, coachen en ontwikkelen van teamleden, inclusief het voeren van jaar gesprekken.
- Rapporteren aan de Directeur Bedrijfsvoering, inclusief het zorgen voor duidelijke communicatie over de voortgang van projecten, deadlines en eventuele knelpunten binnen het team.
Hier ga je aan de slag
Jouw werkgever is toonaangevend op het gebied van medische- en laboratorium diagnostiek in Zuidwest Nederland. Elke dag werken ruim 1300 medewerkers aan betrouwbare en kwalitatief hoogwaardige diagnostiek. Vanuit het grootste en modernste laboratorium van Nederland worden onderzoeken gedaan op het gebied van klinische chemie, medische microbiologie en pathologie. Jouw werkgever heeft een groot netwerk aan bloedafname locaties en een breed portfolio aan onderzoeken en ondersteunende diensten.
Waar jij goed in bent
Jij staat als Hoofd Finance en Control echt in het team. Samen zorgen jullie ervoor dat de operationele zaken worden uitgevoerd. Je gaat op een informele manier met elkaar om en als manager weet je op een analytische en feitelijk manier te communiceren. Je bent een enthousiaste coach die het team weet te inspireren: open een daadkrachtig. Jij ziet jezelf verder terugkomen in de volgende punten:
- Je hebt HBO werk- en denkniveau;
- Je bent klaar voor de volgende stap in je carrière;
- Je hebt ruime ervaring met de P&C cyclus, financiële verslaglegging en accountantscontrole;
- Je bent in staat om op verschillende niveaus binnen de organisatie te communiceren;
Wat we je bieden
Natuurlijk mag je als Hoofd Finance en Control ook iets terug verwachten van deze werkgever in Etten-Leur:
- Een uitdagende functie voor 36 uur per week;
- Wil je 36 uur werken in 4 dagen, dan behoort dit tot de mogelijkheden;
- Salaris conform CAO Ziekenhuizen schaal 65, met een max van €6700,- bruto per maand;
- Vakantiegeld van 8,33% en 8,33% eindejaarsuitkering;
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling d.m.v. opleidingen van GoodHabitz;
- Je krijgt alle ruimte om mee te bouwen aan de dienstverlening die ze continu verder innoveren;
- Je collega’s staan bekend om hun hartelijkheid. Samen werken wij aan een optimale dienstverlening.
Word jij enthousiast van deze rol van Hoofd Finance en Control in Etten-Leur? Wij ontmoeten jou graag, zodat we je kunnen leren kennen. Je kunt eenvoudig solliciteren via het formulier of via Whatsapp.
Carrière niveau: Leidinggevend
Omdat er een nieuwe kaaslijn wordt toegevoegd, is deze leuke werkgever op zoek naar een Assistent Teamleider die het team wil gaan aansturen. In deze drieploegendienst ga je met je diverse team aan de slag binnen de foodbranche. Meer weten? Lees verder.
Wat ga je doen?
Jij werkt als Assistent Teamleider samen met de Teamleider en de Hoofd Operator Inpak. Jij zorgt er samen met je ploeg voor dat het productieproces goed verloopt. Jij en je team werken in een 3-ploegendienst.
In je rol als Assistent Teamleider zorg je er samen met de Teamleider voor dat de deadlines worden behaald. Dit doe je door middel van het stimuleren, motiveren en coördineren van je team. Soms ben je dus een luisterend oor en het andere moment zorg je dat de planning rond komt. En het leuke is, dat je ook weleens gewoon tussen je team staat te werken!
Het drieploegensysteem ziet er als volgt uit, van maandag t/m zaterdagochtend:
- 06.00 – 14.00 uur
- 14.00 – 22.00 uur
- 22.00 – 06.00 uur
Hier ga je aan de slag
Deze organisatie is een opkomende grote speler in de appetizers. Deze zijn gebaseerd op verse groente. Hierbij moet je denken aan uienringen, gepaneerde champignons en andere groentesnacks die gefrituurd kunnen worden.
Je komt als Assistent Teamleider te werken bij een dynamisch en groeiend bedrijf, gevestigd in Yerseke (sinds 2000), Kruiningen (sinds 2012) en Rilland (sinds mei 2023). De producten vinden wereldwijd hun weg. Met moderne productielijnen en onder strenge kwaliteitsnormen wordt er in 3-ploegendienst gewerkt. De collega’s zijn enthousiaste en loyale medewerkers. Er is een informele werksfeer waarbij men goed van elkaar op de hoogte is, soms serieus en soms met een vleugje humor ertussen. Deze werkgever vindt het belangrijk om aandacht te hebben voor hun medewerkers door de ambities waar te maken en intern door te laten groeien zodra die wens er is.
