Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Als Bedrijfsleider Projecten word je verantwoordelijk voor de realisatie van onze nieuwbouw- en renovatieprojecten. Jij hebt de leiding over de vestiging in Bergen op Zoom, maar werkt ook veel samen met de locatie Breda & Oosterhout. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover, zoals een lease auto, extra vakantiedagen en een mooi salaris. 

Wat ga je doen?

Deze organisatie verandert voortdurend, aangedreven door nieuwe wetgeving, toenemende digitalisering en veranderingen in klantvoorkeuren. Om deze reden zoeken ze een bedrijfsleider die verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van nieuwbouw- en renovatieprojecten in Bergen op Zoom.

Als bedrijfsleider ben je het centrale aanspreekpunt voor projectleiders en -coördinatoren. Je overziet hun werk en fungeert als coach en sparringpartner. Ook ben je actief betrokken bij projecten en bied je ondersteuning aan teamleden, waaronder werkvoorbereiders, uitvoerders en voorlieden.

Naast het begeleiden van projectteams werk je samen met de KAM coördinator en de bedrijfsleider van de vestiging Breda/Oosterhout aan interne projecten, zoals de implementatie van nieuwe wetgeving en het opzetten van verbeterprojecten om efficiëntie te bevorderen.

Verder vallen onderstaande taken ook onder jouw verantwoordelijkheid als Bedrijfsleider Projecten:

  • Voorzitten van tweewekelijkse projectleidersvergaderingen; 
  • Deelname als lid in bouwteam- en ketensamenwerkingstrajecten Nieuwbouw en Renovatie;
  • Binden en boeien van onze vaste bouwpartners;
  • Personeelsplanning vaklieden vestiging Bergen op Zoom verzorgen;
  • Kartrekker van één van de 10 werkgroepen;
  • Projectevaluaties verzorgen;
  • Interne verbeterprojecten voor nieuwbouw en renovatieprojecten;
  • Organiseren van ondersteuning voor de afdeling calculatie. Je bent de linking pin tussen de calculatie en de uitvoering;
  • Faciliteren uitvoeringstechnische ondersteuning trajecten acquisitie;
  • Het houden van functioneringsgesprekken en deelnemer van de eindejaarsgesprekken van jouw team. 

Hier ga je aan de slag

Kom jij als Bedrijfsleider Projecten bij deze werkgever te werken? Dan maak je onderdeel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, eerlijk, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.

Jouw werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen.

Bij deze organisatie worden projecten nooit alleen gebouwd; samenwerking met bouwpartners is essentieel voor succes en dient project overstijgend te worden geïntegreerd binnen de organisatie.
 

Waar jij goed in bent

Oplossingsgericht denken en handelen doe jij van nature als Senior Projectleider Bouw. Je bent een coachende leider met een positieve instelling. Jij denkt bedrijf breed en richt je op de lange termijn relaties. Het is voor jou geen probleem om op een duidelijke en directe manier te communiceren en weet hierin je collega’s op een positieve manier met je mee te krijgen. 

Verder herken jij je in de volgende punten:

  • Je werkt gestructureerd;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je bent financieel en juridisch (contracten) onderlegd);
  • Je hebt ervaring in dit vakgebied. 

Wat wij je bieden

Natuurlijk mag je als Bedrijfsleider Projecten bij deze organisatie verwachten dat je in een professioneel en gezond bedrijf terecht komt. Met een groep fijne collega’s en een MT met dezelfde visie. Daarnaast bieden we je het volgende:

  • Een jaarcontract op basis van detachering en bij wederzijdse tevredenheid een vast contract;
  • Marktconform salaris;
  • 40 vakantiedagen;
  • Een leaseauto; 
  • Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
  • 180 betrokken collega’s waar we geregeld iets gezelligs mee organiseren!

In de bouw maak je het. Ben jij de professional met ambitie die bij deze werkgever past? Wij vertellen je er graag nog meer over! Laat je gegevens achter en wij komen snel met je in contact. 

 

Heb jij leidinggevende ervaring en wil je dit inzetten bij een mooie organisatie in de voedingsmiddelenindustrie? Als Coördinator Assemblage ben jij de drijvende kracht achter de assemblage-afdeling. 

Wat ga je doen?

In je rol als Coördinator Assemblage ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de dag- en weekplanning. Hierbij zorg je ervoor dat producten tijdig, volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden en tegen optimale kosten worden geproduceerd. Alert zijn op afwijkingen en knelpunten in de werkprocedures is wat jij doet. Kleine aanpassingen of grotere verbeteringen, jij staat altijd klaar om deze te signaleren. 

