Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een ervaren HSE Engineer die door wilt groeien naar HSE Manager? Voor een vaste aanstelling met hele goede arbeidsvoorwaarden mag jij dit internationaal bedrijf gaan versterken!
Wat ga je doen:
De functie is ontstaan, omdat de huidige afdelingsmanager samen met de huidige HSE engineer de functie nu samen uitvoeren. De huidige HSE engineer gaat over enkele jaren met pensioen.
Je begint dus in deze rol met jouw flinke bagage op het gebied van kwaliteit, veiligheid en milieu in de rol van HSE Engineer met de kans om door te groeien naar een HSE Manager.
Er bestaan processen, het systeem is al helemaal ingericht. Er zijn jaarlijks wel projecten, zowel vanuit corporate als vanuit lokaal, waar je mee aan de slag kan. Jij als HSE Egineer/ toekomstig HSE manager ben je in staat met jouw kennis en ervaring dit te vertalen naar de vloer en mensen hierin te coachen, sturen en te motiveren! De basis is vertrouwen en integriteit staat hier hoog, daarnaast weet je ook te levelen tot aan directie.
Hierbij per thema jouw taken en verantwoordelijkheden:
Arbo en milieu
- Het mede bevorderen van de arbeidsomstandigheden, in het bijzonder de veiligheid, gezondheid en het welzijn van de werknemers in de onderneming;
- Het adviseren ten aanzien van het organiseren van bedrijfshulpverleningsorganisatie, over te nemen veiligheidsmaatregelen (technisch en organisatorisch), de uitvoering en evaluatie van voorlichting, evenals over het opstellen van milieu en arbobeleid.
- Interpreteren en concretiseren van de milieu en VGW-voorschriften;
- Streven naar een hoog bewustzijn van medewerkers op gebied van HSE;
- Voorzitten, organiseren en verslagleggen van HSE gerelateerd overleg;
- Coördineren en (laten) verzorgen van trainingen op gebied van veiligheid en gezondheid;
- Zorgdragen dat de overeengekomen preventieve en correctie maatregelen op hun effectiviteit worden geëvalueerd.
Veiligheid
- Het inventariseren en rapporteren van mogelijke risico’s per werkomgeving.
- Het continue controleren en adviseren ten aanzien van verbetering van een veilige werkplek.
- Aangeven en uitvoeren van verbeteringsmogelijkheden, risico-inventarisatie en evaluatie, ten aanzien van beleid, productie en werkmethoden, zoals gebruik werktuigen, gevaarlijke stoffen en inrichting arbeidsplaats.
- Uitvoeren van werkplekonderzoeken.
Leidinggeven
- Plannen, organiseren, coördineren en controleren van de werkzaamheden ;
- Coachen en motiveren van de medewerkers;
- Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken.
Hier ga je aan de slag:
Deze werkgever heeft het hoofdkantoor in Houston, USA en zijn toonaangevend leverancier voor de wereldwijde olie- en gasindustrie. Zij bieden al meer dan 140 jaar producten en diensten aan van de hoogste kwaliteit op het gebied van de olie- en gasindustrie.
De vestiging in Etten-Leur houdt zich bezig met de ontwikkeling en productie van geavanceerde hijs- en klemgereedschap voor het hanteren en opzetten van de boorpijp op de boorvloer. Binnen de olie- en gasindustrie zijn zij met hun kwaliteitsproducten wereldwijd marktleider. In Etten-Leur zijn ruim 400 medewerkers werkzaam. Ondanks de grootschaligheid, heerst er interne informaliteit, enorme betrokkenheid, aandacht voor de mens en oog voor kwaliteit.
Waar je goed in bent:
- Je hebt een afgeronde opleiding op MBO opleiding richting Veiligheidskundige of vergelijkbaar;
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
- Je hebt uitgebreide kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van HSE;
- Je hebt ervaring met het uitvoeren van risicobeoordelingen en audits;
- Je bent in staat om effectieve HSE-trainingsprogramma’s te ontwikkelen en te implementeren.
Wat wij jou bieden:
- Het salaris ligt tussen de € 4700,00 – € 6500,00- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband conform de CAO Metalektro;
- Doorgroeimogelijkheden op middellange termijn;
- Reiskostenvergoeding van €0,19 per woon-werkverkeer kilometer;
- 27 vakantiedagen;
- 13 adv-dagen;
- laptop van de zaak;
- telefoon van de zaak;
- Een goede pensioenregeling;
- Een fulltime baan met uitzicht op een vast dienstverband;
- Ruimte voor jouw ontwikkeling en initiatieven;
- Dagelijks vers fruit;
- Een internationale organisatie waarin jouw talenten centraal staan.
