Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Een goed salaris, ontspannen werksfeer en de mogelijkheid om thuis te werken. Ben jij als inside sales medewerker toe aan de volgende stap in je carrière en spreekt dit je aan? Lees dan nu verder!

Wat ga je doen?

Jij bent als inside sales medewerker verantwoordelijk voor diverse taken. Zo maak je offertes, calculeer je tarieven en ondersteun je de commercieel manager met het maken van presentaties en voorbereidingen. Heb je ambitie om door te blijven groeien? Geen probleem! Dat kan bijvoorbeeld richting de outside sales (buitendienst). 

Jouw taken als inside sales medewerker zijn o.a.: 

  • Tarieven calculeren en analyseren;
  • Het zelfstandig ontwikkelen en uitbouwen van klanten en uitwerken en coördineren van tenders en offertes;
  • Het internationaal contact onderhouden met andere zusterbedrijven in Europa;
  • Communicatie en samenwerking met operationele afdelingen;
  • Het maken van marktanalyses;
  • Marketing taken, zoals zichtbaar maken van de organisatie via social media.

Je bent de rechterhand en dus ondersteunend aan de Commercieel Manager. 
 

Hier ga je aan de slag

Dit familiebedrijf is een Europese logistiek dienstverlener met het hoofdkantoor gevestigd in Frankrijk. De organisatie waar jij als Inside Sales medewerker aan de slag gaat is gevestigd in Moerdijk. Deze organisatie is gericht op het organiseren van transportdiensten over de weg en intermodaal door geheel Europa voor haar klanten. Deze klanten zijn voornamelijk actief in de (petro) chemische- en foodindustrie. 

Je komt te werken bij een leuke, sociale werkgever die bezig is met de toekomst. Je werkt nauw samen met de Commercieel Manager. Daarnaast heb je natuurlijk contact met je collega’s van andere afdelingen, zoals: customer service medewerkers, planners, chauffeurs en de facturatie. In totaal werken er ongeveer 40 collega’s op kantoor in Moerdijk. 

Vanwege groei staat deze vacature open. 

Waar jij goed in bent

Heb je ervaring in een soortgelijke functie? Dan is deze vacature van Inside Sales medewerker passend. Maar ook als je graag een overstap maakt naar een andere rol in de transportsector, komt deze werkgever graag met je in contact. Met je kennis of ervaring in de sales weet je het belang van goede klantcontacten en zie je kansen om te verbeteren. Dit doe je met jouwe nuchtere, bescheiden persoonlijkheid. 

Belangrijk is dat jij de wil hebt om te leren. Er wordt tijd voor je vrijgemaakt om je alles te leren en te blijven ontwikkelen. Jouw flexibele instelling sluit daar heel goed bij aan. 

Als inside sales medewerker herken jij jezelf grotendeels in de volgende vaardigheden:

  • HBO werk en/of denkniveau;
  • Affiniteit binnen de transportsector;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Spreek je Frans, dan is dat een pré;
  • Excel en MS Office kennen geen geheimen voor jou;
  • In staat om op verschillende niveaus te communiceren.

Wat we jou bieden 

Deze organisatie kent korte communicatielijnen en voelt als een thuis. Loyale collega’s die er al een tijdje werken helpen je graag en iedereen staat voor elkaar klaar. Er hangt een no nonsene cultuur, waarbij er hard wordt gewerkt, maar ook zeker met elkaar wordt gelachen. Je mag dan ook als inside sales medewerker het volgende verwachten:

  • Een goed salaris tussen de €3500,- en €4500,- bruto per maand op fulltime basis; Dit is afhankelijk van wat jij meebrengt aan kennis en ervaring; 
  • Een fulltime of parttime dienstverband (32 – 40 uur);
  • Een zelfstandige en uitdagende functie, binnen een snel groeiend internationaal familiebedrijf;
  • 24 vakantiedagen;
  • 3,5 ADV dagen; 
  • CAO beroepsgoederenvervoer;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
  • Mogelijkheid om thuis te werken;
  • Je bent in het bezit van eigen vervoer; 
  • Flexibele werktijden in overleg; 
  • De vrijheid in jouw eigen werk; 
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Regelmatig personeelsfeestjes, aantal keren per jaar foodtrucks op locatie en er wordt genoeg georganiseerd zoals met Sinterklaas en Kerst;
  • Een ontspannen werksfeer, korte lijnen en platte organisatie.

