Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Als gedreven Product Owner help je deze innovatieve werkgever bij het door ontwikkelen van hun software-oplossingen voor de horeca. Dit werk doe je afwisselend vanaf de plek waar jij graag werkt, op kantoor of thuis. Is jouw interesse gewekt? Lees dan snel verder. 
 

Wat ga je doen?

Als Product Owner ben je verantwoordelijk voor het bepalen van de productvisie, het uitwerken van functionaliteiten en het managen van het product backlog. De software-oplossingen zijn altijd in beweging, wat inhoud dat ze constant bezig zijn met verbeteringen en vernieuwingen. Jij mag hier een grote bijdrage aan leveren. 

  • Het vertalen van de behoeften van de klant/ gebruiker naar concrete functionaliteiten, features en interfaces; 
  • Het opstellen en prioriteren van het product backlog;
  • Het managen van de backlog en het zorgen voor een goede afstemming tussen het ontwikkelteam en de stakeholders;
  • Het bewaken van de kwaliteit en het tijdig opleveren van de doorontwikkelde software;
  • Het bijhouden van trends en ontwikkelingen op het gebied van horeca en technologie;
  • Marktonderzoek om de functionaliteiten optimaal aan te laten sluiten op de wensen uit de markt. 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een Nederlands bedrijf dat sinds 1995 software ontwikkelt voor de horeca. Met hun innovatieve producten helpen ze klanten om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren en gasten een nog betere ervaring te bieden. Het is een groeiende organisatie met een informele werksfeer en een platte organisatiestructuur. 

Het team bestaat uit enthousiaste en gedreven professionals die streven naar het beste resultaat. Gevestigd in Wemeldinge, maar het werkgebied strekt zich uit over meerdere landen. 
 

Waar jij goed in bent

Jij weet als geen ander hoe je secuur moet werken in de wereld van Product Owner binnen de software markt. Ook je analytisch vermogen en resultaatgerichtheid zorgen ervoor dat je je inzet voor klanten en het beste eruit wilt halen.

In deze functie is het vooral van belang dat je snapt hoe de applicatie werkt en begrijpt hoe klanten denken. Je weet klanten hiermee te verrassen. 

  • Je hebt technisch inzicht door jouw ervaring als Product Owner of vergelijkbare functie in de IT; 
  • Heb je geen ervaring in de IT, maar wel ervaring met een kassasysteem jouw jarenlange horeca ervaring? Spreek ook dan zeker jouw ambitie uit;
  • Je hebt kennis van Agile/Scrum;
  • Je kunt goed communiceren met zowel interne als externe stakeholders. Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Engels. Spreek je ook Frans en Duits? Dan is dat een pré voor deze internationale organisatie! 

 

Wat wij jou bieden

Deze werkgever biedt jou een uitdagende baan in een informele en dynamische werkomgeving. Daarnaast mag je als Product Owner het volgende verwachten:

  • Mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Flexibele werktijden;
  • Een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Een gezellige en informele werksfeer met leuke collega’s;
  • Werken in een hypermodern nieuw kantoorpand. 

Ben je enthousiast geworden? En denk jij dat de functie van Product Owner jou op het lijf geschreven is? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar Christel.

Ben jij technisch en ga je graag aan de slag met diverse projecten? Jij ziet als Technisch Projectleider als eerste de plannen van de nieuwe projecten en duikt er volledig in om ze perfect af te leveren. Nieuwsgierig? Lees snel verder. 

Wat ga je doen?

Als Technisch Projectleider draag je de verantwoordelijkheid voor het volledige traject van het basisontwerp tot aan de uitvoering en oplevering van het project. Samen met collega’s werk je in multidisciplinaire teams, waar jouw expertise bijdraagt aan projecten die vaak op maat gemaakte oplossingen vereisen. 

Je denkt daarbij verder dan de conventionele en bewezen oplossingen. De projecten waar je aan werkt kunnen variëren van de constructie van terminals tot aan vervangingsprojecten. Je bent betrokken bij het uitwerken en optimaliseren van het ontwerp, waarbij je ervoor zorgt dat het plan van begin tot eind technisch perfect is en esthetisch voldoet. Deze technische invalshoek is kenmerkend voor de manier waarop jij elk project benadert.

