Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Samen werken, samen groeien en samen plezier maken. Als parttime Administratief Medewerker zorg jij voor een vlekkeloze (financiële) administratie terwijl je geniet van de goede werksfeer met jouw 21 collega’s. Benieuwd wat deze organisatie jou te bieden heeft? Lees dan verder.
 

Wat we jou bieden

Voor de functie van Administratief Medewerker biedt dit bedrijf een zelfstandige, verantwoordelijke en veelzijdige functie. Door het persoonlijke karakter van de organisatie, wordt er altijd met je meegedacht, zowel zakelijk als privé. Natuurlijk mag je ook iets terug verwachten:

  • Een salaris van ca. € 2800 – € 3600 bruto per maand o.b.v. 38 uur;
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 38 uur;
  • 13 ADV dagen o.b.v. 38 uur;
  • Parttime dienstverband van 16 -28 uur per week (in overleg);
  • Het volgen van cursussen wordt gestimuleerd, aansluitend op je functie;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • CAO Klein Metaal;
  • Bonus bij positieve bedrijfsresultaten.

Jouw nieuwe werkgever biedt een fijne werkomgeving en zorgt voor diverse faciliteiten om goed voor de medewerkers te zorgen. Denk hierbij aan vers fruit op het werk, regelmatig een vrijdagmiddagborrel en uitjes met het team.
 

Wat ga je doen?

Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van uiteenlopende administratieve taken. Hierbij kun je denken aan:

  • Het verwerken en coderen van inkoopfacturen;
  • Beheren van gegevens in databases;
  • Het verwerken van inkomende en uitgaande documentatie;
  • Financiële administratieve werkzaamheden;
  • Het aanmaken van inkooporders.

Zo nu en dan regel je ook zaken op kantoor, zoals bijvoorbeeld een lunch voor een klant die op bezoek komt. In deze parttime functie werk je nauw samen met jouw collega's Amanda en Marianna. 
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een toonaangevende machinebouwer in de kartonnage industrie met klanten in binnen en buitenland. De machines en robotinstallaties worden meestal aangepast op basis van klantwensen waardoor nieuwe installaties vaak een prototype-karakter hebben.

Het kantoor is gevestigd in Hoogerheide, waar je met een team van 21 collega’s aan het werk bent. Vanwege groei van de organisatie zijn we op zoek naar een nieuwe collega. Het enthousiaste en loyale team werkt op een informele en positieve manier samen. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook zeker ruimte voor een lolletje.

De organisatie valt onder een grotere groep, maar staat op zichzelf betreft het nemen van beslissingen. Hierdoor kom je te werken in een platte organisatie met korte lijntjes. De organisatie heeft een solide positie in de markt en is steeds groeiende. Er wordt voor gezorgd dat de medewerkers mee kunnen profiteren van deze groei. Samen werken en dus ook samen successen vieren. 
 

Waar jij goed in bent

Als Administratief Medewerker werk jij accuraat en ben je goed met cijfers, verder herken jij je in de volgende punten: 

  • Je hebt een administratieve opleiding of ervaring;
  • Kennis van Office programma’s;
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels.  Duits en/of Frans is een pré.

Ben jij de Administratief Medewerker die het team in Hoogerheide komt versterken? Stuur ons je cv en we gaan graag met je in gesprek.
 

Ben jij klaar om als Logistiek Coördinator Binnendienst het verschil te maken? In deze rol combineer je planning, logistiek en administratie. Jij bent degene die overzicht houdt, snel schakelt en processen slimmer maakt. Klinkt dat als jouw uitdaging? Lees dan verder!

Wat bieden we jou als Logistiek Coördinator Binnendienst?

 

  • Een afwisselende functie waarin jij hét aanspreekpunt bent voor klanten, collega’s en logistieke partners.
  • Een marktconform salaris tussen €2.600,- en €3.300,- (o.b.v. fulltime en ervaring).
  • 31 vakantiedagen, een goed pensioen en reiskostenvergoeding.
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen met trainingen, cursussen en doorgroeimogelijkheden.
  • Kansen om mee te denken over automatisering en het slimmer maken van processen.
  • Een jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband.
  • Een collegiale werksfeer waarin jouw ideeën worden gewaardeerd.