Ben je nieuwsgierig geworden naar deze functie voor inside sales medewerker? Solliciteer dan direct bij Marissa! Zij vertelt je graag meer over dit mooie bedrijf en deze leuke baan.
 

Houd jij van zorgvuldigheid en ben jij degene die zorgt dat alle puntjes op de i staan? Heb jij veel affiniteit met cijfers? Dan ben jij wellicht de nieuwe medewerker facturatie! 

Wat ga je doen?

In de functie van medewerker facturatie kom je te werken binnen hun team ‘Invoicing’ welke bestaat uit 8 team members en een teamleider. In deze rol ben je samen met het team verantwoordelijk voor alle facturatiewerkzaamheden van de gehele groep. Tevens draag je zorg voor de voorbereiding van alle (route)documentatie voor onze chauffeurs.
De dagdagelijkse werkzaamheden zullen bestaan uit:

  • Voorbereiden van de documentatie voor eigen chauffeurs;
  • Controleren, verwerken en digitaal archiveren van afleverbonnen;
  • Verwerken van pakbonverschillen en retouren;
  • Opstellen van klantfacturatie en creditnota’s.

Hier ga je aan de slag: 

Je komt terecht bij een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf. Het eenvoudige basis idee om te starten met verkoop van banden aan de particulier tegen scherpe prijzen was slechts het begin van het realiseren van het uiteindelijke doel; het nationaal en internationaal distribueren van autobanden en later ook wielen. 
Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail. De financiële administratie van deze werkmaatschappijen zit gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Moerdijk.

Waar jij goed in bent:

Voor onze afdeling Invoicing zijn wij op zoek naar een flexibel en praktisch ingestelde professional die van aanpakken weet. Bij voorkeur ben je fulltime, maar minimaal 32 uur beschikbaar. Daarnaast ben je minimaal één avond in de week en incidenteel op zaterdag beschikbaar. Verder beschik je over:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring met financieel administratieve werkzaamheden is een pré;
  • Kennis  van de Nederlandse taal, Engels is een pré;
  • Kennis heeft van Microsoft office, m.n. Excel.

Wat bieden wij?

Wij bieden een werkomgeving waar in teamverband en in een open en informele sfeer wordt samengewerkt. Naast een goed salaris bieden wij ook een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Een goed salaris, een maximum van € 3000,00 bruto per maand afhankelijk van kennis en ervaring; 
  • Een direct contract bij onze opdrachtgever met uitzicht op een vaste aanstelling; 
  • Reiskostenvergoeding;
  • 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • 8% Bruto vakantiegeld;
  • Winst- en prestatieafhankelijk eindejaarsuitkering;
  • Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
  • Elke dag een heerlijk verse lunch voor maar € 2,45 per lunch;
  • Middelloon pensioenregeling (60% inleg werkgever).

Ben jij de Medewerker facturatie die wij zoeken? Wie weet drinken we binnenkort een kopje koffie met elkaar ter kennismaking! 

 

Storingen verhelpen en inspecties uitvoeren is wat jij dagelijks doet als Monteur Technische Dienst bij deze supermarktketen in Roosendaal. Samen bouwen aan de toekomst van discount is waar ze voor staan. Deze functie is in dagdienst. 

Wat ga je doen?

Als Allround Monteur zorg je voor een goede werking bij al de transportmiddelen in de winkel én het distributiecentrum. Het oplossen van storingen valt onder jouw verantwoordelijkheid. Je doet dit vanaf het analyseren van het probleem tot aan het uitvoeren van de door jou bedachte oplossing. 

