Carrière niveau: Ervaren
Haal jij als teamleider het beste uit je mensen? Staat voedsel- én Arboveiligheid hoog in het vaandel bij jou? En kan een optimale personeelsbezetting met een gerust hart aan jou overgelaten worden? Dan is deze vacature voor teamleider expeditie geknipt voor jou! Lees snel verder.
Wat ga je doen?
Als teamleider expeditie ben je het eerste aanspreekpunt voor de expeditie medewerkers en andere afdelingen. Je zorgt dat iedereen met plezier naar zijn werk komt, dat iedereen weet wat er wordt verwacht en dat problemen worden opgelost. Jouw rol kent verder de volgende verantwoordelijkheden:
- Zorgen voor een optimale inzet van je medewerkers en efficiënte indeling van de expeditie ruimte;
- Aansturen, begeleiden en motiveren van acht expeditie medewerkers. Jij haalt het beste uit je mensen;
- Verdelen van werkzaamheden, structuur aanbrengen en op dagelijkse pieken meewerken om deze op te vangen;
- Opstellen van personele planningen en hierbij afstemmen met andere afdelingen;
- Toezien op naleving van de voorschriften m.b.t. voedselveiligheid en Arbo veiligheid;
- Uitvoeren van controles en zorgen voor juistheid en volledigheid van voorraden;
- Verbetervoorstellen doen ten behoeve van om de processen en efficiency in de expeditie.
Hier ga je aan de slag
Als teamleider Expeditie kom je terecht in een familiebedrijf dat al ruim 80 jaar dé specialist is in hard fruit. Het bedrijf is door een aantal generaties van teelbedrijf uitgegroeid tot een internationale handels- en verpakkingsbedrijf. Deze werkgever is een toonaangevend in de foodbranche door de hoge kwaliteitsstandaard en ze voorzien retailers met hun eigen transport van topkwaliteit hardfruit.
Je komt te werken in een hecht familiebedrijf waarin iedereen voor elkaar klaarstaat. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Binnen de gehele organisatie heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met +/- 250 gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
Hier ben jij goed in
Als teamleider expeditie beschik je over een positieve werkmentaliteit, toon je initiatief en probeer je samen met je team een stapje verder te komen. Je bent communicatief vaardig zodat je het bedrijfsbeleid kan doorvoeren op de afdeling en intern zaken afstemt. Verder herken jij jezelf in de volgende competenties:
- In bezit van heftruckcertificaat;
- MBO werk- en denkniveau;
- Enkele jaren ervaring in een leidinggevende functie;
- Flexibele houding;
- Stressbestendig;
- Behulpzame en collegiale instelling;
- Beschikbaar om regelmatig mee te werken in de avond en in het weekend.
Dit bieden wij jou
Je komt terecht in een hecht team van cololega’s. Ieder met z’n eigen expertise maar verbonden door bevlogenheid. Deskundigheid en flexibiliteit zijn vanzelfsprekend, aangevuld met veel enthousiasme en een open mind. Er heerst een informele sfeer waarbij je samenwerkt met gedreven collega’s die elke dag samen de beste willen zijn in hardfruit!
Daarnaast bieden wij jou:
- Goede ontwikkelmogelijkheden en mogelijkheden tot het volgen van aanvullende cursussen;
- 26 vakantiedagen per jaar en een mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen;
- Een baan voor langere tijd, met uitzicht op vast dienstverband;
- Passende reiskostenvergoeding;
- Aandacht voor gezellige borrels of een BBQ met je collega’s.
Klinkt dit als jouw nieuwe baan als teamleider expeditie? Laat ons weten waarom! We vertellen je graag meer over jouw toekomstig werkgever.
Carrière niveau: Ervaren
Ben jij een geboren leidinggevende? Vertrouwd met een productieomgeving? Weet jij je team te enthousiasmeren om samen de beste resultaten te behalen? Dan is deze goedbetaalde (€ 3750 – € 5200 ex toeslagen) baan met veel vrije dagen (bijna 35) als Productieleider jou op het lijf geschreven.
Wat ga je doen?