Ben jij deze ervaren HSE engineer met ambitie naar de rol van HSE Manager? Solliciteer dan snel bij Maxine Talboom!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij iemand die geen uitdaging uit de weg gaat en bovendien een echte leidinggevende in hart en nieren, die vanuit kansen en mogelijkheden denkt? Wil jij werken bij een wereldwijde marktleider in logistieke dienstverlening in de rol van Customer Service Supervisor? Krijg je graag goed betaald en geniet je van maar liefst 28 vrije dagen? Lees snel verder!
Wat ga je doen?
Als Customer Service Supervisor stuur je meerdere Customer Service teams aan, die in totaal uit ongeveer 20 medewerkers bestaan. Je vertaalt de lange termijn strategie van jouw werkgever in een middellange termijn visie voor jouw teams, maakt plannen om dit te realiseren en neemt het team pragmatisch mee in de implementatie en uitvoering. Bij dit bedrijf doe je het samen en dat betekent dat je als leidinggevende in staat bent jouw team te motiveren, faciliteren en naar een hoger niveau te tillen. Je bent in staat om de huidige customer service processen te analyseren, hiervoor verbetervoorstellen te maken en deze te implementeren.
Jouw verantwoordelijkheden worden o.a.:
- Je motiveert, ontwikkelt, coacht en stuurt jouw team;
- Je bent verantwoordelijk voor een optimale bezetting van de afdelingen;
- Samen met je team voorzie je onze klanten van een optimale service ;
- Je signaleert en initieert proactief kansen en mogelijkheden om processen en systemen te optimaliseren en neemt initiatief in de uitwerking en implementatie van deze verbeteringen.
- Je levert KPI dashboards op aan richting klanten en/of MT;
- Je bent klankbord voor de Customer Service Manager, aan welke je tevens rapporteert.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.
Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
Dit topbedrijf in de temperatuurgecontroleerde logistieke sector heeft ook een vestiging in Vlissingen. Met ruim 70 hectare en 11 loodsen worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie.
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit purees.
Op een gedeelte van het enorme terrein zit tevens een kleine productielocatie waar verschillende fruit purees worden gemengd om vervolgens naar bottelarijen te gaan.
Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos!
Waar jij goed in bent
Jij hebt als Customer Service Supervisor hbo werk- en denkniveau en enkele jaren ervaring in een soortgelijke rol binnen een logistieke of productie omgeving. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je bent als leidinggevende gericht op het coachen en ontwikkelen van je teams;
- Je ziet het als een uitdaging om mensen te laten groeien en processen te verbeteren;
- Je hebt ervaring binnen een Customer Service omgeving;
- Je hebt ervaring in het werken met verschillende systemen en het optimaliseren van processen;
- Je bent oplossingsgericht, staat voor kwaliteit en overziet ook in hectische situaties het overzicht;
- Je bent communicatief vaardig in het Engels en Nederlands.
Wat bieden wij jou?
Werken als Customer Service Supervisor voor deze mooie opdrachtgever is natuurlijk al gaaf! Jij bent een belangrijke spil binnen de organisatie en krijgt veel ruimte om eigen ideeën aan te dragen. Daarnaast mag je rekenen op:
- Een zeer goed salaris;
- 28 vakantiedagen;
- Vers fruit op het werk;
- Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
- Een fijne werksfeer;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
Voel jij je aangesproken en sta je te popelen om binnen dit bedrijf jouw talenten in te zetten als Customer Service Supervisor?
Stuur je cv dan snel naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever.
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een standvastige en doortastende Packaging manager? Pas jij goed binnen een informele maar duurzame organisatie én kijk jij uit naar een goedbetaalde baan met maar liefst 34 vrije dagen? Lees dan snel verder!
Wat ga jij doen?
Als Packaging manager ben je mede verantwoordelijk voor het realiseren van artwork en drukvrijgave van private label en eigen merk verpakkingen voor onze Europese klanten. Je zorgt ervoor dat alle externe en interne validatieprocessen succesvol zijn doorlopen en verpakkingen tijdig beschikbaar zijn voor onze productieprocessen. Je treedt zodoende op als de spil tussen jouw werkgever, hun klanten en de leveranciers. Je hebt diverse externe en interne stakeholders waartussen je moeiteloos navigeert en die je – vanuit het gezamenlijk belang – dirigeert. Zelfstandigheid, nauwkeurigheid en een hoge mate van verantwoordelijkheid zijn hierbij essentieel.
Hier ga jij aan de slag
Als Packaging manager kom jij terecht bij een specialist in het verduurzamen van groente fruit en peulvruchten. Dit familiebedrijf bestaat meer dan 60 jaar al. Samen met ca. 300 collega’s werk jij op de locatie in Kapelle Zeeland. Deze productielocatie is gespecialiseerd groente en fruit in potten, blikken en staande zakken. Kapelle is tevens het hoofdkantoor van deze organisatie.