Als Coördinator Assemblage sta jij klaar om je team te motiveren het beste uit zichzelf te halen. Samen met je team stroop je de mouwen op om continue groei en ontwikkeling na te streven. Jij hebt daar een essentiële rol in. 

Hier ga je aan de slag

Je komt als Coördinator Assemblage te werken bij een werkgever in de foodbranche, namelijk dé maaltijdbereider van Nederland, gevestigd in Oude-Tonge. De maaltijden worden op een specifieke manier bereid, waardoor de voedingswaarde en de smaak van de verse ingrediënten behouden blijft. 

In Oude-Tonge kom je terecht in een prachtig kookatelier. Het toegewijde team bestaan uit ongeveer 65 tot 100 medewerkers die zich inzetten voor de groei van het bedrijf. Samen successen behalen en vieren is wat ze graag doen. Naast plezier in het werk, houden ze altijd het einddoel in de gaten. Ze streven naar gezonde, verantwoorde en verse maaltijden en soepen die de keuken verlaten.

Ter uitbreiding voegen ze jou graag toe aan het team.  

Waar jij goed in bent

Jij hebt de skills om actiegericht, kwaliteitsgericht en resultaatgericht te handelen. Als Coördinator Assemblage ben je in staat om eigenaarschap te tonen. Daarnaast herken je je in de volgende punten:

  • Minimaal MBO4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een coördinerende/leidinggevende rol binnen de foodbranche;
  • Je hebt kennis over kwaliteitssystemen, voedselwetgeving en productieprocessen binnen de foodbranche;

Wat we jou bieden

Je komt als Coördinator Assemblage terecht in een inspirerende werkomgeving waar teamwork en passie centraal staan. Je mag dan ook het volgende verwachten: 

  • Uitzicht op een vast contract;
  • Een fulltime functie voor 40 uur per week;
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform CAO+ Gemaksvoeding;
  • 25 vakantiedagen + 15 ATV dagen per jaar en de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
  • Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij verzekeringen;
  • Een team dat niet alleen doelen deelt, maar ook de passie voor het behalen van succes.

Mogen we jou toevoegen aan het team in Oude-Tonge als Coördinator Assemblage? Graag komen we met jou in contact! Stuur je CV en contactgegevens naar Marissa Andries, zodat ze kennis met je kan maken. 

 

Ben jij klaar voor een carrièrestap waar precisie, innovatie en teamwork samenkomen? Als Technisch Inkoper speel jij een sleutelrol in het bouwen van internationale projecten. Ben jij iemand met passie voor techniek, een scherp oog voor details en een drive om bij te dragen aan een gedreven team? Wil jij de drijvende kracht zijn achter de inkoopprocessen? Lees snel verder! 
 

Wat ga je doen? 

Als Technisch Inkoper ben je verantwoordelijk voor het inkoopproces van materialen en benodigdheden voor de productie van internationale orders en projecten. Je werkt nauw samen in een team van 4 collega’s op de Inkoopafdeling en hebt regelmatig contact met verschillende andere afdelingen, zoals verkoop binnendienst, werkvoorbereiding, accountmanagers en productie.

Verder houd je je bezig met:

  • Het onderhouden van dagelijks contact met leveranciers voor het aanvragen van prijzen, levertijden en specificaties;
  • Het bewaken van inkoopprocessen en zorg dragen voor een nauwkeurige registratie van bestellingen en voorraden; 
  • Het onderhoudsschema van de machines; 
  • Het lezen van technische tekeningen bij inkoopbeslissingen. 

 

Hier ga je aan de slag

Jouw nieuwe werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendig oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit. Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. De man/vrouw verhouding is ongeveer 60/40.

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.
 

Wat neem jij mee? 

Jij, als gedreven Technisch Inkoper hebt werkervaring op het gebied van inkoop in een technische productieomgeving, en je herkent jezelf in een groot deel van onderstaande punten: 

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur aangevuld met een NEVI diploma;
  • Je spreekt en schrijf de Nederlandse, Engelse en Duitse taal vloeiend;
  • Je hebt sterk technisch inzicht en begrijpt technische tekeningen;
  • Je ben gestructureerd, accuraat en proactief;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kunt goed samenwerken met je team; 
  • Naast het samenwerken kun je ook goed zelfstandig werken. 

 

Wat bieden wij jou? 

Als Technisch Inkoper mag je uitgaan van een dynamische en uitdagende functie bij een groeiende, internationale organisatie met een informele werksfeer en korte lijnen. 

Verder mag je rekenen op het volgende:

  • 23 vakantiedagen;
  • Extra verlof als je niet ziek bent;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,21 per kilometer (10-40 km);
  • Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière;
  • Een marktconform salaris op basis van jouw ervaring en achtergrond.