 

Wat ga je doen als Logistiek Coördinator Binnendienst?

 

Jij bent de spil in het logistieke proces. Je zorgt dat alles op rolletjes loopt, van orderverwerking tot het regelen van spoedleveringen. Je takenpakket is breed en uitdagend:

  • Orders verwerken en prijsafspraken vastleggen.
  • Ritplanning voor eigen vrachtwagens en afstemming met transporteurs.
  • Checken of alles op voorraad is en snel schakelen bij spoedorders.
  • Contact met klanten en ondersteuning van de buitendienst.
  • Meedenken over het automatiseren van processen en het slimmer maken van logistieke stromen.
  • Offertes opstellen en klachten oplossen.

 

Hier ga je aan de slag

 

Als Logistiek Coördinator Binnendienst kom je terecht in een hecht team van vier collega’s op de binnendienst en werk je nauw samen met de buitendienst. De sfeer? No-nonsense, collegiaal en gericht op kwaliteit. De leidinggevende is mensgericht en geeft je alle ruimte om te groeien. Zie jij kansen om processen slimmer te maken? Dan krijg je de vrijheid om die ideeën uit te werken.

 

Wat breng je mee om succesvol te zijn als Logistiek Coördinator Binnendienst?

 

  • Ervaring in logistiek en planning, bijvoorbeeld als assistent transportplanner of in een vergelijkbare rol.
  • MBO+ werk- en denkniveau en bekendheid met MS Office (kennis van Exact is een plus).
  • Je bent analytisch sterk, denkt eerst na en pakt daarna door.
  • Je kunt snel schakelen en blijft rustig bij hectiek.
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels (Duits is mooi meegenomen).
     

Klaar om jouw volgende stap te zetten?
 

Zie jij jezelf als dé Logistiek Coördinator Binnendienst die overzicht houdt, processen optimaliseert en het team naar een hoger niveau tilt? Wacht dan niet langer!

Solliciteer vandaag nog en laat ons zien waarom jij de perfecte match bent!

Ben jij een echte regelaar die energie krijgt van klantcontact en logistieke puzzels? In deze rol als Customer Service Medewerker ben jij de schakel tussen internationale klanten en een vlekkeloze dienstverlening. Je werkt in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is, en waar jouw servicegerichte houding écht het verschil maakt.
 

Wat bieden we jou?

Een dynamische rol binnen de wereld van Cold Chain Logistiek, waarin jij het verschil maakt voor internationale klanten. Je komt terecht in een betrokken team dat samenwerking en kwaliteit hoog in het vaandel heeft. Naast een fijne werksfeer kun je rekenen op:

  • Een salaris van ca. € 3300 bruto per maand o.b.v. 40 uur, afgestemd op jouw kennis en ervaring;
  • 28 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • Een baan binnen kantoortijden met ca. 1x per maand een verschoven dienst op vrijdagavond of zaterdagochtend; 
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fietsplan, goede pensioenregeling en flexibele werktijden;
  • Een reiskostenvergoeding;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een nuchtere werkomgeving waar samenwerken belangrijker is dan status.

 

Wat ga je doen?

Als Customer Service Medewerker ben jij hét aanspreekpunt voor de internationale klanten. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt en dat klanten kunnen vertrouwen op een vlekkeloze service. Jij:

  • Verwerkt order-, voorraad- en transportdocumentatie voor truck-, container- en tankverladingen;
  • Coördineert met klanten om knelpunten snel en efficiënt op te lossen;
  • Werkt nauw samen met je team om topservice te leveren aan triple A klanten;
  • Houdt contact met zakelijke klanten en zorgt voor een uitstekende klantbeleving.

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is ’s werelds grootste en meest innovatieve aanbieder van oplossingen voor temperatuurgecontroleerde logistiek. Met 480 locaties is deze organisatie vertegenwoordigt in maar liefst 20 landen ter wereld.
Op de vestiging in Vlissingen (ruim 70 hectare) worden werkelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie.
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree (wordt ook geproduceerd op deze locatie).

De organisatie heeft een gedeeld doel: het transformeren van de voedselketen om verspilling te elimineren en de wereld te helpen voeden. Dit betekent dat hier werken niet zomaar een baan is maar ook een kans om te innoveren en jouw stempel te drukken op hoe voedsel van de boerderij naar eettafels wereldwijd wordt verplaatst.
 

