Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij een geboren leidinggevende? Vertrouwd met een productieomgeving? Weet jij je team te enthousiasmeren om samen de beste resultaten te behalen? Dan is deze goedbetaalde (€ 3750 – € 5200 ex toeslagen) baan met veel vrije dagen (bijna 35) als Teamleider Productie jou op het lijf geschreven. 
 

Wat ga je doen?

Als Teamleider Productie geef je leiding aan een team operators, uitgebreid met tijdelijke krachten. Jij bent de opleider en motivator voor jouw team. Je stuurt de productiewerkzaamheden aan, zodanig dat je gezamenlijk zorgt voor een optimaal verloop van het productieproces. Dit houdt onder meer in dat:

  • Je zorgt voor het ontwikkelen en motiveren van jouw team;
  • Je de te behalen resultaten met je team bespreekt en duidelijke uitleg geeft over de verwachtingen;
  • Je erop toe ziet dat de juiste voorbereidingen op tijd worden getroffen;
  • Je de werkzaamheden a.d.h.v. opdrachten, procedures, specificaties en geldende normen coördineert en aanstuurt;
  • Je erop toe ziet dat storingen en afwijkingen tijdig wordt gesignaleerd en dat de juiste maatregelen worden getroffen om verstoringen structureel te verhelpen;
  • Je zorgt voor de afstemming en overleg met toeleverende, opvolgende en ondersteunende afdelingen, zoals Inpak, Logistiek, QC en Planning;
  • Je verbetermogelijkheden signaleert, hiertoe voorstellen doet en bijdraagt aan de implementatie hiervan.

 

Hier ga je aan de slag

Als Teamleider Productie kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
 

Waar jij goed in bent

  • Ambitie tot het geven van leiding en begeleiden/coachen van mensen;
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent proactief, resultaatgericht en toont eigenaarschap;
  • Een MBO4 werk- en denkniveau middels werkervaring of opleiding;
  • Kennis van geautomatiseerde processen;
  • Affiniteit met de voedingsmiddelenindustrie;
  • Technische kennis van productiemachines en de materialen en producten die deze verwerken.

 

Wat wij jou bieden

  • Een goed salaris van € 3750 – 5200 exclusief toeslagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
  • 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen;
  • Overige goede primaire & secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO voor de groente- en fruit verwerkende industrie;
  • Persoonlijke begeleiding middels een ontwikkelplan, waarbij je ondersteuning krijgt van de Business trainer;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een persoonlijk account bij het trainingsplatform GoodHabitz;
  • Korting op producten in de personeelswebshop.

Is dit jouw baan als Teamleider Productie? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.

Omzetgroei creëren bij klanten is een van jouw grootste uitdagingen als Teamlead Sales. Niet alleen groei in je omzet, maar ook de groei in ontwikkeling van je team is waar jij graag mee bezig bent. Per direct is deze werkgever in Yerseke op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Teamlead Sales voor het verkoopteam Benelux, zet jij je samen met je team dagelijks in om klanten uitstekend van dienst te zijn. Dit bereiken jullie door ze actief te voorzien in een breed scala aan vis, schaal- en schelpdieren, altijd tegen een gunstige prijs. De dagelijkse sturing en coaching van je collega’s is daarin natuurlijk een belangrijk aspect van jouw functie. 

Als Teamlead Sales heb je een gevarieerd takenpakket dat o.a. bestaat uit:

  • Je hebt de verantwoordelijkheid over een klein aantal key-accounts, welke je van A tot Z behartigt. Op deze manier houdt je zelf goed feeling met de markt, naast je taken als Teamlead. 
  • Je stelt targets op voor de klantaccounts van je team. Dit doen jullie in samenspraak;
  • De wekelijkse forecast houdt jij bij, samen met de afdeling Inkoop en de Commercieel Data-Analist;
  • Jij houdt je ogen open voor kansen en bedreigingen in de markt. Samen met de Verkoopmanager doe je proactief onderzoek naar de verschillende product- en afnemersmarkten;
  • Het analyseren van klachten en knelpunten op de afdeling, pak jij op. Je gaat met de betrokken stakeholders en afdelingen op zoek naar passende oplossingen;
  • Je bewaakt de werkprocessen en taakverdeling op jouw afdeling, zodat er zo efficiënt en effectief mogelijk kan worden gewerkt;

Naast deze taken is het aansturen en motiveren van je team natuurlijk een belangrijk onderdeel. Je stuurt aan, motiveert en coacht continu. Je houdt de prestaties en verkoopcijfers in de gaten en neemt actie waar nodig. Hierin gaat het niet alleen om het commerciële resultaat, maar ook om het werkplezier en de ontwikkeling van de collega’s. Daarbij:

  • Coach jij het team dagelijks in push verkopen, oftwel het wegwerken van de dag voorraad. Jij verkoopt hier zelf ook actief in mee. 
  • Voer je zelfstandig beoordelings- en functioneringsgesprekken en sluit je aan bij sollicitatiegesprekken voor jouw afdeling. 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een persoonlijke en ambitieuze groothandel in vis, schaal- en schelpdieren. Als totaalleverancier bedienen zij klanten in de Benelux, Duitsland en Frankrijk. Ondanks hun groei blijven ze persoonlijk en hechten ze waarde aan goede relaties, zowel met klanten als collega’s. Het is een familiebedrijf met een internationale reputatie van productkwaliteit en duurzaamheid. Hun expertise en betrouwbare netwerken stellen hen in staat om het hele jaar door verse producten te leveren, met aandacht voor duurzame visserij en voedselveiligheid.

