Carrière niveau: Leidinggevend
Groei en ontwikkeling van mensen, dat is waar jij je op richt als Teammanager Productie. Jij stuurt de teamleiders aan en bent eindverantwoordelijk voor zowel de mensen als de productiviteit. Voor een mooie werkgever en goede arbeidsvoorwaarden kan dit jouw volgende stap zijn!
Wat ga je doen?
Jij bent als Teammanager echt een people manager. De persoonlijke ontwikkeling van mensen en het team is waar het om draait in jouw functie. Daarnaast is inhoudelijke betrokkenheid en verdieping, met het oog op verdere verbetering van de productiviteit belangrijk. Je zorgt voor een prettige en veilige werkomgeving, waarbij aandacht van de mens centraal staat.
Het productieteam waarmee je werkt is hierin heel divers. Van teamleiders tot de mensen in de productie en binnen verschillende opleidingsniveaus en nationaliteiten. De dynamiek van een productieomgeving is voor jou geen onbekend terrein. Je weet hoe dit werkt en hoe de mensen in elkaar steken. Je werkt hierin nauw samen met HR, wat jij mag vertalen naar de mensen op de vloer.
Hier ga je aan de slag
Dit is een geavanceerd bedrijf dat gevestigd is in Etten-Leur. Ze zijn gespecialiseerd in het leveren van drukwerk voor wederverkopers en online winkels. Hun focus ligt op het produceren van flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken.
Dit is een nieuw gecreëerde functie die de vertaling weet te maken van productiviteit op de vloer tot aandacht voor de mens in samenwerking met HR.
Waar jij goed in bent
In deze rol als teammanager is het natuurlijk van belang dat jij mensgericht bent. Je stimuleert niet alleen je team om te blijven groeien en ontwikkelen, maar hebt zelf ook de wil om dit te blijven doen. Je bent dan ook breed georiënteerd. Met je aantoonbare ervaring als coachend leider binnen een continue verbeterende organisatie, weet je collega’s te motiveren, coachen, stimuleren en help je ze door ontwikkelen. Ook sluiten de punten aan op jou als teamleider/coach:
- HBO werk- en denkniveau;
- Ervaring in een productieomgeving;
- Werkt samen, luistert en stelt de goede vragen;
- Denkt in oplossingen;
- Kan schakelen tussen inhoud, details en grote lijnen.
Wat we jou bieden
Als teammanager ga jij staan voor je team en wil je het beste in ze naar boven halen. Deze werkgever wil dit natuurlijk ook voor jou. Je mag dan ook een aantal fijne voorwaarden verwachten:
- Een fulltime dienstverband;
- Goed salaris, passend bij ervaring en opleiding, waarbij je kunt denken tussen € 5000,00 – € 7000,00 bruto per maand;
- 5 weken vakantie per jaar;
- Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
- Veel uitdagingen die je mag aanpakken;
- Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz.
- Kortom, een mooie uitdaging bij een toffe werkgever.
Ben jij enthousiast geworden over de rol van Teammanager Productie bij dit bedrijf in Etten-Leur? Graag ontmoeten we jou en leren we je kennen!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een natuurlijke leider met een scherp oog voor logistieke processen en commercieel inzicht? Als Teamleider Expeditie Transport krijg je de kans om een team van expediteurs aan te sturen en tegelijkertijd strategisch mee te denken over de dienstverlening. In deze rol werk je in een professionele omgeving waar jouw expertise in transport, douaneprocedures en supply chain management volop wordt benut.
Wat ga je doen?
Als Teamleider Expeditie Transport ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van het team expediteurs. Jij zorgt ervoor dat orders vlekkeloos worden verwerkt en dat zowel klanten als medewerkers tevreden zijn. Je hebt intensief contact met klanten, vertaalt hun aanvragen in concrete orders en onderhandelt met vervoerders om de beste prijzen en voorwaarden te verkrijgen.
Je signaleert kansen en verbetermogelijkheden en werkt actief mee aan procesoptimalisatie binnen de organisatie. Met jouw leiderschap en oplossingsgerichte aanpak draag je direct bij aan het succes de organisatie.
Hier ga je aan de slag
Je komt als Teamleider Expeditie Transport terecht bij een innovatieve en groeiende logistieke dienstverlener. Het bedrijf biedt diverse diensten aan, waaronder internationaal wegtransport, zeevracht, luchtvracht, expresvervoer en containertransport voor verschillende bedrijven.