Er staat de komende periode veel te gebeuren op de locatie Vlissingen op het gebied van herbouw, nieuwbouw en vervangingsprojecten. Jij krijgt als Technisch Projectleider de plannen al in de ontwikkelfase te zien en zorgt er samen met je collega engineers voor dat het technisch en esthetisch klopt. Je denkt na over mogelijkheden met collega’s, adviseurs, opdrachtgevers en leveranciers. Duurzaamheid, efficiëntie, verbeteringen, daar denk jij over na. 

Waar jij als Technisch Projectleider o.a. verantwoordelijk voor bent:

  • Je bewaakt de vastgestelde budgetten. 
  • Je reikt handvatten aan voor de productiviteits-, kwaliteitsverbetering van de processen ten behoeve van o.a. betrouwbaarheid, veiligheid, gezondheid en milieuaspecten. 
  • Je bent een goede gesprekspartner voor betrokken partijen, zoals collega’s, adviseurs, opdrachtgevers en leveranciers.  
  • Jij houdt het management, collega’s en andere betrokkenen proactief op de hoogte van 
  • ontwikkelingen omtrent wet- en regelgeving en nieuwe trends binnen het vakgebied. 
  • Je bent vraagbaak voor het uitvoeringsteam als het project in uitvoering is.  
  • Verantwoordelijk voor een goede overdracht van het project naar de TD (uitvoeringsfase) m.b.t. 
  • documentatie/tekeningen/onderhoudscontracten/training.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. 

Op de vestiging in Vlissingen, met ruim 70 hectare en 11 loodsen, worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree.  

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos!

Waar jij goed in bent

Jij weet je enthousiasme over te brengen op je collega’s en andere teams. Niet alleen ben je oplossingsgericht, maar duik je graag ook op detailniveau in de projecten om na te denken over de beste mogelijkheden. Als Technisch Projectleider ben je een fijne sparringpartner, communicatief vaardig en durf je je visie over te brengen op de organisatie. 

  • HBO werk- en denkniveau met ervaring in de richting van werktuigbouwkundig, elektrotechniek of civiele techniek. 
  • Affiniteit met technische projecten;
  • Afgeronde elektrotechnische opleiding, zodat je als nevenfunctie de rol van installatieverantwoordelijke op je kunt nemen;
  • Technische kennis op civieltechnisch, bouwkundig en werktuigbouwkundig gebied;
  • Oplossingsgericht en in staat om projecten vanuit meerdere invalshoeken te bekijken;

Nog niet zoveel ervaring? Of juist wel? Het maakt deze werkgever niks uit!

Wat we jou bieden

Je komt als Technisch Projectleider te werken bij een groeiende, gezonde organisatie. Een fijne werkomgeving waar je veel kan leren. Je mag dan ook het volgende verwachten:

  • Een goed salaris dat boven het landelijke gemiddelde ligt; 
  • 27 vakantiedagen; 
  • Een contract rechtstreeks bij jouw werkgever; 
  • Een goede pensioenregeling volgens het Zwitserleven pensioen;
  • Overige interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.

Ben jij de Technisch Projectleider die de projecten naar een hoger niveau weet te tillen? Wij maken graag kennis met je. Dus stuur je gegevens en CV naar ons toe en wij pakken het op! 
 

Heb jij stalen zenuwen? En is een rekenmachine voor jou overbodige luxe? Zie jij jezelf graag in een administratieve rol en als verbindende schakel tussen productie en klant? Lees dan snel verder, jij bent misschien de Calculator die wij zoeken!
 

Wat ga jij doen?

Jij bent de Calculator die kan ondersteunen in het calculeren, voorbereiden en aanbieden van de toenemende vraag naar buis- en plaatwerk. Jouw diverse takenpakket bestaat uit:

  • Je denkt mee met de engineering van de klanten om samen resultaat te boeken.
  • Je adviseert over de maakbaarheid van producten en houdt hierbij ook rekening met de mogelijkheden van het geavanceerde machinepark.
  • De automatisering van het gehele proces is volop in ontwikkeling, ook hierin kun je een rol spelen.

 

Hier ga jij aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een ambitieuze toeleverancier van een breed scala van plaat- en buiswerk voor vele sectoren, zoals machinebouw, constructie, land- en tuinbouw en automotive. Dit productiebedrijf heeft beschikking tot een super modern en geautomatiseerd machinepark met maar liefst drie lasersnijmachines. Naast machines bestaat het bedrijf uit een klein team van specialisten, er zijn korte lijntjes binnen het bedrijf en er zijn zeker groeiambities. Samen met deze geavanceerde machines en een klein team van specialisten zetten jullie de mooiste en beste producten op de markt vervaardigd uit vele soorten plaatwerk.
 