Jouw taken bestaan verder uit:

  • Uitvoeren van periodieke inspecties volgens de geldende normen en richtlijnen;
  • Je beheert het actuele overzicht van de voorraad en het verloop van de hulpmiddelen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het keuringsproces, waarbij je de wettelijke keuringen uitvoert, rapporteert en noodzakelijke aanpassingen doorvoert. 

Hier ga je aan de slag

Jij bent als Monteur Technische Dienst werkzaam bij het distributiecentrum van een groeiende supermarktketen. Naast het distributiecentrum ben je ook aanwezig in een de winkels in de regio als monteur. 

Je werkt nauw samen met je collega monteur. Samen vormen jullie een tweemans-team. 
 
Werken bij dit bedrijf betekent uitgedaagd worden om het maximale uit de organisatie, je team en jezelf te halen. Daar staat tegenover dat vanuit een mensgerichte benadering gekeken wordt naar ambitie en doorgroeimogelijkheden. Dit zorgt voor een loyale club vaste medewerkers. Pas jij als monteur hier goed tussen?

Waar jij goed in bent

Medewerkers met POWER! Die voegen ze graag toe aan het mooie team. Het maximale uit jezelf, je team en de organisatie halen. Als monteur ondersteun jij je collega’s en zorg je ervoor dat het werk door kan gaan. Jij denkt na om problemen te voorkomen en weet ze te fixen waar nodig. Daarnaast herken jij je ook in de volgende punten:

  • In bezit van minimaal MBO3 diploma;
  • Ervaring als monteur;
  • Ervaring met lassen; 
  • Je bent accuraat en efficiënt. 

Wat we je bieden

Bij deze werkgever krijg je de ruimte om jezelf te ontwikkelen en heb je veel eigen verantwoordelijkheid. Samen bouwen aan de toekomst van discount, dat biedt kansen. Als monteur mag je naast een fijne werkomgeving, ook het volgende verwachten:

  • Salaris tussen de €2500,- en €2700,- bruto per maand;
  • Fulltime dagdienst functie;
  • Vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • 24 vakantiedagen;
  • Zekerheid;
  • Mogelijkheid om impact te maken;
  • Ontwikkelmogelijkheden;
  • Een functie bij een financieel gezond bedrijf.

Laat je verrassen door deze werkgever! Ben jij de monteur die ze mogen toevoegen aan hun team? Stuur je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact. 
 

Als gedreven Product Owner help je deze innovatieve werkgever bij het door ontwikkelen van hun software-oplossingen voor de horeca. Dit werk doe je afwisselend vanaf de plek waar jij graag werkt, op kantoor of thuis. Is jouw interesse gewekt? Lees dan snel verder. 
 

Wat ga je doen?

Als Product Owner ben je verantwoordelijk voor het bepalen van de productvisie, het uitwerken van functionaliteiten en het managen van het product backlog. De software-oplossingen zijn altijd in beweging, wat inhoud dat ze constant bezig zijn met verbeteringen en vernieuwingen. Jij mag hier een grote bijdrage aan leveren. 

  • Het vertalen van de behoeften van de klant/ gebruiker naar concrete functionaliteiten, features en interfaces; 
  • Het opstellen en prioriteren van het product backlog;
  • Het managen van de backlog en het zorgen voor een goede afstemming tussen het ontwikkelteam en de stakeholders;
  • Het bewaken van de kwaliteit en het tijdig opleveren van de doorontwikkelde software;
  • Het bijhouden van trends en ontwikkelingen op het gebied van horeca en technologie;
  • Marktonderzoek om de functionaliteiten optimaal aan te laten sluiten op de wensen uit de markt. 

Hier ga je aan de slag

Deze werkgever is een Nederlands bedrijf dat sinds 1995 software ontwikkelt voor de horeca. Met hun innovatieve producten helpen ze klanten om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren en gasten een nog betere ervaring te bieden. Het is een groeiende organisatie met een informele werksfeer en een platte organisatiestructuur. 

Het team bestaat uit enthousiaste en gedreven professionals die streven naar het beste resultaat. Gevestigd in Wemeldinge, maar het werkgebied strekt zich uit over meerdere landen. 
 