Waar jij goed in bent

Jij bent als Customer Service Medewerker een echte regelaar met een passie voor service. Je houdt het hoofd koel in drukke situaties en schakelt moeiteloos tussen Nederlands en Engels. Tijdzones? Die zie jij als een leuke puzzel. Verder:

  • Ben je accuraat en klantgericht;
  • Denk je in oplossingen, niet in problemen;
  • Werk je graag in een team en houd je van dynamiek;
  • Heb je oog voor detail en overzicht.

Maak jij impact bij deze werkgever als Customer Service Medewerker? Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor!

Ben jij iemand die rust brengt in de chaos van projecten? Die structuur aanbrengt, vooruitdenkt en teams laat draaien als een geoliede machine? Dan is deze rol als Projectmanagement Officer jou op het lijf geschreven.
 

Wat bieden we jou?

  • Salaris tussen € 3500 en € 4000 o.b.v. 40 uur; 
  • Onbeperkt vrije dagen, ja echt; 
  • Bonusregeling; 
  • iPhone (of Android, als je dat liever hebt); 
  • Bijdrage aan je sportabonnement;
  • Een lunch verzorgd door je werkgever, elke dag samen lunchen met collega's.

 

Wat ga je doen? 

Jij bent de PMO'er die echt plezier in zijn/haar werk heeft en er energie van krijgt. Je enthousiasme is zichtbaar en werkt aanstekelijk. Je collega’s zijn ondernemende en kundige professionals die gedijen bij complexe uitdagingen en zich hier met passie voor inzetten. Jij voelt je hierbij als een vis in het water en draagt vanuit jouw persoon hier graag aan bij. We hechten veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling en vrijheid, hiermee kun jij prima omgaan. Jij weet wanneer je hard kunt lachen en wanneer je hard moet werken als zelfstandig professional.
Jouw takenpakket? 

  • Ondersteunen van projectmanagers bij projectadministratie, facturatie en het voorbereiden van rapportages;
  • Beheren en optimaliseren van de planning voor lopende en komende projecten;
  • Ondersteunen van de delivery manager met wekelijkse reporting over utilization en planning;
  • Sales ondersteunen bij het opstellen van offertes;
  • Vastleggen en communiceren van projectdoelstellingen (budget, tijdlijn) naar alle stakeholders;
  • Collega’s en projectteams aanspreken op verantwoordelijkheden en prestaties.

Hier ga je aan de slag 

Je komt als Projectmanagement Officer te werken bij een jonge ambitieuze organisatie en leverancier van MS Dynamics Software. Daarnaast houden zij zich ook bezig met innovatieve Business Intelligence oplossingen. Wat hen uniek maakt is dat ze geen standaard ERP bureau zijn maar dat ze bedrijfskundige kennis bundelen met IT kennis op het gebied van MS Dynamics, Business Intelligence, web development en systeemintegratie. Door die brede kennis bedenken zij creatieve oplossingen die naadloos integreren in de bedrijfsprocessen van de klanten. 
 
Waar het team ooit begon met twee bevlogen ondernemers vanuit hun passie voor IT en Business Intelligence, is het inmiddels uitgegroeid tot een volwaardig team van 10 medewerkers. Ieder met een eigen expertise maar een gedeelde passie. Je collega’s zijn ondernemende en kundige professionals die gedijen bij complexe uitdagingen en die zich met veel passie hierop storten. Jij voelt je hierbij als een vis in het water en draagt vanuit jouw expertise hier graag aan bij. In het bedrijfspand bevindt zich een gezellige huiskamer waar iedereen elkaar op vrijdag opzoekt voor een borrel om de succesvolle week af te sluiten. Daarnaast zijn jouw collega’s niet vies van de nieuwste technische gadgets en die worden regelmatig met elkaar getest.
 

Waar jij goed in bent 

Jij hebt als Projectmanagement Officer hbo werk- en denkniveau en bent een kei in communicatie. Verder herken

  • Ervaring in een projectomgeving, bij voorkeur binnen (IT-) dienstverlening.
  • Het is een pré als je bekend bent met Power BI en ERP-systemen.
  • Zakelijke schrijfvaardigheid en strategisch communiceren.
  • Je bent accuraat       
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen en kunt je bevindingen goed overbrengen aan je collega's    

Ben jij de nieuwe collega voor deze leuke werkgever? Stuur een bericht naar Kelly, we introduceren je graag! 