Als Calculator werk je nauw samen met negen collega’s. De twee productgroepen buiswerk en plaatwerk zijn nu verdeeld over twee afdelingen. In de toekomst wordt steeds meer toegewerkt naar een samensmelting van de twee afdelingen.
 

Hier ben jij goed in

Vooropgesteld kijkt deze werkgever vooral naar capaciteiten en talent. Beschik je over administratief inzicht, hou je van rekenen en/of klantcontact? Herken jij jezelf daarnaast voor een groot deel in onderstaande vaardigheden, dan maken we graag kennis met jou voor deze rol van Calculator.

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Cijfermatig sterk;
  • Gevoel voor automatisering;
  • Discipline, accuratesse en samenwerken;
  • Goede contactuele eigenschappen en een commerciële instelling;
  • Affiniteit met metaal en werktuigbouwkundige achtergrond is een pré maar geen noodzaak.

 

Wat wij jou bieden

Werken als Calculator voor dit fijne bedrijf betekent dat je je sowieso mag verheugen op goede koffie uit het gloednieuwe koffiezetapparaat! Daarnaast mag je rekenen op het volgende:

  • Een goed salaris conform functieschaal 7 CAO Kleinmetaal;
  • Een uitdagende baan in een gedreven en prettig team waar een informele werksfeer, teamspirit en humor op de werkvloer heerst;
  • Een werkgever die naar jouw talenten kijkt en meedenkt in doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken, hoewel collega’s elkaar graag opzoeken op kantoor;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans;
  • Goede koffie uit een gloednieuw koffiezetapparaat!

 
Ben jij enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Calculator? En denk jij dat deze werkgever perfect bij jouw ambities past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Marissa!

Ben jij een kei in organiseren? Zijn jouw kwaliteiten dat jij efficiënt kan plannen en een groot probleemoplossend vermogen hebt? Dan ben jij de Productieplanner die we zoeken! Lees snel verder waarom jij bij dit fijne bedrijf in Sint-Maartensdijk wil werken… 
 

Wat ga je doen?

Als Productieplanner maak jij realistische en efficiënte dagplanningen voor het productieteam, rekening houdend met beschikbare middelen, deadlines en kwaliteitsnormen. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Je communiceert actief met teamleden om inzicht te krijgen in operationele behoeften en onvoorziene omstandigheden;
  • Je monitort continu de voortgang van productieactiviteiten en indien nodig maak je aanpassingen om een optimale workflow te garanderen; 
  • Je werkt samen met collega’s in de productie en teamleiders om operationele knelpunten te identificeren en op te lossen; 
  • Jij zorgt voor vlotte coördinatie tussen verschillende afdelingen en teams binnen de productieomgeving;
  • Je maakt deel uit van het productieteam en rapporteert aan de Manufacturing Manager. 

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Productieplanner of hbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:

  • Je bent communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels;
  • Je hebt goede organisatorische vaardigheden en kunt snel schakelen; 
  • Jij bent niet snel van de wijs gebracht en weet problemen goed op te lossen; 
  • Je hebt kennis van productieprocessen en ziet kansen om efficiënter te werken;
  • Als je ervaring hebt in een vergelijkbare rol binnen een productieomgeving is dat een pré. 

 

Wat wij jou bieden

Naast dat jij als Productieplanner binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:

  • Een zeer goed salaris;
  • Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Overige fijne arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.

 
Wacht niet langer als jij de Productieplanner bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie! Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!

Ben jij cijfermatig sterk en heb je een goed analytisch inzicht? Ben jij in staat cijfers te vertalen voor jouw collega’s? Dan ben jij de Project Cost Controller die wij zoeken! Lees snel verder waarom je voor deze fijne werkgever met zeer goede arbeidsvoorwaarden wil werken… 
 

Wat ga je doen?