Als Productieleider geef je leiding aan een team operators, uitgebreid met tijdelijke krachten. Jij bent de opleider en motivator voor jouw team. Je stuurt de productiewerkzaamheden aan, zodanig dat je gezamenlijk zorgt voor een optimaal verloop van het productieproces. Dit houdt onder meer in dat:
- Je zorgt voor het ontwikkelen en motiveren van jouw team;
- Je de te behalen resultaten met je team bespreekt en duidelijke uitleg geeft over de verwachtingen;
- Je erop toe ziet dat de juiste voorbereidingen op tijd worden getroffen;
- Je de werkzaamheden a.d.h.v. opdrachten, procedures, specificaties en geldende normen coördineert en aanstuurt;
- Je erop toe ziet dat storingen en afwijkingen tijdig wordt gesignaleerd en dat de juiste maatregelen worden getroffen om verstoringen structureel te verhelpen;
- Je zorgt voor de afstemming en overleg met toeleverende, opvolgende en ondersteunende afdelingen, zoals Inpak, Logistiek, QC en Planning;
- Je verbetermogelijkheden signaleert, hiertoe voorstellen doet en bijdraagt aan de implementatie hiervan.
Het is de wens om van 2 naar 3 ploegen te gaan in de nabije toekomst.
Hier ga je aan de slag
Als Productieleider kom jij terecht bij een echt familiebedrijf wat gestuurd wordt door professionals. Met zestig jaar ervaring in het verduurzamen, maken zij producten voor Europese retail partners. Het is een familiebedrijf die actief zijn in het verduurzamen van fruit, groenten en peulvruchten. Deze producten vind je in het conserven schap en in de koeling van de supermarkt. Het is een dynamisch bedrijf dat gebruik maakt van nieuwe technologieën die tevens efficiency vooropstellen.
Waar jij goed in bent
- Ambitie tot het geven van leiding en begeleiden/coachen van mensen;
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je bent proactief, resultaatgericht en toont eigenaarschap;
- Een MBO4 werk- en denkniveau middels werkervaring of opleiding;
- Kennis van geautomatiseerde processen;
- Affiniteit met de voedingsmiddelenindustrie;
- Technische kennis van productiemachines en de materialen en producten die deze verwerken.
Wat wij jou bieden
- Een goed salaris van € 3750 – 5200 exclusief toeslagen o.b.v. een fulltime dienstverband;
- Een vaste eindejaarsuitkering van 4,25%;
- 25 vakantiedagen en 9,5 ADV- dagen;
- Overige goede primaire & secundaire arbeidsvoorwaarden volgens CAO voor de groente- en fruit verwerkende industrie;
- Persoonlijke begeleiding middels een ontwikkelplan, waarbij je ondersteuning krijgt van de Business trainer;
- Doorgroeimogelijkheden;
- Een persoonlijk account bij het trainingsplatform GoodHabitz;
- Korting op producten in de personeelswebshop.
Is dit jouw baan als Productieleider? Mooi! Stuur je cv naar Christel, we stellen je graag voor.
Carrière niveau: Ervaren
Hygiëne en veiligheid zijn twee onderwerpen waar jij graag mee bezig bent. Als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering ben je onderdeel van het kwaliteitsteam en word je een ware ambassadeur van deze belangrijke waarden.
Wat ga je doen?
Je bent als Specialist verantwoordelijk voor het beheer van alle systemen met betrekking tot Specificatiebeheer. Je zorgt ervoor dat alle product- en grondstofinformatie altijd nauwkeurig en actueel is in het geavanceerde KMS systeem (kwaliteitsmanagementsysteem). Jij bent in deze rol de sleutel van het succes!
Naast het actueel houden van de informatie in het systeem, heb je ook een cruciale rol in het beheren en coördineren van het systeem wanneer producten veranderen, nieuwe samenstellingen krijgen of wanneer er een splinternieuw product wordt gelanceerd. Je werkt in deze rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering nauw samen met verschillende afdelingen binnen de organisatie. Dit om ervoor te zorgen dat de hoogste kwaliteitsstandaarden worden nagestreefd.
Hier ga je aan de slag
Dé maaltijdbereider van Nederland, dat is waar jij als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering aan de slag gaat. Deze werkgever is gevestigd in Oude-Tonge en zorgt ervoor dat er verse maaltijden worden geleverd bij klanten. Ze bereiden op een specifieke manier waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.
Je komt te werken in een prachtig kookatelier in Oude-Tonge. Daar zet een toegewijd team van 65 tot 100 medewerkers zich in voor de groei van het bedrijf. Ze hebben plezier in wat ze doen, maar verliezen nooit het eindresultaat uit het oog. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten. Je komt terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan.