Waar jij goed in bent

Jij weet als geen ander hoe je secuur moet werken in de wereld van Product Owner binnen de software markt. Ook je analytisch vermogen en resultaatgerichtheid zorgen ervoor dat je je inzet voor klanten en het beste eruit wilt halen.

In deze functie is het vooral van belang dat je snapt hoe de applicatie werkt en begrijpt hoe klanten denken. Je weet klanten hiermee te verrassen. 

  • Je hebt technisch inzicht door jouw ervaring als Product Owner of vergelijkbare functie in de IT; 
  • Heb je geen ervaring in de IT, maar wel ervaring met een kassasysteem jouw jarenlange horeca ervaring? Spreek ook dan zeker jouw ambitie uit;
  • Je hebt kennis van Agile/Scrum;
  • Je kunt goed communiceren met zowel interne als externe stakeholders. Je spreekt en schrijft foutloos Nederlands en Engels. Spreek je ook Frans en Duits? Dan is dat een pré voor deze internationale organisatie! 

 

Wat wij jou bieden

Deze werkgever biedt jou een uitdagende baan in een informele en dynamische werkomgeving. Daarnaast mag je als Product Owner het volgende verwachten:

  • Mogelijkheid tot thuiswerken;
  • Flexibele werktijden;
  • Een marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Een gezellige en informele werksfeer met leuke collega’s;
  • Werken in een hypermodern nieuw kantoorpand. 

Ben je enthousiast geworden? En denk jij dat de functie van Product Owner jou op het lijf geschreven is? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar Christel.

Ben jij technisch en ga je graag aan de slag met diverse projecten? Jij ziet als Technisch Projectleider als eerste de plannen van de nieuwe projecten en duikt er volledig in om ze perfect af te leveren. Nieuwsgierig? Lees snel verder. 

Wat ga je doen?

Als Technisch Projectleider draag je de verantwoordelijkheid voor het volledige traject van het basisontwerp tot aan de uitvoering en oplevering van het project. Samen met collega’s werk je in multidisciplinaire teams, waar jouw expertise bijdraagt aan projecten die vaak op maat gemaakte oplossingen vereisen. 

Je denkt daarbij verder dan de conventionele en bewezen oplossingen. De projecten waar je aan werkt kunnen variëren van de constructie van terminals tot aan vervangingsprojecten. Je bent betrokken bij het uitwerken en optimaliseren van het ontwerp, waarbij je ervoor zorgt dat het plan van begin tot eind technisch perfect is en esthetisch voldoet. Deze technische invalshoek is kenmerkend voor de manier waarop jij elk project benadert.

Er staat de komende periode veel te gebeuren op de locatie Vlissingen op het gebied van herbouw, nieuwbouw en vervangingsprojecten. Jij krijgt als Technisch Projectleider de plannen al in de ontwikkelfase te zien en zorgt er samen met je collega engineers voor dat het technisch en esthetisch klopt. Je denkt na over mogelijkheden met collega’s, adviseurs, opdrachtgevers en leveranciers. Duurzaamheid, efficiëntie, verbeteringen, daar denk jij over na. 

Waar jij als Technisch Projectleider o.a. verantwoordelijk voor bent:

  • Je bewaakt de vastgestelde budgetten. 
  • Je reikt handvatten aan voor de productiviteits-, kwaliteitsverbetering van de processen ten behoeve van o.a. betrouwbaarheid, veiligheid, gezondheid en milieuaspecten. 
  • Je bent een goede gesprekspartner voor betrokken partijen, zoals collega’s, adviseurs, opdrachtgevers en leveranciers.  
  • Jij houdt het management, collega’s en andere betrokkenen proactief op de hoogte van 
  • ontwikkelingen omtrent wet- en regelgeving en nieuwe trends binnen het vakgebied. 
  • Je bent vraagbaak voor het uitvoeringsteam als het project in uitvoering is.  
  • Verantwoordelijk voor een goede overdracht van het project naar de TD (uitvoeringsfase) m.b.t. 
  • documentatie/tekeningen/onderhoudscontracten/training.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. 