Je rapporteert de behaalde commerciële resultaten als Teamlead Sales aan de Verkoopmanager.

Waar jij goed in bent

Jij hebt oog voor commerciële resultaten, ziet kansen en hebt een hart voor verkoop. Daarnaast is het aansturen van je team waar jij absoluut energie van krijgt. En zijn van jou! Je bezit over een sterk analytisch inzicht en je bent flexibel. Verder herken jij je als Teamlead Sales in het volgende:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Eerdere ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Ook heb je basiskennis van Frans of Duits. Deze werkgever verzorgt eventueel de opleiding om dit naar een hoger niveau te tillen; 
  • Je weet draagvlak te creëren en mensen te motiveren;
  • Affiniteit met de visbranche is een grote pré. 

Wat we jou bieden 

Als Teamlead Sales in Yerseke kom je te werken bij een internationale, gezonde organisatie met passie voor hun vak. Deze passie is aanstekelijk! Ze vinden het belangrijk dat jij goed op je plek zit en daar mag je dan ook fijne voorwaarden bij verwachten:

  • Uitstekend salaris gebaseerd op je kennis en vaardigheden;
  • Uitzicht op een vast dienstverband;
  • Directe deelname aan de pensioenregeling;
  • Een uitdagend takenpakket binnen een gemotiveerd en sfeervol team;
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen functie uit te voeren;
  • De heerlijkste, versbereide lunches in het bedrijfsrestaurant;
  • Korting op jouw sportabonnement met de bedrijfsfitnessregeling;
  • Een heleboel leuke extra’s! Wat denk je bijv. van gratis fruit en een lekkere snack op vrijdagochtend, personeelskorting, sportieve uitjes en etentjes in hippe restaurants? 

Ga jij graag aan de slag als Teamlead Sales in Yerseke? Wacht dan niet langer en stuur je CV en gegevens naar ons toe. Wij maken graag kennis met je! 

Contact met klanten via telefoon, chat, e-mail of whatsapp, jij doet het allemaal. Als support engineer ben jij er om support te verlenen aan klanten in de horeca, hun vragen te beantwoorden en te helpen bij problemen. Check, dan is de functie van Support medewerker wellicht iets voor jou. 
 

Wat ga je doen?

Als Support Engineer is geen dag hetzelfde. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de eindgebruikers van het kassasysteem. De eindgebruikers zijn veelal horeca gerelateerd, van een restaurant tot aan een vakantiepark. Door jouw betrokkenheid ben je voor zowel klanten als collega’s veel waard. Als support medewerker ben je verantwoordelijk voor: 

  • Verlenen van telefonische support aan eindgebruikers van het kassasysteem en bijbehorende hard- en software;
  • Op termijn het implementeren van nieuwe kassasystemen op locatie en zorgen voor een vlekkeloze start met het nieuwe systeem;
  • Je zorgt ervoor dat installaties en meldingen netjes verwerkt worden en volgens de afgesproken procedures en processen afgehandeld worden;
  • Je werkt intensief samen met je andere supportcollega’s en zorgt voor een heldere afstemming in taken;
  • Aandragen van verbetervoorstellen om het serviceproces te optimaliseren;
  • Deelnemen aan periodieke avond- en weekend consignatiediensten.

 

Hier ga je aan de slag 

Als support engineer kom je te werken bij een organisatie met ruim 15 jaar ervaring als gepassioneerde leverancier voor de horeca! De innovatieve hard- en software wordt geleverd aan gerenommeerde horecazaken zoals Amadore, Van der Valk, Van Asch Horeca, en Roompot Vakanties. 

Er werken vakidioten met horeca in hun DNA, waar hard wordt gewerkt met ruimte voor persoonlijke inbreng. Het geloof in uitmuntende dienstverlening heeft geleid tot groei en een verhuizing naar een nieuw pand. Zodra je binnen stapt, wordt direct duidelijk dat zij de horeca snappen! 

Jouw team aan directe collega’s bestaat uit drie personen. Jij vult als vierde support engineer het team mooi aan en draait samen met dit team de consignatiediensten. Op roulatiebasis heb je 1 week storingsdienst, waarbij je van maandag tot maandag buiten werktijd bereikbaar bent voor problemen bij klanten. 
 

Waar jij goed in bent

Jij hebt als support engineer een goed klantgevoel. De match die jij hebt met de klanten zorgt voor een fijne samenwerking. Je bent dan ook het eerste aanspreekpunt, waarbij je met oprechte interesse vragen beantwoord en probleem weet op te lossen. Heb je interesses in IT? Dat is mooi meegenomen en sluit goed aan bij de rol als support medewerker. 