Waar jij goed in bent
Je weet in je rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering de juiste prioriteiten te stellen en werk je graag samen met je collega’s. Daarnaast herken jij je in de volgende punten:
- Afgeronde opleiding in de richting van Voeding & Diëtetiek, Levensmiddelentechnologie of vergelijkbaar. Of vergelijkbaar niveau door opgedane werkervaring in de kwaliteitszorg levensmiddelindustrie;
- Minimaal 3 jaar ervaring in de voedingsmiddelsector;
- Ervaring met databases en Office;
- Je hebt een proactieve instelling, bent accuraat, zelfstandig en stressbestendig.
Wat wij je bieden
Je komt als Specialist te werken bij een mooie werkgever in Oude-Tonge. Samenwerken en werkplezier staat bij deze werkgever hoog in het vaandel. Je mag daarnaast het volgende verwachten.
- Uitzicht op een vast contract;
- Een dynamische functie voor 32 uur per week;
- Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
- 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
- Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
- Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.
Ben jij de nieuwe Specialist Specificatiebeheer en Etikettering? Stuur je gegevens op naar Marissa Andries en zij komt graag met je in contact.
Carrière niveau: Ervaren
Techniek is op jouw lijf geschreven. Als Senior Werkvoorbereider in Roosendaal ben jij degene die vooruitkijkt en voorbij de gevolgen van bepaalde handelingen kijkt. Als ervaren Werkvoorbereider snap jij hoe de processen werken en speel jij een cruciale rol in het geheel. Nieuwsgierig? We vertellen graag meer!
Wat ga je doen?
In deze functie ben je betrokken bij de aansturing voor de productie van de verschillende landbouwmachines. Als Senior Werkvoorbereider ben jij verantwoordelijk voor het bewaken van de planning van de productie van de diverse onderdelen voor de landbouwmachines. Jij zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, voordat de productie begint. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Het aansturen van een team van 2-3 man;
- Het invoeren van orders in ons geautomatiseerde ERP-systeem;
- Het vergelijken van ingevoerde machinespecificaties;
- Het controleren van bestaande tekeningen en bij het signaleren van verschillen gereviseerde, aangepaste of nieuwe tekeningen toevoegen aan het ERP-systeem;
- Het controleren en bewaken van de planning;
- Het afstemmen van afwijkingen en wijzigingen, zowel intern als extern, en deze verwerken in het systeem;
- Het programmeren van de lasersnijmachine in samenwerking met collega’s.
Hier ga je aan de slag
Onze opdrachtgever is een innovatief en toonaangevend bedrijf dat landbouwmachines voor industrieel verwerkte groenten, aardappelen, fruit en zaadmaïs ontwikkelt en produceert. Daarnaast leveren zij productlijnen in de mesttechniek en ruwvoerwinning. Ze leveren de machines in meer dan 40 landen wereldwijd aan telers, veehouderijen, loonwerkers en voedselverwerkende bedrijven. Het is een internationale organisatie met in totaal ruim 800 medewerkers, verdeeld over 6 fabriekslocaties en 13 servicelocaties in Noord- en Zuid-Amerika, Frankrijk, Engeland en Nederland. Het hoofdkantoor staat in Roosendaal.
Je werkt veel samen met verschillende afdelingen. Jij werkt in een team met drie collega werkvoorbereiders. Ze voegen jou als Senior Werkvoorbereider graag toe aan het team, waarbij jij ook echt de kartrekker mag zijn.
Bij deze werkgever hangt een familiegevoel en is er een informele werksfeer.
Waar jij goed in bent
Je hebt een sterke affiniteit met techniek, dit kan ook in je hobby’s naar voren komen. Je bent als Senior Werkvoorbereider sociaal vaardig en gaat gerust bij vragen in gesprek met de engineers, plaatwerkerij, constructie, montage of spuiterij. Andersom ben je toegankelijk en zullen zij ook naar jou toe komen met hun vragen. Daarnaast breng je mee:
- HBO/MBO+ diploma, bijv. in de richting van Werktuigbouwkunde;
- Je kunt snel overweg met ERP-systemen en overziet de verschillende processen;
- Je bent een kei in plannen. De productie uren worden gepland waarbij je rekening moet houden met de orders en de capaciteit;
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie, bij voorkeur in een productiebedrijf;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Wat wij jou bieden
Ga jij als Senior Werkvoorbereider bij dit bedrijf aan de slag, dan kom je terecht bij een fijne werkgever. Wij bieden je een zelfstandige functie met ruimte voor eigen inbreng in een snelgroeiend en stabiel bedrijf met mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast kun je rekenen op;
- Een salaris passend bij jouw opleiding en ervaring;
- Fulltime dienstverband van 32 tot 40 uur in de week;
- 27 vakantiedagen én 13 ATV dagen;
- Goed pensioen;
- Reiskostenvergoeding;
- Een informele werksfeer;
- Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling door middel van cursussen en opleidingen;
- Jaarlijkse feesten; zomer barbecue, personeelsfeest en kerstborrel;
- Veel Brabantse gezelligheid.
