Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Heb jij stalen zenuwen? En is een rekenmachine voor jou overbodige luxe? Zie jij jezelf graag in een administratieve rol en als verbindende schakel tussen productie en klant? Lees dan snel verder, jij bent misschien de Calculator die wij zoeken!
 

Wat ga jij doen?

Jij bent de Calculator die kan ondersteunen in het calculeren, voorbereiden en aanbieden van de toenemende vraag naar buis- en plaatwerk. Jouw diverse takenpakket bestaat uit:

  • Je denkt mee met de engineering van de klanten om samen resultaat te boeken.
  • Je adviseert over de maakbaarheid van producten en houdt hierbij ook rekening met de mogelijkheden van het geavanceerde machinepark.
  • De automatisering van het gehele proces is volop in ontwikkeling, ook hierin kun je een rol spelen.

 

Hier ga jij aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is een ambitieuze toeleverancier van een breed scala van plaat- en buiswerk voor vele sectoren, zoals machinebouw, constructie, land- en tuinbouw en automotive. Dit productiebedrijf heeft beschikking tot een super modern en geautomatiseerd machinepark met maar liefst drie lasersnijmachines. Naast machines bestaat het bedrijf uit een klein team van specialisten, er zijn korte lijntjes binnen het bedrijf en er zijn zeker groeiambities. Samen met deze geavanceerde machines en een klein team van specialisten zetten jullie de mooiste en beste producten op de markt vervaardigd uit vele soorten plaatwerk.
 
Als Calculator werk je nauw samen met negen collega’s. De twee productgroepen buiswerk en plaatwerk zijn nu verdeeld over twee afdelingen. In de toekomst wordt steeds meer toegewerkt naar een samensmelting van de twee afdelingen.
 

Hier ben jij goed in

Vooropgesteld kijkt deze werkgever vooral naar capaciteiten en talent. Beschik je over administratief inzicht, hou je van rekenen en/of klantcontact? Herken jij jezelf daarnaast voor een groot deel in onderstaande vaardigheden, dan maken we graag kennis met jou voor deze rol van Calculator.

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Cijfermatig sterk;
  • Gevoel voor automatisering;
  • Discipline, accuratesse en samenwerken;
  • Goede contactuele eigenschappen en een commerciële instelling;
  • Affiniteit met metaal en werktuigbouwkundige achtergrond is een pré maar geen noodzaak.

 

Wat wij jou bieden

Werken als Calculator voor dit fijne bedrijf betekent dat je je sowieso mag verheugen op goede koffie uit het gloednieuwe koffiezetapparaat! Daarnaast mag je rekenen op het volgende:

  • Een goed salaris conform functieschaal 7 CAO Kleinmetaal;
  • Een uitdagende baan in een gedreven en prettig team waar een informele werksfeer, teamspirit en humor op de werkvloer heerst;
  • Een werkgever die naar jouw talenten kijkt en meedenkt in doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mogelijkheid tot flexibele werktijden;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken, hoewel collega’s elkaar graag opzoeken op kantoor;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans;
  • Goede koffie uit een gloednieuw koffiezetapparaat!

 
Ben jij enthousiast geworden na het lezen over de vacature van Calculator? En denk jij dat deze werkgever perfect bij jouw ambities past? Stuur dan vandaag nog jouw motivatie en CV naar Marissa!

Wil je deel uitmaken van een team dat de eerste containerterminal van Zeeland mogelijk maakt? Dan is dit een unieke kans voor jou! Als Medewerker Data Administratie word je enthousiast van het werken met geavanceerde technologieën. Nieuwsgierig? 

Wat ga je doen?

Deze organisatie heeft een grote transformatie naar een volautomatische containerterminal gemaakt. Een hoger verwacht containervolume, een hoger serviceniveau en een meer geautomatiseerde werkomgeving zijn een natuurlijk gevolg. Hierdoor voegen ze graag een Medewerker Data Administratie toe aan hun team. 