Jouw bestaat uit collega’s van verschillende nationaliteiten. Ze komen o.a. uit Polen, Spanje en Roemenië. Het is dus een must dat je Engels spreekt.
Waar jij goed in bent
Leidinggeven past goed bij jou en vind je leuk om te doen. Je weet als Assistent Teamleider prioriteiten te stellen, je bent daadkrachtig en hebt overtuigingskracht. Je weet altijd goed de helicopterview te houden en laat je dan ook niet snel gek maken. Samen met je team stroop je graag de mouwen op en zorg je ervoor dat de deadlines behaald worden. Ook heb je:
- Ervaring in een soortgelijke functie;
- MBO+ werk- en denkniveau;
- Spreek je goed Engels;
- Een positieve mindset.
Wat wij je bieden
- Een startsalaris van €2519,63,- bruto per maand, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
- 17% ploegentoeslag;
- 25 verlofdagen en 15 ATV dagen (zelf in te delen;
- 3% eindejaarsuitkering conform CAO;
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
- Schone werkomgeving;
- Korting op jouw CZ verzekering die je voor je gezin ook mag inzetten.
- De mogelijkheid om je te ontwikkelen en door te groeien door het volgen van een opleiding en/of cursussen.
Mogen we jou binnenkort toevoegen aan dit leuke team als Assistent Teamleider! Wij ontvangen graag je gegevens.
Carrière niveau: Leidinggevend
Medewerkers aansturen op de werkvloer en het productieteam leiden is waar jij als Supervisor Extrusion enthousiast van wordt! Met deze sleutelrol binnen de productie schakel jij met verschillende afdelingen. Door jou loopt alles op rolletjes. Benieuwd? Lees snel verder.
Wat ga je doen?
Jij bent verantwoordelijk voor het coördineren en leiden van de dagelijkse operationele activiteiten binnen de productieafdeling Extrusie. Als Supervisor bewaak je de productieplanning en productieproces.
Jouw verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit:
- Bewaken van de productieplanning;
- Bewaken van het productieproces door te sturen op de vastgestelde KPI’s;
- Operationele problemen snel en efficiënt oplossen;
- Aansturen van het productieteam d.m.v. faciliteren, coördineren en begeleiden;
- Hierdoor behalen jullie de best mogelijke productie resultaten.
Je werkt als Supervisor in een dagdienst functie. Je team werkt in het 5-ploegensysteem, die jij aanstuurt. Er zitten ongeveer 4 mensen per ploeg (totaal 20 personen). Het is een gevarieerde club aan mensen, jong en oud met mannen en vrouwen. Sommige zijn al lang in dienst, anderen wat korter. Deze diverse club mensen zijn harde werkers die informeel en gezellig met elkaar omgaan.
Hier ga je aan de slag
Jij komt als Supervisor Extrusie te werken bij een toonaangevende producent van technische folies en schuimen met vestigingen in Europa en Azië. Je komt te werken op de locatie in Etten-Leur, waar het bedrijf gespecialiseerde oplossingen biedt voor de automotive, luchtvaart en verpakkingsindustrie.
Duurzaamheid is geïntegreerd in de hele keten, van productie van grondstoffen en eindproducten tot en met het recyclen van gebruikte producten. Dit onderwerp is dus belangrijk voor deze organisatie in Etten-Leur en staat centraal.
Er hangt een informele sfeer in deze organisatie, waarbij ze gericht zijn op samenwerking, het nemen van initiatief en het dragen van verantwoordelijkheid.
In deze functie van Supervisor Extrusie rapporteer je aan het Hoofd Extrusie en Polymerisatie.
Waar jij goed in bent
Je hebt al ervaring in een leidinggevende functie binnen een productieomgeving. Dit kan in een teamleiders rol of als supervisor. Als Supervisor Extrusie weet je goed prioriteiten te stellen en durf je beslissingen te nemen. Je houdt ervan om het beste uit je team te halen en pakt de leiding waar nodig. Denken in oplossingen en communicatief vaardig zijn, is wat jouw sterk maakt. Verder:
- Beschik je over MBO+ werk- en denkniveau;
- Heb je een Vapro C diploma, dat is een pré;
- Ervaring in een zelfde soort functie in een industriële omgeving (procesindustrie);
- Beheers je de Nederlandse taal goed. Spreek je Engels, dan is dat mooi meegenomen.