Bij deze werkgever draait het niet alleen om het inkopen van materialen; het gaat om het smeden van de toekomst van hittebestendige oplossingen. Ben jij die technische pionier die met precisie, passie en toewijding de inkoopprocessen naar nieuwe hoogten tilt? Hier krijg je niet alleen de kans om te groeien in je carrière, maar ook om een onuitwisbare stempel te drukken op onze innovatieve projecten.

Wordt dit de volgende stap in jouw carrière? Wij komen graag met je in contact. Mocht je nog vragen hebben of meer willen weten, dan mag je contact opnemen met Marissa via 0166-744015 of via marissa@modoc.nl 

We kijken uit naar je reactie! 

Klaar voor je eerste baan? Een spannend avontuur vol groeimogelijkheden, ontwikkeling en ontdekkingen? Bij deze werkgever bieden ze een leerzame traineeship voor ambitieuze jonge talenten zoals jij!

Wat ga je doen?

Deze organisatie gelooft sterk in het potentieel van jonge professionals. Als marktleider in de Europese banden- en velgendistributie bieden ze een breed scala aan mogelijkheden binnen diverse bedrijfsonderdelen. Met dit traineeship krijg je de kans om je stempel te drukken op verschillende projecten en jezelf te ontwikkelen onder begeleiding van ervaren collega’s!

Een traineeship is mogelijk binnen diverse afdelingen, afhankelijk van jouw studie, maar vooral afhankelijk van jouw ambitie. Je kunt denken aan een traineeship op het gebied van o.a. finance, supply chain, logistiek, sales, informatiekunde of data-analyse. 

Hoe ziet je traineeship eruit?

Diverse projecten: Tijdens het traineeship maak je kennis met verschillende aspecten van deze organisatie door deel te nemen aan diverse projecten. Er is voor ieder wat wils binnen allerlei vakgebieden.
Begeleiding: Je krijgt een of meerdere mentoren die jarenlang ervaring hebben in de branche. Zij staan klaar je te begeleiden, inspireren en ondersteunen je tijdens je ontwikkeltraject.
Training on the job: Leer terwijl je werkt! Ze bieden continue ondersteuning en mogelijkheden voor bijscholing, vakgerichte trainingen, cursussen en opleidingen om jouw vaardigheden naar een hoger niveau te tillen.
Op maat gemaakte trajecten: Jouw groei staat centraal, waardoor ze de projecten afstemmen op jouw ervaring, ambities en interesses. Om jouw potentieel te benutten bieden ze een gepersonaliseerde aanpak. 

Hier ga je aan de slag

Je komt te werken bij dé gespecialiseerde leverancier van lichtmetalen velgen, banden én compleet gemonteerde sets. Het is een van de grootste distributeurs van banden en wielen in Europa. In 1965 is het bedrijf klein begonnen met ‘stapels banden’ en ondertussen zijn ze uitgegroeid tot een indrukwekkend en succesvol bedrijf.

Het bedrijf bestaat inmiddels uit diverse werkmaatschappijen die actief zijn in verschillende onderdelen van de automotive supply chain – denk aan internationale groothandel, regionale distributie, productie en Retail.

Waar jij goed in bent

Dat gaan we samen ontdekken! Deze organisatie is op zoek naar Young Professionals die willen ontdekken, leren en ontwikkelen. In welk vakgebied dan ook, samen gaan ze jouw potentieel optimaal benutten. Een aantal dingen die belangrijk zijn:

  • Ageronde WO/HBO opleiding;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. Spreek je ook een andere taal? Dan is dat mooi meegenomen. 

Wat we jou bieden

Natuurlijk mag je als Trainee een fijne leeromgeving verwachten, waarbij je mentoren en collega’s voor je klaar staan. Er hangt een informele, fijne werksfeer op kantoor. Daarnaast mag je ook mooie voorwaarden verwachten, zoals:

  • Een goed salaris;
  • Opleidingsmogelijkheden en onbeperkt toegang tot GoodHabitz;
  • Mogelijkheid tot deelname aan een fiscaal aantrekkelijke fitnessregeling met werkgeversbijdrage;
  • Winst- en prestatieafhankelijke eindejaarsuitkering;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer, maar je mag uiteraard ook gebruikmaken van het fietsplan en op de fiets komen;
  • 8% vakantiegeld en 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
  • Dagelijkse portie gezelligheid voor maar € 2,45 (inclusief lunch, voetbaltafel en dartbord);
  • De geur van nieuw rubber!

Ga jij als Trainee aan de slag in Moerdijk? Wil je graag leren binnen het vakgebied sales, supply chain, finance, sales, inkoop of wat dan ook? Kom met ons in contact, zodat we kennis kunnen maken. Wij kijken er naar uit! 
 

