Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij klaar voor een uitdagende functie als Commercieel Medewerker Binnendienst? Dit toonaangevende familiebedrijf, een grote speler in bouwmaterialen, zoekt jou! Sluit aan bij het supergezellige team in Oosterhout, waar een relaxte sfeer samengaat met volop groeikansen.

Wat ga jij doen?

Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben jij dé schakel tussen het assortiment en de klanten. Je beantwoordt vragen, biedt ondersteuning bij leveringen en zorgt voor heldere offertes. Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van rioleringsbuizen, putten en bestratingsmaterialen aan uitvoerders, werkvoorbereiders, inkopers en directeuren.

  • Beantwoorden van klantvragen over assortiment, leveringen, voorraadbeschikbaarheid, offertes en prijzen;
  • Verwerken van offertes en informatie in de systemen;
  • Begrijpen en interpreteren van rioleringstekeningen;
  • Samenwerken met een gemotiveerd team voor soepele klantenservice;
  • Incidenteel het uitwerken van rioleringstekeningen naar productie-puttenstaten.

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een echt familiebedrijf waar klanten én medewerkers altijd centraal staan. Dit moderne bedrijf is toonaangevend in meerdere sectoren en actief in het produceren en handelen in kunststof en beton-leidingsystemen, beton verharding en beton elementen.

Jouw team aan collega’s bestaat uit 6 binnendienst medewerkers, 1 assistent Teamleider en 1 Verkoopleider. Ook werk je als Commercieel Medewerker Binnendienst nauw samen met de Buitendienst, die bestaat uit 4 man. 

Op de locatie in Oosterhout hangt een ontspannen werksfeer, waarin je komt te werken in een gezellig Brabants team. Ontwikkelen blijft centraal staan, waardoor ze hun klanten verrassen en nieuwe mogelijkheden introduceren in de markt.

Waar jij goed in bent

Jij hebt als Commercieel Medewerker Binnendienst een commerciële drive. Jij weet als geen ander om klantvragen op tafel te krijgen en deze op de juiste manier in behandeling te nemen. Kennis van techniek is geen must in deze rol, maar wel de ambitie om jezelf hierin verder te ontwikkelen. Verder:

  • MBO+ werk- en denkniveau, middels opleiding en ervaring;
  • Je bent fulltime beschikbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ben je administratief goed onderlegd. 

Wat wij jou bieden

Ga jij als Commercieel Medewerker Binnendienst aan de slag dan kun je rekenen op:

  • Marktconform salaris afgestemd op jouw ervaring;
  • Vaste eindejaarsuitkering als blijk van waardering;
  • 25 vakantiedagen en 12 ADV dagen voor een goede balans;
  • Bijdrage in sportkosten voor een gezonde levensstijl;
  • Solide pensioenregeling voor jouw toekomst;
  • Kansen voor opleiding en doorgroei binnen onze organisatie.

Klaar om deel uit te maken van het team als Commercieel Medewerker Binnendienst? Solliciteer nu en bouw mee aan de toekomst van dit mooie familiebedrijf!

Export, transport en de daarbij behorende documentatie kent voor jou geen geheimen. Als parttime Logistiek Specialist in Bergen op Zoom ben jij hier verantwoordelijk voor.  Spreek jij naast Nederlands ook goed Engels? Dan maken we graag kennis met je.

Wat ga je doen?

Als Logistiek Specialist ben je mede verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van transport en bijbehorende documentatie. Hierin ondersteun je het ontwerp, implementatie en begeleiding van transportoperaties. Je organiseert de tijdige levering van producten aan kanten en de vestigingen op basis van de verkoop- en productieorders. 

Jouw werkzaamheden bestaan uit:

  • Counterpart voor Customer Service team, magazijn, vervoerder en fabriek;
  • Verantwoordelijk voor de tijdige transportboekingen van (overzeese) shipments bij geselecteerde forwarding agents;
  • Controle op de boekingdetails en invoering daarvan in SAP;
  • Finetuning m.b.t. beschikbaarheid en lading afstemmen met relavante stakeholders;
  • Allocatie van voorraad in SAP;
  • Verzorgen van express shipments;
  • Controle op documentatie;
  • Dagelijkse communicatie en afsteming met customer service, planning, vervoerders, magazijn en productie;
  • Documenten sets per koerier naar klanten en/of banken sturen;
  • Maandelijkse monitoring KPI performance van forwarders. 