Wat we je bieden
Bij deze werkgever is learning on the job wat ze doen. Iedere dag leren ze samen bij en daar mag jij als Supervisor Extrusie onderdeel van zijn. Na je inwerkperiode ga je zelfstandig aan de slag binnen deze innovatieve en succesvolle organisatie. Natuurlijk mag je een aantal voorwaarden verwachten:
- Goed salaris tussen de € 3800,00 – € 4500,00 bruto per maand, afhankelijk van kennis en ervaring;
- Dagdienst functie;
- 13e maand;
- 24 vakantiedagen en 11 ATV dagen;
- Pensioenregeling
- WIA verzekering;
- Reiskostenvergoeding;
- Voldoende ontwikkelmogelijkheden;
- Enthousiaste collega’s binnen een gezellig en professioneel team;
- Een zelfstandige functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en afwisselende werkzaamheden.
Ben jij enthousiast geworden over de functie van Supervisor Extrusie in Etten-Leur? Wij maken graag kennis met je en wie weet is dit jouw nieuwe baan!
Carrière niveau: Leidinggevend
Jij maakt impact als Projectleider Service en Onderhoud in het realiseren van de ambities van mooie klanten van deze werkgever. Innovatief en resultaatgericht zijn woorden die bij jou passen. Nieuwsgierig wat deze functie in Roosendaal te bieden heeft?
Wat ga je doen?
Je bent als Projectleider Werktuigbouwkundige Service en Onderhoud verantwoordelijk voor het succesvol managen van verschillende projecten. Dit op het gebied van service en onderhoud. Hierin werk je nauw samen met leveranciers, klanten en natuurlijk interne teams en collega’s. Je zorgt er samen met hen voor dat projecten binnen budget, op tijd en naar tevredenheid worden afgerond.
Als Projectleider bestaan jouw taken vooral uit:
- Het plannen, coördineren en bewaken van service- en onderhoudsprojecten, inclusief het opstellen van een gedetailleerd projectplan en het bewaken van de voortgang;
- Het aansturen van een team van technici en onderhoudsmonteurs, waarbij je zorgt voor een efficiënte inzet van personeel en middelen;
- Het bewaken van de kwaliteit en veiligheid van de uitgevoerde werkzaamheden, en het waarborgen van naleving van geldende wet- en regelgeving;
- Het onderhouden van contacten met klanten, het bespreken van hun wensen en behoeften, en het adviseren over mogelijke oplossingen;
- Het opstellen en bewaken van de projectbegroting, en het rapporteren van de financiële voortgang aan de directie;
- Het signaleren van kansen en ontwikkelingen in de markt, en het proactief adviseren van klanten over mogelijke verbeteringen of nieuwe projecten.
Hier ga je aan de slag
Je komt als Projectleider Service en Onderhoud te werken binnen een familiebedrijf, met een geschiedenis van meer dan 100 jaar. Ze zijn gespecialiseerd in het ontwerpen, bouwen, onderhouden en exploiteren van technische installaties in zowel gebouwen als industrieën. Met vestigingen verspreid over het hele land zijn ze zowel landelijk als lokaal actief betrokken.
Als familiebedrijf richten ze zich altijd op de toekomst en zetten ze zich in voor wat echt belangrijk is. Ze maken deel uit van de oplossing en genereren impact, zowel op korte als lange termijn.
Ondernemerschap zit in hun DNA, en ze stellen zich voortdurend de vraag hoe ze met hun diepgaande technische kennis een betekenisvolle rol kunnen spelen in maatschappelijke ontwikkelingen. Ze gebruiken hun technische expertise om omgevingen groener, slimmer en gezonder te maken, niet alleen voor hun medewerkers en klanten, maar ook voor komende generaties.
Je komt te werken op de locatie in Roosendaal binnen een fijn team. Bij deze werkgever hangt een informele werksfeer en jij past hier goed tussen. De laagdrempeligheid om naar elkaar toe te stappen is groot en daarom is een harde hiërarchie niet passend in deze organisatie.
Waar jij goed in bent
Jij bent iemand die lekker nuchter en toegankelijk is. Je houdt ervan om een afwisselende functie te hebben met veel diversiteit en dynamiek. Met je technische achtergrond kun je goed schakelen met verschillende stakeholders en ben je betrokken bij multidisciplinaire projecten. Hier heb je ook ervaring in. Je herkent je als Projectleider Service en Onderhoud daarbij in het volgende:
- Afgeronde HBO opleiding in de richting van Werktuigbouwkunde (of een andere relevantie richting);
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als projectleider binnen de werktuigbouwkunde, bij voorkeur in de service- en onderhoudssector;
- Je beschikt over uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden en kunt goed samenwerken in teamverband.