Op een andere productielocatie van het bedrijf wordt tevens knijpfruit gemaakt.
Alle producten welke worden geproduceerd zijn volledig plantaardig en dus vegetarisch.
Met hun eigen label hebben ze al verschillende prijzen gewonnen.
Op het gebied van duurzaamheid is jouw nieuwe werkgever constant aan het kijken wat er beter kan. Ze produceren bijvoorbeeld zeer weinig afval en zuiveren water wat vervolgens weer de Westerschelde in stroomt. Hierdoor hebben ze ook meerdere keurmerken weten te bemachtigen.
Binnen het bedrijf heerst een fijne informele sfeer en is er veel persoonlijke aandacht.
De afdeling sales waar jij onder valt is een dynamische en commerciële afdeling die zich kenmerkt door korte lijnen en een hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid. Samen zorgen de disciplines Marketing, Productmanagement en Packaging management ervoor dat de producten op een doeltreffende manier in de markt wordt gezet. De afdeling valt, samen met Sales en Customer Service, onder de directe verantwoording van de CCO.
Waar jij goed in bent
Jij bent de Packaging manager die wij graag spreken als jij ervaring hebt binnen de FMCG en een afgeronde opleiding hebt op hbo niveau in commerciële richting. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift;
- Je bent in staat lange termijn denken te combineren met korte termijn handelen;
- Je ervaart korte lead times als een positieve uitdaging;
- Je beschikt over de nodige creativiteit;
- Je hebt overzicht en toont leiderschap.
Wat wij jou bieden
Als jij als Packaging manager komt werken voor dit fijne bedrijf mag je je in ieder geval verheugen op een leuke baan met verschillende taken Daarnaast heb jij leuke collega’s (ook niet onbelangrijk). Verder mag jij het volgende verwachten:
- Een zeer goed salaris;
- Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
- 25 vakantiedagen;
- 9,5 ADV- dagen per jaar;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de CAO groente- en fruit verwerkende industrie;
- Een persoonlijk account bij het trainingsplatform GoodHabitz;
- Korting op producten in de personeelswebshop.
Ben jij de Packaging manager waar wij naar op zoek zijn? Stuur je cv naar Marissa Andries en wie weet stap jij binnenkort de duurzame wereld in van jouw nieuwe werkgever!
Carrière niveau: Leidinggevend
Heb jij passie voor communicatie en vind jij het leuk om een team aan te sturen en dit verder uit te bouwen? Lees dan vooral verder over deze vacature voor Marketing en Communicatie Specialist.
Wat ga je doen?
Als Marketing & Communicatie Specialist zijn alle facetten van communicatie en design jouw verantwoordelijkheid. In deze rol ben je vooral bezig met het ontwikkelen en uitvoeren van de communicatiestrategie. Je zorgt voor steeds betere en efficiëntere communicatiemiddelen en je leidt vette projecten op de Marketingafdeling. Je onderhoudt nauw contact met alle andere afdelingen om ze te voorzien in hun wensen. En je deelt hierin jouw expertise. Je bent altijd op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en weet het team hiermee te inspireren. Je neemt de leiding over een team en stelt doelen om de afdeling verder te laten groeien.
Wat je leuk vindt om te doen:
- Uitvoeren en ontwikkelen van onze huisstijl;
- Opzetten en uitvoeren van internationale marketingcampagnes;
- Selecteren en uitvoeren van alle advertenties, PR, social media en evenementen;
- Leidinggeven aan een deel van het Marketingteam.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een ISO gecertificeerd bedrijf dat één van de grootste voorraden lagers, elektromotoren en aanverwante artikelen heeft. Op dit moment zijn er ruim 10 miljoen artikelen op voorraad! Het hoofdkantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Roosendaal. Met ca. 100 collega’s werken jullie elke dag aan de beste service voor de klant.
Dit stabiele bedrijf, gekenmerkt door Brabantse gastvrijheid, heeft zich de afgelopen decennia ontwikkeld op ieder vlak en is nog lang niet uitgegroeid. Met jouw kennis en kunde draag je bij aan verdere groei. Ze streven naar professionaliteit in alle processen en in omgang met klanten, leveranciers en werknemers. Dit is de basis voor een stabiele en fijne werkomgeving.
Binnen het bedrijf heerst een goede en gemoedelijke werksfeer waarin je samen met je collega’s dingen voor elkaar krijgt.
Als Marketing en Communicatie Specialist kom je terecht in een gezellig team van 7 enthousiaste collega’s, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent. Aan het roer van dit team staat een marketing manager. Jij gaat leidinggeven aan drie teamleden.
Waar jij goed in bent
Je bent een ervaren Marketing en Communicatie Specialist met leidinggevende ambitie. Na 5 jaar werkervaring is het voor jou tijd om een volgende stap in je carrière te maken. Je bent bekend met projectmanagement. Jij kunt geheel zelfstandig een project vanaf een nulpunt op poten zetten.