Op de vestiging in Vlissingen, met ruim 70 hectare en 11 loodsen, worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree.  

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos!

Waar jij goed in bent

Jij weet je enthousiasme over te brengen op je collega’s en andere teams. Niet alleen ben je oplossingsgericht, maar duik je graag ook op detailniveau in de projecten om na te denken over de beste mogelijkheden. Als Technisch Projectleider ben je een fijne sparringpartner, communicatief vaardig en durf je je visie over te brengen op de organisatie. 

  • HBO werk- en denkniveau met ervaring in de richting van werktuigbouwkundig, elektrotechniek of civiele techniek. 
  • Affiniteit met technische projecten;
  • Afgeronde elektrotechnische opleiding, zodat je als nevenfunctie de rol van installatieverantwoordelijke op je kunt nemen;
  • Technische kennis op civieltechnisch, bouwkundig en werktuigbouwkundig gebied;
  • Oplossingsgericht en in staat om projecten vanuit meerdere invalshoeken te bekijken;

Nog niet zoveel ervaring? Of juist wel? Het maakt deze werkgever niks uit!

Wat we jou bieden

Je komt als Technisch Projectleider te werken bij een groeiende, gezonde organisatie. Een fijne werkomgeving waar je veel kan leren. Je mag dan ook het volgende verwachten:

  • Een goed salaris dat boven het landelijke gemiddelde ligt; 
  • 27 vakantiedagen; 
  • Een contract rechtstreeks bij jouw werkgever; 
  • Een goede pensioenregeling volgens het Zwitserleven pensioen;
  • Overige interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.

Ben jij de Technisch Projectleider die de projecten naar een hoger niveau weet te tillen? Wij maken graag kennis met je. Dus stuur je gegevens en CV naar ons toe en wij pakken het op! 
 

Ben jij toe aan een volgende stap in jouw carriere in de chemische industrie? Ben jij een techneut en graag in control? Ben je resultaatgericht, integer en leergiering? Lees dan snel verder!

Zeeland Refinery staat voor een werkomgeving waarin we het beste in elkaar naar boven halen door het geven van uitdaging, verantwoordelijkheid, autonomie en waardering. Als getalenteerde medewerkers kunnen we verwachtingen overtreffen door onderling respect, vertrouwen en verbondenheid. Werkplezier, een gezonde werk-privé balans, ontwikkelingsruimte en goede arbeidsvoorwaarden zijn voor ons cruciaal.

Wij zoeken een Mechanical Reliability Engineer

De functie
Jouw taak is om de installaties in onze raffinaderij te helpen verbeteren, zodat ze beter beschikbaar zijn, betrouwbaarder werken en betere prestaties leveren. Je zult ook bezig zijn met het organiseren en verbeteren van ons onderhoudsplan, en het maken van plannen voor renovaties. Je onderzoekt technische problemen, kijkt naar onderhoudskosten en doet aanbevelingen voor verbeteringen. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen van onze raffinaderij en de andere Reliability Engineers.
Je komt te werken in een hechte club van 8 vaste medewerkers en 5 vaste onderaannemers in het Mechanical team van onze afdeling Maintenance. Hier draait alles om techniek, teamwork en resultaten.

Wat bieden wij jou?
Een uitdagende functie waarin je kunt groeien en jezelf kunt ontwikkelen met ruimte voor eigen initiatief en invulling. Je maakt deel uit van een team gemotiveerde professionals die samenwerken aan onze missie. Verder bieden wij jou:

  • vrijheid en zelfstandigheid in het organiseren van werk
  • salaris tussen de € 4.627,= en € 7.126,=  bruto per maand
  • jaarlijkse bonus
  • 25 vakantie- en 13 adv-dagen
  • reiskostenvergoeding op basis van € 0,23 per kilometer
  • goede pensioenregeling
  • interessante voordelen zoals bedrijfsfitness en een fietsplan
  • bijdrage in de zorgverzekering
  • flexibele werktijden om werk en privé in balans te houden
  • een jaarcontract met zicht op een vast dienstverband.