Als Manager bouwprojecten word je verantwoordelijk voor de realisatie van onze nieuwbouw- en renovatieprojecten. Jij hebt de leiding over de vestiging in Bergen op Zoom, maar werkt ook veel samen met de locatie Breda & Oosterhout. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover, zoals een lease auto, extra vakantiedagen en een mooi salaris. 

Wat ga je doen?

Deze organisatie verandert voortdurend, aangedreven door nieuwe wetgeving, toenemende digitalisering en veranderingen in klantvoorkeuren. Om deze reden zoeken ze een bedrijfsleider die verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van nieuwbouw- en renovatieprojecten in Bergen op Zoom.

Als Manager bouwprojecten ben je het centrale aanspreekpunt voor projectleiders en -coördinatoren. Je overziet hun werk en fungeert als coach en sparringpartner. Ook ben je actief betrokken bij projecten en bied je ondersteuning aan teamleden, waaronder werkvoorbereiders, uitvoerders en voorlieden.

Naast het begeleiden van projectteams werk je samen met de KAM coördinator en de bedrijfsleider van de vestiging Breda/Oosterhout aan interne projecten, zoals de implementatie van nieuwe wetgeving en het opzetten van verbeterprojecten om efficiëntie te bevorderen.

Verder vallen onderstaande taken ook onder jouw verantwoordelijkheid als Manager bouwprojecten:

  • Voorzitten van tweewekelijkse projectleidersvergaderingen; 
  • Deelname als lid in bouwteam- en ketensamenwerkingstrajecten Nieuwbouw en Renovatie;
  • Binden en boeien van onze vaste bouwpartners;
  • Personeelsplanning vaklieden vestiging Bergen op Zoom verzorgen;
  • Kartrekker van één van de 10 werkgroepen;
  • Projectevaluaties verzorgen;
  • Interne verbeterprojecten voor nieuwbouw en renovatieprojecten;
  • Organiseren van ondersteuning voor de afdeling calculatie. Je bent de linking pin tussen de calculatie en de uitvoering;
  • Faciliteren uitvoeringstechnische ondersteuning trajecten acquisitie;
  • Het houden van functioneringsgesprekken en deelnemer van de eindejaarsgesprekken van jouw team. 

Hier ga je aan de slag

Kom jij als Manager bouwprojecten bij deze werkgever te werken? Dan maak je onderdeel uit van een middelgroot familiebedrijf met bijna 100 jaar kennis en ervaring op het gebied van bouwen. Een betrokken, eerlijk, nuchter en financieel gezond bedrijf dat actief is in nieuwbouw, renovatie, service en onderhoud voor professionele opdrachtgevers in de regio Zuidwest Nederland.

Jouw werkgever in een aantal woorden: persoonlijk, aandacht, plezier, langdurige samenwerkingen, goed geregeld, kwaliteit, verantwoordelijkheid, doen, denken in mogelijkheden, persoonlijke ontwikkeling en kennis delen.

Bij deze organisatie worden projecten nooit alleen gebouwd; samenwerking met bouwpartners is essentieel voor succes en dient project overstijgend te worden geïntegreerd binnen de organisatie.
 

Waar jij goed in bent

Oplossingsgericht denken en handelen doe jij van nature als Manager bouwprojecten. Je bent een coachende leider met een positieve instelling. Jij denkt bedrijf breed en richt je op de lange termijn relaties. Het is voor jou geen probleem om op een duidelijke en directe manier te communiceren en weet hierin je collega’s op een positieve manier met je mee te krijgen. 

Verder herken jij je in de volgende punten:

  • Je werkt gestructureerd;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je bent financieel en juridisch (contracten) onderlegd);
  • Je hebt ervaring in dit vakgebied. 

Wat wij je bieden

Natuurlijk mag je als Manager bouwprojecten bij deze organisatie verwachten dat je in een professioneel en gezond bedrijf terecht komt. Met een groep fijne collega’s en een MT met dezelfde visie. Daarnaast bieden we je het volgende:

  • Een jaarcontract op basis van detachering en bij wederzijdse tevredenheid een vast contract;
  • Marktconform salaris;
  • 40 vakantiedagen;
  • Een leaseauto; 
  • Veel verantwoordelijkheid, vrijheid en afwisseling in je werk;
  • 180 betrokken collega’s waar we geregeld iets gezelligs mee organiseren!

Ben jij de Manager bouwprojecten die bij deze werkgever past? Wij vertellen je er graag nog meer over! Laat je gegevens achter en wij komen snel met je in contact. 