Verder:
- Heb je een afgeronde Bachelor degree;
- Spreek je de Nederlandse en Engelse taal vloeiend;
- En heb je de ambitie om nog verder door te groeien.
Wat wij jou bieden
- Geld natuurlijk. De inschaling is afhankelijk van werkervaring en opleidingsniveau, met een max. €4.200 bruto op basis van een fulltime dienstverband;
- Een leuke thuiswerkvergoeding van €2,65 euro per dag, want in deze baan krijg je de mogelijkheid en tools om vanuit huis te mogen werken;
- Een goede werksfeer! Met Nederlandse en internationale collega’s waar je blij van wordt (Ook niet onbelangrijk!);
- 28 vakantiedagen op fulltime basis als je belooft dat je op vakantie gaat. Je ontvangt namelijk een vakantietoeslag van 8,5% en geen 8%. Zo kun je misschien wel die epische vakantie boeken!;
- De lunch staat elke dag voor je klaar. Laat die boterham met hagelslag maar thuis;
- Reiskostenvergoeding van 0,21 cent per kilometer (max 165 euro per maand) en een 100% vergoeding voor het openbaar vervoer;
- Pensioenregeling bij Nationale Nederlanden;
- Er is altijd ruimte voor nieuwe ideeën. Daar wordt jouw werkgever heel blij van en don’t worry, het maakt ons niet uit of je nu een maand of jaar in dienst bent. Kom maar op!;
- Aanmoedigen tot ontwikkeling en groei. Jouw werkgever jaagt graag het talent in jou. Samen bepalen jullie hiervoor het ontwikkeltraject.
Enthousiast na het lezen van deze vacature voor Marketing en Communicatie Specialist? Wacht niet langer en laat dit meteen weten aan Celine! We leren jou graag beter om je vervolgens zo goed mogelijk voor te stellen bij deze werkgever.
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben je een echte aanpakker en weet jij als geen ander om op een inspirerende manier leiding te geven aan een klein en hecht team? Dan gaan we graag met jou in gesprek voor de rol van teamleider logistiek.
Wat ga je doen?
Je coacht, instrueert, ondersteunt en motiveert jouw teamleden. Samen met je team zorg je ervoor dat het distributiecentrum in Oudenbosch goed functioneert. Je bent verantwoordelijk voor het transport van o.a. wapeningsstaal, EPS en betonelementen vanuit Oudenbosch of direct vanuit de leveranciers naar de bouwplaats of magazijnen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de lasafdeling. Je coördineert de dagelijkse werkzaamheden, zorgt dat de bestellingen op tijd klaarstaan en dat alle processen goed verlopen.
Verder bestaan jouw werkzaamheden uit:
- Het ontvangen en controleren van binnengekomen orders;
- De coördinatie en bewaking van de levertijden;
- De invoering en optimalisatie van ritten;
- De verwerking van afgetekende vrachtbrieven;
- Het registreren, opvolgen en afwerken van klachten;
- Het bewaken van de veiligheid, orde en netheid van het distributiecentrum;
- Het administratief afhandelen van orders en facturen;
- Dit leuke, professionele bedrijf zoekt iemand met een frisse blik, die open staat om te leren en graag het verschil maakt.
Hier ga jij aan de slag
Als teamleider logistiek kom je terecht bij een concern met meer dan 40 dochterondernemingen en een historie van 110 jaar. Zij zijn leverancier en totaalproducent van diverse ruwbouwproducten; vloeren en wanden, EPS-producten en wapeningsstaal ten behoeve van de woning- en utiliteitsbouw. Dit Zeeuws-Vlaams familiebedrijf is altijd op zoek naar kansen en mogelijkheden, zowel voor het personeel als voor het concern. Maatschappelijk verantwoord ondernemen staat bij hen hoog in het vaandel en ze houden zich onder andere actief bezig met CO2-vermindering en -compensatie.
Als teamleider sta je aan het roer van een klein team, bestaande uit een administratief medewerker, planner, lasser en twee heftruckchauffeurs. Een ervaren team, waar jij echt als een voorman tussen staat.
Waar jij goed in bent
Als teamleider logistiek ben je de spin in het web tussen de commerciële binnendienst in Terneuzen, de leveranciers en klanten. Vanuit jouw werkervaring ben je in staat om mee te denken over verbeteringen in de logistieke processen. Door jouw communicatieve vaardigheden en klantgerichte houding ben je in staat om het contact met onze klanten zo optimaal mogelijk te laten verlopen.
Verder beschik je over:
- Minimaal mbo werk- en denkniveau;
- Relevante ervaring in een logistieke omgeving en met het aansturen van een team;
- Productkennis, of de bereidheid om deze productkennis op te doen.