Jij bent als Medewerker Data Administratie verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van uiteenlopende data/EDI-orders. Je taken bestaan onder andere uit:

  • Het zorgen voor een goede samenwerking met klanten;
  • Begeleiden van de vrachtwagenchauffeurs indien zich blokkades voordoen en het signaleren 
  • van storingen bij de gate;
  • Verzamelen van data ten behoeve van een goede (container) planning;
  • Controleren en eventueel aanpassen van EDI- berichten en los- en laadlijsten;
  • Schaderegistratie, opvolging en contact met klant hierover;
  • Stock equipment beheer;
  • Administratieve voorbereiding van container activiteiten;
  • (deel) Facturatie containeractiviteiten;
  • Eerste aanspreekpunt voor douane omtrent containeractiviteiten.

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. 

Op de vestiging in Vlissingen, met ruim 70 hectare en 11 loodsen, worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit puree.  

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos!

Je komt als Medewerker Data Administratie te werken in de haven van Vlissingen. Deze organisatie biedt een multimodale omgeving, heeft ambitieuze groeiplannen en betrekt je bij transportstromen van en naar alle uithoeken van de wereld. 

Waar jij goed in bent

Als medewerker data administratie ben jij communicatief vaardig, heb je een klantgerichte instelling en werk je accuraat. Ook weet jij je hoofd koel te houden en denk je in oplossingen. Verder herken je je in het volgende:

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau en enkele jaren werkervaring in een administratieve functie;
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office (Word en Excel);
  • Ervaring in het werken met diverse systemen;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • 32-40 uur beschikbaar en bereid om te werken in ploegen (ochtend en middag diensten).

Deze wisselende diensten zijn tussen 07.00 in de ochtend en 23.00 uur in de avond. 

Wat we je bieden

Je komt als Data Medewerker te werken bij een groeiende, gezonde organisatie. Een fijne werkomgeving waar je veel kan leren. Je mag dan ook het volgende verwachten:

  • Een goed salaris dat boven het landelijke gemiddelde ligt; 
  • Een bonus van maximaal 1 maandsalaris; 
  • 27 vakantiedagen; 
  • Een contract rechtstreeks bij jouw werkgever; 
  • Een goede pensioenregeling volgens het Zwitserleven pensioen;
  • Overige interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.

Heb jij interesse in de functie van Medewerker Data Administratie? Stuur dan je gegevens naar ons op en wij komen graag met je in contact om kennis te maken! 

Hygiëne en veiligheid zijn twee onderwerpen waar jij graag mee bezig bent. Als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering ben je onderdeel van het kwaliteitsteam en word je een ware ambassadeur van deze belangrijke waarden. 

Wat ga je doen?

Je bent als Specialist verantwoordelijk voor het beheer van alle systemen met betrekking tot Specificatiebeheer. Je zorgt ervoor dat alle product- en grondstofinformatie altijd nauwkeurig en actueel is in het geavanceerde KMS systeem (kwaliteitsmanagementsysteem). Jij bent in deze rol de sleutel van het succes!

Naast het actueel houden van de informatie in het systeem, heb je ook een cruciale rol in het beheren en coördineren van het systeem wanneer producten veranderen, nieuwe samenstellingen krijgen of wanneer er een splinternieuw product wordt gelanceerd. Je werkt in deze rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering nauw samen met verschillende afdelingen binnen de organisatie. Dit om ervoor te zorgen dat de hoogste kwaliteitsstandaarden worden nagestreefd. 

Hier ga je aan de slag

Dé maaltijdbereider van Nederland, dat is waar jij als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering aan de slag gaat. Deze werkgever is gevestigd in Oude-Tonge en zorgt ervoor dat er verse maaltijden worden geleverd bij klanten. Ze bereiden op een specifieke manier waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft.

Je komt te werken in een prachtig kookatelier in Oude-Tonge. Daar zet een toegewijd team van 65 tot 100 medewerkers zich in voor de groei van het bedrijf. Ze hebben plezier in wat ze doen, maar verliezen nooit het eindresultaat uit het oog. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten. Je komt terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan.