Ben jij een Uitvoerder die houdt van afwisseling, verantwoordelijkheid en samenwerken in een hecht team? Dan is deze opdrachtgever in Kloosterzande dé plek voor jou. Als betrokken Zeeuws familiebedrijf, inmiddels geleid door de vijfde generatie, staan we bekend om onze betrouwbaarheid, vakmanschap en korte lijnen. Met zo’n 60 vakmensen werken we dagelijks met plezier aan uitdagende en gevarieerde bouwprojecten. We leveren kwaliteit, denken duurzaam en zijn trots op wat we samen bereiken.
 

Wat ga je doen?

Als uitvoerder ben jij de spil op de bouwplaats. Je vertaalt de voorbereidingen van de werkvoorbereider naar een vlekkeloze uitvoering. Je stuurt het bouwteam aan, bewaakt de planning, controleert de kwaliteit en zorgt voor een veilige werkomgeving. Je hebt dagelijks contact met collega’s op kantoor en in de uitvoering, en bent verantwoordelijk voor het aansturen van onderaannemers, het oplossen van knelpunten en het behalen van deadlines.

Je werkt aan uiteenlopende nieuwbouwprojecten – van woningen en appartementen tot bedrijfshallen – en bent betrokken vanaf de start tot de oplevering. Wat jouw rol extra bijzonder maakt: je krijgt ook de kans om mee te denken over de renovatie van ons eigen bedrijfspand. Dit interne project staat op de agenda en biedt jou de mogelijkheid om actief bij te dragen aan een vernieuwde werkomgeving. Het pand is functioneel, maar toe aan vernieuwing – en jouw expertise kan hier echt het verschil maken.
 

Hier ga je aan de slag

Je komt terecht in het team Nieuwbouwprojecten, waar je samenwerkt aan de realisatie van woningen, appartementen en loodsen. Binnen Van Kerckhoven Groep werken we met eigen mensen, zowel op kantoor als op de bouwplaats. Als Uitvoerder werk je nauw samen met de Werkvoorbereider en ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op de bouwlocatie. Jouw input als Uitvoerder is essentieel: je bent de schakel tussen voorbereiding en uitvoering.

Bij deze opdrachtgever werk je bij een betrokken Zeeuws familiebedrijf met een rijke historie. Inmiddels staat de vijfde generatie aan het roer, en dat merk je aan alles: we zijn betrouwbaar, leveren kwaliteit, denken duurzaam en pakken projecten aan met lef en vakmanschap. Met een team van zo’n 60 vakmensen werken we dagelijks met plezier aan uiteenlopende bouwprojecten – van woningbouw tot bedrijfshallen.

We zijn trots op wat we doen en hoe we dat doen: met korte lijnen, een platte organisatie en een sterke focus op samenwerking. Loyaliteit staat bij ons hoog in het vaandel – zowel richting onze opdrachtgevers als richting onze medewerkers. We zijn toegankelijk, denken mee en staan open voor nieuwe ideeën. Samen gaan we voor het beste resultaat.
 

Dit bieden wij jou

  • Een goed salaris tussen de €3800,- en €5800,- afhankelijk van jouw ervaring;
  • Arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw & Infra;
  • Een auto van de zaak;
  • Een uitdagende functie met veel afwisseling in projecten;
  • Een prettige werksfeer met betrokken collega’s in een hecht team;
  • Volop mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen en door te groeien;
  • Vier weken bouwvak in de zomer;
  • Een vast contract na aantoonbare geschiktheid;
  • De kans om mee te bouwen aan ons eigen vernieuwingsproject.

Dit vragen wij

  • Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding Bouwkunde;
  • Ervaring met verschillende bouwmethoden en -technieken;
  • Sterk organisatorisch vermogen en communicatieve vaardigheden;
  • Stressbestendigheid en resultaatgerichtheid;
  • Oog voor kwaliteit en veiligheid;
  • Een sociale en betrokken houding.