Wat wij jou bieden
Een afwisselende, zelfstandige en uitdagende functie in een dynamische en stimulerende werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. Binnen dit bedrijf heerst een professionele werksfeer waar jouw mening en bijdrage belangrijk is en wordt gewaardeerd. Werken bij deze werkgever staat garant voor een leuke tijd waarin je continue uitgedaagd wordt om het beste uit jezelf te halen. Je gaat aan de slag met een gemotiveerd team binnen een hecht familiebedrijf. Naast een keurig markconform salaris, afhankelijk van jouw ervaring, biedt de organisatie je het volgende:
- Een werkgever die jou zekerheid en stabiliteit biedt;
- Een dynamische en stimulerende werkomgeving waar geen dag hetzelfde is;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder collectiviteitskorting bij CZ, korting op een fitness abonnement en een goede pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen en 12 ATV-dagen;
- Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen door middel van interne en externe cursussen;
- Werken in een enthousiast en gedreven team;
- Veilige werkomgeving – aan alle veiligheidseisen wordt voldaan;
- Een fulltime functie in dagdienst.
Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten over deze uitdagende functie? Maxine vertelt je er graag meer over. Laat snel je cv en motivatie achter voor de vacature teamleider logistiek.
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een projectleider met ervaring en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan is dit jouw kans om te werken bij een toonaangevende speler in de wereld van kunststof, beton en keramische bouwmaterialen. We zijn op zoek naar een gedreven projectleider die de gehele organisatie verder kan brengen.
Wat ga jij doen?
Als projectleider ben jij verantwoordelijk voor het managen van diverse projecten op het gebied van zowel financieel, commercieel, technisch als logistiek van aard, waarbij je actief bent over de volle breedte van de organisatie. Je houdt je bezig met planning, budgettering en de voortgang van projecten, waarbij je een scherp oog hebt voor kwaliteit en veiligheid. Je onderhoudt contact met opdrachtgevers, adviseurs en andere stakeholders en zorgt voor een goede afstemming tussen alle betrokken partijen.
Hier ga je aan de slag
Deze organisatie is een familiebedrijf met meer dan 100 jaar ervaring in de infrastructuurbranche. We zijn actief in het ontwerpen, aanleggen en onderhouden van wegen, verkeerssystemen, rioleringen en andere infrastructuurprojecten. Met een focus op duurzaamheid, innovatie en kwaliteit streven we naar de beste resultaten voor onze opdrachtgevers.
Waar jij goed in bent
Vanuit nature heb je brede interesses en ben je bezig met doorontwikkeling. Je bent enthousiast, flexibel én hebt de ambitie en capaciteiten om je te ontwikkelen naar een operationele en leidinggevende rol binnen de organisatie. Daarnaast breng je mee:
- Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding in de richting van bedrijfskunde of WTB;
- Je hebt 2 a 3 jaar werkervaring;
- Je bent communicatief vaardig en kunt goed schakelen met verschillende stakeholders;
- Je hebt een sterk ontwikkeld gevoel voor kwaliteit en veiligheid.
Wat wij jou bieden
Naast een uitdagende en afwisselende functie binnen een toonaangevend familiebedrijf kun je rekenen op;
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
- 25 vakantiedagen en 12 ATV dagen;
- Reiskostenvergoeding;
- Een prettige werksfeer met betrokken collega’s;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden;
- Een uitstekende pensioenregeling.
Enthousiast geworden? Reageer dan snel en neem contact op met Kelly. We kijken uit naar je reactie!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij die Productiemanager Polymerisatie die verantwoordelijk is voor het beheer en de optimalisatie van het polymeerproductieproces. Voor goede arbeidsvoorwaarden en veel verantwoordelijkheid en vrijheid kan jij deze club komen versterken!
Wat ga jij doen:
Als Manager Polymerisatie ben jij de resultaatgerichte peoplemanager en verandermanager!
• Als Manager Polymerisatie draag je bij aan het realiseren van de geprognosticeerde groei en ontwikkeling van de onderneming. In deze brede functie ben je verantwoordelijk voor het complete reilen en zeilen van de afdeling Polymerisatie (+/- 30 medewerkers).
• Er hebben zich organisatiewijzigingen voor gedaan en deze moeten nog worden begeleid en gevormd worden in de nieuwe structuur van de afdeling. Efficiency, effectiviteit en optimalisatie van mensen, machines en processen staan dagelijks centraal.
• Je hebt nauwe contacten met de andere managers en afdelingshoofden, derhalve neem je ook deel aan het wekelijks productieoverleg. Je rapporteert aan de Production Director.