 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een toonaangevende fabrikant en distributeur van hars in Bergen op Zoom. Zij produceren vloeibare halffabricaten, namelijk coatings, die richting o.a. verffabrikanten doorverkocht worden. Er zijn 400 verschillende producten met allen hun eigen receptuur. De grondstoffen worden gemengd in 16 reactoren. Dit is een chemisch proces. Alle producten gaan in vaten of tanks de deur uit. 

De locatie in Bergen op Zoom heeft ongeveer 300 medewerkers. Als Logistiek Specialist val je met je afdeling onder de eindverantwoordelijkheid van Supply Chain. Deze wordt dagelijks geleid door de Logisitcs Lead NLD. De afdeling bestaat uit 11 medewerkers. 

Waar jij goed in bent

Jij weet als Logistiek Specialist prioiriteiten te stellen. Door je proactieve, verantwoordelijke en gedreven instelling ben je een ware toevoeging aan het team in Bergen op Zoom. Je bent accuraat, flexibel en bent goed in analyseren. Jouw nauwkeurigheid zorgt ervoor dat alles tiptop de deur uit gaat. Een beetje uitdaging, daar hou jij wel van. Verder:

  • Heb je MBO werk- en denkniveau;
  • Kennis en ervaring in een productieomgeving;
  • Kun je goed werken met SAP en Microsoft Office;
  • Beheers je zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift.

 

Wat we je bieden

Je mag als Logistiek Specialist bij deze werkgever het volgende verwachten:

  • Parttime dienstverband van 20 tot 24 uur; 
  • Een goed salaris; 
  • 23 vakantiedagen en 23 verlofdagen op fulltime basis;
  • Fietsplan;
  • Duurzaaminzetbaarheidsbudget t.b.v. persoonlijke ontwikkeling & vitaliteit;
  • Mogelijkheid om thuis te werken; 
  • Aanvullende verzekeringen;
  • Een veelzijdige functie binnen een dynamische werkomgeving.

Ben jij enthousiast geworden van de functie van Logistiek Specialist in Bergen op Zoom? Graag komen we met jou in contact! Stuur je gegevens naar Marissa Andries. 

In deze dagdienst functie van Teamleider Inpak ben jij het aanspreekpunt voor het team en zorg jij er samen voor dat de organisatiedoelstellingen worden behaald. Dit bij een organisatie die de beste geitenkaas van de wereld maakt!  

Wat ga je doen?

Jij bent als Teamleider Inpak direct leidinggevende van twee lijnverantwoordelijken en stuur je ongeveer 30 collega’s aan. Jouw verantwoordelijkheid is dat de productie soepeltjes verloopt en dit binnen de gestelde doelstellingen wordt behaald. 

Je hebt dan ook een afwisselend takenpakket, dat onder andere bestaat uit het volgende:

  • Planning van de afdeling, binnen de aangegeven planning vanuit Supplychain:
  • Personeelsplanning;
  • Inzet van juiste productielijnen/ machines.

 

  • Procesverloop waarbij rekening gehouden dient te worden met:
  • Veiligheid, kwaliteit, kwantiteit en levertijd.

 

  • Verbeteringen van output, proces, efficiëntie, kwaliteit, leveringsbetrouwbaarheid, veiligheid en hygiëne;
  • Opleiden medewerkers op een coachende manier;
  • Toezien op juiste omgang en inzet van materiaal en machines;

 

  • Juiste inzet en gebruik van HR-tools zoals:
  • Functioneringsgesprekken;
  • Beoordelingsgesprekken;
  • Verzuimgesprekken;
  • Opleiding en competentiematrix;
  • Uren controles van medewerkers.

 

  • Het stellen van prioriteiten binnen verschillende disciplines;
  • Adviseren van het MT over het inpakbeleid en het doen van investeringen.

Hier ga je aan de slag

Je komt als Teamleider Inpak te werken bij een dynamische organisatie gespecialiseerd in de productie van geitenkaas. Deze organisatie is een internationale speler op het gebied van dit product en heeft zelfs in 2006 de prijs gewonnen voor Beste Geitenkaas van de Wereld. 

Het familiebedrijf is ooit in 1982 begonnen met twee geitjes, maar is nu uitgegroeid tot een goedlopende organisatie. Uit liefde voor het ambachtelijke kaasmakersvak maken ze de allerlekkerste geitenkazen. Er werken ongeveer 140 collega’s die dagelijks met veel passie voor het vak aan het werk gaan. 

