Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn! 

Wat ga je doen:

Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek. 
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken. 
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.

Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten. 
De werktijden zijn:

  • Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
  • Late shift: 14.00 – 22.00 uur 
  • Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur 

Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan. 

Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden. 

Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden. 

Hier ga je aan de slag: 

Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.

Waar jij goed in bent:

Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’. 

  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
  • Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
  • Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
  • Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
  • Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.

Wat wij jou bieden:

  • Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
  • Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
  • CAO grafimedia;
  • De ploegentoeslag is 23,21%;
  • 5 weken vakantie per jaar;
  • De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd; 
  • Eindejaarsbonus;
  • Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
  • Een goed pensioenfonds;
  • Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
  • Veel uitdagingen die je mag aanpakken; 
  • Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz. 
  • Volgend jaar staat er een groot feest op de planning! 
  • Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;

 Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel! 

Ben jij een echte kartrekker met financiële achtergrond? Werk jij nauwkeurig en draai je voor rapportages je hand niet om? Dan ben jij misschien wel de Supervisor Financiële Administratie die we zoeken. 
 

Wat ga je doen?

In deze functie heb je een sleutelrol in het nauwkeurig en succesvol runnen van de afdeling Accounting binnen de organisatie. Je schakelt met diverse afdelingen en externe, vaak ook internationale contacten zoals o.a. de
bank, accountants en klanten. Deze gesprekken voer je ook gemakkelijk in het Engels. Tevens ben je de sparringpartner van de Finance Manager en geef je dagelijks sturing aan het accounting team bestaande uit 2 á 3 personen. Zowel het bedrijf als de afdeling zijn volop in ontwikkeling waarbij jij een eigen bijdrage kunt leveren.

Op korte termijn zijn er diverse interessante uitdagingen, zoals een toekomstige implementatie van SAP, het ontwikkelen van het personeel en de verdere professionalisering van de maand- en jaarafsluitingen. Als Supervisor Financiële Administratie ben je als vanzelfsprekend de kartrekker binnen het team op het gebied van projectmatig werken en innovatie.

Jouw werkzaamheden zijn onder andere:

  • Dragen van de verantwoordelijkheid voor de financiële administratie en toekomstige ontwikkelingen binnen deze afdeling;
  • Leiding geven aan een team van 2 á 3 collega’s;
  • Samenwerken wanneer nodig met andere afdelingen en collega’s binnen de organisatie;
  • Verzorgen van rapportages;
  • Assisteren bij het maken van het jaarlijks budget;
  • Assisteren bij de maand- en jaarafsluiting;
  • Contact onderhouden met accountants, overheidsinstanties, klanten, etc.

 

Hier ga jij aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een dochteronderneming van een Amerikaans bedrijf. Wereldwijd zijn er meerdere vestigingen. Op 12 locaties in 8 landen produceert dit bedrijf de producten. De locatie in Tholen is er hier een van. 
Het bedrijf produceert vuurvaste materialen die toegepast worden in ovens voor het smelten en het vloeibaar houden van metalen. De klanten van deze organisatie zijn o.a. producenten van staal, koper, aluminium en ijzer.
 
Het moederbedrijf bestaat al 60 jaar, de dochteronderneming in Tholen is 25 jaar geleden opgericht. De locatie in Tholen is bovendien groeiende: onlangs is het pand uitgebreid met o.a. een grotere kantine en een extra productiehal.
Binnen de organisatie heerst een informele en prettige sfeer. Het team gevoel is groot en samen streef je naar het beste resultaat.

 

Waar jij goed in bent

Als Supervisor Financiële Administratie heb jij natuurlijk een goed cijfermatig inzicht en leidinggevende capaciteiten. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten: 

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau;
  • Je bent communicatie vaardig in zowel Nederlands als Engels;
  • Goede beheersing van MS Office, met nadruk op Excel vaardigheden; 
  • Kennis van SAP is een pré;
  • Bij voorkeur 2 tot 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol. 

 

Wat bieden wij jou?

