Recruitmentboost
Recruitmentboost, de eerste stap in je recruitmentproces
Onze werkwijze bij deze vorm van jobmarketing is eenvoudig en effectief. Zo kost het jouw minimale tijd met een maximaal resultaat. We zoomen allereerst in op de openstaande vacature. We adviseren en denken mee in wat je als werkgever te bieden hebt. Vervolgens herschrijven we de vacature dusdanig dat het aansluit op jullie cultuur, inhoud functie en dat het aantrekkelijk geschreven is, aangepast op de professional.
We beschikken over arbeidsmarktdata die de vacature naar een hoger niveau weten te tillen. Zo blijft hetgeen wat er omschreven wordt over de functie meer hangen bij de potentiële doelgroep.
Wat we nog meer doen
Campagne + wervingsactiviteiten
Met de recruitmentboost zetten we het recruitment in op basis van campagnes. Deze campagnes zijn gericht op de doelgroep van de specifieke vacature, welke we in beeld brengen door middel van gesprekken met de organisatie en onze beschikbare arbeidsmarktdata. Online campagnes zetten we in op diverse kanalen, zodat de zichtbaarheid van de vacature en het werkgeversmerk vergroot wordt.
Naast deze boost is het ook mogelijk om recruitmentactiviteiten toe te voegen. Je benut hiermee het beste van twee werelden. Zo besteden we aandacht aan het gehele proces van de kandidaat om bewustzijn te creëren, te informeren, verlangen te vergroten en actie aan te zetten.
Zo wordt de zoektocht naar een nieuwe collega effectief aangevlogen.
Recruitmentboost: alles op een rijtje
Korte termijn | Actief werkzoekenden bereiken | Jouw vacature boosten, te combineren met recruitmentactiviteiten
- Vacature (her)schrijven
- Datagedreven doelgroepanalyse
- Online boosten van vacature op jobboard
- Advertentiebudget van maximaal 350 euro
- Zichtbaarheid vergroten bij de actief werkzoekenden
- Beoordeling binnenkomende sollicitaties door Recruiter
- Eindrapportage over bereik en interesse van de vacature
Optioneel: Recruiter die per week actief searcht, selecteert en werft.