Waar jij goed in bent

Jij bent als Teamleider het voorbeeld voor je team. Je snapt wat je verantwoordelijkheden zijn en straalt dit ook uit richting de collega’s. Je bent communicatief sterk en een echte teamplayer. Doordat jij praktisch ingesteld bent denk je in oplossingen en ben je echte doener. Ook herken je jezelf in het volgende:

  • MBO4 of HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis m.b.t. de gebruikte verpakkingsmaterialen, zoals flexibles, karton en hulpstoffen als ook van verwerkingsmachines is een vereiste;
  • Enige jaren ervaring in het verpakken van voedingsmiddelen is een pré.
  • Goede beheersing van de Nederlands en Engelse taal;
  • MS office-pakket (nadruk op Excel), planningssysteem ERP, Tijdsregistratiesysteem.

Wat we jou bieden

Als Teamleider Inpak kom je te werken in een mooi familiebedrijf. Een fijne werkomgeving waar met en voor elkaar wordt gewerkt. Je mag dan ook het volgende verwachten betreft voorwaarden:

  • 30 vakantiedagen op fulltimebasis;
  • Vrije dag op jouw verjaardag;
  • Doorgroeimogelijkheden en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Eindejaarsuitkering (een halve 13e maand);
  • 8,25% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Telefoon & laptop van de zaak;
  • Gezellige uitjes met jouw collega’s geregeld door de PV.

Mogen we binnenkort kennismaken met jou? Solliciteer op de functie van Teamleider Inpak en wij nemen graag contact met je op

 

Ben jij commercieel, cijfermatig en vind je het leuk om een afwisselende functie te hebben? Als Commercieel Medewerker Binnendienst in Etten-Leur ben je dat allemaal. Duik samen met je collega’s in de wereld van verpakkingen, die je dagelijks kunt tegenkomen in onder andere supermarkten, tankstations of op luchthavens!

Wat ga je doen?

Als eerste aanspreekpunt voor klanten leer je als Commercieel Medewerker Binnendienst snel de kneepjes van het vak. Je komt in aanmerking met alle verschillende verpakkingsmogelijkheden, wat je snel eigen maakt. In deze rol van je zowel commercieel, administratief als ook cijfermatig bezig. Zo weet je aanvragen van klanten gemakkelijk te vertalen naar passende verpakkingsoplossingen en heldere offertes. 

Jouw taken op een rijtje:

  • Eerste aanspreekpunt voor klanten;
  • Klanten informeren en adviseren in kader van verkoop, service en after sales;
  • Als Customer Journey Officer relaties met bestaande en potentiële klanten opbouwen en onderhouden;
  • Ondersteunen van de Sales Director bij het beheren van de klantportefeuille;
  • Het maken van calculaties en de ordernacalculaties doornemen;
  • Uitbrengen en opvolgen van offertes i.o.m. de Accountmanager;
  • Inkopen van benodigde verpakkingsmaterialen en aanvragen van prijzen;
  • Ondersteunen bij marketingactiviteiten.

Je werkt als koppel nauw samen met de Accountmanager. Jullie rollen lijken dan ook op elkaar. Net als de Accountmanager ben je ook bezig met acquisitie en calculeren, alleen in mindere mate. Het verschil zit hem vooral in de administratieve en ondersteunende taken die jij als Commercieel Medewerker Binnendienst hebt. We vergelijken het graag als de voorstopper en laatste man in het sportveld. Jullie kunnen elkaars positie overnemen, maar hebben wel beiden een duidelijke taak. 

Hier ga je aan de slag

Je komt te werken bij een organisatie die gespecialiseerd is in het ondersteunen van fabrikanten van Fast Moving Consumer Goods met het verpakken van producten. Dit in een vorm die perfect aansluit op de afzetmarkt. Ook is deze organisatie supply chain partner voor verschillende bekende A-merken. Hier kun je denken aan Mars, Haribo, Verkade, Tony Chocolonely en ook private label fabrikanten.

Jij bent als echte teamplayer een mooie aanvulling op het team, waarin je samenwerkt met de Sales Director, de Accountmanager en de Sales & Marketingmedewerker. Samen zetten jullie de schouders eronder! 

Je werkt als Commercieel Medewerker Binnendienst in de open kantoortuin. Dit zorgt ervoor dat er snel geschakeld kan worden en de lijnen kort zijn tussen verschillende afdelingen. Er heerst dan ook een informeel professionele sfeer. 