In het team heerst een open en energieke werksfeer waarin samenwerking en kwaliteit vooropstaan. Je werkt nauw samen met de operations manager, salesafdeling en directie om de forwardingactiviteiten naar een hoger niveau te tillen.
Waar jij goed in bent
Knelpunten signaleren en met concrete verbetervoorstellen komen is wat bij jou past, omdat je een probleemoplossend vermogen hebt. Communicatief ben je sterk. Je schakelt dan ook soepel met interne en externe partijen. En natuurlijk heel belangrijk is dat je een echte teamleider bent. Je kunt leiding geven en motiveren en hebt ervaring in het aansturen en ontwikkelen van een team. Verder:
- Organiseren en plannen – Je houdt overzicht, stelt roosters op en zorgt voor een efficiënte personeelsplanning.
- Onderhandelen en netwerken – Je onderhandelt met vervoerders en onderhoudt sterke relaties met klanten en agenten.
- Kennis van transport en wetgeving – Je hebt ervaring met transportwetgeving, douaneprocedures en supply chain management.
- Ervaring met TMS-systemen is een pré.
- HBO werk- en denkniveau is vereist.
Wat we je bieden
- Een dynamische en verantwoordelijke functie binnen een groeiend bedrijf.
- Een prettige werkomgeving met een professioneel en betrokken team.
- Ruimte voor ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- 28 vakantiedagen op fulltime basis.
- De kans om een sleutelrol te spelen in de forwardingactiviteiten.
Klaar om jouw leiderschap en expertise in te zetten? Wij maken graag kennis met je!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een daadkrachtige leider die teams weet te motiveren en processen naar een hoger niveau tilt? Als Manager Ordermanagement speel jij een sleutelrol in het soepel en efficiënt verwerken van orders, zowel in Nederland als in Tsjechië. Met jouw strategische inzicht en hands-on mentaliteit zorg je voor optimale samenwerking, klanttevredenheid en continue verbetering binnen een internationale omgeving. Lees snel verder!
Wat ga je doen?
Als Manager Ordermanagement ben jij de spil in het orderproces. Jij zorgt ervoor dat orders soepel en efficiënt worden verwerkt – van aanvraag tot levering. Dit doe je door verschillende teams aan te sturen, waaronder order handling, engineering, projectmanagement en invoicing & shipping.
Jouw dag is dynamisch en afwisselend. Je houdt het overzicht, grijpt in waar nodig en optimaliseert processen. Met een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid weet jij teams te motiveren en de samenwerking tussen afdelingen te versterken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vertaalslag van de organisatiedoelstellingen naar jaarplannen en KPI’s en stuur je actief op verbetering.
In deze rol ben jij verantwoordelijk voor zowel de locatie in Sint-Maartensdijk als die in Nymburk (Tsjechië).
Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
- Je zorgt voor actieve betrokkenheid en ontwikkeling van je medewerkers;
- Je zorgt voor een werkomgeving waarin continue verbeteren centraal staat;
- Je zorgt voor de juiste mate van kwaliteitsbewustzijn en stelt medewerkers in staat om na te denken over bijsturingsmaatregelen en het vinden van structurele oplossingen voor problemen;
- Je identificeert verbeterpunten binnen de orderstroom en implementeert oplossingen om efficiëntie en klanttevredenheid te verbeteren;
- Je motiveert en stuurt teams van professionals aan in verschillende disciplines en ondersteunt bij het leggen van contacten binnen de verschillende productielocaties.
Jij maakt deel uit van het managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de VP Operations.
Hier ga je aan de slag
Jij gaat als Manager Ordermanagement aan de slag bij een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.
De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen.
Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
Waar jij goed in bent
Jij hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare leidinggevende baan in de maakindustrie en beschikt over goede kennis van order- en projectmanagement en ERP systemen. Je herkent je daarnaast grotendeels in onderstaande punten:
- Je bent communicatief sterk en je leidinggevende capaciteiten richten zich zowel op de mens als het proces;
- Je hebt ervaring met het aansturen van multidisciplinaire teams, ervaring met aansturen op afstand is een pré;
- Je bent recht door zee, resultaatgericht en bent in staat om op verschillende niveaus binnen de organisatie te communiceren;
- Je bent in staat strategische, tactische en dagelijks benodigde acties tegelijkertijd te beheren;
- Je beheerst de Nederlands- en Engelse taal in woord en geschrift;
- Jij draagt zorg voor een open cultuur, gericht op samenwerking in een prettige veilige werkomgeving en waar continu verbeteren een kernwaarde is.
Wat bieden wij jou?