Naast dat jij als Supervisor Financiële Administratie mag werken in een fijn klein team binnen een informeel bedrijf, mag je ook het volgende verwachten:

  • Een zeer goed salaris(dit wordt afgestemd o.b.v. jouw kennis en ervaring);
  • Goede werk-privé balans(overwerken komt zelden voor); 
  • Een fijne pensioenregeling die door de werkgever betaald wordt;
  • Een winstuitkering;
  • Een prettige werksfeer bij een internationaal en groeiend bedrijf;
  • De mogelijkheid om thuis te werken.

 
Kijk jij al uit naar deze belangrijke functie binnen dit bedrijf en ben jij de Supervisor Financiële Administratie die we zoeken voor deze leuke werkgever? Stuur dan snel je cv naar Christel Dobbelaar. We stellen je graag voor!

Ben jij iemand die geen uitdaging uit de weg gaat en bovendien een echte leidinggevende in hart en nieren, die vanuit kansen en mogelijkheden denkt? Wil jij werken bij een wereldwijde marktleider in logistieke dienstverlening in de rol van Customer Service Supervisor? Krijg je graag goed betaald en geniet je van maar liefst 28 vrije dagen? Lees snel verder! 

Wat ga je doen?

Als Customer Service Supervisor stuur je meerdere Customer Service teams aan, die in totaal uit ongeveer 20 medewerkers bestaan. Je vertaalt de lange termijn strategie van jouw werkgever in een middellange termijn visie voor jouw teams, maakt plannen om dit te realiseren en neemt het team pragmatisch mee in de implementatie en uitvoering. Bij dit bedrijf doe je het samen en dat betekent dat je als leidinggevende in staat bent jouw team te motiveren, faciliteren en naar een hoger niveau te tillen. Je bent in staat om de huidige customer service processen te analyseren, hiervoor verbetervoorstellen te maken en deze te implementeren.
Jouw verantwoordelijkheden worden o.a.:

  • Je motiveert, ontwikkelt, coacht en stuurt jouw team;
  • Je bent verantwoordelijk voor een optimale bezetting van de afdelingen;
  • Samen met je team voorzie je onze klanten van een optimale service ;
  • Je signaleert en initieert proactief kansen en mogelijkheden om processen en systemen te optimaliseren en neemt initiatief in de uitwerking en implementatie van deze verbeteringen. 
  • Je levert KPI dashboards op aan richting klanten en/of MT; 
  • Je bent klankbord voor de Customer Service Manager, aan welke je tevens rapporteert.

 

Hier ga je aan de slag 

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
 
Dit topbedrijf in de temperatuurgecontroleerde logistieke sector heeft ook een vestiging in Vlissingen. Met ruim 70 hectare en 11 loodsen worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. 
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit purees.  
Op een gedeelte van het enorme terrein zit tevens een kleine productielocatie waar verschillende fruit purees worden gemengd om vervolgens naar bottelarijen te gaan. 

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos! 

Waar jij goed in bent

Jij hebt als Customer Service Supervisor hbo werk- en denkniveau en enkele jaren ervaring in een soortgelijke rol binnen een logistieke of productie omgeving. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten: 

  • Je bent als leidinggevende gericht op het coachen en ontwikkelen van je teams;
  • Je ziet het als een uitdaging om mensen te laten groeien en processen te verbeteren;
  • Je hebt ervaring binnen een Customer Service omgeving;
  • Je hebt ervaring in het werken met verschillende systemen en het optimaliseren van processen; 
  • Je bent oplossingsgericht, staat voor kwaliteit en overziet ook in hectische situaties het overzicht;
  • Je bent communicatief vaardig in het Engels en Nederlands. 

 

Wat bieden wij jou?

Werken als Customer Service Supervisor voor deze mooie opdrachtgever is natuurlijk al gaaf! Jij bent een belangrijke spil binnen de organisatie en krijgt veel ruimte om eigen ideeën aan te dragen. Daarnaast mag je rekenen op:

  • Een zeer goed salaris;
  • 28 vakantiedagen; 
  • Vers fruit op het werk; 
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Een fijne werksfeer;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

 
Voel jij je aangesproken en sta je te popelen om binnen dit bedrijf jouw talenten in te zetten als Customer Service Supervisor?
Stuur je cv dan snel naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever.