Waar jij goed in bent

Dat jij goed met cijfers bent als Commercieel Medewerker Binnendienst, is logisch. Je commerciële blik helpt jouw en je collega’s om klanten zo goed mogelijk te helpen. Je bent iemand die representatief is en spontaan. Jouw willen we wel bij klanten aan tafel zetten! Je communicatieve vaardigheden helpen je hier natuurlijk bij. Ook herken jij je in de volgende punten:

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur heb je en commerciële opleiding gevolgd;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Spreek je ook Duits en/of Frans, dan is dat een pré;
  • Systemen heb jij snel onder de knie, zoals bedrijfssystemen als Microsoft Office, met in het bijzonder Excel; 
  • Heb je al wat ervaring in een vergelijkebare functie of in de verpakkingsbranche? Dat is mooi meegenomen!

Wat we je bieden

De rol van Commercieel Medewerker Binnendienst is een leuke, uitdagende functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je komt te werken in een gezellig team bij een groeiend familiebedrijf. Daarbij mag je het volgende verwachten:

  • Functie tussen de 32 en 38,5 uur (fulltime). Voorkeur voor fulltime;
  • 24 vakantiedagen;
  • Een goed salaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vers fruit op kantoor;
  • Mogelijkheid om af en toe te  proeven van producten die ze verpakken;
  • Een werkgever die bezig is met een platform voor een bruto-netto uitruil voor bijvoorbeeld een fiets of fitness abonnement.

Mogen we jouw CV en gegevens binnenkort ontvangen voor de rol van Commercieel Medewerker Binnendienst? Marissa komt graag met je in contact om kennis met je te maken en de vacature te bespreken. 
 

Ben jij technisch onderlegd met communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels? Heb jij ervaring met het maken van of zie je uitdaging in het maken van commerciële projectberekeningen? Dan ben jij de Inside Sales Representative die wij zoeken!

 

Wat ga je doen?

Als Inside Sales Representative handel jij op correcte wijze de inkomende vragen van klanten af. Zowel degene die direct bij jou binnenkomen als degene die via de verkopers bij jou terecht komen. Jouw uitgebreide takenpakket bestaat verder uit:
  • Offertes voorbereiden voor klanten in Europa, het Midden-Oosten, Noord-Afrika en overige filialen van jouw werkgever;
  • Allround ondersteuning bieden aan externe Sales & Serviceorganisaties;
  • Ondersteuning bieden aan de klantenservice met betrekking tot klant orderbeheer;
  • Bereid commerciële projectberekeningen voor en behandelt binnenkomende projectorders;
  • Inkooporders plaatsen bij aannemers voor installaties;
  • Projectarchief onderhouden;
  • Goede relaties opbouwen en onderhouden met het Sales & Serviceteam;
  • Suggesties geven en helpen bij het implementeren van verbeteringen in het verkoopadministratieproces.
 

Hier ga jij aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een dochteronderneming van een Amerikaans bedrijf. Wereldwijd zijn er meerdere vestigingen. Op 12 locaties in 8 landen produceert dit bedrijf de producten.
De locatie in Tholen is er hier een van. 
Het bedrijf produceert vuurvaste materialen die toegepast worden in ovens voor het smelten en het vloeibaar houden van metalen. De klanten van deze organisatie zijn o.a. producenten van staal, koper, aluminium en ijzer.
 
Het moederbedrijf bestaat al 60 jaar, de dochteronderneming in Tholen is 25 jaar geleden opgericht.
De locatie in Tholen is bovendien groeiende: onlangs is het pand uitgebreid met o.a. een grotere kantine en een extra productiehal.
Binnen de organisatie heerst een informele en prettige sfeer. Het team gevoel is groot en samen streef je naar het beste resultaat.
De vacature van Inside Sales Representative is ontstaan ter uitbreiding van het team.
 
Jouw team bestaat uit de Manager Inside Sales en 2 andere collega’s.
 

Waar jij goed in bent

Als Inside Sales Representative heb jij een servicegerichte instelling en een paar jaar ervaring in een soortgelijke rol. Daarnaast herken jij je (grotendeels) in de volgende punten: 
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je bent pro-actief en zelfstandig;
  • Je bent communicatie vaardig in zowel Nederlands als Engels, Duits is een pré;
  • Je hebt goede rekenkundige vaardigheden;
  • Je weet hoe je werkt met Excel.
 

Wat bieden wij jou?