Wat we je bieden
Als Projectleider Service en Onderhoud heb je naast een uitdagende, fulltime functie (32 tot 40 uur) ook een aantal mooie voorwaarden die je mag verwachten:
- Een prima marktconform salaris;
- 25 vakantiedagen;
- 13 ADV dagen;
- Deelname aan de winstdelingsregeling;
- Collectieve verzekeringen;
- Bonusregeling o.b.v. persoonlijke doelstellingen en o.b.v. vestiging- en bedrijfsdoelstellingen;
- Een afwisselende werkomgeving boordevol duurzaamheid en hoogwaardige techniek;
- Werken voor inspirerende klanten aan bijzondere en uitdagende projecten;
- Veel opleidingsmogelijkheden om mezelf te blijven ontwikkelen;
- Onbeperkt trainingen volgen dia GoodHabitz;
- Doorgroeimogelijkheden;
- Een goede, informele werksfeer die je uitdaagt om zelf het initiatief te nemen;
- Thuiswerken is af en toe mogelijk. Gezien de aard van de functie liever op kantoor;
- Veel aandacht voor een veilige werkomgeving en vitaliteit.
Gaat jouw technische hart al sneller kloppen van deze dynamische functie van Projectleider Service en Onderhoud in Roosendaal? Solliciteer gemakkelijk en snel online via het formulier of via Whatsapp. Wij komen graag met je in contact!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn!
Wat ga je doen:
Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek.
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken.
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.
Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten.
De werktijden zijn:
- Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
- Late shift: 14.00 – 22.00 uur
- Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur
Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan.
Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden.
Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden.
Hier ga je aan de slag:
Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.
Waar jij goed in bent:
Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
- Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
- Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
- Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
- Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.
Wat wij jou bieden:
- Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
- Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
- CAO grafimedia;
- De ploegentoeslag is 23,21%;
- 5 weken vakantie per jaar;
- De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd;
- Eindejaarsbonus;
- Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
- Een goed pensioenfonds;
- Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
- Veel uitdagingen die je mag aanpakken;
- Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz.
- Volgend jaar staat er een groot feest op de planning!
- Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;
Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel!
Carrière niveau: Leidinggevend
Als HR Business Partner werk je deze werkgever pro-actief mee aan de bedrijfsstrategie. Binnen deze organisatie komen de voordelen van een familiebedrijf samen met de corporate wereld. Je reist tussen de locaties Moerdijk, Botlek en Dordrecht en weet met flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden jouw plek binnen de organisatie te vinden. Meer weten over deze toffe functie? Lees hier verder.
Wat ga je doen
Als HR Business Partner werk je nauw samen met het bedrijf om commercieel gerichte personeelsoplossingen te bieden die de bedrijfsstrategie en visie & waarden van deze organisatie Internationaal ondersteunen. Je ontwikkelt een standaard voor het hele bedrijf om groei en winstgevendheid te bevorderen. De organisatie heeft in Europa verschillende locaties overgenomen waarbij de uitdaging ligt om toe te werken naar één gestructureerde manier van werken. Een hele leuke en uitdagende rol waarbij je mede verantwoordelijk bent om de cultuurverandering tot succes te maken. Je rapporteert aan de HR Directeur Europa, gevestigd in het Verenigd Koninkrijk).
Je werkzaamheden als HR Business Partner bestaan verder ook uit:
1. Coachen en Ondersteunen:
o Managers begeleiden in personeelsbeheer, betrokkenheid stimuleren en complexe ER/HR-zaken tot je nemen;
2. Veranderingsmanagement:
o Optreden als veranderingskampioen binnen jouw verantwoordelijkheidsgebied, bijvoorbeeld via lokale fora en siteparticipatieregelingen;
3. Beleid en Procedures:
o Actief hiaten in beleid en procedures identificeren en verbeteringen voorstellen en implementeren;
4. Werving en Ontwikkeling:
o Beheren van alle wervingsactiviteiten en interne ontwikkelingsplannen, promoties en opleidingsprogramma’s opzetten;
5. Projectmanagement:
o Leiding geven aan belangrijke HR-projecten zoals TUPE, beleidsbeoordelingen en betrokkenheidsactiviteiten;
6. Gezicht van HR:
o Het ‘gezicht van HR’ zijn binnen het bedrijf en zorgen voor een hoge klantenservice via een oplossingsgerichte benadering;
7. Opvolgingsplanning:
o Leiding geven aan opvolgingsplanningsprocessen om een pijplijn van talent te creëren en duurzame organisatiecapaciteit te waarborgen.