Klaar om de stap te zetten?
Bij deze opdrachtgever krijg je de kans om écht impact te maken. Je werkt aan projecten die ertoe doen, in een omgeving waar jouw expertise gewaardeerd wordt. Ben jij klaar om als uitvoerder mee te bouwen aan de toekomst, van onze klanten én van ons eigen bedrijf?
Dan nodigen we je van harte uit om te reageren. We kijken uit naar jouw komst!

Arbeidsvoorwaarden:

  • Auto van de zaak
  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Kerstpakket
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding

Ben jij een bouwkundig tekenaar die houdt van precisie, afwisseling en samenwerken in een nuchter en betrokken team? Dan is Van Kerckhoven Groep in Kloosterzande jouw volgende stap. Als professioneel en veelzijdig familiebedrijf, inmiddels geleid door de vijfde generatie, staan we voor vakmanschap, betrouwbaarheid, flexibiliteit en teamwork. Met zo’n 60 collega’s werken we dagelijks met trots aan uiteenlopende projecten, waarbij we onze klanten volledig ontzorgen. We schakelen snel, houden van korte lijnen en zijn breed georiënteerd: van kleine opdrachten tot grootschalige nieuwbouw en met flexibele werktijden.
 

Wat ga je doen?

Als tekenaar / BIM Engineer prefab ben jij verantwoordelijk voor het uitwerken en detailleren van onze bouwprojecten. Je beoordeelt nauwkeurig tekenwerk en bouwkundige modellen, zet 2D-tekeningen op en vertaalt deze naar 3D-modellen. Je werkt met AutoCAD en – indien bekend – hsbcad, en zorgt dat alles technisch klopt tot in de puntjes.
Daarnaast ondersteun je de calculator en inkoper door materialen uit te trekken en bestellingen klaar te zetten. Je denkt mee met de klant en komt samen tot passende oplossingen op maat. Je werk is afwisselend: het ene moment werk je aan een woningbouwproject, het andere moment aan een loods of een prefab constructie. Geen dag is hetzelfde, en jouw bijdrage is zichtbaar in elk eindresultaat.
 

Hier ga je aan de slag

Je komt terecht in een informele en nuchtere werkomgeving waar samenwerking centraal staat. We zijn een platte organisatie met korte lijnen, waardoor je snel kunt schakelen en écht invloed hebt op het werk. Je werkt samen met collega’s van verschillende disciplines, van werkvoorbereiders tot uitvoerders, en hebt regelmatig contact met klanten en leveranciers. De sfeer is open, betrokken en collegiaal: we staan voor elkaar klaar en werken met plezier aan mooie projecten.

Bij deze opdrachtgever werk je bij een betrokken Zeeuws familiebedrijf met een rijke historie. Inmiddels staat de vijfde generatie aan het roer, en dat merk je aan alles: we zijn betrouwbaar, leveren kwaliteit, denken duurzaam en pakken projecten aan met lef en vakmanschap. Met een team van zo’n 60 vakmensen werken we dagelijks met plezier aan uiteenlopende bouwprojecten, van woningbouw tot bedrijfshallen.

We zijn trots op wat we doen en hoe we dat doen: met korte lijnen, een platte organisatie en een sterke focus op samenwerking. Loyaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, zowel richting onze opdrachtgevers als richting onze medewerkers. We zijn toegankelijk, denken mee en staan open voor nieuwe ideeën. Samen gaan we voor het beste resultaat.
 

Dit bieden wij jou

Deze functie bied je de gelegenheid om door te groeien naar Hoofd tekenkamer. Er zijn vele projecten waar we trots op zijn en waar jij onderdeel van kunt uitmaken. Verder bieden we je:

  • Een goed salaris tussen de €3500,- en €5500,- passend bij je opleiding en werkervaring;
  • Een uitdagende baan bij een betrokken Zeeuws familiebedrijf;
  • Een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid en afwisseling;
  • Een prettige werksfeer in een hecht team met korte lijnen;
  • Flexibele werktijden, output telt;
  • Volop mogelijkheden om je persoonlijk te ontwikkelen en door te groeien;
  • Vast contract bij aantoonbare geschiktheid;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Timmerindustrie;
  • Vier weken bouwvak in de zomer.