Waar jij goed in bent

Je weet in je rol als Specialist Specificatiebeheer en Etikettering de juiste prioriteiten te stellen en werk je graag samen met je collega’s. Daarnaast herken jij je in de volgende punten:

  • Afgeronde opleiding in de richting van Voeding & Diëtetiek, Levensmiddelentechnologie of vergelijkbaar. Of vergelijkbaar niveau door opgedane werkervaring in de kwaliteitszorg levensmiddelindustrie; 
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de voedingsmiddelsector;
  • Ervaring met databases en Office;
  • Je hebt een proactieve instelling, bent accuraat, zelfstandig en stressbestendig. 

Wat wij je bieden

Je komt als Specialist te werken bij een mooie werkgever in Oude-Tonge. Samenwerken en werkplezier staat bij deze werkgever hoog in het vaandel. Je mag daarnaast het volgende verwachten. 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een dynamische functie voor 32 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Ben jij de nieuwe Specialist Specificatiebeheer en Etikettering? Stuur je gegevens op naar Marissa Andries en zij komt graag met je in contact. 

Ben jij een leidend gesprekspartner met affiniteit in de installatietechniek en/of bouw? Kijk jij er naar uit om bij een bedrijf te werken waar écht oog is voor de mens en je alle ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen? Ben jij bovendien in staat wensen van klanten te vertalen om zo het bouwdossier in orde te maken? Dan ben jij de Kopersbegeleider Vrijstaande Woningbouw die wij zoeken!
 

Wat ga je doen

Elke woning is uniek. Jouw werk dus ook. Onze opdrachtgever maakt van een model een ideaal. Ze bouwen huizen voor het leven, voor families, gezinnen en stellen die op zoek zijn naar hun ideale thuis. Ze zijn voor hun vestiging Tholen op zoek naar een Kopersbegeleider die klanten de juiste vragen stelt om te komen tot goede keuzes voor hun droomhuis!
 
Als Kopersbegeleider help jij de droom van de klant te verwezenlijken door ze te begeleiden bij de materiaalkeuzes en laatste details, welke je vervolgens vertaalt tot een compleet verkoopdossier voor de werkvoorbereiding en uitvoering. Jij bent o.a. verantwoordelijk voor:
  • Je start met het verkoopdossier van de verkoopadviseur en begeleidt klanten om keuzes te maken en de laatste knopen door te hakken;
  • Je fungeert als een spin in het web in het proces. Jij bent en zorgt voor de perfecte verbinding tussen de verkoop en de bouw;
  • Je blijft aanspreekpunt voor de klant tijdens het gehele bouwproces.
 
Maar wat doe je nu precies?
Je realiseert de droomwoning van de klant niet met de hamer en zaag, maar wél met de gereedschappen uit de bouwkundige, commerciële en administratieve gereedschapskist waarin onze opdrachtgever met moderne bedrijfsspecifieke software werkt, hierbij kun je denken aan:
  • Contacten onderhouden met opdrachtgevers, verkoopadviseurs, bouwkundig tekenaars, uitvoerders, onderaannemers en toeleveranciers;
  • Aanspreekpunt voor de opdrachtgever tot aan de oplevering;
  • Voortgang en de deadlines keuzetrajecten van de opdrachtgevers bewaken;
  • Verwerken van projectdocumenten en materiaalkeuze en eventuele aanpassingen uitwerken van meer-/minderwerkspecificaties;
  • Ondersteuning commerciële activiteiten, waaronder open dagen en open huizen;
  • Klantcontact met betrekking materiaalkeuze en installatieplannen;
  • Continu verbeteren is onderdeel van je functie. Elke dag wil jij weer beter zijn dan de dag ervoor!
 

Hier ga je aan de slag

Jij komt als Kopersbegeleider terecht bij dé specialist op het gebied van vrijstaande woningen. Met meerdere vestigingen in Nederland en ruim 40 jaar ervaring realiseert dit bedrijf droomhuizen voor hun opdrachtgevers. Iedereen is gelijk binnen dit bedrijf, van metselaar tot directie, je realiseert de droom samen!