Heb je een achtergrond in vastgoed en wil je jouw kennis en ervaring inzetten in een veelzijdige en maatschappelijk betrokken organisatie? Als coördinator bedrijfsbureau krijg je de kans om een team aan te sturen, processen te verbeteren en een belangrijke bijdrage te leveren aan het beheer van gebouwen en installaties. Een uitdagende rol waarin jouw vaardigheden écht het verschil maken!

Wat ga je doen?

Als coördinator bedrijfsbureau ben jij de drijvende kracht achter een soepel lopend bedrijfsbureau. Jij stuurt medewerkers aan, houdt processen overzichtelijk en tilt de organisatie naar een hoger niveau. Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:

  • Je geeft hiërarchische en functionele leiding aan de medewerkers van het bedrijfsbureau.
  • Je waarborgt kwalitatieve ondersteuning aan de technische- en terreindienst, met focus op planning en administratie.
  • Je beheert contracten en leveranciers (inclusief CAD-contracten) samen met het inkoopteam.
  • Je vertaalt de meerjarenplannen van de organisatie naar concrete acties en houdt de resultaten inzichtelijk.
  • Je beheert de verhuur- en eigendomsportefeuille van de gebouwen van de organisatie.
  • Je bewaakt projectplanningen en stemt deze af met de interne werkvoorbereider.
  • Je voert assetregistratie uit en beheert mutaties in bouw- en installatiedossiers.
  • Je leidt en neemt deel aan werkgroepen en projecten op organisatie- en afdelingsniveau.

Kortom, een uitdagende functie waarin je dagelijks het verschil maakt!
 

Hier ga je aan de slag

Onze opdrachtgever is een organisatie voor geestelijke gezondheidszorg, maatschappelijke zorg, opvang en welzijn. Met een team van zo’n 1.400 medewerkers ondersteunen en behandelen zij jaarlijks ongeveer 10.000 mensen in heel Zeeland, verspreid over vijftig locaties. Deze hulp richt zich op uiteenlopende problemen, van psychiatrische stoornissen en verslaving tot huiselijk geweld en maatschappelijke uitdagingen.

De ambitie van deze organisatie? Het voorkomen van geestelijke gezondheidsproblemen, genezing waar mogelijk en ondersteuning waar nodig. Hun missie is van grote maatschappelijke waarde: bijdragen aan een gezonde geestelijke balans voor iedereen.

Jij komt terecht op het bedrijfsbureau binnen de afdeling Huisvesting, Projecten & Onderhoud. Deze afdeling valt onder de dienst Financiën, Vastgoed & Facilitair en beheert het vastgoed, de technische installaties en terreinen van de organisatie. Samen met je team werk je aan optimaal presterende gebouwen in een omgeving waar samenwerking en innovatie centraal staan.
 

Wat neem jij mee?

We zoeken een daadkrachtige en resultaatgerichte professional met affiniteit voor vastgoed en leiderschap. Jij herkent jezelf in het volgende profiel:

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding in de richting van vastgoed.
  • Je beschikt over aantoonbare kennis van en/of ervaring in een leidinggevende of coördinerende functie, of bent bereid hierin te groeien.
  • Je hebt kennis van vastgoed, bouw, installaties en digitale gegevensverwerking.
  • Je bent vaardig met MS Office en CAD-systemen.
  • Je bent communicatief sterk en denkt in oplossingen.

Voor deze functie vragen we een verklaring omtrent gedrag (VOG) en minimaal één referentie.
 

Wat bieden wij jou?

Deze werkgever biedt een prettige werkomgeving met veel ruimte voor ontwikkeling en goede arbeidsvoorwaarden. Dit kun je verwachten:

  • Een jaarcontract van gemiddeld 36 uur per week, met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren.
  • Een salaris conform schaal FWG 55 (cao GGZ), tussen € 3.199,- en € 4.977,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (per 1 december 2024).
  • Goede secundaire voorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering, vakantietoeslag, balansbudget en collectieve verzekeringen.
  • Diverse scholings- en ontwikkelmogelijkheden, zoals toegang tot e-learning via platforms als GoodHabitz.
  • Een dynamische organisatie waar samenwerking en innovatie worden gewaardeerd.

