Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij een verbindende leidinggevende die in staat is verschillende stakeholders tevreden te houden terwijl je team floreert? Dan is deze rol jou op het lijf geschreven. Als Customer Service Supervisor krijg je de ruimte om jouw team te laten groeien, processen te verbeteren en écht impact te maken. 
 

Wat bieden we jou?

Een rol waarin je mensen écht verder helpt. Als Customer Service Supervisor krijg je de ruimte om te verbinden, te coachen en samen te bouwen aan een sterk team. Verder mag je rekenen op:

  • Een bruto maandsalaris tussen de €4.000 en € 5.000 o.b.v. 40 uur;
  • De mogelijkheid om af en toe thuis te werken;
  • 28 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan, goede pensioenregeling en flexibele werktijden;
  • Een nuchtere werkomgeving waar samenwerken belangrijker is dan status.

Wat ga je doen?

Als Customer Service Supervisor ben je verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en ontwikkelen van een team van ongeveer 10 Customer Service medewerkers. Je vertaalt de lange termijn strategie van de organisatie naar concrete plannen voor jouw team en zorgt voor een optimale uitvoering daarvan. Samen met jouw team zorg je voor een uitstekende service richting klanten en werk je continu aan het verbeteren van processen en klanttevredenheid.
Jouw taken bestaan o.a. uit:

  • Leidinggeven, coachen, motiveren en ontwikkelen van jouw team;
  • Zorgen voor een optimale bezetting van de afdeling en een soepele samenwerking binnen het team;
  • Waarborgen van klanttevredenheid door een uitstekende service en regelmatige communicatie met klanten en stakeholders;
  • Signaleren van verbeterkansen in processen en systemen en het implementeren van optimalisaties;
  • Leveren van KPI-rapportages richting klanten en de Manager Customer Service;
  • Samenwerken met andere Customer Service Supervisors en afdelingen om een uniforme en klantgerichte dienstverlening te waarborgen.

Je werkt daarnaast samen met 3 andere Customer Service Supervisors die ieder hun eigen team hebben en rapporteert aan de Manager Customer Service. 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is ’s werelds grootste en meest innovatieve aanbieder van oplossingen voor temperatuurgecontroleerde logistiek. Met 480 locaties is deze organisatie vertegenwoordigt in maar liefst 20 landen ter wereld.
Op de vestiging in Vlissingen (ruim 70 hectare) worden werkelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie.
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree (wordt ook geproduceerd op deze locatie).

De organisatie heeft een gedeeld doel: het transformeren van de voedselketen om verspilling te elimineren en de wereld te helpen voeden. Dit betekent dat hier werken niet zomaar een baan is maar ook een kans om te innoveren en jouw stempel te drukken op hoe voedsel van de boerderij naar eettafels wereldwijd wordt verplaatst.
 

Waar jij goed in bent

Je bent een mensgericht leidinggevende met een scherp oog voor samenwerking. Jij bent een kei in het samenbrengen van verschillende belangen en daarin de juiste koers te varen. Je weet hoe je mensen meeneemt in veranderingen en bent communicatief sterk.
Wat we graag in jou terugzien:

  • Hbo werk- en denkniveau.
  • Ervaring in een leidinggevende rol binnen Customer Service;
  • Sterke interpersoonlijke vaardigheden;
  • Oplossingsgericht en stressbestendig;
  • Ervaring met systemen en het analyseren van data.

Ben jij de Customer Service Supervisor die we zoeken? Neem contact op met Christel, we stellen je graag voor bij deze mooie werkgever in ons netwerk! 

Jij houdt als Manager Customer Service het overzicht, stelt kaders en zorgt dat jouw team kan groeien. Je geeft leiding aan vier supervisors, twee engineers en indirect aan zo’n 30 tot 40 collega’s. Geen operationele hectiek, maar strategisch leiderschap. In deze rol krijg je de ruimte om te coachen, te verbinden en processen te verbeteren binnen een organisatie waar samenwerken belangrijker is dan status.

 

Wat bieden we jou?

Een sleutelrol in een internationale organisatie waar jouw leiderschap het verschil maakt. Je krijgt als Manager Customer Service de ruimte om te coachen, te verbinden en te verbeteren — zonder je te verliezen in de dagelijkse operatie. Je ontvangt:

  • Een bruto maandsalaris tussen de €5.241 en €7.520;
  • De mogelijkheid om thuis te werken;
  • 28 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan, goede pensioenregeling en flexibele werktijden;
  • Een lease auto (hybride/ elektrisch) of mobiliteitsbudget;
  • Een bonus van maximaal 1 maandsalaris, afhankelijk van persoonlijke- en bedrijfsdoelstellingen;
  • Een plek in het lokale MT, waar jouw visie telt;
  • Veel vrijheid om je rol vorm te geven;
  • Een nuchtere werkomgeving waar samenwerken belangrijker is dan status.

Wat ga je doen?