Hier ga je aan de slag:
Deze organisatie is een zelfstandig bedrijfsonderdeel van het Noorse beursgenoteerde bedrijf; één van de grootste Europese leveranciers van componenten, verpakkingen en isolatiematerialen. De organisatie is gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van expandeerbaar polystyreen (EPS) en van speciale schuimmaterialen. Deze producten worden vervolgens als grondstoffen verkocht aan zowel zusterbedrijven binnen de Groep als aan externe klanten die ze verwerken tot verpakkingen en tot bouw gerelateerde isolatiematerialen. De toewijding aan duurzaamheid is geïntegreerd in de hele keten, van de productie van grondstoffen en eindproducten tot en met het recyclen van gebruikte producten.
Om een essentiële bijdrage te leveren aan de afdeling Polymerisatie binnen de organisatie zijn we op zoek naar een Productiemanager.
Waar jij goed in bent:
Je hebt een aantal jaren ervaring opgedaan in een soortgelijke functie en bent toe aan een volgende stap in je carrière. Verder voldoe je aan de volgende eisen:
• Een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau, bij voorkeur in de richting van Technische Bedrijfskunde of vergelijkbaar.
• Je bent een People manager pur sang;
• Je hebt ervaring met verandermanagement en weet dit goed over te brengen op collega’s;
• Je bent resultaatgericht, besluitvaardig en neemt initiatieven;
• Je hebt uitstekende MS Office vaardigheden (met name Excel). Kennis van Microsoft Dynamics 365 is een pré;
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
Wat wij jou bieden:
• Een uitdagende en afwisselende fulltime functie als Manager Polymerisatie;
• Een goed salaris tussen de € 4.500,00 – € 5.500,00 bruto per maand;
• Pensioenregeling
• WIA verzekering
• Reiskostenregeling
• 13e maand
• 24 vakantiedagen
• 11 ATV dagen.
• Enthousiaste collega’s binnen een gezellig en professioneel team.
• Een zelfstandige functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en afwisselende werkzaamheden.
• Voldoende mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.
• Eenmaal ingewerkt ga je zelfstandig aan de slag binnen een succesvolle, innovatieve en op groei gerichte organisatie.
• De bedrijfscultuur is informeel, gericht op samenwerking, het nemen van initiatief en het dragen van verantwoordelijkheid.
Klinkt deze bedrijfscultuur en type werk voor jou als een hele mooie match? Schroom dan niet en neem contact op of solliciteer meteen bij Maxine Talboom voor de functie van Productiemanager Polymerisatie!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij in staat een productieteam van ca. 75 medewerkers te leiden door jouw natuurlijk overwicht én kijk je uit naar een fijn dienstverband met een zeer goed salaris en maar liefst 40 vrije dagen? Dan ben jij misschien wel de Manager Productie die wij zoeken! Lees snel verder…
Wat ga je doen?
Als Manager Productie zorg jij voor een veilige werkomgeving waarin medewerkers worden gestimuleerd om zich te ontwikkelen en actief bij te dragen aan een kwalitatieve en efficiënte productie. Je vertaalt organisatiedoelstellingen naar jaarplannen en afdelingsdoelstellingen en je stuurt hierop middels afgesproken KPI’s. Daarnaast bestaat jouw takenpakket uit:
- Je zorgt voor actieve betrokkenheid en ontwikkeling van je medewerkers;
- Je zorgt voor een werkomgeving waarin continue verbeteren centraal staat;
- Je zorgt voor de juiste mate van kwaliteitsbewustzijn en stelt medewerkers in staat om na te
- denken over bijsturingsmaatregelen, onderhoud van machines en het vinden van structureleoplossingen voor problemen;
- Je zorgt voor een goede communicatie naar en met andere afdelingen;
- Je behaalt productieresultaten door juiste inzet van medewerkers, procesontwikkeling en productontwikkeling.
Jij bent daarnaast onderdeel van het MT.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.
De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen.
Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klantspecifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.
Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
De productie bestaat uit 3 lijnmanagers, ca. 70 medewerkers en een Technische Dienst.
Als Manager Productie maak je ook deel uit van het Management Team.
Waar jij goed in bent
Jij bent een Manager Productie die sterk in zijn of haar schoenen staat. Je hebt dan ook al ervaring in een soortgelijke rol of als Manager Operations in de maakindustrie. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
- Je bent een sterke leider! Je bent in staat een productieteam te leiden door jouw uitstraling, overwicht en bedrijfskundig inzicht;
- Je bent in staat om medewerkers als individuen en afdeling als geheel te ontwikkelen;
- Je bent resultaatgericht en stuurt hier samen met je medewerkers op door eigenaarschap te nemen en te laten nemen;
- Je bent communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als de Engelse taal.
Wat wij jou bieden
Naast dat je binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:
- Een zeer goed salaris;
- Een bonusregeling;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro;
- Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
- Een uitdagende functie;
- 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
- Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering.