8. HR Metrics:
o HR-metrics produceren voor jouw verantwoordelijkheidsgebied en trends identificeren om prestaties, aanwezigheid, betrokkenheid, productiviteit en winstgevendheid te verbeteren.
9. Training en Ontwikkeling:
o Trainingsbehoeften identificeren en beheren en samenwerking met interne en externe opleidingsaanbieders.
Hier ga je aan de slag
Deze organisatie is een wereldleider in de Isotank-industrie. Met 18 strategische locaties heeft deze organisatie zich gevestigd als de vooraanstaande en betrouwbare aanbieder van depotdiensten, tankreiniging en transportdiensten voor de ISO tankcontainerindustrie in het Verenigd Koninkrijk en Europa. We staan bekend om onze toonaangevende veiligheidsprestaties en duurzame operaties.
Werken bij deze werkgever brengt het beste van twee werelden samen. Namelijk de kleinschalige teams op locatieniveau en de grote verantwoordelijkheden die je bij een familiebedrijf ook krijgt. Jouw visie en kijk op HR wordt enorm gewaardeerd. Daarnaast biedt het werken bij hen de kansen en mogelijkheden die je bij een corporate verwacht. Er is aandacht voor de ontwikkeling van de collega’s. De organisatie groeit hard en creëert daarmee intern ook mooie kansen voor collega’s.
Bij hen komt het bedrijf voor het ego. De collega’s denken actief mee over toekomstige implicaties en verandering. Ieders input wordt gewaardeerd.
Locatie: Reizen tussen Moerdijk, Botlek & Dordrecht. Je krijgt de beschikking over een auto.
Waar jij goed in bent:
Je bent een echte teamspeler die professioneel is in het vak en toegankelijk en zelfbewust is. Je hebt een zakelijk inzicht en je weet je te focussen op het opbouwen en en verbeteren van de organisatie. De functie van HR Business Partner vereist kwalificaties en ervaringen om de rol uit te kunnen voeren. Wat we vragen is:
o Hbo-niveau of relevante ervaring in algemene HR-rol in een soortgelijke industie;
o Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschift;
o Kennis en/of aantoonbare kwalificaties in People Management;
o Bewezen staat van dienst in het omgaan met complexe ER-kwesties, besluitvorming en het uitdagen van de ‘status quo’.
o Ervaring met leidinggeven aan organisatorische veranderingsprojecten, inclusief herstructureringen, TUPE en ontslagprogramma’s.
- Bewezen onderzoeks- en analytische vaardigheden.
- Commercieel bewustzijn.
- Effectieve communicatie-, beïnvloedings- en onderhandelingsvaardigheden.
- Rekenvaardigheid en gegevensbeheer.
Wat we bieden
Naast een fijn team om in te werken en ontwikkelingsmogelijkheden, hebben we bij deze organisatie ook goede arbeidsvoorwaarden voor de functie van HR Business Partner:
- Salaris tussen de €4500 – €5400 (afhankelijk van je kennis en ervaring);
- Een auto van de zaak;
- Flexibele werktijden;
- Thuiswerkmogelijkheden;
- Reiskostenvergoeding;
- 24 vakantiedagen;
- 3,5 ADV dagen;
- Ontwikkelingsmogelijkheden;
- Goede pensioenregeling.
Interesse?
Ben jij de HR Business Partner die ons team wil versterken? Solliciteer dan nu en help ons om onze ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren!
Carrière niveau: Leidinggevend
Doordat deze werkgever en organisatie in Breda blijft groeien, streven ze naar een nummer 1 positie op het gebied van Retail, Kwaliteit en Design. Jij hebt hier als Marketing Manager een belangrijke rol in. Jouw focus ligt op het verhogen en verbeteren van omzet en marges, anderzijds richt je je op het stimuleren van de klantbetrokkenheid en het vergroten van de zichtbaarheid van het merk in de markt.
Wat ga je doen?
Jouw primaire verantwoordelijkheid als Marketing Manager is het maximaliseren van de klantbeleving en de klantervaring tijdens het bezoek aan een van de tankstations. Ook heb je een sleutelrol in de pricing strategie.