In de functie van Manager Ordermanagement heb je gevarieerde en uitdagende werkzaamheden. Uiteraard mag je hier iets voor terug verwachten:
- Een zeer aantrekkelijk salaris;
- Een bonusregeling;
- De mogelijkheid om thuis te werken;
- Flexibele werktijden;
- 27 vakantiedagen en 13 atv dagen;
- Cursussen en interne opleidingen;
- Pensioenfonds PME;
- Na 6 maanden dienstverband een auto van de zaak;
- Overig arbeidsvoorwaarden conform cao-metalektro.
Is deze rol jou op het lijf geschreven? Stuur snel een bericht naar Marissa, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een ervaren Sales Manager met een passie voor HVAC en koeling? Zoek je een uitdagende rol waarin je zowel bestaande relaties beheert als nieuwe markten verkent? Dan is deze positie in Sint-Maartensdijk iets voor jou.
Wat ga je doen?
Als Sales Manager HVAC & Refrigeration Benelux speel je een cruciale rol in het beheren en uitbreiden van het klantenbestand. Je werkt samen met internationale teams en draagt actief bij aan de strategische groei. Jouw werkgebied beslaat Zuid-Nederland en België, waarbij je nauw betrokken bent bij zowel bestaande klanten als nieuwe leads. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:
- Beheren en uitbreiden van bestaande key accounts.
- Actief acquireren van nieuwe klanten en marktkansen identificeren.
- Opstellen en uitvoeren van salesplannen binnen jouw regio.
- Regelmatig rapporteren over voortgang, sales funnels en forecasts.
- Samenwerken met het Global Solutions & Engineering Team en andere internationale teams.
- Onderhouden en bijwerken van het CRM-systeem met klant- en projectinformatie.
- Adviseren van klanten over HVAC- en koeltechnische oplossingen.
- Signaleren van markttrends en bijdragen aan strategische business planning.
Werken vanuit het kantoor in Sint-Maartensdijk, gecombineerd met reizen binnen de regio. Je bent ca. 80% van de tijd onderweg en 20% van de tijd op kantoor.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.
De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen.
Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
Waar jij goed in bent
Om succesvol te zijn als Sales Manager HVAC & Refrigeration Benelux beschik je over een commerciële mindset en technische kennis. Je weet hoe je relaties opbouwt en onderhoudt en bent niet bang om kansen te creëren en deals te sluiten.
Jouw kwaliteiten:
- Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare salesfunctie, bij voorkeur binnen HVAC of koeling;
- Sterke commerciële en onderhandelingsvaardigheden;
- Proactief, resultaatgericht en gewend om zelfstandig te werken;
- Ervaring met grotere projecten boven €100K;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Wat we jou bieden
In deze rol krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen binnen een internationaal opererend bedrijf. Je werkt in een dynamische omgeving waarin jouw bijdrage direct impact heeft op de groei van het bedrijf. Naast een uitdagende functie als Sales Manager HVAC & Refrigeration Benelux bieden ze uitstekende arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer. Wat je kunt verwachten:
- Een aantrekkelijk salaris;
- Variabele beloning op basis van financiële doelstellingen;
- Flexibele werktijden;
- Leaseauto en de mogelijkheid om zelfstandig je werkweek in te delen;
- 27 vakantiedagen en 13 atv dagen;
- Pensioenregeling via Pensioenfonds PME en diverse collectieve verzekeringen;
- Overig arbeidsvoorwaarden conform cao-metalektro.
Ben jij de Sales Manager HVAC & Refrigeration Benelux die we zoeken? Solliciteer dan nu en versterk het team in Sint-Maartensdijk.
Carrière niveau: Leidinggevend
In de rol van Service & After Sales Manager stuur je het Service & After Sales team aan en speel je een belangrijke rol in het verbeteren van de klantervaring na de aankoop. Een uitdagende functie waarin leiderschap, service en commerciële vaardigheden samenkomen.
Wat ga je doen?
Als Service & After Sales Manager werk je aan de doorontwikkeling van de service- en onderhoudsorganisatie. Je richt je op het continu verbeteren van de klanttevredenheid en bouwt mee aan een duurzame relatie met de gebruikers van de machines. Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
- Aansturen van het team: Je geeft leiding aan het Service & After Sales team in Nederland en ondersteunt hen bij het bereiken van gezamenlijke doelen.
- Verbeteren van klanttevredenheid: Je analyseert de huidige dienstverlening en voert verbeteringen door om een hogere standaard in service te bereiken.