 

De slimme aanpakkers in de elektrotechniek, dat is UPTA techniek in Bergen op Zoom. In de functie van Elektromonteur heb je afwisseling in jouw werk doordat je projectmatig werkt en jij jezelf verder weet te ontwikkelen met de beste materialen en nieuwste technieken. Ons team is ambitieus en staat open voor nieuwe ideeën. Iedereen heeft dezelfde interesses voor het vak en dat zie je terug in het werkplezier dat iedereen hier beleeft.   

Wat ga je doen? 

Als Elektromonteur bij UPTA techniek werk je veelal op de projectlocatie in Bergen op Zoom met een vast team van monteurs. Dat maakt je werk gevarieerd en uitdagend. Ook hebben we veel verschillende klanten waardoor je op verschillende locaties komt. Je voert reparaties en modificaties uit aan bestaande installaties. Door jouw enthousiasme weet je samen met je team nieuwe ideeën te bedenken en steeds weer de techniek te verbeteren. Natuurlijk let je goed op de klantwensen en ben je hét visitekaartje van UPTA techniek. De installaties en het onderhoud voer je uit bij o.a.: 

  • Elektrotechnische installaties; 
  • Meet-en regelsystemen; 
  • Besturingspanelen en verdeelkasten; 
  • Camerasystemen.   

Doordat je als industrieel elektromonteur een brede interesse hebt in het vak, kun je je ook op allerlei technieken ontwikkelen. Je hebt een breed specialisme en krijgt de ruimte om zelf je functie te creëren. Belangrijk is dat jij doet wat je leuk vindt en dit kunt toepassen bij de klant.  
 

Hier ga je aan de slag 

Werken bij UPTA techniek betekent werken met goed materiaal en werken voor projecten waar iedereen energie van krijgt. Er wordt voor je gezorgd, zowel privé als zakelijk. Dit houdt in dat je met goed gereedschap werkt en hier ook maandelijks een vergoeding voor krijgt om dit te onderhouden. Je wordt van top tot teen aangekleed met werkkleding en -schoenen, zodat het je aan niks ontbreekt.   

Bij UPTA techniek houden we wel van een beetje uitdaging. Als het seriewerk is, hoeft het voor ons niet. Waar we echt warm voor lopen zijn de middelgrote overzichtelijke projecten die vragen om slimme oplossingen. We hebben de luxe om de krenten uit de pap te halen.  

Je komt als elektromonteur te werken in een team van 10 monteurs. Dit team bestaat uit een enthousiaste club mannen die net zoveel passie voor het vak hebben als jij. Er is aandacht voor het inwerkproces en wij zorgen er gezamenlijk voor dat jij snel up and running bent binnen ons team.   

UPTA techniek is een gerenommeerd bedrijf op het gebied van industriële automatisering, camera techniek, service en onderhoud. We zijn gevestigd in Bergen op Zoom. In deze fulltime functie als elektromonteur werk je dagelijks van 08.00 tot 16.30 uur en krijg je extra pauzes per dag vergoed. Werkplezier en teamgeest staan bij UPTA techniek voorop.  
 

Waar jij goed in bent 

Dat jij een vakidioot bent vinden ze bij UPTA prachtig. Belangrijk vinden wij dat jij affiniteit hebt met de techniek en de wil hebt om te leren en te ontwikkelen. Door de verantwoordelijkheid die je krijgt kun je zelfstandig projecten draaien (eventueel op termijn) en haak je je collega’s aan waar nodig.  

Samengevat herken jij je in de volgende punten: 

  • MBO Elektromonteur niveau 3 of 4 of bereid om niveau 3 of 4 via UPTA te behalen; 
  • Je bent minimaal 18 jaar; 
  • Jij denkt in oplossingen, uitdagingen en kansen; 
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel.  

Wat we jou bieden 

Je krijgt alle ruimte om je als elektromonteur te (blijven) ontwikkelen en jouw mening telt. Als je bij UPTA Techniek werkt, mag je van ons ook een heleboel goede voorwaarden verwachten: 

  • Fulltime dienstverband van 40 uur per week; 
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen; 
  • Pensioenregeling via MN services; 
  • Eindejaar bonus (bij behaalde bedrijfsdoelstellingen); 
  • Opleidingsmogelijkheden;  
  • Gereedschapsvergoeding van €20,- per maand; 
  • Werkkleding en schoenen; 
  • Jaarlijks diverse uitjes en etentjes (voorbeeld: racen op Zandvoort); 
  • CAO Klein Metaal; 
  • Reiskostenvergoeding van €0,21,- per kilometer; 
  • Enthousiast en jong team.  

Past deze functie van Industrieel Elektromonteur én de werkgever UPTA techniek bij jou? Graag komen we dan met jou in contact om de mogelijkheden te bespreken.  