Naast dat jij als Inside Sales Representative mag werken in een fijn klein team, mag je ook het volgende verwachten:
  • Een zeer goed salaris van minimaal € 3000(dit wordt afgestemd o.b.v. jouw kennis en ervaring);
  • Een goede pensioenregeling die door de werkgever betaald wordt*;
  • Een winstuitkering*;
  • Een prettige werksfeer bij een internationaal en groeiend bedrijf;
  • De mogelijkheid om thuis te werken.
*Jouw eerste contract zal via Modoc zijn o.b.v. detacheren, jouw pensioenregeling wordt door de werkgever betaald zodra jij op contract komt bij jouw werkgever. 
 
Kijk jij al uit naar deze veelzijdige leuke functie en ben jij de Inside Sales Representative die we zoeken voor deze leuke werkgever? Stuur dan snel je cv naar Marissa Andries. We stellen je graag voor!
 

Is HR jouw vakgebied met daarin het onderdeel recruitment als jouw specialiteit? Bij deze innovatieve werkgever in Etten-Leur voegen ze graag een nieuwe collega toe aan hun team. Als HR Adviseur mag je daar mooie voorwaarden tegenover verwachten, zoals hybride werken, 30 vakantiedagen en volop ontwikkelmogelijkheden. 

Wat ga je doen?

Je hebt als HR Adviseur een ondersteunende rol binnen het team. Met jouw affiniteit voor recruitment zorg je ervoor dat het wervingsproces verder wordt geprofessionaliseerd en zorg je zelf ook voor vervulling van diverse vacatures. Daarnaast kun je verschillende HR advies gerelateerde werkzaamheden en projecten oppakken. 

Jouw werkzaamheden als HR Adviseur bestaan onder andere uit:

  • Het recruitmentproces valt onder jouw verantwoordelijkheid. Je bent hierin aanspreekpunt voor de kandidaat en de hiring managers;
  • 60% tot 70% ben je actief bezig met recruitment;
  • Het optimaliseren van het wervingsproces (social media – LinkedIn Recruiter – wervingsproces – zichtbaarheid bij doelgroepen tijdens evenementen – optimaal intern recruitmentproces);
  • Je geeft HR Advies aan de Supply Chain afdelingen;
  • Je houdt je bezig met diverse HR projecten;
  • Eerste aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers voor HR advies;
  • Je neemt deel aan HR Informatie sessies die georganiseerd zijn vanuit het hoofdkantoor in Zwitserland. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als HR Adviseur te werken bij een dynamische organisatie gespecialiseerd in de productie van geitenkaas. Deze organisatie is een internationale speler op het gebied van dit product en heeft zelfs in 2006 de prijs gewonnen voor Beste Geitenkaas van de Wereld. 

Het familiebedrijf is ooit in 1982 begonnen met twee geitjes, maar is nu uitgegroeid tot een goedlopende organisatie. Uit liefde voor het ambachtelijke kaasmakersvak maken ze de allerlekkerste geitenkazen. Er werken ongeveer 140 collega’s die dagelijks met veel passie voor het vak aan het werk gaan. 

Je maakt deel uit van een leuk lokaal team, maar je kunt ook terugvallen op een grote internationale HR community met diverse specialisten. 

Waar jij goed in bent

Als HR Adviseur is recruitment echt jouw ding. Je snapt hoe het proces werkt, vindt het leuk om met verschillende mensen en afdelingen te schakelen en gaat graag aan de slag met verbeteringen. Door je ervaring in recruitment weet jij het naar een hoger niveau te tillen. Met je positieve mindset komen collega’s graag richting jou voor advies. Je herkent je daarnaast in de volgende punten:

  • Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau (voorkeur met een studie HRM);
  • Je hebt al ervaring in het HR vak, bij voorkeur binnen recruitment en HR advies;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal goed;
  • Je bent accuraat, nauwkeurig en stressbestendig. 

Wat we jou bieden

Natuurlijk mag je als HR Adviseur in Etten-Leur een aantal mooie voorwaarden verwachten. Naast het feit dat je in een fijne werkomgeving terecht komt, bieden we je het volgende:

  • 30 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Vrije dag op je verjaardag;
  • Doorgroeimogelijkheden en ontwikkelmogelijkheden;
  • Hybride werken;
  • Eindejaarsuitkering (een halve 13e maand)
  • 8,25% vakantiegeld;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Telefoon en laptop van de zaak;
  • Gezellig uitjes met je collega’s, georganiseerd door de PV;
  • Fijne werkomgeving binnen een familiebedrijf. 

Mogen we jou als HR Adviseur toevoegen in het team in Etten-Leur? Stuur je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact. 
 