Enthousiast geworden over de rol van Senior Werkvoorbereider? Dan ben jij de nieuwe collega die wij zoeken! Stuur je motivatie naar Christel, want ze kijkt er naar uit om kennis te maken.
Carrière niveau: Ervaren
Als Werkorganisator op de afdeling Service & Onderhoud ben je deels binnen en deels buiten aan het werk. We bieden een uitdagende functie waarbij opnemen van woningen, inspecteren, plannen en kwaliteitscontrole een aantal belangrijke taken zijn. Mogen we jou binnenkort toevoegen aan het team?
Wat ga je doen?
Met diverse woningcorporaties zijn langdurige samenwerkingsverbanden opgebouwd, gebaseerd op vertrouwen. De verantwoordelijkheid van deze organisatie omvat het dagelijks onderhoud van woningen, waaronder reparaties, mutaties en renovaties van badkamers, keukens en toiletten. Terwijl de uitvoerder hoofdzakelijk de mutaties en reparaties beheert, richt jij je als Werkorganisator / Werkvoorbereider vooral op het organiseren van renovaties bij bewoners thuis. Vanaf de intake met de bewoner tot de kwaliteitscontrole ben je betrokken bij het proces, zodat de bewoner tevreden is met de renovatie.
Jouw taken op een rijtje:
- Het plannen van afspraken met bewoners;
- Het technisch opnemen en uitwerken van keuken, badkamer of toilet;
- Het maken van keuzes (keuken, tegels) met bewoners;
- Het plannen en aansturen van onze bouwpartners;
- Het plannen van onze collega’s (vaklieden);
- Het bestellen van alle benodigde materialen;
- Het uitvoeren van kwaliteitscontroles;
- Het uitvoeren van inspecties bij complexere reparaties.
Hier ga je aan de slag
Als Werkorganisator Service & Onderhoud bij deze werkgever maak je deel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, eerlijk, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.
Jouw werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen.
Omdat steeds meer woningcorporaties graag gebruik maken van de afdeling Service & Onderhoud, is deze werkgever op zoek naar een enthousiaste Werkorganisator. Je zult veel werkzaam zijn in de omgeving Roosendaal.
Waar jij goed in bent
Met jouw ervaring in de bouw beschik je over de kennis die nodig is voor deze functie van Werkorganisator Service & Onderhoud. Jouw positieve instelling werkt aanstekelijk bij collega’s. Met een positieve vibe denk jij vooral in oplossingen en weet je scherp te blijven in een soms hectische omgeving.
Ook kan jij je vinden in de volgende punten:
- Jouw communicatieve en sociale vaardigheden zijn goed ontwikkeld en je beschikt over de nodige zelfkennis;
- Je durft mensen aan te spreken;
- Je bent gestructureerd;
- Het werken in verschillende softwarepakketten (projectadministratie) gaat je
- gemakkelijk af.
Wat wij je bieden
Je komt als Werkorganisator Service & Onderhoud te werken bij een fijne, informele werkgever. Professioneel, maar zeker ook met humor en betrokkenheid. Ook mag je het volgende verwachten:
- Een jaarcontract op basis van detachering en bij goed functioneren een vast contract;
- Een bedrijfsvervoermiddel;
- Marktconform salaris volgens de Bouw-cao;
- 45 vakantiedagen, flexibel in te delen;
- Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
- Aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling (persoonlijk budget);
- 180 leuke collega’s waar we geregeld iets gezelligs mee organiseren!
Ben jij enthousiast geworden na het lezen van deze vacature voor Werkorganisator Service & Onderhoud? Graag verwelkomen we je in het team! Stuur je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact.
Carrière niveau: Ervaren
Ben jij iemand die problemen signaleert en er diep op induikt om ze op te lossen? Aandacht voor details en kwaliteitsgericht, dat ben jij als IT Professional Software en Data beheer in Terneuzen.
Wat ga je doen?