Dit vragen wij

  • Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding Bouwkunde is een pré
  • Relevante werkervaring met bouwkundig tekenen of modelleren is een pré
  • Kennis van Microsoft Office en AutoCAD
  • Ervaring met hsbcad is een pré
  • Je bent doortastend, communicatief sterk en resultaatgericht
  • Je werkt nauwkeurig en hebt oog voor detail

Klaar om de stap te zetten?
Bij deze opdrachtgever krijg je de kans om écht mee te bouwen – aan projecten én aan onze organisatie. Je werkt in een omgeving waar jouw expertise gewaardeerd wordt en waar ruimte is voor groei en ontwikkeling. Ben jij klaar om als tekenaar het verschil te maken?
Dan nodigen we je van harte uit om te reageren. We kijken uit naar jouw komst!

Arbeidsvoorwaarden:
•    Budget voor professionele ontwikkeling
•    Extra vakantiedagen
•    Flexibele werkuren
•    Kerstpakket
•    Mogelijkheid tot promotie
•    Pensioen
•    Reiskostenvergoeding
•    Telefoon van de zaak
 

Toe aan een eerste of tweede stap in je carrière? Als Onderhoudsmonteur ben jij de technische spil in de koel- en vriesfaciliteiten. Je houdt installaties veilig, betrouwbaar en in topconditie. Klaar voor een rol waarin jouw vakmanschap écht telt?
 

Wat bieden we jou?

Een technische uitdaging binnen een dynamische omgeving waar jouw kennis écht het verschil maakt. Je krijgt:

  • Een bruto maandsalaris tot maximaal ca. € 4100, afhankelijk van je ervaring;
  • 28 vakantiedagen om op te laden;
  • Een ruime consignatievergoeding;
  • Goed betaalde overuren bij oproep tijdens dienst;
  • Sterke secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Ruimte voor training, opleiding en doorgroeimogelijkheden;
  • Een betrokken team van ca. 15 en moderne installaties om mee te werken.

Wat ga je doen?

Als onderhoudsmonteur ben jij dé specialist achter de elektrotechnische installaties bij deze klant. Je werkt aan installaties die geen fouten maken. Jij zorgt ervoor dat alles blijft draaien – letterlijk. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud van complexe elektrotechnische systemen in een omgeving waar temperatuur en timing cruciaal zijn. Denk aan vriesdeuren tot brandmeldsystemen: jij houdt ze in topconditie.

  • Je voert preventief onderhoud uit aan installaties zoals vriesdeuren, hekwerken en sectionaaldeuren;
  • Je coördineert externe onderhoudspartijen en keuringsinstanties;
  • Je zorgt voor een correcte administratie en houdt logboeken bij;
  • Je signaleert benodigde onderdelen en stemt inkoop af met de Supervisor Technische Dienst;
  • Je draait consignatiediensten (ongeveer eens per 4–6 weken).

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is ’s werelds grootste en meest innovatieve aanbieder van oplossingen voor temperatuurgecontroleerde logistiek. Met 480 locaties is deze organisatie vertegenwoordigt in maar liefst 20 landen ter wereld.
Op de vestiging in Vlissingen (ruim 70 hectare) worden werkelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie.
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree (wordt ook geproduceerd op deze locatie).

De organisatie heeft een gedeeld doel: het transformeren van de voedselketen om verspilling te elimineren en de wereld te helpen voeden. Dit betekent dat hier werken niet zomaar een baan is maar ook een kans om te innoveren en jouw stempel te drukken op hoe voedsel van de boerderij naar eettafels wereldwijd wordt verplaatst.
 

Waar jij goed in bent

Jij bent zelfstandig, nauwkeurig en denkt in oplossingen. Je hebt een scherp oog voor techniek en veiligheid.

  • Je hebt een mbo-opleiding niveau 4 in Elektrotechniek afgerond of soortgelijk; 
  • Kennis van brandmeldsystemen en industriële installaties? Pré!
  • Je spreekt goed Nederlands én Engels;
  • Je vindt het leuk om verschillende technieken te leren, van 70 hectare aan techniek gaat jouw hart sneller kloppen!

Ben jij klaar om jouw talenten in te zetten? Stuur een bericht naar Christel, we komen graag met je in contact. 