Samenwerken met collega’s om problemen op te lossen en gezamenlijk resultaat te behalen, zie je als een uitdaging. Jouw persoonlijkheid ontdekken we graag in een gesprek. Voorafgaand aan dit gesprek hopen we dat je in ieder geval het volgende meebrengt:

  • Afgeronde MBO 3/4-opleiding;
  • Vaardigheden op het gebied van systeem-, applicatie- en newerkbeheer;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Zorgvuldigheid in zowel installatie als administratieve verwerking van taken.

 

Wat wij je bieden

Natuurlijk mag je als support engineer ook wat terug verwachten. Naast dat je komt te werken bij een fijne organisatie, met oog voor jouw talenten en ontwikkeling, staan er ook mooie voorwaarden op je te wachten. Bij deze werkgever vinden ze het belangrijk om met elkaar te werken en samen voor het beste resultaat te gaan. Geven en nemen is dan ook vanzelfsprekend in deze organisatie. Verder mag je het volgende verwachten:
Mooi salaris tussen de €2300 – €3700,- bruto per maand op basis van kennis en ervaring;

  • Fulltime functie van 40 uur per week;
  • 25 vakantiedagen (op fulltime basis);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Vergoeding storingsdienst van €5,- bruto per storing en €10,- bruto per verzoek; 
  • Na een volledige storingsdienst heb je de keuze uit één van de volgende opties:
  • Twee vrije dagen in de week erna opnemen 
  • Tijd-voor-tijd opbouwen (met een maximum van 80 uur op jaarbasis)
  • Twee dagen uit laten betalen in de volgende salarisperiode
  • Een combinatie van bijvoorbeeld 1 vrije dag de week erna & 1 dag TVT, etc. 
  • Bij een storingsdienst op een nationale feestdag, zal een vergoeding van €75,- extra worden uitgekeerd;
  • Wanneer een storingsdienst over genomen moet worden door een collega die geen dienst heeft, krijgt deze collega een extra fee van €50,- bruto naast de vergoeding van de calls die er zijn; 
  • Wanneer je bij een storingsdienst uit moet rijden naar de klant (zeldzaam), ontvang je vanaf het moment van vertrek tot aan thuiskomst de uren als overuren welke uitbetaald zullen worden. Door de weeks zal dit tegen 150% zijn en in het weekend tegen 200%. 
  • Tijdens de storingsdienst krijg je beschikking over een auto, zodat je eventueel alle materialen bij je hebt indien er uitgereden dient te worden.;
  • Ook krijg je tijdens de storingsdienst een mobiele telefoon tot je beschikking;
  • Reisuren buiten werktijd wordt voor 70% van het uurloon vergoed. 

Zie jij jezelf wel werken als support engineer in Wemeldinge? Graag komen we dan met jou in contact! 
 

Kom jij altijd beslagen ten ijs? Houd jij het hoofd koel tijdens drukke en dynamische werksituaties? Ga jij ook nog eens zeer nauwkeurig en gestructureerd te werk en begrijp jij waarom de klant koning is? Dan ontvangen jouw drie collega’s je met open armen om hen te komen ondersteunen als Medewerker Verkoop Binnendienst. Lees snel verder wat je gaat doen in deze rol.
 

Wat ga je doen?

Als Medewerker Verkoop Binnendienst ondersteun je de sales managers. Dat betekent concreet dat je continue de klant voorziet van de juiste informatie en de achterliggende klantsystemen beheert. Jouw collega’s in de buitendienst richting zich op de verkoop. Daarna pak jij het gehele verkoopproces verder op. De klanten bevinden zich wereldwijd dus je communiceert ook in het Engels. Je takenpakket bestaat uit: 

  • Bijhouden van bestanden met klantgegevens;
  • Bijhouden artikelbestanden, mutaties van artikelen begeleiden richting de klant en de van toepassing zijnde (externe) databases;
  • Begeleiden van nieuwe artikelen richting de klant en intern bij IJspaleis;
  • Verzorgen en opvolgen artwork nieuwe producten;
  • Monsterzendingen en bijbehorende documenten verzorgen;
  • Specificatieaanvragen vertalen naar de kwaliteitsafdeling;
  • Klachtenverwerking.

 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een familiebedrijf in Sprundel, ze hebben 80 collega’s en zijn een middelgrote speler in de roomijswereld. Zij zijn goed in specialiteitenijs zoals slagroomijs, vegan, high protein, BIO en Weidemelk. De werkgever produceert milkshakes, bakjes, bakken, potten, taarten en stickijs in alle smaken die we maar kunnen bedenken. Vaak ontwikkelen ze nieuwe concepten in samenwerking met hun klanten, maar ze hebben ook hun eigen labels.

Team verkoop bestaat uit twee collega’s in de buitendienst en een salesmanager, waaraan jij ook rapporteert. Binnen het team heerst een informele en no-nonsense sfeer.
 