Een gezellige vrijdagmiddagborrel is dan ook zeker aan de orde om successen te vieren. Jouw ontwikkeling is belangrijk binnen dit bedrijf. Met goede begeleiding wordt ervoor gezorgd dat iedereen het beste uit zichzelf kan halen.

Binnen het bedrijf heerst een informele en fijne sfeer!
 

Waar jij goed in bent

Jij beschikt als Kopersbegeleider over goed bouwkundig en commercieel inzicht en bent een prettige en leidende gesprekspartner voor de klanten van onze opdrachtever. Daarnaast herken jij jezelf grotendeels in de volgende punten:
  • Door jouw werkervaring en organisatietalent zorg jij voor complete verkoopdossiers met materiaallijsten;
  • Je hebt idealiter een bouwkundige of aanverwante opleiding op minimaal MBO 4-niveau afgerond, aangevuld met een commerciële cursus en/of een training gesprekstechnieken;
  • Je hebt relevante werkervaring in een functie met klantcontact en ervaring/affiniteit met (vrijstaande) woningbouw;
  • Je werkt graag in teamverband;
  • Je bent digitaal vaardig, MS Office kent voor jou geen geheimen;
  • Je bent woonachtig in de directe omgeving van Tholen.
 

Wat we jou bieden

Voor je ervoor kunt zorgen dat de klanten van onze opdrachtgever zich thuis gaan voelen in hun nieuwe huis, moet je eerst zorgen dat jij je thuis voelt op je werk. Onze opdrachtgever doet er alles aan om daarvoor te zorgen. Als nieuwe collega krijg je een inwerktraject om je zo snel mogelijk thuis te laten voelen bij dit fijne bedrijf.
Dit traject gaat niet alleen over de werkmethodieken maar ook specifieke kenmerken van hun verkoopsysteem ClickHouse en het bouwproces. Ze denken ook aan de specifieke gezellige momenten van de vestiging. Bij onze opdrachtgever heerst een goede sfeer en ze hebben een open deuren cultuur.
 
Daarnaast mag je rekenen op het volgende:
  • Een aantrekkelijk salaris;
  • Begeleiding om elke dag het beste uit jezelf te halen;
  • Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals collectieve verzekeringen en een goede pensioenregeling;
  • Vanuit het bedrijf goede focus op duurzame inzetbaarheid;
  • Als Kopersbegeleider krijg je binnen de kaders van deze organisatie ook veel ruimte om je eigen ideeën uit te werken, kansen en ideeën bespreekbaar te maken en wellicht om te zetten in projecten en ook jezelf verder te ontwikkelen, bijvoorbeeld met trainingen en cursussen.
 
Kijk jij er naar uit om samen met opdrachtgevers hun droomhuis te realiseren? Neem contact op met Marissa Andries. Wij stellen je graag voor als Kopersbegeleider!

Wil jij als Medewerker Specificatiebeheer deel uitmaken van een dynamisch team? In deze cruciale rol beheer en update je productspecificaties, waarbij kwaliteit en compliance voorop staan. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover. 

Wat ga je doen?

In deze rol draag je de verantwoordelijkheid voor het nauwgezet beheren en up-to-date houden van productspecificaties, wat van belang is voor de kwaliteit en naleving van de producten. Je werkt nauw samen met diverse afdelingen en draagt bij aan het handhaven van de hoge normen binnen het bedrijf. 

Daarnaast omvatten de belangrijkste taken van deze rol:

  • Beheer van specificaties voor grondstoffen, hulpstoffen, verpakkingen, inkoopartikelen en eindproducten in samenwerking met het CareNet-systeem op groepsniveau.
  • Zelfstandig beheren van toegewezen accounts en samenwerken binnen het team om aan de verwachtingen te voldoen, waardoor er ruimte is voor zowel standaardisatie als persoonlijke groei.
  • Onderhouden van externe productspecificatiesystemen voor onze klanten en het verstrekken van informatie aan hen.
  • Fungeren als specialist op het gebied van wet- en regelgeving met betrekking tot etikettering en het bijhouden van relevante nationale en internationale richtlijnen.
  • Voorlichting geven over etiketteringswetgeving aan klanten en collega’s en ondersteuning bieden aan diverse teams binnen het bedrijf.
  • Zelfstandig uitvoeren van projecten en bijdragen aan het QA-beleid van Group of Butchers in nauwe samenwerking met productielocaties en QESH-managers.

