Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Wil je deel uitmaken van een team dat de eerste containerterminal van Zeeland mogelijk maakt? Dan is dit een unieke kans voor jou! Als Medewerker Data Administratie word je enthousiast van het werken met geavanceerde technologieën. Nieuwsgierig? 

Wat ga je doen?

Deze organisatie heeft een grote transformatie naar een volautomatische containerterminal gemaakt. Een hoger verwacht containervolume, een hoger serviceniveau en een meer geautomatiseerde werkomgeving zijn een natuurlijk gevolg. Hierdoor voegen ze graag een Medewerker Data Administratie toe aan hun team. 

Jij bent als Medewerker Data Administratie verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van uiteenlopende data/EDI-orders. Je taken bestaan onder andere uit:

  • Het zorgen voor een goede samenwerking met klanten;
  • Begeleiden van de vrachtwagenchauffeurs indien zich blokkades voordoen en het signaleren 
  • van storingen bij de gate;
  • Verzamelen van data ten behoeve van een goede (container) planning;
  • Controleren en eventueel aanpassen van EDI- berichten en los- en laadlijsten;
  • Schaderegistratie, opvolging en contact met klant hierover;
  • Stock equipment beheer;
  • Administratieve voorbereiding van container activiteiten;
  • (deel) Facturatie containeractiviteiten;
  • Eerste aanspreekpunt voor douane omtrent containeractiviteiten.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. 

Op de vestiging in Vlissingen, met ruim 70 hectare en 11 loodsen, worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree.  

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos!

Je komt als Medewerker Data Administratie te werken in de haven van Vlissingen. Deze organisatie biedt een multimodale omgeving, heeft ambitieuze groeiplannen en betrekt je bij transportstromen van en naar alle uithoeken van de wereld. 

Waar jij goed in bent

Als medewerker data administratie ben jij communicatief vaardig, heb je een klantgerichte instelling en werk je accuraat. Ook weet jij je hoofd koel te houden en denk je in oplossingen. Verder herken je je in het volgende:

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau en enkele jaren werkervaring in een administratieve functie;
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office (Word en Excel);
  • Ervaring in het werken met diverse systemen;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • 32-40 uur beschikbaar en bereid om te werken in ploegen (ochtend en middag diensten).

Deze wisselende diensten zijn tussen 07.00 in de ochtend en 23.00 uur in de avond. 

Wat we je bieden

Je komt als Data Medewerker te werken bij een groeiende, gezonde organisatie. Een fijne werkomgeving waar je veel kan leren. Je mag dan ook het volgende verwachten:

  • Een goed salaris dat boven het landelijke gemiddelde ligt; 
  • Een bonus van maximaal 1 maandsalaris; 
  • 27 vakantiedagen; 
  • Een contract rechtstreeks bij jouw werkgever; 
  • Een goede pensioenregeling volgens het Zwitserleven pensioen;
  • Overige interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.

Heb jij interesse in de functie van Medewerker Data Administratie? Stuur dan je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact om kennis te maken! 

Heb jij leidinggevende ervaring en wil je dit inzetten bij een mooie organisatie in de voedingsmiddelenindustrie? Als Coördinator Assemblage ben jij de drijvende kracht achter de assemblage-afdeling. 

Wat ga je doen?

In je rol als Coördinator Assemblage ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de dag- en weekplanning. Hierbij zorg je ervoor dat producten tijdig, volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en tegen optimale kosten worden geproduceerd. Alert zijn op afwijkingen en knelpunten in de werkprocedures is wat jij doet. Kleine aanpassingen of grotere verbeteringen, jij staat altijd klaar om deze te signaleren. 

Als Coördinator Assemblage sta jij klaar om je team te motiveren het beste uit zichzelf te halen. Samen met je team stroop je de mouwen op om continue groei en ontwikkeling na te streven. Jij hebt daar een essentiële rol in. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Coördinator Assemblage te werken bij een werkgever in de foodbranche, namelijk dé maaltijdbereider van Nederland, gevestigd in Oude-Tonge. De maaltijden worden op een specifieke manier bereid, waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft. 

In Oude-Tonge kom je terecht in een prachtig kookatelier. Het toegewijde team bestaan uit ongeveer 65 tot 100 medewerkers die zich inzetten voor de groei van het bedrijf. Samen successen behalen en vieren is wat ze graag doen. Naast plezier in het werk, houden ze altijd het einddoel in de gaten. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten.