Meer weten of solliciteren?
Ben jij klaar om deze rol op je te nemen en bij te dragen aan een maatschappelijk belangrijke organisatie? Of ben je benieuwd naar andere functies binnen het bedrijfsbureau? Neem gerust contact met ons op om jouw mogelijkheden te bespreken. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
 

Haal jij als teamleider het beste uit je mensen? Staat voedsel- én Arboveiligheid hoog in het vaandel bij jou? En kan een optimale personeelsbezetting met een gerust hart aan jou overgelaten worden? Dan is deze vacature voor teamleider expeditie geknipt voor jou! Lees snel verder.

Wat ga je doen?

Als teamleider expeditie ben je het eerste aanspreekpunt voor de expeditie medewerkers en andere afdelingen. Je zorgt dat iedereen met plezier naar zijn werk komt, dat iedereen weet wat er wordt verwacht en dat problemen worden opgelost. Jouw rol kent verder de volgende verantwoordelijkheden: 

  • Zorgen voor een optimale inzet van je medewerkers en efficiënte indeling van de expeditie ruimte;
  • Aansturen, begeleiden en motiveren van acht expeditie medewerkers. Jij haalt het beste uit je mensen;
  • Verdelen van werkzaamheden, structuur aanbrengen en op dagelijkse pieken meewerken om deze op te vangen;
  • Opstellen van personele planningen en hierbij afstemmen met andere afdelingen;
  • Toezien op naleving van de voorschriften m.b.t. voedselveiligheid en Arbo veiligheid;
  • Uitvoeren van controles en zorgen voor juistheid en volledigheid van voorraden;
  • Verbetervoorstellen doen ten behoeve van om de processen en efficiency in de expeditie.

 

Hier ga je aan de slag

Als teamleider Expeditie kom je terecht in een familiebedrijf dat al ruim 80 jaar dé specialist is in hard fruit. Het bedrijf is door een aantal generaties van teelbedrijf uitgegroeid tot een internationale handels- en verpakkingsbedrijf. Deze werkgever is een toonaangevend in de foodbranche door de hoge kwaliteitsstandaard en ze voorzien retailers met hun eigen transport van topkwaliteit hardfruit.
 
Je komt te werken in een hecht familiebedrijf waarin iedereen voor elkaar klaarstaat. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Binnen de gehele organisatie heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met +/- 250 gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
 

Hier ben jij goed in

Als teamleider expeditie beschik je over een positieve werkmentaliteit, toon je initiatief en probeer je samen met je team een stapje verder te komen. Je bent communicatief vaardig zodat je het bedrijfsbeleid kan doorvoeren op de afdeling en intern zaken afstemt. Verder herken jij jezelf in de volgende competenties:

  • In bezit van heftruckcertificaat;
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie;
  • Flexibele houding;
  • Stressbestendig;
  • Behulpzame en collegiale instelling;
  • Beschikbaar om regelmatig mee te werken in de avond en in het weekend.

 

Dit bieden wij jou

Je komt terecht in een hecht team van cololega’s. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Er heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
Daarnaast bieden wij jou:

  • Goede ontwikkelmogelijkheden en mogelijkheden tot het volgen van aanvullende cursussen;
  • 26 vakantiedagen per jaar en een mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen;
  • Een baan voor langere tijd, met uitzicht op vast dienstverband;
  • Passende reiskostenvergoeding;
  • Aandacht voor gezellige borrels of een BBQ met je collega’s.

Klinkt dit als jouw nieuwe baan als teamleider expeditie? Laat ons weten waarom! We vertellen je graag meer over jouw toekomstig werkgever.

Ben jij een geboren leidinggevende? Vertrouwd met een productieomgeving? Weet jij je team te enthousiasmeren om samen de beste resultaten te behalen? Dan is deze goedbetaalde (€ 3750 – € 5200 ex toeslagen) baan met veel vrije dagen (bijna 35) als Productieleider jou op het lijf geschreven. 
 

Wat ga je doen?