Je werktijden zijn flexibel en worden in overleg met je collega’s vastgesteld. De specifieke dagen zijn afhankelijk van het rooster, dat gezamenlijk wordt bepaald. Je rapporteert aan de QESH-coördinator.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is marktleider in het segment van hoogwaardige vleeswaren en een van de snelst groeiende foodbedrijven van Nederland! Op veertien gespecialiseerde productielocaties maken zij vleeswaren en vleesproducten voor de retailers en grossiers in Nederland, België en Duitsland. De afgelopen jaren zijn ze sterk gegroeid en verwachten dit de komende jaren ook te blijven doen. Een grote passie voor het mooie product vlees is wat iedereen met elkaar deelt, en dat maakt de producten bijzonder.

Als onderdeel van het team voor Specificatiebeheer in Tilburg, maak je deel uit van een dynamisch en gepassioneerd team binnen een fijne werkomgeving. 

Waar jij goed in bent

Jij bent een veelzijdige en ambitieuze Medewerker Specificatiebeheer met een achtergrond in levensmiddelentechnologie, voeding & diëtetiek of een vergelijkbaar vakgebied, die klaar is voor een mooie carrièrestap. Met jouw ervaring in een QA-omgeving binnen de levensmiddelenindustrie, bij voorkeur in de vleessector, breng je waardevolle kennis en vaardigheden mee. We zoeken iemand die niet alleen technische expertise heeft, maar ook flexibel, praktisch en uiterst georganiseerd is.

Deze positie biedt een uitdagende en diverse werkomgeving waarin je jouw expertise en vaardigheden op het gebied van specificatiebeheer en etiketteringswetgeving volledig kunt benutten.

Verder herken jij je in de volgende punten

  • Een afgeronde HBO- of WO-opleiding in Levensmiddelentechnologie, Voeding & Diëtetiek of een vergelijkbaar veld.
  • 2-3 jaar werkervaring in een QA-omgeving in de levensmiddelenindustrie, bij voorkeur in de vleessector.
  • Grondige kennis van levensmiddelenwetgeving, voedselveiligheid (HACCP), verpakkingen en hulpstoffen.
  • Sterke administratieve vaardigheden, flexibiliteit en een kritische, proactieve werkhouding, gecombineerd met georganiseerd en gestructureerd werken.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels; kennis van Frans en Duits is een pluspunt, evenals ervaring met klantportals zoals SIM, GS1DAS en Trace One.

Wat wij je bieden

Je werkt als medewerker Specificatiebeheer met een uitgebreid assortiment aan producten en complexe specificaties, wat zorgt voor gevarieerde werkdagen. Samen met je collega’s kun je uitdagende projecten aanpakken. Je krijgt direct een jaarcontract, met een goede pensioenregeling en een aantrekkelijke reiskostenvergoeding.

Bovendien bieden we:

  • Een mooi salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • Een eindejaarsuitkering van 3,25% bovenop je salaris;
  • Een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Diverse teamactiviteiten ter bevordering van samenwerking;
  • Kansen voor groei en ontwikkeling via cursussen en trainingen, waaronder GoodHabitz.

Klinkt deze rol als medewerker specificatiebeheer als iets voor jou? Graag ontvangen wij je gegevens, zodat we contact met je op kunnen nemen. 
 

Ondernemen met voorsprong, dat is waarmee we onze klanten helpen. Bij Van Oers Corporate Finance heeft je werk direct invloed op ondernemers. We streven de hoogste kwaliteit na. Tonen lef en daadkracht en zijn continu bezig met innovatie. We kijken vooruit en maken met de juiste kennis, slimme keuzes. We duiken niet niet alleen in de cijfers en financiële business, maar we weten wat er speelt en zoeken de verbinding op. Zo kan jij het verschil maken en bijdragen aan de continuïteit en betere performance van onze klanten.