Wil jij als Medewerker Specificatiebeheer deel uitmaken van een dynamisch team? In deze cruciale rol beheer en update je productspecificaties, waarbij kwaliteit en compliance voorop staan. Natuurlijk staan hier mooie voorwaarden tegenover. 

Wat ga je doen?

In deze rol draag je de verantwoordelijkheid voor het nauwgezet beheren en up-to-date houden van productspecificaties, wat van belang is voor de kwaliteit en naleving van de producten. Je werkt nauw samen met diverse afdelingen en draagt bij aan het handhaven van de hoge normen binnen het bedrijf. 

Daarnaast omvatten de belangrijkste taken van deze rol:

  • Beheer van specificaties voor grondstoffen, hulpstoffen, verpakkingen, inkoopartikelen en eindproducten in samenwerking met het CareNet-systeem op groepsniveau.
  • Zelfstandig beheren van toegewezen accounts en samenwerken binnen het team om aan de verwachtingen te voldoen, waardoor er ruimte is voor zowel standaardisatie als persoonlijke groei.
  • Onderhouden van externe productspecificatiesystemen voor onze klanten en het verstrekken van informatie aan hen.
  • Fungeren als specialist op het gebied van wet- en regelgeving met betrekking tot etikettering en het bijhouden van relevante nationale en internationale richtlijnen.
  • Voorlichting geven over etiketteringswetgeving aan klanten en collega’s en ondersteuning bieden aan diverse teams binnen het bedrijf.
  • Zelfstandig uitvoeren van projecten en bijdragen aan het QA-beleid van Group of Butchers in nauwe samenwerking met productielocaties en QESH-managers.

Je werktijden zijn flexibel en worden in overleg met je collega’s vastgesteld. De specifieke dagen zijn afhankelijk van het rooster, dat gezamenlijk wordt bepaald. Je rapporteert aan de QESH-coördinator.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is marktleider in het segment van hoogwaardige vleeswaren en een van de snelst groeiende foodbedrijven van Nederland! Op veertien gespecialiseerde productielocaties maken zij vleeswaren en vleesproducten voor de retailers en grossiers in Nederland, België en Duitsland. De afgelopen jaren zijn ze sterk gegroeid en verwachten dit de komende jaren ook te blijven doen. Een grote passie voor het mooie product vlees is wat iedereen met elkaar deelt, en dat maakt de producten bijzonder.

Als onderdeel van het team voor Specificatiebeheer in Tilburg, maak je deel uit van een dynamisch en gepassioneerd team binnen een fijne werkomgeving. 

Waar jij goed in bent

Jij bent een veelzijdige en ambitieuze Medewerker Specificatiebeheer met een achtergrond in levensmiddelentechnologie, voeding & diëtetiek of een vergelijkbaar vakgebied, die klaar is voor een mooie carrièrestap. Met jouw ervaring in een QA-omgeving binnen de levensmiddelenindustrie, bij voorkeur in de vleessector, breng je waardevolle kennis en vaardigheden mee. We zoeken iemand die niet alleen technische expertise heeft, maar ook flexibel, praktisch en uiterst georganiseerd is.

Deze positie biedt een uitdagende en diverse werkomgeving waarin je jouw expertise en vaardigheden op het gebied van specificatiebeheer en etiketteringswetgeving volledig kunt benutten.

Verder herken jij je in de volgende punten

  • Een afgeronde HBO- of WO-opleiding in Levensmiddelentechnologie, Voeding & Diëtetiek of een vergelijkbaar veld.
  • 2-3 jaar werkervaring in een QA-omgeving in de levensmiddelenindustrie, bij voorkeur in de vleessector.
  • Grondige kennis van levensmiddelenwetgeving, voedselveiligheid (HACCP), verpakkingen en hulpstoffen.
  • Sterke administratieve vaardigheden, flexibiliteit en een kritische, proactieve werkhouding, gecombineerd met georganiseerd en gestructureerd werken.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels; kennis van Frans en Duits is een pluspunt, evenals ervaring met klantportals zoals SIM, GS1DAS en Trace One.

Wat wij je bieden

Je werkt als medewerker Specificatiebeheer met een uitgebreid assortiment aan producten en complexe specificaties, wat zorgt voor gevarieerde werkdagen. Samen met je collega’s kun je uitdagende projecten aanpakken. Je krijgt direct een jaarcontract, met een goede pensioenregeling en een aantrekkelijke reiskostenvergoeding.

Bovendien bieden we:

  • Een mooi salaris dat past bij jouw kennis en ervaring;
  • Een eindejaarsuitkering van 3,25% bovenop je salaris;
  • Een uitgebreid pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Diverse teamactiviteiten ter bevordering van samenwerking;
  • Kansen voor groei en ontwikkeling via cursussen en trainingen, waaronder GoodHabitz.