Hier ben jij goed in

Een collega die goed kan werken in teamverband, communicatief en administratief vaardig is en het overzicht kan bewaren. In een notendop is dat het belangrijkste wat je als Medewerker Verkoop Binnendienst in huis hebt. Verder herken jij jezelf in de volgende vaardigheden:

  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, in zowel woord en geschrift;
  • Klantgerichte houding;
  • Kwaliteitsbewust;
  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Snel- en adequaat schakelen;
  • Gestructureerde en nauwkeurige werkwijze;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar.

 

Wat wij jou bieden

Als Medewerker Verkoop Binnendienst kun je uitgaan van de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Je krijgt een contract voor 12 maanden op detacheringsbasis bij Modoc. Bij wederzijdse tevredenheid treed je daarna rechtstreeks in dienst bij de werkgever;
  • Een mooi salaris wat aansluit bij jouw kennis en ervaring;
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Vakantietoeslag van 8%;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Een afwisselende baan bij een informeel, dynamisch familiebedrijf met gezellige collega’s.

Ben jij de ijsbreker waar deze werkgever naar op zoek is? Dan horen wij graag waarom, samen met jouw cv. Wil je meer weten over deze functie, dan vertellen we je er graag meer over.
 

Ben jij een leidend gesprekspartner met affiniteit in de installatietechniek en/of bouw? Kijk jij er naar uit om bij een bedrijf te werken waar écht oog is voor de mens en je alle ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen? Ben jij bovendien in staat wensen van klanten te vertalen om zo het bouwdossier in orde te maken? Dan ben jij de Kopersbegeleider Vrijstaande Woningbouw die wij zoeken!
 

Wat ga je doen

Elke woning is uniek. Jouw werk dus ook. Onze opdrachtgever maakt van een model een ideaal. Ze bouwen huizen voor het leven, voor families, gezinnen en stellen die op zoek zijn naar hun ideale thuis. Ze zijn voor hun vestiging Tholen op zoek naar een Kopersbegeleider die klanten de juiste vragen stelt om te komen tot goede keuzes voor hun droomhuis!
 
Als Kopersbegeleider help jij de droom van de klant te verwezenlijken door ze te begeleiden bij de materiaalkeuzes en laatste details, welke je vervolgens vertaalt tot een compleet verkoopdossier voor de werkvoorbereiding en uitvoering. Jij bent o.a. verantwoordelijk voor:
  • Je start met het verkoopdossier van de verkoopadviseur en begeleidt klanten om keuzes te maken en de laatste knopen door te hakken;
  • Je fungeert als een spin in het web in het proces. Jij bent en zorgt voor de perfecte verbinding tussen de verkoop en de bouw;
  • Je blijft aanspreekpunt voor de klant tijdens het gehele bouwproces.
 
Maar wat doe je nu precies?
Je realiseert de droomwoning van de klant niet met de hamer en zaag, maar wél met de gereedschappen uit de bouwkundige, commerciële en administratieve gereedschapskist waarin onze opdrachtgever met moderne bedrijfsspecifieke software werkt, hierbij kun je denken aan:
  • Contacten onderhouden met opdrachtgevers, verkoopadviseurs, bouwkundig tekenaars, uitvoerders, onderaannemers en toeleveranciers;
  • Aanspreekpunt voor de opdrachtgever tot aan de oplevering;
  • Voortgang en de deadlines keuzetrajecten van de opdrachtgevers bewaken;
  • Verwerken van projectdocumenten en materiaalkeuze en eventuele aanpassingen uitwerken van meer-/minderwerkspecificaties;
  • Ondersteuning commerciële activiteiten, waaronder open dagen en open huizen;
  • Klantcontact met betrekking materiaalkeuze en installatieplannen;
  • Continu verbeteren is onderdeel van je functie. Elke dag wil jij weer beter zijn dan de dag ervoor!
 

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Kopersbegeleider terecht bij dé specialist op het gebied van vrijstaande woningen. Met meerdere vestigingen in Nederland en ruim 40 jaar ervaring realiseert dit bedrijf droomhuizen voor hun opdrachtgevers. Iedereen is gelijk binnen dit bedrijf, van metselaar tot directie, je realiseert de droom samen!

Een gezellige vrijdagmiddagborrel is dan ook zeker aan de orde om successen te vieren. Jouw ontwikkeling is belangrijk binnen dit bedrijf. Met goede begeleiding wordt ervoor gezorgd dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Binnen het bedrijf heerst een informele en fijne sfeer!
 

Waar jij goed in bent

Jij beschikt als Kopersbegeleider over goed bouwkundig en commercieel inzicht en bent een prettige en leidende gesprekspartner voor de klanten van onze opdrachtever. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
  • Door jouw werkervaring en organisatietalent zorg jij voor complete verkoopdossiers met materiaallijsten;
  • Je hebt idealiter een bouwkundige of aanverwante opleiding op minimaal MBO 4-niveau afgerond, aangevuld met een commerciële cursus en/of een training gesprekstechnieken;
  • Je hebt relevante werkervaring in een functie met klantcontact en ervaring/affiniteit met (vrijstaande) woningbouw;
  • Je werkt graag in teamverband;
  • Je bent digitaal vaardig, MS Office kent voor jou geen geheimen;
  • Je bent woonachtig in de directe omgeving van Tholen.
 

