Modoc Etten-Leur

Bredaseweg 43
4872 LA Etten-Leur
T 076 – 3036310

Modoc Tholen

Welgelegen 2b
4691 SJ Tholen
T 0166 – 744015

Socials

Ben jij een daadkrachtige leider die teams weet te motiveren en processen naar een hoger niveau tilt? Als Manager Ordermanagement speel jij een sleutelrol in het soepel en efficiënt verwerken van orders, zowel in Nederland als in Tsjechië. Met jouw strategische inzicht en hands-on mentaliteit zorg je voor optimale samenwerking, klanttevredenheid en continue verbetering binnen een internationale omgeving. Lees snel verder!
 

Wat ga je doen?

Als Manager Ordermanagement ben jij de spil in het orderproces. Jij zorgt ervoor dat orders soepel en efficiënt worden verwerkt – van aanvraag tot levering. Dit doe je door verschillende teams aan te sturen, waaronder order handling, engineering, projectmanagement en invoicing & shipping.

Jouw dag is dynamisch en afwisselend. Je houdt het overzicht, grijpt in waar nodig en optimaliseert processen. Met een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid weet jij teams te motiveren en de samenwerking tussen afdelingen te versterken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de vertaalslag van de organisatiedoelstellingen naar jaarplannen en KPI’s en stuur je actief op verbetering.

In deze rol ben jij verantwoordelijk voor zowel de locatie in Sint-Maartensdijk als die in Nymburk (Tsjechië). 

Jouw takenpakket bestaat o.a. uit: 

  • Je zorgt voor actieve betrokkenheid en ontwikkeling van je medewerkers;
  • Je zorgt voor een werkomgeving waarin continue verbeteren centraal staat;
  • Je zorgt voor de juiste mate van kwaliteitsbewustzijn en stelt medewerkers in staat om na te denken over bijsturingsmaatregelen en het vinden van structurele oplossingen voor problemen;
  • Je identificeert verbeterpunten binnen de orderstroom en implementeert oplossingen om efficiëntie en klanttevredenheid te verbeteren;
  • Je motiveert en stuurt teams van professionals aan in verschillende disciplines en ondersteunt bij het leggen van contacten binnen de verschillende productielocaties. 

Jij maakt deel uit van het managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de VP Operations.
 

Hier ga je aan de slag 

Jij gaat als Manager Ordermanagement aan de slag bij een wereldwijde fabrikant van industriële warmtewisselaars voor zeer diverse marktsegmenten. Sinds 1920 heeft het bedrijf zijn producten geproduceerd en verkocht op veel verschillende markten.

De gespecialiseerde professionele competentie, solide expertise, klantnabijheid en multidimensionale productportfolio maken dit bedrijf tot de beste partner op het gebied van warmtewisseling.

De warmtewisselaars worden gebruikt in zowel industriële toepassingen (koelhuizen, vriestunnels, slachthuizen, deegwarenproductie etc.) als in semi- industriële en commerciële toepassingen. 

Binnen het bedrijf werken enthousiaste medewerkers die trots zijn dat ze voor deze organisatie mogen werken. De sfeer is informeel en prettig. 
 

Waar jij goed in bent 

Jij hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare leidinggevende baan in de maakindustrie en beschikt over goede kennis van order- en projectmanagement en ERP systemen. Je herkent je daarnaast grotendeels in onderstaande punten: 

  • Je bent communicatief sterk en je leidinggevende capaciteiten richten zich zowel op de mens als het proces;
  • Je hebt ervaring met het aansturen van multidisciplinaire teams, ervaring met aansturen op afstand is een pré;
  • Je bent recht door zee, resultaatgericht en bent in staat om op verschillende niveaus binnen de organisatie te communiceren;
  • Je bent in staat strategische, tactische en dagelijks benodigde acties tegelijkertijd te beheren;
  • Je beheerst de Nederlands- en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Jij draagt zorg voor een open cultuur, gericht op samenwerking in een prettige veilige werkomgeving en waar continu verbeteren een kernwaarde is.  

Wat bieden wij jou?

In de functie van Manager Ordermanagement heb je gevarieerde en uitdagende werkzaamheden. Uiteraard mag je hier iets voor terug verwachten: 

  • Een zeer aantrekkelijk salaris; 
  • Een bonusregeling; 
  • De mogelijkheid om thuis te werken; 
  • Flexibele werktijden;
  • 27 vakantiedagen en 13 atv dagen; 
  • Cursussen en interne opleidingen;
  • Pensioenfonds PME; 
  • Na 6 maanden dienstverband een auto van de zaak; 
  • Overig arbeidsvoorwaarden conform cao-metalektro.

Is deze rol jou op het lijf geschreven? Stuur snel een bericht naar Marissa, we stellen je graag voor bij deze werkgever in ons netwerk.