- Uitbreiden van aftersales: Je werkt actief aan cross-selling en aftersales-initiatieven om omzet- en margedoelstellingen te behalen.
- Implementeren van programma’s: Je ontwikkelt en voert een ‘Sales through Service’-programma uit, gericht op het benutten van commerciële kansen binnen het serviceproces.
- Klantencontact en administratie: Je onderhoudt contact met bestaande en potentiële klanten, zowel nationaal als internationaal, en beheert een accurate klant- en verkoopadministratie.
- Optimaliseren van processen: Je zorgt voor een efficiënt verloop van service-, spares-verkoop- en orderverwerkingsprocessen.
- Proactieve benadering: Je zoekt actief contact met klanten om nieuwe kansen te identificeren en hen te ondersteunen bij hun service- en onderhoudsbehoeften.
Hier ga je aan de slag
Onze opdrachtgever is een innovatief en toonaangevend bedrijf dat landbouwmachines voor industrieel verwerkte groenten, aardappelen, fruit en zaadmaïs ontwikkelt en produceert. Daarnaast leveren zij productlijnen in de mesttechniek en ruwvoerwinning. Ze leveren de machines in meer dan 40 landen wereldwijd aan telers, veehouderijen, loonwerkers en voedselverwerkende bedrijven. Het is een internationale organisatie met in totaal ruim 800 medewerkers, verdeeld over 6 fabriekslocaties en 13 servicelocaties in Noord- en Zuid-Amerika, Frankrijk, Engeland en Nederland. Het hoofdkantoor staat in Roosendaal.
Bij deze werkgever hangt een familiegevoel en is er een informele werksfeer.
Waar jij goed in bent
Sales kent voor jou geen geheimen, net als dat je weet hoe service- en aftersales processen en systemen werken. Met je sterke analytische vaardigheden en je vermogen om actie- en verbeterpunten te identificeren, weet je je functie goed in te vullen. Rapportages en data is waar jij blij van wordt. Daarbij ben je iemand die goed kan onderhandelen en contracten weet af te sluiten. Met je ondernemende mindset weet je strategische lange termijnplannen te ontwikkelen en te implementeren. Ook herken jij je in het volgende:
- Je hebt minimaal een HBO+ opleiding in een technische en commerciële achtergrond;
- Je hebt leidinggevende ervaring, bij voorkeur met een team van 15 medewerkers;
- Je hebt uitstekende communicatievaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels. Frans is een pré;
- Je hebt bewezen ervaring in het realiseren van omzet- en marge doelstellingen;
- Je hebt ervaring met het opzetten en onderhouden van een service- en onderhoudsorganisatie;
- Je bent bereid tot internationaal reizen om op klantlocatie service te verlenen.
Wat we je bieden
- 27 vakantiedagen;
- Salaris conform de cao Metalektro en op basis van ervaring en leeftijd;
- Goed pensioen;
- Reiskostenvergoeding;
- Een informele werksfeer;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling door middel van cursussen en opleidingen;
- Jaarlijkse feesten; zomer barbecue, personeelsfeest en kerstborrel;
- Veel Brabantse gezelligheid.
- Uitdagende projecten en de kans om betrokken te zijn bij de groei van ons bedrijf op internationaal niveau
- Volop kansen om je met cursussen en opleidingen te ontwikkelen en door te groeien
- Een zelfstandige, afwisselende baan met ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
- Een baan bij een gezellig en stabiel bedrijf in een groeiende markt
Mogen we jou toevoegen aan het team als Service & Aftersales manager in Roosendaal? Bij interesse, ontvangen we graag je gegevens, zodat we je kunnen leren kennen.
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij de Teamleider productie (3ploegen) die dit innoverende, gezellige bedrijf naar een volgend niveau wil tillen? Voor een goed salaris, eindejaar bonus en 5 weken vakantie per jaar en veel leuke uitjes kan dit jouw volgende werkgever zijn!
Wat ga je doen:
Als Teamleider productie weet jij als geen ander hoe jij aan een team bouwt. Aansturen is écht jouw ding en je weet als geen ander collega’s te motiveren, enthousiasmeren en te begeleiden in hun ontwikkeling. Jij weet hoe het is om een productie omgeving te werken, hebt affiniteit met machines en techniek.
Je komt te werken in een informeel én hele platte organisatie, waarbij hard werken hand in hand gaat met gezelligheid. Samen met zo’n 125 collega’s mag jij het verschil maken.
Jij bent een inspirerende leider en samen met je collega teamleider weet je een groep van 15 a 20 mensen te motiveren en begeleiden naar gewenste productiviteit.