Haal jij als teamleider het beste uit je mensen? Staat voedsel- én Arboveiligheid hoog in het vaandel bij jou? En kan een optimale personeelsbezetting met een gerust hart aan jou overgelaten worden? Dan is deze vacature voor teamleider expeditie geknipt voor jou! Lees snel verder.

Wat ga je doen?

Als teamleider expeditie ben je het eerste aanspreekpunt voor de expeditie medewerkers en andere afdelingen. Je zorgt dat iedereen met plezier naar zijn werk komt, dat iedereen weet wat er wordt verwacht en dat problemen worden opgelost. Jouw rol kent verder de volgende verantwoordelijkheden: 

  • Zorgen voor een optimale inzet van je medewerkers en efficiënte indeling van de expeditie ruimte;
  • Aansturen, begeleiden en motiveren van acht expeditie medewerkers. Jij haalt het beste uit je mensen;
  • Verdelen van werkzaamheden, structuur aanbrengen en op dagelijkse pieken meewerken om deze op te vangen;
  • Opstellen van personele planningen en hierbij afstemmen met andere afdelingen;
  • Toezien op naleving van de voorschriften m.b.t. voedselveiligheid en Arbo veiligheid;
  • Uitvoeren van controles en zorgen voor juistheid en volledigheid van voorraden;
  • Verbetervoorstellen doen ten behoeve van om de processen en efficiency in de expeditie.

 

Hier ga je aan de slag

Als teamleider Expeditie kom je terecht in een familiebedrijf dat al ruim 80 jaar dé specialist is in hard fruit. Het bedrijf is door een aantal generaties van teelbedrijf uitgegroeid tot een internationale handels- en verpakkingsbedrijf. Deze werkgever is een toonaangevend in de foodbranche door de hoge kwaliteitsstandaard en ze voorzien retailers met hun eigen transport van topkwaliteit hardfruit.
 
Je komt te werken in een hecht familiebedrijf waarin iedereen voor elkaar klaarstaat. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Binnen de gehele organisatie heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met +/- 250 gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
 

Hier ben jij goed in

Als teamleider expeditie beschik je over een positieve werkmentaliteit, toon je initiatief en probeer je samen met je team een stapje verder te komen. Je bent communicatief vaardig zodat je het bedrijfsbeleid kan doorvoeren op de afdeling en intern zaken afstemt. Verder herken jij jezelf in de volgende competenties:

  • In bezit van heftruckcertificaat;
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie;
  • Flexibele houding;
  • Stressbestendig;
  • Behulpzame en collegiale instelling;
  • Beschikbaar om regelmatig mee te werken in de avond en in het weekend.

 

Dit bieden wij jou

Je komt terecht in een hecht team van cololega’s. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Er heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
Daarnaast bieden wij jou:

  • Goede ontwikkelmogelijkheden en mogelijkheden tot het volgen van aanvullende cursussen;
  • 26 vakantiedagen per jaar en een mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen;
  • Een baan voor langere tijd, met uitzicht op vast dienstverband;
  • Passende reiskostenvergoeding;
  • Aandacht voor gezellige borrels of een BBQ met je collega’s.

Klinkt dit als jouw nieuwe baan als teamleider expeditie? Laat ons weten waarom! We vertellen je graag meer over jouw toekomstig werkgever.

Werk jij nauwkeurig en zelfstandig? Ben jij klantgericht maar ook een beetje commercieel? Wil je daarnaast goed verdienen en maar liefst ruim 34 vrije dagen per jaar? Dan is de baan van Customer Service Officer misschien wel iets voor jou.
 

Wat ga je doen

De functie van Customer Service Officer bestaat voor 60% uit commerciële taken en voor 40% uit debiteurenbeheer. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de verwerking van binnenkomende orders en vragen van klanten. Orderadministratie vindt op diverse manieren plaats; van handmatige invoer in het ERP-systeem tot controle van elektronische orders. Je beheert en beheerst alle facetten van levering tot facturatie, waaronder ook EDI.
 
Je onderhoudt nauw contact met de klanten van onze opdrachtgever en met andere de afdelingen binnen het bedrijf, zoals sales en logistics. Je hebt een belangrijke rol bij het bewaken en waarborgen van de leveringen en je neemt initiatieven die leiden tot verdere verbetering hiervan. Ook zal je werkzaamheden verrichten op het gebied van debiteurenadministratie (op commercieel gebied) en ben je verantwoordelijk voor het bevorderen van tijdige betalingen van openstaande facturen.
 
Je functioneert onder de verantwoordelijkheid van de manager customer service in een team van 8 gemotiveerde medewerkers die, indien nodig, elkaars werkzaamheden kunnen overnemen.
 