Wat we jou bieden

Voor je ervoor kunt zorgen dat de klanten van onze opdrachtgever zich thuis gaan voelen in hun nieuwe huis, moet je eerst zorgen dat jij je thuis voelt op je werk. Onze opdrachtgever doet er alles aan om daarvoor te zorgen. Als nieuwe collega krijg je een inwerktraject om je zo snel mogelijk thuis te laten voelen bij dit fijne bedrijf.
Dit traject gaat niet alleen over de werkmethodieken maar ook specifieke kenmerken van hun verkoopsysteem ClickHouse en het bouwproces. Ze denken ook aan de specifieke gezellige momenten van de vestiging. Bij onze opdrachtgever heerst een goede sfeer en ze hebben een open deuren cultuur.
 
Daarnaast mag je rekenen op het volgende:
  • Een aantrekkelijk salaris;
  • Begeleiding om elke dag het beste uit jezelf te halen;
  • Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Vanuit het bedrijf goede focus op duurzame inzetbaarheid;
  • Als Kopersbegeleider krijg je binnen de kaders van deze organisatie ook veel ruimte om je eigen ideeën uit te werken, kansen en ideeën bespreekbaar te maken en wellicht om te zetten in projecten en ook jezelf verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld met trainingen en cursussen.
 
Kijk jij er naar uit om samen met opdrachtgevers hun droomhuis te realiseren? Neem contact op met Marissa Andries. Wij stellen je graag voor als Kopersbegeleider!

Ben jij graag bezig met het verbeteren van processen binnen je werk? Als Proces Engineer in Etten-Leur is dat precies wat jij mag gaan doen! Jij bent een welkome toevoeging aan het team, waar mooie voorwaarden tegenover staan. Nieuwsgierig? Lees snel verder. 
 

Wat ga je doen?

Als Process Engineer ben je verantwoordelijk voor het plannen, voorbereiden en uitvoeren van projecten. Deze projecten hebben betrekking tot ontwikkeling en/of verbetering van nieuwe en bestaande processen voor de productie van Expandeerbaar Polystyreen (EPS). Met je ervaring in de proces- of kunststoftechniek weet jij deze projecten in goede banen te leiden. Processen verbeteren is waar je dagelijks mee bezig houdt. Dit doe je vooral op kantoor, maar soms ben je ook in de productie te vinden voor optimalisaties. 

Je taken als Proces Engineer bestaan onder andere uit: 

  • Initiëren van verbeterplannen;
  • Verrichten van onderzoek;
  • Maken van projectplannen; 
  • Het opstellen van projectrapporten;
  • Presenteren van de resultaten;
  • Uitvoeren van proeven;
  • Analyseren van productie data.

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Proces Engineer te werken bij een toonaangevende producent van technische folies en schuimen met vestigingen in Europa en Azië. Je komt te werken op de locatie in Etten-Leur, waar het bedrijf gespecialiseerde oplossingen biedt voor de automotive, luchtvaart en verpakkingsindustrie.

Er hangt een informele sfeer in deze organisatie, waarbij ze gericht zijn op samenwerking, het nemen van initiatief en het dragen van verantwoordelijkheid. Je maakt als Proces Engineer onderdeel uit van het R&D team en rapporteert aan de R&D director.

Waar jij goed in bent

Het oplossen van problemen pak jij creatief en pragmatisch aan. Door jouw ervaring in een soortgelijke functie weet je te overtuigen, jezelf goed uit te drukken en heb je een resultaatgericht karakter. Als Proces Engineer bij deze werkgever in Etten-Leur wordt initiatief nemen gewaardeerd en pak jij je werk analytisch en kwaliteitsbewust aan. In deze rol ben je ook bereid om incidenteel te reizen voor je werk. Verder zijn de volgende punten voor jou herkenbaar:

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van procestechniek of kunststoftechniek;
  • Je bent bekent met (batch) polymerisatie technieken, zoals suspensie polymerisatie van styreen;
  • Je hebt affiniteit met (extrusie) technieken en de daaraan gerelateerde ontwikkel- en verbeterprocessen;
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid en milieu;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift. 

Wat we jou bieden

Deze werkgever heeft groei en ontwikkeling hoog staan. Zodra je als Proces Engineer bent ingewerkt, ga je zelfstandig aan de slag binnen een innovatieve, succesvolle organisatie. Daarnaast mag je natuurlijk mooie voorwaarden verwachten, zoals:

  • Goed salaris;
  • 24 vakantiedagen en 11 ATV dagen;
  • 13e maand;
  • Pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • WIA Verzekering;
  • Voldoende ontwikkelmogelijkheden;
  • Zelfstandige functie met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en afwisselende werkzaamheden. 