Wat ga je doen?

Als Business Restructuring Consultant werk je in het team van Corporate Finance dat bestaat uit 20 collega’s die gespecialiseerd zijn in de onderdelen Debt Advisory & Restructering (D&R), Due Diligence (DD) en Mergers & Acquisitions (M&A). Als Business Restructering Consultant begeleid je klanten die in zwaar weer zitten en/of wanneer een dringende koerswijziging van de bedrijfsstrategie noodzakelijk is. Je maakt een grondige analyse van de situatie waar een onderneming zich verkeert. In gesprekken met ondernemers en medewerkers haal jij de onderste steen naar boven. Je creëert draagvlak en je durft daarbij ook confronterend te zijn. 
Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je stelt een goed onderbouwd adviesrapport op;
  • Je schakelt met externe partijen, zoals de Belastingdienst, banken en Bijzonder Beheer-afdelingen van banken;
  • Je begeleidt gedragsverandering en aanbevelingen vanuit de rapportage en je implementeert deze ook daadwerkelijk.

Hier ga je aan de slag:

Van Oers is een accountancy en advies organisatie met uiteenlopende dienstverlening, die steeds verder groeit! Ontwikkeling vinden we een belangrijk aspect, niet alleen op vakinhoudelijk gebied, maar ook op persoonlijk vlak. Daarnaast is er vrijheid en ruimte om eigen ideeën in te brengen en uit te voeren.

Waar ben jij goed in?

Je beschikt over daadkracht en analytisch vermogen. Je bent ondernemend, empathisch en communicatief vaardig. Daarnaast ben je sterk in het opbouwen, uitbouwen en onderhouden van relaties. Je gaat een probleem niet uit de weg, maar je pakt hem aan en komt met een oplossing.
Verder vragen wij:

  • Een afgeronde WO opleiding in een financiële richting;
  • Tenminste 5 jaar relevante werkervaring met management consultancy en/of turn around management in het MKB of bij een afdeling Bijzonder Beheer van één van de grootbanken;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.

Wat wij je bieden:

De advisering door de medewerkers van Van Oers Corporate Finance, elk met een uitgebreide ervaring en specifieke expertise, kan worden samengevat met de kernwoorden betrokken en deskundig. Je komt terecht in een jong, dynamisch en vooral ambitieus team. Hard werken is een must, maar we weten ook precies hoe we onze successen moeten vieren. 

Verder bieden wij:

  • 27 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding €0,23;
  • Premievrij pensioen met mogelijkheid tot fiscaal bijsparen;
  • Laptop en mobiele telefoon;
  • Studieregeling;
  • Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken;
  • Thuiswerkvergoeding €2,35 per dag;
  • €1200,- budget van Coolblue om je thuiswerkplek in te richten na het doorlopen van je proeftijd;
  • Goed uitgewerkt onboardingstraject waarin je de organisatie, werkzaamheden en collega’s leert kennen.

Neem bij vragen gerust contact op met Stephanie (stephanie@modoc.nl) of Céline (Celine@modoc.nl). 

 

Ben jij iemand die geen uitdaging uit de weg gaat en bovendien een echte leidinggevende in hart en nieren, die vanuit kansen en mogelijkheden denkt? Wil jij werken bij een wereldwijde marktleider in logistieke dienstverlening in de rol van Customer Service Supervisor? Krijg je graag goed betaald en geniet je van maar liefst 28 vrije dagen? Lees snel verder! 

Wat ga je doen?