Je bent als IT Professional Software en Data Beheer verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhouden en beheren van belangrijke bedrijfsapplicaties en databases. Wanneer eer incidenten zijn, ben jij degene die ze gaat analyseren en oplossen en zoekt uit wat er voor een volgende keer anders gedaan kan worden. Ook werk je mee aan implementaties van nieuwe systemen. In je rol als IT Professional ben je daarnaast bezig met het optimaliseren van bedrijfsprocessen door middel van rapportages en ETL-oplossingen.
Jouw verantwoordelijkheden zijn verder:
- Ontwikkelen en onderhouden van MS SQL server databases en datawarehouses;
- Programmeren en beheren van SQL-oplossingen;
- Ontwikkelen van rapportages in MS SQL Report Builder, Power BI en Tagetik;
- Realiseren van EDI-oplossingen in VB.NET, SOAP/XML en BizTalk;
- Meewerken aan projecten voor de implementatie of aanpassing van ERP-systemen zoals Dynamics AX, Exact Synergy en AFAS.
Hier ga je aan de slag
Je komt als IT Professional Software en Data Beheer te werken bij een concern met meer dan 40 dochterondernemingen en een historie van 110 jaar. Zij zijn leverancier en producent van bouwgrondstoffen, eindproducten en diensten ten behoeve van de bouw. Als echt Zeeuws-Vlaams familiebedrijf zijn zij altijd op zoek naar kansen en mogelijkheden, zowel voor onze mensen als voor het concern. Maatschappelijk verantwoord ondernemen staat bij hen hoog in het vaandel en ze houden zich onder andere actief bezig met CO2-vermindering en -compensatie.
Je werkt in een klein, hecht team van twee personen. Een daarvan heeft veel kennis van de organisatie, want deze persoon werkt al 25 jaar bij de werkgever. Ter uitbreiding voegen ze graag iemand toe aan het team.
Waar jij goed in bent
Jij bent een nieuwsgierige IT Professional die op een oplossingsgerichte manier te werk gaat. Jij zoekt graag dingen tot de bodem uit, zodat problemen niet vaker voorkomen maar snel opgelost worden. Hierdoor heb je aandacht voor details en ben je kwaliteitsgericht. Door je ervaring in het vak weet je al hoe bepaalde systemen werken en heb je de functie snel onder de knie. De volgende punten sluiten dan ook op jou aan:
- Hbo- werk- en -denkniveau bij voorkeur in de richting van Bedrijfskundige Informatica, Software Development of Business Intelligence;
- Kennis van ETL-processen, EDI en BizTalk;
- Ervaring met ERP-systemen zoals Dynamics AX, Exact Synergy en AFAS;
- Basiskennis van financiële en administratieve processen is een pré;
- Goede communicatieve vaardigheden en in staat om zowel functionele als technische ontwerpen te documenteren.
Wat we je bieden
Jouw werkdag als IT Professionals Software en Data beheer zal nooit hetzelfde zijn. Er kunnen ad hoc taken tussenkomen en natuurlijk ben je bezig met optimalisaties. Je komt te werken in een fijne werkomgeving en mag het volgende verwachten:
- Een uitdagende en afwisselende baan met veel ruimte voor eigen initiatieven;
- Een salaris dat past bij jouw kennis en (werk)ervaring;
- Pensioenopbouw;
- Reiskostenvergoeding;
- Een fulltime functie van 40 uur in de week;
- Minimaal 25 vakantiedagen;
- De mogelijkheid trainingen en/of opleidingen te volgen die jou helpen verder te groeien binnen je functie of binnen het bedrijf;
- Een warm welkom in een enthousiast en betrokken team waarbij ze de tijd nemen om je alles te vertellen over de bedrijven, afdelingen en missie.
Mogen we jou toevoegen aan het team als IT Professional Software en Data Beheer in Terneuzen? Wij leren jou graag kennen, dus stuur je gegevens naar Marissa en zij doet de rest!
Carrière niveau: Ervaren
Werk je graag aan kleinschalige projecten binnen woningcorporaties, bedrijven en ziekenhuizen? Als Werkvoorbereider/Calculator voegen we je graag toe aan het team bij deze fijne werkgever. Wij vertellen je er graag meer over.
Wat ga je doen?
Als Werkvoorbereider/Calculator ben jij verantwoordelijk voor het zelfstandig opstellen van offertes en de werkvoorbereiding van middelgrote servicebonnen. Je werkt aan kleinschalige projecten voor de vaste klanten, zoals woningcorporaties, bedrijven en ziekenhuizen. Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
- Het zelfstandig maken van offertes voor middelgrote servicebonnen;
- Het zelfstandig maken van offertes, plannen en voorbereiden van bonnen en kleine projecten voor vaste klanten;
- Werkvoorbereiding voor middelgrote project samen met een projectteam;
- Contact onderhouden met vaste klanten.