Wist je dat?
Dit bedrijf Continuous Improvement aan het implementeren is? Dit brengt mooie successen met zich mee! Deze werkgever heeft eerlijkheid en gelijkheid hoog in het vaandel staan op zowel het gebied van medewerkers als maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Wacht niet langer als jij de Manager Productie bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie. Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!
Carrière niveau: Leidinggevend
Of jij jezelf nou supervisor of teamleider noemt, jij coacht jouw teamleden graag om het beste uit zichzelf te halen. Daarnaast weet je wat de klant nodig heeft, heb je ervaring als expediteur zeevracht en ben je toe aan een volgende stap in jouw loopbaan. Dan staat hier jouw nieuwe baan voor je klaar. Lees snel verder voor meer info over deze vacature voor Supervisor Customer Service Export!
Over deze functie
Het bedrijf waar je als Supervisor Customer Service Export komt te werken is betrokken bij de transport van chemische vloeistoffen, voedingsmiddelen en gassen in tankcontainers. Ze transporteren over de hele wereld en daar mag jij deel van uitmaken. Van Europa tot het verre Oosten, en van het Middellandse zeegebied Tot Azië. Het bedrijf bestaat met name uit commercieel, operationeel en financieel personeel. Als Supervisor Customer Service Export sta jij aan het roer van afdeling Operations voor de export divisie. De volgende werkzaamheden vallen binnen jouw takenpakket:
- Verantwoordelijk voor het uitvoeren en organiseren van de dagelijkse activiteiten van de export afdeling;
- Toezicht houden op de workflow en kpi’s bewaken;
- Coachen van jouw team en zorgen voor functionele en gemotiveerde medewerkers;
- Begeleiden van de dagelijkse werkzaamheden;
- Schakelen tussen de werkvloer, staff en management;
- Service op maat bieden om optimale klanttevredenheid te garanderen;
- Aanbrengen van verbeteringen in processen en procedures;
- Ervoor zorgdragen dat afdelingsactiviteiten in lijn zijn met wetgeving op gebied van gevaarlijke stoffen, douane en ARBO.
Hier ga jij aan de slag
Deze werkgever is een toonaangevende tankcontaineroperator met substantiële activiteiten in alle belangrijke handelsstroken. Het doel om klanten een uitgebreide, globale aanpak te bieden, zodat ze aan alle verzendvereisten kunnen voldoen met het grootste gemak. Ze zijn vertegenwoordigd in Noord-Amerika, Europa, Zuid-Amerika, het Middellandse- Zeegebied, het Midden-Oosten, het Indiase subcontinent en de Aziatische handel. Dit stelt ze in staat om alle klanten een constante kwaliteitsdienst te bieden. De wereldwijde vertegenwoordigers bieden ultieme responsiviteit en advies voor de behoeften aan transport van vloeibare bulkgoederen. Een combinatie van informatiestroom en kennis creëert een unieke en uitgebreide benadering van de totale intermodale beweging van tankcontainers. Dit vertaalt zich in lagere kosten door een beter gebruik van apparatuur, en algemene efficiëntie voor de klanten. De partnergerichte relatie en bedrijfsstrategie met toegevoegde waarde resulteert in een verfijnd intermodaal distributiekanaal.
Waar jij goed in bent
Voor deze rol als Supervisor Customer Service Export is het een must dat je leidinggevende ervaring hebt én affiniteit met zeevracht. Als teamcoach ben jij bovendien een echte teamplayer. Verder herken jij jezelf in de volgende vaardigheden:
- Zelfstandige en stressbestendige werkhouding;
- Kritisch met behoud van een positieve kijk op zaken;
- Oplossingsgericht;
- Je gaat een onderhandeling of moeilijk gesprek niet uit de weg;
- Goed met Excel, onder andere om data te verwerken en analyseren.
- Minimaal afgeronde opleiding MBO-4;
- 40 uur per week beschikbaar;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Goed kunnen netwerken is een pré;
- In bezit van eigen vervoer.
Wat we jou bieden
- Uiteraard een leuk en bijpassend salaris;
- Uitzicht op een vast dienstverband;
- 24 vakantiedagen en 3,5 adv dagen o.b.v. een 40-urige werkweek;
- Reiskostenvergoeding;
- Goede pensioenregeling;
- Werken in een leuk team in een informele werkomgeving in Moerdijk;
- Maandelijkse vrijdagmiddagborrels;
- Een jaarlijkse zomerse bbq met internationale collega’s;
- Een knallend Kerst- en Oud & Nieuw feest;
- De mogelijkheid jezelf zowel persoonlijk als professioneel te ontwikkelen.