Klinkt deze rol als medewerker specificatiebeheer als iets voor jou? Graag ontvangen wij je gegevens, zodat we contact met je op kunnen nemen. 
 

Heb jij een sterk technisch inzicht, commerciële instelling en ben je graag in contact met verschillende partijen? Perfect! Dan is deze functie als Technisch Commercieel Medewerker in Steenbergen misschien wel jouw nieuwe baan! 

Wat ga je doen?

In samenwerking met je collega’s op de buitendienst coördineer je als Technisch Commercieel Medewerker de orders en de projecten. Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor binnen- en buitenlandse klanten en zorgt hierbij dat opdrachten worden berekend, uitgewerkt en gedurende het totale ordertraject worden begeleid. Om het overzicht te behouden heb je contact met de diverse afdelingen zoals inkoop, werkvoorbereiding, productie en de afdeling expeditie. Tijdens het gehele ordertraject ben jij dus het aanspreekpunt!
 

Hier ga je aan de slag 

Jouw nieuwe werkgever zit in Steenbergen en is gespecialiseerd in hittebestendig oplossingen. Waar moet je dan aan denken? Bijvoorbeeld het isolatiemateriaal voor een uitlaatpijp van een auto, isolatie voor het vlammetje in je cv ketel of het ruitje van je oven. Maar ook aan toepassingen in de petrochemie, marine, offshore, transport en aluminium industrie.

Deze groep bestaat uit meerdere bv’s waarvan het hoofdkantoor in Steenbergen zit. Er zijn ook kantoren in België, Duitsland en Zwitserland. Onlangs is er een nieuwe vestiging in de UK geopend.

Op het kantoor in Steenbergen zijn ca. 100 personen werkzaam waarvan 50% op kantoor en 50% in de productie. De man/vrouw verhouding is ongeveer 60/40.

Binnen het bedrijf heerst een fijne informele, collegiale sfeer met Rotterdamse no-nonsense mentaliteit.
 

Waar ben jij goed in? 

Als Technisch Commercieel Medewerker ben je natuurlijk technisch ingesteld en je houdt van een commerciële uitdaging. Verder beschik je over:

  • Afgeronde technische opleiding (voorkeur WTB).
  • Relevante werkervaring in een technische productie omgeving.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duitse taal is een pluspunt.
  • Een commerciële instelling en klantgericht.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Een oplossingsgerichte en proactieve mentaliteit.
  • Ervaring met AutoCad en/of Inventor is een pre.

 

 

Wat bieden wij jou? 

Als jij als Technisch Commercieel Medewerker aan de slag gaat bij deze werkgever in Steenbergen, mag je rekenen op: 

  • Een werkplek in een groeiende internationale organisatie en uitzicht op een vast dienstverband.
  • Ruimte voor persoonlijke groei in functie en carrière.
  • Een baan om trots op te zijn en met veel verantwoordelijkheid.
  • Een informele organisatiestructuur.

Wordt dit de volgende stap in jouw carrière? Dan komen we graag met jou in contact. We kijken er naar uit om jou te leren kennen en brengen je graag onder de aandacht bij deze werkgever. 

Mocht je graag meer willen weten of nog vragen hebben over deze vacature, neem dan contact op met Marissa via marissa@modoc.nl of 0166-744015. 

Ondernemen met voorsprong, dat is waarmee we onze klanten helpen. Bij Van Oers Corporate Finance heeft je werk direct invloed op ondernemers. We streven de hoogste kwaliteit na. Tonen lef en daadkracht en zijn continu bezig met innovatie. We kijken vooruit en maken met de juiste kennis, slimme keuzes. We duiken niet niet alleen in de cijfers en financiële business, maar we weten wat er speelt en zoeken de verbinding op. Zo kan jij het verschil maken en bijdragen aan de continuïteit en betere performance van onze klanten.

Wat ga je doen?

Als Business Restructuring Consultant werk je in het team van Corporate Finance dat bestaat uit 20 collega’s die gespecialiseerd zijn in de onderdelen Debt Advisory & Restructering (D&R), Due Diligence (DD) en Mergers & Acquisitions (M&A). Als Business Restructering Consultant begeleid je klanten die in zwaar weer zitten en/of wanneer een dringende koerswijziging van de bedrijfsstrategie noodzakelijk is. Je maakt een grondige analyse van de situatie waar een onderneming zich verkeert. In gesprekken met ondernemers en medewerkers haal jij de onderste steen naar boven. Je creëert draagvlak en je durft daarbij ook confronterend te zijn. 
Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je stelt een goed onderbouwd adviesrapport op;
  • Je schakelt met externe partijen, zoals de Belastingdienst, banken en Bijzonder Beheer-afdelingen van banken;
  • Je begeleidt gedragsverandering en aanbevelingen vanuit de rapportage en je implementeert deze ook daadwerkelijk.