Je werkt in een 3 ploegen systeem waarbij je gemiddeld 35 uur per week werkt. Je werkt 5 dagen in een vroege shift, 5 dagen in een late shift en 4 nachten.
De werktijden zijn:
- Vroege shift: 06.00 – 14.00 uur
- Late shift: 14.00 – 22.00 uur
- Nacht shift: 22.00 – 06.00 uur
Je start je dag op doordat je de overdracht doorneemt van de vorige Teamleider. Hoe staan jullie ervoor? Hoe ziet de personeelsplanning eruit? Wat moet er gebeuren. Jij bent zelf ook veel op de vloer te vinden. Je hebt ook nog een lijnverantwoordelijke onder je. Die zet alles klaar en is 1e vraagbaak voor het productiepersoneel op de vloer, jij stuurt dus ook deze persoon aan.
Ook wekelijks is er een teamleidersoverleg, hier sluiten productiemanager en HR bij aan, zodat de verbinding tussen kantoor en productie goed blijft en jullie elkaar weten te vinden.
Jij staat stevig in je schoenen, jij bent gedreven én stressbestendig. Het is een dynamische omgeving, waarbij je hoofd koel weet te houden en juist vanuit coachend leiderschap de boel draaiende te houden.
Hier ga je aan de slag:
Deze werkgever is een hightech bedrijf gevestigd in Etten-Leur. Zij zijn een innovatieve online drukkerij gespecialiseerd in flyers, folders, gehechte brochures en gelijmde boeken. Om hun groei in goede banen te leiden zijn wij voor onze productieafdeling op zoek naar een Teamleider productie die met veel enthousiasme een team wil bouwen én houwen.
Waar jij goed in bent:
Als Teamleider productie pas jij als type persoon binnen de bedrijfscultuur als jij open, eerlijk en direct bent in je communicatie en tegelijkertijd ook respectvol bent. Jouw omgeving omschrijft jou ook als een ‘peoplemanager’.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels i.v.m. verschillende nationaliteiten op de werkvloer;
- Je hebt het vermogen om team te vormen én te behouden;
- Jij beschikt over de competenties om een duidelijke, communicatieve leider te zijn;
- Je steekt zelf de handen uit de mouwen als het nodig is;
- Je bent sociaal, empathisch en denkt mee over innovatie.
Wat wij jou bieden:
- Een leuke fulltime baan in een 3 ploegen rooster (nacht-laat- vroeg);
- Een mooi salaris van €3.800,00 en € 4.100,00bruto per maand inclusief ploegentoeslag
- CAO grafimedia;
- De ploegentoeslag is 23,21%;
- 5 weken vakantie per jaar;
- De mogelijkheid om 1 week extra vakantie uren te sparen door tijd voor tijd;
- Eindejaarsbonus;
- Reiskostenvergoeding, waarbij een max van € 250,00;
- Een goed pensioenfonds;
- Veel vrijheid en korte lijnen, zowel naar boven als naar onder;
- Veel uitdagingen die je mag aanpakken;
- Jaarlijks organiseren zij verschillende leuke events zoals: een happy & healthy week, een barbecue, bowlingavonden, een Kerstborrel, enz.
- Volgend jaar staat er een groot feest op de planning!
- Een prettige werkomgeving in een bedrijf dat voortdurend nieuwe grenzen opzoekt;
Ben jij de Teamleider productie die mee wilt innoveren bij deze werkgever? Solliciteer dan snel!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een echte kartrekker met financiële achtergrond? Werk jij nauwkeurig en draai je voor rapportages je hand niet om? Dan ben jij misschien wel de Supervisor Financiële Administratie die we zoeken.
Wat ga je doen?
In deze functie heb je een sleutelrol in het nauwkeurig en succesvol runnen van de afdeling Accounting binnen de organisatie. Je schakelt met diverse afdelingen en externe, vaak ook internationale contacten zoals o.a. de
bank, accountants en klanten. Deze gesprekken voer je ook gemakkelijk in het Engels. Tevens ben je de sparringpartner van de Finance Manager en geef je dagelijks sturing aan het accounting team bestaande uit 2 á 3 personen. Zowel het bedrijf als de afdeling zijn volop in ontwikkeling waarbij jij een eigen bijdrage kunt leveren.
Op korte termijn zijn er diverse interessante uitdagingen, zoals een toekomstige implementatie van SAP, het ontwikkelen van het personeel en de verdere professionalisering van de maand- en jaarafsluitingen. Als Supervisor Financiële Administratie ben je als vanzelfsprekend de kartrekker binnen het team op het gebied van projectmatig werken en innovatie.