Voor een internationaal productiebedrijf in hoogwaardige materialen zoeken we een QA Technician / Kwaliteitsmedewerker die niet alleen test en controleert, maar écht het verschil maakt. In een dynamische omgeving werk je met grondstoffen en eindproducten van topniveau en zorg je ervoor dat alles klopt, tot in de kleinste details.
 

Wat bieden we jou?

Een fulltime baan in een internationale productieomgeving waar kwaliteit écht telt. Je krijgt:

  • Een startsalaris vanaf € 2.900,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur);
  • 27 verlofdagen per jaar; 
  • Werktijden van maandag t/m vrijdag van 7:30 tot 16:30 uur – overwerken komt zelden voor;
  • Uitzicht op een vast dienstverband;
  • Goede arbeidsvoorwaarden en volop ruimte voor ontwikkeling via cursussen en opleidingen;
  • Leuke extra’s zoals fruit op het werk, gezellige personeelsuitjes en een vrijdagmiddagborrel.

Wat ga je doen?

Als QA Technician / Kwaliteitsmedewerker ben jij de kwaliteitswaakhond van onze productie. Je werkt in het hart van onze fabriek: het QA-Center. Hier test je grondstoffen, controleer je het batchproces en analyseer je eindproducten. Denk aan:

  • Uitvoeren van zeefanalyses op inkomende grondstoffen;
  • Controleren van het batchproces via tellingen;
  • Testen van eindproducten op vloeibaarheid en uitharding;
  • Uitvoeren van druktesten, slijtagetesten en maatcontroles op geproduceerde materialen;
  • Je loopt regelmatig door de fabriek om monsters te nemen en schakelt met collega’s in binnen- en buitenland.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een dochteronderneming van een Amerikaans bedrijf. Wereldwijd zijn er meerdere vestigingen. Op 12 locaties in 8 landen produceert dit bedrijf de producten. De locatie in Tholen is er hier een van. 
Het bedrijf produceert vuurvaste materialen die toegepast worden in ovens voor het smelten en het vloeibaar houden van metalen. De klanten van deze organisatie zijn o.a. producenten van staal, koper, aluminium en ijzer.
 
Het moederbedrijf bestaat al 60 jaar, de dochteronderneming in Tholen is 25 jaar geleden opgericht. De locatie in Tholen is bovendien groeiende: onlangs is het pand uitgebreid met o.a. een grotere kantine en een extra productiehal.
Binnen de organisatie heerst een informele en prettige sfeer. Het team gevoel is groot en samen streef je naar het beste resultaat.
 

Waar jij goed in bent

  • Je hebt MBO of MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands én Engels – Engels is vaak de voertaal;
  • Je hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig en analytisch;
  • Ervaring met kwaliteitscontrole is mooi meegenomen, maar geen must;
  • Je bent handig met Excel en staat stevig in je schoenen als het om kwaliteit gaat.

Enthousiast? Deel je cv met Christel en we ontdekken graag samen of dit de (volgende) stap in jouw quality carrière is! 

HR Adviseur – Organisatieontwikkeling

Ben jij een HR-professional die graag het verschil maakt in een organisatie in beweging? In deze rol combineer je structuur en overzicht met mensgericht werken. Je krijgt de ruimte om zelfstandig te handelen, invloed uit te oefenen op het management én mee te bouwen aan een HR-afdeling die volop in ontwikkeling is.


Wat bieden we jou

Een functie waarin je écht impact hebt. Jij krijgt de vrijheid om je werk op jouw manier in te richten en mee te denken op strategisch niveau.

  • Een parttime werkweek van 24–28 uur (voorkeur: 28 uur)
  • Salarisindicatie tussen €4.000 en €4.500 bruto o.b.v. fulltime
  • 27 vakantiedagen + 13 Adv-dagen
  • Pensioenregeling via PME
  • Veel ruimte voor eigen indeling en manier van werken
  • Doorgroeimogelijkheden en volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Een dynamische functie in een internationale omgeving
  • Je valt onder de CAO Metalektro

Wat ga je doen

Als HR Adviseur ben jij het aanspreekpunt voor alles wat met HR te maken heeft. Je schakelt moeiteloos tussen operationele taken en strategische vraagstukken. Je brengt structuur, bewaakt processen en durft het gesprek aan te gaan — ook als het schuurt.