Wat vragen wij van jou
Je werkt graag in een omgeving waarin we iedere dag een beetje beter willen worden. Je denkt mee over wat er beter kan. En niet onbelangrijk: jij werkt graag in teamverband, bent proactief en behulpzaam. Je bent in staat om je collega’s te motiveren, het overzicht te bewaren over de planning en lopende zaken. Daarnaast heb je:

  • een afgeronde Hbo-opleiding in een technische richting
  • 3 tot 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie in de (petro-)chemische industrie
  • uitstekende kennis van spreadsheets en database applicaties.

Wie zijn wij
Zeeland Refinery streeft ernaar de beste werkgever in de regio te zijn. Als goede buur werken we voortdurend aan het verbeteren van onze veiligheid, betrouwbaarheid en milieuprestaties en maken we gebruik van de nieuwste beschikbare technologieën en software. Zeeland Refinery behoort tot de top energie-efficiënte raffinaderijen ter wereld. Bij Zeeland Refinery zijn we ons bewust van de uitdagingen en kansen die de energietransitie met zich meebrengt. We hebben een heldere toekomstvisie waarin we onze rol als duurzame en innovatieve raffinaderij verder willen versterken. We zoeken daarom naar gemotiveerde en getalenteerde medewerkers die samen met ons gaan bijdragen aan een klimaatneutrale energievoorziening.  
 

Heb jij stalen zenuwen? En is een rekenmachine voor jou overbodige luxe? Zie jij jezelf graag in een administratieve rol en als verbindende schakel tussen productie en klant? Lees dan snel verder, jij bent misschien de Calculator die wij zoeken!
 

Wat ga jij doen?

Jij bent de Calculator die kan ondersteunen in het calculeren, voorbereiden en aanbieden van de toenemende vraag naar buis- en plaatwerk. Jouw diverse takenpakket bestaat uit:

  • Je denkt mee met de engineering van de klanten om samen resultaat te boeken.
  • Je adviseert over de maakbaarheid van producten en houdt hierbij ook rekening met de mogelijkheden van het geavanceerde machinepark.
  • De automatisering van het gehele proces is volop in ontwikkeling, ook hierin kun je een rol spelen.

 

Hier ga jij aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een ambitieuze toeleverancier van een breed scala van plaat- en buiswerk voor vele sectoren, zoals machinebouw, constructie, land- en tuinbouw en automotive. Dit productiebedrijf heeft beschikking tot een super modern en geautomatiseerd machinepark met maar liefst drie lasersnijmachines. Naast machines bestaat het bedrijf uit een klein team van specialisten, er zijn korte lijntjes binnen het bedrijf en er zijn zeker groeiambities. Samen met deze geavanceerde machines en een klein team van specialisten zetten jullie de mooiste en beste producten op de markt vervaardigd uit vele soorten plaatwerk.
 
Als Calculator werk je nauw samen met negen collega’s. De twee productgroepen buiswerk en plaatwerk zijn nu verdeeld over twee afdelingen. In de toekomst wordt steeds meer toegewerkt naar een samensmelting van de twee afdelingen.
 

Hier ben jij goed in

Vooropgesteld kijkt deze werkgever vooral naar capaciteiten en talent. Beschik je over administratief inzicht, hou je van rekenen en/of klantcontact? Herken jij jezelf daarnaast voor een groot deel in onderstaande vaardigheden, dan maken we graag kennis met jou voor deze rol van Calculator.

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Cijfermatig sterk;
  • Gevoel voor automatisering;
  • Discipline, accuratesse en samenwerken;
  • Goede contactuele eigenschappen en een commerciële instelling;
  • Affiniteit met metaal en werktuigbouwkundige achtergrond is een pré maar geen noodzaak.