Is dit jouw nieuwe baan als Supervisor Customer Service Export? Laat dan vandaag nog je cv en motivatie achter bij Maxine!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een coachend leidinggevende die stevig in zijn/haar schoenen staat? Heb jij daarnaast ervaring in de logistiek en start jij graag met een nieuwe baan tegen een goed salaris van € 3.000 – € 3.500, 28 verlofdagen en elke dag een verzorgde lunch op het werk? Dan ben jij misschien wel de Logistiek Supervisor die wij zoeken!
Wat ga je doen?
Als Logistiek Supervisor is het jouw missie om het team van de uitgaande goederen te coachen, motiveren en begeleiden in de logistieke werkprocessen, denk hierbij aan:
Het orderpicken;
Kwaliteitscontrole;
Het verzenden en verpakken van goederen op de juiste manier.
Je stelt doelen, KPI’s en ontwikkelingsdoelen voor het team en presenteert deze aan de Warehouse Manager. Je bent daarnaast ook verantwoordelijk voor het zorgvuldig verwerken van de dagelijkse orders, en voor het creëren van een werkomgeving waarin iedereen zich veilig, gelukkig en uitgedaagd voelt om het maximale uit zichzelf te halen.
In je functie als Logistiek Supervisor verwachten wij dat je ook de ontwikkeling cyclussen met je team uitvoert. Dit houdt in dat je ontwikkeling en beoordelingsgesprekken voert met de collega’s uit jouw team.
We zoeken iemand die weet van aanpakken en er niet voor terugdeinst om mee te werken, maar je hebt ook ambities en de potentie om jezelf verder te ontwikkelen binnen de organisatie.
Bovendien zie jij het commerciële belang van zeer nauwkeurig werken.
Daarnaast wordt er bij jouw nieuwe werkgever alleen in een dagdienst van maandag t/m vrijdag vanaf 09.30 tot 18.00 uur gewerkt. Tot slot, maar zeker niet onbelangrijk kom je terecht in een gezellig team met een mix van allerlei leeftijden en achtergronden, zodat je af en toe vergeet dat je aan het werk bent.
Dit vind jij leuk om te doen als Logistiek Supervisor:
- Maandelijks rapporteren voortgang medewerkers aan de Warehouse Manager
- Het voeren van jaarlijkse functionerings- en beoordelingsgesprekken
- Je zorgt er dagelijks voor dat alle bestelde orders diezelfde dag verzonden worden naar onze klanten
- Je brengt structuur aan op de afdeling Outbound en zorgt ervoor dat het team klaar is voor de groei die we de komende jaren verwachten
- Op tijd en correct melden van defecte goederen aan de Warehouse Manager
- Het adviseren van de Warehouse Manager over de samenstelling van het team en eventuele uitbreiding. Hier hoort uiteraard ook het voeren van sollicitatiegesprekken bij.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een ISO gecertificeerd bedrijf dat één van de grootste voorraden lagers, elektromotoren en aanverwante artikelen heeft. Op dit moment zijn er ruim 10 miljoen artikelen op voorraad! Het hoofdkantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Roosendaal. Met ca. 100 collega’s werken jullie elke dag aan de beste service voor de klant.
Dit stabiele bedrijf, gekenmerkt door Brabantse gastvrijheid, heeft zich de afgelopen decennia ontwikkeld op ieder vlak en is nog lang niet uitgegroeid. Met jouw kennis en kunde draag je bij aan verdere groei. Ze streven naar professionaliteit in alle processen en in omgang met klanten, leveranciers en werknemers. Dit is de basis voor een stabiele en fijne werkomgeving.
Binnen het bedrijf heerst een goede en gemoedelijke werksfeer waarin je samen met je collega’s dingen voor elkaar krijgt.
Waar jij goed in bent
Jij bent de Logistiek Supervisor waar wij graag mee in contact komen als jij hbo werk- en denkniveau hebt en ervaring in een leidinggevende rol in een logistieke omgeving. Verder herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je spreekt vloeiend de Nederlandse en goed de Engelste taal;
- Je bent analytisch;
- Je bent communicatief;
- Je bent organisatorisch sterk;
- Certificaat voor VCE150 en OME100 is een pré.
Wat wij jou bieden
Aan de slag gaan als Logistiek Supervisor voor deze fijne organisatie in Roosendaal betekent een mooie stap in je carrière nemen waarbij je kunt doorgroeien binnen het bedrijf. Verder mag je rekenen op het volgende:
- Een goed salaris van € 3.000 – € 3.500 bruto per maand o.b.v. 40 uur;
- 28 vakantiedagen o.b.v. 40 uur;
- Een vakantietoeslag van 8,5%;
- De lunch staat elke dag voor je klaar, laat die kleffe boterhammen maar thuis;
- Reiskostenvergoeding;
- Een goede pensioenregeling.
Stuur snel je cv naar Céline Jung als deze functie jou op het lijf is geschreven, we stellen je graag voor bij deze werkgever.