Ter uitbreiding voegen ze jou graag toe aan het team.  

Waar jij goed in bent

Jij hebt de skills om actiegericht, kwaliteitsgericht en resultaatgericht te handelen. Als Coördinator Assemblage ben je in staat om eigenaarschap te tonen. Daarnaast herken je je in de volgende punten:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende rol binnen de foodbranche;
  • Je hebt kennis over kwaliteitssystemen, voedselwetgeving en productieprocessen binnen de foodbranche;

Wat we jou bieden

Je komt als Coördinator Assemblage terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan. Je mag dan ook het volgende verwachten: 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Mogen we jou toevoegen aan het team in Oude-Tonge als Coördinator Assemblage? Graag komen we met jou in contact! Stuur je CV en contactgegevens naar Marissa Andries, zodat ze kennis met je kan maken. 

 

Hygiëne en veiligheid zijn twee onderwerpen waar jij graag mee bezig bent. Als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering ben je onderdeel van het kwaliteitsteam en word je een ware ambassadeur van deze belangrijke waarden. 

Wat ga je doen?

Je bent als Specialist verantwoordelijk voor het beheer van alle systemen met betrekking tot Specificatiebeheer. Je zorgt ervoor dat alle product- en grondstofinformatie altijd nauwkeurig en actueel is in het geavanceerde KMS systeem (kwaliteitsmanagementsysteem). Jij bent in deze rol de sleutel van het succes!

Naast het actueel houden van de informatie in het systeem, heb je ook een cruciale rol in het beheren en coördineren van het systeem wanneer producten veranderen, nieuwe samenstellingen krijgen of wanneer er een splinternieuw product wordt gelanceerd. Je werkt in deze rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering nauw samen met verschillende afdelingen binnen de organisatie. Dit om ervoor te zorgen dat de hoogste kwaliteitsstandaarden worden nagestreefd. 

Hier ga je aan de slag

Dé maaltijdbereider van Nederland, dat is waar jij als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering aan de slag gaat. Deze werkgever is gevestigd in Oude-Tonge en zorgt ervoor dat er verse maaltijden worden geleverd bij klanten. Ze bereiden op een specifieke manier waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.

Je komt te werken in een prachtig kookatelier in Oude-Tonge. Daar zet een toegewijd team van 65 tot 100 medewerkers zich in voor de groei van het bedrijf. Ze hebben plezier in wat ze doen, maar verliezen nooit het eindresultaat uit het oog. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten. Je komt terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan.

Waar jij goed in bent

Je weet in je rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering de juiste prioriteiten te stellen en werk je graag samen met je collega’s. Daarnaast herken jij je in de volgende punten:

  • Afgeronde opleiding in de richting van Voeding & Diëtetiek, Levensmiddelentechnologie of vergelijkbaar. Of vergelijkbaar niveau door opgedane werkervaring in de kwaliteitszorg levensmiddelindustrie; 
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de voedingsmiddelsector;
  • Ervaring met databases en Office;
  • Je hebt een proactieve instelling, bent accuraat, zelfstandig en stressbestendig. 

Wat wij je bieden

Je komt als Specialist te werken bij een mooie werkgever in Oude-Tonge. Samenwerken en werkplezier staat bij deze werkgever hoog in het vaandel. Je mag daarnaast het volgende verwachten. 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een dynamische functie voor 32 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Ben jij de nieuwe Specialist Specificatiebeheer en Etikettering? Stuur je gegevens op naar Marissa Andries en zij komt graag met je in contact. 

De slimme aanpakkers in de elektrotechniek, dat is UPTA techniek in Bergen op Zoom. In de functie van Elektromonteur heb je afwisseling in jouw werk doordat je projectmatig werkt en jij jezelf verder weet te ontwikkelen met de beste materialen en nieuwste technieken. Ons team is ambitieus en staat open voor nieuwe ideeën. Iedereen heeft dezelfde interesses voor het vak en dat zie je terug in het werkplezier dat iedereen hier beleeft.   

Wat ga je doen? 

Als Elektromonteur bij UPTA techniek werk je veelal op de projectlocatie in Bergen op Zoom met een vast team van monteurs. Dat maakt je werk gevarieerd en uitdagend. Ook hebben we veel verschillende klanten waardoor je op verschillende locaties komt. Je voert reparaties en modificaties uit aan bestaande installaties. Door jouw enthousiasme weet je samen met je team nieuwe ideeën te bedenken en steeds weer de techniek te verbeteren. Natuurlijk let je goed op de klantwensen en ben je hét visitekaartje van UPTA techniek. De installaties en het onderhoud voer je uit bij o.a.: 

  • Elektrotechnische installaties; 
  • Meet-en regelsystemen; 
  • Besturingspanelen en verdeelkasten; 
  • Camerasystemen.   

Doordat je als industrieel elektromonteur een brede interesse hebt in het vak, kun je je ook op allerlei technieken ontwikkelen. Je hebt een breed specialisme en krijgt de ruimte om zelf je functie te creëren. Belangrijk is dat jij doet wat je leuk vindt en dit kunt toepassen bij de klant.  
 

Hier ga je aan de slag 

Werken bij UPTA techniek betekent werken met goed materiaal en werken voor projecten waar iedereen energie van krijgt. Er wordt voor je gezorgd, zowel privé als zakelijk. Dit houdt in dat je met goed gereedschap werkt en hier ook maandelijks een vergoeding voor krijgt om dit te onderhouden. Je wordt van top tot teen aangekleed met werkkleding en -schoenen, zodat het je aan niks ontbreekt.   

Bij UPTA techniek houden we wel van een beetje uitdaging. Als het seriewerk is, hoeft het voor ons niet. Waar we echt warm voor lopen zijn de middelgrote overzichtelijke projecten die vragen om slimme oplossingen. We hebben de luxe om de krenten uit de pap te halen.  

Je komt als elektromonteur te werken in een team van 10 monteurs. Dit team bestaat uit een enthousiaste club mannen die net zoveel passie voor het vak hebben als jij. Er is aandacht voor het inwerkproces en wij zorgen er gezamenlijk voor dat jij snel up and running bent binnen ons team.   

UPTA techniek is een gerenommeerd bedrijf op het gebied van industriële automatisering, camera techniek, service en onderhoud. We zijn gevestigd in Bergen op Zoom. In deze fulltime functie als elektromonteur werk je dagelijks van 08.00 tot 16.30 uur en krijg je extra pauzes per dag vergoed. Werkplezier en teamgeest staan bij UPTA techniek voorop.  
 

Waar jij goed in bent 

Dat jij een vakidioot bent vinden ze bij UPTA prachtig. Belangrijk vinden wij dat jij affiniteit hebt met de techniek en de wil hebt om te leren en te ontwikkelen. Door de verantwoordelijkheid die je krijgt kun je zelfstandig projecten draaien (eventueel op termijn) en haak je je collega’s aan waar nodig.  

Samengevat herken jij je in de volgende punten: 

  • MBO Elektromonteur niveau 3 of 4 of bereid om niveau 3 of 4 via UPTA te behalen; 
  • Je bent minimaal 18 jaar; 
  • Jij denkt in oplossingen, uitdagingen en kansen; 
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel.  

Wat we jou bieden 

Je krijgt alle ruimte om je als elektromonteur te (blijven) ontwikkelen en jouw mening telt. Als je bij UPTA Techniek werkt, mag je van ons ook een heleboel goede voorwaarden verwachten: 

  • Fulltime dienstverband van 40 uur per week; 
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen; 
  • Pensioenregeling via MN services; 
  • Eindejaar bonus (bij behaalde bedrijfsdoelstellingen); 
  • Opleidingsmogelijkheden;  
  • Gereedschapsvergoeding van €20,- per maand; 
  • Werkkleding en schoenen; 
  • Jaarlijks diverse uitjes en etentjes (voorbeeld: racen op Zandvoort); 
  • CAO Klein Metaal; 
  • Reiskostenvergoeding van €0,21,- per kilometer; 
  • Enthousiast en jong team.  

Past deze functie van Industrieel Elektromonteur én de werkgever UPTA techniek bij jou? Graag komen we dan met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken.  

Heb jij een sterk technisch inzicht, commerciële instelling en ben je graag in contact met verschillende partijen? Perfect! Dan is deze functie als Technisch Commercieel Medewerker in Steenbergen misschien wel jouw nieuwe baan! 

Wat ga je doen?