 

Wat wij jou bieden

Werken als Calculator voor dit fijne bedrijf betekent dat je je sowieso mag verheugen op goede koffie uit het gloednieuwe koffiezetapparaat! Daarnaast mag je rekenen op het volgende:

  • Een goed salaris conform functieschaal 7 CAO Kleinmetaal;
  • Een uitdagende baan in een gedreven en prettig team waar een informele werksfeer, teamspirit en humor op de werkvloer heerst;
  • Een werkgever die naar jouw talenten kijkt en meedenkt in doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken, hoewel collega’s elkaar graag opzoeken op kantoor;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans;
  • Goede koffie uit een gloednieuw koffiezetapparaat!

 
Ben jij enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Calculator? En denk jij dat deze werkgever perfect bij jouw ambities past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Marissa!

Wil je deel uitmaken van een team dat de eerste containerterminal van Zeeland mogelijk maakt? Dan is dit een unieke kans voor jou! Als Medewerker Data Administratie word je enthousiast van het werken met geavanceerde technologieën. Nieuwsgierig? 

Wat ga je doen?

Deze organisatie heeft een grote transformatie naar een volautomatische containerterminal gemaakt. Een hoger verwacht containervolume, een hoger serviceniveau en een meer geautomatiseerde werkomgeving zijn een natuurlijk gevolg. Hierdoor voegen ze graag een Medewerker Data Administratie toe aan hun team. 

Jij bent als Medewerker Data Administratie verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van uiteenlopende data/EDI-orders. Je taken bestaan onder andere uit:

  • Het zorgen voor een goede samenwerking met klanten;
  • Begeleiden van de vrachtwagenchauffeurs indien zich blokkades voordoen en het signaleren 
  • van storingen bij de gate;
  • Verzamelen van data ten behoeve van een goede (container) planning;
  • Controleren en eventueel aanpassen van EDI- berichten en los- en laadlijsten;
  • Schaderegistratie, opvolging en contact met klant hierover;
  • Stock equipment beheer;
  • Administratieve voorbereiding van container activiteiten;
  • (deel) Facturatie containeractiviteiten;
  • Eerste aanspreekpunt voor douane omtrent containeractiviteiten.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. 

Op de vestiging in Vlissingen, met ruim 70 hectare en 11 loodsen, worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree.  

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos!

Je komt als Medewerker Data Administratie te werken in de haven van Vlissingen. Deze organisatie biedt een multimodale omgeving, heeft ambitieuze groeiplannen en betrekt je bij transportstromen van en naar alle uithoeken van de wereld. 

Waar jij goed in bent

Als medewerker data administratie ben jij communicatief vaardig, heb je een klantgerichte instelling en werk je accuraat. Ook weet jij je hoofd koel te houden en denk je in oplossingen. Verder herken je je in het volgende:

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau en enkele jaren werkervaring in een administratieve functie;
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office (Word en Excel);
  • Ervaring in het werken met diverse systemen;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • 32-40 uur beschikbaar en bereid om te werken in ploegen (ochtend en middag diensten).

Deze wisselende diensten zijn tussen 07.00 in de ochtend en 23.00 uur in de avond. 

Wat we je bieden

Je komt als Data Medewerker te werken bij een groeiende, gezonde organisatie. Een fijne werkomgeving waar je veel kan leren. Je mag dan ook het volgende verwachten:

  • Een goed salaris dat boven het landelijke gemiddelde ligt; 
  • Een bonus van maximaal 1 maandsalaris; 
  • 27 vakantiedagen; 
  • Een contract rechtstreeks bij jouw werkgever; 
  • Een goede pensioenregeling volgens het Zwitserleven pensioen;
  • Overige interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.

Heb jij interesse in de functie van Medewerker Data Administratie? Stuur dan je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact om kennis te maken! 

Ben jij een kei in organiseren? Zijn jouw kwaliteiten dat jij efficiënt kan plannen en een groot probleemoplossend vermogen hebt? Dan ben jij de Productieplanner die we zoeken! Lees snel verder waarom jij bij dit fijne bedrijf in Sint-Maartensdijk wil werken… 
 

Wat ga je doen?