Als Project Cost Controller ben je verantwoordelijk voor een juiste verantwoording van de projecten in de projectadministratie. Jij vertaalt cijfers naar stuurinformatie door grondige analyses en toegespitste managementrapportages. Jouw taken bestaan o.a. uit:
  • Je vertaalt bijzonderheden uit de projectenadministratie naar concrete actiepunten en monitort
  • de opvolging van deze punten;
  • Mede verantwoordelijk voor de maandelijkse rapportage van correcte cijfers richting de moedermaatschappij o.b.v. IFRS;
  • Mede verantwoordelijk voor het financieel beheer en de administratie (werkkapitaal, cost centers, etc.);
  • Je communiceert met de CFO, moedermaatschappij (Duitsland) en andere externe partijen;
  • Je maakt onderdeel uit van de afdeling Finance & Control en rapporteert aan de CFO.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.

 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Project Cost Controller heeft hbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
  • Je bent proactief en gedreven;
  • Je bent cijfermatig sterk en hebt een goed analytisch inzicht;
  • Je bent communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als de Engelse taal;
  • Affiniteit met SAP is een pré.
 

Wat wij jou bieden

Naast dat jij als Project Cost Controller binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:
  • Een zeer goed salaris;
  • Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Overige arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.
 
Wacht niet langer als jij de Project Cost Controller bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie! Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!

Als Bedrijfsleider Projecten word je verantwoordelijk voor de realisatie van onze nieuwbouw- en renovatieprojecten. Jij hebt de leiding over de vestiging in Bergen op Zoom, maar werkt ook veel samen met de locatie Breda & Oosterhout. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover, zoals een lease auto, extra vakantiedagen en een mooi salaris. 

Wat ga je doen?

Deze organisatie verandert voortdurend, aangedreven door nieuwe wetgeving, toenemende digitalisering en veranderingen in klantvoorkeuren. Om deze reden zoeken ze een bedrijfsleider die verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van nieuwbouw- en renovatieprojecten in Bergen op Zoom.

Als bedrijfsleider ben je het centrale aanspreekpunt voor projectleiders en -coördinatoren. Je overziet hun werk en fungeert als coach en sparringpartner. Ook ben je actief betrokken bij projecten en bied je ondersteuning aan teamleden, waaronder werkvoorbereiders, uitvoerders en voorlieden.

Naast het begeleiden van projectteams werk je samen met de KAM coördinator en de bedrijfsleider van de vestiging Breda/Oosterhout aan interne projecten, zoals de implementatie van nieuwe wetgeving en het opzetten van verbeterprojecten om efficiëntie te bevorderen.

Verder vallen onderstaande taken ook onder jouw verantwoordelijkheid als Bedrijfsleider Projecten:

  • Voorzitten van tweewekelijkse projectleidersvergaderingen; 
  • Deelname als lid in bouwteam- en ketensamenwerkingstrajecten Nieuwbouw en Renovatie;
  • Binden en boeien van onze vaste bouwpartners;
  • Personeelsplanning vaklieden vestiging Bergen op Zoom verzorgen;
  • Kartrekker van één van de 10 werkgroepen;
  • Projectevaluaties verzorgen;
  • Interne verbeterprojecten voor nieuwbouw en renovatieprojecten;
  • Organiseren van ondersteuning voor de afdeling calculatie. Je bent de linking pin tussen de calculatie en de uitvoering;
  • Faciliteren uitvoeringstechnische ondersteuning trajecten acquisitie;
  • Het houden van functioneringsgesprekken en deelnemer van de eindejaarsgesprekken van jouw team. 

Hier ga je aan de slag

Kom jij als Bedrijfsleider Projecten bij deze werkgever te werken? Dan maak je onderdeel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, eerlijk, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.

Jouw werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen.

Bij deze organisatie worden projecten nooit alleen gebouwd; samenwerking met bouwpartners is essentieel voor succes en dient project overstijgend te worden geïntegreerd binnen de organisatie.
 

Waar jij goed in bent

Oplossingsgericht denken en handelen doe jij van nature als Senior Projectleider Bouw. Je bent een coachende leider met een positieve instelling. Jij denkt bedrijf breed en richt je op de lange termijn relaties. Het is voor jou geen probleem om op een duidelijke en directe manier te communiceren en weet hierin je collega’s op een positieve manier met je mee te krijgen. 

Verder herken jij je in de volgende punten:

  • Je werkt gestructureerd;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je bent financieel en juridisch (contracten) onderlegd);
  • Je hebt ervaring in dit vakgebied. 