Jouw werkzaamheden zijn onder andere:
- Dragen van de verantwoordelijkheid voor de financiële administratie en toekomstige ontwikkelingen binnen deze afdeling;
- Leiding geven aan een team van 2 á 3 collega’s;
- Samenwerken wanneer nodig met andere afdelingen en collega’s binnen de organisatie;
- Verzorgen van rapportages;
- Assisteren bij het maken van het jaarlijks budget;
- Assisteren bij de maand- en jaarafsluiting;
- Contact onderhouden met accountants, overheidsinstanties, klanten, etc.
Hier ga jij aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een dochteronderneming van een Amerikaans bedrijf. Wereldwijd zijn er meerdere vestigingen. Op 12 locaties in 8 landen produceert dit bedrijf de producten. De locatie in Tholen is er hier een van.
Het bedrijf produceert vuurvaste materialen die toegepast worden in ovens voor het smelten en het vloeibaar houden van metalen. De klanten van deze organisatie zijn o.a. producenten van staal, koper, aluminium en ijzer.
Het moederbedrijf bestaat al 60 jaar, de dochteronderneming in Tholen is 25 jaar geleden opgericht. De locatie in Tholen is bovendien groeiende: onlangs is het pand uitgebreid met o.a. een grotere kantine en een extra productiehal.
Binnen de organisatie heerst een informele en prettige sfeer. Het team gevoel is groot en samen streef je naar het beste resultaat.
Waar jij goed in bent
Als Supervisor Financiële Administratie heb jij natuurlijk een goed cijfermatig inzicht en leidinggevende capaciteiten. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:
- Je hebt hbo werk- en denkniveau;
- Je bent communicatie vaardig in zowel Nederlands als Engels;
- Goede beheersing van MS Office, met nadruk op Excel vaardigheden;
- Kennis van SAP is een pré;
- Bij voorkeur 2 tot 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol.
Wat bieden wij jou?
Naast dat jij als Supervisor Financiële Administratie mag werken in een fijn klein team binnen een informeel bedrijf, mag je ook het volgende verwachten:
- Een zeer goed salaris(dit wordt afgestemd o.b.v. jouw kennis en ervaring);
- Goede werk-privé balans(overwerken komt zelden voor);
- Een fijne pensioenregeling die door de werkgever betaald wordt;
- Een winstuitkering;
- Een prettige werksfeer bij een internationaal en groeiend bedrijf;
- De mogelijkheid om thuis te werken.
Kijk jij al uit naar deze belangrijke functie binnen dit bedrijf en ben jij de Supervisor Financiële Administratie die we zoeken voor deze leuke werkgever? Stuur dan snel je cv naar Christel Dobbelaar. We stellen je graag voor!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een ervaren timmerman die klaar is voor de volgende stap? Of een voorman die op zoek is naar nieuwe uitdagingen? Als voorman timmerploeg krijg je de kans om leiding te geven aan je eigen team en samen vrijstaande woningen te bouwen op de mooiste plekken in Nederland. Van fundering tot afwerking, jij houdt de regie en werkt zelf mee aan maatwerkprojecten die nergens standaard zijn.
Wat ga je doen
Als voorman timmerploeg werk je met een klein en hecht team, doorgaans met twee of drie collega’s, waaronder een leerling. Je krijgt de verantwoordelijkheid over je eigen projecten, inclusief een bedrijfsbus en professioneel gereedschap. Je verdeelt het werk binnen je ploeg, stemt de planning en voortgang af met de uitvoerder en houdt toezicht op de inzet van materieel, materiaal en co-makers.
Daarnaast voer je zelf alle voorkomende stel- en timmerwerkzaamheden uit, van ruwbouw tot afbouw. Omdat elke woning uniek is, is jouw werk dat ook. Je werkt met vaste co-makers voor metselen, stucwerk, installaties en meer, volgens een slim bouwsysteem dat vakmanschap naar een hoger niveau tilt.
Hier ga je aan de slag
Jij komt als Voorman/Ploegleider terecht bij dé specialist op het gebied van vrijstaande woningen. Met meerdere vestigingen in Nederland en ruim 40 jaar ervaring realiseert dit bedrijf droomhuizen voor hun opdrachtgevers. Samen met 260 collega’s bouwen ze op dit moment ca. 250 unieke woningen per jaar. Iedereen is gelijk binnen dit bedrijf, van metselaar tot directie, je realiseert de droom samen!