Als Productieplanner maak jij realistische en efficiënte dagplanningen voor het productieteam, rekening houdend met beschikbare middelen, deadlines en kwaliteitsnormen. Jouw takenpakket bestaat o.a. uit:

  • Je communiceert actief met teamleden om inzicht te krijgen in operationele behoeften en onvoorziene omstandigheden;
  • Je monitort continu de voortgang van productieactiviteiten en indien nodig maak je aanpassingen om een optimale workflow te garanderen; 
  • Je werkt samen met collega’s in de productie en teamleiders om operationele knelpunten te identificeren en op te lossen; 
  • Jij zorgt voor vlotte coördinatie tussen verschillende afdelingen en teams binnen de productieomgeving;
  • Je maakt deel uit van het productieteam en rapporteert aan de Manufacturing Manager. 

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.
 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Productieplanner of hbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:

  • Je bent communicatief vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels;
  • Je hebt goede organisatorische vaardigheden en kunt snel schakelen; 
  • Jij bent niet snel van de wijs gebracht en weet problemen goed op te lossen; 
  • Je hebt kennis van productieprocessen en ziet kansen om efficiënter te werken;
  • Als je ervaring hebt in een vergelijkbare rol binnen een productieomgeving is dat een pré. 

 

Wat wij jou bieden

Naast dat jij als Productieplanner binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:

  • Een zeer goed salaris;
  • Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Overige fijne arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.

 
Wacht niet langer als jij de Productieplanner bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie! Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!

Ben jij cijfermatig sterk en heb je een goed analytisch inzicht? Ben jij in staat cijfers te vertalen voor jouw collega’s? Dan ben jij de Project Cost Controller die wij zoeken! Lees snel verder waarom je voor deze fijne werkgever met zeer goede arbeidsvoorwaarden wil werken… 
 

Wat ga je doen?

Als Project Cost Controller ben je verantwoordelijk voor een juiste verantwoording van de projecten in de projectadministratie. Jij vertaalt cijfers naar stuurinformatie door grondige analyses en toegespitste managementrapportages. Jouw taken bestaan o.a. uit:
  • Je vertaalt bijzonderheden uit de projectenadministratie naar concrete actiepunten en monitort
  • de opvolging van deze punten;
  • Mede verantwoordelijk voor de maandelijkse rapportage van correcte cijfers richting de moedermaatschappij o.b.v. IFRS;
  • Mede verantwoordelijk voor het financieel beheer en de administratie (werkkapitaal, cost centers, etc.);
  • Je communiceert met de CFO, moedermaatschappij (Duitsland) en andere externe partijen;
  • Je maakt onderdeel uit van de afdeling Finance & Control en rapporteert aan de CFO.
 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.
De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. Meer dan 80% van de warmtewisselaars wordt samen met de afnemers klant specifiek ontwikkeld en geproduceerd. Dit garandeert te allen tijde de optimale koeltechnische oplossing voor de partners van dit bedrijf.

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig.

 

Waar jij goed in bent

Onze ideale Project Cost Controller heeft hbo werk- en denkniveau. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
  • Je bent proactief en gedreven;
  • Je bent cijfermatig sterk en hebt een goed analytisch inzicht;
  • Je bent communicatief vaardig, zowel in de Nederlandse als de Engelse taal;
  • Affiniteit met SAP is een pré.
 

Wat wij jou bieden

Naast dat jij als Project Cost Controller binnen een stabiel en fijn bedrijf mag werken waar oog is voor jou als medewerker, mag je het volgende verwachten:
  • Een zeer goed salaris;
  • Een contract rechtstreeks bij deze mooie werkgever;
  • Flexibele werktijden;
  • Een prettige en collegiale sfeer;
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Een afwisselende en uitdagende functie;
  • 27 verlofdagen en 13 ADV dagen (o.b.v. 40 uur);
  • Goede arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • Overige arbeidsvoorwaarden conform CAO Metalektro.
 
Wacht niet langer als jij de Project Cost Controller bent die wij zoeken, voordat iemand anders er vandoor gaat met deze leuke functie! Stuur je cv naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever!