Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Arbeidsmarkt­communicatie

Goed werkgeverschap is onmisbaar in een kandidatenmarkt. Om jouw werkgeversmerk goed te positioneren is arbeidsmarktcommunicatie jouw fundering voor groei. We vertellen je graag meer!
Arbeidsmarktcommunicatie

Goed werkgeverschap

We zijn er van overtuigd dat goed werkgeverschap bijdraagt ​​aan meer betrokkenheid van werknemers en betere prestaties van de organisatie. Dit is nodig om ambities van de werkgever én werknemer te verwezenlijken. Het verstevigen van je werkgeversmerk in de markt, helpt je duurzaam te groeien in zowel bedrijfsresultaten als werknemersbestand.

Met aandacht en zorg vertellen we jouw doelgroep wie je bent, wat je te bieden hebt en wat jou een aantrekkelijke werkgever maakt. De campagne die we opzetten richt zich op meer zichtbaarheid, waarbij het doel is om sollicitaties te genereren en jouw werkgeverschap als merk neer te zetten.

Onze focus ligt dag in dag uit op het werkgeverschap. Laat onze inzichten en ervaringen je helpen om jouw ambities te verwezenlijken door middel van arbeidsmarktcommunicatie.

Onderdelen binnen arbeidsmarktcommunicatie

Wat is arbeidsmarktcommunicatie?

Het communiceren met je arbeidsmarktdoelgroep met als doel je werkgeversmerk positief zichtbaar te maken, nieuwe collega’s aan te trekken en in contact te blijven met potentiële, huidige en oud medewerkers.

Arbeidsmarktcommunicatie voor jou

Onze dienstverlening in arbeidsmarktcommunicatie kunnen we onderverdelen in drie opties. We denken graag met je mee over welke optie het beste bij jouw vraagstuk past.

Recruitmentboost

Korte termijn | Actief werkzoekenden bereiken | Jouw vacature boosten, te combineren met recruitmentactiviteiten

Vacature intake
Kennismaken met jou als werkgever en een uitgebreide vacature intake om tot een aantrekkelijke vacaturetekst te komen die SEO proof is en aansluit op de wensen van de doelgroep.

Vacature online promoten
De nieuwe vacaturetekst wordt online geplaatst op de kanalen waar de doelgroep te vinden is. Alle sollicitaties worden beoordeeld en indien het een passend profiel is, voorgelegd aan de contactpersoon. In overleg wordt de kandidaat uitgenodigd voor een gesprek.

Data verzamelen
Aan het einde van de campagne delen we de rapportage hoeveel bereik en interesse er is geweest met jouw vacature. In overleg plannen we een vervolg in.

 

Recruitmentmarketing

3-6 maanden | Actief & latent werkzoekenden bereiken | Jouw werkgeversmerk promoten

Kennismaken met werkgever
Onderzoeken welke kernwaarden je als werkgever naar buiten kunt brengen om je doelgroep te bereiken en te laten weten wat je in huis hebt. Op maat kijken welke acties er nodig zijn.

Campagne opmaken
Jouw unieke verhaal naar buiten toe brengen op de kanalen waar jouw doelgroep online actief is. De match opzoeken tussen wensen en behoeften van de kandidaatzijde en dit koppelen aan wat jij als werkgever te bieden hebt.

Data ophalen
Doordat er online campagne wordt gedraaid, houden we de data bij. Vanuit waar komt de interesse, wat werkt wel en wat werkt minder. Daarop bijsturen om nieuwe resultaten te bereiken. Zichtbaarheid vergroten en aantal clicks inzichtelijk maken.

Employer Branding

Minimaal 6 maanden | Behouden van collega’s en werkgeversmerk vergroten onder latent werkzoekenden

Werkgeversscan
Onderzoekend en verkennend gesprek over wie jij als werkgever bent en wat je te bieden hebt. Jouw Unique Selling Point boven water krijgen en zo jouw cultuur inzichtelijk hebben.

Werkgeversmerk activeren
Communicatiemiddelen benutten om jouw werkgeversmerk op de kaart te zetten en je te onderscheiden van de concurrent. Laten zien wat je te vertellen hebt en in huis hebt.

Recruitmentmarketing
Om kandidaten te werven activeren we online campagnes om zichtbaarheid van jouw vacatures of werken-bij pagina onder de aandacht te brengen bij de doelgroep.

Bouwen aan engagement
Om collega’s te behouden en als ambassadeurs aan je organisatie te verbinden vinden wij de waarden als vertrouwen, ontwikkeling en plezier ervaren cruciaal. Wil jij groeien als organisatie, doe dit dan samen met je meest kostbaarste bezit, jouw medewerkers.

Ook jouw werkgeversmerk op de kaart zetten?

Ga direct aan de slag met jouw werkgeversmerk en zichtbaarheid. Wij verwezenlijken je ambities door middel van arbeidsmarktcommunicatie en recruitmentmarketing. Neem vrijblijvend contact op met onze adviseurs en laat je inspireren door de mogelijkheden!

Joyce Kuppens