Vanuit Tholen werk je in de regio Zeeland, West-Brabant, de Hoekse Waard en onderkant Rijnmond/Drechtsteden. Hier bouw je vrijstaande droomwoningen op bijzondere locaties, vaak in een natuurlijke omgeving. De sfeer is collegiaal en informeel, met korte lijnen en veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid.
Een gezellige vrijdagmiddagborrel is dan ook zeker aan de orde om successen te vieren. Jouw ontwikkeling is belangrijk binnen dit bedrijf. Met goede begeleiding wordt ervoor gezorgd dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.
Waar jij goed in bent
- Je bent een ervaren voorman timmerploeg of een timmerman I die klaar is voor de volgende stap.
- Leidinggeven, plannen en coördineren zijn kwaliteiten die jou typeren.
- Je hebt een afgeronde opleiding Timmerkracht (niveau 2 of 3).
- Je bent woonachtig in de regio Tholen en spreekt de taal van de regio én de klant.
- Je werkt nauwkeurig, zelfstandig en houdt van maatwerk.
Wat we je bieden
- Een uitdagende functie als voorman timmerploeg in loondienst.
- Verloning volgens CAO Bouw & Infra, inclusief prestatietoeslag op basis van ervaring en toegevoegde waarde.
- Een eigen bedrijfsbus, professioneel gereedschap en werkkleding, allemaal goed geregeld.
- De kans om leiding te geven en mee te bouwen aan unieke vrijstaande woningen.
- Een werkomgeving waar leren, samenwerken en groeien centraal staan.
Klaar om de leiding te nemen?
Ben jij ambitieus en klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Of wil je als ervaren voorman timmerploeg je kennis en kunde inzetten in een inspirerende omgeving? Neem contact op en drink een kop koffie om de mogelijkheden te bespreken!
Carrière niveau: Leidinggevend
Heb je een achtergrond in vastgoed en wil je jouw kennis en ervaring inzetten in een veelzijdige en maatschappelijk betrokken organisatie? Als coördinator bedrijfsbureau krijg je de kans om een team aan te sturen, processen te verbeteren en een belangrijke bijdrage te leveren aan het beheer van gebouwen en installaties. Een uitdagende rol waarin jouw vaardigheden écht het verschil maken!
Wat ga je doen?
Als coördinator bedrijfsbureau ben jij de drijvende kracht achter een soepel lopend bedrijfsbureau. Jij stuurt medewerkers aan, houdt processen overzichtelijk en tilt de organisatie naar een hoger niveau. Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:
- Je geeft hiërarchische en functionele leiding aan de medewerkers van het bedrijfsbureau.
- Je waarborgt kwalitatieve ondersteuning aan de technische- en terreindienst, met focus op planning en administratie.
- Je beheert contracten en leveranciers (inclusief CAD-contracten) samen met het inkoopteam.
- Je vertaalt de meerjarenplannen van de organisatie naar concrete acties en houdt de resultaten inzichtelijk.
- Je beheert de verhuur- en eigendomsportefeuille van de gebouwen van de organisatie.
- Je bewaakt projectplanningen en stemt deze af met de interne werkvoorbereider.
- Je voert assetregistratie uit en beheert mutaties in bouw- en installatiedossiers.
- Je leidt en neemt deel aan werkgroepen en projecten op organisatie- en afdelingsniveau.
Kortom, een uitdagende functie waarin je dagelijks het verschil maakt!
Hier ga je aan de slag
Onze opdrachtgever is een organisatie voor geestelijke gezondheidszorg, maatschappelijke zorg, opvang en welzijn. Met een team van zo’n 1.400 medewerkers ondersteunen en behandelen zij jaarlijks ongeveer 10.000 mensen in heel Zeeland, verspreid over vijftig locaties. Deze hulp richt zich op uiteenlopende problemen, van psychiatrische stoornissen en verslaving tot huiselijk geweld en maatschappelijke uitdagingen.
De ambitie van deze organisatie? Het voorkomen van geestelijke gezondheidsproblemen, genezing waar mogelijk en ondersteuning waar nodig. Hun missie is van grote maatschappelijke waarde: bijdragen aan een gezonde geestelijke balans voor iedereen.
Jij komt terecht op het bedrijfsbureau binnen de afdeling Huisvesting, Projecten & Onderhoud. Deze afdeling valt onder de dienst Financiën, Vastgoed & Facilitair en beheert het vastgoed, de technische installaties en terreinen van de organisatie. Samen met je team werk je aan optimaal presterende gebouwen in een omgeving waar samenwerking en innovatie centraal staan.