Hier ga jij aan de slag

Als Customer Service Officer kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
 
Binnen het bedrijf heerst een fijne informele sfeer en is er veel persoonlijke aandacht.
 
De afdeling customer service zorgt ervoor dat alle verkoopcontracten van de klanten van onze opdrachtgever door middel van orders worden omgezet in vele dagelijkse leveringen aan de distributiecentra in binnen- en buitenland. De afdeling onderhoudt hiervoor dagelijks telefonisch en schriftelijk contact met klanten en transporteurs en zorgt ook voor de facturatie en overige administratieve werkzaamheden. Je werkt nauw samen met andere afdelingen binnen het bedrijf zoals sales en logistics.
 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Customer Service Officer heeft minimaal mbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij je (grotendeels) in de volgende punten:

  • Je bent communicatief vaardig in Nederlands, Engels en Frans;
  • Je bent een teamspeler die ook goed zelfstandig kan werken;
  • Je hebt goede beheersing van Microsoft Office;
  • Je hebt commercieel en cijfermatig inzicht.

 

Wat bieden wij jou

Werken als Customer Service Officer bij dit fijne bedrijf betekent in ieder geval dat je veel verschillende taken mag oppakken en dat geen dag hetzelfde is. Daarnaast heb jij leuke collega’s (ook niet onbelangrijk). Verder mag jij het volgende verwachten:

  • Een goed salaris tussen de € 2900 en € 3550 bruto per maand o.b.v. fulltime;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een duurzaam bedrijf dat continu in ontwikkeling is;
  • CAO groente- en fruit verwerkende industrie;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen per jaar;
  • Een persoonlijk account bij Good Habitz zodat je jezelf kunt blijven ontwikkelen. 

 

Zie jij jezelf hier al werken als Customer Service Officer? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.

Ben jij een geboren leidinggevende? Vertrouwd met een productieomgeving? Weet jij je team te enthousiasmeren om samen de beste resultaten te behalen? Dan is deze goedbetaalde (€ 3750 – € 5200 ex toeslagen) baan met veel vrije dagen (bijna 35) als Productieleider jou op het lijf geschreven. 
 

Wat ga je doen?

Als Productieleider geef je leiding aan een team operators, uitgebreid met tijdelijke krachten. Jij bent de opleider en motivator voor jouw team. Je stuurt de productiewerkzaamheden aan, zodanig dat je gezamenlijk zorgt voor een optimaal verloop van het productieproces. Dit houdt onder meer in dat:

  • Je zorgt voor het ontwikkelen en motiveren van jouw team;
  • Je de te behalen resultaten met je team bespreekt en duidelijke uitleg geeft over de verwachtingen;
  • Je erop toe ziet dat de juiste voorbereidingen op tijd worden getroffen;
  • Je de werkzaamheden a.d.h.v. opdrachten, procedures, specificaties en geldende normen coördineert en aanstuurt;
  • Je erop toe ziet dat storingen en afwijkingen tijdig wordt gesignaleerd en dat de juiste maatregelen worden getroffen om verstoringen structureel te verhelpen;
  • Je zorgt voor de afstemming en overleg met toeleverende, opvolgende en ondersteunende afdelingen, zoals Inpak, Logistiek, QC en Planning;
  • Je verbetermogelijkheden signaleert, hiertoe voorstellen doet en bijdraagt aan de implementatie hiervan.

 

Hier ga je aan de slag

Als Productieleider kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
 

Waar jij goed in bent

  • Ambitie tot het geven van leiding en begeleiden/coachen van mensen;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent proactief, resultaatgericht en toont eigenaarschap;
  • Een MBO4 werk- en denkniveau middels werkervaring of opleiding;
  • Kennis van geautomatiseerde processen;
  • Affiniteit met de voedingsmiddelenindustrie;
  • Technische kennis van productiemachines en de materialen en producten die deze verwerken.

 

Wat wij jou bieden

  • Een goed salaris van € 3750 – 5200 exclusief toeslagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen;
  • Overige goede primaire & secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO voor de groente- en fruit verwerkende industrie;
  • Persoonlijke begeleiding middels een ontwikkelplan, waarbij je ondersteuning krijgt van de Business trainer;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een persoonlijk account bij het trainingsplatform GoodHabitz;
  • Korting op producten in de personeelswebshop.

Is dit jouw baan als Productieleider? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.