Jouw verantwoordelijkheden bestaan ook uit:
- het ontwikkelen en uitvoeren van het marketing plan voor de Retail stations ten aanzien van merk, voor brandstof, shop, bakery, carwash en services;
- het analyseren van de verkoopgegevens en klantinzichten om de marketingstrategieën te optimaliseren en campagneprestaties verder te verbeteren;
- het ontwikkelen en uitrollen van gerichte pricing strategieën met als doel het verbeteren van onze marges;
- het bepalen van het landelijke prijsniveau en de eventuele pompkorting per locatie, met behulp van de analyses en input van de Pricing Analyst;
- de communicatie met de klanten (online & offline), het bijhouden en opvolgen van o.a. klanten beoordelingen, klantenservice en klantenonderzoeken, inclusief het “mystery motorist” programma met als doel het verhogen van de klanttevredenheid;
- het creëren en implementeren, waar nodig, lokale (ad hoc) marketing initiatieven, bijvoorbeeld bij de opening van een nieuw tankstation;
Verder…
- werk je samen met alle Retail teams om merkconsistentie te garanderen en de algehele klantervaring te verbeteren;
- ben je verantwoordelijk voor het managen van 3rd party fuel cards;
- beheer je de webshop van alle Point Off Sale producten (o.a. onze broodjes);
- beheer je het loyaliteitsprogramma;
- stuur je het team bestaande uit een Junior Marketeer en een Pricing Analyst aan;
- vertegenwoordig je Marketing op Retail Leaderschip niveau en werk je nauw samen met je collega’s vanuit o.a. Operations en Category Management om content te geven aan de marketing kalender inzake promoties, displays en campagne content.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een snelgroeiend bedrijf met een groot netwerk aan tankstations. Maar de ambities rijken nog veel verder dan waar zij vandaag de dag staan. Inmiddels zijn er 100 tankstations in Nederland, maar dit aantal zal de komende jaren nog flink toenemen. In totaal zijn er 700 mensen werkzaam door heel Nederland.
Binnen het bedrijf heerst een prettige en informele sfeer. Er wordt hard gewerkt maar er is ook zeker ruimte voor het menselijke aspect! Denk hierbij aan iets lekkers met Pasen, een bedrijfsfeest voor alle medewerkers met partners maar ook een gunstige pensioenregeling voor alle medewerkers.
Jij komt als Marketing Manager te werken in een mooi kantoor in Breda. Een luxe werkomgeving, waarbij je op kantoor van alle gemakken voorzien bent. Niet alleen op het gebied van inrichting, maar ook door lekkere, luxe koffie, vitale werkplekken en wat lekkers tussendoor.
Waar jij goed in bent
Jij hebt je strepen verdiend binnen de Marketingwereld. Door je jarenlange ervaring kun je je kennis inzetten in de verantwoordelijke rol van Marketing Manager om niet alleen je team, maar ook de organisatie naar een hoger niveau te tillen. Klantgericht denken en handelen zit er bij jou ingebakken, net zoals je uitstekende communicatie- en presentatievaardigheden in zowel woord als geschrift.
Jij hebt als Marketing Manager echt interesse in de Retail en met bewezen praktische vaardigheden weet je snel commerciële resultaten te leveren. Ook herken jij je in de volgende punten:
- Je hebt minimaal een afgeronde Bachelor richting Marketing & Communicatie, Psychologie of andere relevante opleiding. Een aanvullende relevante Master is een pré;
- Je bent in staat (snel) te schakelen van strategisch- naar operationeel niveau en terug;
- Je hebt de nodige ervaring in het gebruiken en toepassen van digital marketing en multi-channel communicatie;
- Je bent in staat data te interpreteren, analyseren en te gebruiken om jouw strategie verder vorm te geven.
Wat we je bieden
Natuurlijk mag je als Marketing Manager een fijne beloning verwachten van deze werkgever. Naast een mooie werkomgeving, fijne collega’s en een groeiend, ambitieus bedrijf, bieden we het volgende:
- Goede arbeidsvoorwaarden met een goed salaris, afhankelijk van je ervaring;
- 26 vakantiedagen;
- Een prettige en professionele werkomgeving;
- Flexibele werktijden;
- Auto van de zaak;
- Een gunstige pensioenregeling met slechts 2% eigen bijdrage;
- Personeelspas met de nodige aantrekkelijke kortingen op o.a. de heerlijkste broodjes bij onze tankstations.
Klinkt deze Marketing Managers functie als jóuw nieuwe stap in je carrière? Graag komen we met jou in contact! Dat kan gemakkelijk online of via Whatsapp.
Carrière niveau: Leidinggevend
Haal jij als teamleider het beste uit je mensen? Staat voedsel- én Arboveiligheid hoog in het vaandel bij jou? En kan een optimale personeelsbezetting met een gerust hart aan jou overgelaten worden? Dan is deze vacature voor teamleider expeditie geknipt voor jou! Lees snel verder.
Wat ga je doen?