  • Adviseren van management en leidinggevenden bij personele vraagstukken
  • Begeleiden van in-, door- en uitstroomprocessen
  • Coördineren van HR-projecten zoals organisatieveranderingen en verbetertrajecten
  • Verzuimbegeleiding volgens de Wet Verbetering Poortwachter
  • Voeren van pittige gesprekken, bijvoorbeeld bij verzuim of performance
  • Meedenken over arbeidsvoorwaarden en toepassing van de CAO Metalektro
  • Actief bijdragen aan het vormen en versterken van een jong managementteam

Je rol is veelzijdig: de ene dag spar je met het MT, de andere dag pak je een verzuimcase op of zit je met een leverancier aan tafel.


Hier ga je aan de slag

Je komt terecht in een internationale organisatie die investeert in mensen en innovatie. Het team is informeel, betrokken en staat open voor jouw ideeën. Je werkt in Vlissingen. 

Het managementteam is jong en volop in ontwikkeling. Jij speelt een sleutelrol in het coachen, sturen en vormen van dit team — en daarmee in het creëren van duidelijkheid en samenhang binnen de organisatie.


Waar jij goed in bent

  • Je hebt bij voorkeur 5 jaar ervaring in een vergelijkbare HR-rol, maar een junior met lef en overtuiging is ook welkom.
  • Je bent mensgericht, maar ook analytisch en gestructureerd 
  • Je spreekt vloeiend Nederlands én Engels

Klaar om impact te maken als HR Adviseur – Organisatieontwikkeling?

Solliciteer direct en ontdek hoe jij kunt bijdragen aan groei en ontwikkeling binnen deze organisatie.

 

Wil jij als HR Adviseur een sleutelrol spelen in een organisatie waar jouw ideeën echt impact hebben? In deze functie combineer je structuur en overzicht met mensgericht werken. Je krijgt ruimte om zelfstandig te handelen, invloed uit te oefenen op het management en mee te bouwen aan een HR-afdeling in ontwikkeling.

 

Wat ze je bieden

  • Een parttime werkweek van 24–28 uur (voorkeur 28 uur);
  • Salarisindicatie tussen €4.000 en €4.500;
  • 27 vakantiedagen + 13 Adv-dagen;
  • Een jaarcontract via Modoc met intentie daarna rechtstreeks dienstverband; 
  • Pensioenregeling via PME;
  • Veel ruimte voor eigen indeling en manier van werken;
  • Doorgroeimogelijkheden en persoonlijke ontwikkeling;
  • Een uitdagende functie in een internationale omgeving;
  • Je valt onder de CAO Metalektro.

 

Wat ga je doen

  • Als HR Adviseur ben jij het aanspreekpunt voor alle HR-vraagstukken. Jij zorgt dat processen soepel verlopen en neemt initiatief om verbeteringen door te voeren. Je werkzaamheden zijn veelzijdig:
  • Adviseren van leidinggevenden en management bij personele beslissingen;
  • Begeleiden van in-, door- en uitstroomprocessen;
  • Coördineren van HR-projecten zoals organisatieveranderingen en verbetertrajecten;
  • Monitoren van verzuim volgens de Wet Verbetering Poortwachter.;
  • Het voeren van gesprekken die soms uitdagend zijn, zoals bij verzuim of performance, maar hier krijg je juist energie van!
  • Meedenken over arbeidsvoorwaarden en de CAO Metalektro;
  • Je schakelt tussen operationele taken en strategische vraagstukken en zorgt voor duidelijkheid en verbinding.

 

Hier ga je aan de slag

Je komt terecht in een internationale organisatie die investeert in mensen en innovatie. Het team is informeel en betrokken, en staat open voor jouw ideeën. Je werkt wisselend  in Vlissingen en Roosendaal. Verwacht een dynamische omgeving waarin je de ene dag met het management spart en de andere dag een verzuimcase oppakt of een HR-project coördineert.

 

Waar jij goed in bent

  • Ervaring? Het liefst 5 jaar in een vergelijkbare rol, maar een junior met de juiste drive en lef is ook welkom;
  • Vloeiend in zowel Nederlands als Engels.

 

Wil jij jouw expertise inzetten als HR Adviseur en bijdragen aan groei en ontwikkeling? Solliciteer direct en ontdek hoe jij het verschil kunt maken!