Een goed salaris, ontspannen werksfeer en de mogelijkheid om thuis te werken. Ben jij als inside sales medewerker toe aan de volgende stap in je carrière en spreekt dit je aan? Lees dan nu verder!

Wat ga je doen?

Jij bent als inside sales medewerker verantwoordelijk voor diverse taken. Zo maak je offertes, calculeer je tarieven en ondersteun je de commercieel manager met het maken van presentaties en voorbereidingen. Heb je ambitie om door te blijven groeien? Geen probleem! Dat kan bijvoorbeeld richting de outside sales (buitendienst). 

Jouw taken als inside sales medewerker zijn o.a.: 

  • Tarieven calculeren en analyseren;
  • Het zelfstandig ontwikkelen en uitbouwen van klanten en uitwerken en coördineren van tenders en offertes;
  • Het internationaal contact onderhouden met andere zusterbedrijven in Europa;
  • Communicatie en samenwerking met operationele afdelingen;
  • Het maken van marktanalyses;
  • Marketing taken, zoals zichtbaar maken van de organisatie via social media.

Je bent de rechterhand en dus ondersteunend aan de Commercieel Manager. 
 

Hier ga je aan de slag

Dit familiebedrijf is een Europese logistiek dienstverlener met het hoofdkantoor gevestigd in Frankrijk. De organisatie waar jij als Inside Sales medewerker aan de slag gaat is gevestigd in Moerdijk. Deze organisatie is gericht op het organiseren van transportdiensten over de weg en intermodaal door geheel Europa voor haar klanten. Deze klanten zijn voornamelijk actief in de (petro) chemische- en foodindustrie. 

Je komt te werken bij een leuke, sociale werkgever die bezig is met de toekomst. Je werkt nauw samen met de Commercieel Manager. Daarnaast heb je natuurlijk contact met je collega’s van andere afdelingen, zoals: customer service medewerkers, planners, chauffeurs en de facturatie. In totaal werken er ongeveer 40 collega’s op kantoor in Moerdijk. 

Vanwege groei staat deze vacature open. 

Waar jij goed in bent

Heb je ervaring in een soortgelijke functie? Dan is deze vacature van Inside Sales medewerker passend. Maar ook als je graag een overstap maakt naar een andere rol in de transportsector, komt deze werkgever graag met je in contact. Met je kennis of ervaring in de sales weet je het belang van goede klantcontacten en zie je kansen om te verbeteren. Dit doe je met jouwe nuchtere, bescheiden persoonlijkheid. 

Belangrijk is dat jij de wil hebt om te leren. Er wordt tijd voor je vrijgemaakt om je alles te leren en te blijven ontwikkelen. Jouw flexibele instelling sluit daar heel goed bij aan. 

Als inside sales medewerker herken jij jezelf grotendeels in de volgende vaardigheden:

  • HBO werk en/of denkniveau;
  • Affiniteit binnen de transportsector;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Spreek je Frans, dan is dat een pré;
  • Excel en MS Office kennen geen geheimen voor jou;
  • In staat om op verschillende niveaus te communiceren.

Wat we jou bieden 

Deze organisatie kent korte communicatielijnen en voelt als een thuis. Loyale collega’s die er al een tijdje werken helpen je graag en iedereen staat voor elkaar klaar. Er hangt een no nonsene cultuur, waarbij er hard wordt gewerkt, maar ook zeker met elkaar wordt gelachen. Je mag dan ook als inside sales medewerker het volgende verwachten:

  • Een goed salaris tussen de €3500,- en €4500,- bruto per maand op fulltime basis; Dit is afhankelijk van wat jij meebrengt aan kennis en ervaring; 
  • Een fulltime of parttime dienstverband (32 – 40 uur);
  • Een zelfstandige en uitdagende functie, binnen een snel groeiend internationaal familiebedrijf;
  • 24 vakantiedagen;
  • 3,5 ADV dagen; 
  • CAO beroepsgoederenvervoer;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • Mogelijkheid om thuis te werken;
  • Je bent in het bezit van eigen vervoer; 
  • Flexibele werktijden in overleg; 
  • De vrijheid in jouw eigen werk; 
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Regelmatig personeelsfeestjes, aantal keren per jaar foodtrucks op locatie en er wordt genoeg georganiseerd zoals met Sinterklaas en Kerst;
  • Een ontspannen werksfeer, korte lijnen en platte organisatie.

Ben je nieuwsgierig geworden naar deze functie voor inside sales medewerker? Solliciteer dan direct bij Marissa! Zij vertelt je graag meer over dit mooie bedrijf en deze leuke baan.