Als teamleider expeditie ben je het eerste aanspreekpunt voor de expeditie medewerkers en andere afdelingen. Je zorgt dat iedereen met plezier naar zijn werk komt, dat iedereen weet wat er wordt verwacht en dat problemen worden opgelost. Jouw rol kent verder de volgende verantwoordelijkheden:
- Zorgen voor een optimale inzet van je medewerkers en efficiënte indeling van de expeditie ruimte;
- Aansturen, begeleiden en motiveren van acht expeditie medewerkers. Jij haalt het beste uit je mensen;
- Verdelen van werkzaamheden, structuur aanbrengen en op dagelijkse pieken meewerken om deze op te vangen;
- Opstellen van personele planningen en hierbij afstemmen met andere afdelingen;
- Toezien op naleving van de voorschriften m.b.t. voedselveiligheid en Arbo veiligheid;
- Uitvoeren van controles en zorgen voor juistheid en volledigheid van voorraden;
- Verbetervoorstellen doen ten behoeve van om de processen en efficiency in de expeditie.
Hier ga je aan de slag
Als teamleider Expeditie kom je terecht in een familiebedrijf dat al ruim 80 jaar dé specialist is in hard fruit. Het bedrijf is door een aantal generaties van teelbedrijf uitgegroeid tot een internationale handels- en verpakkingsbedrijf. Deze werkgever is een toonaangevend in de foodbranche door de hoge kwaliteitsstandaard en ze voorzien retailers met hun eigen transport van topkwaliteit hardfruit.
Je komt te werken in een hecht familiebedrijf waarin iedereen voor elkaar klaarstaat. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Binnen de gehele organisatie heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met +/- 250 gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
Hier ben jij goed in
Als teamleider expeditie beschik je over een positieve werkmentaliteit, toon je initiatief en probeer je samen met je team een stapje verder te komen. Je bent communicatief vaardig zodat je het bedrijfsbeleid kan doorvoeren op de afdeling en intern zaken afstemt. Verder herken jij jezelf in de volgende competenties:
- In bezit van heftruckcertificaat;
- MBO werk- en denkniveau;
- Enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie;
- Flexibele houding;
- Stressbestendig;
- Behulpzame en collegiale instelling;
- Beschikbaar om regelmatig mee te werken in de avond en in het weekend.
Dit bieden wij jou
Je komt terecht in een hecht team van cololega’s. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Er heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
Daarnaast bieden wij jou:
- Goede ontwikkelmogelijkheden en mogelijkheden tot het volgen van aanvullende cursussen;
- 26 vakantiedagen per jaar en een mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen;
- Een baan voor langere tijd, met uitzicht op vast dienstverband;
- Passende reiskostenvergoeding;
- Aandacht voor gezellige borrels of een BBQ met je collega’s.
Klinkt dit als jouw nieuwe baan als teamleider expeditie? Laat ons weten waarom! We vertellen je graag meer over jouw toekomstig werkgever.
Carrière niveau: Leidinggevend
Als Bedrijfsleider Projecten word je verantwoordelijk voor de realisatie van onze nieuwbouw- en renovatieprojecten. Jij hebt de leiding over de vestiging in Bergen op Zoom, maar werkt ook veel samen met de locatie Breda & Oosterhout. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover, zoals een lease auto, extra vakantiedagen en een mooi salaris.
Wat ga je doen?
Deze organisatie verandert voortdurend, aangedreven door nieuwe wetgeving, toenemende digitalisering en veranderingen in klantvoorkeuren. Om deze reden zoeken ze een bedrijfsleider die verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van nieuwbouw- en renovatieprojecten in Bergen op Zoom.
Als bedrijfsleider ben je het centrale aanspreekpunt voor projectleiders en -coördinatoren. Je overziet hun werk en fungeert als coach en sparringpartner. Ook ben je actief betrokken bij projecten en bied je ondersteuning aan teamleden, waaronder werkvoorbereiders, uitvoerders en voorlieden.
Naast het begeleiden van projectteams werk je samen met de KAM coördinator en de bedrijfsleider van de vestiging Breda/Oosterhout aan interne projecten, zoals de implementatie van nieuwe wetgeving en het opzetten van verbeterprojecten om efficiëntie te bevorderen.
Verder vallen onderstaande taken ook onder jouw verantwoordelijkheid als Bedrijfsleider Projecten:
- Voorzitten van tweewekelijkse projectleidersvergaderingen;
- Deelname als lid in bouwteam- en ketensamenwerkingstrajecten Nieuwbouw en Renovatie;
- Binden en boeien van onze vaste bouwpartners;
- Personeelsplanning vaklieden vestiging Bergen op Zoom verzorgen;
- Kartrekker van één van de 10 werkgroepen;
- Projectevaluaties verzorgen;
- Interne verbeterprojecten voor nieuwbouw en renovatieprojecten;
- Organiseren van ondersteuning voor de afdeling calculatie. Je bent de linking pin tussen de calculatie en de uitvoering;
- Faciliteren uitvoeringstechnische ondersteuning trajecten acquisitie;
- Het houden van functioneringsgesprekken en deelnemer van de eindejaarsgesprekken van jouw team.