Als Productieleider geef je leiding aan een team operators, uitgebreid met tijdelijke krachten. Jij bent de opleider en motivator voor jouw team. Je stuurt de productiewerkzaamheden aan, zodanig dat je gezamenlijk zorgt voor een optimaal verloop van het productieproces. Dit houdt onder meer in dat:

  • Je zorgt voor het ontwikkelen en motiveren van jouw team;
  • Je de te behalen resultaten met je team bespreekt en duidelijke uitleg geeft over de verwachtingen;
  • Je erop toe ziet dat de juiste voorbereidingen op tijd worden getroffen;
  • Je de werkzaamheden a.d.h.v. opdrachten, procedures, specificaties en geldende normen coördineert en aanstuurt;
  • Je erop toe ziet dat storingen en afwijkingen tijdig wordt gesignaleerd en dat de juiste maatregelen worden getroffen om verstoringen structureel te verhelpen;
  • Je zorgt voor de afstemming en overleg met toeleverende, opvolgende en ondersteunende afdelingen, zoals Inpak, Logistiek, QC en Planning;
  • Je verbetermogelijkheden signaleert, hiertoe voorstellen doet en bijdraagt aan de implementatie hiervan.

 Het is de wens om van 2 naar 3 ploegen te gaan in de nabije toekomst. 

Hier ga je aan de slag

Als Productieleider kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
 

Waar jij goed in bent

  • Ambitie tot het geven van leiding en begeleiden/coachen van mensen;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent proactief, resultaatgericht en toont eigenaarschap;
  • Een MBO4 werk- en denkniveau middels werkervaring of opleiding;
  • Kennis van geautomatiseerde processen;
  • Affiniteit met de voedingsmiddelenindustrie;
  • Technische kennis van productiemachines en de materialen en producten die deze verwerken.

 

Wat wij jou bieden

  • Een goed salaris van € 3750 – 5200 exclusief toeslagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen;
  • Overige goede primaire & secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO voor de groente- en fruit verwerkende industrie;
  • Persoonlijke begeleiding middels een ontwikkelplan, waarbij je ondersteuning krijgt van de Business trainer;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een persoonlijk account bij het trainingsplatform GoodHabitz;
  • Korting op producten in de personeelswebshop.

Is dit jouw baan als Productieleider? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.

Heb jij leidinggevende ervaring en wil je dit inzetten bij een mooie organisatie in de voedingsmiddelenindustrie? Als Coördinator Assemblage ben jij de drijvende kracht achter de assemblage-afdeling. 

Wat ga je doen?

In je rol als Coördinator Assemblage ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de dag- en weekplanning. Hierbij zorg je ervoor dat producten tijdig, volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en tegen optimale kosten worden geproduceerd. Alert zijn op afwijkingen en knelpunten in de werkprocedures is wat jij doet. Kleine aanpassingen of grotere verbeteringen, jij staat altijd klaar om deze te signaleren. 

Als Coördinator Assemblage sta jij klaar om je team te motiveren het beste uit zichzelf te halen. Samen met je team stroop je de mouwen op om continue groei en ontwikkeling na te streven. Jij hebt daar een essentiële rol in. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Coördinator Assemblage te werken bij een werkgever in de foodbranche, namelijk dé maaltijdbereider van Nederland, gevestigd in Oude-Tonge. De maaltijden worden op een specifieke manier bereid, waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft. 

In Oude-Tonge kom je terecht in een prachtig kookatelier. Het toegewijde team bestaan uit ongeveer 65 tot 100 medewerkers die zich inzetten voor de groei van het bedrijf. Samen successen behalen en vieren is wat ze graag doen. Naast plezier in het werk, houden ze altijd het einddoel in de gaten. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten.

Ter uitbreiding voegen ze jou graag toe aan het team.  

Waar jij goed in bent

Jij hebt de skills om actiegericht, kwaliteitsgericht en resultaatgericht te handelen. Als Coördinator Assemblage ben je in staat om eigenaarschap te tonen. Daarnaast herken je je in de volgende punten:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende rol binnen de foodbranche;
  • Je hebt kennis over kwaliteitssystemen, voedselwetgeving en productieprocessen binnen de foodbranche;

Wat we jou bieden

Je komt als Coördinator Assemblage terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan. Je mag dan ook het volgende verwachten: 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Mogen we jou toevoegen aan het team in Oude-Tonge als Coördinator Assemblage? Graag komen we met jou in contact! Stuur je CV en contactgegevens naar Marissa Andries, zodat ze kennis met je kan maken.