Als Werkvoorbereider/Calculator kleinschalige projecten ben je bijvoorbeeld bezig met het opstellen van offertes voor herstel na een lekkage in een kantoorgebouw of het verbouwen van behandelkamers bij een huisarts. Ook het voorbereiden van middelgrote projecten, zoals de verbouwing van een kantoorpand of ziekenhuispoli, valt onder jouw taken.
Hier ga je aan de slag
Als Werkvoorbereider/Calculator bij deze werkgever maak je deel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, eerlijk, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.
Jouw werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen. Bij hen staan persoonlijk contact, kwaliteit en een lange termijn samenwerking centraal.
Omdat ze de (functie)rollen effectiever en vernieuwender in willen zetten, voegen ze graag een Werkvoorbereider/Calculator kleinschalige projecten toe aan het team.
Waar jij goed in bent
Jij bent iemand met een positieve instelling die graag denkt in oplossingen en in kansen. Met je sociale en communicatieve vaardigheden zorg je ervoor dat je collega’s graag met je samenwerken en het werk helder uitgevoerd wordt. Niet alleen voor je collega’s, maar ook voor klanten ben jij een fijne Werkvoorbereider/Calculator door je service- en klantgerichte houding. Verder herken jij je in het volgende:
- Je bent betrokken, neemt initiatief en werkt gestructureerd, zelfs in hectische situaties.
- Je hebt ervaring in de bouw, specifiek in werkvoorbereiding en calculatie.
- Je bent vaardig in Autocad (Revit) en kunt goed tekeningen maken en interpreteren.
Wat we je bieden
- Een jaarcontract op basis van detachering en bij goed functioneren een vast contract;
- Een leaseauto bij een vast contract;
- Een fulltime dienstverband;
- Marktconform salaris volgens de Bouw-cao;
- 40 vakantiedagen, flexibel in te delen;
- Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
- Mogelijkheid om deels thuis te werken;
- Aandacht en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling, inclusief een persoonlijk opleidingsbudget;
- 170 leuke collega’s met wie we regelmatig gezellige activiteiten organiseren!
Zie jij jezelf al aan de slag gaan als Werkvoorbereider/Calculator Kleinschalige Projecten en wil je deel uitmaken van het enthousiaste team? We kijken ernaar uit om jou te ontmoeten en te ontdekken hoe we samen kunnen bijdragen aan het succes.
Carrière niveau: Ervaren
Jij bent een Productiecoördinator die kan verbinden en in staat is om procesmatig te werken. Je productieteam van ongeveer 10 medewerkers weet je mee te nemen en betrokken te houden. Met mooie voorwaarden die hier tegenover staan, voegen ze jou graag toe aan het team.
Wat ga je doen?
Jij werkt als Productiecoördinator aan de uitvoering van het beleid. Dit doe je samen met de Bedrijfsleider. Je beheert en controleert de milieu- en veiligheidsvoorschriften en doet voorstellen ter verbetering van procedures en processen. Ook draag je zorg voor de orde en veiligheid in de fabriek volgens de 6S-methodiek. Veiligheid is een belangrijke pijler. Verder vallen onder jouw werkzaamheden:
- Je bewaakt de voortgang van de productie en je zorgt ervoor dat alles veilig verloopt;
- Je maakt productieplanningen en je ondersteunt bij de uitvoering hiervan;
- Je plant regulier onderhoud in samen met de bedrijfsleider;
- Je zorgt voor goede communicatie binnen de productiehal en met het buitenterrein.
Hier ga je aan de slag
Je komt als Productiecoördinator te werken bij de fabriek in Kamperland. Deze organisatie levert voorgespannen betonnen heipalen in alle afmetingen met vrijwel geen beperkingen in lengte of extra voorzieningen voor de woning- en utiliteitsbouw. Ook kun je denken aan bijvoorbeeld de Betuweroute, Westerscheldetunnel en andere grote infrastructurele werken. Ze leveren niet alleen heipalen, maar verzorgen ook het volledige heiwerk.
Dit bedrijf heeft meer dan 45 zusterondernemingen en is al meer dan 110 jaar verankerd in de bouw.
In Kamperland bestaat het team uit productiepersoneel en kantoormedewerkers. In de productie werk je samen met 10 productiemedewerkers en op kantoor zitten 5 collega’s: directie, bedrijfsleider, werkvoorbereiding, planning en financiën.