Mogen we jou binnenkort als Proces Engineer verwelkomen in Etten-Leur? Graag nodigen we je uit op een kennismaking. Dus stuur je gegevens naar ons op en hopelijk tot snel. 
 

Jij bent als Supply Chain Coördinator verantwoordelijk voor toonaangevende Europese autofabrikanten en lokale importeurs! Dit bij een groeiende organisatie met een sterke internationale focus. Natuurlijk met mooie voorwaarden, zoals opleidingsmogelijkheden, fiscaal aantrekkelijke fitnessregeling en een winstafhankelijke eindejaarsuitkering.

Wat ga je doen?

Deze veelzijdige rol als Supply Chain Coördinator omvat het opstellen van programma’s voor wiel-band-combinaties voor OEM-klanten van gerenommeerde automerken. Hierbij vertaal je de behoeften van de klant naar de interne organisatie. Je stelt een overzicht op van benodigde componenten en een inkoopplan op basis van sales forecasts en de Bill of Materials (BOM). Wekelijks stem je dit af met de klant en zorg je voor een soepel verloop tijdens het hoogseizoen. Hoewel je in deze functie geen leiding geeft, ben je verantwoordelijk voor het correct inkopen en handhaven van de voorraadniveaus, het creëren van nieuwe artikelen en het bijwerken van het ERP-systeem.

Jouw taken bestaan verder uit:

  • Relatiebeheer t.b.v. het verkrijgen van data (BOM & Forecast) en het afstemmen van verwachte verkoop;
  • Operationeel inkopen van componenten en het creëren van een inkoopplan;
  • Opstellen en implementeren Bill of Materials (BOM) per klant;
  • Up to date houden van forecast cijfers in het systeem;
  • Voorraad analyses en orderverloop;
  • Updaten van ERP systeem met klant- en artikeldata. 

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Supply Chain Coördinator te werken bij dé gespecialiseerde leverancier van lichtmetalen velgen, banden én compleet gemonteerde sets. Het is een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. 

Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen. 

Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail.

Waar jij goed in bent

De inkoopbehoefte van de klant afstemmen met de assemblageplanning is waar jij zeker toe in staat bent. Door deze duidelijke planning worden de gevraagde levertijden gehaald. Jij houdt dit overzicht, bent klantgericht en analytisch. Met jouw probleemoplossende instelling denk je in kansen en help je klanten verder. Je bent dan ook communicatief en nauwkeurig. Daarnaast ben/heb jij als Product Manager:

  • HBO/MBO 4 werk- en denkniveau, met voorkeur richting Logistiek of Supply Chain;
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal. Overige talen zijn een pré;
  • Ervaring met inkoop-, voorraad- en productmanagement;
  • Beheersing van de Microsoft office pakketten, m.n. Excel.

Wat we je bieden

Als Supply Chain Coördinator bij deze werkgever in Moerdijk kom je te werken in een dynamische, internationale organisatie. Er liggen volop kansen en ontwikkelingen, waardoor je kan blijven groeien. Daarnaast mag je het volgende verwachten:

  • Een goed salaris tussen € 3250, 00 – € 4.000,00 bruto per maand o.b.v 40 uur, afhankelijk van wat jij meeneemt; 
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en groei;
  • Een fulltime dienstverband (minimaal 32 uur);
  • Mogelijkheid tot thuiswerken 1 dag per week;
  • Opleidingsmogelijkheden en onbeperkt toegang tot online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Een winstafhankelijke eindejaarsuitkering;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer, maar je mag uiteraard ook gebruikmaken van het fietsplan en op de fiets komen;
  • Fiscaal aantrekkelijke fitnessregeling;
  • 8% vakantiegeld en 25 verlofdagen per jaar;
  • Middelloonpensioenregeling (60% inleger werkgever);
  • Dagelijkse portie gezelligheid voor maar € 2,45 per lunch;
  • De geur van nieuw rubber!

Past het begeleiden van klanten goed in jouw straatje? Graag voegen we jou toe als Supply Chain Coördinator bij deze mooie werkgever. Stuur je gegevens naar ons op en wij komen met je in contact. 

Ben jij een kei in het onderhouden van (internationale) klantrelaties? Spreek jij naast vloeiend Engels ook de taal van chemische technologie? Vind je het leuk om klanten in dit vakgebied te helpen met technische vragen en hun problemen op te lossen? En daarvoor met enige regelmaat te reizen voor je werk? Dan is deze vacature voor Technisch Sales Support Medewerker écht iets voor jou. 
 

Wat ga je doen?

Als Technisch Sales Support Medewerker speel je een cruciale rol in het behalen van de commerciële doelen van het bedrijf. Je bent ondersteunend aan de Sales Manager die het klantnetwerk opbouwt en uitbreidt. Jij pakt vervolgens het relatiebeheer op door het contact goed te onderhouden én klanten op afstand of op locatie te helpen met hun technische vraagstukken.
Je taken omvatten:

  • Ondersteunen en adviseren van de Sales Manager over marktontwikkelingen (nieuwe processen en producten, haalbaarheidsstudies);
  • Het primaire aanspreekpunt voor technische klantvragen en problemen;
  • In Nederland ben jij de enige Technische Sales Support Medewerker die zich met technische vraagstukken bezighoudt. Je werkt echter nauw samen met je collega Sales Support medewerkers in Nederland én over de grens in Etten-Leur, Finland en Duitsland.

 

Hier ga je aan de slag

Jouw werkgever is gevestigd in Etten-Leur en is een onafhankelijke bedrijfseenheid van een Noorse beursgenoteerde bedrijf; een van de grootste Europese leveranciers van componenten, verpakkingen en isolatiematerialen. Jullie zijn gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van uitzetbaar polystyreen (EPS) en speciale schuimmaterialen.

De bedrijfscultuur is informeel, gericht op samenwerking, initiatief nemen en verantwoordelijkheid nemen. Jullie leren door te doen. Eenmaal opgeleid, werk je zelfstandig binnen een succesvolle, innovatieve en groeiende organisatie.
 

Waar jij goed in bent

Voor deze rol als Technisch Sales Support Medewerker spreek jij de taal van jouw klanten. Jouw technische kennis is dan ook zeer goed, net als je Engelse taalvaardigheid. Je hebt in een soortgelijke positie jouw eerste (of tweede of derde) werkervaring al opgedaan, bij voorkeur in de chemische industrie of specifiek in EPS. Jouw overtuigingskracht en resultaatgerichtheid maakt dat je een sterke persoonlijkheid hebt.
Herken jij jezelf grotendeels in de volgende competenties, dan is dat nóg mooier:

  • Pragmatische en creatieve aanpak bij het oplossen van problemen;
  • Analytisch vermogen, communicatief vaardig;
  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Uitstekende kennis van MS Office (vooral Excel). Kennis van Microsoft Dynamics 365 is een pluspunt;
  • Beheers jij naast Nederlands en Engels ook Duits, Frans en/of Spaans, dan is dat een pluspunt;
  • Beschikbaar voor 40 uur per week en bereid om te reizen binnen Europa (1x per maand).

 

Wat wij jou bieden

  • Jouw harde werken wordt beloond. Je kan daarom rekenen op een competitief salaris;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden inclusief 13e maand, 24 vakantiedagen en 11 ATV-dagen, pensioenregeling, WIA-verzekering en reiskostenregeling;
  • Enthousiaste collega’s binnen een vriendelijk, professioneel en internationaal team;
  • Zelfstandige rol met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en gevarieerde taken;
  • Volop kansen om jezelf verder te ontwikkelen.

Klinkt deze vacature voor Technisch Sales Support Medewerker als jouw nieuwe baan? Laat dat ons weten! We leren je graag beter kennen om je daarna voor te stellen aan jouw nieuwe werkgever.
 

Is jouw garage altijd netjes opgeruimd? Weet jij altijd precies waar alles ligt en is jouw voorraadkast thuis goed gevuld en grijp je nooit mis? Zet deze kwaliteiten dan in als Magazijnbeheerder in Tholen! Lees snel verder waarom dit de baan is die jij zoekt… 

Wat ga je doen? 

Als Magazijnbeheerder is jouw kerntaak het beheer van het magazijn en de buitenterreinen. Jij verzorgt het materiaal- en materieelbeheer. In deze rol heb je direct contact met uitvoerders en bouwploegen. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Jij registreert de uitgifte en binnenkomst van materiaal en materieel per project en bouwploeg;
  • Jij bent verantwoordelijk voor het transport van het materiaal en materieel van en naar de bouwplaatsen; 
  • Je doet bestellingen en zorgt voor een optimale voorraad van materialen, naast gereedschap en materieel. Je geeft tijdig nieuwe bestellingen door aan het hoofd centraal magazijn in Rijssen.
  • De ambitie om een gesloten magazijn te creëren op de vestiging in Tholen deel jij en hier ga je actief mee aan de slag; 
  • Je keurt en repareert gereedschappen en ook ladders, trappen en rolsteigers.

 

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Magazijnbeheerder terecht bij dé specialist op het gebied van vrijstaande woningen. Met meerdere vestigingen in Nederland en ruim 40 jaar ervaring realiseert dit bouwbedrijf droomhuizen voor hun opdrachtgevers. Iedereen is gelijk binnen dit bedrijf, van metselaar tot directie, je realiseert de droom samen! Een gezellige vrijdagmiddagborrel is dan ook zeker aan de orde om successen te vieren. Jouw ontwikkeling is belangrijk binnen dit bedrijf. Met goede begeleiding wordt ervoor gezorgd dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Waar jij goed in bent

Als Magazijnbeheerder voor dit leuke bouwbedrijf is een afgeronde technische of bouwkundige opleiding en/of ervaring op het gebied van logistiek en magazijnbeheer interessant. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten:

  • Jij herkent jezelf in de woorden no-nonsens, initiatiefrijk, geordend, praktisch en enthousiast; 
  • Je bent digitaal vaardig met MS Office; 
  • Je hebt je rijbewijs B en E en bent in het bezit van een geldig heftruckcertificaat. Heb je deze niet? Deze werkgever betaalt graag de opleiding voor je;
  • Je beschikt over NEN3140 (Keuren elektrotechnisch gereedschap) en NEN2484 (Keuren ladders, trappen en rolsteigers) of bent bereid deze cursussen te gaan doen; 
  • Tot slot beschik je over bouwkundig inzicht of ben je in staat het bouwconcept snel eigen te maken. 

Wat we jou bieden

In je functie als Magazijnbeheerder kom je te werken bij een tof bedrijf met leuke collega’s. Er heerst een informele werksfeer en je krijgt ruimte om je eigen ideeën uit te werken en jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast mag je het volgende verwachten:

  • Een aantrekkelijk salaris elke 4 weken;
  • Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Een goed inwerktraject zodat je je snel thuis voelt;
  • Begeleiding om elke dag het beste uit jezelf te halen;
  • Wekelijkse borrel;
  • Personeelsvereniging die regelmatig wat organiseert;
  • Een direct dienstverband bij deze werkgever;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Er is aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Kijk jij er naar uit om deze leuke werkgever in Tholen te komen versterken met jouw kwaliteiten als Magazijnbeheerder? Stuur je gegevens naar Marissa Andries, we brengen je graag in contact!

 

Pratar du Svenska? Kan du Norsk? Are your strongly commercial minded? Of spreek je zeer goed Engels en heb je eerder commerciële werkervaring in de EPS-branche opgedaan? Dan is deze Europees georiënteerde baan heel interessant voor jou! Je onderhoudt in de EPS-markt jouw klantrelaties én gaat new business genereren. Lees snel verder wat je gaat doen als (Technical) Sales Manager Scandinavië.
 

Wat ga je doen?

Als Sales Manager Scandinavië draag je bij aan het realiseren van de commerciële doelstellingen van het bedrijf. Je ontwikkelt een specifieke verkoopstrategie voor jouw verantwoordelijkheidsgebied in lijn met de bedrijfsstrategie en waarden, om het maximale winstresultaat te behalen. Wat houdt dit in?

  • Je onderhoudt de bestaande klantrelaties;
  • Je gaat actief op zoek naar nieuwe prospects en breidt zo de markt uit;
  • Je beheert het gehele verkoopproces, van het identificeren en kwalificeren van leads tot aan de afronding;
  • Je rapporteert aan de Sales & Marketing Director, gesitueerd in Nederland.

 

Hier ga je aan de slag

Als (Technical) Sales Manager Scandinavië kom je te werken bij een chemisch producent van technische folies en schuimen (EPS) met vestigingen in Europa en Azië. Jouw functie is locatie afhankelijk. Je mag dus door heel Europa woonachtig zijn. Je werkt op afstand veel samen met je collega’s van backoffice in Nederland, Finland en Duitsland. Je reist 5-8 keer per maand voor bezoeken aan klanten en prospects.
 

Hier ben jij goed in

Als teamspeler met een sterke persoonlijkheid heb je een pragmatische en creatieve benadering als het gaat om het creëren en implementeren van onze verkoopstrategie. Je bent commercieel ingesteld, kunt jezelf goed uitdrukken en hebt overtuigingskracht. Verder herken jij jezelf grotendeels in de volgende vaardigheden:

  • Je hebt een bachelor niveau of equivalent door ervaring;
  • Je hebt een goede beheersing van de Engelse taal, zowel in woord als geschrift; 
  • Je hebt meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een commodity markt en de bereidheid om meer te leren over de EPS-markt;
  • Je spreekt en schrijft op goed niveau de Zweedse en/of Noorse taal. Kennis van een andere Europese taal is een pre;
  • Je hebt uitstekende kennis van MS Office. Kennis van Microsoft Dynamics 365 is een pré;
  • Je bent beschikbaar voor 40 uur per week en bereid om te reizen (5-8 keer per maand nationaal & internationaal).

 

Wat wij jou bieden

Bij deze werkgever leer elke dag weer door te doen! Eenmaal geland in de organisatie, werk je zelfstandig binnen een succesvolle, innovatieve en groeiende organisatie. De bedrijfscultuur is informeel, gericht op samenwerking, initiatief nemen en verantwoordelijkheid nemen.
Wij bieden:

  • Een competitief salaris, passend bij jouw kennis en ervaring;
  • 13e maand;
  • 24 vakantiedagen en 11 extra vrije dagen;
  • Pensioenregeling;
  • Enthousiaste collega’s binnen een vriendelijk en professioneel internationaal team;
  • Een zelfstandige rol met veel vrijheid, verantwoordelijkheid en gevarieerde taken;
  • Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.

Ga jij de Scandinavische markt verder veroveren als (Technical) Sales Manager? Dan leren we je graag beter kennen! Laat je motivatie en cv bij ons achter en we nemen contact op met je.