Wat neem jij mee?
We zoeken een daadkrachtige en resultaatgerichte professional met affiniteit voor vastgoed en leiderschap. Jij herkent jezelf in het volgende profiel:
- Je hebt een afgeronde hbo-opleiding in de richting van vastgoed.
- Je beschikt over aantoonbare kennis van en/of ervaring in een leidinggevende of coördinerende functie, of bent bereid hierin te groeien.
- Je hebt kennis van vastgoed, bouw, installaties en digitale gegevensverwerking.
- Je bent vaardig met MS Office en CAD-systemen.
- Je bent communicatief sterk en denkt in oplossingen.
Voor deze functie vragen we een verklaring omtrent gedrag (VOG) en minimaal één referentie.
Wat bieden wij jou?
Deze werkgever biedt een prettige werkomgeving met veel ruimte voor ontwikkeling en goede arbeidsvoorwaarden. Dit kun je verwachten:
- Een jaarcontract van gemiddeld 36 uur per week, met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren.
- Een salaris conform schaal FWG 55 (cao GGZ), tussen € 3.199,- en € 4.977,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (per 1 december 2024).
- Goede secundaire voorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering, vakantietoeslag, balansbudget en collectieve verzekeringen.
- Diverse scholings- en ontwikkelmogelijkheden, zoals toegang tot e-learning via platforms als GoodHabitz.
- Een dynamische organisatie waar samenwerking en innovatie worden gewaardeerd.
Meer weten of solliciteren?
Ben jij klaar om deze rol op je te nemen en bij te dragen aan een maatschappelijk belangrijke organisatie? Of ben je benieuwd naar andere functies binnen het bedrijfsbureau? Neem gerust contact met ons op om jouw mogelijkheden te bespreken. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!
Carrière niveau: Leidinggevend
Ben jij een geboren leidinggevende? Vertrouwd met een productieomgeving? Weet jij je team te enthousiasmeren om samen de beste resultaten te behalen? Dan is deze goedbetaalde (€ 3750 – € 5200 ex toeslagen) baan met veel vrije dagen (bijna 35) als Productieleider jou op het lijf geschreven.
Wat ga je doen?
Als Productieleider geef je leiding aan een team operators, uitgebreid met tijdelijke krachten. Jij bent de opleider en motivator voor jouw team. Je stuurt de productiewerkzaamheden aan, zodanig dat je gezamenlijk zorgt voor een optimaal verloop van het productieproces. Dit houdt onder meer in dat:
- Je zorgt voor het ontwikkelen en motiveren van jouw team;
- Je de te behalen resultaten met je team bespreekt en duidelijke uitleg geeft over de verwachtingen;
- Je erop toe ziet dat de juiste voorbereidingen op tijd worden getroffen;
- Je de werkzaamheden a.d.h.v. opdrachten, procedures, specificaties en geldende normen coördineert en aanstuurt;
- Je erop toe ziet dat storingen en afwijkingen tijdig wordt gesignaleerd en dat de juiste maatregelen worden getroffen om verstoringen structureel te verhelpen;
- Je zorgt voor de afstemming en overleg met toeleverende, opvolgende en ondersteunende afdelingen, zoals Inpak, Logistiek, QC en Planning;
- Je verbetermogelijkheden signaleert, hiertoe voorstellen doet en bijdraagt aan de implementatie hiervan.
Het is de wens om van 2 naar 3 ploegen te gaan in de nabije toekomst.
Hier ga je aan de slag
Als Productieleider kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
Waar jij goed in bent
- Ambitie tot het geven van leiding en begeleiden/coachen van mensen;
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je bent proactief, resultaatgericht en toont eigenaarschap;
- Een MBO4 werk- en denkniveau middels werkervaring of opleiding;
- Kennis van geautomatiseerde processen;
- Affiniteit met de voedingsmiddelenindustrie;
- Technische kennis van productiemachines en de materialen en producten die deze verwerken.
Wat wij jou bieden
- Een goed salaris van € 3750 – 5200 exclusief toeslagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
- Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
- 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen;
- Overige goede primaire & secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO voor de groente- en fruit verwerkende industrie;
- Persoonlijke begeleiding middels een ontwikkelplan, waarbij je ondersteuning krijgt van de Business trainer;
- Doorgroeimogelijkheden;
- Een persoonlijk account bij het trainingsplatform GoodHabitz;
- Korting op producten in de personeelswebshop.
Is dit jouw baan als Productieleider? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.