Hier ga je aan de slag
Kom jij als Bedrijfsleider Projecten bij deze werkgever te werken? Dan maak je onderdeel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, eerlijk, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.
Jouw werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen.
Bij deze organisatie worden projecten nooit alleen gebouwd; samenwerking met bouwpartners is essentieel voor succes en dient project overstijgend te worden geïntegreerd binnen de organisatie.
Waar jij goed in bent
Oplossingsgericht denken en handelen doe jij van nature als Senior Projectleider Bouw. Je bent een coachende leider met een positieve instelling. Jij denkt bedrijf breed en richt je op de lange termijn relaties. Het is voor jou geen probleem om op een duidelijke en directe manier te communiceren en weet hierin je collega’s op een positieve manier met je mee te krijgen.
Verder herken jij je in de volgende punten:
- Je werkt gestructureerd;
- Je bent resultaatgericht;
- Je bent financieel en juridisch (contracten) onderlegd);
- Je hebt ervaring in dit vakgebied.
Wat wij je bieden
Natuurlijk mag je als Bedrijfsleider Projecten bij deze organisatie verwachten dat je in een professioneel en gezond bedrijf terecht komt. Met een groep fijne collega’s en een MT met dezelfde visie. Daarnaast bieden we je het volgende:
- Een jaarcontract op basis van detachering en bij wederzijdse tevredenheid een vast contract;
- Marktconform salaris;
- 40 vakantiedagen;
- Een leaseauto;
- Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
- 180 betrokken collega’s waar we geregeld iets gezelligs mee organiseren!
In de bouw maak je het. Ben jij de professional met ambitie die bij deze werkgever past? Wij vertellen je er graag nog meer over! Laat je gegevens achter en wij komen snel met je in contact.
Carrière niveau: Leidinggevend
Heb jij leidinggevende ervaring en wil je dit inzetten bij een mooie organisatie in de voedingsmiddelenindustrie? Als Coördinator Assemblage ben jij de drijvende kracht achter de assemblage-afdeling.
Wat ga je doen?
In je rol als Coördinator Assemblage ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de dag- en weekplanning. Hierbij zorg je ervoor dat producten tijdig, volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en tegen optimale kosten worden geproduceerd. Alert zijn op afwijkingen en knelpunten in de werkprocedures is wat jij doet. Kleine aanpassingen of grotere verbeteringen, jij staat altijd klaar om deze te signaleren.
Als Coördinator Assemblage sta jij klaar om je team te motiveren het beste uit zichzelf te halen. Samen met je team stroop je de mouwen op om continue groei en ontwikkeling na te streven. Jij hebt daar een essentiële rol in.
Hier ga je aan de slag
Je komt als Coördinator Assemblage te werken bij een werkgever in de foodbranche, namelijk dé maaltijdbereider van Nederland, gevestigd in Oude-Tonge. De maaltijden worden op een specifieke manier bereid, waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.
In Oude-Tonge kom je terecht in een prachtig kookatelier. Het toegewijde team bestaan uit ongeveer 65 tot 100 medewerkers die zich inzetten voor de groei van het bedrijf. Samen successen behalen en vieren is wat ze graag doen. Naast plezier in het werk, houden ze altijd het einddoel in de gaten. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten.
Ter uitbreiding voegen ze jou graag toe aan het team.
Waar jij goed in bent
Jij hebt de skills om actiegericht, kwaliteitsgericht en resultaatgericht te handelen. Als Coördinator Assemblage ben je in staat om eigenaarschap te tonen. Daarnaast herken je je in de volgende punten:
- Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
- Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende rol binnen de foodbranche;
- Je hebt kennis over kwaliteitssystemen, voedselwetgeving en productieprocessen binnen de foodbranche;
Wat we jou bieden
Je komt als Coördinator Assemblage terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan. Je mag dan ook het volgende verwachten:
- Uitzicht op een vast contract;
- Een fulltime functie voor 40 uur per week;
- Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
- 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
- Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
- Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.
Mogen we jou toevoegen aan het team in Oude-Tonge als Coördinator Assemblage? Graag komen we met jou in contact! Stuur je CV en contactgegevens naar Marissa Andries, zodat ze kennis met je kan maken.