Als Customer Service Supervisor stuur je meerdere Customer Service teams aan, die in totaal uit ongeveer 20 medewerkers bestaan. Je vertaalt de lange termijn strategie van jouw werkgever in een middellange termijn visie voor jouw teams, maakt plannen om dit te realiseren en neemt het team pragmatisch mee in de implementatie en uitvoering. Bij dit bedrijf doe je het samen en dat betekent dat je als leidinggevende in staat bent jouw team te motiveren, faciliteren en naar een hoger niveau te tillen. Je bent in staat om de huidige customer service processen te analyseren, hiervoor verbetervoorstellen te maken en deze te implementeren.
Jouw verantwoordelijkheden worden o.a.:

  • Je motiveert, ontwikkelt, coacht en stuurt jouw team;
  • Je bent verantwoordelijk voor een optimale bezetting van de afdelingen;
  • Samen met je team voorzie je onze klanten van een optimale service ;
  • Je signaleert en initieert proactief kansen en mogelijkheden om processen en systemen te optimaliseren en neemt initiatief in de uitwerking en implementatie van deze verbeteringen. 
  • Je levert KPI dashboards op aan richting klanten en/of MT; 
  • Je bent klankbord voor de Customer Service Manager, aan welke je tevens rapporteert.

 

Hier ga je aan de slag 

Jouw nieuwe werkgever is wereldwijd marktleider op het gebied van logistieke dienstverlening van diepvriesproducten. Met 350 vestigingen is deze organisatie vertegenwoordigt op maar liefst vijf continenten: Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa, Azië en Australië.

Het bedrijf is ooit begonnen met de aankoop van een magazijn in Seattle en vanuit daar door overnames en investeringen constant gegroeid. Tot op de dag van vandaag worden familiebedrijven aan de groep toegevoegd. Vandaag de dag is dit een organisatie die diep geworteld is in generaties van koelopslagexpertise en op het snijvlak van technologie en innovatie.
De groep bestaat uit meerdere koelketenbedrijven die de krachten gebundeld hebben om zo met excellente expertise de klanten te kunnen bedienen.
 
Dit topbedrijf in de temperatuurgecontroleerde logistieke sector heeft ook een vestiging in Vlissingen. Met ruim 70 hectare en 11 loodsen worden wekelijks meer dan 10.000 pallets gelost, gecontroleerd en opgeslagen op locatie. 
Producten die worden opgeslagen zijn o.a. bananen, bevroren vis en geconcentreerde fruit purees.  
Op een gedeelte van het enorme terrein zit tevens een kleine productielocatie waar verschillende fruit purees worden gemengd om vervolgens naar bottelarijen te gaan. 

Deze organisatie is voornemens de beste werkgever in deze branche te worden en jij kunt hier onderdeel van zijn! Ontwikkeling en betrokkenheid vinden zij belangrijk. Werken bij dit bedrijf is prettig en uitdagend, ze gaan op een respectvolle manier met elkaar om en ze geven om hun teamleden. De doorgroeimogelijkheden zijn eindeloos! 

Waar jij goed in bent

Jij hebt als Customer Service Supervisor hbo werk- en denkniveau en enkele jaren ervaring in een soortgelijke rol binnen een logistieke of productie omgeving. Daarnaast herken jij je grotendeels in de volgende punten: 

  • Je bent als leidinggevende gericht op het coachen en ontwikkelen van je teams;
  • Je ziet het als een uitdaging om mensen te laten groeien en processen te verbeteren;
  • Je hebt ervaring binnen een Customer Service omgeving;
  • Je hebt ervaring in het werken met verschillende systemen en het optimaliseren van processen; 
  • Je bent oplossingsgericht, staat voor kwaliteit en overziet ook in hectische situaties het overzicht;
  • Je bent communicatief vaardig in het Engels en Nederlands. 

 

Wat bieden wij jou?

Werken als Customer Service Supervisor voor deze mooie opdrachtgever is natuurlijk al gaaf! Jij bent een belangrijke spil binnen de organisatie en krijgt veel ruimte om eigen ideeën aan te dragen. Daarnaast mag je rekenen op:

  • Een zeer goed salaris;
  • 28 vakantiedagen; 
  • Vers fruit op het werk; 
  • Een contract rechtstreeks bij deze werkgever;
  • Een fijne werksfeer;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

 
Voel jij je aangesproken en sta je te popelen om binnen dit bedrijf jouw talenten in te zetten als Customer Service Supervisor?
Stuur je cv dan snel naar Christel Dobbelaar, we stellen je graag voor bij deze werkgever.