Waar jij goed in bent
Als Productiecoördinator in Kamperland heb je aandacht voor veiligheid. Jij bent gewend om binnen een bepaalde structuur te werken, zoals met een dagstart binnen de productie. Het team waarmee je samenwerkt werkt al lange tijd op dezelfde manier. Jij weet goed een balans te vinden tussen deze huidige manier van werken en eventueel efficiëntere opties. Door je heldere en duidelijke communicatie zorg je voor verbinding en begrip, zowel voor jouzelf als onderling in het team. Verder:
- Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
- Ongeveer vijf jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een productieomgeving;
- Je hebt kennis van interne bedrijfsprocessen en hoe deze te optimaliseren;
- Je hebt affiniteit met de bouwwereld;
- Je hebt aansturende kwaliteiten en het vermogen om medewerkers te enthousiasmeren.
Wat we je bieden
Je komt als Productiecoördinator te werken bij een fijne werkgever. Er hangt een informele sfeer met korte lijnen. Je mag verder dan ook het volgende verwachten:
- Goed salaris;
- 27 vakantiedagen;
- 12 ATV dagen;
- Duurzame inzetbaarheidsdagen vanuit de cao voor de betonproductenindustrie;
- Reiskostenvergoeding van €0,23 cent per km met een max van 30 km enkele reis;
- Eindejaarsuitkering van 3,5% van het bruto jaarsalaris;
- Pensioenvoorziening vanuit de cao voor de betonproductenindustrie;
- Een warm welkom in jouw nieuwe team. Ze nemen de tijd je alles te vertellen over de processen, afdelingen en missie;
- Alle ruimte om mee te denken met productinnovaties en ontwikkelingen.
Ben jij enthousiast geworden over de functie van Productiecoördinator? Wij maken graag kennis met je en kijken er naar uit je te ontmoeten. Je kunt gemakkelijk je gegevens hieronder achter laten of solliciteren via Whatsapp.
Carrière niveau: Ervaren
Heb jij leidinggevende ervaring en wil je dit inzetten bij een mooie organisatie in de voedingsmiddelenindustrie? Als Coördinator Assemblage ben jij de drijvende kracht achter de assemblage-afdeling.
Wat ga je doen?
In je rol als Coördinator Assemblage ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de dag- en weekplanning. Hierbij zorg je ervoor dat producten tijdig, volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en tegen optimale kosten worden geproduceerd. Alert zijn op afwijkingen en knelpunten in de werkprocedures is wat jij doet. Kleine aanpassingen of grotere verbeteringen, jij staat altijd klaar om deze te signaleren.
Als Coördinator Assemblage sta jij klaar om je team te motiveren het beste uit zichzelf te halen. Samen met je team stroop je de mouwen op om continue groei en ontwikkeling na te streven. Jij hebt daar een essentiële rol in.
Hier ga je aan de slag
Je komt als Coördinator Assemblage te werken bij een werkgever in de foodbranche, namelijk dé maaltijdbereider van Nederland, gevestigd in Oude-Tonge. De maaltijden worden op een specifieke manier bereid, waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.
In Oude-Tonge kom je terecht in een prachtig kookatelier. Het toegewijde team bestaan uit ongeveer 65 tot 100 medewerkers die zich inzetten voor de groei van het bedrijf. Samen successen behalen en vieren is wat ze graag doen. Naast plezier in het werk, houden ze altijd het einddoel in de gaten. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten.
Ter uitbreiding voegen ze jou graag toe aan het team.
Waar jij goed in bent
Jij hebt de skills om actiegericht, kwaliteitsgericht en resultaatgericht te handelen. Als Coördinator Assemblage ben je in staat om eigenaarschap te tonen. Daarnaast herken je je in de volgende punten:
- Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
- Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende rol binnen de foodbranche;
- Je hebt kennis over kwaliteitssystemen, voedselwetgeving en productieprocessen binnen de foodbranche;
Wat we jou bieden
Je komt als Coördinator Assemblage terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan. Je mag dan ook het volgende verwachten:
- Uitzicht op een vast contract;
- Een fulltime functie voor 40 uur per week;
- Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
- 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
- Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
- Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.
Mogen we jou toevoegen aan het team in Oude-Tonge als Coördinator Assemblage? Graag komen we met jou in contact! Stuur je CV en contactgegevens naar Marissa Andries, zodat ze kennis met je kan maken.