Als Manager Customer Service geef jij leiding aan vier supervisors, twee engineers en indirect aan zo’n 30-40 collega’s binnen de customer service. Jij houdt het overzicht, coacht jouw supervisors en zorgt dat processen soepel lopen.
Samen met o.a. jouw Supervisors en Customer Service Engineers zorg je voor een soepele coördinatie van alle administratieve en organisatorische activiteiten rondom de inslag, opslag en uitslag van goederen van klanten in de koel- en vriesindustrie.
Je bent een verbindende leider die de belangen van zowel klanten als interne afdelingen weet te balanceren. Met jouw ervaring, interpersoonlijke vaardigheden en resultaatgerichte aanpak zorg je voor een hoge klanttevredenheid, een sterke samenwerking en continue procesverbetering.

Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Leidinggeven aan de Customer Service afdeling, bestaande uit circa. 4 Supervisors en 2 Customer Service Engineers (totaal circa 30-40 medewerkers);
  • Initiëren en implementeren van proces- en serviceverbeteringen, onder andere via Lean-methodieken;
  • Fungeren als escalatiepunt voor klanten en interne stakeholders;
  • Faciliteren van periodieke klantoverleggen en waarborgen van een optimale klantrelatie;
  • Beheren en opvolgen van afwijkingen, klachten en claims;
  • Analyseren en rapporteren van resultaten aan het lokale managementteam;
  • Mede verantwoordelijk voor het budget van de afdeling en het behalen van de gestelde KPI’s.

  Je rapporteert aan Head of Operations. 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is ’s werelds grootste en meest innovatieve aanbieder van oplossingen voor temperatuurgecontroleerde logistiek. Met 480 locaties is deze organisatie vertegenwoordigt in maar liefst 20 landen ter wereld.
Op de vestiging in Vlissingen (ruim 70 hectare) worden werkelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie.
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree (wordt ook geproduceerd op deze locatie).

De organisatie heeft een gedeeld doel: het transformeren van de voedselketen om verspilling te elimineren en de wereld te helpen voeden. Dit betekent dat hier werken niet zomaar een baan is maar ook een kans om te innoveren en jouw stempel te drukken op hoe voedsel van de boerderij naar eettafels wereldwijd wordt verplaatst.
 

Waar jij goed in bent

Jij bent als Manager Customer Service een stevige persoonlijkheid en goed kan opkomen voor de belangen van het team. Je hebt een coachende stijl van leidinggeven en weet hoe je mensen in hun kracht zet. Je bent analytisch, klantgericht en hebt een scherp oog voor procesoptimalisatie.
Wat we graag in jou zien:

  • Ervaring in leidinggeven;
  • Nauwkeurig;
  • Sterk in teamontwikkeling en coaching;
  • Communicatief vaardig in Nederlands en Engels;
  • Ervaring met Lean of vergelijkbare methodieken (pré).

Enthousiast geworden na het lezen van deze tekst? We vertellen je graag meer over deze prachtige werkgever in ons netwerk. Stuur je cv naar Christel en we nemen snel contact met jou op!

Ben jij klaar voor een rol waarin techniek, leiderschap en internationale impact samenkomen? Als Manager Engineering werk je op een locatie waar meer dan de helft van de landbouwmachines van een wereldwijd opererende organisatie wordt gebouwd. Hier krijg jij de ruimte om te sturen, te verbeteren en te inspireren.
 

Wat bieden we jou

In deze rol als Manager Engineering krijg je de kans om te bouwen aan techniek én aan mensen.

  • Een aantrekkelijk salaris dat past bij jouw ervaring en verantwoordelijkheden
  • Een werkomgeving met een goede sfeer, betrokken collega’s en korte lijnen
  • Veel vrijheid om jouw visie op engineering en leiderschap in de praktijk te brengen

Wat ga je doen
Je bent als Manager Engineering verantwoordelijk voor het verder ontwikkelen van huidige productlines in de groente- en aardappeloogstmachines en het ontwikkelen van nieuwe machines. Vanuit jouw visie op de markt van landbouwmachines stuur je de productinnovatie en bewaak je de kwaliteit van de technische output.

Je stuurt een team van 20 engineers aan verdeeld over locaties in NL, UK, en de US. Je ontwikkelt programma’s en bent verantwoordelijk voor de bijbehorende engineeringbudgetten (OPEX en CAPEX). Je definieert projectdoelstellingen en belangrijke samenwerkingen binnen de strategische engineering-roadmap. Je ontwikkelt een sterke visie op de markt en de daarbij horende innovaties.

Je werkt nauw samen met de Global Market Managers voor het definiëren van de strategische productroadmaps voor de platforms die in Europa worden ontworpen, en je zorgt voor een goede samenwerking met Global Module leaders. Je onderhoudt contacten met senior management en met engineeringteams op andere locaties.

Je rapporteert aan de Managing Director in Roosendaal en in de matrix aan de Chief Technology Officer.
 

Hier ga je aan de slag

Je werkt als Manager Engineering op de locatie in Roosendaal, het technische hart van een internationale organisatie gespecialiseerd in het produceren van innovatieve landbouw- en oogstmachines. 

Meer dan de helft van alle machines die wereldwijd worden ingezet, wordt in Roosendaal gebouwd. 
 

Waar jij goed in bent

Als Manager Engineering weet je hoe je techniek en mensen in beweging krijgt.

  • Je hebt een hbo- of wo-opleiding in een technische richting, zoals werktuigbouwkunde of mechatronica
  • Je hebt ervaring in een leidinggevende rol binnen engineering, productontwikkeling of machinebouw
  • Je schakelt makkelijk tussen strategie en operatie