Commercieel Medewerker Binnendienst
Ga aan de slag als Commercieel Medewerker Binnendienst in een klein, betrokken en sfeervol team bij een ambitieuze organisatie met korte directe lijnen. Er is veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid. Bij FenS waarderen we een proactieve houding. Het management staat open voor jouw ideeën en feedback. Lees hier meer over je toekomstige werkplek en de bijkomstige royale arbeidsvoorwaarden die we je bieden:
Wat ga je doen
FenS is vanwege groei op zoek naar een Commercieel Medewerker Binnendienst. Iemand die van toegevoegde waarde is door proactief kansen in de markt te zien en oplossingsgericht te werk te gaan. Je vormt de schakel tussen de collega’s op kantoor, de accountmanagers en de klanten en je hebt veel telefonisch en mail contact. We waarderen het enorm dat jij zichtbaar mee bouwt aan het realiseren van onze groeiambities. Je levert een bijdrage aan de verkoop van onze producten en diensten waarbij we altijd de beste kwalitatieve oplossingen voor de klant bieden.
Je werkzaamheden bestaan verder uit :
- Het opmaken en opvolgen van offertes;
- Het behandelen van orders;
- Je houdt de administratie zelfstandig bij;
- Voeren van relatiebeheer gesprekken;
- Je initieert diverse commerciële activiteiten en je voert deze mede uit.
Wie zoeken wij
Je vindt het als Commercieel Medewerker Binnendienst leuk om de verkoop buitendienst te ondersteunen en je krijgt energie van een commerciële uitdaging en het genereren van meer omzet. Om meer feeling te krijgen met de producttoepassingen ga je regelmatig met accountmanagers mee op pad. Daarnaast krijg je diverse producttrainingen aangeboden zodat je de juiste vragen weet te stellen en de klant goed kunt informeren. Je weet op deze manier in te zetten op relatiebeheer en de klanttevredenheid te verhogen. Een belangrijk project waar aan gewerkt zal worden is het benaderen van onze lost-accounts om hen opnieuw als klant aan ons te binden. Lijkt je dit een leuk project waar jij je samen met je collega’s in wilt vastbijten?
Waar ga je aan de slag
Al meer dan 30 jaar benadert FenS – gevestigd in Goes – de markt door de beste oplossingen te bieden op het gebied van smeer en reinigingsmiddelen en aanvullende diensten. Betrokkenheid en betrouwbaarheid zijn twee van de zes kernwaarden die FenS zowel naar de klant als naar de medewerkers uitdraagt.
We zijn internationaal opererend en een specialist in de wereld van smeermiddelen en reinigers. Onze kwaliteitsproducten zorgen voor verbetering van prestaties: soepelere werking, langere levensduur en goede bescherming. Een connectie met onze producten lijkt misschien ver weg, maar je vindt ze terug in allerlei verschillende apparaten en producten waar je dagelijks mee in aanraking komt. Denk aan horloges, productiemachines in grote bakkerijen en computer microchips.
Op dit moment bestaat het Binnendienstteam uit drie collega’s. Iedere commercieel medewerker zal zich tevens verdiepen in een productspecialisatie. Word jij onze nieuwe collega? Dan zorgen we voor een fijn inwerktraject waarbij je uitleg krijgt over de producten, de systemen en hoe wij te werk gaan. Zo kan jij na een inwerkperiode zelfstandig aan de slag in ons team.
Wat we vragen
Vanzelfsprekend ben je in deze functie klantvriendelijk en heb je een servicegerichte instelling. Wat we verder nog vragen is:
- 2-3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie, of:
- HBO werk- en denkniveau (commerciële richting);
- Kennis van MS Office, CRM en ERP Software;
- Goede spreek- en schrijfvaardigheid van de Nederlandse en Engelse taal;
- Het zou fantastisch zijn als je daarnaast ook de Duitse taal beheerst.
Wat we bieden
Een plezierige werkomgeving met een platte organisatiestructuur en korte communicatielijnen. Wat we verder nog bieden is:
– Goed salaris €2600,- /- €3400,- o.b.v. fulltime en ervaring en leeftijd;
– Functie is voor 40 uur (32-36 uur is bespreekbaar);
– Vast contract na een jaar dienstverband;
– Premievrije pensioenregeling;
– 25 vakantiedagen en daarnaast;
– Vrije dag als je jarig bent;
– Extra vrije dagen die je krijgt zijn, 5 mei, 24 dec, 31 dec, alle dagen tussen kerst en oudjaar;
– Hybride werken;
– Thuiswerkvergoeding;
– Bijdrage kosten ziekteverzekering;
– Collectieve ongevallenverzekering;
– Volop ruimte voor ontwikkeling en (bij)scholing;
– Reisverzekering voor zakelijke en privéreizen (partner en kinderen zijn meeverzekerd);
– Reiskostenvergoeding >10 km;
– Verzorgde lunch op kantoor;
Ben je enthousiast geworden na het lezen van de vacature? Stuur ons dan je cv en motivatiebrief t.a.v. Myrna Redeman naar mredeman@fens.nl. Binnen 5 werkdagen kun je onze reactie verwachten. Voor meer informatie kun je bellen naar Myrna Redeman 06 249 268 13