In samenwerking met je collega’s op de buitendienst coördineer je als Technisch Commercieel Medewerker de orders en de projecten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor binnen- en buitenlandse klanten en zorgt hierbij dat opdrachten worden berekend, uitgewerkt en gedurende het totale ordertraject worden begeleid. Om het overzicht te behouden heb je contact met de diverse afdelingen zoals inkoop, werkvoorbereiding, productie en de afdeling expeditie. Tijdens het gehele ordertraject ben jij dus het aanspreekpunt!
 

Hier ga je aan de slag 

Jouw nieuwe werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendig oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit. Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. De man/vrouw verhouding is ongeveer 60/40.

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.
 

Waar ben jij goed in? 

Als Technisch Commercieel Medewerker ben je natuurlijk technisch ingesteld en je houdt van een commerciële uitdaging. Verder beschik je over:

  • Afgeronde technische opleiding (voorkeur WTB).
  • Relevante werkervaring in een technische productie omgeving.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duitse taal is een pluspunt.
  • Een commerciële instelling en klantgericht.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Een oplossingsgerichte en proactieve mentaliteit.
  • Ervaring met AutoCad en/of Inventor is een pre.

 

 

Wat bieden wij jou? 

Als jij als Technisch Commercieel Medewerker aan de slag gaat bij deze werkgever in Steenbergen, mag je rekenen op: 

  • Een werkplek in een groeiende internationale organisatie en uitzicht op een vast dienstverband.
  • Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière.
  • Een baan om trots op te zijn en met veel verantwoordelijkheid.
  • Een informele organisatiestructuur.

Wordt dit de volgende stap in jouw carrière? Dan komen we graag met jou in contact. We kijken er naar uit om jou te leren kennen en brengen je graag onder de aandacht bij deze werkgever. 

Mocht je graag meer willen weten of nog vragen hebben over deze vacature, neem dan contact op met Marissa via marissa@modoc.nl of 0166-744015. 

Ben jij de ervaren Proces Operator met oog voor detail gedurende het hele productie proces? Lees dan snel verder! Jij rapporteert aan de Value Stream Leader en verzorgt correctief onderhoud in de spinnerij. Jouw harde werk wordt gewaardeerd en beloond met goede arbeidsvoorwaarden.

Wat ga jij doen?

Als Proces Operator monitor je de productie- en procesdata bij deze werkgever in Etten-Leur. Dit doe jij volgens de vastgestelde voorschriften zodat er een optimale kwaliteit en productiviteit wordt behaald. Daarnaast ben jij als Proces Operator verantwoordelijk voor;

  • Het instellen van de parameters en begeleidt de vezels door het chemische productieproces;
  • Analyseren, interpreteren en registreren van testresultaten van sampels op performance;
  • Het opstellen van rapporten ten behoeven van SPC;
  • Het uitvoeren van preventief onderhoud aan de spinnerij machines volgens de planning, veiligheid- en werkinstructies ;
  • Analyseren van afwijkingen in de automatisch gegenereerde rapportages.

Hier ga jij aan de slag

Je komt te werken bij een internationale organisatie die marktleider is in de ontwikkeling, productie en verkoop van systemen, technologieën en componenten op het gebied van procesbeheersing, aandrijving en besturing. Markten waar zij zich in bevinden zijn o.a. de lucht- en ruimtevaart, voedingsmiddelenindustrie en chemische industrie.
 

Waar jij goed in bent

Als Proces Operator heb jij ervaring in de procesindustrie, daarnaast beschik jij over de volgende punten:

  • Je beschikt over Vapro A of B;
  • Bereidheid om in een 5 ploegendienst te werken;
  • Je spreekt en schrijft goed Nederlands;
  • Je werkt nauwkeurig en zelfstandig.

 

Wat we jou bieden

Als proces operator ga je aan de slag in een internationale werkomgeving met enthousiaste collega’s, je krijgt voldoende uitdaging en verantwoordelijkheid in deze fulltime functie. Daarnaast kun je rekenen op het volgende:

  • Marktconform salaris tussen de €2800 en €3500 bruto per maand;
  • 31% ploegentoeslag;
  • 27 vakantiedagen;
  • De kans om trainingen te volgen en jezelf te blijven ontwikkelen;
  • Een innovatieve en internationale organisatie met leuke collega’s.

Enthousiast? Solliciteer nu en wij nemen contact met je op!