Carrière niveau: Ervaren
Ben jij iemand die kansen ziet? Iemand die nieuwe business binnenhaalt en ziet hoe de markt in elkaar steekt? Wellicht ben jij de nieuwe Acquisitie Manager in Breda! Deze werkgever/organisatie heeft stevige ambities om het netwerk van tankstations te laten groeien.
Wat ga je doen?
Als Acquisitie Manager ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van het landelijke acquisitieproces. Je hebt een sterke visie op ontwikkelingen in de vastgoedmarkt, concepten en exploitatiemogelijkheden. Je maakt deel uit van het Retail team en draagt bij aan het realiseren van acquisitie- en groeidoelstellingen.
Je brengt de markt volledig in kaart. Dat doe je door:
- Grondig marktonderzoek.
- Contacten op te bouwen en te onderhouden met brancheverenigingen en andere relevante netwerken en belangenorganisaties.
- Haalbaarheidsstudies uit te voeren naar potentiële locaties.
Ook zorg je ervoor dat je een volledig en scherp inzicht hebt in:
- Welke partijen in de komende periode/jaren beschikbaar komen.
- Welke stappen vanuit de organisatie nodig zijn, en op welk moment.
Om deze organisatie/dit merk in een leidende positie te houden, onderhoud je regelmatig contact met potentiële overnamekandidaten. Je voelt aan welke acties op welk moment nodig zijn om tot een overeenkomst te komen. Je werkt hierin natuurlijk veel samen met het retail team, zoals accountmanagers van anderen entiteiten, waarmee je regelmatig informatie uitwisselt en opvolgt.
Hier ga je aan de slag
Jouw nieuwe werkgever is een snelgroeiend bedrijf met een groot netwerk aan tankstations. Maar de ambities rijken nog veel verder dan waar zij vandaag de dag staan. Inmiddels zijn er 100 tankstations in Nederland, maar dit aantal zal de komende jaren nog flink toenemen. In totaal zijn er 700 mensen werkzaam door heel Nederland.
Jij komt als Acquisitie Manager te werken op het kantoor in Breda, maar zul je natuurlijk veel onderweg zijn. Binnen het bedrijf heerst een prettige en informele sfeer. Er wordt hard gewerkt maar er is ook zeker ruimte voor het menselijke aspect! Denk hierbij aan iets lekkers met Pasen, een bedrijfsfeest voor alle medewerkers met partners maar ook een gunstige pensioenregeling voor alle medewerkers.
Waar jij goed in bent
Jij hebt als Acquisitie Manager ervaring in de wereld van bedrijfsovernames binnen het MKB. Dat kan zijn in de rol van bedrijfsmakelaar of binnen de vastgoed branche. Je hebt hierdoor ook de nodige ervaring opgedaan met het waarderen van bedrijven, de vastgoedmarkt, vastgoedconcepten en exploitatiemogelijkheden. Je beschikt dan ook over uitstekende netwerk-skills en een gezonde dosis overtuigingskracht. Met je commerciële overtuigingskracht en sterke onderhandelingsvaardigheden weet je doelstellingen te behalen en help je mee de organisatie te laten groeien. Verder neem jij mee:
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een (enigszins) vergelijkbare rol;
- Je hebt een minimaal een afgeronde Bachelor richting Bedrijfseconomie, Vastgoed & Makelaardij, Corporate Finance of vergelijkbaar;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en schrift;
- Je hebt ervaring met het opstellen van DCF berekeningen en je hebt enige juridische kennis op gebied van huurcontracten;
- Je bent cijfermatig sterk en hebt strategisch inzicht.
Wat we je bieden
Graag verwelkomen we je in het team in Breda als Acquisitie Manager. Je mag hiervoor natuurlijk een aantal mooie voorwaarden verwachten, zoals:
- Salaris tussen de €4500,- en €5000,- bruto per maand op fulltime basis;
- 26 vakantiedagen op fulltime basis;
- Telefoon, laptop en leaseauto;
- Gunstige pensioenregeling met beperkte eigen bijdrage (2%);
- Interne cursussen en trainingen;
- Onderdeel van een sterk groeiende organisatie waar je een mooie bijdrage aan kunt leveren;
- Werken in een gezellig en ambitieus team;
- Je eigen Personeelspas, waarmee je aanzienlijke korting op brandstof, carwash, smeermiddelen en verse broodjes krijgt!
Grijp jij je kans voor deze functie van Acquisitie Manager? Wij komen graag met je in gesprek om je beter te leren kennen.