Hier ga je aan de slag:

Van Oers is een accountancy en advies organisatie met uiteenlopende dienstverlening, die steeds verder groeit! Ontwikkeling vinden we een belangrijk aspect, niet alleen op vakinhoudelijk gebied, maar ook op persoonlijk vlak. Daarnaast is er vrijheid en ruimte om eigen ideeën in te brengen en uit te voeren.

Waar ben jij goed in?

Je beschikt over daadkracht en analytisch vermogen. Je bent ondernemend, empathisch en communicatief vaardig. Daarnaast ben je sterk in het opbouwen, uitbouwen en onderhouden van relaties. Je gaat een probleem niet uit de weg, maar je pakt hem aan en komt met een oplossing.
Verder vragen wij:

  • Een afgeronde WO opleiding in een financiële richting;
  • Tenminste 5 jaar relevante werkervaring met management consultancy en/of turn around management in het MKB of bij een afdeling Bijzonder Beheer van één van de grootbanken;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal.

Wat wij je bieden:

De advisering door de medewerkers van Van Oers Corporate Finance, elk met een uitgebreide ervaring en specifieke expertise, kan worden samengevat met de kernwoorden betrokken en deskundig. Je komt terecht in een jong, dynamisch en vooral ambitieus team. Hard werken is een must, maar we weten ook precies hoe we onze successen moeten vieren. 

Verder bieden wij:

  • 27 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding €0,23;
  • Premievrij pensioen met mogelijkheid tot fiscaal bijsparen;
  • Laptop en mobiele telefoon;
  • Studieregeling;
  • Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken;
  • Thuiswerkvergoeding €2,35 per dag;
  • €1200,- budget van Coolblue om je thuiswerkplek in te richten na het doorlopen van je proeftijd;
  • Goed uitgewerkt onboardingstraject waarin je de organisatie, werkzaamheden en collega’s leert kennen.

Neem bij vragen gerust contact op met Stephanie (stephanie@modoc.nl) of Céline (Celine@modoc.nl). 

 

Ben jij een gedreven financieel professional en heb je een aantal jaar ervaring als Financial Controller? Wil je daarnaast onderdeel zijn van een dynamische en groeiende organisatie? Dan zoeken wij jou!

Wat ga jij doen?

Bij deze organisatie, waar passie voor ondernemerschap en ambitie hand in hand gaan, speel je als Financial Controller een cruciale rol. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor de gehele financiële accounting. Hierbij draait het om een vlekkeloze boekhouding, balans en resultatenrekening. Jouw taken omvatten onder andere:

  • Verwerken, controleren en analyseren van financiële administraties;
  • Beheren van het grootboek en optimaliseren van dossiervorming;
  • Controleren van aansluitingen tussen systemen;
  • Maandelijkse voorraadinventarisaties verwerken en bijdragen aan afsluitprocessen;
  • Rapporteren en analyseren van maandelijkse gegevens;
  • Ondersteuning bieden bij jaarrekeningprocessen en integratie van overgenomen bedrijven.

Hier ga je aan de slag

Deze organisatie is marktleider in het segment van hoogwaardige vleeswaren en een van de snelst groeiende foodbedrijven van Nederland! Op veertien gespecialiseerde productielocaties maken zij vleeswaren en vleesproducten voor de retailers en grossiers in Nederland, België en Duitsland. De afgelopen jaren zijn ze sterk gegroeid en verwachten dit de komende jaren ook te blijven doen. Een grote passie voor het mooie product vlees is wat iedereen met elkaar deelt, en dat maakt de producten bijzonder.

Waar jij goed in bent

Als Financial Controller heb je een afgeronde hbo opleiding in de richting financieel afgerond. Je bent vanuit nature gedreven en hebt een resultaatgerichte instelling. Verder breng je mee;

  • Interesse in het verhaal achter de cijfers;
  • Het leggen van verbindingen tussen Finance en de bedrijfsvoering;
  • Proactief handelen in een dynamische omgeving.

Wat wij jou bieden

Ga jij aan de slag als Financial Controller kun je rekenen op een uitdagende positie bij een snelgroeiende organisatie. Daarnaast:

  • Een competitief salaris met eindejaarsuitkering;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en groei;
  • Ondersteuning bij het realiseren van jouw carrière doelen;
  • Een hecht team van professionals dat successen viert;
  • Gezamenlijke teamactiviteiten en jaarlijkse bedrijfsevenementen zoals borrels en barbecues.

Wil jij deel uitmaken van het enthousiaste team en meebouwen aan de groei? Solliciteer nu en we nemen z.s.m. contact met je op!