Wat wij je bieden

Natuurlijk mag je als Bedrijfsleider Projecten bij deze organisatie verwachten dat je in een professioneel en gezond bedrijf terecht komt. Met een groep fijne collega’s en een MT met dezelfde visie. Daarnaast bieden we je het volgende:

  • Een jaarcontract op basis van detachering en bij wederzijdse tevredenheid een vast contract;
  • Marktconform salaris;
  • 40 vakantiedagen;
  • Een leaseauto; 
  • Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
  • 180 betrokken collega’s waar we geregeld iets gezelligs mee organiseren!

In de bouw maak je het. Ben jij de professional met ambitie die bij deze werkgever past? Wij vertellen je er graag nog meer over! Laat je gegevens achter en wij komen snel met je in contact. 

 

Heb jij leidinggevende ervaring en wil je dit inzetten bij een mooie organisatie in de voedingsmiddelenindustrie? Als Coördinator Assemblage ben jij de drijvende kracht achter de assemblage-afdeling. 

Wat ga je doen?

In je rol als Coördinator Assemblage ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de dag- en weekplanning. Hierbij zorg je ervoor dat producten tijdig, volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en tegen optimale kosten worden geproduceerd. Alert zijn op afwijkingen en knelpunten in de werkprocedures is wat jij doet. Kleine aanpassingen of grotere verbeteringen, jij staat altijd klaar om deze te signaleren. 

Als Coördinator Assemblage sta jij klaar om je team te motiveren het beste uit zichzelf te halen. Samen met je team stroop je de mouwen op om continue groei en ontwikkeling na te streven. Jij hebt daar een essentiële rol in. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Coördinator Assemblage te werken bij een werkgever in de foodbranche, namelijk dé maaltijdbereider van Nederland, gevestigd in Oude-Tonge. De maaltijden worden op een specifieke manier bereid, waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft. 

In Oude-Tonge kom je terecht in een prachtig kookatelier. Het toegewijde team bestaan uit ongeveer 65 tot 100 medewerkers die zich inzetten voor de groei van het bedrijf. Samen successen behalen en vieren is wat ze graag doen. Naast plezier in het werk, houden ze altijd het einddoel in de gaten. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten.

Ter uitbreiding voegen ze jou graag toe aan het team.  

Waar jij goed in bent

Jij hebt de skills om actiegericht, kwaliteitsgericht en resultaatgericht te handelen. Als Coördinator Assemblage ben je in staat om eigenaarschap te tonen. Daarnaast herken je je in de volgende punten:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende rol binnen de foodbranche;
  • Je hebt kennis over kwaliteitssystemen, voedselwetgeving en productieprocessen binnen de foodbranche;

Wat we jou bieden

Je komt als Coördinator Assemblage terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan. Je mag dan ook het volgende verwachten: 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Mogen we jou toevoegen aan het team in Oude-Tonge als Coördinator Assemblage? Graag komen we met jou in contact! Stuur je CV en contactgegevens naar Marissa Andries, zodat ze kennis met je kan maken. 

 

Hygiëne en veiligheid zijn twee onderwerpen waar jij graag mee bezig bent. Als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering ben je onderdeel van het kwaliteitsteam en word je een ware ambassadeur van deze belangrijke waarden. 

Wat ga je doen?

Je bent als Specialist verantwoordelijk voor het beheer van alle systemen met betrekking tot Specificatiebeheer. Je zorgt ervoor dat alle product- en grondstofinformatie altijd nauwkeurig en actueel is in het geavanceerde KMS systeem (kwaliteitsmanagementsysteem). Jij bent in deze rol de sleutel van het succes!

Naast het actueel houden van de informatie in het systeem, heb je ook een cruciale rol in het beheren en coördineren van het systeem wanneer producten veranderen, nieuwe samenstellingen krijgen of wanneer er een splinternieuw product wordt gelanceerd. Je werkt in deze rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering nauw samen met verschillende afdelingen binnen de organisatie. Dit om ervoor te zorgen dat de hoogste kwaliteitsstandaarden worden nagestreefd. 

Hier ga je aan de slag

Dé maaltijdbereider van Nederland, dat is waar jij als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering aan de slag gaat. Deze werkgever is gevestigd in Oude-Tonge en zorgt ervoor dat er verse maaltijden worden geleverd bij klanten. Ze bereiden op een specifieke manier waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.

Je komt te werken in een prachtig kookatelier in Oude-Tonge. Daar zet een toegewijd team van 65 tot 100 medewerkers zich in voor de groei van het bedrijf. Ze hebben plezier in wat ze doen, maar verliezen nooit het eindresultaat uit het oog. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten. Je komt terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan.

Waar jij goed in bent

Je weet in je rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering de juiste prioriteiten te stellen en werk je graag samen met je collega’s. Daarnaast herken jij je in de volgende punten:

  • Afgeronde opleiding in de richting van Voeding & Diëtetiek, Levensmiddelentechnologie of vergelijkbaar. Of vergelijkbaar niveau door opgedane werkervaring in de kwaliteitszorg levensmiddelindustrie; 
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de voedingsmiddelsector;
  • Ervaring met databases en Office;
  • Je hebt een proactieve instelling, bent accuraat, zelfstandig en stressbestendig. 

Wat wij je bieden

Je komt als Specialist te werken bij een mooie werkgever in Oude-Tonge. Samenwerken en werkplezier staat bij deze werkgever hoog in het vaandel. Je mag daarnaast het volgende verwachten. 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een dynamische functie voor 32 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Ben jij de nieuwe Specialist Specificatiebeheer en Etikettering? Stuur je gegevens op naar Marissa Andries en zij komt graag met je in contact. 

Ben jij klaar voor een carrièrestap waar precisie, innovatie en teamwork samenkomen? Als Technisch Inkoper speel jij een sleutelrol in het bouwen van internationale projecten. Ben jij iemand met passie voor techniek, een scherp oog voor details en een drive om bij te dragen aan een gedreven team? Wil jij de drijvende kracht zijn achter de inkoopprocessen? Lees snel verder! 
 

Wat ga je doen? 

Als Technisch Inkoper ben je verantwoordelijk voor het inkoopproces van materialen en benodigdheden voor de productie van internationale orders en projecten. Je werkt nauw samen in een team van 4 collega’s op de Inkoopafdeling en hebt regelmatig contact met verschillende andere afdelingen, zoals verkoop binnendienst, werkvoorbereiding, accountmanagers en productie.

Verder houd je je bezig met:

  • Het onderhouden van dagelijks contact met leveranciers voor het aanvragen van prijzen, levertijden en specificaties;
  • Het bewaken van inkoopprocessen en zorg dragen voor een nauwkeurige registratie van bestellingen en voorraden; 
  • Het onderhoudsschema van de machines; 
  • Het lezen van technische tekeningen bij inkoopbeslissingen. 

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendig oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit. Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. De man/vrouw verhouding is ongeveer 60/40.

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.
 

Wat neem jij mee? 

Jij, als gedreven Technisch Inkoper hebt werkervaring op het gebied van inkoop in een technische productieomgeving, en je herkent jezelf in een groot deel van onderstaande punten: 

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur aangevuld met een NEVI diploma;
  • Je spreekt en schrijf de Nederlandse, Engelse en Duitse taal vloeiend;
  • Je hebt sterk technisch inzicht en begrijpt technische tekeningen;
  • Je ben gestructureerd, accuraat en proactief;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kunt goed samenwerken met je team; 
  • Naast het samenwerken kun je ook goed zelfstandig werken. 

 

Wat bieden wij jou? 

Als Technisch Inkoper mag je uitgaan van een dynamische en uitdagende functie bij een groeiende, internationale organisatie met een informele werksfeer en korte lijnen. 

Verder mag je rekenen op het volgende:

  • 23 vakantiedagen;
  • Extra verlof als je niet ziek bent;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,21 per kilometer (10-40 km);
  • Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière;
  • Een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en achtergrond.

Bij deze werkgever draait het niet alleen om het inkopen van materialen; het gaat om het smeden van de toekomst van hittebestendige oplossingen. Ben jij die technische pionier die met precisie, passie en toewijding de inkoopprocessen naar nieuwe hoogten tilt? Hier krijg je niet alleen de kans om te groeien in je carrière, maar ook om een onuitwisbare stempel te drukken op onze innovatieve projecten.

Wordt dit de volgende stap in jouw carrière? Wij komen graag met je in contact. Mocht je nog vragen hebben of meer willen weten, dan mag je contact opnemen met Marissa via 0166-744015 of via marissa@modoc.nl 

We kijken uit naar je reactie! 

De slimme aanpakkers in de elektrotechniek, dat is UPTA techniek in Bergen op Zoom. In de functie van Elektromonteur heb je afwisseling in jouw werk doordat je projectmatig werkt en jij jezelf verder weet te ontwikkelen met de beste materialen en nieuwste technieken. Ons team is ambitieus en staat open voor nieuwe ideeën. Iedereen heeft dezelfde interesses voor het vak en dat zie je terug in het werkplezier dat iedereen hier beleeft.   

Wat ga je doen? 

Als Elektromonteur bij UPTA techniek werk je veelal op de projectlocatie in Bergen op Zoom met een vast team van monteurs. Dat maakt je werk gevarieerd en uitdagend. Ook hebben we veel verschillende klanten waardoor je op verschillende locaties komt. Je voert reparaties en modificaties uit aan bestaande installaties. Door jouw enthousiasme weet je samen met je team nieuwe ideeën te bedenken en steeds weer de techniek te verbeteren. Natuurlijk let je goed op de klantwensen en ben je hét visitekaartje van UPTA techniek. De installaties en het onderhoud voer je uit bij o.a.: 

  • Elektrotechnische installaties; 
  • Meet-en regelsystemen; 
  • Besturingspanelen en verdeelkasten; 
  • Camerasystemen.   

Doordat je als industrieel elektromonteur een brede interesse hebt in het vak, kun je je ook op allerlei technieken ontwikkelen. Je hebt een breed specialisme en krijgt de ruimte om zelf je functie te creëren. Belangrijk is dat jij doet wat je leuk vindt en dit kunt toepassen bij de klant.  
 

Hier ga je aan de slag 

Werken bij UPTA techniek betekent werken met goed materiaal en werken voor projecten waar iedereen energie van krijgt. Er wordt voor je gezorgd, zowel privé als zakelijk. Dit houdt in dat je met goed gereedschap werkt en hier ook maandelijks een vergoeding voor krijgt om dit te onderhouden. Je wordt van top tot teen aangekleed met werkkleding en -schoenen, zodat het je aan niks ontbreekt.   

Bij UPTA techniek houden we wel van een beetje uitdaging. Als het seriewerk is, hoeft het voor ons niet. Waar we echt warm voor lopen zijn de middelgrote overzichtelijke projecten die vragen om slimme oplossingen. We hebben de luxe om de krenten uit de pap te halen.  

Je komt als elektromonteur te werken in een team van 10 monteurs. Dit team bestaat uit een enthousiaste club mannen die net zoveel passie voor het vak hebben als jij. Er is aandacht voor het inwerkproces en wij zorgen er gezamenlijk voor dat jij snel up and running bent binnen ons team.   

UPTA techniek is een gerenommeerd bedrijf op het gebied van industriële automatisering, camera techniek, service en onderhoud. We zijn gevestigd in Bergen op Zoom. In deze fulltime functie als elektromonteur werk je dagelijks van 08.00 tot 16.30 uur en krijg je extra pauzes per dag vergoed. Werkplezier en teamgeest staan bij UPTA techniek voorop.  
 

Waar jij goed in bent 

Dat jij een vakidioot bent vinden ze bij UPTA prachtig. Belangrijk vinden wij dat jij affiniteit hebt met de techniek en de wil hebt om te leren en te ontwikkelen. Door de verantwoordelijkheid die je krijgt kun je zelfstandig projecten draaien (eventueel op termijn) en haak je je collega’s aan waar nodig.  

Samengevat herken jij je in de volgende punten: 

  • MBO Elektromonteur niveau 3 of 4 of bereid om niveau 3 of 4 via UPTA te behalen; 
  • Je bent minimaal 18 jaar; 
  • Jij denkt in oplossingen, uitdagingen en kansen; 
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel.  

Wat we jou bieden 

Je krijgt alle ruimte om je als elektromonteur te (blijven) ontwikkelen en jouw mening telt. Als je bij UPTA Techniek werkt, mag je van ons ook een heleboel goede voorwaarden verwachten: 

  • Fulltime dienstverband van 40 uur per week; 
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen; 
  • Pensioenregeling via MN services; 
  • Eindejaar bonus (bij behaalde bedrijfsdoelstellingen); 
  • Opleidingsmogelijkheden;  
  • Gereedschapsvergoeding van €20,- per maand; 
  • Werkkleding en schoenen; 
  • Jaarlijks diverse uitjes en etentjes (voorbeeld: racen op Zandvoort); 
  • CAO Klein Metaal; 
  • Reiskostenvergoeding van €0,21,- per kilometer; 
  • Enthousiast en jong team.  

Past deze functie van Industrieel Elektromonteur én de werkgever UPTA techniek bij jou? Graag komen we dan met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken.